cerclo dupa 1 an de eRepublik
danais
Iata ca a trecut un an de zile de când joc erepublik.
Este momentul sa trag linie, sa ma uit în urma și sa vad care sunt eșecurile și succesele mele.
Primul reflex este sa ma uit la top:
Ah bravo!!! frumos, felicitări!!! etc.. ziceți voi !?
....dar nu ați observat nimic ?
Ai băgat gold!
DA, dar altceva ...
Haideți sa ne mai uitam o data pe imaginea de mai sus.
XP top 100, deci într-un an de zile am muncit mai mult si m-am bătut mai mult decât alții in 4, bravo!
Medals top 145 , frumos
Rank top 170, bravo
1*q5 top 1098 ????? ce s-a întâmplat ?
Adică tu ala care ai muncit într-un an de zile cit alții in 4, care ai luptat la fel de mult ca ei in 4, ai luat medalii cu grămada nu ai fost in stare sa urci măcar in top 200 la forța de lovitura ?
NU. De ce ?
Pentru ca ea (forța de lovitura) depinde în foarte mare parte de strenght ...
strength Top 1502 Hai ca e prea de tot. Nu se poate cu siguranță este o greșeală undeva.
Nu, nu este nici o greșeală și mai mult acest lucru li se pare normal la marea majoritate.
Eu va demonstrez ca NU este normal. In orice joc în care bagi bani reali în cel mult 3 luni de zile ajungi în top 100 de ce nu și în erepublik?
Știți care a fost prima întrebare după ce m-am înregistrat pe erepublik ?
cerclo: de când este început jocul?
gobelin89: de 3 ani,
cerclo: când se resetează ?
gobelin89: pai nu se resetează.
cerclo:
😒... hai sa cautam altul ...
Oricine se uita pe profilul meu înțelege repede ca nu sunt de plâns.
Stau bine la toate capitolele și chiar pot sa ajut și pe alții.
Dar haideți sa lăsăm contul cerclo deoparte și sa analizam treaba din punctul de vedere a unuia care și-a deschis cont azi.
Piticu :
Il luam pe primul ... nu ca asta-i clon ... celalalt, și asta ... sa nu îmi spune-ti ca numai clonele deschid cont pe erepublik! ...
Nu, uita ca am găsit unu Mr. Y
😉
Bravo bine ai venit!
Treci si lucra aici ! Votează cu ala! Lupta acolo! Ce faci doar nu vrei sa iei BH ? De ce ai intrat in partid ? Vrei sa ne furi partidul ? A cui clona ești ? Așteaptă înainte sa candidezi la congres!
Lasa ca vei fi și tu mare peste 4 ani, după ce ma las eu de joc si chiar si atunci daca revin peste un an tot în fata ta sunt .
Mr. Y când se uita la statistici la strenght (nu gaseste pe erepublick) găsește unul la 11,393.61. (compara cu 16 cit are el)
un calcul simplu ne arata ca: dacă are norocul sa fie într-o tara cu NE în permanenta, mai chema și alți doi prieteni face 25 strenght pe zi 26 cu noua schimbare
deci 11393 / 26 = 438 zile
🙁îi trebuie mai bine de un an si 2 luni, dar asta cu condiția ca cel mare s-a lăsat de joc si ca el baga gold zilnic.
Sa fim serioși , nu vi se pare aberant ca sa începi un joc unde doar după un an de zile sa poți ajunge la nivelul de top si asta cu condiția ca cel din top sa se lase de joc?
Sau unde clasarea sa fie blocata în funcție de data de înscriere ?
Mr. Y este perseverent, nu își pierde speranța si se apuca de calcule.
365 zile x 26 = 9490 pentru Mr Y
11393 + 9490 = 20 883 pentru super tank
deci după un an de zile se ajunge la 100*9490/20883= 45,44 % din forța unuia care a fost de la început.
Bine... îmi veți spune diferența se va atenua de-a lungul timpului.
haideți sa vedem : la 6 ani al jocului 30373 pentru cel mare, 18980 pentru cel ce a început in anul 4
18980*100/30373 = 62,48% din valoarea celui mare, 71,41% in anul 7, doar 76,91 % in anul 8 si de aici încolo lucrurile încep sa se taseze.
