Korai kampány
charlie50
Tudom, sokan csak a cikkek elejét és/vagy végét olvassák el, ezért leírom itt is és a végén is: igen, ez egy kampánycikk és igen, tényleg komolyan gondolom.
No de miről is van szó? Most, hogy ismét papírforma eredmény született a februári elnökválasztáson (ti nem unjátok még?), szeretném jó korán elkezdeni a márciusi kampányt, hadd emésszétek a mondandómat. Arra kérek mindenkit, hogy a márciusi elnökválasztáson szavazzatok a Nemzeti Front elnökjelöltjére. Nem vagyok NF-es/Kuruc, sőt egy részük – a hangadók – kimondottan nem szimpatikus. Akkor mégis miért? Mert szeretném látni, hogy van-e igazi akarat és tudás a kiabálás mögött. Tudjuk, kibicnek semmi sem drága, én viszont szeretném látni, hogy ha egyszer lesz lehetőségük, tényleg tudják-e jobban csinálni, vagy akitlosz példáját követve inkább két nap után némaságba burkolóznak-e. Igyekszem minél több embert meggyőzni, hogy szavazzon rájuk, mert hiszem, hogy ez mindenkinek jó lenne, akár velük egy oldalon van, akár szemben.
Első és legfontosabb érvem: mutassák meg végre, hogy kell csinálni! Adjunk nekik egy esélyt, aztán majd levonjuk a következtetést és onnantól úgy kell hozzájuk állni. Két dolog fordulhat elő, ha nyernek:
1. jól csinálják: ebben az esetben az ország jó kezekben lesz. Lesz elszámolás, magyar csata, bónuszok, növekvő tartalékok, nagyhatalmi státusz; nem lesz viszont mutyi, lopás, régi arcok a kormányban, régiók és bónuszok ellenség kezére játszása. Ezt szerintem nem is kell tovább magyaráznom, aki nem karakterépítés miatt van itt (kb 1%, aki igen), hanem eMagyarországért, az jól jár ha ez az eset következik be.
2. nem csinálják jól: ebben az esetben nyugodtan lehet ignorálni ezt a kört, lehet ujjal mutogatni, ha bármiért szólnak, amit ők sem csináltak jobban. Nem kell többet hallgatni az oldalvonalról bekiabálást, nem kell nekik magyarázkodni. Rá lehet mutatni az ő eredményeikre (eredménytelenségükre), ha az újakat az aljaelit szidásával akarják magukhoz csalogatni, sőt akár az is előfordulhat extrém esetben, hogy többé nem lesznek tényezők a politikában. Ugyan mi lehet a legrosszabb, ami előfordulhat? Eltörlik eMagyarországot, nem lesz konga, stb? Ezelőtt is volt már ilyen, most is talpraállunk majd, legalább megint lesz némi összefogás. Ebben a játékban úgysem lehet egy hónapnál előbbre tervezni, főleg nem lehet egy nagyobbacska országot tartósan eltörölni. Tönkretenni biztos nem tudják az országot.
Ez a cikk alaptétele, vissza fogok rá utalni párszor. Ami viszont szükséges ehhez, hogy megnyerjék a választást és a konga ne akarja egy nap után impícselni őket. Ne üssetek eMagyarország ellen, ha nem tetszik az NF, üssetek semleges csatában, egyszóval adjatok nekik időt, hogy bizonyíthassanak. Aki úgy gondolja, hogy jól csinálnák, úgyis rájuk szavaz, akik szerint nem csinálnák jól, fogják fel úgy, hogy ezzel egy hónap után nagy fegyvert kapnak a kezükbe, le lehet szerelni őket, akármit is mondjanak.
No de ki miért is szavazna rájuk? Igyekszem végigvenni a lehető legtöbb érdekkört, csoportosulást (több szempont szerint is csoportosítva a közösséget).
NF/Kuruc tagok, szimpatizánsok: ezt nem kell nagyon magyarázni, titeket nem kell győzködni. Mutassátok meg, hogy is kell egy országot jól irányítani, küldjétek nyugdíjba ICS-t, Rajkot, meg a többit, legyen Nagy-Magyarország, 10/10 bónusz, plusz sok magyar csata, hogy mindenkinek meglegyen a játékélmény.
