[MK] Eltörölve
eMagyar Kormany
Kedves Játékostársak!
Az előző közlönyhöz képest jelentős változások történtek.
Adminlandia (aka szőröstalpúrománok) úgy döntött, hogy úgy jut be az USA területére, hogy közben eltöröl minket. Mivel lényegesen erősebbek nálunk, így nem is okozott nekik problémát ez. Annál több örömöt.
Őszinte leszek veletek, ameddig a jelenlegi formánkat mutatjuk, addig akkor törölnek el minket, amikor akarnak. És akkor szabadulunk fel, amikor ők akarják.
Minden nap mindent meg fogunk tenni, hogy tudjunk RW-ket nyitni rájuk. Szép lassan a det szorzó is felmegy, így egyenlítődnek ki az erőviszonyok.
Sajnos azt látom, hogy nagy tankjaink kedvét is sikerült elvenni azoknak, akiknek évek óta ez volt a céljuk, remélem csak egy kis pihenésre van szükségük, és hamarosan visszatérnek. Akik ismernek régi nagy, erős játékosokat, keressék meg őket, és hívják vissza a játékba, mert szükség lenne rájuk is.
Az előző MK-ban nagyratörő terveink voltak, most ismét a minimálisakat tudjuk csak magunk előtt tartani:
-Felszabadulni
-Elmenekülni
-Egy erős bázist kiépíteni
-Eredetieket felszabadítani
A sorrend nem fontossági sorrend.
üdv
Wudy(aka)MasterKard
elnök
Comments
Ez van sajnos.
A nyilvánvaló erőfölény mellett azt sem érdemes elfelejteni, hogy aki sokszor üt a csatákban, figyeli, hogy mozog a kötél, jönnek a túlolalra ütni, láthatja, hogyan érkeznek a botnet-seregek igazítani a falon, ha az nem jó a romáknak és hasonló másodrendű csatlósaiknak.
Igaz.
A közösség szervezettsége helyett, kilóg a lóláb, a sebző accountok vannak odaát koordinálva. Ha ezt engedi az eRepublik gazdája (és érezhetően: engedi), az a szokásos karakter-szintű P2W rendszer felett van egy szinttel, P2W a P2W-ben. Nem újdonság, viszont egyre látványosabb.
Klasszikus, hagyományos, erő-alapú küzdelemben ez a hegemónia legyűrhetetlen.
Valamilyen gerilla-ötletre van szükség, megkerülő diplomáciára, új sémára, új taktikára és stratégiára.
Itthon pedig vagy az van, ami mostanában talán történik: összefogtok, kibékültök, és mind elfogadjuk, hogy csak együtt él túl a közösség - vagy széthullunk egyénenként és közösségként egyaránt.
Szerintem.
Most nincs érezhető széthúzás, haddelhad sem, csak mindenki kimerült, punnyadt, elfáradt, megunta a szélmalomharcot, stb. És igaz ez a CODE kisebb-nagyobb országaira is...
Ezt írom én is.
A "nincs széthúzás"-ra lehet építeni. Közösséget.
Én már hónapok óta azt mondom, hogy meg kell unatni a játékot az Asteriával. Ha elkezdenek unatkozni, egymás ellen fognak bohóckodni, akkor lehet lehetőség a szövi szétverésére. Ha a román-szerb párost például szét lehetne választani, akkor máris komolyat változna az erőviszony. És ha nincs CODE, ami ellen harcolhatnának, akkor igazából mi is marad nekik? Saját magukkal TW tíz évig?
A román spermákat és a Szerb csőcseléket a magyar gyűlölet és a magyar eltörlésének ősi vágya kovácsolja egybe, ez már az erep alakulásakor is így volt.Erre épül a játék, ezért a megoldás is az, hogy kiénekeljük a szájukból a sajtot a magyar állampolgárság megszűnésével.
Lehet, hogy itt nagyon sokan értik az erep kifacsart szabályait, de nem sok realisztikus gondolattal vanna megáldva...ezért rossz vezetők.
Te nyilvánvalóan nem voltál itt a SerHun idején... A szerbek és a magyarok voltak az eRep császárai, amíg pár idióta sikeresen ellenünk nem hangolta a szerbeket...
