NAP mögé bújtatott propaganda
charlie50
Az elmúlt pár napban heves vitát váltott ki az Istencsaszar által megkötött magyar-romulán NAP. Ment az anyázás, hazaárulózás az egyik oldalról, másik oldalról meg a lenézés, hogy miért nem fogják fel a túloldalon, hogy ez tulajdonképpen jó. Én személy szerint jó ötletnek tartom, hogy ne menjünk bele egy hónapokig tartó pingpongba, de a NAP körülményei egyáltalán nem tetszenek (1920. nap, feltételek és biztosíték hiánya, stb). Őszintén szólva egyre kevesebb kedvem van a NAPról olvasgatni, főleg a kommentek miatt.
Van viszont egy lehetőségünk, hogy ne kelljen több hétig ezt olvasnunk a sajtóban. Kivárjuk szépen azt a másfél hetet, ami még ICS-nek hátravan – úgyis kijelentette, hogy nem akar duplázni márciusban – aztán olyan elnököt választunk, aki nem fog semmi hasonló szerződést kötni a románokkal. Hogy ki lehet az a jelölt? Nos, személy szerint még én sem tudom, de az biztos, hogy a Nemzeti Front fogja indítani.
Most jön a propaganda: ha a Te szemedet is szúrja a most megkötött NAP, szavazz a Nemzeti Front elnökjelöltjére március ötödikén. Ő biztos nem fog ilyen szerződést aláírni, nem fog román RW-t feladni, mehetünk újra Erdélyért, vagy éppen – a változatosság kedvéért – Felvidékért, Őrvidékért. Esetleg, ha újra kirobban a háború, megint tárgyalhatunk, csak most az erőfölényt kihasználva sokkal kedvezőbb NAPot is köthetünk – ha akarunk. Vagy megpróbáljuk eltörlés alatt (vagy pár régión) tartani őket.
Na de mi van, ha Te egyetértesz a NAPpal? Akkor biztos nem tetszett, hogy ennyien támadták ICS-t miatta. Persze úgysem fogod tudni megmagyarázni a másik oldalnak az igazadat, ezért csak egy dolgot tehetsz: a Nemzeti Front elnökjelöltjére szavazol március ötödikén, aztán vársz. Vársz, amíg hasonló horderejű dolog nem merül fel a ciklusban és megnézed, hogy oldják meg. Ha jobban mint ICS, elismered, hogy hülye voltál. Ha rosszabbul, akkor majd szépen felnyílik a mostani hőbörgők nagy részének a szeme és folytatódhat a mostani irányvonal jó darabig.
Egy szó, mint száz, szavazz az NF jelöltjére március ötödikén, hadd legyen egy kis változatosság, nézzük meg, mit tud az eddig ellenzékben lévő fél.
Ápdét: A kongaválasztáson is szavazzatok arra a pártra, ahol az NF jelöltjei is indulnak, mert kell az erős konga az elnök mögé!
Comments
eslő
oda neki!
Ráférne már eMOra 1 kis hatalmi reform ! jó cikk repült a vote
A sunyi és aljas provokációdra már az előző alkalommal válaszoltam.
Ahogy most ics mocskos alkukkal terhelt elnökségét a dupla jetibékerotyogtatás ellenére is garantálta a kongadroidok serege, úgy semmisíti meg egy nem antimagyar elnök minden próbálkozását ugyan ez a zombisereg az antimagyar gazdái parancsára.
Első lépés tehát a konga megszerzése kell legyen, ott kell legyőzni az antimagyar szemetet és aktív részvétellel, következetes szavazással rákényszeríteni a zombikat a magyar érdekek képviseletére.
Ha ez működik, akkor lehet elnököt állítani, erre a biztos konga háttérre építeni.
Nem véletlen, hogy a fő fékerek a konga blokkoló többség megszerzésére gondosan ügyelnek.
Erre a konga mai összetétele is jó példa és érdemes a most soron lévő választáson is figyelni erre.