Este evident pentru oricine ca diferența nu se poate recupera sub nici o forma. Nici nu mai vorbim dacă NU baga gold pentru antrenament.
In acest timp unul care începe în anul 5 are doar 31,24 % , 23,8 % pentru unul care va începe în anul 6 si asa mai departe, deci din ce în ce mai rău.
îmi veți spune ca cei mici pot sa bage gold în lupte și cresca mai repede în rank si asa ajung din urma pe cei mari ...
Da corect, ia sa vedem:
luam cazul nostru cu Mr. Y după un an.
9490 strenght , rank wold class force ** influence 6033
9490 strenght , rank wold class force *** influence 6132
9490 strenght , rank legendary force influence 6231
9490 strenght , rank legendary force* influence 6330
9490 strenght , rank legendary force** influence 6429
9490 strenght , rank legendary force*** influence 6527
9490 strenght , rank GOD of WAR influence 6626
se remarchează ca progresul este minim abia de depășește 500 damage în plus dar se cer niște eforturi financiare enorme.
Pe când :
20883 strenght cu doar rank comander ** da o influenta de 7023,39, iar la rank wold class force ** (56) mai bine de dublu 12982,63
Cum se poate observa din formula de influenta I = [(R-1)/20 + 0.3] × (S/10+40) x (1 + FirePower/100), rangul se împarte la 20 pe când strengtul doar la 10 la care i se mai adaugă si o valoare fixa de 40 (poate nu o fi îndeajuns), si cum asta nu este de ajuns
🙂rangul se plafonează la 62 pe când strengul va creste de 9490 pe an.
I= [(56-1)/20 + 0,3] x (20883/10+40) x (1+100/100)
I= (55/20+0,3) x (2088,3+40) x (1+1)
I= (2,75+0,3) x 2128,3 x 2
I= 3,05 x 2128,3 x 2
se observa de aici ca valoarea rank -ului in formala va fi peste un an la 0.14 % din valoarea strenght, de 0.099% peste 2 ani, numai de 0,075% peste 3 ani si asa mai departe.
cu alte cuvinte Valoarea data de rank nu numai ca este plafonata dar ea tinde înspre 0 în formula de calcul.
ALTFEL SPUS RANK = 0
😮
Cum nu ai știut ? te-ai chinuit sa crești in rank degeaba.
Este evident ca formula de calcul trebuie revăzuta in modul cel mai serios.
Daca se continua in aceias direcție (favorizarea jucătorilor vechi) erepublick va deveni un joc de gașca (este deja) in care vor exista doar cei care au avut șansa sa fie aici din primele momente si aceia care au reușit să-și cumpere conturi vechi pe parcurs. Cei care încep azi sau care nu pot tine pasul la antrenament cu gold vor abandona sau vor fi doar figuranți pe aici ei nu vor conta in viitoarele lupte.
Ei nu-i asa îmi veți spune, eforturile făcute de creatori jocului arata ca se cauta inovația.
DA, cel mic are și el șansa sa dea la un BH, DA o are o data pe luna si nu este sigur de ea, pe când cel vechi poate sa facă acelas lucru la fiecare 6 ore si chiar si mai repede.
Dar de ce trebuie ca aia mici sa fac BH ? Poate sa facă altceva, politica sau economie ...
Dar de ce sa nu faca ? De ce sa nu facă cei mari politica pentru ca au mai multa experienta și sa-i lase pe cei mici la BH?
De ce ? Pentru ca BH ul reprezinta o sursa de finanțare a antrenamentului.
Cu alte cuvinte cei care vin din urma plătesc pentru cei care au fost înaintea lor.
Tankul cel mare:
Da dar noi am fost aici de la început.
Asa ne mulțumește erepublick ca da bazooka la toți piticii? sa vina sa-mi fure BH ul.
El dacă baga 4 euro da la fel ca mine si ia BH. ( da dar el trebuie sa bage cei 4 euro de 3 - 4 ori pe zi pe când cel vechi niciodată, mai mult cu 4 euro iei 8 gold pe când un BH iti da doar 5)
Daca se umbla la strenght cei mari se lasă de joc si nu le mai cumpăra nimeni gold (nu am statisticile dar sunt ferm convins ca recordul cumpărării de god este deținut de cei mici)
....