De emléxem, hogy a szerbek szövetségesek voltak, de most nem és ez amit műveltetek az elmúlt évek alatt az tragédia.Mintha azért játszottatok volna, hogy a nullára írjátok le a magyar erepes történetet.
A mostani vezetés elég sok tagja benne volt abban,h a SerHun SerRom legyen 😉
Ameddig ez a vezetés vezeti eMot nem is lesz máshogyan.
Üssetek a puccsista HAZAÁRULÓ "tank"okkal ellentétes oldalon!
Ez hazugság, de tőled mi mást várhatnánk. Az, hogy akkoriban is aktívak voltak a nevezettek, nem jelenti ezt. Az adminlandiának már akkor is nagy befolyása volt, elcsábították, mint Ádámot Éva. Akkor ezzel az erővel te is, kehes, és mindenki is benne volt.
Nyilvanvalóan hazudsz román szamuráj.
Olvasható a kommentek között ki támogatta a serhun pusztulását:
az ősbűn a jetICSicska ténykedése körül keresendő, aki az elnöki ciklusában a magyarokat a románoknak kétszer is sunyiban eladta.
1.
http://m.erepublik.com/hr/article/a-t-ouml-r-ouml-lt-magyar-k-ouml-zl-ouml-ny-2210936/1/20
2.
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-nem-lesz-rom-n-nap-jra-les-a-h-bor--2210845/1/20 http://www.erepublik.com/en/article/-mk-rom-n-nap-2215803/1/20
A jetICSicskai hagyományt a féker "székely" mobra folytatta:
http://www.erepublik.com/en/article/-emagyar-kozlony-romanbeke-reszletes-beszamolo-1761435/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-kard-v-eacute-lem-eacute-ny-uuml-nk-a-rom-aacute-n-b-eacute-k-eacute-r-l-annak-kezel-eacute-s-eacute-r-l-eacute-s-az-imp-iacute-csr-l-1759828/1/20
Majd a "székely" lazo következett a románokkal nyélbeütött sunyi alkujával:
http://www.erepublik.com/en/article/-hmsz-hivatalos-eln-kjel-lt-nk-lazo-1875894/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-b-uacute-cs-uacute-zik-az-ideiglenes-korm-aacute-ny-besz-aacute-mol-oacute--1898842/1/20
A romsert Charlie, vagy inkább az őt kezelő pár féker hagyta jóvá, sunyi alkuk sorát követően, a plebs megkérdezése nélkül (az arcátlan bábosok végig ott ügyködtek a románok mellett, a magyarok ellen, majd olvashatod a közlönyökben és kommentekben is):
https://www.erepublik.com/en/article/-mk-szerb-rom-n-mpp-ukr-n-rw-k-2249187/1/20
Az asteriát pedig bizony ők hozták létre: a bábelnök heartless pirate volt, a külügyér karaj:
https://www.erepublik.com/hu/article/-mk-bek-sz-n--2371120
A bábos főnökük "alelnökként" pedig ki más, mint a jetICSicska:
https://www.erepublik.com/hu/article/-mk-had-gyi-k-l-gyi-kitekint--2373134
https://www.erepublik.com/hu/article/-mk-aleln-ki-lek-sz-n--2380200
TADAMMM!
Az asteria megszületett!
A háttérben a komplett bicskás antimagyar bagázs ott nyomult, köztük a román MPP-vel házaló román szemét:
https://www.erepublik.com/en/article/v-ltoz-s-hajnala-2376436/1/20
A választást a jetICSicska kezén bábként rángó kalózmajom után a féker rhual/rhaul/cteative/methos és még ki tudja hány néven nyomuló csaló nyerte, bemutatva, hogy a fékelés, karaktervásárlás menő buli, ha a román adminok és a szekusai is támogatják:
https://www.erepublik.com/hu/article/-mk-eln-ouml-ki-bek-ouml-sz-ouml-n-1-2380448
A csapata lényegében ugyan az a banda volt, mint akik már évek óta tolták a románoknak való bepucsítást.
Némi zsarolás után a szokásos terület és bónuszátadások is megtörténtek a románoknak (sokadik alkalommal, de szerencsére eleddig utoljára):
https://www.erepublik.com/hu/article/-emk-t-j-koztat-s-az-els-napok-esem-nyeir-l-s-a-r-vid-t-v-terveinkr-l-2381043
Sunyiban persze, mert a plebs ehhez nem érthet.
