[ДК] Отчет за периода 07.10.2016г. - 07.01.2017г.
Bulgarian Diplomatic Corps
Скъпи съграждани,
встъпих в длъжност като ръководител на ДК точно преди три месеца - в началото на мандата на Перин. Оттогава основната ми задача е да активизирам корпуса и мисля, че постигаме всеки ден нови и нови успехи в тази насока, макар бавно и несигурно. Въпреки това, още онзи ден осъзнах, че има недоволни от нашата дейност. Затова тези дни основната ни задача е да унищожим всяка капка съмнение. Призовавам тези, които имат идеи и предложения как да подобрим дейността си да ги споделят в коментарите и така да се заформи дискусия.
Преди няколко дена обещах, че:
1. ще отчета дейността на ДК за тримесечието (като това включва и списък на посланиците)
2. ще проведа вот на доверие
3. ще разкрия плановете ни за февруари
Почвам от втора точка, защото е най-лесно (това са временни резултати, ако има промяна, ще актуализирам статията):
Искрено се радвам, че моите колеги ми дават такъв картбланш за действие.
Чуха се доста нападки по адрес на нашата служба относно активността 'и, по-долу съм публикувал връзки към всички статии на корпуса за тримесечието - общо 36:
Започвам с посланика ни в еВеликобритания - Vladi U . Мисля, че го очаква блестяща еЖурналистическа кариера, писането му се отдава и статиите му винаги са приятни за четене. Заработил е общо 16 000сс(12 000сс са изплатени). Публикувал е, както следват, 4 статии.
,,(Посланическа) еВеликобритания,,
,,(Посланическа) еВеликобритания,,
,,(Посланическа) Интервю,,
И, може би, най-успешната му досега -
,,Greetings from Bulgaria,,.
Втори в списъка е посланикът ни в еБразилия (Notrhe). Избрах го за този пост, защото говори португалски, а еБразилия е стратегически член на ,,Синдикат,,-а. Заработил е общо 28 000сс(18 000 са изплатени). Публикувал е 9 статии:
,,Priemro artigo,,
,,[Посланическа]Бразилия,,
,,[Посланическа]еБразилия,,
,,[Посланическа]Интервю,,
,,O gabinete,,
,,PLOVDIV,,
,,A celebracao!,,
,,Feliz Ano Novo!,,
,,[ОБЗОР] ДК - Други погледи,,
Трета е Maggy Vasileva - посланикът ни в еГермания. Написала е общо 10 статии, за което ще получи общо 18 000сс(13 000сс изплатени).
Тъй като са много, а така или иначе безинетресният ми стил трудно ще задържи за дълго много хора, реших тук да пусна най-добрата и статия - ,,[Посланик еГермания] И аз искам същото,,. Другите ще откриете във вестника 'и.
В списъка следва най-недоволстващия от управлението ми посланик - Akaga. Няма да коментирам проявите 'и срещу съюзниците ни и еЧилийското 'и гражданство. За 4 статии е получила 12 500сс(изплатени).
,,[Посланик] Летецът с китара * L'aviateur à la guitare,,
,,[Посланик] Интервю с МВ Франция * Itw avec Moulin Jean,,
,,[Посланик] Франция през октомври,,
,,[Посланик] Франция във вихъра..,,
Следват Iskrety и Rokamball. Поддържат пламъка на отношенията ни с еЯпония и еЮжна Корея с изключителен успех. Публикували са 5 статии, получили са 18 500сс(10 500сс са изплатени).
,,[Посланик]Южна Корея - Интервю с диктатора,,
,,[Посланик]Япония,,
,,[Посланик]Япония - интервю с президента,,
,,[ОБЗОР]ДК представя...,,
,,[ОБЗОР]Август 2016,,
Ред е на посланика ни в еДания (неактивен от два месеца), ,,разписал,, се с 1 статия (,,(Посланическа) еДания,,), за която ще получи 2 500сс(неизплатени).
Следващият посланик съм аз, написал съм една статия ( ,,[Посланическа]еНорвегия,,) и съм получил 2500 сс.
В еИрландия посланик е Mas que un club. Провел е две интервюта - c yoro и с Kattrina. Остава посланикът ни в еИран - Перин. Публикувал е една статия - ,,(Посланическа)Кратко интервю с Информер,,.
За любителите на цифрите:
ДК е публикувал 36 статии за три месеца при 8 (активни) посланика, за общо 98 000 сс(68 500сс изплатени).
