Ambienti on/off

Rreth gazetës sime

Hape faqën Wiki

Say hello to eIndonesia with a big warm smile

Ternyata Masih Ada Ya Yang Betah Di eRep?

19 Dita 3,006, 22:46 E Publikuar në Indonesia Indonesia Ndërveprimet shoqërore dhe argëtuese Ndërveprimet shoqërore dhe argëtuese

Ah sori, artikel gw gak kayak biasanya.


tumben hampir 10k sapi populasinya
tapi artikel kok anteng amat sih

btw erep masih sama aja seperti 1 tahun lalu, parah nih min
eh, masih ada aja yg

lexo më shumë »

[Analisis] Indonesia: Dahulu dan Sekarang

17 Dita 2,621, 00:29 E Publikuar në Indonesia Indonesia Analizat e Luftimeve Analizat e Luftimeve



Good morning, afternoon, evening, whenever you read this



"Si gajah menari, kera bisa memanjat, musang bisa jungkir balik, hey" - Sun Go kong

Saat ini, koran-koran analisis … lexo më shumë »

[Makhluk Purbakala] Segaris Cahaya Senja yang Meredup di Ufuk Barat Bernama eIndonesia

17 Dita 2,611, 05:20 E Publikuar në Indonesia Indonesia Ndërveprimet shoqërore dhe argëtuese Ndërveprimet shoqërore dhe argëtuese



Good morning, afternoon, evening, whenever you read this




Entah apa yang merasuki jasad ini sehingga jari-lexo më shumë »

Terima Kasih, eZakat Sudah Selesai Disalurkan!

31 Dita 2,439, 17:34 E Publikuar në Indonesia Indonesia Ndërveprimet shoqërore dhe argëtuese Ndërveprimet shoqërore dhe argëtuese

Penerima zakat : 36
Zakat yang diterima masing-masing : 300 IDR

Trims

lexo më shumë »

[PENTING] Sebelum Ngevote Negara Baru, Harap Baca Ini

16 Dita 2,331, 19:18 E Publikuar në Indonesia Indonesia Debate dhe Analiza Politike Debate dhe Analiza Politike



Good morning, afternoon, evening, whenever you read this





Seperti yang kita tahu, tim admin berencana menambah 4 negara lagi setelah … lexo më shumë »