Magukat „az egyetlen nemzeti oldalinak” valló pártok (NF-en kívül): ha hisztek abban hogy jól csinálnák, miért ne? Nektek is ez az érdeketek, sikeres eMagyarországot akartok. Ha nem hisztek benne, egy riválist kipipálhattok a ciklus végén. Mivel ebbe a kategóriába (nálam) csak a MOVE és az SZKSZ(?) tartozik és érzek köztetek némi széthúzást, itt az idő megmutatni, hogy ti különbek vagytok. Támogassátok őket, jelöljétek be ti is az ő jelöltjüket (ha egyáltalán elfogadják), kampányoljatok mellettük, vállaljatok náluk kormánymunkát, ha igénylik. Esetleg előre megállapodhattok velük, hogy a későbbiekben ők is támogatnak titeket.
NF-et zsigerből gyűlölők: ti úgyis alkalmatlannak találjátok őket, hagyjátok, hogy ezt be is bizonyítsák. Egy hónap nem nagy ár azért, hogy megszabaduljatok attól, amit évek óta hallgattok. Ráadásul trollkodhattok a ciklus közben/után, amennyit akartok.
Kétkattosok, pártonkívüliek: ha tetszik a jelenlegi felállás, nagy valószínűséggel idegesít a kurucok kritikája, ebben az esetben ajánlom figyelmedbe a fenti érvelés második pontját. Ha nem tetszik a jelenlegi rendszer, itt az alkalom egy kis változtatásra, vagy jobb lesz és akkor megérte, vagy nem és akkor jön a régi, jól ismert rendszer, amit már annyira megszoktunk. Kicsit sárgább, kicsit savanyúbb, de a miénk. Esetleg lehet saját szervezetet létrehozni. Előbb-utóbb csak bejön valamelyik variáció. Ha egyikben sem érzed jól magad, ez nem a te játékod.
Játék-technokraták, aljaelit, állandó kormánytagok: Pihenjetek kicsit srácok, nem egészséges hónapokon keresztül ennyi energiát és időt ölni egy játékba. Egy jó játékba sem, nemhogy ebbe. Tudom, sokatok úgy gondolja, hogy nem vagytok megbecsülve az elvégzett munkátokért cserébe, hát most itt az alkalom, hogy a többség átgondolja egy sikertelen, a tiéteknél sokkal rosszabb ciklus után (mert gondolom, ti úgyis azt gondoljátok, hogy az lesz), ti meg kipihenten vethetitek bele magatokat újra a hatalomba, megnövekedett népszerűséggel. Ha meg jobban csinálják, át kell adni a stafétát, hadd csinálják. Szerintem ti értitek a legjobban a fenti érvelést, hát alkalmazzátok is.
Katonák, akik nem kérnek/kapnak zsoldot: Ugyan mi változik? Ti úgysem zsoldért harcoltok, legalább nem valami dél-amerikai, vagy bantu csatában kell ütni. És főleg nem eMagyarország ellen.
Katonák, akik kapnak zsoldot: Na ti elbuktok egy havi zsoldot, de tekintsétek ezt befektetésnek, ha visszajön az aljaelit, úgyis megkapjátok visszamenőleg, plusz jó ideig nem fog olyan nyerni elnökválasztást, aki nem akar zsoldot adni. Ja és egy hónapig lehet mercenaryzni, ha csak a zsoldért követted eddig a parancsot (tán két medál is kijön ennyi idő alatt). Mi van, ha az NF jól csinálja és hónapokig maradnak hatalmon? Hát akkor nem lesz zsold, de aki csak játékpénzért üt a hazájáért, az ratyi.
Bónuszokon aggódó gyárosok (vannak ilyenek Hgmg-n kívül?): Ne rinyáljatok, egy hónapot mindenki kibír, nehogy már azt mondjátok, hogy ezen múlik az e-életetek. Ki tudja, még talán több bónusz is lesz, mint az aljaelit idején. Ha meg nem, jó hosszú időre be lesz biztosítva az aljaelit, lehet megint bónuszokért menni.
BH-huszárok, karakterépítők: nektek tökmindegy.
Mindenki más, akit kifelejtettem: Miért ne? Mi akadályoz meg benne? Ott van fent a fő érvem, mondd, hogy a te játékstílusod, célod, véleményed nem fér bele.
