[MK] Búcsúzik az ideiglenes kormány - beszámoló
eMagyar Kormany
[MK] Búcsúzik az ideiglenes kormány - beszámoló
Tisztelt eMagyar polgárok!
Búcsúzik az ideiglenes kormány, és sok sikert kíván az utódjának. Nem lesznek könnyű helyzetben, de túl rosszban sem.
Amikor 10 nappal ezelőtt a Budapest sikertelen védelme után a Rhuative impícset kapott, ő maga is igennel szavazott rá.
Így egy nagyon kellemetlen reggelen arra ébredtünk, hogy Románia kitankolta alólunk budapestet, a kormány beletörődött, és kormányt kell alakítanunk.
Nem igazán számítottunk rá, nem voltunk rákészülve, de azonnal cselekedtünk.
Este már megvolt a kormányszobánk, és gyakorlatilag már irányítottunk, annak ellenére, hogy nem volt hozzáférésünk semmihez. Válságkormánynak neveztük magunkat, hiszen nem választottak meg minket, és vezetésünk is rövid ideig tartott. Egyetlen cél lebegett a szemünk előtt: megmenteni az országot az eltörléstől.
A délelőtt folyamán nagy erőfeszítéseket tettünk, hogy SGP-t megvédjük, sikertelenül. A teljes magyar nemzeti bankot kiosztottuk, shoutoltunk, szövetségi segítséget folyamatosan kértük (valamennyit kaptunk is, de nem eleget).
Talán az előző kormány románbéke-rotyogtatása (elnézést, ez már szakszónak számít a magyar sajtóban, gyakorlatilag a román kormány tűzszüneti ajánlatára gondolok), talán CH ostromának a védelme, talán az újjászületett román tankhadosztály végtelennek tűnő goldja lehetett az oka, de sajnos a lelkesedés nem volt az igazi. Bizony amíg mi vért izzadva a hazánkat védtük, voltak aki timbuktuban BHztak. Ez sajnos visszatérő motívum, a mi hozzáállásunk annyiban más, hogy mi nem akartunk személyesen bántani senkit (hisz akkor sosem fog visszatérni), ezért nem adtunk ki screenshotos képeket. Véleményünk szerint a személyeskedés csupán elviszi az emberek kedvét ettől a játéktól, ami szórakozást kellene nyújtson számunkra, nem ellenségeskedést, haragot, szúrkálódást és játékabbahagyást.
SGP védelme alatt folyamatosan zaklattak Mikrobin keresztül a tűzszüneti javaslattal. Végül azt üzentem vissza, hogy ha SGPt nem ütik szét, akkor tárgyalhatunk. 2 kör erejéig mintha lanyhultak volna, de végül csak beerősítettek. Lazo közölte hogy ő nem hajlandó tárgyalni (és ez így is történt).
Mivel éppen kongresszusi alakuló gyűlés volt, beugrottam, és engedélyt kértem a tárgyalásokra. Időközben a magyar sajtóban megjelent egy konkrét ajánlat, amely elég jól nézett ki, és kiderült az is, hogy román proeminens személyiségek már rég puhítják a magyar proeminens személyiségeket ezért a tűzszünetért.
http://www.erepublik.com/en/article/-1891633/1/20
Ekkoriban nagyon sokat agyaltunk azon, hogy mi lehet a csapda az ajánlatban. A sajtóban komoly kommentwar folyt, mintha az ország kettéhasdat volna. A hangosabbik, de talán kissebbik fele románvért követelt és a tárgyalások szüneteltetését, míg a csendesebb, de talán nagyobbik fele tűzszünetet és egyebet. Az MHP vezetői által készített felmérés szerint a magyar lakosságnak csupán 15%a ragaszkodott a rom'n háborúhoz.
Bár én személy szerint mindig kételkedem egy olyan felmérés igazságában, amelyet egy olyan politikai párt vezéregyéniségai készítettek, amelynek vezetői minidg pártban gondolkodtak, tisztában voltam azzal, hogy bármilyen felmérés meghamisítható, így értelmetlen lett volna saját felmérést készítenünk.
A tűzszünet végülis számunkra mindenképpen kedvezőnek és elfogadhatónak tűnt. A román sajtó megfigyelése és hosszas elmélkedés után arra a következtetésre jutottunk, hogy törökorsazág lehet az ellenfelünk célpontja, illetve törökországon keresztül akarnak kitörni és költözni, fővárosukat áttelepíteni(bezzeg ők fel tudják adni bukraestet azért, hogy szórakozzanak egy játékban, nem úgy, mint mi). Felvettük a kapcsolatot törökországgal, elfogadták a kockázatot. Sőt, egyenesen ignorálták, hiszen ajánlottuk az NE javaslat beadását előre.Információim szerint többször kértünk tőlük ilyent, amikor nekünk volt rá szükségünk, akkor sem tették meg, most sem.