Lám a román szamuráj, a szlovének lábtörlője is bandatag lett és megkapta az antimagyar kiképzést:
https://www.erepublik.com/hu/article/-emk-aktu-aacute-lis-t-aacute-j-eacute-koztat-oacute-tank-oszt-aacute-s-gyakornokok-2381956
Miből is lett a puccsista, mutyibajnok, román szamuráj?
Ezek után csoda ha ez lett belőle?
Kehes, te szociopata állat vagy, hogy ilyen statot vezetsz? Neked ez a játék, és nem a normális. Gratula.
Mellesleg baszok visszaolvasni ennyit, tudom mi történt. Szerbek nem engedték el a romik kezét, választás elé is hiába állítottuk őket, nekünk meg ugye a plebs (szeretitek így szánkba adni, de pont ti vagytok szószólói) követelte a román elleni oldal választását. Hát ez lett belőle. Mindig is ez lesz, mert tudjuk Adminlandia nem múlik.
Az a szociopata állat, aki ilyesmiket elkövet a saját játékostársai ellen, mint amiket ti elkövettetek az eltelt hosszú évek során.
Olvasgass!
Rólad meg az antimagyar cimboráidról szól román szamuráj, te is szerepló vagy a legnagyobb aljasságaikban, ott olvasható, hazudj bármit!
Nem érdekelsz, meg a sok összevágott szutymód se, ami magában nem állja meg a helyét, csak a történelmi szituba helyezve.
Ezek nem "összevágottak" hanem összeválogatottak, mindegyik etörténelmi "szituba van helyezve" és nem "szutymók", hanem kordokumentumok az erep mocsarából, ahol a magadfajta antimagyar jeticsicskák uralogtak becstelenségben alulmúlva egymást 11,5 éven át.
Ezek a ti írásaitok román szamuráj, rólatok szólnak, az aljas tetteitekről.
Nem rólam.
Ciki, mi?
Itt egy friss, ropogós csalás a román RW 8. köréből:
https://prnt.sc/sdui2y
von dix (román) játékos és én is Air Commodore * légi ranggal bírunk.
A csatában nem volt aktív NE-bónusz (RW), a detszorzó pedig az influence-re vonatkozik, nem a bevitt sebzésre. Az azonos rang ellenére a román játékos 40 welles killje 545 bevitt sebzést ér, az én 40 welles killem 544-et.
20 wellből 272-272-őt sebeztünk, 30 wellből viszont ő 409-et, én 408-at.
Vajon milyen okból van ez így? Azonos rang, légi erő pedig nincsen.
Hány ilyen "bug" lehet még a rendszerben? Mekkorák ezek az érdekes többletsebzések ott, ahol senkinek nem tűnik fel egy földi csatában, mert az erőből és hétféle fegyverből, különböző boosterekből és módosítókból kijövő sebzésnek senki nem számol utána?
Itt mindenki csal, a vásárolt karakterek, az előütőfékek, ez is mind csalás. Hogy is van a mondás? Aki csalni próbál végül csalással győzik le.
Én sosem csaltam, egy szaros infoscriptet sem tettem fel, nincs multim, fékem, más sosem lépett a karakterembe és én sem máséba.
Raab még a Zordacz névtől is megijed.
Mondjuk az elég zord, nem is csodálom 😛
Meg igy, hogy masodik napja nem lehet CTD-ben manager-i munkat vegezni kulonosen nehez lesz. Mas magyar regioban is ez a helyzet? Vagy egy orszag ezt csak egysegesen tudja beallitani?
Akivel háborúban állunk, annak területén nem tudsz dolgozni. Amint eltörölnek, fogsz tudni, tehát délután már menni fog. 😒
Lassan az egész anti-Asteria oldalon egyetlen ország se lesz, aki ne lenne eltörölve. Egy-két héten belül megvalósulhat az, hogy az egész világtérképet az Asteria (és néhány, kizárólag farmolással törődő, sok vizet nem zavaró ország) fogja birtokolni. Ezért az elmenekülés gyakorlatilag lehetetlen lesz. Ha sikerül is felszabadulni a magas detszorzónak köszönhetően, akkor azt gyanítom, hogy más megszállók fognak érkezni. Vagy szimplán újraindítják a körforgót és még RW-t sem fogunk tudni indítani.
