SitRep про збільшення впливу у бою за менші гроші [upd]
Olesxander
Оновлено: стаття вірна у більшій мірі. Але коефіцієнти не працюють у 100% випадків через неврахування ударів без зброї. Математика це сексуально, але після декількох годин підрахунків автор трохи того, втомився. Тому може порекомендувати використовувати коефіцієнти 1:4:9:16:25, які є спрощенням процентів зі статті jar4yk.
Дорогі українські громадяни!
Вашій увазі пропонується відредагований до сучасних умов передрук статті, необхідність якого з'ясувалася під час спілкування із товаришами по службі. Пройшло більше 7 місяців, тож буде корисно багатьом "молодим" гравцям також.
А для тих, кому лінь читати, відразу висновки:
1) Якщо нема грошей для забезпечення усіх можливих ударів за день їжею, навіть і не думайте купляти зброю або тим більше битися за золото.
2) Якщо ви здатні придбати їжі на всі удари і ще лишилися трохи грошей які хочеться витратити на війну, купіть Я5 зброю. Я5 зброя зазвичай найдешевша, навіть якщо очі кажуть інше (чому? - доведеться уважно прочитати статтю).
3) Тільки після того як ви повністю забезпечені їжею і Я5 зброєю на всі удари, можна подумати про танкування за золото. Хоча у такому випадку краще зайдіть сильнішого гравця, який на це золото нанесе набагато більше пошкоджень.
Це не стаття про "танкування" чи про те, як отримати медаль Героя Битви. Це стаття про "звичайного гравця" (як я), який хотів би максимізувати вплив найбільш економічно ефективним шляхом. Тут не приймаються до уваги аптечки; сама ідея - це як хтось може максимізувати вплив використовуючи лише їжу та зброю. По-перше ми зараз знаємо, що точна формула впливу виглядає наступним чином:
Вплив = ((Звання-1)/20+0.3) * (Сила/10+40) * (1+Вогнева міць/100)
У бою голіруч, частина (1+Вогнева міць/100) не вступає у гру, тож це питання тільки Звання та Сили. Цей вплив у беззбройному бою буде згадуватися далі як "базовий". Цікаво відмітити, що Здоров'я не частина рівняння, це означає що воно не має ефекту на вплив який хтось завдає, за умови що його не менше 20ти.
Припустимо що ваше початкове Здоров'я вище 90. Скільки разів ви зможете вдарити до його зменшення нижче 20ти? Це 8 ударів, чи не так? Ви також можете поповнити до 600 Здоров'я за 6 годин із їжею. Це ще 60 ударів, що дає загалом 68 за 6 годин. У більш молодих гравців може бути менше, але це не впливає на висновки. Критично важливо розуміти, що нема нічого важливішого у максимізації впливу, ніж досягнення максимуму ударів, які гра дозволяє зробити.
Зброя не творить ніяких чудес із впливом, який ви завдаєте у бою, і в той же час значно дорожча за їжу. Стандартна Я1 зброя збільшить його на скромний коефіцієнт 1.2 (лише 20% збільшення), тоді щоб подвоїти його, вам знадобиться дивовижна Я5.
Тож, перш ніж йти до бою, переконайтеся що маєте достатньо їжі щоб нажати кнопку "fight" не менше ніж 68 разів. Головний ключ до успіху це їжа, а не зброя! Вам знадобиться 34 ударів з Я5 зброєю, щоб досягти такого ж Базового Впливу, що і за 68 ударів голіруч! Просто поміркуйте над цим...
Гаразд! Припустимо що ви вже купили достатньо їжі щоб відновити 600 Здоров'я (60 Я5 або 300 Я1 їжі). Це не було занадто дорого врешті решт.
Тож, що далі? Ще залишилася деяка кількість грошей на вашому рахунку. Чому б не купити декілька одиниць зброї також? Так, дійсно! Чому б ні? Отже, яке краще співвідношення ціни і якості, коли справа доходить до купівлі зброї? Чи не здається Я1 "найдешевшим" вибором? Ех, добре... Ні! Безумовно ні! Це не лише питання ціни, не лише питання вогневої міці також; це також питання використань. Я1 зброя має лише 1 використання, тоді як Я2 має 2, Я3 - 3 використання, і так далі. Давайте глянемо уважніше:
2 Я1 зброї: (Базовий Вплив*1.2)*2 = Базовий Вплив*2.4
1 Я2 зброя: (Базовий Вплив*1.4)*2 = Базовий Вплив*2.8
(Єдина Я2 на 16.6% більш ефективна ніж 2 Я1 та звичайно дешевше купити одну Я2 ніж 2 Я1. Більша якість за меншу ціну!)
