Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

[CP] Taika su Baltarusija ir dar kai kas...

Day 1,752, 23:29 by TheUnit pararam



Labas rytas Lietuva! Dar nespėjau atsibosti?:) Žodžiu taip, ko aš čia rašau. Pabandysiu truputi kiek galima paaiškinti situaciją, dėl taikos su Baltarusija.

1. Esame ABC aljansas, bandome veikti kaip aljansas, ir žiūrime ne tik savo reikalų bet ir kitų aljanso narių.
2. ABC aljanso narys Estija, jau ilgą laiką kovoja su Suomija, kartais sėkmingai, kartais ne, bet viena aišku, kad tas karas reikalauja daug dėmesio ir išlaidų.
3. Kitas ABC aljanso narys Latvija yra bankrutavęs, kaip ir Estija, neturi nei pinigu nei aukso, nei tankų, o tai reiškia kad kaip valstybė nepajėgus kariauti.
4. Turime karą su Švedais, sekasi mums neblogai, bent jau pirmas mūšis, tačiau Latviams teko padėti, ir turbūt nesumeluosiu, kad tik mūsų dėka jie sugebėjo laimėti. Tai mums kainavo tikrai nemažai.
5. Turime sieną su Vokietija, taip pat buvo gautos žinios, kad ji ruošiasi mums skelbti NE (Natural Enemy)
6. Esame okupavę Baltarusijos regionus kartu su Latvija, tačiau jie vieną iš latvių jau sugebėjo atsiimti, ir paskelbti NE Latvijai.
7. Apibendrinant ABC aljansas turi kovas su Suomija, Baltarusija, Švedija ir greičiausiai turės su Vokietija.

Įvertinus visus aukščiau išvardintus faktorius nusprendžiau bet kokiomis sąlygomis nutraukti karą su Baltarusija, gražinti jiems regionus, kad galima būtų susitelkti ten kur mums šiuo metu reikia susitelkti, tai yra į karą su Švedija, ir galimą gynybą nuo vokiečių.

Kodėl tokia taikos sutartis su Baltarusija? Jie puikiai supranta, kad mes turime ir turėsime ką veikti šiaurės fronte, taigi ir duoti nelabai yra linkę ką nors.

Ką mes iš to gauname? Baltarusiams užkariavus Latviją, o tai greičiausiai ir įvyktų, liktume vieni kovoti dviem, trim frontais, taigi greičiausiai prarastume taip ar taip Baltarusių regionus, čia tik laiko klausimas. Dabar vietoj to, kad mes juos prarandame kare, mes juos atiduodame, kaip geros valios ženklą. Na čia jau diplomatinės subtilybės.

Dauguma nepatenkinti, rėkauja kiek čia mums tas karas kainavo ir t.t. Priėmiau šį sprendimą, būdamas visiškai blaivaus ir sveiko proto, prisiimu visišką atsakomybę už šią sutarti. Visi karai daug kainuoja, o tie maisto bonusai, esant dabartinei ekonomikai, na yra gerai, bet juk mėnesį galime pratempti ir be jų. Dėl sutarties, tai aš iš pat pradžių buvau pasakęs, kai tik sužinojau apie karą su Švedija, dar net kai nežinojau ar Gliokas sutiks būti mano komandoje, kad Baltarusijai bus atiduoti visi regionai ir pasirašyta taika, jeigu tik jie sutiks. Visi nepatenkinti mano sprendimais, galit imtis kažkokių veiksmų, o kurių patys geriau žinote.

Bendrai apie pirmas dienas šiame poste noriu pasakyti tiek, kad daug buvo klykiančių žmonių, ką jis čia per komandą surinko, vieni naujokai, nieko nesugebės. Netgi buvom pavadinti „briedžiais“ ir dar ten visokiais velniais. Tai komanda dirba labai gerai, tiek naujokai, tiek seniokai, ir jeigu taip toliau mūsų šios kadencijos visi užsibrėžti tikslai bus pasiekti. Na gal tik Nera Robertas šiek tiek nuvylė, bet dar laiko yra pasitaisyti.

Jauskitės laisvai komentuodami, keikdami, bei klausdami komentaruose.

P.S. Moters nebus, kažkaip po kiekvienu straipsniu jeigu dėsiu, ne kažkaip atrodys:)
 

Comments

pokstasq
pokstasq Day 1,752, 23:49

Visiškai nepritariu tokiai taikai, negi mūsų CP bailys?