Addig amíg ez nem sikeres, bármely emagyar polgár, akinek az ics féle 40+ alkalommmal előadott entimagyarizmus és jetiseggnyalás nem tetszik, bojkottálja a kormány utasításait és ne fizessen adót, de dolgozzon otthon és ne üssőn a közlöny szerint.
Akitlosz idején nem haboztak lelépni és eMagyarország ellen uszítani a tótoknál és ma is a lengyeleket, szerbeket gazdagítják a századellátóik a magyar zsoldért cserébe, national orgok tömege van tolvajok kezén, az állami cégeket is a tolvajok hazsnálják.
Boldoguljanak maguk, ahogy tudnak a jeti és ukrán barátaikkal, a románra sosem támadó rác szövetségeseikkel.
Vagy menjenek a fenébe 4 év folyamatos közösségpusztítást és ellenségekkel és semmitérő "szövetségesekkel" történt sunyi és megalázó megállapodásaikat követően!
Jogos, ápdételtem a kongáéra vonatkozó rész miatt.
Amúgy ez nem provokáció, de téged már nem foglak győzködni
Én annak tartom, mert olyan útra telerelnéd azokat akiknek elege van ebből a halom fosból és az ezt kiszolgáló cenzorokból, kápókból, és a jetik szolgáiből, ahol törvényszerűen buknának el és válnának nevetség tárgyává. A regnáló mocsok eltakarítása nem egyszerű és nem egy lépéses meccs a náluk található állami vagyon, lopott goldok százezrei, seregcégek, orgok, sokadnickes fékerek és az őket támogató jeti eistenek, kápók miatt. Nehéz mecs amihez összefogás és türelem, megfontoltság kell.
Valóban nem egy lépéses, de minden út az első lépéssel kezdődik. Továbbá, mivel az NF rendszeresen indít elnökjelöltet, feltételeztem, hogy komolyan gondolják és szeretnének nyerni, de nyugodtan javíts ki, ha tévedek. A "törvényszerű" bukással pont te sugallod azt, hogy szerinted nem lennének képesek megfelelően kormányozni. Én már az előző cikkben is azt írtam, hogy NE impícselje őket a konga, NE harcoljanak ellenük a MU-k és hogy NE trollkodjanak az aljaelit tagjai a ciklus alatt, azaz kapják meg ugyanazt az esélyt, mint a jelenlegi vezetőség. Viszont szívesen olvasnám, te hogyan képzeled el a hatalomváltást, ha nem úgy, hogy több NF-képviselőt és NF-elnököt válasszon az ország.
Hazudsz, rossz szokásod szerint.
bármely a jelenlegi hatalmi körön kívüli, vagy annak peremén található ellenjelölt nem morális hiátusok miatt nem lenne képes megfelelően kormányozni, hanem a konga szavazná le és impícselné azon túl, ahogy sorihun is leírta: minden államtól lopott vagyonukkal, ezen alapuló erejükkel, befolyásukkal azon lennének, hogy megbuktassák.
Erre nem csak Akitosz a példa, mesélhetne róla Termetes, bosko,shaok, és még sokan mások.
Shaok nem bukott meg, jó ciklust csinált. Akitloszról leírtam már a véleményem. Termetes a saját párttársai, kormánytagjai által kevert szarba bukott bele. Boskót te ostoroztad a legjobban, ha jól emlékszem. Amúgy leírhatnád, miben hazudtam, ugyanis én nem mondtam olyat, hogy (a jelenleg még ismeretlen) NF-jelölt nem lenne képes kormányozni. Ezt te sugalltad a "törvényszerű" bukással. Morális hiátusokról egy szót sem ejtettem
Azt hazudod "feltételezem, hogy komolyan gondolják". Nem. Te TUDOD, hogy nem gondolhatják komolyan, hanem meg akarják méretni magukat, akár harmadik negyedik helyen is, hogy lássák milyen potenciális támogatás van a radikális jobbos kiállás megett, ahol a TOP 5 is távoli, ami pedig a konga blokkolás alapfeltétele lenne.