Eredetileg a kongresszus össze volt hívva arra az estére, amikorra meglesz szavazva a tárgyalási engedély, akkorrra hívtuk a román kormányt is azzal a céllal, hogy ha meg tudunk egyezni, akár be si adhassuk az NE elvételi javaslatainkat. Állitólagos RL okokból az ők elnökük sokat késett, így a kongresszusnak csupán elmeséltem mit hogyan látunk per pillanat, mire vezethet a tűzszünet, illetve felhívtam másodszor is (először még a gyűlés előtt PMben)a figyelmüket arra, hogy amint meglátják az Ukrán NE javaslatunkat, várjanak ki a szavazással, nehogy valami előre nem látott gikszer kiderüljön.
A kezdetben megfogalmazott tűzszüneti javaslatot alaposan átnéztük, majd alaposan átfogalmaztuk, nehogy véletlenül betű szerinti értelmezés alapján átverhessenek, lefordítottuk 3 nyelvre (az eredeti angolul íródott, azt fordítottuk le mi magyarra, ők románra), és kölcsönösen egyszerre közöltük.
Ők az elnök magánlapjában és a Hadügyi közlönyben, mi a Margyar Közlönyben és az én (alelnök) magánlapjában. A közlés azért sikerült ilyen furcsára, mert állításuk szerint az elnök magánujságja a hivatalos kormánylap elnöksége idején. (Nem rossz ötlet, át kellene vennünk nekünk is arra az esetre, ha/amikor megszűnnek az orgot.)
Legagyobb örömömre az egyezséget ők sem írták alá, így nekem sem kellett megtennem. Azért örültem ennek, mert lazán kibújhattunk volna amennyiben a kongresszus nemmel szavaz.
A biztonság kedvéért minden kongresszusi képviselőnek küldtem személyes PMet, próbálva minél több információt belegyúrni, bár így is csak dupla PMben sikerült. A témában a kongresszusi tagoknak küldött PMet államtitoknak minősítettük néhány napra, akárcsak a zárt gyúlést is. A későbiekben, amikor már nem volt annyira fontos, Eheslo fő megmondóemberünk kérésére amelyet én si támogattam, a kongresszus elnöke kiadta a PMek tartalmát.
A dolgok a tervek szerint alakultak, és mégsem.
Elképzeléseink szerint ukrajnából kellett volna bónuszokat szereznünk, a terveinket szándékosan úgy készítettük, hogy azzal bolgár érdekszférát ne sértsünk. Románia kitörési kísérletét természetesen szerettük volna megakadályozni, az első csatát amit a legfontosabbnak találtunk, vállvetve a török tankokkal, sikerült megnyerni, ám a török nyakas büszkeség és stratégiai tervezés hiánya keresztbe tett, rossz időben indítva az ellentámadást, elveszítették a vértizzadva megszerzett kezdeményezést, és azóta is bajban vannak. Amennyiben megfelelő időben indítják azt a bizonyos támadást, nappal, amikor erősek vagyunk, és a mi bolgár frontunkkal szinkronizáva, nyerhettünk volna. Így szépen elagyabugyálták előbb őket, majd mi pattantunk vissza a bolgár frontról, mint gumilabda a betonfalról. Lehet elemezgetni hogy miért kaptunk ki egy országtól, amelynek a csatájára úgy készültönk, hogy 8-0ra nyerjük, de a tényelen nem változtat: buktunk.
Mindenesetre úgy néz ki, hogy a bulgárok nem akarnak velünk háborút, inkább macska-egér játékot játszanak velünk, folyamatosan elfoglalva Kárpátalját, majd felszabadítva. Így teljesen mindegy milyen NE javaslatot adunk be, mire átmegy, az egyetlen szomszédos régió átkerül a másik országhoz, vagy éppen RW alatt áll.
Ebben a patthelyzetben, az ideiglenes kormánynak egyetlen célja maradhatott: Egészséges pénzügyi helyzetben levő országot átadni, amely lehetőleg nicns lekötve semmivel.
Ezt majdnem teljesen sikerült is, bár sajnso csak majdnem: Egy meggondolatlan kongresszusi képviselő beadott egy NE javaslatot. Merthogy kell az a 0,5 edzéspont.
A következő kormánynak így már első perceiben hülye helyzettel kell szembenéznie.
Röviden:
Kaptunk egy punnaydó, félig eltörlés alatt álló országot, amely ketrecben sínylődve, saját dogmái által rabláncra vert kezekkel sínylődött a végtelen román háborúban. Elszórtunk minden pénzt ami kéznél volt, egy kcisit többet is, de nem sikerült SGPt megvédni.