Aștept și alte argumente.
...
[url=http://Precizez doar ca schimbarea formulei ii dezavantajează în prima instanta pe cei mici pentru ca cei vechi au deja gradul.]Precizez doar ca schimbarea formulei ii dezavantajează în prima instanta pe cei mici pentru ca cei vechi au deja gradul.[/url]
In concluzie eu sunt bine mersi, am avut șansa sa încep într-un moment când cei mari abia aveau 4k strenght de avans fata de mine. Încet încet ii voi depăși pe cei care pleacă în vacanta și nu pot sa pună co-gestionar pe cont în absenta lor (idea nu a fost încă dezvoltata în erepublik)
Dar tu care începi azi nu ai nici o șansă sa ma ajungi din urma, sa nici nu mai vorbim ca sa-i ajungi pe ceilalți.
Bine... și ce propui?
Propun multe și sunt dispus sa colaborez cu creatorii jocului dacă sunt interesați, chiar disponibil prin telefon sau skype (dar nu în limba engleza,ci în franceza sau româna).
Sa nu uitam un lucru ca erepublik este un joc, dar ca noi sa ne putem bucura de acest joc este nevoie de un server, un program, oameni care lucreze,ca sa-l mențină.
Acest lucru are un cost.
De aceia erepublik este pus în obligația de a ridica fonduri pentru a putea continua sa ne ofere acest joc, are nevoie de fonduri pentru a putea inova si dezvolta jocul si bineînțeles nu la urma urmelor de a scoate profituri pentru ca acesta este rolul unei afaceri.
Aceste nevoi cresc dintr-o zi pe alta. Daca acum 4 ani de zile un calculator, o masa si un scaun erau suficiente în ziua de azi nu se mai poate. Este nevoie de birouri, colaboratori, etc....
Pentru aceasta jocul trebuie sa atragă din ce în ce mai multi jucători în fiecare an și sa ii mențină în joc.
Sa fim realiști, șuturile în fund și banurile luate de cei mici pe canalele lor naționale nu ajuta sub nici o forma la retinerea jucătorilor în joc.
Concret propun revederea formulei de calcul în modul cel mai serios. Ea a fost conceputa în momentul când se câștiga doar 0.12 strenght pe zi (sau ceva de genul) și adaptata o singura data de atunci.
Modificarea formulei azi nu este suficienta. Ea trebuie revizata la fiecare data onomastica a jocului.
Într-adevăr în comparație cu alte jocuri erepublik nu se resetează in fiecare an, nu are mai multe servere. Este normal pe undeva din cauza ca investițiile făcute în joc nu se rentabilizez ușor într-o economie unde toți sunt patroni și nu exista mina de lucru și nici consumator.
NU numai ca valoarea rankului trebuie sa ia o mai mare parte in formula de calcul, dar eu propun ca strength -ul sa fie împărțit cu 10 în fiecare an.
Haideți sa analizam:
cel la 11,393.61 devine 1139,36 iar peste un an 1139,36+9490 = 10629,36 pe sfârșit de an si 1062,93 după resetare contra 949 pentru cel nou.
Se remarca ca el va continua sa fie favorizat fata de începătorilor dar diferența se reduce devine mai rezonabila. Acest lucru este bine chiar si pentru cei vechi care se absentează o perioada din anumite motive.
Azi după o perioada de absenta de 2 luni de zile pierzi 60x26= 1560 strenght pe care nu mai ai cum sa-l recuperezi, dar cu principiul de resetare se da o șansă noua, celor vechi care s-au lăsat de joc sa revină.
Bineînțeles se poate trece la un câștig de 30 strenght pe zi ca sa nu se piardă capitalul de strenght la actualizare:
(1139,36 + 365*30)/10 = (1139,36 + 10950)/10 = 1208,9 contra 1095
Acest lucru va fi favorabil si jucătorilor care joaca fără gold, diferența dintre ei și cei mari nu se va mari pe zi ce trece în proporti abisale ci în fiecare an li se va da șansa sa înceapă sa se antreneze cu gold.
