Tiszta víz az orgpohárba
HUpakolas faterja Jock Ewing
Tisztelt Nemzettest!
Kivételesen ez egy komolyabb hangvételű cikk lesz. Mivel a játékosok egy bizonyos csoportja Tüzért gyalázza, amiért volt bátorsága hozzányúlni az orgokhoz, szeretnék tisztázni pár dolgot, azaz hallgattassék meg a másik fél is. Különösen, hogy a fő hangadók között olyan "köztisziszteletben" álló személyek is vannak, mint a választásokat elcsaló féker Szempy. (Mobrában legalább volt annyi, hogy miután lebukott, nem vállalt többet tisztséget.)
1. Én adtam Tüzérnek egy listát az összes visszaticketelendő orgról, amely pénzösszeg szerinti sorrendben volt, ezért a pénzes orgokat ticketelte vissza először. A cél az orgok megszüntetése és az államkassza bővítése volt a tetemes januári pénzköltések után. Ahol egyértelmű, hogy ki trónol az org felett, ott nem nyúltunk a pénzhez (KD, a tisztességes Szempy által ulrat orgok). Ez utóbbi, belátom, hiba volt. A többi org visszaticketelése pedig folyamatban volt elég időigényes feladatról lévén szó. Így is egy hét után tűnt fel az orgokat bitorlóknak, hogy megszűnt a hozzáférésük.
2. A pénzek átmozgatása a mataszra az én ötletem volt és én is végeztem, hogy az orgok visszaszerzése végén egyben láthassuk, mennyivel tudjuk növelni az államkasszát. Mivel sok pénz lett mozgatva rövid idő alatt, ez az adminoknak pénzmosásnak tűnt (egyébként 9 orgon van permaban valódi pénzmosás miatt: egy újabb érv az orgok felszámolása mellett), ezért banolták a mataszt ideiglenesen, amíg ki nem derült, hogy semmilyen illegális tevékenység nem történt.
3. Az MNB államkincstárra való mentése saját ötletem volt. Továbbra is helyes ötletnek tartom ebben a kaotikus helyzetben a ballépéseket megelőzendő. A románpuccsal való hisztériakeltés pedig, ahogy már eddig is megszokhattuk, nem jött be.
4. Noha az orgokhoz való hozzáférés megszűnése esetén az elnököt szokták megkeresni, Tüzér egyetlen levelet sem kapott. (FRISSÍTÉS: Tüzér szólt, hogy egyedül Botyar írt neki, elnézést kérek tőle.) A magyar moderátor, szeku is teljesen szakmaiatlanul, rosszindulattól fűtve előbb a nyilvánossághoz fordult, ahelyett, hogy az elnökkel vette volna fel a kapcsolatot. Remélem a tisztelt moderátor úr is érzi a saját felelősségét a kialakult kaotikus helyzetben.
5. A fentiekből látható, hogy senki nem a magánvagyonát növelte, hanem a januári pénzszórás után az államkasszát szerettük volna megnövelni az orgokon elfekvő, senki által nem használt pénzzel (ami nem magántulajdon: az hogy eddig a céges kocsit egyesek sajátként használták, nem jelenti azt, hogy az az övék), majd pedig az orgok nagy részét megszüntetni a jövőbeli visszaéléseket elkerülendő. Épp ezért minden lopással kapcsolatos rágalmat visszautasítok a magam és Tüzér nevében is.
6. Igen, belenyúltunk a darázsfészekbe, és kiderült, hogy az állam egyes területeit bizonyos személyek (többek között az örökös pártelnök és kongabáró féker Szempy) visszaélésszerűen saját játékszerüknek tekintik.
A józan gondolkodású játékostársainkhoz: igen, tudom, többet is kihozhattunk volna az ügyből, de Tüzér inkább a kompromisszumos megoldást választotta az éles konfliktusok elkerülése végett, mégis, így is a fejét követelik egyes hangadók. Ez, belátom, hiba volt, elnézést kérek a józan és becsületes játékosoktól. Válogatás és kompromisszum nélkül minden pénzt a Mataszra kellett volna utalni, így legalább a részrehajlás vádját elkerülhettük volna.