Този месец ще направим съвсем детайлно проучване сред възможно най-много играчи за промените в еСветовната политика. Освен това, по повод последния си мандат, ще се пробвам да привлека повече играчи към ДК, които съм набелязал предварително. Сигурен съм, че поне с интегрирането им ще се справим бързо, дори мисля да оставя препоръки на наследника ми на този пост, за да бъде възможно най-ефективен.
Ако има нещо, което искате да обсъдим, то аз ви чакам в коментарите.
С уважение,
olegese
Comments
For shout:
[ДК]Отчет за периода 07.10.2016г. - 07.01.2017г.
https://www.erepublik.com/en/article/-07-10-2016-07-01-2017--2626911/1/20
Vote, please!
Данъци, ЕВ и цици
https://www.erepublik.com/en/article/-1344-2627054/1/20
***Vote PLS***
here
Thanks!
а ония 5 кинта де ше ги отчетеш??
🙂
Няма. Нека са в сивата каса.
бати стиснатите дипломати
🙂
зареди ли машината за пуканки - сеирджии винаги ще се намерят 🙂
Значи сумарно двама посланика имат 19 статии 🙂
А какво стана с посланика ни в Македония?
Така, мисля че всеки би трябвало да заслужава втори шанс. Но не трябва да позволява на пристрастността да го отнася. Аз помня ДК още от времето на Кафевия. Кафевия също беше пристрастен и също беше противоречива личност, силно мразен и обичан. Но не е допускал да се нарушават дипломатическите стандарти. Независимо на български или на английски, което в същност няма значение, защото не можеш да кажеш че българинът е по-маловажен от съюзника или чужденеца. Вината на Олегезе беше че не биваше да допуска заместването на ДК в политическа пропаганда. Има си политически партии, има си и депутати които да се занимават с това вместо да спят. На ДК работата е съвсем друга. И отделно Андромеда е твърде безхаберна и нахална! И като председател на парламента отчетите и са замърсени с пропаганда. А тя е човекът избиран най-много пъти за председател и би трябвало да е най-добра и коректна. Случвало се е да прави пропаганда и в МнМ, но в чатовете е по-друго. Като пристигне млад играч и започва да му се обяснява как чилийците са боклуци и как ни триели заради тях. А тя ги мразеше, защото нощем и крадяли медалите. И то само месеци след сръбското предателство, когато шумадите решиха просто да заменят България с Румъния, Македония с Гърция и Чили с Аржентина.
Мисля също че няма нужда от такава анкета. Не знам къде и как е разпространявана но малкия брой на анкетираните говори лошо за нея. По принцип не анкетираните трябва решават, а шефовете. Значи са 3-ма хората, които трябва да решат казуса. Президента, Мофата и самия ръководител на ДК.
За мене от много време се върти клишето че много говоря, а нищо не правя. Акага ме покани за посланик, аз дълго време и отказвах, защото знаех че моите "фенове" ще попречат на работата ми. И точно така се получи първия месец не успях да направя много, освен да информирам хората и даже статията ми беше с неочаквано голям брой вотове. Но на втория месец започна да се излива помията и аз побързах да се оттегля преди нещата да ескалират. Аз бях подготвен защото същото се случи и когато бях в МнМ. Като го напуснах шефка ми беше точно Андромеда, която така и не можа да схване мотивите за оставката ми. Нито ДК, нито МнМ са място за изливане на помия, караница или политическа пропаганда. За тази цел си има други "звена".
НЕуважаеми хаосе (задник ван дер гаден - както е предишния ти много удачен ник), истина е, че никой не се интересува от "мнението" ти, ако да го излагаш в стени от текстове, но за да не остава погрешното впечатление, че казваш някакви истини, се налага да ти се отговори.
1. За втория шанс- аз лично ти дадох шанс когато всички ме уверяваха, че не си струва. Излязоха прави. Сгреших.
Видя се, че никаква работа не свърши нито докато беше в МнМ нито в ДК. Само скандалите покрай теб са сигурни.
2 Олег не е допускал замесването на ДК в политическа пропаганда. Просто защото такава няма! Да се казват фактите каквито са (независимо дали на теб ти харесват или не) не е пропаганда!
3. Личната ти омраза към мен няма място в коментарите към тази статия. (пък и никой не се интересува от това)
4. Думата "Обзор" стои съвсем намясто в моята статия, както и в статиите на Дидо (Rokamball ) защото са част от общ проект за годишен обзор и темите им са ни поставени като задачи.
