Кремляді на параді.
Batyar
Рж затягнуло, але випадково прочитаний шаут Сунь Чая про умовного Бельтика надихнув кафедру антропології на дослідження.
Дана точка зору не претендує на виключність. Можливі аналогії із РЖ мабуть не випадкові, а закономірні явища, що виникають в соціальних системах.
Як ми знаємо в Ерепці крім економічної ))) існує військова, політична та соціальні складові. еДержави борються за бонусні регіони та чухають власне ЧСВ шляхом проведення різних військово-політичних операцій пов’язаних із проведенням військових маневрів, залученням із РЖ коштів та мобілізації і перерозподілу внутрішньо ігрових ресурсів. Також мають місце позаігрові елементи ігрової політичної свідомості егромадян, що мають зв'язок із особливістю історичного та політичного розвитку прототипів ігрових держав. Наприклад підвищена увага еРумунії до еМолдови.
От саме це мене найбільше приваблюює, бо цікавлять моделі, що виникають у віртуальному Новому світі подібному до реального інакше давно не грав би її, бо умовний Плато в силу власної зажерливості зіпсував гру. Випадок з еУкраїною найцікавіший, бо бродіння у віртуальній моделі постколоніальної держави досить яскраві та вражаючі. Різні соціальні групи достатньо широко представлені, що дозволяє припускати про певну соціологічну складову цих явищ. Є окремі типажі, що в своїй особі так чи інакше узагальнюють щось типове. Для дослідження за критерій визначення прошарків візьмемо умовну категорію – «КРЕМЛЯДЬ».
Що відбувалося з листопада місяця в грі мені важко аналізувати через фрагментарність знань про це, а тому деякі приклади будуть також братися з більш відалених в часі. Лінки об’єктів на статті дослідження дещо влом шукати, але допитливий граець зможе сам знайти їх в газетах означених осіб.
Отже, - умовний Бельтик, в компашці з Бунгарчиком - представляють сформований в РЖ тип, що відкрито лобіює інтереси іншої енації в грі, на пропозиції переїхати в ту країну агресивно реагує. Духовно харчується (по-тролячому) постячи в шаутах різну еукраїноантагоністичну фігню, щоб викликати у інших гравців неприємні емоції. До нестями одержимі ідеєю «Вічного Братерства» з іншою державою. Зривали НАП, бо він не був вигідний тій державі. Підпадають під ознаки імперців та шовіністів.
Умовний Медіум. Наприклад Олгер. Гравці інших едержав, ( насправді однієї) що пильно стежать за життям нашої, проповідують ідею ущербності позиції захисту національного інтересу нашої едержави, якщо це відбувається не в унісон з інтересами їхньої едержави. Намагаються нав’язати ідею «чуства локтя» з їх едержавою прагматичними та іншими «серйозними» аргументами або затролити опонента. Як удав на жабу діють на Бельтиків та Анархів, інколи жорстко тролить їх. Випадок з Бунгаром це класика.
Умовний анарх. Напр. Стьопа Аксьонов, Лінок, …, а також здається портова працівниця Мішелька. Багато зусиль прикладають для поширення ідей, про виняткову необхідність під приводами реклами політ коректності та показної толерантності поширення культурного простору іншої едержави на наших теренах. З цього питання купа статей. Як і «папереднікі – Бельтики » захищають ідею «чуства локтя» у військово-політичній сфері під будь-якими приводами з тією едержавою. Зривали НАП, бо він не був вигідний тій державі. Будують неукраїнську еУкраїну.
Падтанцовка. Окремі особи, що чомусь декларують в грі свою політичну РЖ орієнтацію спрямовану на цінності націоналізму та державництва, але в грі підтримують тих хто їх відверто заперечує. Наприклад Затей, який працював в уряді на Аксьонова, який за свого президентства чимало своєї енергії, якщо судити по статтях того періоду, присвятив популяризації мови іншої енації. Аргументує свою позицію як і його РЖ прототип риторикою типу – люди хороші і навіть адекватні, просто їх не розуміють, але він пойняв, сприяє їх легітимізації серед еукраїнців. «Чуства ліктя» не має, але НАП зривали, бо так хотіли їх хазяї.
Умовні ліберасти. Вдають, що сповідують політ коректні цінності мідл класу, але є адептами секти, що зациклилась на тлумаченні ігрового патріотизму, претендує на виняткове божественне походження їх права. Демонстративно не помічають підривної , антиукраїнської діяльності вищезгаданих типажів. Смертельний, вигаданий ними, ще до мого приходу в гру ворог - Поцріоти.
http://www.erepublik.com/en/article/-1-2031977/1/20
В срачах з природніх ворогом відчувають + 53% сили та +28 процентів ловкасті. Багато статей присвячено Джихаду та Голівару проти вигаданих внутрішніх ворогів. НАП зривали, бо це виклакало Бурління. Подають як турботу про Неньку. Щоб загітувати нових гравців вдають, що вірять у власну пропаганду.