In plus de asta (1208,9 - 1095)/30 = 113,9 /30 = 3,79 altfel spus absenta unui jucător mare timp de 4 zile permite piticului din exemplu nostru sa-i treacă in fata si vice versa.
Pe când în versiunea actuala cel mare poate pleca liniștit mai bine de un an, când revine pierde intrade-var avansul fata de cei din top dar este tot în fata celor care au început in anul 4.
Bineînțeles pot exista si alte variante, un singur lucru este sigur la ora actuala:
Cei cu strenght mare nu pot fi ajunși din urma si acest lucru este nedrept.
respect
cerlo
PS. ca de obicei va anunț ca se face distribuite gratuita de hârtie igenica pentru troll la celalt colt a străzi ca dincolo s-a umplut
😛
Comments
mersi soramea o7
pt nimik ;-o
mersi soramea
mut comentarile de pe ziarul meu aici pentru ca sterg versiunea in liba romana o7
Radu Pangaiu Day 1,453, 10:28
Cei cu strenght mare nu pot fi ajunși din urma si acest lucru este nedrept. - ba e drept, si nu e troll
incearca pentru o secunda sa te pui si in bocancii lui Marco Polo de exemplu, cel cu peste 11300 strength, si dupa aia mai discutam
in plus, nu toate tankurile s-au facut cu goldul statului, nu toate tankurile s-au facut cu gold din medalii de BH, au fost si unii care au cumparat gold pentru train. oricum ar intoarce-o eR staffs, nu se poate trece peste asta.
apoi e timpul investit in joc, energia, pasiunea si ce mai doresti. lasand goldul si banul real deoparte, e nedrept numai pentru atat sa stergi cu buretele toata aceasta munca. aia mici nu pot avea pretentia sa aiba acelasi str cu unul vechi de 4 ani, nu au fost aici la zidul din V1, nu au fost la hexagoanele din V2, nu au suferit si bucurat alaturi de ceilalti, diferenta nu e data doar de momentul inregistrarii in joc, nu toti cei care s-au inregistrat in joc acum 3 ani au fost merituosi si au ajuns mari tankuri, 99,9% s-au lasat intre timp, sau s-au plafonat la niveluri mici, din astia noi intrati azi, 99,9% vor face la fel si nu merita sa aiba strengthul sau max-hit-ul lui BattalGazi de exemplu, pentru ca nu au facut nimic pentru el, altceva decat ca au intrat tarziu in joc, care e singura lor "calitate".
nimic nu urasc pe lumea asta mai mult decat political correctness-ul si discriminarea pozitiva. din partea mea, toti cei care se ocupa de astea si cei care beneficiaza de ele, se pot duce la dracu' invartindu-se.
cerclo
39
cerclo Day 1,453, 1😇9
@Radu Pangaiu ma bucur ca dai analiza ta , încerc sa ma pun in bocanci celor vechi si cu ajutorul lor voi reusi.
imi pare rau ca te-a supărat acest articol, nu fac decât sa aduc o constatare:
Daca clasare se face pe ordina de venire in joc ce rost mai are ca sa vina jucatori noi?
sa jucam intre noi atunci.
dacă 99.9% din jucători abandonează este evident de ce.
Radu Pangaiu
42
Radu Pangaiu Day 1,453, 10:47
clasarea nu se face pe ordinea intrarii in joc, se ia si asta in considerare alaturi de un alt element: gold
uite un jucator mai vechi ca mine cu fix un an http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/413371
sau altul http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/746081
acest an nu i-a ajutat prea mult, nu i-a pus automat inaintea mea, cum spuneam, nu poti sa stergi cu buretele, implicarea, munca, pasiunea etc
cu ultima fraza nu sunt deloc de acord, nu de aia abandoneaza majoritatea, ci pentru ca acest joc nu are ce le oferi daca nu se incadreaza intr-o mini-comunitate. prietenii, daca reusesti sa ii faci nu ii mai lasi, implicit nu mai lasi nici eR. daca nu apuci sa intri in nimic, in nicio combinatie, sigur ca nu are rost sa stai aici pt w&t.
numaiaunumelibere
31
numaiaunumelibere Day 1,453, 11:22
@Radu Pangaiu e corect ceea ce ai zis, ca nu e fair, dar asa s-a procedat cu work skill ul ca sa dea o sansa jucatorilor noi ....