3 Я1 зброї: (Базовий Вплив*1.2)*3 = Базовий Вплив*3.6
1 Я3 зброя : (Базовий Вплив*1.6)*3 = Базовий Вплив*4.8
(Єдина Я3 на 33.3% більш ефективна ніж 3 Я1. З точки зору військової потужності доведеться узяти 4 Я1 щоб зрівнятися із однією Я3. Більша якість за меншу ціну x2!)
4 Я1 зброї: (Базовий Вплив*1.2)*4 = Базовий Вплив*4.8
1 Я4 зброя : (Базовий Вплив*1.8 )*4 = Базовий Вплив*7.2
(Єдина Я4 на 50% більш ефективна ніж 4 Я1. З точки зору військової потужності доведеться узяти 6 Я1 щоб зрівнятися із однією Я4. Більша якість за меншу ціну x3!)
5 Я1 зброї: (Базовий Вплив*1.2)*5 = Базовий Вплив*6.0
1 Я5 зброя : (Базовий Вплив*2.0)*5 = Базовий Вплив*10.0
(Єдина Я5 на 66.6% більш ефективна ніж 5 Я1. З точки зору військової потужності доведеться узяти 8 Я1 щоб зрівнятися із однією Я5. Але, оскільки доведеться зробити на три удари більше, а вони не безмежні, існують ще удари без зброї, коли справа дійде до практики, то знадобиться 25 Я1 щоб нанести стільки ж впливу як із одним танком.)
==============================================================
Отже, яке найкраще співвідношення ціни та якості? Ну що ж... Ніхто не в змозі відповісти на таке питання без прийняття поточних цін на ринку до уваги. Але, існує простий спосіб вирішити, який вибір найкращий для вас у будь-якій конкретній ситуації. Як ми вже побачили, кожен тип зброї має власний загальний коефіцієнт впливу:
1:4:9:16:25
Вам потрібно лише поділити поточну ринкову ціну для кожного типу зброї на його коефіцієнт впливу. Чим менша частка, тим більш приваблива ціна насправді!
Comments
вотадо
гарно
Я для себе рахую співвідношення сили зброї так 1:4:9:16:25 (для я1:я2:я3:я4:я5 відповідно)
V
Хоча читають схоже ті, кому не особливо воно потрібно, і так знають)
вотед
а я думала, наипростиший спосиб повиситы вплыв у битву - це бити против Натурал Енеми (НЕ) (=
"Я5 зброя" это у тебя какая локализация? )))
цікава математика. тобто найякісніша зброя зазвичай найдешевша?
вотед
miraclefoxx
цікава математика. тобто найякісніша зброя зазвичай найдешевша?
+++++++++++++++++++
Автор размазал кашу по тазику, хотя можно было просто написать: - самые выгодные танки, всегда оставляйте запас булок ))
если бы было так написано - не думаю что многие читали бы эту статью.
ничего не размазано, все доступно.. выгоднее всего - булки, есть булок завались, покупаем танки (ну или вертолеты, если они действительно намного дешевле..) я тоже предпочитаю коэффициенты 1:4:9:16:25, они чуть справедливее оценивают прирост дамага именно за счет оружия..
vovabiolog Day 1,314, 14:47
Я для себе рахую співвідношення сили зброї так 1:4:9:16:25 (для я1:я2:я3:я4:я5 відповідно)
=================
діли ще на к-сть ударів, відповідно 1,2..5
і звісно ж вотед
Згоден з усім.
Крім цього: "Хоча у такому випадку краще зайдіть сильнішого гравця, який на це золото нанесе набагато більше пошкоджень."
Мені з першого дня казали це саме. І що? Ті хто мені казав або з гри пішли, або зараз мають показники гірші за мої. Тому не слухайте нікого. Це ваші гроші і вам вирішувати що з ними робити.
Резюме: Только танки есть оружие, а остальные пукалки для лохов.))) И то - если хлеба полный склад.
А для самых больших лохов - велнеспаки. )))
PS: Лохи не обижайтесь, шучу.
все верно.
вотед
хто б статью написал по тактике для нашего МО и генштаба.....
"самые выгодные танки, всегда оставляйте запас булок ))" x2
але для деяких все-таки потрібне таке роз`яснення, тому ВОТЕД безсумнівно )
vovabiolog співвідношення 1:4:9:16:25 не зовсім коректне, через нехтуванням кількістю ударів у зброї. Тобто порівнюється, наприклад, танк і пістолет, хоча треба танк і 5 пістолів.
Chuburator якщо стаття була б російською можна було б написати К5 (качество 5). Українською "якість".
miraclefoxx так, танки - найдешевша зазвичай зброя.
Oleksa76 то вже для зовсім молодих гравців які у пориві допомоги держави танкують по 50 впливу за удар.
Vidrimasgor загалом так при звичайних цінах. А якщо є будь-яка зброя і нема хліба на всі удари - краще продати зброю і купити хліба. Make food not bombs.
