Vor v zakone. Duodu dvi dienas
Brisiaus Galas
You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.
Comments
v
v.
Gal koks juršėnas?
[removed]
ponas premjeras Butkevičius?
Simonko?
voted, vienok šmaikščiai
Hahah : D Praėjo jau gerokai daugiau nei dvi dienos.. Kaip viskas buvo po senovei, taip ir liko. Šunys loja, o karavanas eina
[removed]
Labas vakaras. .. kas nauja eLietuvos nusikaltimu suvestinej? .aha .. advokato Chimpo apeliacija...klientu garbes ir orumo izeidimas .. nu nu ..perlenksit lazda gerbiamasis .."teismas" isteisina kaltinamuosius ,del ju niku ir avataru padorumo, neizvelgdamas nusikaltimo sudeties ...bet..yra kaltintoju pareiskimas ,del izeidimo necenzuriniais zodziais, bei samoningo liudytoju santazo, stengentis paveikti pastaruju parodymus .. Verdiktas. http://www.youtube.com/watch?v=8txk6EhYZKA
Žiūriu vis dar liūdi dėl Pervyj Baltyjskij retransliavimo nutraukimo.
.. ? ... a aa kas cia per radijo banga? FM party? tai del to protestuoji? .. as zmogus senas ,galvos nekvarsinu del brudo.. paklausau LRT ir su vistom gult .. Chevron ! Chevron! наш Pervyj Baltyjskij регион,прогнали"капитала" ,теперь Kитайцы даст им пара ....
Stebiuosi, kaip žmonės sugeba tiek dėmesio šūdui skirti. Aiškiai nėra ko veikt kai PBK atjungė. Sygeito klientai blyn.
ziauru, pazvengiau gerai, geri paveiksliukai gerai parasyta haha , cia tam erepublik visi tie troliai tokie apgailetini ir nejuokingi dabar, o sitas tai ziaurus 😉D
V+S
Nezinau kaip galima nesijuokti is Isparduoto zinuciu, nesustoju juoktis haahaha
Gražu. Praeitą savaitę:
1. LNP deleguotas Seimo narys heinrich.h savo elgesiu daro gėdą sau ir savo partijai, trolina koalicjos partnerių (SOL) atstovą ErnestąLTU.
2. LNP deleguotas Seimo narys adolf.h, einantis vSP pareigas, eilinį kartą uždeda mute niekuo nenusižianguiam ErnestuiLTU (SOL), šiek tiek nusižengusiam Lariox (SOL), bet labai grubiai nusižengęs heinrich.h (LNP) nepraėjus net valandai toliau siuntinėja visus iš eilės.
3. LNP deleguotas Seimo narys Nutzz, einantis SP pareigas "nieko nepastebi" iki pat įvykio paviešinimo spaudoje.
4. Nesulaukiame jokios smerkiančios reakcijos iš LNP vadovybės - dėl visko pasirodo kaltas Slabotkė (LMS).
5. LNP vadovybei adolf.h reiškia Adolf Hurwitz, o heinrich.h reiškia Heinrich Harrer. Ponai LNP HQ nariai nuoširdžiai įsitikinę, kad panašumas su nacistinės Vokietijos veikėjais yra atsitiktinis.
6. LNP deleguotas Seimo narys heinrich.h pasiunčia Nukainotą (SOL) !@#$%^, bet mute negauna. Tačiau kai SOL deleguotas Seimo narys Nukainotas pasiūlo ponui heinrich.h (LNP) atsitrenkti veidu į kumštį, mute gauna.
Dabar:
7. SOL deleguotas Seimo narys Nukainotas vaizduojamas Lenino, Stalino, Markso, Engelso, pjautuvų ir kūjų fone. Didžioji dalis LNP HQ krykštauja ir ploja. Jokių pastabų autoriams (LNP atstovams) dėl SOL įžeidinėjimo nepastebėta.
Šaunuoliai, taip ir toliau!