Magyarul mindegy, miért játszol, milyen párt/csoportosulás tagja vagy, van rá okod, hogy a Nemzeti Front elnökjelöltjére szavazz. Mindegy milyen indokkal teszed, jót vársz, vagy rosszat, bukni nem fogsz vele semmit, viszont sokat nyerhetsz. Ha jót vársz tőlük és bejön, nyertél; ha rosszat vársz tőlük és bejön, hosszútávon nyertél; ha rosszat vársz tőlük és mégis jól csinálják, nyertél (hacsak nem vagy annyira irígy, hogy nem örülsz a jónak, csak mert ők csinálták); ha jót vársz tőlük és mégis rossz lesz... na akkor te nem nyertél, hacsak annyit nem, hogy innentől átgondolod a dolgot és vagy nekiállsz valami jobbat csinálni/szervezni, vagy kétkattozol/abbahagyod, akkor meg a családod, barátod/barátnőd, haveri társaságod nyert, mert több időd lesz rájuk RL.
Szavazók: szavazzatok az NF-re! Pártok: ne állítsatok (komoly) jelöltet, vagy kérdezzétek meg, hogy elfogadja az NF jelöltje a ti támogatásotokat és ha igen, jelöljétek őt! Konga: ne impícseljétek őket első pár napban, mert aki ok nélkül impícsel az ratyi! NF: ti meg találjatok gyorsan egy elnökjelöltet, hogy legyen idő kampányolni! Ja és ha lehet, most vegyétek komolyan, ne olyan kormánylistát adjatok ki, mint Tarsoly.
Mint azt már az elején is írtam, tudom, hogy sokan csak a cikkek elejét/végét olvassák el, úgyhogy leírom itt is: igen, ez egy kampánycikk és igen, tényleg komolyan gondolom. Kommenteknél viszont olyanra nem válaszolok, amelyikből kitűnik, hogy a kedves kommentelő el sem olvasta a cikket. Nem vagyok bankigazgató, légiforgalmi irányító, vagy politikus, de annál azért drágább az időm (legalábbis számomra), mint hogy kommentekben újra leírjam a cikket, csak mert valaki lusta volt elolvasni. Megértéseteket köszönöm.
Comments
Szavazok a Nemzeti Front jelöltjére, ha végre hajlandó egy kormánylistát közölni...
Komolyat.
Ha szavazok akkor nem a Nemzeti Frontra hanem cha50-re fogok szavazni, kivancsian várom a többi cikket!
sajnos ez nem így működik. Az egész elmélet alapja a 2. eset- ami ha kiesik, akkor megdől minden. Márpedig a 2. eset nem így működne. Azért mert rosszul végezték a dolgukat, még nem változna meg semmi ez biztos. Az emberi természet sokkal inkább önvédő reakciókba menekül- és ha lehet ilyet mondani, ugyanaz folytatódna, csak még intenzívebben.
Érdemes megnézni mi történt vallási szektákkal, miután az általuk jósolt és várt világvége nem jött el. Nagyon hasonló helyzet. Rövid távon elbizonytalanodtak kicsit, hosszabb távon még lelkesebb követővé váltak.
Amit írtam független a cikktől, viszont fontos elem egy elnöki indulásnál. Nem elég komolyan gondolni az indulást, jó programot írni, ha nincs összeállítva egy kormány. Legutóbbi 2 esetben sem láttam, illetve nem láttam komoly kormánylistát, amit nagy hibának tartok. Ugyanis sok kétkattos szeret ismerős nevekre szavazni...
delpieron, miért nem így működik? Ha elrontják, onnantól rá lehet mutatni, hogy ők sem csinálták jobban, amit most nem tudsz megtenni, mert nem voltak soha kormányon, illetve amikor az ő jelöltjük nyert, azt nagyon gyorsan megtagadták. Biztos hogy egy részük intenzívebben folytatná, de ne hidd, hogy ott mindenki szemellenzős, jópáran kiábrándulnának és mindjárt nem egy csapat lenne, csak pár hangoskodó. Már persze, ha a második eset következne be, de mi van, ha mégis jól csinálnák? Nem lenne érdemes megpróbálni?
DarthVadR, lehet félreérthetően írtam, nem én akarok NF színekben indulni, hanem szeretnék a jelöltjük mellett kampányolni.
Kisborok, jogos, én is így érzem. Ha tényleg szeretnének valamit elérni, nem kéne elbohóckodni.
Rengeteg hozzáfűznivalóm lenne de most csak erre reagálnék: 'Nem kell többet hallgatni az oldalvonalról bekiabálást, nem kell nekik magyarázkodni.'
Már miért ne kéne? Egy felelős kormánynak igenis kutyakötelesség 'magyarázkodni' függetlenül attól hogy éppen egy NF-esnek vagy akárki másnak teszi azt.
el se olvastam a cikket mert tudom hgy mekkora egy fos
antimagyar paraszt voltál az is maradsz
Köszönöm charlie, komolyan!