Elfogadtuk a tűzszüneti ajánlatot, amivel kirobbantottunk egy nagy médiabalhét, ami miat hirtelen mindenkit elkezdet érdekelni az ország sorsa.
Visszaállítottuk az ország ingame eredeti határait.
Normális szintre emeltük a megürült nemzeti bank számláját.
Átadunk egy ép és egész országot a következő kormánynak.
Köszönjük szépen a támogatóknak a támogatást, a kritizálóknak a kritikát. köszönjök mindnekinek aki kitartott, ugyanakkor a kritikai hangulatban és a vereség keserú szájízével minket magunkra hagyó kormánytagoknak üzenjük, hogy nem volt szép, de nem mutogatunk ujjal. Halottról csak jót, vagy semmit.
Sajnáljuk, hogy a tűzszüneti egyezmény ilyen felháborodást keltett sokakban, és sajnáljuk, hogy a bulgár csatát nem tuduk megnyerni. Sokkal jobb lenne most, ha sikerült volna. Ennyire voltunk képesek.
A leendő kormánynak ajánlom figyelmébe a magánújságomban kiadott cikket a kormánystrutúrák esetleges reformjáról, illetve olyan esetleges egyéb reformokat, amelyek valamilyen módon ellensúlyozzák a játék adminisztrátorai által eszközölt módosítások egyre fokozódó mértékben individualistává nevelő játékélmény destruktív hatásait, amely a sebzésünk elaprózódásához, irányíthatatlanságához vezet.
A lakosságnak meg azt ajánlom támogassa a kormány cselekedeteiben, céljaiban, bármifélék is legyenek azok, mert egy szekeret fel lehet húzni a legmagasabb hegyre is, ha a lovak egy irányba húznak, de a völgybe legurulni is lehetetlen, ha a lovak széjjel húznak, vagy szétszaladnak.
Kívánunk sok sikerélményben gazdag, szórakoztató időtőltést minden eMagyar állampolgárnak.
A búcsúzó válságkormány nevében
mobra,
ex-alelnök.
Comments
amit én hozzátennék Mobra aktivitására nem lehet panasz 🙂
talán jobban jártunk volna nélkuletek : )
mihoc ne felj mert lesz meg igy se... 😛
kitörünk majd még valamikor. sokszor voltunk már így.
sajnos a románoknak eddig úgy néz ki, hogy jól jött a béke... nekünk nem annyira.
kispisti +1
Én sem értettem egyett a rotyogtatással, habár az érveiket értettem, de nem tartottam őket helytállónak.
De amit meg kell hagyni: Mobra tényleg jól állta a sarat, ezért becsülöm, és tisztelem, Mobra jó elnök volt másodjára is.
Amit aggasztónak látok, az a klikkek közötti szakadék növekvése. Elit, Székelyek, katonák, franc tudja még mik, mind egyre távolabb kerülünk egymástól, mert cska szidni tudjuk egymást, így más senki se tud jó szájízzel ütni ha a másik vezeti az országot.
Szumma szummárum: köszi a 10 napot, szerintem helytálltatok. És remélem nem költöztök ki a valahova ahol troll-mentesebb az éghajlat.
remelem felebreszti es aktivizalja Ernst hadurat ez a tortenet...
Mobra jó elnök? Hát akkor ki a rossz elnök? Úgy vonultak be az erep történetébe, hogy az első kormány, aki tűzszünetet kötött a románokkal. Mondjuk szarba is voltunk, de legalább a közösséget összehozta volna egy esetleges eltörlés (persze ha bekövetkezett volna). Így ugyanabban a szarban vagyunk, illetve hagytatok, hála nektek.
Mondjuk érdekelne, hogy a románok mennyiért vesztegették meg a kormány tagjait/az elnököt a tűzszünet érdekében?
Szívesen írnám, hogy a soha viszont nem látásra, de a román eistenek nem adtak arra lehetőséget, hogy akik a sajátjaikra törnek ismételten, azok bármiféle módon felelősségre vonhatók lehetnének. Ezért emelt fővel lécelnek le, másokra hagyva a mocskot ami sikerült összehozniuk.
A cikkeken, a kommentwaron kívül NULLA lehetőség van a tetteikkel szemben fellépnie bárkinek.
Ezért hát a gyakran durva és elkeseredett hang, tőlem is eme tettek kapcsán. Sajnos a mocsok tettek mellé mocsok szavak illenek és édes anyanyelvünk legcifrább káromkodásai sem írják le eléggé pontosan azokat a becstelenségeket, amiket itt megélnünk és elszenvednünk kellett.
