Az ún. "népszavazás", az Azure-akták és az Assteria
Tarsolytestver
Üdvözletem!
Talán kevesen tudják, de a mai kongresszusi választás egyben "népszavazásnak" is minősül a kormány szerint, pontosabban a Külügyi Közlönyben megjelent bejelentés alapján.
Hangzatos szlogen a címben: "Az ország dönt!" Valóban így van?
Kezdjük szépen sorban. A kormány véleménye szerint tehát a kongaválasztás=népszavazás, a nép pedig ezen a módon dönt egy rendkívül súlyos kérdésről, mely nem más mint hogy visszalépünk-e az Asteria nevű szövetségbe, avagy maradunk elvileg független állam, mely ugyan nem tagja egyik szövetségi rendszernek sem, de az Asteria-környékén evezgetünk ahogyan eddig tettük.
A fentebb említett és linkelt KK cikk szerint ez egy hosszú távú döntés lenne, mely "nem a következő hónapra, nem a következő másfél hétre, hanem mondjuk egy évre" elkötelezné eMagyarországot az az Asteria mellett ahonnan több mint 1 évvel ezelőtt sértődötten és nagy port kavarva (ugyanakkor teljesen jogosan!) kiléptünk, az az Asteria mellett ahol egy szövetségben lennénk legnagyobb ellenségünkkel - a románokkal, az az Asteria mellett ahol a múlt hónapban még román volt a főparancsnok!
A tagsággal-nem tagsággal kapcsolatos múltbeli történéseket cikkem másik felében részletesebben is bemutatom, de most kanyarodjunk vissza a "népszavazásnak" titulált bohózatra.
Adott tehát a kormány nyílt szándéka: Itt a "kedvező" alkalom, lépjünk vissza az Asteriába! Tudják viszont hogy ehhez legitimációt, ha úgy tetszik felhatalmazást kell szerezniük eMagyarország játékosaitól, a néptől. A csatlakozásról játéktechnikailag a kongresszusi képviselők szavazhatnak, azt azonban még a kormánytagok is tudják hogy a konga nem mindig reprezentálja hivatalosan a nép, a közvélemény álláspontját.
Noha már maguk között lezsírozták hogy visszakuncsorgunk az Asteriába, mégis úgy döntenek hogy legalább a látszatra (a törvényesre, a demokratikusságra stb.) adnak és meghirdetnek egy "népszavazást" a saját szabályaik szerint.
Idézet a Külügyi Közlönyből:
"Mik tehát a teendők?
A mostani kongresszusi választás egyben népszavazas is lesz arról, hogy milyen irányvonalat képviseljunk." Ez a látszat, a trükk, a szemfényvesztés, a porhintés.
És mik a szabályok?
"- A szavazók feladata, hogy az állaspontjukat hitelesen képviselő jelöltekre/pártokra szavazzanak.
- A pártok feladata, hogy felmérjék, mekkora a társadalmi igény a csatlakozásra, illetve hogy állást foglaljanak a kérdésben. Ebben segíthetnek különböző magánfelmérések is, ezek (amennyiben megfelelően reprezentatívak), sokat segíthetnek." Ezek.
Ez pedig a szentesítés:
"- Végezetül, a kormány feladata, hogy a döntést tiszteletben tartsa és végigvigye (valamint ugyanez igaz a kongresszusra is miután a szavazás lezárult)."
Miért álszent, hazug és komédiába illő ez az egész?
Mert a kormány összemossa a kongaválasztást a sajátosan értelmezett "népszavazásukkal", holott a kettő nem ugyanaz. Egy szem árva állami cikk született egy ilyen fontos kérdésről/szavazásról. Az lenne a minimum hogy a legtöbb állami közlönyben felhívjuk a választópolgárok figyelmét arra, hogy: Szevasztok, van itt egy fontos kérdés ami minimum 1 évre elkötelezné az országot egy katonai szövetség mellett, légyszi tájékozódjatok, döntsétek el magatokban, majd a kormány által meghatározott "népszavazás" útján érvényesítsétek az akaratotokat. Aszerint hogy olyan pártra szavaztok ami támogatja avagy sem az Asteriához való csatlakozást. Köszi.
Ha már népszavazást szeretne a kormány, akkor gondoskodjon róla hogy a lehető legtöbb polgár tudjon egyáltalán a dologról! 1 db állami közlöny ehhez édeskevés. Ez így sunyiság.
A probléma egyik fele tehát, hogy egy tisztességtelen "népszavazást" szeretne lebonyolítani a vezetés.