Még annyit szeretnék kérni hogy a szövetségünkkel jó viszonyt ápoló egyének ne próbáljanak meg nekünk keresztbe tenni miután hatalomra kerültünk! Gondolok én itt a "sztrájk a fasiszták" ellen szövegre a szövetségi főhadiszálláson.
A cikkért megy a megbeszélt 30 gold.
Aki nem emlékezne mit tettek a magadfajták anno annak tanulságként szolgál Akitlosz kérészéletű elnöksége.
Megmutattátok mit ér a közösség és annak demokratikusnak hazudott értékei, amikor a fékerek nem megettetek állnak.
Szóval tanulságos még több mint 1 év távolából is.
Ezért bármilyen változás a kongából kell induljon.
Csak erős kongával a háta megett lehet erős az elnök.
Nem véletlen a hamasz és a bicskások fékfarmjainak hatása a kongára is.
A kettő együtt adja az erőt, hogy a magadfajták hatalomba rohadva tehessék amit csak akarnak.
Nos ez még sokára lesz.
Addig érdemes az etörténelmet olvasgatni, és ha Akitlosz megvolt, lehet Hupakolást, Levesezredest, Termetes Samut, Shaokot is nézegetni az ifjaknak.
Mindegyikük történet tanulságos és jól mutatja a magadfajták beteges viszonyát a vicces "hatalmához" ebben a jeti fosban.
Impi, egyrészt az azoknak szól, akik úgy gondolják, hogy nem csinálnák jól. Ettől függetlenül igaznak tartom, nem azt mondtam, hogy nem kiabálhatnak, csak nem kell komolyan venni. Jelenleg a legnagyobb erejük, hogy még sosem voltak kormányon, így bármit mondhatnak, mert senki nem tudja bebizonyítani az ellenkezőjét.
Maki, te is kifejthetnéd, miért vagyok antimagyar, akár ingame, akár RL. Még a cikket sem kell elolvasnod hozzá.
Tarsoly, szívesen, bár nem goldért írtam, tényleg szeretném, hogy nyerjetek, már közel másfél éve mindig a szélsőjobbra szavazok, mert kíváncsi vagyok, mi van a hangerő mögött.
Eheslo, először is kérlek írd már le, mit értesz magamfajták alatt, mert ezt a kérdést már többször feltettem neked, de még egyszer sem válaszoltál.
Akitlosz-téma: be lett adva ellene egy impícs, mint már annyi más elnök ellen. Nem ment át, mint ahogy már annyi más elnök ellen sem. A különbség az, hogy a többi elnök folytatta a munkát, ő meg bedurcizott és szopatta az országot az auto-attackokkal és a pénz befagyasztásával. Szólj, ha te nem így láttad.
Emellett akitlosz barátod bizony nem keveset fékelt. Három hónap alatt megnövelte a CNRP létszámát vagy 300 fővel, majd megnyerte kétszer a pártelnöki választást nulla háttérrel. Hogy miből lehet tudni, hogy fékek voltak? Hát először is, mikor mi kiváltunk, nem talált három embert, aki segített volna vezetni a pártot, másodszor, amikor ő először visszavonult, két héten belül több mint 200 tag halt meg a CNRP-ben.
A többi elnökről: Shaok jó elnök volt, de utána sajnos állami vagyont lopott, tisztességtelen eszközökkel. Termetest a saját párttársai vitték bele a szar helyzetbe, ebből lett a második őrvidéki csata. Leves elnökségéről nem tudok mit mondani, HUpak meg jelen sem volt, igaz így is jobb volt, mint pár másik elnök.
Leírom újra, hátha az elején átsiklottál felette: kérlek írd le, mit értesz magamfajták alatt, mert nagyon érdekelne.
Eddig volt három komment az NF-hez köthető személyek részéről. Ebből Impi mondanivalója semleges, de a másik kettő (éhesló és tarsoly) már most mentegetőzik. Előre. A szokásos kifogáskeresés. "úgyis keresztbetesznek a szöviben", "a hatalomba rohadtak úgyis megpuccsolnak" és hasonlók. Ez a tipikus magatartás, amikor nem akarunk csinálni valamit, de nagyon nem, és még magunknak sem valljuk be, hanem inkább megkeressük azokat a pontokat, amiért szerintünk nem lehet csinálni valamit.