Tehát minden felelősséget vállalok, és tudom, hogy mindenben a játék adta lehetőségek szerint és jogszerűen jártunk el. A tisztességes játékosokat pedig kérem, hogy a hisztérikus rágalmaknak ne adjanak hitelt. Köszönöm!
üdv, hfje
Comments
Gyors kérdés. Ment egyetlenegy CC/gold is magánzsebbe?
Nem. Sőt az új állami MU-t is saját zsebből fizettem.
Tolvaj csalóka 🙂
Köszönöm a választ. Akkor erről ennyit.
Nincs mit.
Mi van cf bemutatkoztsl?
HUpakolas faterja Jock Ewing:
még ha technikailag az államhoz is tartoznak az orgok, MU-k pártok, saját pénzeikből hozták létre annak idején, és adta le a listát az akkori elnök, hogy állami orgnak nyilvánítva, tovább élhessenek, és az érintettek tovább használhassák őket.
Ez egy olyan fajta megegyezés az állam és az MU-k ( mert véleményem szerint a MU-k azok, akiknek igazán fontos), hogy az MU-k, főleg nagyobb MU-k támogatását élvezhesse.
Ha ezen megegyzést felrúgja az elnök. Akkor annak következménye van, lásd impícs.
Lehet itt eheslovasan értelmezni, hogy állami org, állam azt csinál vele amit akar, de valójában mindig szem előtt kell tartani, hogy nincs állami sereg, és ha azt akarja, hogy a századok segítsék a hadjáratokat, ahhoz kölcsönös jó viszony szükséges.
Eleve nemrég szóba került, hogy néhány állami org magánkézbe kerülne, hogy kormányváltásnál ne menjen el annyi idő az orgok átvételével...
Ezek után jött egy ilyen cseledet, ami totál ellentétes, radikális lépés. Azokat a nép, ahogy az impícs is mutatja, nem szereti.
egy íratlan megegyezésről beszélek, ami sokmindenre vonatkozik, amikor az állam és a nép vagy a nép egy csoportjának együttműködéséről van szó.
Semmilyen lopott holmi felett nem szerez semmiféle jogot a tolvaj.
Róma óta.
Kivéve a kommunista tolvajokat.
Ilyenek itt nincsenek.
Az elnökök sora szabályszerűen ticketelte vissza a national orgokat sok sok tucat esetben a orgtolvajoktól: pl. izralextől, ruptottól, shadaetől.
Fsb is februárban.
Tüzér is márciusban.
A gáz az, hogy most a legnagyobb tolvajokkal bánt el az elnök, aki a közvagyont tőlük az adminokkal visszaszerezte.
Ezért váltották le Tüzért és ezért ér égig a tolvajok sivalkodása.
Eheslo: nem tudom, hogy az orgokon lévő pénzek közül volt-e lopott, de ha volt is, ne általánosítsál.
Ez olyan tipikus, mint amikor az egész osztályt a rossznak tartják a suliban, miközben, csak egyesek rosszak.
Éljen az ilyen felfogás. Mindig így tessék gondolkodnia mindenkinek.
Ha az ember elnök lesz, nem kap teljhatalmat. Szemben a diktátorral. Na ő már végig tudta volna vinni a dolgot, és mert nem tudják időben leváltani. De attól még nem fog kapni olyan pozitív megítélést. Főleg ha olyan játékosok pénzét veszi el, akik ebből osztják az ellátást az MU tagoknak.
Eleve tipikus eheslovas szűklátókörűség lopottnak tekinteni az orgokon lévő pénzt. Eleve orgot azért trat valaki, hogy forgassa monetaryn a pénzt, mivel arra nem érvényes a 10 goldos limit.
Az így szerzett pénz elég nagy lehet ahhoz, hogy egy század ellátását hosszútávon biztosítani tudja. A monetaryn szerzett pénz is lopottnak számít?
Remélem azért a játékosok többsége nem gondolkodik ilyen szűklátókörűen.
Ha egyesek lopott pénzt tartottak is orgon, nem mindenki. Nem szabad általánosítani.