5. Личната ти оценка за което и да е събитие си е твоя работа и ако искаш да я споделяш го прави от вестника си, но да изискваш никой да не коментира опредерени събития, защото не ти харесват е прекалено.
Последно. Досаден си.
[removed]
Мерси, на тебе пък много ти отива аватара. Според някои всички варненки са к*чки. Е не е вярно но сте много.
1. Никога не си ми давала втори шанс, защото никога не съм ти го искал. Напуснах поради собствено желание заради Сандо и Идиота. В ДК бях много кратко време и ти нямаш поглед върху моята дейност там. В МнМ не съм ти обещавал че ще ти бъда писар и ще ти попълвам таблиците. Да не говорим че използваше материали на Дия и разбира се някои мои идеи, защото ти самата нямаше такива. Когато промениха дивизиите двамата с балтона се оказахте неспособни едно начално ръководство да напишете. Освен да копираш, трябва да можеш да създадеш и нещо свое!
2. Това е много брутална пропаганда, която те е оставил да свършиш на български. Ако бяхте го издали на английски, щяхте да предизвикате дипломатически скандал! А ти не спазваш дипломатическите стандарти, които спазват твоите колеги. Да не говорим дори хронологията на събитията ти НЕ е вярна, камо ли тълкуването!
3. Да, права си, мразя те, защото си куха, но за сметка на това отворена и се изживяваш като манипулаторка. Ненавиждам такива жени!
4. Разбрахме го вашия "проект" до какво можеше да доведе. Твоята статия изобщо не се вписва сред останалите.
5. Личната ми оценка към тебе я направих в собствения си вестник и почти не съм писал под статията ти. Но ако продължиш с опитите да манипулираш двуклиците, лично аз ще се откажа от правилото да не троля статии на ДК!
Това имах да ти кажа, Весела Коледа!
До уважавания (къде с кавички, къде без) Хаос - за безпристрастен обзор - ти трябва човек, който не е в играта, а само я следи - такъв няма, няма и да намериш - все едно е да намериш един депутат в НС(онова в София, не зад монитора), който да не се е облажил от поста си поне малко. Проблема на теб, Акага, Имо, Дзън е че ревете като ударени щом някой каже нещо лошо за любимото ви Чили. Не помня някой да е плакал за ЕДЕН, ФЕНИКС или КОТьо( нищо че идеята за последния беше наша и на Чили). Не чувам да се оплаквате за Аржентина (с която между другото заедно влязахме в Феникс), нито за Украйна( съюзник от ЕДЕН, с който сме правили много договорки за региони). Да не би да плачете за даренията, които направихте за ББ на Чили преди години? Писна ми от това ваше реване за проклетото Чили. Няма го, свърши, отиде си. Вземете пораснете и разберете, че когато става дума за държави се играе на интереси, не на приятели. На приятели може да играе само отделния индивид, не и страните.
Само благоприличието и изискването да няма помия по ДК ме спират да ти тегля майните. Защото на мене ми писна да се аргументирам. Писах статии обяснявах и т. н. Но най-добрия ни посланик или не е чел, или не схваща очевидни неща, които би трябвало да знае от дипломацията и международните отношения, защото тука действат същите принципи като в реала. Няма да говоря за споменатите хора, а за Бастед например. Тя смята че българите не зачитат съюзниците си, не им помагат, висят за КО, правят скандали и врещят, с което пречат на дипломатите. И е абсолютно права и аз много отдавна смятам така. Ако някоя друга нация ни беше раздала толкова рукове, колкото раздадохте на Чили аз щях да пуцам редовно по тях. Защо чилийците не се изливат масово срещу България, просто не го разбирам. Нито с феникс нито с еден беше така. Но е ужасно отегчително да обяснявам на най-добрия ни посланик всичко това!
А и още нещо, думата "обзор" в статията на Андромеда сложена още в заглавието. А изобщо не беше обзор, защото обхваща само едно събитие, случило се в кратък интервал от време. Освен това хвалебствията само на едната страна гражданска война си е чиста пропаганда. Да не говорим че по-скоро трябва да се избягва тази тема, защото въпросното събитие е печално, жалко и МНОГО грозно!
