Ambient on/off
Join eRepublik

Impeachment for Sebahmah

82 Day 647, 03:58 Romania
ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ© ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ© ÛžÛ©ÛžÛ©Ûž

Nota : Am propus impeachment in semn de protest insa rog sa fie votat cu NU. E doar un protest si atat, personal am votat deasemenea NU. Motivele sunt : actiunile daunatoare Romaniei efectuate de sebahmah in Ucraina si vinderea Moldovei pentru accesul in Podolia

ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ© ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ© ÛžÛ©ÛžÛ©Ûž

Nota 2 : Va rog ca inainte sa comentati sa cititi urmatoarele articole : Speranta moare ultima si Rep. Moldova Independenta pentru a intelege ce sa dorit si cat de grav sunt afectatii moldovenii acum [ gasiti in ele explicatii si planul de viitor pentru Moldova ]

ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ© ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ©ÛžÛ© ÛžÛ©ÛžÛ©Ûž



Daca am timp adaug si linkuri :

- In urma cu o saptamana am incercat sa negociez cu presedintele Ucrainean independenta Moldovei, fapt pentru care am fost demis din Guvern si din cadru #SMR [ repet independenta am vrut, nu unire ]
- Acum o saptamana, sebahmah, presedintele Romanie,i ne anunta ca a purtat negocieri cu partea ucraineana referitor la Podolia [ nu a discutat nimic despre Moldova, a oferit regiunile moldovenesti bonus pentru Podolia ]
- A urmat un TO romanesc in Ucraina justificat de sebahmah drept un pas spre emancipare a moldovenilor [ complet eronat, lucru care denota insa lipsa de respect fata de comunitatea moldoveneasca ]
- sebahmah promite ulterior ca dupa semnarea pacii , romanii se vor retrage din congresul ucrainean si ulterior pacea dintre tarii este semnata, lasand Moldova intr-o situatie ingrata sub ocupatie si tripland costul unei eventuale unirii, sa nu mai zic ca singura solutie pentru Moldova devine independenta prin rw [ care costa 255 Gold ]
- presedintele roman publica un articol prin care se faleste cu onestitiatea lui votand un mpp pentru ucraina fara nuanta in momentul in care valoarea lui negativa fata de romania e 0 [ prin semnarea pacii ]
- presedintele roman sebahmah, anunta ca contingentul roman din Ucraina nu se va retrage [ a aflat intre timp ca jocul permite embargou, a omis sa se gandeasca la asta inainte de to ] si rupe astfel definitiv orice legatura intre Ucraina si Romania, izoland tot mai mult Moldova
- Intr-un articol destinat comunitatii moldovenesti, sebahmah anunta cu mandrie citez "personal am mai creat o unire", declaratie complet falsa care denota inca odata lipsa respectului pentru comunitatea moldoveneasca [ minte de ingheata apele, procesul de re-unificare a durat 4 luni si sa realizat sub presedintia mea, fiind ajutat de un grup mic de cetateni si fiind incurcat si ocolit mereu de catre MOFA roman la acea vreme sebahmah. Deci dansul se lauda ca a facut o Unire, unire la care are o singura contributie si anume aceea de tergiversare si incercare de a oprire a ei ]
- deasemenea in acelasi articol, stimabilul sebahmah prezinta Moldova sub Ucraina drept "un atu in relatia Romaniei cu Ucraina" fapt ce demonstreaza clar vorbele spuse anterior "A vandut Moldova"
- in acelasi articol mentioneaza posibilitatea eliberarii Chisinaului si ca, consecinta "pierderea unor cetateni ucraineni". De unde pana unde avem cetateni ucraineni nu stiu, stiu doar ca am anuntat si ne dorim Transnistria in prima faza si motivatia e simpla prin posibilitatile economice existente in aceasta regiune. Daca am elibera Chisinaul din prima, am avea un cost enorm din start si am porni de la 0, fapt ce nu ar ajuta deloc comunitatea moldoveneasca ..facand din Moldova o tara foarte saraca
- in final aduce un argument impotriva unirii "1000 gold cost", cost determinat exclusiv de actiunile sale anterioare.