A másik fele pedig hogy még a saját maguk által lefektetett szabályokhoz sem ragaszkodnak, idézek újra: "A pártok feladata, hogy felmérjék, mekkora a társadalmi igény a csatlakozásra, illetve hogy állást foglaljanak a kérdésben."
Nos a kongaválasztáson részt vevő top5 pártok közül 3 jelentetett meg írást a választásról: A HMSZ, az MHP és az MKSZ. Derék dolog, de a lényeg pont kimaradt a cikkekből.
Azaz egyikük sem foglalt állást a csatlakozás kérdéséről. Honnan tudja így a választópolgár hogy melyikük akar csatlakozni az Asteriához vagy ellenzi azt? Honnan tudja így a választópolgár hogy mely top5 párt képviseli a véleményét a kérdéssel kapcsolatban? És végül: kire szavazzon ahhoz hogy a döntését képviselje is valaki?
Milyen "népszavazásról" beszélünk akkor?
A cikkek alatti kérdéseimből kiderült hogy az MHP még megosztott a kérdésben, a HMSZ a választások után dönt, az MKSZ-nél szó sincs a kérdésről vagy bármiféle álláspontról. A másik 2 top5 pártról, a Civilekről és a KARD-ról semmi jel. Pedig elvileg, papíron nekik kellene képviselniük a választók akaratát ("népszavazás") a csatlakozás kérdésével kapcsolatban.
Megmondom mi ez az egész: a kormány már rég eldöntötte hogy csatlakozunk, de tudják hogy a többség valószínüleg ellenezné. Ezért kitalálnak egy nevetséges "népszavazást", amiről nem tájékoztatják megfelelően a népet, a saját szabályaikhoz sem ragaszkodnak (pártok foglaljanak állást és aszerint szavazzon rájuk a nép). Viszont vasárnap délutántól a kongatagok maguk közt (és a pártelnökök utasítására) eldöntik a kérdést. Így kb. a 40 képviselő dönt a "népszavazásról", arról amiről a nép nagy része nem is tudott egyáltalán, aki igen az viszont nem tudta hogy kire szavazzon a kérdéssel kapcsolatban, mert a pártok nem hozták nyilvánosságra a véleményüket. Arról hogy a képviselőik IGEN-el vagy NEM-el fognak majd szavazni és hogy egyáltalán mi a véleményük az Asteriáról. Népképviselet: nulla.
Magyarán egy teljesen megszokott, "hétköznapi", átlagos kongaválasztásról beszélhetünk, valódi népszavazásról nem. Noha a képviselőknek/pártoknak ezúttal nyilvánosan is állást kellene foglalniuk a csatlakozás kérdéséről, ezt nem tették meg.
Van még egy érdekes vetülete a dolognak.
A "népszavazást" Azurefalcon (korábban hekkat néven játszott) publikálta a Külügyi Közlönyben. Miért érdekes ez? Azért mert Azure saját állítása szerint is képes "g_enyóságokra, méltatlan lépésekre és a képviselők megvesztegetésére". Mindezt a "cél szentesíti az eszközt" nevében és az "ország jövőjének biztosítása" (azaz saját véleménye) érdekében. Itt lehet megtekinteni az írását : http://www.erepublik.com/en/article/-impeachment-tartom-a-h-tam--1899522/1/20
Ennek megfelelően nem csoda hogy most is ő végzi el a piszkos munkát. Bizonyított korábban azzal hogy egyszerre két karakterrel indult az elnöki választáson. Ami viszont még hiteltelenebbé teszi őt egy népszavazás kihirdetéséhez és lebonyolításához az az hogy nemrég még az "alkotmányos diktatúra hajnaláról" ábrándozott, ahol persze ő lett volna a diktátor. A legnagyobb gond nem is ez, hanem hogy az alkotmányosságot nála a katonai tisztikar jelentette. Ami mint tudjuk, nem egy nép által választott testület.
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-az-alkotm-nyos-diktat-ra-hajnala-2500458/1/20
Idézet a cikkből:
"a Hungarian Supreme Command puccsot fog indítani."
"- A magyar tisztikarral már felvettem a kapcsolatot, jelenleg is folyik a párbeszéd, egyelőre senki nem ellenzi a dolgot."
Kész, ennyi. Tisztikar = alkotmányosság. A nép, a közvélemény álláspontja nem számít, durr bele a dolgokba, legyen diktatúra. A tisztikar támogat, a játékosok véleménye pedig nem számít.