Éhesló felsoroltál 5 elnököt, mint "áldozat". Akitloszról leírta charlie, hogy egy sértődős hülyegyerek volt, aki egy hétre magára hagyta a neki bizalmat szavazó országot. Hupák egyhetes elnöksége alatt 0, azaz nulla percet töltött online, szóval nem hiszem, hogy bármilyen tekintetben hivatkozási alap lehetne. Leves bár jószándékú volt, mindenki könyörgése ellenére nem volt hajlandó letenni a román háborús terveiről a totális eden fölény időszakában, ami végül többszöri eltörlésünkhöz vezetett. Termetes maga mondott le, a saját kormánytagjai által keltett vihar közepén. Shaok meg az akkor még hatalmas pénznek számító, 150 k hufot lopott el. Tényleg őket kellene áldozatnak beállítani?
Shaok védelmében, a pénzt nem az elnöksége alatt lopta el, az elnöksége alatt katonai puccs volt, amit Kampec robbantott ki, egyébként szerintem az jó ciklus volt. Még a lopást is meg lehetne magyarázni, mert volt vele célja, csak éppen pont Ehesloék beszélnek folyton morálról, becsületességről, "egyenes" játékról, de majd remélem megmagyarázza ezt az anomáliát.
Akartam reagálni, de ez után a mondat után felesleges bármit is írni
"A cikkért megy a megbeszélt 30 gold."
Rhual, nehogy komolyan vedd
köszönöm az 5 goldot!
így elolvasva támogatom, s ennek semmi köze ahhoz, hogy charlie50 küldött 5 goldot...
Az NF-nek egy hóna míg "az aljaelitnek" évek? Azért nem egyenrangú ez a dolog. Varázsütésre semmilyen kormány nem tud csodát tenni. Én is kíváncsi lenék mit hoznának ki a helyzetből, de egy hónap erre édeskevés.
Rhual azt hülyeségből írtam!
Ja és ICS nem mentegetőztem hanem hozzátettem egy kis pluszt a cikkhez, azért ne forgasd már ki a szavam. Felvitte a Jóisten a dolgodat, elnök lettél de ha megkérhetlek akkor ne akard már jobban tudni a gondolataimat mint én. Köszi
Ha ennyire vájkálsz akkor értsd a szövetséges kommentemet egy udvarias kérésnek!
Tarsoly: attól függetlenül, ha most ezt a kommentedet kivesszük a körből, akkor is rendszeres az olyan megnyilvánulás az NF tagjaitól, főleg a hangadóktól, amelyben már jócskán előre megy a mosdatás.
Azert azzal vitatkoznek, hogy artani nem tudnak. Siman szembehugyozzuk magunkat mondjuk egy szovetsegbol valo killepessel vagy esetleg osszeakasztjuk a bajszot a szerbekkel, makedonokkal, lengyelekkel igeny szerint lehet valasztani. Ez csak egy pelda volt es ezzel nem Tarsolyek ellen akarok beszelni, hanem arra vilagitanek ra, hogy barki, de barki lehet, hogy segiteni nem tud, de artani azt igen.
Ha a következő választásnál is hasonló helyzetben lesz az ország, mint most nem igazán lehet miért siránkozni. Azt meg senki nem mondta, hogy csak 1szer lehet az NF jelöltjére szavazni.
Az a minimum, hogy Eheslo kiáll és vállalja az elnökséget:
- Ideje mint a tenger, ezt hónapról hónapra már bebizonyította.
- Vannak határozott elképzelései, ez is tudvalevő.
- Vannak emberei, tehát kormányt is fel tud állítani.
Mi kéne más? A fékek most rád szavaznának!
Eheslo4P
Én azt mondom, hogy az ország érdeke nem játék. Hülyék kezébe nem adni hatalmat! Nagyon hülyék kezébe különösen! Arra pedig nincs kifejezés, hogy Eheslo kezébe mennyire nem!
Gabriel Balogh, sajnos nem tudok éveket adni az NF-nek egy választás alatt, pedig megtenném. Valahol el kell kezdeni, maradjunk csak a szokásos egy választás = egy hónapnál. Nyilván utána lehet folytatni.
Bator Tintanyul, akitlosz is össze akarta akasztani a bajszát a szövetséggel, nem ment neki. Amikor én elnök voltam, én is elhatároztam, hogy "rendet teszek", abból sem lett semmi, egyszerűen le sem szartak a szövetségben. Hidd el, nem olyan egyszerű onnan kilépni.