Ce ve-ti intelege din asta ramane la latitudinea voastra, insa eu inteleg atat : Sebahmah a vandut Moldova pentru a accesa iron`ul din Podolia si in graba planului sau a omis posibilitatea de embargou [ nu are el notiuni despre asa ceva ]. Asta a dus la ruperea oricarei posibilitati pentru Moldova in viitor si la unbun motiv de agresiune impotriva Romaniei sa nu mai zic de rusinea pe care o tragem cu toti pentru ca el si`a dat cuvantul si ulterior la incalcat

Povestea se incadreaza in linia sa de viata care mai cuprinde : conducerea dezastruasa a imperiului roman in karnatka si non-agresiunea si cireasa de pe tort : declaratia de omorare in piata publica [ unde 400 de romani au semnat ca se vor ucide in 2 saptamanii si au uitat intre timp ]

V-am salutat.




 
Report comments
 
OchiReci
39
OchiReci Day 647, 04:00

Nu prea am timp sa scriu altfel articolul si sunt extrem de nervos, astfel imi cer scuze daca tonul articolul este ofensator sau mai stiu eu cum.

Va multumesc

 
simon santo
27
simon santo Day 647, 04:03

eu personal sunt pentru pacea cu Ukr. fara a uita MOLDOVA!
ma gandesc si sper ca avem un plan si pentru asta!
poate facem un fel de referendum IN eROMANIA unde sa votam aceasta decizie..asa vom vedea cum stam! eu unul sunt PRO!
Votat!

 
geo1981
20
geo1981 Day 647, 04:03

Voted NO! Toti congresmenii ar trebui sa faca la fel. Asta e un articol scris la nervi de un Ochireci irational.
Man, scrii bine insa scazi in ochii oamenilor cu asemenea articole.

 
JoaoSatan
40
JoaoSatan Day 647, 04:04

no comment

 
Silverbolt
20
Silverbolt Day 647, 04:04

Nu sunt totalmente de acord cu acţiunile lui Sebah în această privinţă şi OchiReci are partea lui de dreptate.

DAR. Nu cred că aceasta constituie motiv pentru impeachment. Voi vota "Nu."

 
John_the_Brave
27
John_the_Brave Day 647, 04:05

Nu stiu de restul acuzatiilor, dar Sebahmah sigur nu poate fi tras la raspundere pt 'distrugerea imperiului roman'.

 
unualibro
39
unualibro Day 647, 04:05

intuitia nu m-a inselat . dar, crede-ma, n-ai sanse acum...

 
Bogdan Adamutz
59
Bogdan Adamutz Day 647, 04:06

sincer esti nervos, si sincer cred ca esti singurul cu un fix pt unirea asta nu e momentul de unire, nu e jocul acum de asa natura sa ne unim, cu atatea RW-uri

nu neg unitatea dintre romani si moldoveni, daca cred ca e 10000 ori mai important ca asta sa fie in realitate, si nu in virtual! Aici e doar un moft de-al tau, si pui mai presus Moldova decat Romania

 
Laykes Group
Or
Laykes Group Day 647, 04:06

Scuze OchiReci, dar seba are dreptate, unirea cu moldova nu ne aduce niciun beneficiu, doar probleme si multa cheltuiala-bataie de cap.

Stiu ca tu tii foarte multe la chestia asta, dar de ce nu vrei sa intelegi ca RL/eRep. Alea 3 pete pe o harta nu reprezinta absolut nimic aici, nu-i ca si in RL ca ne unim cu cei cateva milioane de frati. Aici sunt vreo cateva sute de moldoveni maxim, si majoritatea traiesc in Romania oricum. Pentru ce sa ne unim atunci? pentru cateva bucati de pamant arid si parasit?

 
mumushummus
22
mumushummus Day 647, 04:07

YEAH!

 
Memo
25
Memo Day 647, 04:09

Mno si multe ai rezolvat, zau.