Kodėl tu taip akivaizdžiai žmonėms meluoji? 😃DDD Gavau mute pirmą sekundę, kai jį pasiunčiau, bet tau aišku tas nerūpi, bile paverkt galėtum.
http://i.imgur.com/yyH0sI7.png
Oho ,ir vėl akivaizdus melas. 😃 Tu tipo aplinkinius visus tokiais durniais laikai, kad kaip ramramas pateiki belekokį screenshotą, kaip įrodymą? 😃 Kai išparduota pasiunčiau berods buvo rytas ar, tai pietūs, o tu čia jau nakties laiką rodai ir išvis neaišku, net kokios dienos. 😃 Apgailėtinas melagis.
Nu tai nueik Seimo chate pasižiūrėk kelintą valandą tavo auksinė burnelė prabilo po viso įvykio
Nu ir ką? Pirma sakei, kad mute po išparduoto pasiuntimo negaunu, o dabar, maždaug, bandai pasakyti, kad labai neilgam buvau užmutintas. 😃D Nors buvau atmutintas, tik vakar vakare. Pasikartosiu - dar ilgai taip apgailėtinai meluosi? 😃 Tu man panašus į tomaševski kuris bet kokius sau nepalankius faktus iškreipia. 😃
pakomentuosiu del 6 ir 7 tavo punkto.
6 ignas buvo iskart uzmutintas, dar pats patikrinau, gaila loguose nelieka queriai, galeciau net ss ideti.
7 pats straipsnius rasai su stalino nuotrauka kuriame minimi LNP nariai, kur SOL hq( drysciau teigti LLMS irgi) krykstauja ir ploja.
Dėl 6 dabar specialiai susiinstallinau Skype darbe ir turiu pripažinti, kad pripainiojau - iš logų panašu, kad mute gavo abu. O dėl 7, tai Stalinas buvo Gliookas (kuris labai mėgo šį personažą), o Adolfas buvo adolfas (ir ne, h raidė prie jo nicko - tai ne Hurwitz).
Bet kalba ne apie akskirus numeriukus, o visą požiūrį aplamai. Kodėl jūs (normalūs LNP nariai - tu, Ipsis, Žyga, Boružėlė, galbūt Nutzz) nereaguojat kai jūsų narys (plius dar ir Seimo narys) trolina, drabsto purvais, išsikalinėja, vadina jūsų sąjungininkus Seime komunistais, o kitas naudojasi vSP pareigom tam kad tildytų jo aukas? Kodėl jų neraminat, nemetat iš partijos chato, neeiliminuojat visam laikui iš Seimo sąrašų, neatsiribojat nuo jo nesąmonių spaudoje? Ar čia baimė, kad viskas prieš jus atsisuks jei cyptelsit ar pritarimas?
Čia kažka bando vartyt, kad aš kiršinu jus su SOL, tai vat ir pasakykit žmoniškai ką reiškia šitie leninai visi ir kodėl tai yra juokinga?
leninai biski pritemta, bet SOL patys naudoja panasius plakatus
http://www.erepublik.com/en/article/solidarumas-naujienos-turnyras--2159665/1/20
O kas tu toks, kad kažkam tai nurodinėtum, kai pats, tik dėl asmeninių priežasčių ir nieko daugiau, bandai pritempti abiejų partijų santykius iki to, kad iširtų jų sąjunga? 😃 Gal tu išeik į miestą kokį vakarą ar toks beviltiškas esi, kad tiek dėl virtualių mergų internete kovoji? 😃
1.Larioxas per erepa kabina baltarusiu ambasadore Lietuvoi - Kitikett.
2.Adolf.H kažka pošlo per skype parašo kitikett - lariox bluthurtas
Prasideda kerštas.
3.Lariox pasinaudodamas tarnybine padetim iš LKA chato išmeta Adolfa
4. Adolfas dirba ir dirba gerai, KAM, vKAM, SP, KM, LK, net TU ten žinau kad kažkuom užsiėma, ministru buvo net per ir LMS kadencija, sugeba net kažkaip sutarti su abiem pusem.
5. Lariox vėl gi del asmeniniu prežasčiu išmeta adolfa iš URM chato
6. Dėl gero darbo pasiūloma ADOLFUI eiti i LNP pp - Lariox tęsia kerštą, bando šantažuoti LNP HQ, kad Adolfo nekeltu. LNP HQ nekreipia dėmesio į lariox, nes partijai nesvarbu ju asmenines sąskaitos ir atvirkščiai yra vertinami Adolfo pasiekimai.