Egyébként szokott lenni elszámolás, nem? Hogy a különböző állami pénzek hová mentek.
Ennél egyszerűbb a helyzet: az orgok eállami tulajdonban vannak.
A számláik nem kevésbé.
A magánpénzek magánszámlákon vannak.
Az MU pénzek MU számlákon vannak.
Az eMNB számlái felett nem az adományozók rendelkeznek.
Azért a hupák alom tagjaként én a helyedben a fékezéssel vagdalkozást hanyagolnám. Persze értem én, hogy sosem fogsz lebukni, ha van annyi eszed hogy ne csinálj pénzmozgást a karik között és odafigyelsz a sütikre és profilokra, de akkor sem illendő.
Az már csak részletkérdés, hogy az orglopást miként tekintheted tisztességesnek. Ha nem tudnád, a század- és pártorgokat nagyrészét magánszemélyek alapították, saját költségükön (néhány állami org kivételével). Az orgok kivezetésével adminék ezt a pénzt visszaadták az alapítóknak. Kivétel azok az orgok amiket az akkori elnök lejelentett mint kormányzati célokra használt orgok (100+), azok ugyan hivatalosan erep szabályok szerint "állami orgok" de tulajdonképpen az államnak nincs tulajdonjoga felettük, nem fizetett értük, az magántulajdon. A valódi állami orgok száma elenyésző, huszonvalamennyi körül lehet, ha nem tévedek nagyot.
Az ötlet hogy a nemhasznált, halott orgokat feltámasszátok és a mutyizással később magánkézbe került orgokat visszaszerezzétek dicséretes, de iszonyatosan bután csináltátok. Az a baj hogy bedőltetek a saját propagandátoknak. Addig fújtátok hogy a kardos kormányok mindent mutyiznak, hogy elhittétek és lemásoltátok: ti is elmutyiztátok ezt az egész ügyet.
🙂 🙂 🙂
Van annak valami penetráns bűze, amikor az alias sun karakterét ellopó féker mobra leckéztet bárkit fékelésből, csalásból.
Ez is demonstrálja, ha valamiben alulmúlhatatlanok eMagyaroszág cégéres fékerei, csalói, tovajai, románokbérén vett kápói az az arcátlanságuk.
Az alias sun karakterét ellopó féker mobra erre is kiváló példa, hiszen az itteni sivalkodása is valami olyan penetráns arcátlanság, mint amikor három napja az orgtolvajok sievalkodnak lopásról, jogról, tulajdonról hazudzva.
Képtelen rá, hogy bukott fékerként, választások tucatjain, állami zsoldosztásokon, támogatásokon velük csalóként, sunyiban a román ellenségeinket felszabadító jeticsicskaként a csatornák mélyéről ne törjön fel, ne hazudozzon és eközben még bután ne cáfolja meg saját magát és a nyomorult orgtolvaj társait is.
Leírja ez a sötét alak, miként tartotta meg a közösség magának állami tulajdonban a national orgokat, szabályszerűen.
Leírja ez a sötét alak, hogy a közösség eállami orgvagyonát, közös tulajdonát miként lopta el magának pár hozzá hasonlóan arcátlan tolvaj 2246 napon át.
Végül, de nem utolsó sorban azt is leírja ez a sötét alak, hogy a banolt megdöglött fékek, csalók miként hagyták a semmibe veszni a lopott orgodkat, miként adták-vették a lopott holmit 2246 napon át, miként tűrte támogatta ezt az aljasságukat tolvaj antimagyar qrmányok sora, mínek Tüzér vette a bátorságot és szétcsapott a tolvajok között, visszeszerezve a közösségnek az eállami tulajdonban lévő national orgokat, szabályszerűen, adminokkal, a mocskos tolvajoktól, 2243 nap után.
Tüzér helyesen cselekedett. Le is váltották a tolvajok, a helyébe egy gyáva, koqolafboráns, hazug alakot, kétszeres sikkasztót ültetve.
A tolvajok tovább sivalkodnak, szervezkednek, hazudoznak, vissza akarják lopni azt, amit más egyszer a tolvaj mancsukba ragadtak.