 
Zoli
45
Zoli Day 647, 04:09

Si ce ma distreaza cand Sebahmah spune ca cetatenii din RL Moldova cer cetenia in Ucraina fiindca are regiunile din Moldova.

Cel mai mare Moldovean care a cerut ieri cetatenia a fost Eckstein si nu m-ar mira ca si Leandros sa ceara cetatenie ucrainiana

 
geo1981
20
geo1981 Day 647, 04:11

Zoli....Du-te, man, la ungurii tai si lasa-ne pe noi cu ale noastre. Tu nu vezi ca locul tau nu e aici?

 
Gooffree
25
Gooffree Day 647, 04:11

Interesant mod de a protesta şi de a atrage atenţia asupra situaţiei. Seamănă cu o moţiune simplă în parlament.

Totuşi, nu sunt de acord cu demiterea lui sebahmah, aşa că votez cu NU.

 
Shadowman Fza
36
Shadowman Fza Day 647, 04:11

Bine ca nu ai candidat din partea Partidului liberal ca te mancam cu fulgi cu tot, sper sa te linistesti, sa iti dai seama de greseala facuta.
Observ ca in ultimul timp aceast impeach e tot mai uzat fara nici un folos doar din cauza frustarilor personale, lumea te-a votat nu ca sa faci asemenea balarii, poate iti faci cont pe romaniavirtuala se dezbat niste probleme care necesita atentia celor din congres, sau te crezi prea important........

 
Alin-Daniel
29
Alin-Daniel Day 647, 04:12

mda...chiar ca le-ai zis la nervi....calm down

 
OchiReci
39
OchiReci Day 647, 04:12

NOTA :

Nu vorbesc despre Unire, sansa asta a disparut odata cu Pacea dintre Romania si Ucraina.

Vorbesc despre Independenta si zic asta de 1 saptamana, MOLDOVA INDEPEDENTA [ alta solutie nu mai exista ]

Va rog sa luati asta in seama cand comentati, actiunile inteprinse de Seba au compromis total Unirea si in mare masura si independenta Moldovei iar el priveste aceste lucruri drept "un atu in relatia cu Ucraina"

 
counterinca
30
counterinca Day 647, 04:13

Si cum crezi ca poate rezista Moldova in fata unei invazii? Ukraina inca este membra PEACE (vezi semnarea MPP-ului cu Ungaria), deci sunt doua situatii care pot aparea:

1. Moldova isi castiga independenta si poate fi oricand invadata de ucraineni (cu ajutorul ungurilor daca va fi nevoie), indiferent daca Moldova semneaza MPP-uri sau nu cu EDEN, cred ca ti-e clar lucrul asta

2. Moldova isi castiga independenta si se uneste cu Romania -> acelasi scenariu al invaziei, la nevoie, cu aceleasi metode, ar putea fi chiar mai usor pentru ei din moment ce teritoriile moldovenesti nu sunt original romanesti si nu s-ar activa niciun MPP al Romaniei.

Nu avem nevoie de teritorii in care sa fim blocati pe timp de razboi si in care sa irosim damage, nu acum. Plus ca, in loc sa scoti tu articolul asta, nu crezi ca ar fi fost logic ca el sa vinad in partea comunitatii basarabene din RL? Dar stai ca am uitat, nu prea exista ea. Cat de greu este sa vezi ca situatia este alta acum si Moldova ar fi doar un cui in talpa? Daca ar fi existat basarabeni in jocul asta ar fi meritat sa luptam pentru ei.

 
geo1981
20
geo1981 Day 647, 04:15

@Ochi reci...ce sa faci cu o Moldova independenta acum? Tu intelegi ca este extrem de vulnerabila unor TO-uri ?

 
JoaoSatan
40
JoaoSatan Day 647, 04:17

cum ce sa faca... buna asta... o medalie de prezident

 
Grinch85
36
Grinch85 Day 647, 04:20

money money money..