Radu Pangaiu Day 1,453, 11:31
s-a procedat gresit, si nu a fost in primul rand o sansa pentru cei noi, ci a facut parte din un plan general de eliminare a oricarei economii reale si a pietei financiare
daca era vorba despre vreo sansa, se reseta dar pornea din nou cresterea de skill, ceea ce nu s-a intamplat
danais Day 1,453, 11:55
@cerclo : m-ai invatat ceva, deci pot eu sa muncesc mult si bine.........deci in mare daca nu as fi avut un sponsor ca sa am niste firme m-as fi plictisit la un moment dat , cum de altfel am si facut-o caci de cind sint pe erepublik am lucrat doar de doua ori 30 de zile la rind. pentru cel pitic ca mine il inteleg daca se lasa de joc, caci daca nu are posibilitatea sa cumpere gold cu bani reali sau un sponsor in spate jocul devine rapid plictisitor . pentru un pitic ceea ce e interesant pentru moment e ca sa iti faci misiunea ca sa aduni niste bazooka si sa incerce sa ia un BH, dar si ca sa faci misiunea trebuie ori sa papi EB ori sa stai toata ziua ca sa ti se dea "mincarea" peste cap si asta daca ai sansa sa ai atitia bani ca sa poti sa iti cumperi town center si arme Q5. sint curioasa cit timp ii ia uni pitic ca sa isi faca misunea si de cite ori trebuie sa dea.
Nuker Day 1,453, 12:36
Solutia e foarte simpla. O data la un an sa se dubleze str-ul pe care il putem obtine din train-ul zilnic. Acum se poate obtine maxim 26, la anul sa se dubleze, adica 52. Astfel cei vechi raman cu avantajul "mostenirii" si cu faptul ca un an de zile au profitat de investitia facuta iar cei mici pot recupera mai repede diferenta, procentual vorbind, deoarece aceasta s-a injumatatit.
Nuker Day 1,453, 12:37
apropo, am uitat ce era mai important : )
La Multi eAni!
cerclo Day 1,453, 12:53
Mersi @Nuker o7
Metaphysics
33
Metaphysics Day 1,453, 15:43
La multi eAni cerclo!
In nici un alt joc nu am intalnit ca un jucator nou venit sa nu ii poata ajunge din urma pe cei mari. E adevarat ca asta e alt tip de joc. In celelale se tragea linie si doar dupa un expansion se marea limita.
ale54 Day 1,454, 06:00
LMA cerclo. legat de articol sincer sunt de acord cu radu. vezi tu si eu as vrea sa fie cum zici tu pentru ca sunt un player destul de mic si am fost descurajat la un momentdat de distanta care nu il pot ajunge vreodata dar vezi tu.. si tu ai depasit multi playeri inca activi care nu baga rl money sau au un stil de joc diferit. ai depasit acesti jucatori desii esti mai nou ca ei in joc. ei bine nu poti depasii jucatorii vechi care baga la fel de mult ca tine. dar vezi tu ei baga la fel demult ca tine zi de zi cum ai putea sa ii depasesti deca si ei fac aceleasi sacrificii ca tine? tu ai putea spune ok macar sa fim egali atunci daca bagam la fel dar problema consta in faptul ca acel jucator si il dau exemplu tot pe radu(sper sa nu se supere) care a intrat cu 2 ani inaintea ta in joc a bagat constant sume mari de bani in joc. atunci cum ar putea un jucator care joaca de doi ani si sa zicem ca a bagat 1k de euro sa fie egal cu unul care joaca de 4 ani si sa zicem ca a bagat 2k de euro? cred ca majoritatea jucatorilor vechi in momentul ala ar abandona jocul pentru ca nu ar fi corect ca investitia lor sa devina 0. totusi au bagat timp/bani/energii pentru a creste acel personaj daca ar reseta totul o persoana care a abgat bani nu stiu cat de tentata ar fi sa mai bage din nou cand i se anuleaza tot si a aruncat practic acei bani fara sa obtina nimic. gandestete cum ar fi azi sa intre un nou jucator in erep si maine sa aiba hit cat tinenu ti-ar fi ciuda pentru toti banii rl care iai bagat in joc?