De mit lehet tenni azok ellen akik immár nem elsőre árulják a hazájukat?
Hiszen crearhual jtibéke zseni volt mindig is:
http://www.erepublik.com/en/article/-en-hu-end-of-an-era-egy-uacute-j-korszak-kezdete-1709694/1/20
Most ezt ígérte nekünk és be is szoptuk rendesen:
http://www.erepublik.com/en/article/m-eacute-g-egyszer-utolj-aacute-ra-1871790/1/20
Mi lett ebből?
Ezek:
http://www.erepublik.com/en/article/-hmsz-hivatalos-eln-kjel-lt-nk-lazo-1875894/1/20
Rhualhoz képest csak a "székely" mobra nyomta jobban anno jetikkel:
http://www.erepublik.com/en/article/-magyar-hazafiak-p-aacute-rtja-aacute-ll-aacute-sfoglal-aacute-sunk-az-imp-iacute-csr-l-
A vége pedig ez lett:
http://www.erepublik.com/en/article/-lazo-itt-tartotok-a-gy-zedelmes-keleti-ne-v-aacute-lt-oacute-verseny-1896688/1/20
Szomorú történetünk közös, és ami a legszomorúbb, hogy olyanok tették ezt, akik már nem egy alkalommal verték le a lécet.
Mindannyian vesztesek vagyunk a végére.
Ők a szavahihetőségüket, becsületüket bukták el, mi az illúzióinkat, hogy velük lehet másképpen, jobban.
Nem lehetett.
Fontos lenne emlékezni rá, tanulnunk belőle, nehogy ismét át kelljen élnünk, mint ahogyan most.
Akkor talán nem volt hiába ez az egy hónapos buktasorozat é a billentyűzet ütögetése.
Gézenguz ernstet ne bántsd : )
Őszintén megvallva én örülnék ha HM lenne megint. Én még emlékszem azokra az időkre, amikor normálisan tudtunk egymáshoz szólni. Amikor éppen leváltotta Őt az új kormány, a románok megtámadtak, és az ukrán gyarmatok biztosítása végett a gyarmatainkat el kellett vágnunk tőlünk drága goldon indított RWkkel. És Ernst egyetlen szavára zsebből fizettem volna a legdrágább rw-t (a többit elkapkodták licittel).
Ő meg nem hagyta, nehogy az új éledező kormány ne legyen hajlandó kifizetni az állami részt, ami szintén jelentős összeg volt. Gyakorlatilag nem engedte hogy kockázatot vállaljak.
És emlékszem arra, hogy amikor mindenki szidta őket az ország eltöröltetése miatt, én mindenkinek azt mondtam: nézzük a jó oldalát, sikerült szétvernünk a román gyarmatbirodalmat, ami az akkori helyzetben teljesen lehetetlen vállalkozásnak tűnt korábban.
Remélem minden politikai meg midnenféle ellenfélnek eszébe jutnak majd hasonló dolgok, és normális hamgnembe tudják terelni egymás kritizálását.
(Attól isten őrizzen, hogy megszűnjön a kritika, ha nincs aktív sajtó, nics kommentwar, nicns vélemények ütköztetése, az azt jelentené, hogy senkit nem érdekel semmi, meghalt az ország)
jamie5: kérlek ezt gondold át alaposabban.
eheslo:
A legszomorubb az hogy kevesen tesznek valamit az orszagert. A legtobb csak fikazza azt aki tesz valamit. Kenyelmes es kevesbe veszelyes... Gratula Eheslo, a legnagyobb szajhoshazafi vagy a szememben. Vajon mikor veszed kezbe a nemzet gyeplojet es vezeted elveid szerint?
Kikericsy: ejj ejj ezt lehet szebben is : )
Téves az MHP-t összefüggésbe hozni a kérdőívvel.
Abszolúte egyéni kezdeményezés volt részemről. Olvastam az MK-ban Rhual okfejtését, és hirtelen felindulásból gyorsan készítettem egy kérdőívet. Az MHP nem is tudott róla.
Ami a saját újságomban jelenik meg az csak én vagyok, senki és semmi más.
@mobra: nem bantom en, ha bantanam abbol koldulna...
[removed]
Téves az MHP-t összefüggésbe hozni a kérdőívvel.
Abszolúte egyéni kezdeményezés volt részemről. Olvastam az MK-ban Rhual okfejtését, és hirtelen felindulásból gyorsan készítettem egy kérdőívet. Az MHP nem is tudott róla.
Ami a saját újságomban jelenik meg az csak én vagyok, senki és semmi más.
Mandala: ezt már leírtad itt egyszer, csak szar ez a jeti bughalmaz.
Ma már jártam én is így.
eheslo: mobra szekely, nem "szekely". meg ha nem is olyan, amilyennek te szeretned.