De te nem nyilván vagy hülye ennyire, egyszerűen csak provokálsz és hazudozol, akárcsak ics, mikor a jetik elleni harcra buzdít, miközben aljas és sunyi módon folyamatosan alkudozik velük, mennyiért és hogyan árulja el a hazáját nekik újra és újra.
Mert megtehetitek és ez az igazi szégyene ennek a roncsközösségnek amivé eMagyarország vált a magadfajták mocskos mancsán..
Volt már nem egy olyan elnök, aki nem top5 pártból jött. És nem hazudok, nekem ugyanis felfoghatatlan, hogy úgy indul valaki, hogy nem veszi komolyan, hogy nyerhet. Azt mondod, felmérik a támogatottságukat, rendben, legyen igazad. És mi van,ha egyszercsak úgy megemelkedik a támogatottság, hogy "véletlenül" nyernek? Akkor majd köszönik és impícseltetik magukat, mert nem készültek fel rá? Az, hogy minden hónapban megméretik magukat, azt jelzi, hogy elképzelhetőnek tartanak egy hatalmas népszerűség-növekedést. De vajon mitől nőne ugrásszerűen? Attól, amit tesznek? Biztos nem, mert nem nagyon látom, hogy kampányolnának mostanában. Akkor már csak egy út mara😛 ha a mostani vezetés hibázik valami nagyot. Pl aláírnak egy számunkra hátrányos NAPot. Ismerős a szitu valahonnan? Ha most nem használják ki a helyzetet, akkor sajnos le kell vonnunk a következtetést, hogy minden kiabálás és hőbörgés ellenére ők nem változtatni akarnak, csak szimplán kiabálni hőbörögni. Megvan a szükséges hangulat ahhoz, hogy tényleg le lehessen váltani a vezetést, erre azok, akik a leghangosabban követelték a váltást, hirtelen visszavonulót fújnak, ugye te is érzed, ez mennyire hiteltelen?
A pejoratív jelzóidet tarts meg ics-nek és a magadfajtáknak.
A "hőbörgés" vagy nevezd bárminek akkor következik be lépten-nyomon, amikor valami magadfajta szemét a közösséget átveri, becsapja, hazudik, csal, lop.
Amikor pedig a dolgok rendben folynak mindenki teszi a dolgát és örül a közös sikereknek.
Egy közösségben a normasértések kapcsán alapvető szükséglet a tiltakozás, vagy ahogy a magadfajták ezt cimkézik: a "hőbörgés".
Ettől még a tiltakozás alapjául szolgáló tettek a mocskosak és nem a reakciók erre.
Azok már csak olyanok, mint a tettek.
Persze csak akkor, ha a magadfajta kápó cenzorok hagyják.
mert ilyenkor jön az fp-szóró és az árulók, tolvajok seggét megvédi a kápó, cenzor a tetteikhez mérhetően mocskos kritikától.
Ez a magadfajták lemoshatatlan szégyene.
no nem csalódtam, papolsz nekem, hogy pejoratív jelzőket használok (mellesleg nem látom őket), aztán a következő sorban már szemét vagyok. A hőbörgést meg nem arra mondtam, hogy szóvá teszi valaki, hogy mi nem tetszik neki, hanem arra, hogy követelitek a változást, de ha tenni kéne érte, akkor már megy a mosakodás, meg a magyarázkodás, hogy miért NEM lehet megtenni. Ha neked nem ez jött le a mondanivalómból, akkor komolyan gond van a szövegértéseddel. Vagy még azt tudom elképzelni, hogy direkt érted félre...
Ez volt a válaszom anno, ma is érvényes.