Ebben közrejátszik az, hogy az oldalunk kevesebb pénzt költ, kevésbé hatékonyan csal és még a meglévő erőforrást sem használja fel megfelelően. Magyarországra vetítve ezek ugyanúgy fennállnak.
A cikkben azt nem értem csak, hogy miért kell azt sugallni, hogy mindez néhány kritikus tevékenységének eredménye, akik elüldözték a nagy tankjainkat és ha ez nem történt volna meg, akkor ellen tudnánk állni. Ez nincs így. Ha az összes nagy tankunk egyszerre lenne itt és ütne, akkor pontosan ugyanitt lennénk. Horvátországnak 3-4szer annyi magas szintű legenda rangú tankja van, mint nekünk, mégis el lesz törölve. Sőt, szerintem valójában az elkedvetlenedett tankok motiváció-vesztését nem az okozta, hogy fsb negatívan kommentelt róluk, hanem az ország eredménytelensége, a farmolási lehetőségek csökkenése és/vagy RL idő/pénzhiány.
Ez utóbbi egyébként magyar jellegzetesség. A játék története során minden kornak megvoltak a maga nagy tankjai, akik dominálták az adott időszakot, költöttek pénzt, időt és fejlesztették a karit, de bizonyos idő elteltével abbahagyták, eladták a karit, vagy szimplán csak kétkattra váltottak.
Eltekintve tehát ettől, 99%-ban egyetértesz, ha jól látom.
Igen, a cikk helyzetleírása szerintem pontos a nemzetközi erőviszonyokat és az esélyeinket illetően. Az egyetlen pont amiben nem értek egyet, hogy azt sugallja a cikk, hogy a jelenlegi helyzetünkben közrejátszottak belső okok is. Szerintem csak külső okok játszanak szerepet.
Helyesbítek. Nem zárható ki a belső okok sem, de a külsők sem.
Igazából vita csak ebben van közöttünk, mert én kizárom, hogy az ország jelenlegi katonai helyzetében belső okok játszottak volna szerepet. Természetesen a közösség állapotában döntő részben belső okok játszottak szerepet. Ha erre gondoltok, akkor nyilván egyetértek.
A katonai helyzetet illetően, a horvátok, akiknél tudtommal nincs belső ellentét és 4-szer annyi tankkal rendelkeznek, mint mi, szintén közel ugyanebben a helyzetben vannak.
A két dolgot (katonai helyzet, közösség állapota) nem szabad összekeverni, mert egymásra való hatásuk szinte 0.
Véleményem szerint ez a retorika (ti.: azért nem nyerünk, azért nincs országunk, mert a kritikusok elüldözték a tankokat) egyenes folytatása annak a propagandának, ami a sikereket kizárólag az ország és azon belül is a tankok érdemének állította be. Ugyanis korábbi sikereinknek, ahogy a mostani kudarcunknak is, kizáróalg nemzetközi okai vannak.
Ez pont ugyanaz a jelenség, ami az Asteriánál is megfigyelhető, ahol a 2 fős Kolumbia most a szövetség dominanciája miatt zeniten van és hiába van összes kettő aktív játékosa, van legalább 15 TW-je és folyamatosan részt vesz megszállásokban.
ICS-nek igaza van, fals az a propagandátok, mely szerint, ha megnyerünk pár csatát, ha felszabadulunk kis időre akkor az a puccsisták és környezetük érdeme, ha pedig rosszra fordulnak a dolgok csatákat veszítünk sorba és eltörölnek, akkor az meg a kormányt kritizálók felelőssége, mert elvették a "tankok" kedvét.
-
Bocsika... én is tank vagyok, meg még pár nem puccsista, nekem kivette el a kedvem?
Talán a kormány a nem közlönyözött Állami tank kölcsönzéssel meg a telegramra tereléssel.
Lényegtelen, apró dolgok ezek, de sem a közbizalmat sem a játékkedvet nem növelik.
Telegrammostól, tankkölcsönzésestől ugyanaz a bukás van.
Sajnos pedig igaz az a rész amit felhozol sőt az nem sugallat hanem tény. Az a néhány kritikus szít széthúzást és kelt gyűlölethullámokat. Lassú víz pedig úgy néz ki, partot mos. Meg országot is. Gratulálok nekik.
De megértem őket. Rombolni olcsóbb.