@Eheslo szerintem tényleg sértő és méltatlan, hogy valahányszor mobra nevét emlited elé biggyeszted, hogy "székely"!
Mi szükség van erre, illetve mi értelme van?
Lehet szidni az ingame karit, megkérdőjelezheted az e-hazafiságát, bármit ami jól esik de ezt ne!
A "magyar" Eheslo...neked hogy tetszene?
ZoltanB: ezt hívják burkolt anyázásnak. Ugyebár a származásomat vonja kétségbe ...
Mandala: rajtam keresztül már a tűzszüneti tárgyalásokkal is összekapcsolták az MHP-t : D Annak ellenére, hogy amit én írok, vagy teszek, azt magamtól teszem, az MHP tudta nélkül. Persze én ezt pozitívan fogom fel, örülök, hogy a nevem egybefonódik a legjobb párttal :- ) Akárcsak a tiéd.
Kedves cenzor és impi: egyetértünk, szerintem is valóban sértő és méltatlan. Mint például ordas módon hazudni. Ellenségekkel alkudozni.
Ha ilyeneket teszek és ellenségeknek árulom a hazámat tegyétek zárójelbe nyugodtan: "magyar" Éhesló.
Addig meg csak trollozzatok nyugodtan, az sem nem sértő, sem nem méltatlan.
"székely" mobra: itt származásról nem szoktunk beszélgetni. De ha nagyon akarod, akkor lehet arról is, állok a rendelkezésedre.
Szabad identitásválasztásról annál inkább szoktam írni: Petőfi, Damjanics, Radnóti, Bartók, és százezernyi szép példa van rá a magyarság történetéből.
Erepes primitívebb verziójára talán rosenfeld, kohn, rajk, greguss a legjobb példa.
A gond akkor és ott jelentkezik, amikor a jelképekben, szavakban választott identitás ellentétbe kerül a tettekkel. Ekkor valamilyen módon jelezni szoktam ezt a diszharmóniát. Ennek a legenyhébb formája ez a két idézőjel, de volt/lesz ennél durvább is.
Megküzdöttél érte a társaiddal együtt immár másodjára is, rendesen, legyél rá tehát büszke, mint a román craicunnal és a társaival történt két megállapodásodra.
Eheslo b+.
Ha valaki odajön hozzád és felajánl valamit, anélkül hogy valamit kérne cserébe, az neked alkudozás?
Ha valaki a helyzetet mérlegelve legyűri a korábbi véleményét, az aztjelenti, hogy korábban hazudott?
Ha valaki elfogadja hogy visszaadják neki a fél országot és gyakorlatilag semmit nem kérnek cserébe, és ezt elfogadja, az eladta az országot?
Egy rossz futószögő lerobbant trabant nem ferdíti annyira az egyenes utat, mint te a valóságot.
Éhesló: nem akarsz a következő elnökválasztáson indulni? A kommunikációddal nem lenne gond, kapnánk elég közlönyt. Te vagy az egyik legaktívabb polgár. Ha indulsz, rád szavazok :- )
Hungarian Soldier: igazad van, ez esetben go-MHP-go : D
Go MHP go! +1 :- )
Eheslo te nem lo vagy hanem egy marha. Nyomod a lemezed, mint suket a csengot.
Amiert neked nem tetszik a roman beke, az nem azt jelenti hogy az egesz magyar kozosseg ugy akar jatszani mint te.
Amiert HMSz-s elnok olebe csoppent az orszag vezetese nem azt jelenti hogy minden szekely legios, avataros karakter benne van a munkaban, dontesekben.
Amiert dolgozva tevednek, nem azt jelenti hogy mined szar amit csinalnak. Pl. Gezenguz rengetegszer gyujt, oszt romanok borotvalasara.
Te a nagy igazsagos megis szekelyezel jobbra balra.
A haladashoz egyetlen egy kritika hasznos. Az epito. Es a tied messzirol nem az!
mobra: ne b-om +.
1. Nem állok szóba ellenségekkel. Egyszerű, nem?
Nem álok szóba ellenségekkel, hanem ütöm őket konokul, amíg csak bírom, még akkor is ha gyengébb vagyok, mert alulmaradni is csak úgy lehet becsülettel, ha küzdök és nem feladom, vagy megalkuszok.
2. Igen. Aki a véleményét, meggyőződését hetente váltogatja az egy hazug senkiházi szélkakas.
3. = 1.
4. A valóság nehéz műfaj. Ez itt egy játék. Sem itt sem ott nem kényszerít senki, hogy a morális értékeidet napi praktikumra cseréld.
ráadásul tudod magad is abból amit édesapád és édesanyád, tanáraid tanítottak, hogy ami praktikumnak tűnik de becstelen, erkölcstelen az már rövid távon is több kárt okoz, mit amit nyerni véltél vele a praktikum kompromisszumával.