Tarsoly, én nem gondolom, hogy előre mentegetőztél volna, viszont jó lenne gyorsan találni egy jelöltet, aki mellett lehet tovább kampányolni. Ja és egy igazi kormánylista sem ártana.
simán tudnak ártani, ahogy tintanyul irja... neki mennek a szlovákoknak NMO eszme keretében, lengyelekkel megromlik a viszony, neki mennek a szerbeknek eredmény hasonlo... kilépnek a szöviböl, nyitnak 2-3 frontot, ami esetleg tartos törléshez vezet nem csak 1 ciklusig... esetleg államkassza kiürités és még lehetne sorolni
Mikrobi, szerintem ők ugyanezt gondolják a hatalom mostani birtokosairól. Amúgy meg honnan tudod, milyen lenne? Nem biztos, hogy rosszabb, mint most. És most komolyan, mit tudnának ártani? Semmit.
Amúgy valószínűleg nem Eheslot indítanák, (legnagyobb bánatomra) ő már többször kijelentette, hogy sosem fog indulni az elnökségért.
Pety, szerbeknek szerintem nem mennének neki, max Felvidéknek. Ha az tetszik a többségnek, úgyis végigviszik. Ha nem tetszik az emberek nagy részének, majd nem szavazzák meg őket újra, aztán a következő kormány megint összeborulhat a lengyelekkel.
Ez csak egy játék, merjetek már játszani
BH-huszárok, karakterépítők: nektek tökmindegy. Ez tetszik.
Kehes sajnos soha nem vállalná el, ő csak a pofázáshoz ért, de ahhoz is gyengén. Pont azért nem fogják amúgy elvállalni, amit írtál. Most tét nélkül tudnak mocskolni bárkit, akit csak akarnak. Ha egyszer nekik kéne bizonyítani, utána ezt már nehezebb lenne folytatni. Márpedig nekik a mocskolódás adja a játékélményt, nem fogják elrontani a saját pitiáner szórakozásukat. Szóval amúgy jó ötlet lenne, csak éppen a söpredék nem motivált abban, hogy bizonyítson.
Ez így nem működne.
Itt nincs kényszerítő hatalom a kormány kezében. Ha a nép próbaképp meg is választaná őket, aztán olyanokat tennének amivel nem ért egyet, az már nem lenn oly vicces.. és nem teljesítenék sokan a parancsokat.
Ekkor aztán már beszélhetnének puccsról, hogy akadályozza őket a régi elit stb. Az egészből egy nagy semmi jönne ki. Csak növelné az ellenérzéseket.
Megmondom őszintén elsőre félreértettem, és azt hittem te indulsz, mert említetted hogy hamarosan indulni fogsz, de ettől függetlenül támogatom az ötletedet
Kaliharan, ilyen eddig is volt, sokan nem teljesítették a parancsot pl amikor a román konga törlés volt terítéken. Bukott csata is volt belőle, mégis megoldotta a kormány.
Csak itt sokkal nagyobb lenne az előbb- utóbb szembefordulók aránya.
Az elképzelés jó a hatalomátadás viszont még lakossági összefogás esetén se megoldható mert nem elég választást nyerni az elnöki jogokat is meg kell kapni amire a közeljövőben nem látok reális esélyt mert itt sincs demokrácia 😞
T0RONY, milyen elnöki jogokra gondolsz, amiket nem kap meg a választás győztese?
Amikor valakit megválasztanak Ő az elnök Ő dönt mindenben ugye, na ezeket a jokokat nem kapná meg.
Ezt nem igazán értem, kifejtenéd?
Természetesen ki is fejtem, ha az evilágban valakit elöknek választanak nem csak az Őt megválasztó lakosságnak de annak a "felsőbbrendű" elitnek is meg kell felelnie hogy azokat a bizonyos elnöki jogokat megkapja. Sajnos ez így van és nem gondolom, hogy ez megváltozna ha csak teljes bili kiborítás nem lesz de arra mostanság nem látok esélyt.
Itt lenne már az ideje egy kis változásnak.
Charlie nem évekre gondoltam. Talán 3 hónap ideálisabb lenne
@Charlie50: Akitlosz nem (volt) a barátom, bár a barátlistámon volt. Számos kérdésben egyetértettem vele, jó párban meg nem. De ez szerintem az életben sokmindenkivel így van.
Az elnöksége kapcsán - nyilván nem ok nélkül - elhallgatsz tényeket.