Tu man geriau paaiškink kiek mums kainavo malšinti baltarusių RW???
Taip latviai su estais bankrutavę, bet ar jie nekovoja? Mano galva reikia stiprinti santykius su sąjungininkais nuo kurių švedai nusisuko, o ne lįst į krūmus ir atidavinėt žemes, be jokios naudos.

Jei tauta nesutinka, kaip CP turėtum į tai atkreipti savo dėmesį ir Tu turi teisę pasakyti baltarusiams, „deja, bet aš negaliu eiti prieš savo tautos valią“.

pokstasq
pokstasq Day 1,752, 23:50

Galiausiai, tu man paaiškink, kiek tas nemažai ką mes išleidome ir pasižiūrėjęs į LT įplaukas bei ginklų kainas pasakyk ar tai tikrai jau tiek daug? Taip, vienam asmeniui tai daug, bet ar LT kaip valstybei daug?

TheUnit pararam
TheUnit pararam Day 1,752, 23:58

1300 tanku per diena vienam musiui, i diena po tiek bent jau ant vieno musio, ir tu man pasakyk ar tai daug ar ne. Ir cia tik samdant lietuvius. Jeigu tai juokas, ir galime isleisti bent jau dar tiek per diena tankams, jeigut tukaip LTB valdytojas man gali garantuoti tokias islaidas, tada pirmyn

iPSiArt
iPSiArt Day 1,752, 23:58

1. Belarusų straipsnis: http://www.erepublik.com/en/article/-eng-1-2116201/1/20 (atkreipkit dėmesį į nuotaikas)

2. Belarusų straipsnis: http://www.erepublik.com/en/article/-1-2116334/1/20 (atkreipkit dėmesį į Rusijos CP komentarą - (vertimas) "Mes ir neskelbsime NE - mes JAU paskelbėme. Pirmyn karvių pasiimti (t.y į Latviją)

3. http://www.erepublik.com/en/main/law/Belarus/115264

Apie kokį čia damage draino nuėmimą nuo ABC kalbate, jei latviams teks gintis nuo BY?

Vaicius
Vaicius Day 1,753, 00:10

gliukašenka (didysis mūsu mofas) bulbašams paslaugėles nemokamas dalina :]

gliookas II
gliookas II Day 1,753, 00:13

turiu prie viso to prideti, kad gave smalanda mes turesime ta viena regiona bunusu bulkoms, kurio OJ KAIP MUMS REIKIA (kainas matet bulku?), uztat mes JAU turime ginklu bonusa, kurio taip ilgai neturejome.

Su IpsiArtu vakar URM chate turejome diskusija, kuri deja jam visiskai stebuklingai niekuo nepadejo. Man atrodo, kad cia sakojimasis vardan valdzios neturejimo. Kitaip nepaaiskinu ;]

gliookas II
gliookas II Day 1,753, 00:14

Tiesiog, kai CP is SOL/LNP atiduoda zemes BY - plojame, o vos tik kitas CP atiduoda - jau smerkiame, linciuojame. Vyrai, impicmentuokite ir gyvenkite su Nera Robertas taikoje.

Magnus Dux
Magnus Dux Day 1,753, 00:45

Ne, nu dabar net nežinau, ką pasakyt. Šiaip, jei CP būtų blaivas ir sveiko proto, jis įsiklausytų į tai, ką buvo sukalbėjusi ankstesnė valdžia. Ogi ji buvo sutarusi su dabartiniais BLR vadovais, kad Lietuvai atiteks Gardinas už tai, kad atiduos kitas jų teritorijas. Nepaklausė/neįsiklausė/nesidomėjo - kieno FAIL'as - gliūkašenkos ir ko, ne kažkieno kito.

Magnus Dux
Magnus Dux Day 1,753, 00:50

Latviai - bankrutavę? - Ne, jie tiesiog išdalina biudžeto pinigus žaidėjams. Kaip parodė ši situacija, tai - blogiau, nei blogai, tad mes dabar galim iš jų reikalaut, kad tam tikrą sumą skirtų ABC reikmėm. Tai buvo padaryta? kokios išvados buvo padarytos iš jų "nemokumo"? Taip, latvių gretose yra afigienų žmonių (pvz., m0ngis), bet jų sistema yra supuvusi ir iš to "ultimatumo" tiem, mes, tiek visas ABC turėtų padaryt išvadas - kas buvo gerai, kas blogai. Ir galiausiai - AR MUMS PAKELIUIJ?