 
Bogdan Adamutz
59
Bogdan Adamutz Day 647, 04:22

Bine, independenta, atunci e clar ca vrei Moldova doar pt tine

nu vrei deloc sa te gandesti la binele Romaniei

 
direct x
35
direct x Day 647, 04:25

Ochireci - iti impartasesc in parte dorintele legate de Republica Moldova, dar cred ca articolul din ziar era un instrument suficient de protest. Congresul nu trebuia amestecat in afacerea asta. Congresul nu e pentru frustrari si nervi de moment. Trebuia sa te gandesti mai bine inainte de a amesteca Congresul in lupta dintre tine si Sebahmah.

 
virtualex
32
virtualex Day 647, 04:29

Not voted.Impeachment se foloseste doar daca este absoluta nevoie din cauza cooldown-ului (scuzati termenul rpg-ist).
Bine ca paralizezi Romania daca chiar va fi nevoie de impeachment.

 
Gibreel Farishta
25
Gibreel Farishta Day 647, 04:29

Zoli, ai probleme serioase cu limba romana. Mars inapoi la scoala.

 
extrem
16
extrem Day 647, 04:30

cum sa existe basarabeni in jocul asta daca numai intra vad steagul ucrainean , mai aud ca suntem ca un os in gat romaniei , scuipa si isi sterg contul

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 647, 04:32

n-o sa primeasca medalia de prezident. cum n-a primit-o nici inainte

 
cornelius_lupus
24
cornelius_lupus Day 647, 04:32

Nu sunt de acord ca Moldova sa fie folosita ca si moneda de schimb !
Trebuie sa se tina cont de parerea celor care doresc sa existe o eMoldova care sa fie cel putin libera si independenta daca nu unita cu eRomania. Romanii cu cetatenie ucrainiana pot trece sa aiba cetatenie eMoldoveneasca, si aici dispare sansa de TO, se populeaza regiunile si se construiesc spitale si sisteme de aparare. Argumentul acesta il scapa din vedere cei care zic ca "tactic nu e buna o eMoldova independenta" ca nustiuce si nustiucum . Practic nu exista vointa politica pentru a elibera acest eTeritoriu. Si eu consider duplicitara atitudinea lui Seba in aceasta chestiune.
OchiReci felicitari pentru faptul ca esti un bulldog in privinta asta si nu renunti ! Te sprijin chiar daca vom fi ultimii doi oameni din eRepublik ce vor o eMoldova Libera. Conducerea curenta a eRomaniei nu intelege ce important este pentru cei din Moldova ca macar eMoldova sa fie libera !!!

 
JohnnyDaxx
20
JohnnyDaxx Day 647, 04:44

OchiReci, inteleg din articolul tau ca doresti cu tot pretul medalia de presedinte. Daca asta e ratiunea pot sa iti inteleg nervii, insa toate cele spuse de tine devin un pur model de ipocrizie.

Daca esti nervos pe fond emotional (nerealizarea Visului romanesc bla bla bla) iti va trece.

 
YoZ
32
YoZ Day 647, 04:45

cornelius_lupus.. fa un referundum si vezi. Ca poate mai sint oameni in tara asta care nu sint curiosi ACUM (sebah a zis ceva de 2 lunic) de Moldova.
Ochireci nu e bulldog. El cunoaste exact situatia nu inteleg de se da atins.

   
YoZ
32
YoZ Day 647, 04:50

Ochireci.. presupunem ca avem o patura care acopera 9 regiuni. Ai tu o solutie sa acoperim si Romania si Moldova? Sa presupunem ca cei din Banat, Maramures si Transilvania tin bine de patura.. tu ce faci? O pui de un razboi civil? de o dezbinare? Iubesti Moldova dar te doare in fund de restul.