A megadott források miatt érdemes tanulmányozni azoknak, akiket érdekel, hogyan működik az ics féle zombisereg, ha az elnök nem az ő klezmerükre ugrabugrál:
"Akitlosz nem (volt) a barátom, bár a barátlistámon volt. Számos kérdésben egyetértettem vele, jó párban meg nem. De ez szerintem az életben sokmindenkivel így van.
Az elnöksége kapcsán - nyilván nem ok nélkül - elhallgatsz tényeket.
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-honunk-dv-re-eln-ki-nyilatkozat-1899446/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-akitlosz-has-been-proposed-as-natural-enemy--1899602/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-b-mk-t-j-koztat-v-ltoz-sok-esem-nyek-inform-ci-k-b--1900320/1/20
"sorihun Day 1,445, 14:11
ha elnök leszel én kilépek a seregből és az ország ellen eltankolom a vagyonom."
"A Magyar Légió ezek után úgy döntött, hogy nem kíván mindaddig reguláris haderőként szolgálni,"
A további hangadó antimagyarok is ismerősek a cikkek alatt a hozzászólásaitok magukért szólnak, megérthetjük miért tartunk itt. 40+ alkalommal árultatok bármit, bárkinek bármiért, mert megtehettétek 40+ alkalommal. Ezen egy alkalommal nem az lett volna, amit rotyogtattatok.
Látható az eredménye.
http://www.erepublik.com/en/article/the-natural-enemy-terminated-1900676/1/20
"Rodric Day 1,450, 09:00
Két dolog:
1. Ki nem állhatom Aktiloszt
2. Minden létező módon ellehetetleníteni a munkáját, aztán meg számonkérni, hogy miért nem dolgozik, miért akarja hagyni a francba az egészet? Undorító képmutató banda... "
(Egyébként a szlovákok sérthetetlensége és Felvidék lengyel pto-zók kezén hagyása évek óta valamiféle fétis az icsicskáknak, más akkor is az volt, és máig nem értem, miért lenne több joga ezek után bárkinek itt a zerepen a Felvidékhez, mint a magyaroknak?)
A tanulságokat Akitlosz maga vonja le:
http://www.erepublik.com/en/article/a-tisztess-ges-j-t-k-avagy-fail-vagy-nem-fail-1904084/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/tanuls-gok-1905300/1/20
Igen, erre emlékszem és most is ugyanaz a válaszom: belinkeltél hat cikket, ebből öt akitloszé. Tehát hiába is próbálsz objektivitást hazudni mögé. Akitlosz egy sértődős hülyegyerek volt, aki szarban hagyta az országot, így azokat is, akik rá szavaztak. Nagyon remélem, ha lesz NF elnök, több felelősség szorul belé, mint akitloszba
Nem a magadfajták szemüvegén át akarom az Akitlosszal történteket megmutatni és ebben nem a személye a fontos, hanem a megválasztására adott reakciók: árulások, hisztéria és az ellenségekhez futás, a konstans és aljas rombolás. ami megmutatja a magadfajták valódi, ordas antimagyar pofáját és ragaszkodását ebben a jeti fosban megszerzett vicces hatalmához.
És megint elérkeztünk a "magamfajtázáshoz", bár megmagyarázni még egyszer sem tudtad, mit is jelent ez, bár most legalább egy konkrétumot írtál. A magamfajta antimagyarságról te mit sem tudsz, mert nem ismersz. A vicces hatalomhoz való ragaszkodásomat jól mutatja, hogy közel három éve közelében sem voltam kormánynak.
Nem nem tudom, hanem nem akarom megmagyarázni, mert a szövegből, a múltból és a tettekből következik, amire NAP NAP után itt vannak a példák..