Akárcsak most.
A valóság most is legyűrt benneteket és az ígéreteitek köddé váltak.
Csak a károk maradtak, de ez mindannyiunké, sajnos, pedig a tiétek kellene legyen, akik kifőztétek.
Hungarian Soldier:
http://www.erepublik.com/en/article/eheslo-4-president-ny-iacute-ltlevel-a-top10-p-aacute-rtnak-1893868/1/20
eheslo4prez
Eheslo hát így jártam, elbuktam.
Kérlek mentsd meg ezt a szerncsétlen országot amit tönkrevertem.
http://www.erepublik.com/en/article/eheslo-4-president-ny-iacute-ltlevel-a-top10-p-aacute-rtnak-1893868/1/20
mobra: már láttam, voteoltam is : )
eheslo: szoltam hogy ne romanozz es ne vond ketsegbe a magyarsagom, vagyok annyira gerinces magyar hogy az allampolgarsagotokat az elso felajanlo szemebe hajitottam, es ha rajtam mulik soha nem leszek veled egy allampolgar rl
es cirkalmasan elmondhatod hogy egy primitiv irastudatlan bunko vagyok, de ami a szivemen az a szamon
Éhesló:
1. Mikor vagy hazafiasabb? Ha egy értelmetlen csatában harcolsz évekig, aminek semmi eredménye nincs, vagy ha elég erős vagy ahhoz, hogy otthagyd azt az értelmetlen csatát és inkább minden erőddel azon vagy, hogy az országodnak új területeket szerezz? Ez utóbbi választás sokkal, de sokkal nehezebb döntés és jóval nehezebb is kivitelezni, mint azt, hogy ülsz a seggeden és csak a fight gombot nyomkodod minden automatikus csataindítás után.
2. Ha nekem az a véleményem, hogy az atombomba jó, majd ledobják és látom, hogy százezrek halnak meg és ennek hatására megváltozik az álláspontom, akkor az vagyok, amit te leírtál?
Kikericsy: a lemez azért ismert és unalmas, mert amire válaszul felteszem az a lemez is ismert és unalmas.
Nem bírjátok ki 3 hónapig sem, hogy ne vezessétek elő ismét és ismét.
Nem írtam mások nevében.
Nem kell szégyellnetek egymás előtt, ha nektek tetszik a román béke, csak akkor nem kell sunyítani és azt kell a pártújságba beírni a választások előtt, nem azt, hogy románverés lesz.
A magyar közösség nm akar játszani úgy ahogyan ti. Úgy akar játszani, mint kispistinél. Akkor belpolitikai béke volt, románverés és jövőbe vetett bizalommal teli nyugalom.
Nem volt HMSz-es aki felemelte volna a szavát sem most, sem az első alkalommal. Ha ez nektek nem ciki, akkor nem kell tagadni, hogy a HMSZ programja a jetibéke.
Amiért ÖNKÉNT dolgozva plecsniket szereznek, és játszanak, nem azt jelenti, hogy bármit megtehetnek, amit csak akarnak, következmények nélkül. A következmény az, hogy én írok róluk. Na és?
Ha Gézenguz rengetegszer gyűjt, oszt romanok borotválására, akkor miért köt velük mobra és lazo békét, miért nem üti őket?
Nem vagyok nagy igazságos, és a jetibékéknél a "székely" békerotyogtatókat "székelyezem".
Az vicces lenne, ha az mondaná meg milyen a hasznos kritikám, akiket bírálok. Gondolom ez a kritika olyan lenne, mint amit tőletek olvastam az elmúlt két hétben mobráról és lazoról.
Ez nem az én műfajom.
Ennyit tudhatnál 2,5 év után.
@mobra: már válaszoltam rá anno.
Az volt a címe: ki egye meg amit rotyogtattatok?
http://www.erepublik.com/en/article/ki-egye-meg-amit-rotyogtattatok--1893896/1/20
@mogyi: nekem szoktátok írni, hogy ez egy játék.
Nos ha ekomancsok, jetiket felszabadító álruhások ronthatják itt a levegőt, akkor ugyanmár eldönthessem, hová teszek idézőjelet és hová nem.
Nem utolsó sorban nem románoztam le senkit, legfeljebb jetihavernak, jeticsicskának nevez(t)em azokat, akik jetikkel alkudoz(t)nak hónapról hónapra, vagy jeti zsoldban cenzorkodnak.