 
Bocalindo
35
Bocalindo Day 647, 04:52

eu sunt basarabean în realitate, susţin 100% declaraţiile lui OchiReci!
sunt mulţi alţi basarabeni care sunt pentru aceeaşi idee:
Unire sau alianţă cu România!

 
filip has
Or
filip has Day 647, 04:56

daca se doreste sa se dea moldova ca moneda de schimb mi se pare o eroare. ii nasol sa te folosesti de moldova ca un tool. daca nu se poate sa ne unim din cauza contextului, atunci varianta cu independenta moldovei+migrari masive pentru cetatenie+mpp cu moldova mi se pare cea mai buna solutie de moment. articolul lui seba nu ma convinge.

 
counterinca
30
counterinca Day 647, 04:56

@extrem: nu sunteti un os in gatul Romaniei, nimeni nu cred ca este indiferent cauzei moldovenesti, insa spune tu cum ar fi posibila garantarea securitatii Moldovei odata reasezata pe harta. in plus, orice actiune trebuie sa aiba o legitimitate, unde sunt moldovenii care doresc independenta? faceti un sondaj in presa pentru cine doreste independenta Moldovei. daca sunt suficiente semnaturi, sunt sigur ca ea va fi obtinuta intr-un fel sau altul. insa gandeste-te si la o metoda de a-ti apara propria tara.

 
simon santo
27
simon santo Day 647, 05:00

zoli e un fel de NIMA'N LUME!
nu e ungur nu i romän.."toti il bate si-l injura toti ai baga sula-n coaste!' lasa-ne zoltane

 
Ironcast
Or
Ironcast Day 647, 05:05

Praf .... toate fitzuicile astea ar trebui sa fie pe bani ... sa platesti sa le publici

 
gliukOZ
23
gliukOZ Day 647, 05:05

totzi spun ka in moldova nu sunt oameni , ka nu este nimik pentru a se lupta , nimeni insa nu-shi da intrebarea pentru ce s-au inregistrat cetatzenii reali ai Rep. Moldova in eRo .

 
Medelin
25
Medelin Day 647, 05:06

Se pare ca unii se incapataneaza si nu vor sa-si dea jos ochelarii de cal.

 
vladb
41
vladb Day 647, 05:09

Vezi ca ai sa fi facut spion ungur ,agent secret ,tradator de neam .
Sau doar mie mi s-a intamplat asta cand am propus impeach )

 
Roman Daco
45
Roman Daco Day 647, 05:12

Ochireci, o simplă observaţie de simplu cetăţean.
Politica nu se face la nervi; nici strategia militară şi nimic altceva. Dacă vrei să faci carieră şi să realizezi anumite lucruri în acest joc nu vei reuşi niciodată astfel.
Rişti să devii un Vadim al acestui joc. Păcat de calităţile excelente de organizator arătate pe timpul activităţii tale la CCIR.

 
Margelatujr
37
Margelatujr Day 647, 05:16

in primul rand salutare tuturor!
am si eu ceva de scpus daca se poate :
mai Zoli sau cum iti mai spune tie lumea ,ce tot te bagi tu ca musca peste tot( si arumci si niste sparle de alea naspa)stai mai omule in banca ta si vedeti de treaba ta.am vazut ca ei lumea la misto si te crezi mare ....,te inseli amarnic!!!!!
ar fi bine sa iti vezi de jocul tau si nu mai te baga unde nu iti fierbe oala!!!!!!!!!

 
counterinca
30
counterinca Day 647, 05:18

@Margelatujr: cea mai mare greseala pe care poti sa o faci e sa-l bagi in seama, din asta traieste. ignore si timpul le rezolva pe toate

 
Firilacroco
33
Firilacroco Day 647, 05:30

Ce cauti tu in congres? Oricum, ms pentru punctul de xp ca am votat legea

 
Adiemus
45
Adiemus Day 647, 05:31

" Am propus impeachment in semn de protest insa rog sa fie votat cu NU."
... cu pluta pe Bistritza ...
Tratamentul se cheama: "ignore"

 
NDG Food
Or
NDG Food Day 647, 05:39

Monomaniile fata-n fata cu r(e)a(c)tiunea.

 
nani92
23
nani92 Day 647, 05:48

Toata problema e ca ochireci vrea MOLDOVA....

 
Hlavasca
23
Hlavasca Day 647, 05:54

Unsubscribed.