6.Adolfas organizuoja LNP meeta, susirenka daug senu draugų, Larioxo aišku tame tarpe jau nėra už tai kioskeliui sėdint namie matyt dar didesnis bluthurtas. Kas Kaltas - LNP?
7.Larioxas išeina į SOL - SOL susigundo, aktyviu žaidėjų - neižvelgdama tikrų jo tikslų.
8. Jau pirmam savo interviu Larioxas deda ant LNP ir puola deklaruoti kokia LNP yra pasikeitusi.
9. Heinrich.H. Seime daro tai ką jau darė tris kadencijas - sutinku tai nėra gerai, bet kaip ten bebūtu Larioxas vėl pamato kaip gali atsikeršiti Adolfui ir ji palaikančiai LNP.
10. Larioxas vėl deda ant LNP. Išleidžia piktą straipsną.
11. Lyg iš medžio iškrites pasirodo nukainuotas - manau(Šito negaliu žinot) sukiršintas to pačio larioxo. Nicku skandalas yra visiška nesamone, visi argumentai išdėstyti straipsnio komentaruose - tingiu kartotis.
12. Adolfas nori dirbti URM. Žinom, kad jis gali tai daryti ir daro tai gerai, beto nieks neturi teises jam to uždrausti. Larioxas vėl eina prie asmeniškumu ir kadangi su Adolfu šnekėt nenori, tai šantažuoja Lietuvos prezidentą.
> Lurk, Nutzz voted this.
no comment
Nosinę paduot? 😃
saunuolis Adolfai net TU kazkuom uzsiimi 😃
Ka aš žinau ką jis ten daro, galėtumet plačiau patys pakomentuot🙂
SOLui siūlau susimastyti, čia ne kažkoks partinis konfliktas o labai senas Larioxo ir Adolfo karas. Ir larioxui jūs esat tik įrankis, atkeršit Adžiui. Aišku dabar jo iniciatyva tai jau perėjo ant visos LNP.
Gaila, kad ant to pasimove nukainuotas, keista, kad net Eksas kuri kaip ten bebutu skaitau draugu komentaruose pasomove ant Larioxo provokacijos. Nei aš nei dar kas iš LNP prieš jus nieko neturi, tapati ''vor v zakone'' pirmuosiuose numeriuose gyne iš jūsų atimta orga ir tyčiojosi iš prieš jus nukreipto PTO ir dar db atsimenu kaip visas SOL elitas besijuokdamas nuoroda shoutino. Bet kai nukainuotas del nieku kabinasi ant ant to pačio Heinrich.H ir Adolfo ir siūlo į snuki dėl nicko, tai manau H.H turi pilna teise duot atgal ir jis tai sugeba.
Ir aišku, varymas ant Ernesto, Nukainoto siuntinėjimai ir pastovūs SOL tapatinimai su komunistais tai yra eilinė mano klastotė siekiant sužlugdyti dorąjį Adolf Hurwitz? 😃D
Nu, varau ant to Ernesto, kaip variau ir dar ant kelių idiotų ir ką? 😃 Nosinę tau paduot? 😃 Beje tu čia, kaip matau dirbtinai bandai išlaužti kažkokį LNP ir SOL konfliktą po kurio galėtum sužlugdyti šių dviejų partijų sąjungą vien dėl asmeninės vendetos man ir Adolfui. 😃 Gal tu eik prozako išgerk ar dar ko. 😃
Virai baikit pestis del visko kaltas as! 😃
Ai, beje. Kai šitas padaras keikėsi ir visus lytiniais organais šėrė dar prieš reikalus su Ernestu kažko Lariox tylėjo. Eeei, načnykai, už ką toks dėmesys man ir Adoliui? 😃 Nesakyk, kad dėl tos bulbašės. Tikrai nepatikėsiu... 😃DD
Išklausykit ir kitą pusę.
„Kylu iš miego“, „duodu dvi dienas“ - šios frazės yra humoras, didvyrio sindromu lyg ir nesiskundžiu, ačiū.