Nem fog menni.
Az orgmutijuk meghukott, velük együtt.
A disznóságaikat nem tagadhatják, hiába hazudoznak, maszatolnak olyan bután, mint az alias sun karakaterét ellopó féker mobra teszi.
Met buta ez mint a föld, nem csak akkor volt az, amikor a románokkal alkudozott a magyar játékosok háta megett sunyiban, amikor NAPozgatott velük sunyiban, amikor a szövetségesūk lett, nem tanulja meg soha: a becstelenségük a bukás biztos módszere.
RL detto.
Nem érkeztek...
Max a román támadás ami 15.-e ota van ígérve...
Azért ezt a fajta alákérdezést még egy-két propagandista "műsorvezető" vagy "riporter" is megirigyelné. 😃
Amúgy meg a hozzáállásod elég érdekes, ha a személyes aspektusból nézzük, mert most a feltételezett elkövető első szavára elhiszed, hogy nem történt semmilyen lopás, de más esetben meg a legfeljebb közvetett és erősen kétértelmű bizonyítékok alapján tényként közlöd mások bűnösségét. 😃
Ha jól tudom, még mindig bizonyítani kell a bűnösséget s nem a vádlottnak az ártatlanságát. Tehát ha vádlod, kérlek tárd fel a bizonyítékot ami alátámasztja.
Kell annál több bizonyíték, hogy saját maga írta le többször cikkben, dicsekvés közepette, hogy bizony ő volt az ötletgazda abban, hogy az orgokon lévő század- és magánpénzekből töltsék fel az államkasszát és végre is hajtották ezt? Ez maga a lopás.
Vagy kell még bizonyítani azt, hogy az állami tartalék 15 millió forintját elérhetetlenné tette több mint egy hónapra azzal, hogy beutalta az államkasszába, ahonnan csak apránként lehet kiszedni? És igen, a külföldi puccs még nem érkezett meg, de tudod, a büntetőjog ismeri a veszélyeztető bűncselekmények körét is, amelyeknél nem kell, hogy konkrétan bekövetkezzen valami negatív esemény, a büntetőjogi felelősség megállapításához elégséges az is, hogy az ő cselekménye folytán állt elő olyan helyzet, ami veszélyes a társadalomra nézve.
Ezekkel egytől egyig vádolom és azt hiszem, hogy egyik sem szorul túlzottan hosszú bizonyításra.
És akkor még nem beszéltünk arról, hogy szintén több ízben saját maga ismerte el, hogy ki-be járkáltak az elnöki karakterbe többen, amikor intézték a visszaticketeléseket. Vagy az is látható, ahogy több cikk alatt, több karakterből kommentelgetett az elkövető.
ICs nem vagy a régi, magad alatt vágod a fát. Sehol nem írtam, hogy beléptem volna Tüzér karakterébe, és nem is történt ilyen.
"Vagy az is látható, ahogy több cikk alatt, több karakterből kommentelgetett az elkövető."
Lol, ez meg milyen légbőlkapott marhaság?! Gondolom nem a több hmsz-es "új" "játékos" feltűnésére gondolsz, akiknek pont most jutott eszébe cikket írni, kommentelni.
A többihez nincs hozzáfűznivalóm, leírtam mindent a cikkben. Mindenben az erep szabályai szerint jártunk el, lopás nem történt. Az egészet politikai okokból fújták fel azok, akiknek sértette az érdekeit az orgmutyi felszámolása.
Szeretem ha a BTK-val dobálózol, általában bizonyos körülmények esetén szoktad csinálni. 🙂
Konkrét bizonyitekod van hogy magánzsebbe vagy nem követhető úton lett mozgatva pénz? Feltételezem nem és csak a szokásos nagy szavakkal való dobálózás van, mivel már hazugságokat is beleszőttél a mondanivalódba...
Tűzért és téged nem neveztelek tolvajnak ebben az ügyben, de nagyon elcurtátok.
.
Senki nem mossa le rólatok, hogy eheslo bosszúvágyának sugallatára előzetes tájékoztatás nélkül a pénzes orgokat vettétek vissza. Én elhiszem hogy úgy volt ahogy leírtad, de az ekkor is etikátlan és megmagyarázhatatlan utólag.