Látom, nem érted, mit mondok. A szokásos jelzőid rám nem érvényesek: nem loptam soha semmit, nincsenek fékeim, ez az első karakterem, még nevet sem váltottam. Tehát a csaló, tolvaj, sokadnick,, stb jelzőket nem veszem magamra. Kormányban (sem közelében) majdnem három éve nem vagyok, tehát a hatalomba rohadt kifejezés is értelmetlen velem kapcsolatban. Ezek után sajnos nem tudom értelmezni pl azt a kijelentésedet sem, hogy a múltból, tettekből következne, kik a magamfajták - hacsak nem a mindig magyar oldalon ütő kétkattosokra gondolsz.
Igaz, azt be kell vallanom, két nagy bűnöm van:
1. voltam elnök, mert voltak akkor még illúzióim. Ki is ábrándultam elég gyorsan, ezért nem is folytattam a politikai pályafutásomat.
2. jelentkeztem moderátornak kb két és fél éve, mert úgy gondoltam, inkább én moderáljak, mint mondjuk egy magyarul beszélő román, így jó néhány felesleges FP-től megkímélem a magyarokat, nos ez egy hónapig tartott, többek között a magadfajták támadásai miatt. Ha már itt tartunk, letisztáznék pár dolgot: a moderátorok nem tudnak senkit bannolni, legalábbis két és fél éve már nem tudtak, ami azelőtt volt, arról nem tudok nyilatkozni. Semmilyen bért nem kapott akkoriban a moderátor, a tárhelyemet kibővítették, ami kb semmire sem volt jó. Még veled is leveleztem, hogy legyél szíves viszafogni magad, mert kb 50 alkalommal bíráltam el a kommentjeidet úgy, hogy nem adtam neked FP-t, pedig a szabályok alapján belefért volna. Tudom, hogy úgysem érted meg, miért vállaltam a moderátorságot, ezért nem is magyarázom tovább, de azért arra rámutatnék, hova vezetett a folyamatos szidalmazás. Jelenleg NINCS magyar moderátor, gyika román tickettekkel foglalkozik, a magyar ügyeket pedig egy szerb bírálja el. Ezt akartátok, megkaptátok. Remélem, nem jutunk el odáig, hogy ő is lemond és románt kapunk a nyakunkba.
Nos saját magad írod le, definiálod miért vagy részese ennek a mocsoknak, hogyan lettél kápó a jetik bérén, mint kuvik, droid, gyika és a többi - ma még névtelen - jetibéren vett magyarokat gyilkoló, mocsok.
A többit elmondja rólad a kormánylistá😛
http://www.erepublik.com/hu/article/-c504p-hivatalos-korm-nylista-1284349/1/20
Egy vagy közülük, a legaljából, mert jetik bérén irtottad a magyart, kápóként, a társaidat cenzúrázva jeti gazdáid parancsai szerint, románok megelégedésére
Még egy apróság, nem érdekelnek a magadfajta cenzorok, kápók és az általatok megfellebezhetetlenül önkényesen és kettős mérce alapján osztogatott fp-k sem.
Hányok tőletek és ne érezd magadat nagylelkűnek, hogy a magadfajták feljelentéseire nem bannoltattál mint sok sok más szerencsétlen magyar polgárt kuvik, droid és gyika nyomdokain nyalva jeti gazdáid kipufogóját.
látom vannak problémák a szövegértéssel, úgyhogy leírom újból: a moderátor nem tud banolni. Két és fél évvel ezelőtt sem tudott. Kuvik tudott, Mikrobit nem tudom, bár azt hiszem, igen, de pl gyika tuti nem banolt senkit, mert nem tudott banolni, ugyanez a helyzet velem is. Innentől tehát megint értelmetlen kijelentést tettél, hogy én irtottam volna bárkit is. Azt nem vártam, hogy megértsd, jelentkeztem moderátornak, de azt hittem, legalább a tényeket fel tudod fogni, pl azt, hogy a moderátor nem tud banolni.
Egy magadfajta jetik bérén vett kápó bármit megtehet, persze meg is tett és csak a gazdáitok tudják, mit meg nem mertetek tenni.