Tegyél ellene nyugodtan: szólj nekik, hogy ne tegyék.
eheslo:
Az ország egész, az államkassza tele, és be lehet adni a román NE-t. Nem vállaltad fel, nem tetted meg a lépést, nem voltál hajlandó dolgozni.
Szájkaratézol és légbokszolsz. Sok sikert az ellenfeleid kiütésében.
Btw, mennyit fizetnek neked Alex Cracionék azért, hogy tudatosan és szándékosan lerombolt a magyar közösséget, aminek nagyrésze nem azt akarja amit te?
@Hun.soldier:
1. Ez nem verseny, hanem morális tartás kérdése.
Ez egy járték, amiben NULLA eredményt értetek el annak ellenére, hogy megalkudtál az ellenségünkkel. Ez többszörös NULLA, mert sorihun és NULLA eredményt ért el, és korábban mobra és a többi jetikkel alkudozó is NULLA eredményt ért el.
A morális bukták lényege pont ez: a becstelenség a "helyzet megkívánta" praktikum nem vezet tartós eredményre.
RL és itt is a legvégletesebb helyzetekben azok az alapértékek jelentenek irányfényt, amit szüleik és a történelem tanít.
Ez a moráli értékek melletti választás sokkal, de sokkal nehezebb döntés és jóval nehezebb is kivitelezni, mint azt, hogy megalkuszol és eldobod őket a helyzet kényszere alatt.
Ez egy játék. A kényszer ereje ezért játékos és éppen ezért nem értem miért nem lehet tisztán, becsületesen és hazugságok nélkül játszani. A csalással nyert játék, játékpénz nem okoz örömet, de elveszi a játékostársaid kdvét a játéktól. Nem veszitek észre "döntéshozóként", "vezetőként"?
2. Ha nekem az a véleményem, hogy az atombomba jó, majd ledobják és látom, hogy százezrek halnak meg és ennek hatására megváltozik az álláspontom, akkor az vagyok, amit te leírtál? Részben igen, mert a tömeges halál a lelkeden szárad, de a véleményváltozásod iránya a morális alapok felé történik és nem eltávolodva azoktól. A bűn felismerése, és megbánása, megvallása, a bocsánatkérés a klasszikus útja a megbocsátás keresztényi útjának és ez sosem késő.
Talán tanították is neked.
Fordított sorrendben lennél becstelen gazember, mikor azzal kampányolnál, és nyernél felelős beosztást, hogy nem dobod le a bombát, majd megteszed mégiscsak, mert nem érdekel sem a korábbi ígéreted, sem az áldozatok száma és nem is érdekelne soha többé mit tettél.
ÉN köszönöm ezt a tiz napot.A békével nem értettem egyet,de nem nagyon volt más kiút,és ezt megértem.Azt hiszem igy utólag,hogy n sem tudtam volna mást tenni... az szép hogy mit szeretnénk,de a realitáshoz nem sok köze volt... nem volt más lehetőség...olyan tankolásokat kaptunk ( és még ki tudja mit,hogy nem volt kivédhető egy ilyen inaktív lakossággal...árnyékai vagyunk önmagunknak,nagyon kevés az uj friss MAGYAR JÁTÉKOS... és ez már ne is hiszem,hogy változni fog jelentősen... aki akart az kb négy év alatt benézett már ide...
UI:Mindig forog a gyomrom a székelyezéstöl,nem attól hogy leírják,hanem attól ahogyan (fel)használják...én szeretem a székelyeket,és örülök hogy velünk játszanak....
@"székely" mobra: ha belepusztulsz sem én tárgyaltam és állapodtam meg a román craicunal immár másodjára, hanem te és a haverjaid.
Olvasgasd őket, miket írtak róla(d).
Nehéz megértenetek, hogy ez egy játék, ahol ÖNKÉNT vállalt szerepeket játszunk.
Én ezt, te amazt.
Ahogy te lesz..tad amit ígértetek, amit leírtatok, amikor - nem egyedül- kértelek, ne alkudozz a jetikkel, ne nyomd megint a víz alá ehazádat, úgy sz..om le én is, te mit szeretnél tőlem.
messze nem vagyunk abban nexusban, hogy amit kifőztél ,majd én zabáljam fel.
Kajáld meg, vagy takarítsd el te a haverjaiddal és azokkal akik ezt akarták!
HungarianSoldier újságjában már Rhual utolsó napjaiban megjelent a békefelhívás és Anwar is kerülgetett engem (pedig akkor még senki sem voltam) a béketervvel. Nyilván Rhualékat még jobban.
Muszáj leállni vitázni ezzel a majommal? Csak ennyit írjatok neki:
Keheslo: KUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idézet éheslótól: "A gond akkor és ott jelentkezik, amikor a jelképekben, szavakban választott identitás ellentétbe kerül a tettekkel. Ekkor valamilyen módon jelezni szoktam ezt a diszharmóniát. Ennek a legenyhébb formája ez a két idézőjel, de volt/lesz ennél durvább is."