.
A tisztességes eljárás az lett volta, ha szóltok előre, hogy mindenki vegye le a pénzét az orgokról mert rovancs jön,.
Az se lett volna gyerekünnep, nem a gyenge lelkű Tüzérnek való megpróbáltatás, de legalább nem sározzátok be magatokat a pénzek átmozgatásával és a kettősmércés listával.
.
A szemét tolvajoknak sosincs lelkiismeret furdalásuk, nektek van. De ez még nem ment fel az alól. hogy inkompetensen és etikátlanul bábként tettétek amit tettetek. És nem csak magatokat tették tönkre hanem olyan folyamatokat is amiért páran küzdöttünk.
Hamár ellenem indították Tüzért - és ezt kihasználták a fkszavazók - legalább lehoztátok volna a hónapot amennyire lehet, de nem... félmunka volt a 20 org visszavétele is.
Csúnyán belebuktatok, és senki nem mosdat ki belőle.
Te egy gyáva senki vagy, ócska szószegő, primitícv kollaboráns és kétszeres sikkasztó.
NULLA morális alapod bárkire hánynod, miután te SEMMIT nem tettél a helyzet tisztázása érdekében és az eállam, a közösség érdekeinek megvédésre.
3. elnökségedet nyomod és 3 alkalommal sem tettél az orgok ügyében SEMMIT.
Ahogy ezt a múlt havi orgmutyidkor megjegyeztem:
https://www.erepublik.com/en/article/-mk-llami-org-tad-sa-mag-ntulajdonba-febru-r-2665410/1/20,
"Ha szerinted ennyi national org van és ez a mutyid, aminek az "eredményeiről" itt elszámoltál kóser, akkor aljasabb vagy, mint gondoltam.
Nem volt nyilvánosan meghirdetve egy org bérbeadása sem, sem a feltételei, nem ismertek a national orgok kezelői sem.
Segítek neke😛
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NXAYXaqJCSiJtzDYaEBh-3QfLhixQBI2LAJs5wHXJEE/edit?pref=2&pli=1#gid=1
ez az általam ismert ultolsó nyilvános orglista.
No ebből te nem számoltál el a harmadával sem.
Tolvajok, csalók, idegen állampolgárok kezén hagytad a közvagyont.
Másodjára, mert az első elnökségednél is tojtál rá:
"....Tisztába tenni az orgokat sok meló és sok érdeket sértene. Akkor is ha már nem használja XY, úgy érzi a jogos tulajdona. Ha sem anyagi sem politikai haszna nincs a visszaállamosításnak, akkor azt sem teszem meg fűnyírószerűen.
Ha valaki bizonyítja hogy egy org illetéktelen kezekbe került vagy nem szabályosan lett kiadva, azt szó nélkül ticketelem.
Eddig 2 ilyen kérés érkezett,.
Tömegesen és indok nélkül sem visszaticketelni sem bannoltatni nem fogom az orgokat." fsb komment, Nap 3,750, 07:14
No ennyit is érsz, mutyistól."
világosan látszik, hogy az orgtolvajokat véded és azokat fikázod, akik a national orgok ügyében bármit is tettek, vagy tenni akartak.
Aljas alak vagy, nem csak gyáva, nem csak kétszeres sikkasztó és nem csak a bicskás antimagyar jeticsicskákkal kollaboráló gazember.
Nem vagyok szószegő. Pontosan azt csináltam amit mondtam. Nem veszek részt az orgok visszavételében.
És ez is igaz: sem anyagi sem politikai haszna nincs a visszaállamosításnak
.-
A te kicsinyes bosszúdat szolgálta ez az egész balha eheslo. De belesültél a bábjaiddal.
Becstelen ember vagy, mert ordas hazugságokkal becsmérelsz és rágalmazol becsületes embereket. Miközben magad is kettősmércés szemétláda vagy.
.
Ha lenne benned becsület megírnád hogy tévedtél. mert etikátlan volt csak a pénzes orgokat visszaticketelni, a pénztelenekből meg egyet sem.