Szerencsére a hatalmas közfelháborodás hatására nem lett a dologból semmi. Amit ezzel érzékeltetni szeretnék: először volt a kész bejelentés és csak azután mondhatták el véleményüket a játékosok. Ebből is látható hogy a nép véleménye nem mindig egyezik az elnök-tisztikar-konga álláspontjával. Továbbá nem valami hiteles hogy egy ilyen emberre bízzák a "népszavazást". Hirtelen úgy látszik fontos lett a demokratikusság, kár hogy bohózat és átverés az egész. 🙂
De hát mint tudjuk, "a cél szentesíti az eszközt"...
Végezetül idézzük fel hogy miért is hagytuk el egykor az Asteriát?
Néhány idézet a kilépést megmagyarázó hivatalos állami cikkből:
"- Románia felhozta, hogy nem követjük a szövetség érdekeit és hogy még mindig nincs közös MPP-nk.
A románok pedig mindenképp ragaszkodtak, hogy rajtunk keresztülvágva akarnak a lengyelekre menni.
A szövetség román vezetőségi tagja megvádolt, hogy szándékosan le akarjuk vezetni a lengyeleket a szövetségeseinkre. Követelte, hogy kérjünk elnézést a kihirdetett ultimátumunkért.
- Nem jutottunk egyezségre, nem tartottam elfogadhatónak sem ajánlatukat, sem a lekezelő stilusukat - végképp nem a vádaskodást.
A szövetségben való jelenlétünk gyenge és elégtelen, a szavunknak nincs súlya. A szövetség vezetői egyértelműen a román fél mellé álltak - tekintve, hogy egy részük román is. Az éjszaka során (noha még reggel is a prioritások között az ellenkezője szerepelt) a román SG egy magyarországi felkelésben BH-t ütött ellenünk. Ezt már egyértelműen szándékos agressziónak tekintjük. Eldöntötték, hogy azt a verziót hajtják végre, amit ők kigondoltak - majd csak visszariadunk.
Mivel nem vagyunk képesek a románokkal ilyen feltételek között együttműködni, Magyarország kilép az Asteria szövetségből. "
Üdvözlettel:
Laurh - eMagyarország elnöke
Ipath - eMagyarország alelnöke
Összegzem tehát a cikket:
A kormány egy "népszavazásnak" titulált kongresszusi választással akarja visszaléptetni eMagyarországot az Assteriába. Az önmaguk által kitalált "népszavazás" saját maguk által megalkotott szabályaikhoz sem ragaszkodnak, a nép nem lett megfelelő módon tájékoztatva arról hogy mi is zajlik egyáltalán ma. A top5 pártok nem foglaltak állást a kérdéssel kapcsolatban, így a szavazók nem is tudnak a véleményüket képviselő döntéshozók közül választani. A "népszavazás" kihirdetését egy olyan játékosra (Azurefalcon) bízták aki saját bevallása szerint is képes "g_nyó és méltatlan" cselekedetekre, csak hogy véleményét érvényre juttassa. Továbbá Azure bebizonyította hogy az alkotmányosságot nála a tisztikar jelenti, ergo eleve nem képviselhet hitelesen egy "népszavazást". A kormány ily módon akar visszatáncolni az Assteria kebelére, noha láthattuk hogy a románokkal való kölcsönös áskálódás miatt egy eleve széthúzó és nem egységes szövetségbe lépünk vissza. Ahol eMagyarország ismét alárendelt szerepet fog játszani, ugyanis a szövit jelenleg vezető szerbek számos alkalommal bizonyították hogy a RomSert választják a SerHun helyett. Annál oknál fogva hogy a románoknak nagyobb a sebzése.
Remélem tisztán látja már mindenki hogy miféle komédiát akar játszani velünk a kormány. Ne hagyjuk magunkat!
Tisztelettel,
Tarsolytestvér
Magyarország Vezérlő Fejedelme - 2015 Március,
exCP of eHungary
SHOUT
Az ún. "népszavazás", az Azure-akták és az Assteria
http://www.erepublik.com/en/article/2519159
Comments
Csak egy három napot késtél a cikkel...
A másik, hogy elég aljas dolog két témát összemosni.
A harmadik, meg hogy ejnye kotmány, h előre bejelentette, h a kövi konga meg lesz kérdezve a témáról. Mennivel korrektebb lett volna nem előre szólni.
Te mi a fenét keresel egyetemen?