Plusz a kritikátlan támogatásuk, én ezt látom komolyabbnak.
A rombolókkal CSAK nem kell egy asztalhoz ülni, viszont, ha magukat értelmesnek valló játékosok melléjük állnak, bagatellizálnak, eufemizálnak és rögtön terelnek, akkor az a magányos öklendező köré hangos csoportot kreálhat, az elégedetlen hangok rögtön olyanná válnak, mintha általános hangulatot tükröznének, tehát végső soron egy sima toxic playerből ezek a látszólag autentikus kívülállók valós jelenséggé válhatnak.
Nem a véleménykülönbség a gond, sőt, az része a közösségnek, a kultúrának.
Az önös célú (bárkibe) belekötekedés (sic!) és rombolás a gond.
Rombolni olcsóbb, és nyilván van neki egyfajta önelégülési hozadéka is. Láthatóan.
Pont úgy, mint RL.
Szerintem pedig a rombolók rombolnak. Ezek közt van akiket említesz, de a rombolók halmazából sokakat kihagysz. Lásd Ics hozzászólását, felhívta a figyelmet a közlöny flaming részére. Teljesen szükségtelen volt, csak a széthúzás tűzére egy brikett.
Nyilván theface azért hagyta mondjuk alább a játékot, mert éhesló, fsb vagy akárki jól megmondta nkei. Vagy úgy az egész BA-s csapat, mert valaki jól megmondta nekik... 😃D
Nem, hanem leléptünk reebeevel és azért 😃 Nélkülünk nem találják a helyüket 😛 igaz taleum ?
Teljesen nyilvánvalóan ezért köpköd téged theface is, mert leléptél a BA-ból és így gondolom kiestek a heti top 1 sebzésből és nem lett meg a 1201201301. 1. helyezett kitüntetés... 🙂
Az a probléma, hogy ez elég veszélyes mentalitás szerintem. Azt írod, hogy a kritikus szít széthúzást, kelt gyűlölethullámokat.
Ez két teljesen különböző dolog összemosása. Van a kritika és van a trollkodás. A kritika egy pozitív dolog és minden, minőségre valamit is adó, vagy fejlődni szándékozó entitás üdvözli azt, ha normális keretek között mozog. A troll teszi azt, amit te írtál. Szerintem ebben a közösségben nagyon kevés a kifejezett troll.
Nekem is felróttad azt többször, hogy én csak zavart kelteni akarok, csak politikai célból trollkodok, pedig őszintén mondom, én soha nem léptem át azt a határt, ami a kritika normális hangnemét elválasztja a a trollkodástól.
Amiket én le szoktam írni, akár cikkben, akár kommentben, azok lehet, hogy neked nem szimpatikusak, vagy szerinted túl pesszimisták, lehúzóak, de mindnek volt alapja, voltak mögötte valódi jelenségek.
Enigma drága... 1) Hosszú ideig, látványos pálfordulásod előtt te is közéjük tartoztál, úgyhogy ne beszélj ilyen magas piedesztálról.
2) Csak az egyik oldalt felelőssé tenni, rendkívül leegyszerűsítő és legalább annyira kirekesztő, romboló, széthúzást generáló dolog. A magyar elit évekig tartó pökhendi, csak a saját érdekeit néző, a kongresszust nyíltan semmibe vevő, a lakosság 90%-ával a konzultációnak, vagy akár az informálásnak is a látszatát elutasító magatartása is bőven hozzájárult a dologhoz.
1) valóban történt pálfordulás, ha annak nevezzuk azt amikor rajon az ember hogy mennyire félrevezették éveken keresztül és mennyi idióta baromságot képesek egyesek úgy letolni mintha az igaz lenne
2) mindkét oldalnak van felelőssége de nyiltan az orszag erdekeivel pár ember ment szembe éveken keresztul és mivel ez egyéni érdekek miatt történt sulyosbito tenyezo. Errol az oldalrol mar van aki nyiltan kijelentette hgoy számára a közös érdek nem fontos, kizarolag egyeni erdekeinek a figyelmbevételével jatszik....
Ezt irja a sunyi bicskás féker:
"... de nyiltan az orszag erdekeivel pár ember ment szembe éveken keresztul és mivel ez egyéni érdekek miatt történt sulyosbito tenyezo ..."