Nekem semmilyen orgmutyim nem volt, a tiedből is kimaradok.
.
Februári elnökségem alatt nyilvánosan előre bejelentve és bárki által hozzáférhetően orgokat adtam bérbe. Hiába hazudod, hogy nincs forrás és mutyi volt, az egy lépés volt a rendezés felé.
Az én elnökségeim alatt egyetlen org sem tünt el és egyetlen fillér állami vagyon sem tünt el.,
Mindet végig vittem, úgy ahogy előre megmondtam, sem általad sem mások által nem befolyásolva,
.
Becstelen ember vagy eheslo, mert ártó szándékkal rágalmazol becsületes embereket.
.
De szerencsére ezzel az üggyel véged van, lejárattad magad beáldozva két fiatalt. Milliószor fogom rádolvasni, mert itt bukott ki jellemed gyengesége igazán. Jól dokumentált ügy, melynek egyetlen támogatója te vagy ebben a bemocskolt állapotában is.
A szavad semmit nem ér.
Pont mint a becsületed.
https://www.erepublik.com/hu/article/az-orgos-tott-bizalmatlans-gi-ind-tv-ny--2667525/1/20
"A kérdés arra vonatkozott, hogy impics esetén vállalnám az elnökséget vagy sem.
1. Ha az elnököt inaktivitása miatt impicselik, akkor nem vállalom.
2. Ha az elnököt politikai okok miatt impicselik, akkor nem vállalom.
3. Ha eMagyországot támadás éri és az elnököt alkalmatlansága miatt impicselik, akkor vállalom.
Véleményem szerint a 2. pont állt elő, mert az elnököt az orgok visszavétele miatt politikai okokból impicselik. Ezért úgy gondolom, hogy sikeres bizalmatlansági indítvány esetén nem alakítok kormányt, nem veszem át az állami vagyont, nem veszem át az orgokat és nem rendezem a ticketelt orgok helyzetét. Mindezeket a következő elnöknek kell megoldania.
A piros gombot megnyomom, ha alakul egy önszerveződő HM csapat és megírják mikor kell csatát indítani.
Az orgok helyzetének rendezésével egyetértek, de a módszerrel, amelyet Tuzerjanos elnök alkalmazott nem. Továbbá fenntartom, hogy a kormányok maximum 10-15 orgot használnak aktívan, a többi csak ballaszt és vesződség minden elnöknek."
23 óra elteltével már mást hazudtál.
https://www.erepublik.com/hu/article/harmadik-eln-ks-gem-2667631/1/20
Azóta újabb 24 óra telt el és aki nem vak látja a bicskás bandádat és téged is, amint a lopott holmival mutyiztok ezerrel, miközben azokat fikázod, akik a lopott holmit a közösségnek visszaszerezték.
Gyáva vagy.
Aljas vagy.
Kollaboráns vagy.
Senki vagy.
Én nem hazudok, és pont azt csinálom amit leírtam. kivéve a MNB orgot, mert közben az egyik pártdfogoltad, a teljes összeget beutalta (saját kariján keresztül) a kincstárba.
.
Ez szerintem helytelen lépés volt, és a biztonságunkat veszélyeztette.
Lépni kellet. Ezért az MNB orgot és a pénzt vissza ticketeletem.
.
Csöppet sem érdekel, ha a magadfajta ezt nem érti meg,
Én semmit nem loptam, nem mutyuzik semmilyen lopott holmival. Az embereid által másoktól elvett pénzhez én nem nyúlok, nem rám tartozik. Azokkal vitasd meg akiktől elvették, vagy akik a te ötletedre etikátlan módon elvették.
-
Becstelen ember vagy eheslo, mert ártó szándékkal rágalmazol becsületes embereket.
Nyilvánvalóan hazudsz, volt orgmutyid, nyilvános pályázat nélkül osztogattál általad visszaticketelt orgokat:
https://www.erepublik.com/en/article/-mk-llami-org-tad-sa-mag-ntulajdonba-febru-r-2665410/1/20
"Tolvajok, csalók, idegen állampolgárok kezén hagytad a közvagyont.