O dėl „gavimo į snukį“, tai turiu pažymėti, kad tas sakinys šiame straipsnyje išimtas iš konteksto įgauna kitokią prasmę, kai iš tiesų taip pasakydamas aš tik pateikiau palyginimą, norėdamas vaizdžiai iliustruoti, kad versija, jog nickas Adolf.H yra nesusiję su naciais, yra tokia pat tikėtina, kaip versija, kad gavimas į snukį tai yra trenkimasis veidu į kumštį:
[2013.10.04 13:17:37] Vaido: čia jau žmonių vaizduotė
[2013.10.04 13:17:41] Vaido: kas mato hitlerį
[2013.10.04 13:17:54] Vaido: kas hurwitzą
[2013.10.04 13:18:27] Nukainotas: kai gausi i snuki, tai galesi isivaizduot, kad pats trenkeisi veidu i mano kumsti
Na, pasijuokėt iš mano frazių, praskaidrinot sau dieną.
Bet kad padarėt tai neįvertinę konteksto ir prasmės, neatsižvelgdami į aplinkybes, tai, man atrodo, tik patys apsijuokėt ir pademonstravot, kaip lengva jums primesti kažkieno nuomonę ar požiūrį.
Geros dienos 🙂
Tau atrodo... Blogai atrodo. 😃DD Be to tas tavo logas nieko nepakeitė, kaip buvo grasinimas, taip ir liko. 😃 Nebent savo fantazijos pasauly gyveni ir tau viskas atrodo atvirkščiai, nei kitiems. 😃 Nors turbūt taip ir yra jeigu, net leidai sau pagalvoti, jog tavo apjuoktini reikalavimai ir grasinimai kažką pakeis. 😃
Nors neturėjau intencijos grasinti, bet sutinku, kad toks išsireiškimas netinka seimo nariui, dėl to atsiprašau rinkėjų, seimo narių ir Solidarumo partijos bei pažadu ateityje pasirinkti ne tokius kontraversiškus išsireiškimus.
Graudus bandymas galutinai neapsil******i. 😃DD
Heh, vėl spiečius bičių...Sakot Ernestas gavo be priežasties mute, taaaaip būtent taaip ir buvo...Gavo mute ir Ignas ir tas. Ignas už trolą, o anas už tai, kad nesugeba sustot, čia juk ne pirma klasė, kad sakyt: jis pirmas pradėjo...Po to dar gražiau, kažkam užkliuvo nickai...Bandymas atribot nuo socialinių ryšių, ar tai nėra bandymas gniuždyti žmones? Visi tokie geriečiai staiga pasidarė...Na taip, kažkam palanku kai ėdasi dvi didžiausios partijos, ir visi heiteriai dangstosi po "TEISYBĖS" vėliava...Taip juk lengva nuteist žmogų, dar lengviau tą padaryti kai tie žmonės turi draug priešų,už tai ,kad kažką kažkada patrolino ir t.t. Tada pagalvoja: oooo kažkada jie mane trolino, dabar aš jiems atkeršysiu, paheitinsiu juos, prisijungsiu ir aš prie tos bandos. Kažkada kai lariox buvo URMas, buvau ambasadorius Izraely, tada juk tau buvo prikolas, kad Adolf.H ambasodoriauja ten. Dar kažkada buvau KAM, irgi netrukdė nickas...O dabar tušti straipsniai, kokie naciai, ką jie sau leidžia, kur žiūri LNP HQ, blablabla...Ai tiesa lariox juk ir pats kažkada buvai LNP HQ, nickas irgi netrukdė? O dabar iš degtuko skaldai 28 kubus malkų.Po to atsiranda nukainotas, su spindinčiais šarvais, ginantis silpnuosius ir nuskriaustuosius, tik keista ,kad jo ankščiau niekada nesimatydavo, kaip reikėdavo užssistot tą patį Ernestą, ar dar kokį nuskriaustąjį ...Manau, kad yra žmonių kurie supranta, kas čia vyksta...Pigūs triukai eina su lyg srutom. Ir po to svarbu ką liaudis kalba. Žmonės nekvaili jie supranta, kas užsilipęs ant stalo tas superstaras...Kas mąsto tas mąsto, nemąstančius drasko, kas mąsto tas mato, kad šis š blaško.