cerclo Day 1,454, 07:22
@ale54 eu sunt de acord cu ce zici tu
si daca ne uitam inca o data pe statisticile de mai sus ele vorbesc de la sine.
adica in 1 an am ajuns in top 100 la xp, 170 la rank si 154 la medaly.
daca facem un calcul simplu 100+170+154/3= 141,33
asta inseamna ca sunt undeva in primi 150 jucatori ce mai activi.
dar la strenght si forta de lovitura nu.
cum este posibil ca un jucator care mai putin activ ca mine sa aiba un asemenea avantaj ?
simplu:
la inceput in formula de calcul se impartea strenght la 5 in timp ce se cistiga abia 0.12 pe zi
iar acum cind se cistiga 26 se imparte doar la 10
ridicarea strengului cistigat pe zi nu ii avantajeaza pe noi veniti cum se poate intelege la prima vedere ...
ci pe cei vechi
ia sa redem regula de 3 simpla. daca
0,12 strenght ... /5
26 strenght ... x
x= 26*5/0,12 = 1083,33
deci valoare strenghtului in formula trebui impartit cu minim 1000 daca vrem sa revenim pe aceleas baze ca la inceput
Delete
cerclo
39
cerclo Day 1,454, 09:37
Delete
cerclo
39
cerclo Day 1,454, 07:38
asta insemana:
la 94 FF unu la 11393 strenght din exemplu nostru da 676210,62 influneta
iar eu de exemplu dau 478387,62 cu formala nerevizata
deci imi trebui mai bine de 38 FF suplimentare ca sa ajung la nivelul lui
pe cind daca se pastrau proportile cum era corect
el dadea 29468,7462 eu 27490,5162
deci cu doar 7FF il ajungeam din urma
voi ziceti sa bag gold
DA bag dar pina unde ? adica sa bag 4x3,9 gold = 15,6 gold la fiecare 6 ore ca sa compensez eu pe bani mei greseala de calcul facuta cind s-a ridicat strengtul ?
nu mi se pare corect
Sa nu ma intelege-ti gresit, respect orice jucator activ, cu atit mai mult cei care au rezistat 4 ani pe un joc.
dar ei au mostenit un avantaj intr-un mode injust
daca nu se schiba formulele nu ar fi avut avantajul pe care il au azi!
"dar ei au mostenit un avantaj intr-un mode injust" - nu e adevarat, nu e injust nimic, e injust sa numesti acest avantaj drept injust
formulele se pot schimba oricum, nu imi pasa, cu conditia sa tina cont de fiecare zi de train si de fiecare gold bagat in acesta, astfel incat, doar pe aceasta baza, numarul de zile de train si suma investita, sa ai un avantaj fata de un jucator intrat azi in joc, si acesta sa nu te depaseasca, pentru ca inseamna ca i s-a creat un avantaj injust, discriminare pozitiva adicatelea
cerclo Day 1,454, 09:56
alfel spus nu deranjeaza pe nimeni ca am trecut in fata la XP, la rank sau la nr medali
dar sa stau frumos la coada la strenght si forta de lovitura ca sa nu iau goldul de la BH uri
ci sa continui sa finantez pe cei mari
este evident ca este o problema
mai uitate o data pe statistici
am investit in joc intr-un an mai mult ca alti in 4, am fost mai activ ca ei dar
nu te atinge de strenght ... si forta de lovitura ...
de ce ?
D'asta nu prea ma agit eu cu modulul militar. Decalajul e mult prea mare si aproape imposibil de recuperat.
Asa, daca mai strang banuti si pun de o paine am impresia ca totusi fac ceva. Un fel de Farmville cu arme si unguri.
E pierdut modul militar sincer, daca bagi nu ajungi prea departe, daca nu bagi nu ajungi nicaieri.
Nu de mult am facut si eu un an de cand joc si se vede diferenta dintre noi, deci se pare ca nu am bagat destul gold.