Tudod, úriember vagyok ezért megvártam a mai napot. Hátha a választás, "népszavazás" előtt vagy legalább az elején jönnek a pártközlemények az állásfoglalással kapcsolatban. De nem jöttek.
Köszi h egyetértesz, tényleg aljas volt a kormánytól összemosni a népszavazást a kongaválasztással.
A vezerlo fejedelem ota tudjuk, h a konganak semmi koze az orszag iranyitasahoz, mert azok megakadalyozzan az ongyilkos manoveteket... A partod ugyanugy nem publikalt a remaban, nem ertem, h miert pattogsz. Ugyanugy nem csinaltal semmit. Mekkora uriember, hallod ezt?
Ezzel a cikkel már többet publikáltam mint a top5 pártok.
Tényleg elkéstél vele. Napok óta a párt Assteria ellenességéről kéne hogy zengjen a média. Így nem leszünk soha top5.
Bobby: az a baj, hogy a párt új politikai helyén, a vicc-kategóriában elég kicsi az érdeklődés és nincs elég szimpatizáns a top5-höz. Tehát egy újabb TO-ra lesz szükség a további taglétszám emelkedéshez.
Az MLPt már eltettétek az útból, hogy ne szólhasson bele a bicskások dolgába... Nem hiszem h pont neked kellene aljasságról regélni!
Hmm, az utóbbi (nagyjából nem tudom pontosan) egy évben az MLP elég szoros viszonyban volt a KARD-dal, akinek a listájáról kerültek be az MLPs képviselők. Fura, hogy most hirtelen ellenük támadtak. Azt nem tudom, hogy mire érted, hogy eltették (hogy miért t/2-t használsz szintén érdekes), de ha jól láttam a reggeli bannolásokig elég jó esélye volt a top5-re.
Továbbá az MLP ugyanúgy nem adott ki cikket a témával kapcsolatban, szóval azt hiszem, h őket sem érdekli a helyzet különösebben...
EL voltunk foglalva toborzással, azon felül volt megbeszélés a témában, nem lett volna szükség cikkre ha fel tudunk szólalni a kongában, de sajnos nem jött össze. A 2t pedig nagyon helyes, neveket nem írok le, mert nem illik, de én spec. személy szerint nagyon foglak szeretni benneteket ezek után 😉
Csak győzzétek a sok szeretetet!
Az a baj, hogy így nem tudom, h kinek szól. Tehát leírod, hogy bicskások, de mi van, ha én igazából CSB pártos vagyok. Leírod, hog győzzünk, de nem indultam a kongaválasztáson. Kb olyan, mintha leírnám, hogy nyilván nem írt cikket az MLP, a "toborzással" (fékgyártással) voltatok elfoglalva. Nem írom le, mert fogalmam sincs, hogy ki a felelős.
Továbbra sem értem, hogy véleményed szerint mit csinált rosszul a KARD. Mm kicsit az az érzésem, hogy az MLP felrúgta a sokhónapos megegyezést, de így is kiszorult a top5-ből, ahogy eddig is volt, micsoda szemét a KARD... Nem értem, hogy mi a bajod...
Befejeztem, majd letárgyalom azzal a pártagoddal aki miatt végigsöpört a bannkalapács 🙂
A CSBvel amúgy semmi bajom, sok jó ember van köztük.
A gáz az, hogy a cikkedben is megfelelően jellemzett jellemtelen sokadnickes féker diktátorpalánta már az elnökséged első napján megfirkált, a rád bízott eMagyarországgal együtt megalázó bukásba vitt, egyik emberedet ellehetetlenítette és anyagilag is lenullázta, kivonva ót mellőled és a játékból is.
Ezek után magad mellé vettél még három ilyenebb gazember és velük nyomtad végig az inaktivitásba és tragikomédiába, majd impöcsbe fulladó ciklusodat.
Most meg itt értetlenkedsz, mintha nem is sejtetted volna soha, hogy a szavuk annyit sem ér, mint a jeticsoki, amit a román gazdáikból kimatatnak alul, mert becstelen csaló mind, egytől egyig.
Az, hogy csak erre képesek itt, csak a párhetes bébiknek újság.
Meg neked, aki szolgáltad őket, annak ellenére, hogy téged és a társaidat a benned bízókat is átverték már ezerszer ez évek során, nem kevésbé aljas módon, mint most.
Késői a megvilágosodásod.
Sajnos.
imádom a szóvirágaid.
Milyen csodálatos is a mi drága magyar anyanyelvünk!
Yetibérenc fő-megosztó vitageneráló, te miért nem léptél be TT kormányába dolgozni?
