Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

1k OLDUR 50 GOLD GELSIN YALANI

Day 2,471, 05:44 Published in Turkey Turkey by Dzooka

Son günlerde turnuva ödülleri hakkında insafsızca yalanlarla halkımız ve tüm erep ahalisi aldatılmaya calisilmaktadır..
bu tamamen stok lobisi ve mason locası ortak harekati olabilir aman dikkat..

Peki o meshur sorunun cevabı nedir?

1K ÖLDÜRÜNCE 50 GOLD MU GELECEK????
evet kadife keselere doldurmus, develere yükletmiş hazır bekletiyor plato.. lan hic olur mu plato o kadar altına kıyar mı :)))

OLAYIN ASLI
Plato ödül havuzuna 5K gold koyarak basladı..
sonrasında oyuncular 1k adam oldurunce 50 gold odul havuzuna eklenecek.. bu her 1K da 50 gold seklinde olacak.

Sonra dunyada 1. sırada gelen regiment ve bu 1. sıradaki regiment in %90 ı kadar vurmus olan regimentler bu toplam havuzda biriken altının yarısını paylasacaklar..

Örnek:
GAMA 1. oldu ve 1 Milyon kill yaptı..
POW 2. oldu ve 920K kill yaptı
FAR 3. oldu ve 880K kill yaptı

bu durumda ödül havuzunda biriken altının yarısını GAMA ve POW paylasacak..

Diger yarısı da 1. regimentin
80-90% arasi vuranlar 30% u
70-80 arasi vuranlar 15% i
50-70 arasi vuranlara da 5% ini paylasacaklar

yani eger bulundugunuz regiment 1. sıradaki regimentin en az %50'si kadar adam oldurmediyse (yukardaki ornege gore 500K) sizin 1K Kill yapmanızın bi manası yok..

Bilale anlatır gibi anlatmaya calistim..
birde yorum falan atın lan o kadar makale yazdık bari goreve de saysın

DZOOKA

 

Comments

Dzooka
Dzooka Day 2,471, 05:45

1K adam Öldür, 50 Gold Gelsin Yalanı
http://www.erepublik.com/en/article/2433291/1/20

KITAR0
KITAR0 Day 2,471, 05:46

v

Fedamiral
Fedamiral Day 2,471, 05:47

v

man of rising
man of rising Day 2,471, 05:47

RomyGr
RomyGr Day 2,471, 05:48

hmmm okumadım

Lord Vaako
Lord Vaako Day 2,471, 05:48

adam yazmış

highjacker
highjacker Day 2,471, 05:49

vay arkadaş adam yazmış

Nartij
Nartij Day 2,471, 05:49

Plato her hafta saçma bir görevle karşımıza çıkıyor.. Gelecek seferki saçma görev bizi hiç şaşırtmayacak

Barbo Ispiro
Barbo Ispiro Day 2,471, 05:50

Dzooka
Dzooka Day 2,471, 05:53

nası bos comment attın la barbara?
ben deniom blank la bu ataman diyo

Dzooka
Dzooka Day 2,471, 05:53

nası bos comment attın la barbara?
ben deniom blank la bu ataman diyo

Barbo Ispiro
Barbo Ispiro Day 2,471, 05:55

yanlışlıkla oldu xdxd

[img][/img]

kodunu denedim bakayım makalede oluyor mu diye sonuç bu xdxd

MrChow
MrChow Day 2,471, 05:50

BEN ANLAMADİM

Cathereal
Cathereal Day 2,471, 05:50

adam derin devlet

N4rgaL
N4rgaL Day 2,471, 05:57

.

Olcay  1234
Olcay 1234 Day 2,471, 05:57

http://www.erepublik.com/en/article/training-contract-discount-indirimi-2432194/1/20

nice one bro comment pls

türkçe yazıyouz kimse destek olmuyo hadi bakem nolcak

N4rgaL Day 2,471, 05:57

Comment deleted

PoKe Imam
PoKe Imam Day 2,471, 05:58

Bilal yine anlamazdı xdd

Lara Z
Lara Z Day 2,471, 05:59

v

Sentin0
Sentin0 Day 2,471, 06:00

v

Strong Enough
Strong Enough Day 2,471, 06:00

k

Strong Enough Day 2,471, 06:01

Comment deleted

Sir Chiral
Sir Chiral Day 2,471, 06:02

o7

TurkIntikam
TurkIntikam Day 2,471, 06:20

O7

ugura
ugura Day 2,471, 06:23

ozetle herkes az vursun ki elimize altın gecsin.

cankush
cankush Day 2,471, 06:27

v

Eashoa
Eashoa Day 2,471, 07:01

v

Mustafa K. Ataturk Day 2,471, 08:06

Comment deleted

Mustafa K. Ataturk
Mustafa K. Ataturk Day 2,471, 08:07

v

LogiFive
LogiFive Day 2,471, 08:09

nalet olası kapitalist düzen.

muallim
muallim Day 2,471, 08:13

Son yorumlar, bitiyor bu eziyet.
please comment
http://www.erepublik.com/en/article/g-rev-makalesi-3-3-son--2433405/1/20

MCanKorogluu
MCanKorogluu Day 2,471, 08:15

v

merga
merga Day 2,471, 08:16

adam gama reg 1 e kurulmuş, bir taraftan 50 gold yalanı diye ahkam kesiyor diğer taraftan alacağı goldları hesaplıyor.

bu hesaba göre gama nın en yakın rakibi gamanın vuruşunun %50 sini bile vuramayacak. tüm gold gama ya kalacak )

sikertik
sikertik Day 2,471, 08:23

acaba tüm gold gama ya mı kalacak yoksa kalan %50yi kimse haketmedi deyip plato cukka mı yapıcak onu çok merak ediyorum

MrChow
MrChow Day 2,471, 08:31

Comment deleted

DoOmHaMmEr jr
DoOmHaMmEr jr Day 2,472, 12:38

ne yani godomanlar kazansın diye mi görev yapacam,yok daha neler a.q.

TOXA 1702
TOXA 1702 Day 2,474, 14:09

46/1071

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.