Ти що си мислиш, че някой им обръща внимание на рева за чили ?? 🙂
нек си реват.. полезно е
Вие ревете за Чили повече от нас. Ние ревем как се вреди на България чрез Чили. Ама на вас ви е трудно да го видите това точно заради политическата пропаганда на циганския катун
Рока, защо по дяволите замесваш МЕН в драмата с Чили? За последните няколко месеца нямам коментар по тая тема освен "И ДВЕТЕ СТРАНИ СА ВИНОВНИ ЗА ЦЯЛАТА РАЯ РАБОТА"...
Последния ти аргумент просто прави нещата суперсмешни. Точно заради това напуснахме първо Феникс (в момента в който започнаха да доминират), после ЕДЕН ( в момента, в който доминираха) - защото не можем да си играем на интереси със страни, които не са ни приятели.
И на мен ми писна да ми обясняват, че съм част от стадото, че който плаща, той поръчва музиката и прочее....
П.С На мен Австралия и Белгия са ми по-любими от години, ама пустото Чили, та Чили....
@Имо - Вкаран си за да се обадиш 🙂 Аз също съм на мнение, че страната дълго време не си гледа интереса, когато може би почна да го прави - се почнаха драмите (лично мнение). Да, според мен това не беше най-правилния начин за раздяла, но както се казва - станалото станало, не е свършил светът. То и Русия и САЩ не са най-добри приятели, но са си добри съюзници от години (ако не се лъжа точно ние сме страната, заради която двете са се обтягали отношенията си). А относно любими страни, при мен си личи коя е.
@Жоржи - то ние сами си вредим с тези драми, но това друга тема. Впрочем това е един от малкото ми коментари по темата. Само да вметна никога не съм бил твърдо против Чили,а само против постоянното ни обвързване (тип "скачени съдове") с тях - нито те са ни малкото братче, за което сме обещали вечно да защитаваме, нито ние сме им голямата любов, на която те са обещали да са верни до края на света.
@Хаоса - мен също ме спира благоприличието да използвам доста по-остри думи. Относно подмятането за "най-добрия" - ако ти ме имаш за такъв ок, аз се нямам. На въпроса защо не се изливат масово срещу нас - може би не им пука за България. А относното темата и нейното избягване - няма начин все едно е да си затвориш очите и да кажеш, че не се е случило. Е случи се - даже закъсня.
ич не ревете, а ?
🙂
подсмърчате и пуачете
😉
Чета наглите постове на Рокамбал и Олег! Значи според Рокамбал трябвало по-рано да се започне гражданската война. Ами ако хората бяха недоволни от тъпите танкове и бяха решили да бият наопъки като Акага, шяхте да видите сръбско МПП през крив макарон! Имаше си референдум и решението беше взето на него. Революцията беше саботаж! Ако някоя група саботира всеки път другата до къде ще го докараме?
Обявен съм за Чили-лавър, което даже не е вярно! Просто знам че не скарването с Чили беше причината да подпишете МПП със Сърбия, не дейността на мишките уредиха нещата, а необходимостта за самите сърби, те никога не са си примирали да са съюзник с нас, направиха го от безизходица и от невъзможността да оказват контрол върху пасифика, докато БГ няма къде да мърда. И няма къде да мърда защото когато се раздели със съюзник го прави по начин по който изключва бъдещо сътрудничество, а всички знаем че през 1-2 години съюзите се разбутват, конфигурацията на МПП-тата се променя. В момента около 10 държави не искат да чуят за вас, а те влияят на поне още 5-6 по-слаби държави. И ако продължаваме да се водим по вашия акъл скоро ще загубим още един дългогодишен съюзник.
Да, Рокамбале прав си че не си гледаме интереса много отдавна. Но е илюзия че сега си го гледаме! Интересът е нещо по-сложно от калкулация на демидж! Но Ганьо няма как да го схване това защото не е доучил и е ясен за по-начетените, по-хитрите и по-подготвените в гео-политиката чужденци. Сърбите знаят че сте предатели и че сте затворили всички врати зад гърба си. Това ги прави способни да ви нареждат, защото знаят че НЕ можете да им се изрепчите. Те така си водят външната политика, за това в Европа освен румънците и словенците всички ги мразят! А предателите като вас могат само да бъдат използвани. Никога няма да станете приятели със сърбите. Те си имат поговорка: "Като не знаеш по кого да удариш удари българина, няма да сбъркаш".