Akkor kiderült volna, hogy feladatod a munka megakadályozása?
Szerencsétlen féker mobra, románok sunyi szolgája te, a román gazdáidból dudálva, talpnyaló szövetségesükként vádolnál engem jeticsicskasággal?
Te alkudtál meg velük többször is egymás után, nem én:
http://www.erepublik.com/en/article/-emagyar-kozlony-romanbeke-reszletes-beszamolo-1761435/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-kard-v-eacute-lem-eacute-ny-uuml-nk-a-rom-aacute-n-b-eacute-k-eacute-r-l-annak-kezel-eacute-s-eacute-r-l-eacute-s-az-imp-iacute-csr-l-1759828/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-hmsz-hivatalos-eln-kjel-lt-nk-lazo-1875894/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-b-uacute-cs-uacute-zik-az-ideiglenes-korm-aacute-ny-besz-aacute-mol-oacute--1898842/1/20
Te vagy a szövetségesük saját közlönyötök szerint is, nem én.
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-a-dolgok-jelenlegi-ll-sa-2518002/1/20
A te feka féker bicskás elnököd hazudozik arról hivatalos közlönyben, hogy "szövetségesek" vagytok a románokkal és a romserrel, holott erről a kutya se szavazott még a féker top7 pártjai közül a kongában 14 hónap óta.
A te féker, csaló, tolvaj haverjaid voltak és mai azok a román gazdáitok bérén vett cenzorok, nem én.
A te qrmányod féker sokadnickjei tanyáznak az &ssh@le HQ küszöbe előtt, nem én és nem az én qrmányomé.
Ezek után engem vádolnál?
Te, a jetik sunyi csicskája?
Te, a romser lábtörlője?
Eszednél vagy?
Dehogy.
A jeticsokitól amit 3 éve zabáltok már teljesen elment az a kevés is, ami még valaha lehetett.
korábban kellett volna kiadni. de hiába küzdesz az ellen, ami már el van döntve. volt lehetőséged, hogy kanyarits az országon, de nem volt érezhetó a turáni fordulat. ez most így harmatgyenge, pedig igazad van. sajnos,
Ez már akkor elvolt döntve részükről amikor kiadták a KK-t.
Én csak a bohózatra világítottam rá.
három nap késéssel. csak ez a bajom a cikkeddel.
Értem. De hiába adtam volna ki, mikor volt 3 napjuk állást foglalni, akkor meg az lett volna a baj hogy mit siettetem úgy a dolgokat. 😛
Fu*k Asteria... Join Tripod \o/
[removed]
HUpakolas support Tripod too!
ÁLDASSÉK DJOZIKE!
Magyarország Vezérlő Fejedelme - 2015 Március,
exCP of eHungary
XD
Magyarország Vezérlő Fejedelme
mosó masa mesél az összemosásról😃 Egyébként a csatlakozással pont hogy a kedves románjaid lennének kiakasztva, tehát akkor románbarát jeticsicska vagy? Takarodj vissza jeti gazdáid csokijához TT! 😃 NAh mosogass még🙂
Persze, legutóbb is sikerült kitúrnotok őket. Várj, mégsem.
persze te legutóbb is tettél ellenük valamit. Várj, mégsem, biztos elfoglalt a sajat farkad szopkodása közlönyben öcsi🙂
Olyan vagy, mint amikor a szocik Orbán Viktort kommunistázzák! (gondolom szoci vagy...)
Irónia szót keresd ki a szótárból először is, aztan felejtsd el a szánalmas rl hülyeséggel való vagdalkozást, aki nem ért veled egyet az tuti xy, ennél undoritobb szokás kevés van. ám mindig is leszartam a politikát, btw jobbikos polgármesterünk van akire én is szavaztam mert ismerem mint embert, ha érdekel.
Jaj azt kelett volna irnom hogy ugy állok az rl politikához mint te a hűtőszekrényekhez lol bocs.
Nos, mindkettőnek igaza van. Speciel a jelenlegi Orbánnál kommunistább politikust csak egyet tudok fejből, aki még most is politizál, és az Thürmer Gyula. De persze nyugodtan megcáfolhatsz, hogy mennyire piacbarát, a demokráciát építő ember a mi Viktorunk.
Nézz már utána, hogy kinek az utódpártja a Fidesz (senkinek), és kinek az utódpártja az MSZP ( MSZP -1919; MKP 1945; MDP 1947; MSZMP 1956)!!!