Умовний обморок або патєрялася я. Не знає хто він є, але завдяки «Кремлядям» знає ким він не є . Жертва впливу всіх вищезгаданих типажів.
http://www.erepublik.com/ru/article/-1-2198504/1/20
http://www.erepublik.com/ru/article/-v-2-01-2199337/1/20
В силу двомислення може оголошувати війну чужим ботам і плодити своїх. Окремі бездарно спалилися під час Хрестового походу проти ботоводства, завдяки чому багато гравців отримали море лузлів.
Умовна Бася. Шпана, яка може в свою голову впихати невпихуєме і без тюбика клею не сприймається.
На завершення - для професійних антифашистів та толерастів меседж від чувака, який не був знайомий з ідеями Беніто Мусоліні. Нехай меседж цей повисить в кінці статті.
Все, що йде поза рамами нації, се або фарисейство людей, що інтернаціональними ідеалами раді би прикрити свої змагання до панування одної нації над другою, або хворобливий синтементалізм фантастів, що раді би широкими «вселюдськими» фразами покрити своє духовне відчуження від рідної нації.
— І. Франко
Comments
ото утнув)
Був час , було натхнення
В этой статье хотят обидеть русскоязычных граждан Украины?
вводь війська
А вот и нет. Попроси.
піпрісіл)
в митри бимба!!!!11
Он бендеровец братья стреляйте.
В этой "статье" нечто пытается сделать из себя что то, используя при этом непонятный мне язык, урывками напоминает наш украинский, но видимо это венгро-польско-словако-гуцульский. Это Лютичи, племя славян которое всегда было гнилым и всем завидовали, всегда искали способы насолить. История не изменилась. Ну или это просто зомби.
Файно Батяру ду... розірвало ))))
Нагадую, що дехто упоротий зривав взаємовигідний НАП між Україною і Росією. І тому або засуди тодішні дії свого політичного табору, або не тринди.
я не в курсі сучасних подій.
Договір з росією не вартує паперу на якому він написаний (с) Бісмарк
Это мы в 41 на себе ощутили.
не було тоді ніякого НАПу
v
есть ещё подвид "Д"Артаньян". за примером далеко ходить не надо. автор статьи - вот же он
Аахахаха....За Белта -vote.....
Аахаха.."Біженцям-рузьгім " з України пропонують заселяти Магадан і Біробіджан....Белт - ти місце собі зафрахтував...?
вот)
Вот вам ответочка http://www.erepublik.com/en/article/-ru-mofa-concerning-russian-ukrainian-relations--2380206/1/20
V
У автора все сприйняття через стару заїжджену платівку - "зрив НАПу".
Не вот.
Для мене опереція з НАПом зразок чудової дипломатичної гри сусідньої держави, яка зуміла недопустити зближення еУкраїни з ворожим альянсом. Я якоюсь мірою захоплююсь еросійською операцією.
Не хочу знов сперечатися з тобою щодо причин зриву, але хочу порадити одне - не треба ВСЕ валити на іншу державу, спробуй пошукати причини у собі.
Звичайно світ не чорнобілий, і там було кілька чинників.
V
Бельт придет порядок наведет! ихихихи
Сильно написано! Вот!
П'ята колона крембля,всі ці колоради,ліваки,недоанархи,це совки! Вата,орки Мордора,що приречені на вимирання. Амінь!
Всі винуваті в наших негараздах , всі всі всі .. крім нас .
Ми 23 роки сиділи на дупі рівно і дивились як наша НЕЗАЛЕЖНА Україна котиться в прірву ,, але нам не було часу її врятувати ..
Бо ми боролись з Москалями котрі навіть після здобуття Незалежності винуваті у всіх наших негараздах .
Так для сепе порівняй рівень життя при СРСР і рівень життя при Незалежній ... і скажи - от Є в нас незалежність - а що ми зробили ? Самі вбили свою Україну ,, а тепер винних шукаємо .
Чому «свідомий» - не людина
http://www.erepublik.com/en/article/-1-2031977/1/20
ти не дарма згадав цю статтю
Кремль , Москалі , Всі хто хочеш винувати тільки не ми .
Хоча в реальності , після здобуття Незалежності , Україна з кожним роком опускається все нижче і нижче .. вже майже на самому дні ...
Бандера боровся за Незалежність , а його послідовники здобувши її без крові , майже на дарма - сиділи і спостерігали 23 роки як Незалежна Україна котиться в прірву .. і нічого не зробили , крім того що звинувачувати всіх кого хочеш , та тільки не себе в цьому .
І знову в усьому винуваті москалі і підмоскалики ..
Я вже казав , націоналізм у вас хворий ..
Замість того щоб Любити Своє і працювати на благо Свого ,,
Ви ненавидете чуже , і якщо щось робите то тільки на зло Москалям
бла-бла-бла...Аргументуй,де ми робили на зло москалям і проти України?
І не займайся словоблудієм,розумніше виглядатимеш.
Бля бля бля ?))
Значить ти особисто бачиш Пакращення після здобуття Незалежності ?
Я бачу навпаки .