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-honunk-dv-re-eln-ki-nyilatkozat-1899446/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-akitlosz-has-been-proposed-as-natural-enemy--1899602/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-b-mk-t-j-koztat-v-ltoz-sok-esem-nyek-inform-ci-k-b--1900320/1/20
"sorihun Day 1,445, 14:11
ha elnök leszel én kilépek a seregből és az ország ellen eltankolom a vagyonom."
"A Magyar Légió ezek után úgy döntött, hogy nem kíván mindaddig reguláris haderőként szolgálni,"
A további hangadó antimagyarok is ismerősek a cikkek alatt a hozzászólásaitok magukért szólnak, megérthetjük miért tartunk itt. 40+ alkalommal árultatok bármit, bárkinek bármiért, mert megtehettétek 40+ alkalommal. Ezen egy alkalommal nem az lett volna, amit rotyogtattatok.
Látható az eredménye.
http://www.erepublik.com/en/article/the-natural-enemy-terminated-1900676/1/20
"Rodric Day 1,450, 09:00
Két dolog:
1. Ki nem állhatom Aktiloszt
2. Minden létező módon ellehetetleníteni a munkáját, aztán meg számonkérni, hogy miért nem dolgozik, miért akarja hagyni a francba az egészet? Undorító képmutató banda... "
(Egyébként a szlovákok sérthetetlensége és Felvidék lengyel pto-zók kezén hagyása évek óta valamiféle fétis az icsicskáknak, más akkor is az volt, és máig nem értem, miért lenne több joga ezek után bárkinek itt a zerepen a Felvidékhez, mint a magyaroknak?)
A tanulságokat Akitlosz maga vonja le:
http://www.erepublik.com/en/article/a-tisztess-ges-j-t-k-avagy-fail-vagy-nem-fail-1904084/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/tanuls-gok-1905300/1/20
Olvasgassatok, emlékezzetek rájuk, kik mit meg nem mertek tenni.
Ezt érdemesebb tennetek, mint provokátoroknak és hazug zombiknak bedőlni!
Kehes: vicces visszaolvasni, hogy már Pinkotom is rád szól, hogy fejezd be a "magadfajtázást", mert interneten, ismeretlenek között semmi létjogosultsága nincs. De még egy ilyen egyszerű dolgot sem értettél meg. : D Azóta sem érted, hogy mi vele a gond, ugye?
Eheslo, akkor vegyük sorra, amiket mondasz, csak előbb ismét megkérdezem, mit értesz magamfajták alatt, mert erre már megint - sokadszor - nem válaszoltál.
Az első linked nem tudom, milyen általam elhallgatott tényre utal, de azt látom, hogy pl csiri is azt kommentelte, hogy mondjon le - remélem, neki is előadod, amit az én fejemhez vágsz.
A második linken le van írva, hogy impícs indult ellene, ezt nem hallgattam el, mindössze megemlítettem, hogy nem ment át, de ő besértődött és szarban hagyta az országot, pedig sok más elnök is volt ugyanolyan helyzetben.
A harmadik link egy magánújságban kiadott Magyar Közlöny, ha jól értem és akitlosz jól megszokott zavaros hablatyolása van benne. Mivel te nyilván nem ok nélkül linkelted, kérlek magyarázd el, miért kéne egy elnöknek elköszönnie egy sikertelen impícs után.
A negyedik linked megint akitlosz cikke, lehet, hogy neked az elég az igazság bizonyításához, hogy ő írta, nekem nem. Tudnék neked mesélni akitlosz hazugságairól és jelleméről (illetve annak hiányáról), szerintem jobban ismertem mint te. Ugyanez igaz egyébként az ötödik és hatodik linkedre is, leírta, ő hogy látta, ami biztos igaz is az ő szemszögéből, de az elég szubjektív nézőpont. Sértődős hülyegyerek volt mindig is.
Szóval nyugodtan írd le, miket hallgattam el, ne csak értelmetlen linkeket írogassál be.
Ami Felvidéket illeti, neked adom minden vagyonomat, ha találsz egyetlen cikket, vagy kommentet tőlem az elmúlt három évben, amiben azt írtam, hogy ne támadjuk meg.
Érdekelne továbbá, miért írsz T/2-ben rotyogtatásról, meg akitlosz kicsinálásáról, ugyanis én akkor kétkattos voltam, de gondolom, ez úgysem zavar téged.