Ne azt nézd, hogy ki kinek az útódja! Nézd azt amit csinál! És nézd amit nem! Lásd, hogy melyik rendszerben volt erős állam, és gyenge polgári érdekérvényesítés! És lásd, hogy 5 év 2/3-os kormányzás után még mindig nem nyíltak meg az ügynökakták! Nem azt mondom, hogy az MSZP nem komcsi. Dehogynem. Csakhogy a fidesz a rendszerváltókból valamiért átment komcsiba. Talán mert túlságos bejött az egy a tábor egy a zászló, és így bizony sok régi elvtárs is oda zárkózott a soraikba. Talán másért. De az lett.
Két baj van a gondolatmeneteddel:
1, A polgári érdekérvényesítést összekevered az idegen érdekek képviseletével ("civilek").
2, Az ügynöklisták megnyíltával a bekényszerített áldozatokat adnánk ki, nem pedig az őket bekényszerítő bűnösöket.
Ha akkor lettél volna fele ennyire aktív, amikor Te voltál a CP,
sokkal sikeresebb ciklusod lehetett volna,
senkinek eszébe sem jutott volna elzavarni.
Lehetőséget kaptál, nem tudtál vele élni.
Ergo nyugodtan átverhetitek a népet a "népszavazással".
Érdemi választ adtál, köszönöm.
Ennyi.
a románoknak nem a sbezése nagyobb egyébként, hanem a hatásköre, adminlandia rlz.
Ámíthatjuk magunkat, ez jó magyar szokás, csak azok a fránya számok, azok ne lennének. Mert azok azt mutatják, hogy hétről hétre többet sebeznek mint mi, megnézheted könnyen, csak kattints a heti ranglistára (4 héti adat van benne, mindegyik héten többet sebeztek, volt, hogy egészen sokkal). Ráadásul minden bizonnyal nem is 1 vs 1 lenne meccs, én bizony adminlandiának több olyan barátja van, aki hajlandó ellenünk ütni.
Ezzel persze nem azt mondom, hogy hosszas tervezgetés, barátgyűjtögetés után ne lehetne ellenük sikeres egy háború, csak azt, szakítsunk már ezzel a magyar hülyeséggel, hogy mi mindenkinél erősebbek, okosabbak, szebbek vagyunk. Igen, vannak erősségeink, ahogy vannak amiben meg gyengék vagyunk. És speciel ha a románokkal mérjük össze a sebzésünk, akkor ebben pont gyengébbek vagyunk.
Amire a magadfajta jeticsicskáknak nem volt elég 3 év, mennyi kellene még?
Ahonnan a romáán gazdáitok elleni tenniakarás akarata is hiányzik, vagy pont az ellenkezője, ott nem történik semmi, de leginkább csak erősödnek.
3 éve még 1 vs 1 el lettek verve mind országként, mint edenként.
De amióta a jetICSicska és a haverjai benyaltak nekik szépen azóta már erősebbek lettek a magyaroknál és amióta a rácok is őket választották a magyarok helyett már szövetségesekkel (exeden, romser, szlovének) erősebbek a magyaroknál.
De mindez a ti bűnötök, a ti árulásotok, akik 3 éve a román gazdáitok szekerét toljátok, nem pedig azoké, akik már 3 éve is leíerták, hogy a románok az ellenségeink és nem kellene velük sunyi alkukat kötnötök.
Nem hallgattatok a jó szóra és ami mára lett, hogy Buda elestét követő fél évvel visszakullogtok azok hátsójába akik a pofátokat elverték, az maga a sötét gyalázat.
A tiétek.
Azure legnagyobb hibája, hogy a sok ész mellé kevés szív jutott. A csehek is tapasztalhatták. \o/
Ne hívd azúrnak. Hekkat az, kuvik régi barátja.
Ki az a kuvik?
Ez már rég is így volt, hogy egy szűk csoport hozta a döntéseket.
Régen Aljaelitnek hívtuk őket. Most is találó a név.
Tévedsz.
Aljának alják ma is, de már nagyon rég nem elit, hanem sunyi becstelen csalók, fékerek, tolvajok és árulók.
Az elit jelző itt annyit jelent, hogy náluk van a hatalom és a lóvé. Ettől függetlenül teljesen igaz amit róluk írsz
TL😉R.
Kapsz egy vótot, meg egy endórszot is, mivelhogy szerintem ezt a cikket megírni több időt vett igénybe mint a teljes elnökségi aktivitásod. Ennyi munka után mégiscsak jár valami.