Дидо, аз пък се чудя защо въобще някой си прави труда да отговаря на Хаоса, Имо (или дзънка- никога не е сигурно кой от тях в кой акаунт е влязъл) и подобните им....
Чиста загуба на време и енергия.
Точно магарицата Прима да го каже това и точно мултакът Колев да я вотне! Аз за разлика от теб нямам пароли на чужд акаунт. При тебе не е ясно Прима ли си Андромеда ли си, при Колю не е ясно той ли е или Периня. Аз не съм Имоен.
Хандромеда е с циганска жилка, тва ясно. Друго ми направи впечатление в статията. А именно обзора ти за Акага. Не само, че нямаш право да коментираш личния и избор с какво гражданство да бъде и кой да бие, но и още по малко имаш правото да я нападаш индиректно, че те критикува. Щом е недоволна от нещо, ти като ръководител трябва да намериш защо и да отстраниш проблема. А ако не можеш, да си подадеш оставката. Или просто ще си останеш поредния слабо характерен който не може да устои на напрежението.
Това, че съм отказал да коментирам поведението 'и, не значи, че нямам право. Тя пречи пряко и косвено(саботирайки съюзниците ни) на еБългария и дори на еДържавната институция, в която работи. В пълното си право съм да отбележа, че е гражданин на еЧили - страна член на ,,Синдикат,,- а, където са събрани най-големите ни врагове. Освен това има и класифицирана информация, която не мога да споделя, но потвърждава, че присъствието 'и в ДК е опасно за еБългария и нейните военно-политически кампании. Въпреки това не я санкционирам, за да не ме обвинят в дискриминация по политически причини, пък и е добър посланик.
Относно критиките 'и си правиш прибързани заключения - това бяха заяждания по административни въпроси, противоречащи на идеите ми за ръководителя на ДК. За нея ръководителят трябва да е администратор, шеф, занимаващ се изключително с бумащина. За мен ръководителят трябва да е primus inter pares, личност, направляваща ДК не без помощта, опита и знанията на своите колеги. Общата работа трябва да е поделена, за да не изпадне ДК в криза при един слаб ръководител. За щастие различията ни бяха изгладени отдавна.
А каква беше санкцията на член на ДК, който пусна статия от името на ДК, въпреки, че му е било заявено да я пусне от свое име? Или и това те прави силен ръководител?
Понеже аз не видях в тая твоя статия даже и да е посланик....Или е, или не е.....Кое е вярното? И на коя страна е посланик ? Или и това е дискриминация по политически причини ако я накажеш?
Неспоменаването на нея и труда 'и в статията е тази санкция, за която ти говориш. Важното е, че проблемът е разрешен.
Тоест тя дори няма да си промени заглавието на статията и няма да последва нищо друго?
Е те това е цирк 🙂
Статията да не е от ДК, но да претендира да е и в обзорния отчет да НЕ е написано, че не е.
Явно всеки може да си пусне статия от ДК 🙂
[removed]
Добре де, защо в заглавието на статията все още фигурира "ОБЗОР ДК" ако не е от ДК?
Или е от ДК, или не е? Може и да е посланическа, но след като не отразява позицията на ДК да не претендира, че го прави.
ТОлкова ли е трудно да се схване?
[removed]
Ти сериозно ли? Тя твърди, че първо статията е част от обзора и и е била възложена от теб. Никъде нямаше обяснение, че не е на ДК или че мнението си е само нейно.
Искаш да кажеш, че след като тя е от ДК може да си слага каквито заглавия си иска, дори и да са далеч от истината?
Готинко 🙂
[removed]
Значи всички статии от обзора на "ДК" не отразяват мнението на ДК?
Тогава за какъв чеп ни е ДК? И откога ДК си позволява да коментира ВЪТРЕШНОПОЛИТИЧЕСКИ неща???
Хах, класифицирана информация.. къде я 🙂
Нямам спомен да съм заявявала, че ръководителят на ДК трява да е администратор, защото това просто не е така, напротив. В интерес на истината в общи линии харесвам начина ти на ръководене на ДК. Имаш си трески за дялане, ама то с всеки е така.
Това което е за критика е искането ти за включването на разказ за вътрешни борби в обзора на ДК. И затова не Андромеда е за уличаване, а ти, защото й го постави като задача. Иначе си активен, имаш идеи и желание, което си е похвално 😉
[removed]
v
o7
v
готина работа е да си посланик.
Екстра, звучи като добра работа.