Másodjára, mert az első elnökségednél is tojtál rá:
"....Tisztába tenni az orgokat sok meló és sok érdeket sértene. Akkor is ha már nem használja XY, úgy érzi a jogos tulajdona. Ha sem anyagi sem politikai haszna nincs a visszaállamosításnak, akkor azt sem teszem meg fűnyírószerűen.
Ha valaki bizonyítja hogy egy org illetéktelen kezekbe került vagy nem szabályosan lett kiadva, azt szó nélkül ticketelem.
Eddig 2 ilyen kérés érkezett,.
Tömegesen és indok nélkül sem visszaticketelni sem bannoltatni nem fogom az orgokat." fsb komment, Nap 3,750, 07:14"
Ahhoz persze gyáva voltál, hogy mindet visszaticketeld, de Tüzért fikázod, mert 20 esetben meg merte tenni.
.
Most sincs benned még 20-hoz sem se becsület, se bátorság.
Itt hazudozol, amikor a saját szavaid cáfolnak.
Egy forrásod sincs, még egy szottyadt idézetre sem futja, csak hazudsz, hazudsz és hazudsz.
Feleslegesen.
annyira sötét vagy, hogy magad cáfolod meg saját magadat.
Nem érzed ezt kínosnak.
Nem ér a szavad semmit.
Te sem.
Szavahihetetlen vagy és becstelen, nem csak gyáva.
Hiába hazudozol, én pont azt csináltam amit leírtam előre, és most is tartom.
Te sem tudtál befolyásolni eheslo, pedig PM-ben irogattál nekem az org visszavétellel kapcsolatban februári elnökségem alatt,
.
Én nem vagyok befolyásolható, de a tüzér gyerek igen.
Pont azt tetted vele, amit velem akartál, csak rólam lepattantál, azért vagy most bepipulva rám.
De fogást nem találsz.
.
Felhasználtad Tüzér gyereket ordas bosszúvágyad oltárán.
És belesültél. Ehhez sem volt tehetséged.
Mert nincs elég intelligenciád, hogy előre lásd a dolgokat és a következményeket.
Csak a saját ügyed érdekelt, és becstelenség árán is kierőszakoltad,.
A saját szavaid cáfolnak.
Hazudtál, a szavad semmit nem ér.
Feleslegesen hazudozol tovább, ott van az idézet, ott vannak az újsgjaid is.
Le is mentettem őket, feleslegesen törlöd.
Nem azért mert szeretnek, de hogy lehet orggal pénzt mosni?🙂
Fékekről (azaz multi-accountokról, amelyek illegálisak a játékban) pénzt mozgatsz át valahogyan egy org-ra abban bízván, hogy orgot nem fognak banolni, vagy ha igen, valahogy vissza tudod szerezni. Ha pedig elült a vihar, saját kedved szerint használod fel.
Intelligens mosógéppel. 😃
Egyszerű.
Fake kari beutalja pénzt vagy goldot, és az összeg később ki lesz utalva valamilyen módon egy másik karinak😉
Annak nyoma is kell legyen. Van aki szépen vezeti a nyilvános könyvelését...
Orgra nem lehet utalni.
Bár lehet a piaci vásárlások is visszanézhetőek.
Jó esetben le is vannak könyvelve.
Hazudsz fsb.
Nem ufókkal vitték oda az orgtolvajok a pénzt.
Féltucat technika van rá, miként mossák a fake goldjukat a közösség tulajdonát felhasználva.
9 orgot bukott a fékereken eMagyarország.
Akiket nem banoltak, egytől egyig olyan jeticsicskák, akiket védtek a románok bérén vett kápóik és a román admin haverjaik.
Te hazudsz eheslo, vagy nem érted a magyar beszédet.
Orgra nem lehet utalni. Ennyi.
Kettőnk közül te írtál utalásról.
Én nem.
Te tudsz olvasni, vagy olyan buta vagy, hogy reflexból hazudozol?
Én ezt írtam: Orgra nem lehet utalni.
.
Erre te írod hogy hazudok.