Nos nézzük csak szépen sorban:
- Az elnöki ciklusában a magyarokat románoknak kétszer is sunyiban eladó jetICSicska: http://m.erepublik.com/hr/article/a-t-ouml-r-ouml-lt-magyar-k-ouml-zl-ouml-ny-2210936/1/20 http://www.erepublik.com/en/article/-mk-nem-lesz-rom-n-nap-jra-les-a-h-bor--2210845/1/20 http://www.erepublik.com/en/article/-mk-rom-n-nap-2215803/1/20
- Izralex, aki úgy lett másodjára is elnök, hogy első ciklusában eltöröltette eMagyaráországot – az eredeti területeinket harc nélkül adva románok kezére – az újnak hazudott hazájukat pedig az usa ellen elbukva. http://www.erepublik.com/mk/article/-magyar-k-ouml-zl-ouml-ny-hogyan-tov-aacute-bb--2049048/1/20 http://www.erepublik.com/en/article/k-sz-nj-k-alexandr
- Az alias sun karakterét lenyúló féker „székely”mobra: http://www.erepublik.com/en/article/-emagyar-kozlony-romanbeke-reszletes-beszamolo-1761435/1/20 http://www.erepublik.com/en/article/-kard-v-eacute-lem-eacute-ny-uuml-nk-a-rom-aacute-n-b-eacute-k-eacute-r-l-annak-kezel-eacute-s-eacute-r-l-eacute-s-az-imp-iacute-csr-l-1759828/1/20
- A mobra bábjaként a románokkal szintén megalkuvó „székely” lazo, aki a választási ígéretét szegte meg röhögve: http://www.erepublik.com/en/article/-hmsz-hivatalos-eln-kjel-lt-nk-lazo-1875894/1/20 http://www.erepublik.com/en/article/-mk-b-uacute-cs-uacute-zik-az-ideiglenes-korm-aacute-ny-besz-aacute-mol-oacute--1898842/1/20
- A féktárból elővett charlie, aki áldását adta a romserre az addigra már haldokló serhun helyett: https://www.erepublik.com/en/article/-mk-szerb-rom-n-mpp-ukr-n-rw-k-2249187/1/20
- Álrhual, Laurh aki vagy 5 karakterrel (rhual, laurh, crea, creativ, methos) nyomta az évek során, volt, hogy hárommal is egyszerre és ma argentín shemp néven lelhető fel a csaló mocska: https://www.erepublik.com/en/article/-laurh-a-c-pa-visszat-r-14-m-rcius-2378843/1/20
- A román MPP-vel házaló román szemét: https://www.erepublik.com/en/article/v-ltoz-s-hajnala-2376436/1/20
- A két fékkel elnökké választott asteriaalapitó féker csaló sokadnick, hekkat-kékmajom: http://www.erepublik.com/en/main/presidential-elections/13/1423123200
- A tolvaj suksüksok: http://www.erepublik.com/en/article/-mk-utols-eln-ki-int-zked-seim-2473710/1/20 http://www.erepublik.com/en/article/-mk-bek-sz-n-a-lopott-p-nz-2474334/1/20
- a végtelen TW mutyit toló senkik hosszú sora 7,5 éven át,
- a névtelen báb és antimagyar külügyese akinek a kedves neje közlönyt lopva fikázott magyar játékost a lengyeleknek holohohmecolva,
- a puccsista bandád, akik bojkottálják eMagyarország felszabaditását es akik a bruzilok oldalán harcolva törölték el eMgyarorszagot,
- A románok bérén vett kettősmércés kápók sora kuviktól mikróbán át a mai mocskokig.
Meg persze epigonjaik sora, akik már semmire, még egy aljas árulásra, gigalopásra sem voltak képesek, csak szolgálták a romsert reggel, délben, este.
No meg persze azok, akik kommentekkel, szavazatokkal, erővel, ütéssel támogatták ezt a kurzust rendületlenül, lopások, sikkasztások, aljasságok során át, szavukat se hallatva egy aljasság kapcsán sem, eközben "mindenkinek" hazudják magukat a fékjeikkel, kápóikkal.
Csak mondom, hogy így legalábbis nem túl hiteles, amit mondasz...