LS HQ
LS HQ Day 1,753, 00:54

Pokstai vieni sutinka, kiti nesutinka:). Dar kiti neutralus. Siaip LT turejo tik 1rimta musi su bulbom, malsinant RW kai jiems gelbejo rusai ir vokieciu samdiniai. Na o ar bulbos laikysis zodzio tai nuo ju o ne nuo cp priklauso. Bus protingi laikysis, nebus protingi na vel uzimsim.Siuo metu man daug idomiau must sveda nei atsibodusi baltarusi. Taigi uzuot rekave kaip kai kurie as duodu CP 3d be kritikos. ir linkes palaukti.ir paziureti kaip is tiesu viskas bus, o ne kaip mano kiti kas bus:

Magnus Dux
Magnus Dux Day 1,753, 00:55

Galiausiai, jei fricai paskelbs NE - juk mes turim lenkus pašonėj... esu tikras, kad hitleriukai nenori papildomų problemų...... Ech... na bet gal nesikartosiu, juk visi žinot, ką turiu omeny,...

Magnus Dux
Magnus Dux Day 1,753, 00:58

Giedrius-Wraith: nu ką tu rašai, nežinodamas situacijos? Ar žinai, kad Simust, kalbėdamas su ZygaLTU sakė, kad visai Rusijai LABAI patiktų, jei Lietuva sutartų su baltarusiais, kad Lietuva pasiliktų Gardiną ir grąžintų kitus regionus (be jokios nuomos, be nieko?). Bet ne... kažkas pridaro į kelnes ir deda į kojas. Tai kaip manai, kas yra lengviau - išlaikyt Gardiną, kai rusai tam neprieštarauja ar išsprendus problemas su švedais iš naujo viską užkariaut?

Magnus Dux
Magnus Dux Day 1,753, 01:02

Tiesą pasakius, tai nelabai suprantu, ką dabar nori padaryt dabartinis "cp" - išsaugot nuo okupacijos? Bet kas mus galėtų okupuot? Kiek bandė baltarusiai pult su t/e pagalba, tiek gaudavom medalių už RW. Švedai - dar silpnesni už baltarusius. Taip, sutinku, jei jų CP yra gloryhunteriai - jie gali mus ištrint ir tai naudot kituose rinkimuose idant gautų aukso, bet.... mes - LIETUVA ir jokių baltarusių ar švedų neturim teisių ar priežasčių bijot, bet.... "cp" rinkimai...

LS HQ
LS HQ Day 1,753, 01:04

Beje Glookai as esu SOL siaip jau.
Magnus prisipazinsiu nezinau ir i nuolatines rietenas politikos nenoriu kistis. Jei klaustum i ka ziureciau as, ziureciau pasitaikius galimybei kelionei i skandinavija Per Svedija i Suomija, arba kita puolimo kryptis Vokietija. Kaip minejau man tas n.tasis karas su baltarusija i vienus vartus atsibodes. Norisi ir kazko naujo:).Cia butu tokia mano asmenine nuomone. nediskutuotina ir nediskusine.:)tik tiek

havajai
havajai Day 1,753, 01:21

Giedrius-Wraith +1

Magnus Dux
Magnus Dux Day 1,753, 01:23

Taip, man irgi atsibodęs, bet... tai nereiškia, kad turim jų bijot. Gerbiu kaip visus oponentus, bet jie juk irgi nedurni - nešoks žinodami, kad tai vėliau atsirūgs...

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 1,753, 01:49

ko cia rekaujat eikit i valdzia ...ka sakai?...a neisrinko ....skelbk impichmenta....vel neisrinko...o tai kas cia rekauja?.....00000000000000000.0000000000000000000000

iPSiArt
iPSiArt Day 1,753, 01:58

--> gliookas
"Tiesiog, kai CP is SOL/LNP atiduoda zemes BY - plojame, o vos tik kitas CP atiduoda - jau smerkiame, linciuojame."

glioikai, neapsimetinėk kvailiu. Minėta, kad sutartis sudaroma išvengiant damage drain iš BY. Bet BY paskelbė Latviją NE, reiškia damage drain bus. Mes atiduodame jiems regionus, mainais negaudami nieko. O paskutinis sutarties punktas iš viso užmušantis: "6.There will be no penalties for breaking the peace treaty;" - reiškia BY aplamai gali nieko nesilaikyti?

Ex Nihilo Day 1,753, 01:59

Comment deleted

Magnus Dux
Magnus Dux Day 1,753, 02:16

bezzdalius abb bbb CBB dbb - žydai loja, karavanas eina; esi prieš LIETUVĄ - prašyk izraelio pilietybės. PEACE.