És továbbra is várom a magamfajták definícióját, mert érdekelne melyik jól megszokott jelződet húzod rám. Okosan válassz, mert szerintem egyik sem lesz igaz rám
Amúgy felhívnám a figyelmedet, hogy nem csak azok a kommentek vannak ott, amiket kiemeltél. Akitlosz lemondási cikkéből szépen kimásoltad Rodric kommentjét, de észrevetted, hogy van még másik 79? Találsz még 10 támogató kommentet köztük? Ötöt? Egyet? Ha nem, akkor talán el kéne gondolkozni azon, hogy lehet, nem mindenki más a hülye, hanem bizony ő volt az. Ja és ha akkora támogatottsága volt (mert ugyebár csak az antimagyarok csinálták ki őt), akkor hol vannak a választóinak a kommentjei? Merthogy egyik cikke alatt sem találok 5 embernél többet, aki mellette kommentelt volna.
Azt megjegyezném, hogy egy elnök önmagában nem ér semmit. És nem a jogokról beszélek. Kell egy ütőképes kormány, kell egy stabil kongresszusi támogatottság.
Például, hiába akarna egy NF-es elnök szlovák NE-t áttolni, egyszerűen leszavazná a konga és kész. Vagy hiába akarna háborúzni a lengyelek ellen, de nem lenne, aki megszervezze, irányítsa a csatákat.
És ez az, amit többen úgy értelmeznek, hogy egy elit irányít az elnökök mögül. Hát annyiban igaz, hogy ugyanazok az emberek vannak sűrűn, mert nincs más. Nagyon kevés a kezdő kormánytag, és ők is hamar megunják.
@gambit: írtam már, hogy a kutyádnak parancsolgathatnak a magadfajták, mert az talán hallgat még rátok, de nekem nem?
Nos ha nem olvastad volna, most szólok.
Magyar nyelvleckéket pénzért vehetsz, erre kiképzettektől, én nem vagyok az és nincs szándékomba evidenciákat magyarázni a magadfajtáknak.
Charlie: megint csak sunyítasz.
Az impícs nem megindult ellene, hanem pénzt kínált egy magadfajta a kongatársainak, ha impícselik a pár órája megválaszott Akitloszt. Ma is haverotok, támogatótok.
Nem szokásom, szemben a magadfajtákkal, hogy csordában nyilvánítanék véleményt, vagy valamely főkolompos véleménye lenne számomra meghatározó. Ebből a szempontból indifferens (volt mindig is) melyik párttársam, mu társam ért velem egyet és melyik nem. Ez nem jelenti azt, ha egyetértünk az nem esik jól.
Akitlosz (jórészt a fékerek által) megválasztott elnök volt. Nem az alkalmasságát és a programjának a helyességét vizsgáltam, hanem a pánikreakcióitokat és azt a mérhetetlen gyűlöletet és agressziót, amit ez felszabadított.
Ha alkalmasság és program szempontjából elemezném, messze az ics álatal csóvált bábelnökeitek felett állt, minden hibájával együtt.
A csoportazonósítótokkal javaslom a gambit esetében javasolt eljárás követését neked is. Szótárazz, olvasgass.
Ritka pillanat, amikor ics (felettem a kettő közül az első) kommentjével egyetértek.
A hatalmi mechanizmus formális ága így működik.
A második hozzászólása az informálisra vet halvány fényt, e nem teljeset:
- senki nem áll be antimagyar icsicskának, akiben van csipetnyi nemzeti érzés,
- ezért sosem lesz olyan háttérhatalom és kapcsolati háló az antimagyarokkal szemben, amit azok bandája létrehozott és birtokol több mint 4 éve.
De:
- a formális hatalmi elemek bortoklása nélkülözhetetlen, míg a második leszarható, ha nem azá ltaluk kreált térben és kapcsolati hálóban dolgozol, élsz, cselekszel. Akkor csak reagálni tudnak rá, korlátozott hatékonysággal, mert formális hatalmi elemekkel nem operálhatnak.
Erre világított rá a pánikba esett és emberálarcát vesztett sorihun kijelentése:
"sorihun Day 1,445, 14:11
ha elnök leszel én kilépek a seregből és az ország ellen eltankolom a vagyonom."
"A Magyar Légió ezek után úgy döntött, hogy nem kíván mindaddig reguláris haderőként szolgálni,"
Játékélményt jelent majd egy NF elnök keze alatt a tótok ellen - Felvidék elfoglalásakor és védelmekor - harcolva ütni a sorihunféléket - ahogy ők szokták ellenségeink oldalán a magyarok ellen: a közösség pénzének, erőforrásainak felhasználásával.
Érdekes lesz őket látni amikor a fagyi visszanyal.