І в цьому не Москалі і не Кремляді винуваті , в цьому винуваті українці
Котрім та незалежність нафіг не потрібна була , дали свободу та не розказали що з нею робити треба .
Знаєш це як в тому анекдоті ,
Іде дівчина з хлопцем , кидають сміття на тротуар , і негодують що таке засрате місто ,, мабуть москалі знов приїхали сміття накидали ? .
http://www.erepublik.com/en/article/-1-2033463/1/20
Хотів написати статтю та при наявності фп -не вдалось,а тому викладу тут..
Слово до Басаєва...
Насамперед хочу засвідчити свою повагу до гравця Басаєва та усього ігрового світу е-ерепки...
Ще донедавна як і в ерепці та і в РЖ я,українець по духу,походженням та місцем проживання,вважав себе одним з поміркованих націоналістів, що словом, ділом та помислами працював на благо та в ім"я України. Та події останніх місяців засвідчили,що "миротворство та любов до ближнього" в контексті братання народів (себто мається на увазі Росія,Білорусь) є проявом слабкості, ба, навіть слабодухості. Роками політикани старокомуністської (комсомольської)школи "вели" нарід України як стадо до "дружби народів" намагаючись навернути в "вєру рассєйськую", при цьому, відвертаючи увагу народу, "прихватизовуючи" підприємства,фабрики, заводи, розвалюючи недорозвалене,грабуючи недограбоване... Та все ж переломний момент настав,люди підняли голови,намагаючись хоч якось змінити своє буття. Хай і не всі,хай і не скрізь, нехай і помаленьку ,та процес перелому пішов.... А переломи,як відомо з медицини, відкриті чи закриті,та не бувають безболісні. І не відомо ,як в подальшому складуться доля України та її народу, ВСІ розуміють- вже не буде ТАК ,як було РАНІШЕ.
А тепер повернемось до:
Karina888 написав вчора
Нацики, вы ( слово з рассєйського фолькльорного діалекту)
ilya_aLeninв игре мало кто щас 🙂
у них наркоманы в военкоматы идут
DioKartelАленин...Ты был,ты видел?Нет? Так и не (слово з рассєйського фолькльорного діалекту), а лучше бросай нюхать дихлофос и пить денатурат, да приезжай к нам в Украину ..Я тебя самогоном с шашлычком угощу...
ilya_aLeninDioKartel, Так Басаев написал что у вас наркоманы поперлись в военкоматы
опа.. і тут в статті Батяра http://www.erepublik.com/uk/article/-1-2380135/1/20 я зустрічаю допис:
Basaev День 2,298, 05:30 (витяг з коменту)
Ви ненавидете чуже , і якщо щось робите то тільки на зло Москалям
То хто ж ти є? Українець чи ренегат, зі здоровим глуздом чи розздвоєнням особистості? В той час коли на території рж-України та Росії ведеться массована інформаційна війна супроти України, ТИ своїми коментами та шаутами даєш додаткову порцію українофобам. Ти ненавидиш СВОЄ,і якщо щось робиш то тільки на зло УКРАЇНЦЯМ...
При цьому ще й намагаєшся звинуватити нас,українських націоналістів,в хворобливості НАШОГО націоналізму? Ти,дитина народжена в роки Незалежності, розмірковуєш про непотрібність нашої незалежності? Ти б краще запитав в тата та мами,чи мали вони в СРСР,те що ти маєш нині?
Бо за СРСР людина на селі максимум могла розраховувати на "кірзачі" та фуфайку, а в місті на ондатрову шапку та драпове пальто... Запитай!!!
Та ЗАВЖДИ виважено розміркуй чи потрібно тобі "что вижу то пою" чи краще промовчати.
P.S. Прошу вибачення за сумбурність-пишу поспіхом в дорозі з планшета ,бо рж-достатньо справ, окрім ерепки...
Слава Україні!!!
Героям Слава!
А що я підкидаю Українофобам ?
то що я у военкоматі зустрів наркомана знайомого ?? котрий рветься на Фронт ?
Чи де я написав що нам непотрібна Незалежність ?
покажи будт ласка , потім продовжимо розмому .
А то що я написав , що за 23 роки Незалежності Україна скотилась донизу ,, так хіба я сбрехав ? а ? ну скажи я зщо неправду написав ?
тож бо і воно ..
Все що я хочу донести своїм меседжем , що не потрібно шукати винних !!!!!
Коли ти йждеш по вулиці і кидаєш сміття на тротуар , то не шипи про те що в тебе засрані вулиці !!!!!
І Ще , на ЗЛО Москалям Україну хочуть впихнути в ЄС . - що аж ніяк не вигідно нам !
І за що не візьмись в усьому винні Москалі .
А Націоналісти - винні в тому що Янукович був нашим Президентом. Винні що Україна на дні !
Це зараз вони Революції мутять !
А де вони були раніше ??????
Адже можна було цього і не допустити !!!
Тому якщо ти НАціоналіст - піди зроби щось корисне , а не сидиш і шукаєш хто винний в твоїхх негараздах
Дякую за статтю, підтримую.