Zetmen а напиши :Р
Olesxander, у меня газета в Латвии 🙂, да и всё равно они напишут что это всё фигня мы тут знатоки))
Voted! корисна стаття!
Zetmen думаю опубликовать в Украине не проблема. Проблема написать гайд по тактике безэмоционально, без "генштаб нубы" и т.п. Ну и в том, что гайд по тактике не настолько объективен как с четкими цифрами влияния, так что могут и написать фигня.
всюду где написано "у день" следует исправить на "на 6 годин"
VOTED! (SUB був з незапам'ятних часів (-:
Стаття вельми корисна, особливо тепер, після введення можливості відновлення здоров'я що 6 годин.
Мушу застерегти, що якби то було все так просто, як декому видається ("бити лише із Q5 зброєю" тощо), то не було би потреби в такій статті. Шановні нетерплячі новачки, не пробуйте спрощувати і "зрізати кути"! Автор недаремно написав цілу статтю, а не обмежився одним абзацом.
________________
Для тих, хто звик читати "по діагоналі", наголошу: передусім мусимо забезпечити себе харчами на всі удари, які маємо намір зробити даного дня.
Наприклад, якщо ліміт відновлення здоров'я за раз становить 350 і плануєте бити тричі протягом доби, то насамперед необхідно забезпечити харчі для відновлення 3*350 = 1050 ПЗ (пунктів здоров'я).
І тільки вже після того думаємо про якусь зброю. Якщо ще будуть на неї гроші.
Чому я вважаю вірним саме співвідношення 1:4:9:16:25 ?
Нехай ваш удар без зброї = 100. Тоді q1 дає додатково 20 дамагу
q2 - 2x20 = 40, ... q5 (танк) 5х100 = 500. Тобто купивши танк гравець отримує стільки ж додаткового інфлюенсу, як від 25 пістолів. Звідки Автор нарахував коефіцієнти "1.2: 2.8 : 4.8 : 7.2: 10.0" я не зрозумів. (Olexander, можеш пояснити в ПМ ?)
vs
люкс
Відтак замість 20 ударів зі зброєю по 200%, завдамо 27 ударів по 160%.
20*200=4000, а 27*160=4320 ! За такі самі гроші ми дещо виграли у сумарній вогневій моці (що й треба було показати (-:
///
Ленко, одне уточнення. Порівнювати числа (20) і (27) некоректно.
Якщо ми завдаємо максимум запланованих хлібних ударів, то потрібно в випадку ударів з танками рахувати не 20*200, а 20*200(удари з танками)+7*100(голіруч) - оскільки ми розраховуємо на повну викладку. В такому випадку отримуємо 4700 дамагу (27 ударів - 20 з 4 к5 танками +7 голіруч), в той час як 27 ударів з к3 нам дасть 4230.
Lenko, тобі бажаю швидше апнути свою зброярню до Я5 і перестати писати коменти на дві сторінки та ще й з хибними висновками)
Lenko, тобі бажаю швидше апнути свою зброярню до Я5 x2
vovabiolog поясню тут, може кому ще цікаво. 1.2 у Я1 це просто множник цієї зброї на вплив. Множник Я1 1.4, але оскільки Я2 розрахована на 2 удари то отримуємо 2.8. У Я3 множник 1.6, але за 3 удари отримуємо 4.8. І так далі.
===Ви також можете поповнити до 600 Здоров'я у день із їжею.
Щось я цього не розумію, бо я відновлюю в день 1350 здоров'я.
vot
@ Kibor😛 Lenko, тобі бажаю швидше апнути свою зброярню до Я5 і перестати писати коменти на дві сторінки та ще й з хибними висновками)
=============================
Kibord, а от то Ти дарма. Не варто на особу переходити, Ти ж не троль.
Якщо Ти не зауважив, я у своєму прикладі порівняв Q5 із Q3 (натомість сам продаю Q4). Так що не було в тому жодних особистих мотивів.
Стосовно апгрейду Q4 --> Q5 : а який сенс? Зі зброєю я більш-менш на нуль виходжу, тримаю підприємство заради забави, а не прибутків.
І щиро кажучи, трохи вже шкодую, що зайнявся тим, бо забагато часу то забирає.
Танкувати, наприклад, і так треба за куплене за реал золото. І не думаю, що тут в грі взагалі можливо заробити "підприємництвом" достатньо золота для того.
@ VJaroslaw: ===Ви також можете поповнити до 600 Здоров'я у день із їжею.
Щось я цього не розумію, бо я відновлюю в день 1350 здоров'я.
=========================
Дозволю собі відповісти за Олеся (автора).
600 здоров'я то був просто авторський приклад. Наприклад, якщо хтось має ліміт в 600 і заходить до гри раз денно, або має ліміт у 300 і заходить двічі на день.