 
Ra_tm
20
Ra_tm Day 647, 05:57

Ochireci 4 president!


I kid.

 
CaballusKnight
19
CaballusKnight Day 647, 06:00

Unsubscribed.

 
msczzn
25
msczzn Day 647, 06:10

OMG. s-a ajuns prea departe. mult prea departe.....pacat. si tocmai de la ochireci (pe care l-am votat la ultimele alegeri)...
ma intreb ce ar fi iesit daca actiunile lui seba nu aveau transparenta ..... hmmmm

 
veek
25
veek Day 647, 06:11

Nu cred ca ochireci gandeste asa materialist. Cred ca mai mult prin prisma RL, dar in acest joc nu e cazul. Mecanica jocului poate face eRomania vulnerabila, ceea ce ar insemna ca tot goldul strans in ultima vreme sa fie pierdut pentru o clipa de "demnitate nationala". In RL mi-as da si viata, dar aici nu cred ca e cazul.
Sfatul meu ar fi ca Basarabia sa-si dezvolte jucatori in Moldova romaneasca, si atunci cand vor fi pregatiti, cu ajutor romanesc sa-si declare independenta.

 
Bocalindo
35
Bocalindo Day 647, 06:28

Pentru început putem cere o singură regiune, ca să o putem apăra!
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/si-totusi-basarabia--914654/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/si-t[..]/1/20</a>

 
Quartzzz0
25
Quartzzz0 Day 647, 06:37

ochireci incepi sa imi aduci aminte de FBI.. n-ai sa rezolvi nimic asa.. doar ai sa enervezi niste oameni..

 
lionmj
23
lionmj Day 647, 06:49

eu cand am scris in ziar un mic protest la adresa conducerii mi-au sarit in cap unii..poate nu cunosc inca foarte bine jocul dar totusi..

 
LeanaEla
6
LeanaEla Day 647, 07:09

nu ete bine ce faci domnu . nu ete bine . imi pare rau , off tu

 
Dan Leahu
20
Dan Leahu Day 647, 07:24

cum puteti lasa regiunile istorice ale romaniei in stapinirea haholilor? e o rusine!

eMoldova nu are sanse sa fie independenta asa cum realMoldova nu are dreptul la viata. credam ca macar in eRomania sunt alt gen de politicieni care se gandesc la UNIRE, insa nu am avut dreptate....

pacea cu ucraina e la fel o rusine. pacea putea fi semnata numai dupa "recurecirea" provinciilor din est.

imi pare sincer rau ca suntem condusi de o mina de imbecili.

nu mai are sens sa jos eRepublik.

 
cristoia
23
cristoia Day 647, 07:31

excelent articol! felicitari!

 
Vitalianus
31
Vitalianus Day 647, 07:56

OchiRechi are dreptate. Ucraina se întăreşte, avem astfel un inamic la graniţă, nu avem nici o garanţie că Ucraina nu se va implica într-un posibil viitor atac împotriva României.

Pe de altă parte, să zicem că în Moldova are loc o preluare a guvernului de către forţe străine. Cu ce ar fi această situaţie diferită de cea de acum? Asta pentru că şi acum avem un inamic la graniţă, fie el Ucraina sau Moldova ocupată.

 
Vitalianus
31
Vitalianus Day 647, 07:56

Ucraina se întăreşte, avem astfel un inamic la graniţă, nu avem nici o garanţie că Ucraina nu se va implica într-un posibil viitor atac împotriva României.

 
Gigi Pedala
20
Gigi Pedala Day 647, 07:57

Asa...geo.Deci vad ca toti va aparati PSN-ul vostru dominator caruia nu-i pasa de tara.Eu daca eram congressman votam cu DA.Avem un presedinte vanzator.