Kiekvienam durniui aišku, kad tamsta su h.h esat viena komanda. Tačiau tamsta, būdamas nekvailas, suvokėte, kad užkulisinėmis intrigomis trolinime pasieksite daugiau, negu įžeidinėjimais ir tuščiu floodinimu (ką kad ir šiame straipsnyje tebedaro jūsų mažiau intelekto sužaloti kolegos). Neslėpsiu, kad tokia tamstos veikimo forma man labiau priimtina, bet tai nereiškia, kad jūs tą darote visiškai nederindamas veiksmų su savo kolegomis. Kadangi jus gana seniai pažįstu, tai šią schemą puikiai žinau.
Izraelis tais laikais buvo priešiška mums valstybė. Ir, jei pameni, tai tu tuo ambasadorium Izraely buvai jau gerokai po mūsų konflikto, kurį čia visi įvardina pagrindine visko priežastim. O pats konfliktas tarp mūsų įvyko būtent dėl to, kad tamsta esate trolis. Konfliktas dėl UK kilo dėl to, kad trolinai UK. Konfliktas dėl Ernesto kilo dėl to, kad trolinai Ernestą. Ir t.t. ir t.t. Dėl nickų, kaip jau sakiau, aš asmeniškai neturiu problemų, bet visada maniau kad tai yra persistengimas. Jeigu būtų tokia iniciatyva uždraust juos valstybiniu lygiu seniau, tikrai būčiau palaikęs. Lygiai taip pat niekada nepritariau jūsų tom nesąmonėm, ypač heinricho varymui ant kitų. Kėliau tą klausimą ir LNP HQ. Paprašyk senesnių, kad prasuktų logus, tikrai rasi. Tos jūsų samokslo teorijos apie Larioką, norintį sužlugdyti vargšą Adolfą Hurwitzą yra paprasčiausias vartymasis. Nebūkit kiaulės, bendraukit žmoniškai, nesinaudokit pareigom tam, kad nutildyt oponentus - ir jokie Lariokai bus nebaisūs.
O URM tavęs nėra ne dėl to, kad kažką padarei žaidime, o todėl, kad kišiesi į mano RL (čia dar visa atskira tema) ir aš nenoriu su tavim turėti nieko bendro. Sakau tą viešai ir nevynioju į vatą - tavęs ten nėra ir nebus, nes man taip netinka. Aš atsakau už URM darbą ir neprivalau ten priimt kiekvieno trolio - niekur taip neparašyta. Jeigu mano tiesioginiam vadovui (CP) kažkas nepatinka, jis turi visus svertus mano pagalbos atsisakyti.
Sėkmės ir užuojautos dėl feiliuko su mutinimais o7
[removed]
((: tai ,kad ne aš trolinau UK, juk turi IP kas tai darė.Kur aš trolinau tą Ernestą? Pats bandei patrolint mane dėl RL, nes žinojai kas ir kaip, darei tai specialiai, bandydamas pakenkt...Aš tavo RL netrolinau tiesiog, tavo bandymas mane patrolint atsiliepė ir tau pačiam, žinojai kuris man žmogus yra svarbus, ir reikėjo, kirst būtent ten, aš nebandžiau tavęs trolint, buvo pamąstymai kodėl taip elgiesi, o dabar sakai, kad trolinu tavo RL, kaip ten sakosi priešo priešas man draugas?Nekaltink manęs dėl to, pats kaltas...Na va pripažinai, kad žaidi URMo korta, išeini tu ir išeina komanda, dar labiau priešinsi SOL ir LNP...Čia jau kaip šantažas gaunas
Vaiduti, nelabai parišu ką tu čia šneki, bet gal neskalbkim mes čia savo triusikų? Gal ne visiem įdomu?