У Твоєму конкретному випадку, Ярославе, йдеться про відновлення здоров'я тричі денно по 450.
Так що жодної суперечності тут немає -- ліміти відновлення (раз на 6 годин) у всіх же різні, взагалі кажучи.
@vovabiolog
цілком тебе підтримую, я теж використовую ті ж коефіцієнти.
у цій статті коефіцієнти невірні і малозрозумілі новачку, як на мене. зараз нашвидкоруч спробую накатати статтю з власними поясненнями🙂
Отримую задоволення без таких ретельних підрахунків )))
=згадуючи Лукаша, якому так потрібна була щодення максимальна прокачка перса=
ЗІ. начебто не новачок, а на 600+(на 6 годин) не доріс ((( там зброярню потрібно мати проапану до максимуму чи що?
2 jar4yk: друже, дивись мій комент під Твоєю статтею. Гадаю, достатньо досвідчений Olesxander все ж бере властиві коефіцієнти.
_________________
@ Gut.ViVa:54 Отримую задоволення без таких ретельних підрахунків )))
/// Еге ж, я теж часто. Нам, старим гравцям, можна і так (-:
>> начебто не новачок, а на 600+(на 6 годин) не доріс ((( там зброярню потрібно мати проапану до максимуму чи що?
/// Ні, не зовсім так. Я теж не "доріс" якось о_О -- хоча маю ратушу Q5 (5 зірочок), то додатковий адмін.будиночок є лише на 50 (а не на 100), тобто в сумі маю 550 HP до використання за раз, замість 600. І що найгірше -- нема жодної можливості то проапгрейдити )-:
Якщо не буде введено якоїсь відповідної бонусної опції для покупців золота (чи щось подібне), то так і залишимось довічно із тими 550 пунктами (і 55 ударами відповідно), коли дехто має 600 (і 60 ударів).
Яке казкове адмін-свинство...
Будиночок 50/100 залежав від економік сіла, якщо мені не зраджує пам'ять (хто добрався до 13 - має 100). З одного боку - це нормально - люди вклались у воркскіл, мають отримати за це якісь плюшки. З іншого боку, купа людей на той момент була на відстані 1-2 дні від 13 скілу (в т.ч. і я)))) але пролетіли.
І взагалі.. я дуже скучив за в1 - там були і економіка, і військова стратегія, і епічні битви.. Хто зараз встане в 4,30 для захисту союзника???
Повиправляв день на 6 годин, дякую.
Спеціальна будівля дійсно залежала від економічного скілу, але як саме адміністрацією не було оголошено. Наскільки я пам'ятаю, люди із однаковим скілом отримували різний ліміт здоров'я. Можливо враховувалася "вартість" батончиків, можливо брався не скіл, а конкретна кількість очок посередині скілу, а можливо румдом.
Порівнюючи вартість зброї на ринку варто використовувати коефіцієнт 1:4:9:16:25, все решта лише спроба запудрити мізки навколоарифметичною мішанкою.
За статтю вотед.
@ sikorscki Day 1,315, 14:35
Порівнюючи вартість зброї на ринку варто використовувати коефіцієнт 1:4:9:16:25, все решта лише спроба запудрити мізки навколоарифметичною мішанкою.
За статтю вотед.
____________________
Щось не зрозуміла: якщо ті коефіцієнти зі статті Olesxander вважати "пудренням мізків навколоарифметичною мішаниною", то за що ж тоді "вотед" для статті?
_____________________
Достатньо уважно прочитала статтю і коментарі, і вважаю розрахунки автора достатньо обгрунтованими. Тому "вотед" від мене (субскрайбд вже було раніше).
Olexander, ти серйозно вважаєш, що новачку вигідніше купити 10 пістолів, ніж 1 танк? Ти або свідомо дезінформуєш їх, або просто не вмієш рахувати.
При базовому дамагу 100, 10 пістолів додадуть 10*1*20=200 додаткового інфлюенсу, в той же час 1 танк дасть 1*5*100=500. Таким чином 1 танк в 2.5 рази вигідніше за 10 пістолів. Тому хто доведе протележне переведу 1000 UAH.
vovabiolog так, якщо він зробить 10 ударів із пістолями (вистачить 9) і лише 5 із танком. І ти забув порівняти ціну 10 пістолів и танку. Якщо серйозно, то статтю оновлено.
10 ударів, маючи 10 пістолів = 10*100(1+0,2)=1200
10 ударів, маючи 1 танк = 5*100*(1+0) + 5*100(1+1)= 1500
10 ударів голіруч = 10*100*(1+0) = 1000
тобто приріст від 1 танку = +500, а від 10 пістолів +200
* з тебе могорич 🙂
все вірно, але не розумію чого це з мене магарич)
v+s