Editeaza
"respect
cerlo"
in rest, o7
bineinteles cum treba cu strenght nu este suficient sa introdus treba cu ordinele de la unitatea militara.
este un lucru foarte bun in sinea sa
ce reprosesz in schim este:
cineva care isi schimba cetatenia pierde toti muncitori de pê firmele lui.
dar da este da afara in mod automat din unitatea in care faci parte
pina aici este ok, dar atunci de ce nu se da libertatea ca fiecare sa intre in unitatea pe care o doreste indiferent de nationalitate ?
sau daca nu, atunci dintr-un spirit de corectitudine are trebui ca cei care parasesc unitatea militara sa fie atomat dati afar ca si muncitori de la firme.
cum asta nu este indeajuns nu poti sa pui la ordine unitati decit lupte active in tara in care ai unitatea 😒
asta a fost reactia administratorilor jocului la plecarea masiva a romanilor din romania.
tin sa precizez ca ei nu au plecta de bine ...
ci pur si simplu pentru ca s-au saturat sa danseze asa cum le dicteaza alti, care se justifica doar prin faptul ca sunt mai vechi in joc 😒
respect baietii !
trec pe modul economic deocamdata, vedem la urmatoare promotie daca mai cump gold sau nu ...
ERepublik moare incet
Traiasca cei vechi! Numai bine si distractie placuta intre voi 😛
Cam asa e. Trebuie facut ceva ca si cei mici sa fie motivati ca pot ajunge aproape de cei vechi.
@curcubitator nu asa trebuie privita problema
ci:
daca s-a trecut de 0.12 strenght (se impartea la 5 impactul pe vremea aia) la 26 atunci
TREBUIE CA SI IMPACTUL STRENGHT IN NOUA FORMULA SE CREASCA PROPORTIONAL!
adica sa fie impartit la cel putin 1000
de ce credeti ca in formula de baza s-a adaugat o valoare fixa de 40 ?
petru ca strenght -ul era prea mic 😒 sub 1 chiar 🙁
o7 asta-i jocu😛
Haideți sa fim sinceri sa sa ne întoarcem cu un an in urma.
cine baga gold în antrenament pe vremea aia ? Foarte putini.
de ce ? pentru ca nu sunt multi care baga bani reali în joc.
citi sunt care baga masiv ban în joc ? mai puțin 100 ! de unde știu ? de la top XP
ceilalți 1400 de unde au goldul ? în afara de cei care au furat masiv de la state goldul, bani, firmele , orgurile etc mai sunt și cei care au clone și cei care fac bani pe cetățeniile acordate.
dar asta nu este îndeajuns, ca urmare a schimbărilor economice preturile la arme au scăzut drastic și asta a transformat BH -urile într-o sursa de finanțare rentabila.
Acum un an de zile NU exista BH rentabil.
Primul meu BH m-a cost 10,59 gold numai in arme si food!
Altfel spus în versiunea jocului de acum un an, un jucător care baga bani reali în joc putea fără probleme sa ajungă în top 100 la strenght și implicit la forța de lovitura din simplu motiv ca nu erau multi care își permiteau antrenament cu gold.
Timpul este bani!
Jucătorul vechi are timp (4 ani vechime pe joc) cei noi au bani ...
Dar din păcate în configurația actuala bani nu mai au valoare ci doar timpul.
Administratori fac ce vor cu afacerea lor, dacă bani mei nu mai nici o valoare aici, nici o problema am sa-i folosesc în alta parte .
o7
"Cei cu strenght mare nu pot fi ajunși din urma si acest lucru este nedrept."
Nu ai dreptate deloc,in primul rand pt ca tu dupa 1 an de joc esti aproape cat mine dupa 2 ani,iar in al doilea rand,nu inteleg de ce e nedrept ca un jucator mai nou sa fie mai mic ca unul vechi,daca imi arati un joc unde jucatorii noi sunt mai mari ca aia vechi,atunci iti dau dreptate.
@Calin2009 este simplu
te uiti pe landul tau si ce vezi :
ca nu ai casa mica de +50, nu ai nici storage mare de 20k
care-i concluzia ?
ca nu cumperi gold
uitate la mine acum ...
eu cumpar
deci normal ca merg mai repede ca tine daca ma antrenez zilnic cu gold.
eu gold am pentru ca-l cumpar cu bani reali.
de unde ai tu gold ?
foarte bun articolul v+s
Au facut astia upgrade la training grounds, deci s-a mai imbunatatit putin situatia