Akkor én most vázolom a helyzetet: az "igazmondó", "erkölcsileg felsőbbrendű" "magyar" "hazafi" Éhesló "mindig" "rengeteget" "tesz és tett" a "hazájáért". : D
Ja és ne hazudozzál már te fék, elég ha én hazudok mindig és mindenhol.
Mobra: kössz a beugróként nyújtott teljesítményt.
Mikrobi :- D
Éhesló: minden gondolatod hiteltelen. Folyton arról beszélsz, hogy "mi". Szóval vagyunk "mi" és Te. "Mi" alatt azt érted, akik kiveszik a részüket a mindenkori kormány tevékenységéből, döntéseket hozunk és véleményt nyilvánítunk.
Tudod azt a mondást, hogy csak az hibázhat, aki csinál is valamit... Te mit is csináltál kedves Éhesló? Nem tudok róla, hogy valaha is vállaltál volna olyan pozíciót, amelyikben bárminemű döntést kellett volna hoznod. Arról se tudok, hogy jelöltetted volna magadat valamilyen miniszteri, vagy akár elnöki posztra; de még egy konkrét tervet se láttam tőled, ami az ország gazdasági, katonai, szociális fellendítésének tervét tartalmazta volna.
Azt látom, hogy szidsz mindig minden döntést, de közben Te a kisujjadat se mozdítod. Nem mondasz semmilyen alternatívát, nem veszed ki a részed a munkából, csak ócsárolsz mindent és mindenkit.
Betűre több szöveg van a kommentekben, mint a mai nap a magyar sajtóban. Lehet ezért is tartunk ott ahol.
Első és legfontosabb: aki székelyezik az egy primitív bunkó.
Amúgy:
olcsó célpontként szidjátok itt Eheslót, arról nincs szó, hogy a kormány sajtójelenléte szinte zéró volt, shoutokat nem láttam és valahogy az egész nemtörődömséget jellemzi - közben győztek az oláhok a törököknél jól mondom ? - ahogy pufiduci elfelejtette, hogy lazo elnökjelölt maradt, valamint lazo is elfelejtette, és késő délutánig tartott amíg lazo végre kitett egy "Szavazz Bőrharisnyára" avatart. A következmény az hogy eldöntöttétek a választást Akitlosz javára, mivel a szavazatok kétharmada ráment lazo-ra a nap első felében.
A szöveg egyébként ugyanaz mint az első mobra kabinetnél "punnyad a nép". Ja, furcsa hogy kispistinek nem punnyadt, meg ő nem felejtette el a választás napját, meg bírt naponta cikket írni stb. stb. De ugye van aki magában sohase lát hibát na ők a népet hibáztatják. Az óvodában az ilyen még OK, de mondjuk 14 felett már gáz.
Még ha eltekintek a románbékétől akkor is az a helyzet, hogy ilyen inaktív kormányt kb. Oliverray óta nem láttam, amin nem segít az aktív mobra trollkodás a kommentekben.
Hun.soldier: a plecsniitek nem adnak korlátlan felhatalmazást bármire, bármikor.
Ezzel nem ártana tisztában lennetek.
Bár itt NULLA következménye van a tetteiteknek, de van aki elmondja, leírja, hogy talán mégsem teljesen kóser amit tesztek és rajtatok ragadnak a tetteitek.
Ennyi.
Ez egy olyan játék, ahol ÖNKÉNT vállalható szerepek vannak. Valaki megválasztatja magát bárminek, hamis ígéretekkel, jelszavakkal, jelképekkel, eztán jetikkel, craicunnal tárgyal. Lehet valaki megteszi anélkül is, hogy bármilyen megbízatása, tisztsége lenne.
Valaki meg nem kampányol, nem választatja meg magát semminek, hanem meg-megírja.
ÖNKÉNT, mert ebben leli a kedvét,számára ez a játék.
Bármennyire is szeretnétek, nem ócsárolok mindenkit, hanem azokat bírálom akikkel nem értek egyet. Vannak jópáran, ez egy ilyen hely én meg ilyen vagyok. Másokkal meg egyetértek és szót sem szólok hozzájuk, vagy gratulálok nekik.
Milyen vidám lenne, ha miden hónap szeptember lehetne kispistivel.
Nem?
@Karlista: Első és legfontosabb: aki székelyként románok elleni háborúval kampányol majd a jetikkel alkudozik a békéről, az egy hazug primitív bunkó és megérdemli az idézőjelet.
Amúgy: a többiben nincs vitánk.