A közösség amit szuttyogattatok és ma is szuttyogattok serről semmit nem tudhat, és nem is tud, mert semmilyen nyilvános kontroll nem volt és most sincs az elfogult, aljas és szemét trükkjeitekkel, cenzúrátokkal szemben.
Csalók és a tolvajok, haverjai vagytok az egész bennfentes hatalomba rohadt bandátokkal együtt.
Erről még droid kapart le pár gondolatot, mikor a kuvik szuttyogatta:
http://www.erepublik.com/hu/article/javaslat-az-erepes-igazs-gszolg-ltat-s-jobb-t-tel-re-878271/1/20
Gratulálok. Elmondtam már, hogy azt én sem tudom, mi volt Mikrobi és Kuvik idejében. Azt is elmondtam, mi volt akkor, amikor én beleláttam. Erre megint jössz a jetibéren vett kápó kifejezéssel, ami történetesen hazugság. Hát erre most mit mondjak?
Szerintem az voltál, magad is elismere😛 jetik bérén cenzor és kápó, tolvajok, hazaárulók és közösségrombolók haverja, társa a mocsokban elnökként, sameszként is
Ma is az vagy.
cenzor és kápó nem voltam, csak moderátor. továbbá jetiktől bért sem kaptam, így ez sem igaz. A sameszt nem tudom, mit jelent, nem beszélem a nyelvedet
Most - ics40+ alkalommal elszenvedett mocskos tettei kapcsán - hasonló eljárást javasolok.
Bojkottálni a hatalomba rohadt mocskot, nem fizetni nekik adót, nem a közlöny zserint harcolni és ellenük, a hatalom támaszai ellen szavazni mindenhol, sajtóban, választásokon, pártválasztásokon.
Ki kell lépni az ics-t és a zombijait támogató pártokból, mu-kból annak aki magyarna gondolja magát és elutasítja ezt a mocskot ami itt hétról hétre megesik vele és társaival, és oda gyűlni pártokba, mu-kba ahol még mutatóban sincs a hatalomba rohadt tolvajok, sokadnickek, csalók, jetibékerotyogtatók közül egy sem.
csalók és sokadnickek minden pártban, MU-ban vannak. Igen, még az NF-ben is. Ettől függetlenül kampányolni fogok az NF mellett - akár tetszik ez neked, akár nem. Gondolom, nekem címezted a kilépést, mivel ICS-vel egy pártban vagyok - nos, nem fogok kilépni, bár nem ICS miatt, hanem azért mert nagyon kötnek az emlékek és ismerősök. Azért meg főleg nem fogok kilépni, hogy neked megfeleljek.
Sokadnickek mindenhol vannak, de a hatlom mocskában megmerült, tolvaj, antimagyar banda gyülekezőhelyei jól azonosíthatók a konga szavazások, elnökök támogatói és cikkek, kommentek írói között is. Óvakodni kell tőlük, mert mindent megmérgeznek amihez hozzá tud érni a mocskos mancsuk.
Nem kell nekem megfelelne senkinek sem.
Mindenki szabad ember, szabadsága van a jóra és a rosszra is, főleg egy játékban, ahol nem fenyegeti börtön, halál, tönkremenetel ha becsületesen és magyar érdekek szerint játszik.
Alapvető morális követelményeknek kellene próbálni megfelelni ne lopj, ne csalj, ne hazudj, ne tárgyalj sunyiban az ellenségeinkkel, hanem üsd őket, állj ki a magyarokért, a közösségedért, kerültd azokat akik ilyeneket tesznek, küzdj ellenük minden lehetséges módon.
Ez nem túl nehéz, nem?
Nem tudom, hogy nehéz-e, mert ezek közül egyet sem csináltam. Elnök koromban egyszer tárgyaltam a román elnökkel - nem sunyiban, mindenki tudott róla - és abból sem lett semmilyen megegyezés.