Dėl URM kortos, aš turiu pilną teisę tvarkytis savo darže kaip aš noriu. Ir aš tikrai neprivalau dirbti su tuo ko aš negerbiu, kas negerbia manęs ir kas eina tik tam, kad man butthurtą daryt. Jeigu pastebėjai, tai į tavo vadovaujamas KAM, KM, LK aš net nelendu ir stengiuosi palikt ten tave vieną kai tik įmanoma. O tu vis nori dirbt su manim? Ach tu fainuoli!
Tai tu juk bandai čia plaut, šnekėdamas apie RL, dabar jau neplaut...Nedarau tau jokio butthurto, čia jau tavo vaizduotės padarinys, juk visi norintis gali dirbt, o čia per savo nusistatymus, atrinkinėji žmones su kuo dirbt su kuo ne, išsiknisinėjimas ir principų rodymas ir tiek...
na ne viska zinau tai stai numeracija manoji:
1Kuo nusikalto Ernestas LTU, kad ji HH kazkuris vis puola chate(be to, kad tingi dirbt mano imonej...jei cia tas pats ernestas)?
2. Povilai, ta Kityket dar man bunant amb baltarusijoj ant kaklo kabinosi🙂 ji su visais sitaip...bet atstumiau nes ji vyra turi.
3, esu gana pakantus SS ir pan. simbolikai nes man tai asocijuojasi su pasipriesinimu komunizmui ir bet kas kas rusiska-sovietiska. Taciau sovietines simbolikos s yra izeidimas. Nukainuotas kiek teke ji pazinot(teke mazai) nepanasus i eilini ruskiu sovietikus pakalika ir toks jo atvaizdavmas prie leninu yra netoleruotinas ir reikalaujantis vieso LNP atsiprasymo. Visi tie apacioje kas pasikomentavo po sia karikatura kad vote ir geras str....TAIP ir tu ipsiartai ir Nutzzz ir Povilai turite atsiprasyti uz zmogaus izeidima demontruojant ji salia leninu ir stalinu jau nekalbant apie karikaturos autorius.
4.Jei prisiminsite LNP bumsio berods karikaturas pries 3metus-LNP nelabai ir nutolo nuo nacionalizm😇 kai kas pastovaus tas gerai🙂.
5.Patinka, kad Laeiox gina saviski kai ji skriaudzia, bet aktyvi politine propoganda ir nauju nariu ieskojimas perviliojimas duos geresni atkirti nei romanai komentarai.
6.dar nesugalvojau...
Idomiai tu istorija interpretuoji, ar ss taip pat su komunistais kovojo, kai 1940 Prancuzijoje susaude 80 prancuzu-britu karo belaisviu?Ar Le Paradis skerdynes Prancuzijoje 1940 taip pat kova su sovietais? matyt Prancuzijos miestelyje Oradour-sur-Glane vien "kacapai" rusu komunistai gyveno, kad waffen ss visus iki vieno susaude ar ne? O kaip Prancuzijos Tulle, ar ten irgi vien komunistai gyveno, kai 1944 Das reich sunys 160 vyru pakore? Na o italai Marzabotto miestelyje matyt irgi visi iki vieno komunistai buvo, nes negi blondinai is waffen SS siaip be reikalo butu susaude virs 770 nekaltu zmoniu? Bulge musio metu arijai is 1 ss tanku divizijos susaude 80 karo belaisviu is jav, matyt jie irgi buvo komunistai, ir ko cia stebetis, jei atomines bombos tevas R. openhaimeris prijaute kairiesiems, tai ir tarp jav kariu galejo buti komunistu. Fosse Ardeatine skerdynes italijoje taip pat matyt gryniausia kova su komunistais, nes Italijoje ir 1944 ir dabar veike ir veikia komunistu partijos, tad naturalu, komunistu ten galejo buti. Graikijoje, Distomo miestelyje matyt taip pat tik komunistai gyveno, nes visi susaudyti buvo. Italija, 1944, Sant'Anna di Stazzema, sudeginti 560 vietiniu ir pabegeliu, matyt ir vel, visi komunistai. Prancuzija, Ardeno vienuolynas, 12 ss tnku divizijos Hitlerjungendas nariai susaudo 20 karo belaisviu is Kanados, ka darysi, komunizmas ideja globali, uzkrecianti, subjaurojo ir kanadieciu protus, teko likviduoti ir juos, kad eplestu uzkrato. Na apie waffen ss zygius rytu fronte nerasysiu, nes cia jie kovojo su komunistais, su "kacapais", ir matyt pagal tamstos logika sis "kilnus" ju tikslas pateisina net ziauriausias ju priemones. tik klausimas ar girdejai apie 36 Waffen SS grenadieriu divizija ir "saunuji" kovotoja su rusiskumu-sovietiskumu O. Dirlevangeri? Pasiskaityk ,kaip jis rusu vaikus prievartaudavo, moteris, vaikus ir senius peralkusiasi sunimis uzpjudydavo.Tikras "didvyris" pasipriesinimo kovoje su komunizmu, rusikumu-sovietiskumu.