@OchiReci:Daca vrei sa te alaturi mie in campania Anti-PNL,da-mi mesaj

 
hricucos
41
hricucos Day 647, 08:37

Nu este prima data cand OchiReci are dreptate. El ne-a spus sa lasam eIndonezia in pace si sa populam mai bine regiunile eRomaniei, mai ales din Moldova si nu l-am ascultat. Daca o faceam, acum acele regiuni erau populate si cucerite cu greu (pote nici nu erau cucerite). OchiReci a mai demonstrat de multe ori cat de bine cunoste jocul. Ca orice joc, trebuie jucat cu inima trebuie pus suflet, altfel nu mai are rost sa jucam. In caz ca Rep. Moldova va fi independeta o vom putea apara? Nu stiu, dar cred ca in acest moment nici pe noi nu ne-am putea apara, cred ca Peace e peste noi cu mult si ca o sa o luam pe coaja. Si nici macar nu am luptat pentru idealurile noastre.
Oare daca eUngaria va cuceri Ardealul, presedintele eRomaniei va fi in stare sa-l vanda pentru Podolia? Mi-e rusine cateodata ca fac parte dintr-o tara de lasi, care isi ascund lasitatea sub pretextul logici. Cand te lupti pentru idealuri, nu mai exista nimic. Un citat din Cosbuc (din memorie):
"
Din zei de-am fi scoborâtori,
C-o moarte tot suntem datori!
Totuna e dac-ai murit
Flăcău ori moş îngârbovit;
Dar nu-i totuna leu să mori
Ori câine-nlănţuit.
"

 
DrMarius
23
DrMarius Day 647, 10:34

consider ca echipa de TO ar trebui sa plece din Ucraina. pacea a fost adoptata... gata. chestia asta devine un cosmar de public relations. degeaba incearca seba acum sa drege ca vrea sa impiedice un embargo. trebuia sa se gandeasca la asta inainte de TO

 
LallasRO
25
LallasRO Day 647, 11:12

cornelius_lupus, poate conducerea tarii si noi nu intelegem cat de important e pentru cei din moldova ca tara lor a fie libera. probabil tu intelegi foarte bine. ce-ar fi sa incerci macar sa ne convingi de acest fapt si sa vii si cu afirmatii LOGICE si SOLIDE in sprijinul afirmatiilor tale? eu sunt nu numai pentru eliberarea moldovei, sunt si pentru alipirea ei la romania... totusi, nu pot lupta pentru ceva ce este ILOGIC in momentul de fata.
pot in schimb sa afirm ca in momentul de fata, romanii care sunt in congresul ukr, gresesc. si e foarte logic sa cred asta. pt ca, mai mult ca sigur nu ne-am dus acolo in vederea obtinerii pacii cu ukr. ne-am dus cu interese economice, interese economice care NICIODATA nu le vom obtine cu vorba buna asa cum se incearca acum. de ce? foarte simplu. lupu-si schimba parul dar naravul ba. ori voi va imaginati acum ca ukr aproape are orgasm la ideea ca noi suntem corecti cu ei? au orgasm, intradevar, dar din alt motiv pe care probabil il banuiti: cum pot fi romanii asa de naivi?
`om trai si `om vedea!

pace tie Zoli )

 
newcx7
33
newcx7 Day 647, 11:45

OR, go impeach yourself. You need only ONE vote: yours.

 
Cushalex
42
Cushalex Day 647, 12:16

Moldova... in eR e de interes zero... de ce sa ne cramponam de situatii din RL?

 
GabrielP
27
GabrielP Day 647, 12:55

imi place de OchiReci... tot ambiguu a ramas...

"votati pentru impeachment... aaah, nu!... votati NU!... eu asa am facut... dar am vrut sa dau un semnal... DA!... dar am votat impotriva impeachment..."

e tulbure rau de tot treaba...