Én azt nem értem, miért akarod kritikátlanul felmenteni az egyik oldalt, és mindent a máik oldal nyakába varrni. A puccsnak például elég egyértelmű célja volt, azt nehéz kimagyarázni úgy, mint egy mindannyiunk érdekében tett lépést.
wwenigma: Korábban kritikátlanul elfogadtál egy álláspontot. Sőt, nemhogy elfogadtál, hanem konkrétan leghangosabb és legelszántabb képviselője voltál valaminek. Olyannyira, hogy még RL betegségeket is kívánták jelenlegi barátaid egy részének. Csalónak, nemzetárulónak minősítetted őket. Azt mondod beláttad, hogy tévedtél. Rendben van. Én elfogadom ezt.
Most megint kritikátlanul elfogadsz egy álláspontot és leghangosabb képviselője vagy valaminek.
Azt furcsállom csak, hogy a korábbi tapasztalataid alapján nem jutottál el addig a felismerésig, hogy nem érdemes tövig nyomni a gázt és erőltetni egy olyan témában valamit, amiben az éremnek két oldala van. Mindenkit meg lehet téveszteni, mindenki tévedhet, emberek vagyunk. De az, hogy konkrétan ugyanazt a hibát követed el, mint korábban (és amit állítólag felismertél), az nem túl bölcs dolog. Szerintem.
Ezt csak azért írom, mert rendre - így ennél a cikknél is - te képviseled a legszélsőségesebb álláspontot. Még MasterKard is azt írja, hogy nem kizárólag a széthúzás vezetett el az ország bukásához. Te viszont konkrétan mindent azok nyakába varrnál, akik szerinted kritikusok voltak.
Nekem a te munkásságod a legfurcsább az elmúlt egy-másfél évből az egész erepen. Gyakorlatilag végig szélsőségesen képviseltél valamit, már-már gyűlöletbe hajló megszólalásaid voltak az ellenkező véleményt képviselőkkel szemben. A probléma az, hogy volt egy pont, amikor a képviselt álláspont és ennélfogva a támadott csoport is hirtelen 180 fokos fordulatot vett.
Az erep karigerije kimaradt a sorból.
Szasszi elnöksége alatt magyarokkal töröltették el eMagyarországot. Ismét csak külföldiek érdekében,.
Csupán azért hogy Dél-Amerikában ne 5 hanem csak 4 asteriás vonatozzon.
A semmiért öneltörlés.
SzasZii az erep karigerije, Colin az erep sorosgyurija. De akkor ki lehet Vadas?
"2) mindkét oldalnak van felelőssége de nyiltan az orszag erdekeivel pár ember ment szembe éveken keresztul és mivel ez egyéni érdekek miatt történt sulyosbito tenyezo. Errol az oldalrol mar van aki nyiltan kijelentette hgoy számára a közös érdek nem fontos, kizarolag egyeni erdekeinek a figyelmbevételével jatszik...."
Valóban volt már egy puccs, az szerintem eléggé szembement az ország érdekével. Most ezekkel tolod a szekeret. Egyéb kérdés, hogy mégis kit vezetnek megint félre? 😃
Amúgy ez a felismerés, hogy évekig megvezettek... ha szemi képes volt téged megvezetni, akkor te borzasztóan gyengeelméjű lehetsz, valahol a 4-8 iskola között. Nem azért, mert szemi hülye lenne, csak rém egyszerű. Ha nem az volt amit ő akart, akkor ment a sipákolás. Ha ezzel téged félrelehetett vezetni évekig, akkor egyszerű vagy mint egy 3szög...
Üssetek a puccsista HAZAÁRULÓ "tankokkal" ellentétes oldalon hiszen nekik köszönhetően nincs ma eMo 😉 vannak dolgok amiket nem szabad elfeledni sőt nekik érdemes mindig felróni,h csak tavaly 2x adták el a HAZÁJUKAT.....
Narii, azért köpköd mert anno amikor magyar területen próbáltunk szövetséges erőkkel határzárat csinálni, kiesett termelése. Ennyi, ilyen egyszerű.
Ki köpköd téged ezért rRonin?
Válaszoltam neked egy fentebbi kommentedre. BA-döfi stb.
Értelmesebbnek nézem, mint, hogy csak ennyi legyen. 🙂
Kérdezd meg, ha nem hiszed. Miért a BA toplistája mennyivel értelmesebb ok lenne? 😃
Mondjuk a hangnem, hozzáállás, már érthetőbb indok. Mondjuk. 🙂