Nos erre - bár régen volt emlékezek, és arra is kik voltak megetted, kiknek voltál a bábja. Ezért vagy ócska provokátor, mert azok hátsójából dudálsz, tudva milyen következményekkel járna ez azokra, akik a provokációdnak bedőlnének.
Sunyi trükk ez egy magadfajtától, érdekes lesz bejön-e avagy segít megérteni a magadfajtákat megvetőknek, hogy mit kellene tenniük.
Ne tartsd magadban, nyugodtan írd le, kik álltak mögöttem és hogy most kiknek a hátsójából dudálok, hadd okuljanak azok is, akik nem ismernek annyira mint te (vagy amennyire hiszed hogy ismersz). Sajnos nem fogsz tudni semmit írni erre, mert ugyanazt csinálod, amit már évek óta, tények, konkrétumok, nevek nélkül vagdalkozol. De bizonyítsd csak be, hogy nincs igazam és írd le, kikre gondoltál. Azt is leírhatnád, milyen provokációra gondolsz - hacsak nem arra, hogy szeretném, ha NF-elnök lenne. Ha viszont szerinted az a provokáció, akkor talán erről az NF vezetőségének is szólj, még a végén véletlenül elég sok ember felül a provokációmnak és NF-elnök lesz, azt pedig nyilván nem szeretnéd, legalábbis nagyon ebbe az irányba kacsintgatsz.
Saját magad írod le pár kommenttel feljebb miért vagy részese ennek a mocsoknak, hogyan lettél kápó a jetik bérén, mint kuvik, droid, gyika és a többi - ma még névtelen - jetibéren vett magyarokat gyilkoló, mocsok.
A többit elmondja rólad a kormánylistá😛
http://www.erepublik.com/hu/article/-c504p-hivatalos-korm-nylista-1284349/1/20
Egy vagy közülük, a legaljából, mert jetik bérén irtottad a magyart, kápóként, a társaidat cenzúrázva jeti gazdáid parancsai szerint, románok megelégedésére.
most én is kopipészteljem be a válaszom?
Éheslovat elnöknek!
nem vállalja, kijelentette már nem egyszer
az mindegy, kimdzsong se vállalta, mégsem állhatott ellen a nép mindent elsöprő akaratának
:)
istencsaszar napja szar, eheslo is szar, de megnézném elnökként. megérné.
Mindenki hazaáruló!
akkor te is?
Én nem mindenki vagyok, hanem az Uralkodó.
ha nem tartozol bele a "mindenkibe", akkor senki vagy
én szívesen lennék elnök.. 🙂
Szerintem még "fiatal" vagy ahhoz, legalábbis erepes értelemben. De beszélj a pártelnököddel, ő tud indítani, ha felkészültnek tart rá téged
hát jobban vezetném az országot mint a jelenlegi elnök... ha őt megválasztották akkor engem megi s lehetne koronázni..🙂
Nem engem kell meggyőznöd, ha téged indít az NF, én rád szavazok. Az indításodat viszont csak a pártelnök tudja megcsinálni. Ettől függetlenül, hat naposan szerintem ne akarj belevágni ilyenbe, sokan belebuktak már. Előbb még ismerd meg a játékot. Igaz, már nem olyan bonyolult, mint régen, de azért hat nap szerintem nem elég, hogy minden területet kitapasztalj. Bármennyire is úgy tűnik egy kezdő karakternek, nem csak arról szól az elnökség, hogy kiadod a parancsot, hol üssünk. Nem megbántani, vagy elkedvetleníteni akarlak (sőt örülök, hogy vannak ambíciózus friss karakterek), de azért szerintem még várj ezzel
És ki lesz az NF jelöltje? Attól félek, hogy kőkeményen be fog indulni a turbómagyarkodás és persze mindezt ész nélkül.
(Kommentem egyértelműen provokatív)
Mint már leírtam, nem tudom, ki lesz az NF jelöltje. Nem kell amúgy provokatív kommentet írnod. itt azt is provokációnak veszik, amit nem is annak szánsz