 
LORDULL80
19
LORDULL80 Day 647, 13:18

OchiReci are dreptate macar trebuie incercat decat sa stam cu mainile in san

 
stephankeops
29
stephankeops Day 647, 13:22

implementarea politicilor reale in aceasta lume virtuala nu prea este "reflectarea realitatii", ca sa spun asha ... am o anumita varsta chiar daca nu este numai 30 de ani, si am avut si activitate politica timp de 5 ani... dupa cu este erealitatea din acest moment eMoldova nu poate fi independenta numai ca marioneta in mainile unei mari puteri (T.O.) ... nu are populatie ... nu ar insemna numai cheltuirea de gold aiurea .... iar eRomania nu cred ca este in masura sa faca asha ceva... eu spun sa lasam deocamdata aceste vise absurde si sa ne vedem de iminentul razboi care ne paste cu eUngaria... este doar o parere personala ... sunt nou in joc dar nu nou in gandire... va multumesc pentru intelegere.

 
He did it
29
He did it Day 647, 14:14

OchiReci are dreptate!!!!!

 
Corbul
35
Corbul Day 647, 14:17

Dap, a intrat in functie masinaria de propaganda a PNL (80% din raspunsurile anti... sint ale lor). Autosuficienta, superioritate, ironie (ca sa nu zic aroganta): acestea sint atributele lor.
Nu sint cu nimic mai buni decit OchiReci, pentru ca nu sint nici macar deschisi la dialog constructiv...
Personal, nu vad strategie de aparare la est din partea acestei conduceri... Vad doar interes personal intr-o zona high iron, unde au firme, si pe care o sa o tinem foarte putin timp, cu investitii enorme in acest TO.
Noroc ca fratii lui Zoli nu ataca inca Romania. Poate nu-l mai vor inapoi...

 
Shoby
24
Shoby Day 648, 01:04

Ba da esti disperat rau dupa medalia aia )

 
Ceaur
44
Ceaur Day 648, 02:40

OchiReci, respect, ai toata sustinerea mea!!!
Moldova e Romania, Romania e Moldova!

 
Cronoss
52
Cronoss Day 648, 04:01

La Unire visam toti ... insa totul trebuie facut cu VIRGULA cap si cu mult sange rece ... nu e momentul ... ziua U este aproape. Chiar nu intelegi ca NU este momentul acum ? Chiar trebuie sa ne batem cap in cap, noi, romanii ... e asa greu ?!?!

 
Adiemus
45
Adiemus Day 648, 04:47

Ne-am unit si ne-am dezunit deja de cateva ori. Io mi-am satisfacut nevoile emotionale legat de aceasta ecuatie. Ma multumeste faptul ca basarabenii se considera romani.
In rest avem pe de o parte nevoia de decizii pragmatice si pe de alta parte nevoia de tragedie antica.
Bine ca este cine sa o acopere pe cea din urma.

 
kez_zekk
24
kez_zekk Day 648, 08:18

Miscarea presendintelui este mai inteligenta , variana lui OchiReci este categoric mai interesanta.

 
Nemuritor
19
Nemuritor Day 648, 10:09

Chiar daca am militat pentru prima Unire a Romaniei cu Moldavia, de aceasta data sunt total de acord cu Sebahmah in politica internationala. Cred ca este mult mai importanta pacea cu Ucraina decat vechile teritorii moldave, chiar si independente.

 
Bactan Ioan
23
Bactan Ioan Day 648, 11:23

Si cu ce ne incanta moldova in situatia asta? Orgoliile te omoara inainte de a avea ceva.

 
MatzaSA
Or
MatzaSA Day 649, 04:16

OchiReci are dreptate. Pentru ce-i ce-l acuză că face asta pt medalia de preşedinte al eMD le pot răspunde că pacea cu eUcraina a fost făcută de către cei ce au mine de fier în Podolia şi au vîndut eMD pentru a le putea exploata

 
Luca Eduard Andrei
20
Luca Eduard Andrei Day 649, 10:28

n-ai cu cine domnle... n-ai cu cine... deasta ar trebuii sa ma puneti pe mine lider suprem al eRomaniei.. si gata.. ce mare lucru...

 
hanchi
24
hanchi Day 652, 05:41

votat

 
Pentru Dobrogea
Or
Pentru Dobrogea Day 654, 12:35

Ai dreptate. Dar ca si in rl, Moldova e departe... prea departe (
Cat despre tradare... se vede doar din partea celui tradat, toti ceilalti vad victorie.