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/istorija_ir_archeologija/S-33131
ats turiu istoriko dilploma, ir istorija zinau gerai. tenmano subjektyvi nuomone.😁 Nepamirsk, kad visi ietuvos zydai buvo lt pilieciaia kovoje ir musu nepriklausomybes kovose, o naciaia juos sunaikino. Visgi bendrai paemes istorija ir abieju rezimu padarytus nuostolius Lietuvai, as neabejodamas stociau i SS, kovot pries komunizma. Suprask stojima taip, kad tera 2pasirinkimai SS arba enkavedistu armija:0 Cia ir durnam aisku kad jei yra 3 variantas LT partizanai-stoji prie ju ir saudai komunistus ir tuos SS😁
3, esu gana pakantus SS ir pan. simbolikai nes man tai asocijuojasi su pasipriesinimu komunizmui ir bet kas kas rusiska-sovietiska. Taciau sovietines simbolikos s yra izeidimas. Nukainuotas kiek teke ji pazinot(teke mazai) nepanasus i eilini ruskiu sovietikus pakalika ir toks jo atvaizdavmas prie leninu yra netoleruotinas ir reikalaujantis vieso LNP atsiprasymo. Visi tie apacioje kas pasikomentavo po sia karikatura kad vote ir geras str....TAIP ir tu ipsiartai ir Nutzzz ir Povilai turite atsiprasyti uz zmogaus izeidima demontruojant ji salia leninu ir stalinu jau nekalbant apie karikaturos autorius.
Atleisk, Giedriau, bet deja esi nelabai ir teisus šioj vietoj. Tikrame gyvenime visi žmonės (vieši) gali būti aprašomi ir/ar apkalbami šalies piliečių, šiaip žmonių, žurnalistų. Lietuvos Ryte stebime jau daug metų karikatūras, apie valdančiuosius. Kiek ir kaip stipriai yra pašiepiama Valdžia, tai net koktu būna. Bet tai leidžiama. Įstatymiškai. Nors visi sutinkame, kad čia žaidimas, o ne gyvenimas, bet daugelis pamatinių nuostatų čia iš ten ir atkeliauja, be to tai ir yra viešoji erdvė, o ir eRep - iš dalies socialinis žaidimas. Tad kaip aš fakbuke po bet kieno nuotrauka galiu nuorodą į falo paveiksliuką numest, taip ir čia galiu Nukainotą Lenino fone pavaizduot ar ką panašaus. Tad šioje vietoje interpretacijai daug laisvės, bet spręsti apie veiksmų teisėtumą, manau, galime tik remdamiesi savo pačių morale, nekaltindami kitų ir neteisdami. Siena teksto, o naudos jokios. Bet ši istorija jau tikrai atsibost baigia. o7
viskam yra ribos. PBS kanala apskritai uzdraude uz rusiska propoganda ir kitokia sausio 13d interpretavima. Landsbergis laimejo byla pries Durniuaivas autoriu uz faktu neatitinkancius jo kurybos elementus. Na o uz tapatinima su stalnais leninais yra paskirtos bausmes ir baudos. Tiesa uz hitlerieckas tp.🙂 Uz netinkameleksika net delfi komentare pvz pries gejus tu gali gaut ir baudu ir paru. Taigi yra istatymai yra cenzura. Va kur jau riba o kur dar ne-yra slidus klausimas-cia as su jumis tamsta sutinku.