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 1,753, 02:18

tyliek komunistini zydpalaiki niekas tau balso tau nedave sunie

Augis Monkus
Augis Monkus Day 1,753, 02:45

Kas sako kad mes baltarusių bijom? Norim pakariaut su švedais - kariaujam. Nebenorėsim - vėl galėsim užimt Baltarusiją.

TheUnit pararam
TheUnit pararam Day 1,753, 02:54

kas ten buvo sneketa su buvusiu prezidentu man nezinoma, dar rinkimu metu parasiau jam zinutes, iki siol neturiu jokio atsakymo, taigi elgiuosi savo nuoziura. o mano nuoziura man sako elgtis taip. Turit problemu? skaityti virsuj instrukcijas ka daryti reikia

Magnus Dux
Magnus Dux Day 1,753, 03:10

bezzdaliau, eik su paleckiu ir raudonom vėliavom - LIETUVAI išdavikai neįdomūs!!!
LIETUVIAI, baltarusiai nepritarė sutarčiai ir užpuolė latvius - MIRTIS JIEMS!!!

vabdeniss
vabdeniss Day 1,753, 03:14

pararam, kad komanda dirba labai gerai tu teisus, bet ta komanda ne tavo o rusu su baltarusais

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 1,753, 03:29

man isdavikai labai idomus, dar ne viena karta jus paminesiu parsidavelius zydelius komunistines podukras

Vaicius
Vaicius Day 1,753, 03:36

chebra, nu jūs ir šūdą sumalėt :] pararam net nespėjo kedėj apšilti, o jau prisišiko su mofuku iki ausų :] nei juoktis nei verkti

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 1,753, 03:43

nieko nieko zyga su lariox labiau prisisike buvo du regionus prarado )) gerai buvo tai dabar del vieno nenumirsit;)

Tautis_LT
Tautis_LT Day 1,753, 03:50

go f...k yourslef su tokiais paai6kinimais. myžnius bl.
jau kur nevispročiai... dmg drainas... jūs vakar gimę? kur punktas, kad to dmg, kurį varydavo RW, dabar nevarys prieš mus pas švedus? RW malšinam be jokio pasipriešinimo ir čia tipo drainas? kas šitą pasaką išvis sugalvojo?

pantera7
pantera7 Day 1,753, 04:35

o kodėl mes negalime tikėtis pasiimti vaisių regiono Skandinavijoje ir nemokamai, vietoj nuomos? (:

jau tiek skandalistų atsirado ir taip situaciją nupiešia baisiai, kad net man baisu;D

sutinku su Giedrium-W, kad karas su Baltarusija pabodęs, tai kodėl nepabandyti kažko naujo, jei ten nepavyks, visada bus galima grįžti prie senų "draugų".

TheUnit Neziniukas
TheUnit Neziniukas Day 1,753, 04:56

Kas iš to jei atiduosim regionus, jeigu Baltarusiai vistiek puls ABC? O tas visas dmg drain šiais laikais yra visiškas š... Tie nuo kurių priklauso mūšis kaunasi ten kur reikia, o kad pora milijonų influence patenka kažkur kitur didelės įtakos nepadaro. Išvis, atiduosim regionus, o su Baltarusiais kausimės lygiai tiek pat. Logikos 0.

Tankine
Tankine Day 1,753, 04:57

> o kodėl mes negalime tikėtis pasiimti vaisių regiono Skandinavijoje ir nemokamai, vietoj nuomos? (:

O davai baltarusam visą Lietuvą dar užrašom, o bonusus Švedijoj susirinksim nemokamai?

TheUnit Neziniukas
TheUnit Neziniukas Day 1,753, 04:59

Turime sieną su Vokietija? Tai kas? Jų mums visiškai nereikėtų baimintis, nėra jie jau tokie, kad kažką pakeistų. Jie lygiai taip pat gali kovoti naudodami MPP su Švedija. Jeigu ir paskelbs mums NE, jie pridarys tik daugiau žalos patiems Švedams, nei mums.

TheUnit Neziniukas
TheUnit Neziniukas Day 1,753, 05:02

"6. Esame okupavę Baltarusijos regionus kartu su Latvija, tačiau jie vieną iš latvių jau sugebėjo atsiimti, ir paskelbti NE Latvijai."
Šis teiginys kaip tik motyvuoja laikyti visą Baltarusiją po padų, tai tu šį teiginį trink lauk arba... Nežinau...

D..C
D..C Day 1,753, 05:08

Lariox +1

Karolis Sevelis
Karolis Sevelis Day 1,753, 05:10

gal pagaliau metas mesti tą estiją ( o gal ir latviją) velniop ir pasieškoti naudingesnių draugų arba pagaliau priimti daugiau šalių į ABC, nes jau kiek tik skaitau, tai tik mes ir gelbstim visas alianso subines... parašykit kas iš valdžios į pm kodėl taip nedarom

Rytu aukstaitis
Rytu aukstaitis Day 1,753, 06:38

Nemoki p....,nereikia lįst.Taip pat sėkmingai ir aš galėjau kandidatuoti į prezidentus ir daryti tokias nesąmones. Visa laimė,kad dar nesu tokios geros nuomonės apie save.

Pacukass
Pacukass Day 1,753, 07:20

Pardavė Lietuvą už miltelius ir Euro alų
Iš baimės į kelnės prisišiko ir pabalo
Mužikai Lietuvos ir didžiavyriai Glušo vedami
O "šestiorka" pararam sėdi sau rami.

Pardavė Lietuvą už miltelius ir šokoladą
Nagi pasveikinkit didijį pararam mūsų vadą.
Ūsiukus nusipiešęs ramiai sau Glušo klauso
Dieną kai lendam Bulboms į šikną išaušo.

Pardavėt Lietuvą jūs išdavikai
kad jus pragare sugraužtu graužikai.
Pacukas nusivylęs jumis eiles rašo
Ir eiti na*uj jūsų prašo.

havajai
havajai Day 1,753, 07:35

: D +1

LS HQ
LS HQ Day 1,753, 07:40

o dabar pykstantys pasiziurekit germany jie mums ne skelbia:)...visgi cp buvo teisus. daugiau reikia ne emocijomis o galva mielieji...:)bus vokieciu bonusai, Berlynas grazesnis uz Minska

Tautis_LT
Tautis_LT Day 1,753, 08:25

pantera cypelėjo(ar miauktelėjo, nebesupaisau kaip ten save vadina):
o kodėl mes negalime tikėtis pasiimti vaisių regiono Skandinavijoje ir nemokamai, vietoj nuomos? (:

atsakymas:
o mes jiems kažką mokėjom pastaruoju metu? o_o

Rytu aukstaitis
Rytu aukstaitis Day 1,753, 08:51

Giedriau,o bulbai puola Latgalę...

TheUnit pararam
TheUnit pararam Day 1,753, 08:55

jeigu jus mulkiai isigilintumete pries ka nors lodami, tai pamatytumete kad Ne paskelbtas buvo pries tris dienas, sutartis pasirasyta vakar, ataka pasileido automatiskai. Kitas idomus faktas jusu artistai, kad jus nenorite tos sutarties nes ji yra tiesiog izeidimas, bet patys pykstat kad nera jokiu garantiju:)) cirkas isvaziavo, o klounai vistiek liko. 5kk vieno zaidejo sukalti bulbu rw, nera dmg drain, kai tuo tarpu, pas latvius reikejo verkiant to dmg. svarbu loti

LS HQ
LS HQ Day 1,753, 09:15

pararam, man atrodo, kad su zmonem turi bendraut spaudos atstovas kaip ir pridera. Kur Nera robertas?

Pacukass
Pacukass Day 1,753, 10:40

Su žmonėm turi bendrauti protingi žmonės iš CP komandos, o tai reiškia kad iš CP komandos su mumis niekas nebendraus. :[

swlk
swlk Day 1,753, 11:53

Gliookashenkos įtaka... tik atėjo, iškart Baltarusam viską atiduoti, na gerai, kad dar kompensacijos kokios nesugalvojot..

pokstasq
pokstasq Day 1,753, 12:39

pararam Day 1,752, 23:58
1300 tanku per diena vienam musiui, i diena po tiek bent jau ant vieno musio, ir tu man pasakyk ar tai daug ar ne. Ir cia tik samdant lietuvius. Jeigu tai juokas, ir galime isleisti bent jau dar tiek per diena tankams, jeigut tukaip LTB valdytojas man gali garantuoti tokias islaidas, tada pirmy

lėšų laisvai užtenka kasdien taip 2 mėn varyt nekeičiant turimo aukso ir dar pasiliekant atsargos. Bėda yra žmonių aktyvume, dažniausiai nervai neatlaiko daryti juodą darbą.

Rolandas_M
Rolandas_M Day 1,753, 13:30

V

Lordas Roninas
Lordas Roninas Day 1,754, 04:39

Gal ne prie ko bet jai nutraukiam kara su baltarusia viska jiems atdiduodam taip parodom savo silpnuma ir baime ir jeigu jie ta supras tada mums bus jau ragas

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.