Mivel orgra nem lehet utalni, nyilvánvaló hogy te hazudsz, ahogy szoktál.
A nyilvánvaló tények ellenére is.
Itt hazudozol, amikor a saját szavaid cáfolnak.
Egy forrásod sincs, még egy szottyadt idézetre sem futja, csak hazudsz, hazudsz és hazudsz.
Feleslegesen.
Annyira sötét vagy, hogy magad cáfolod meg saját magadat.
Nem érzed ezt kínosnak?
Nem ér a szavad semmit.
Te sem.
Szavahihetetlen vagy és becstelen, nem csak gyáva.
"és tudom, hogy mindenben a játék adta lehetőségek szerint és jogszerűen jártunk el. " - rosszul tudod.
Bövebben kifejtenéd?
Persze:
"1. Én adtam Tüzérnek egy listát az összes visszaticketelendő orgról, amely pénzösszeg szerinti sorrendben volt, ezért a pénzes orgokat ticketelte vissza először. A cél az orgok megszüntetése és az államkassza bővítése volt a tetemes januári pénzköltések után. Ahol egyértelmű, hogy ki trónol az org felett, ott nem nyúltunk a pénzhez (KD, a tisztességes Szempy által ulrat orgok). Ez utóbbi, belátom, hiba volt. A többi org visszaticketelése pedig folyamatban volt elég időigényes feladatról lévén szó. Így is egy hét után tűnt fel az orgokat bitorlóknak, hogy megszűnt a hozzáférésük.
2. A pénzek átmozgatása a mataszra az én ötletem volt és én is végeztem, hogy az orgok visszaszerzése végén egyben láthassuk, mennyivel tudjuk növelni az államkasszát. Mivel sok pénz lett mozgatva rövid idő alatt, ez az adminoknak pénzmosásnak tűnt (egyébként 9 orgon van permaban valódi pénzmosás miatt: egy újabb érv az orgok felszámolása mellett), ezért banolták a mataszt ideiglenesen, amíg ki nem derült, hogy semmilyen illegális tevékenység nem történt.
3. Az MNB államkincstárra való mentése saját ötletem volt. Továbbra is helyes ötletnek tartom ebben a kaotikus helyzetben a ballépéseket megelőzendő. A románpuccsal való hisztériakeltés pedig, ahogy már eddig is megszokhattuk, nem jött be.
4. Noha az orgokhoz való hozzáférés megszűnése esetén az elnököt szokták megkeresni, Tüzér egyetlen levelet sem kapott. A magyar moderátor, szeku is teljesen szakmaiatlanul, rosszindulattól fűtve előbb a nyilvánossághoz fordult, ahelyett, hogy az elnökkel vette volna fel a kapcsolatot. Remélem a tisztelt moderátor úr is érzi a saját felelősségét a kialakult kaotikus helyzetben.
5. A fentiekből látható, hogy senki nem a magánvagyonát növelte, hanem a januári pénzszórás után az államkasszát szerettük volna megnövelni az orgokon elfekvő, senki által nem használt pénzzel (ami nem magántulajdon: az hogy eddig a céges kocsit egyesek sajátként használták, nem jelenti azt, hogy az az övék), majd pedig az orgok nagy részét megszüntetni a jövőbeli visszaéléseket elkerülendő. Épp ezért minden lopással kapcsolatos rágalmat visszautasítok a magam és Tüzér nevében is.
6. Igen, belenyúltunk a darázsfészekbe, és kiderült, hogy az állam egyes területeit bizonyos személyek (többek között az örökös pártelnök és kongabáró féker Szempy) visszaélésszerűen saját játékszerüknek tekintik."
Ja, csak annyi, hogy számomra nem gond, ha valakivel, akár a mondandója tartalmával, csak a stílusával nem értek egyet... Simán belefér, mert olyan PC féle vagyok 🙂
Igyál inkább trágár bicskás.
Az se segít rajtad, de legalább nem csinálsz magadból nagyobb hülyét, mint ami vagy.
Szánalmas, amikor egy magadfajta hülye okoskodik.
Kedves Éhes Ló!
Nem vagy az anyám, hogy számonkérj.
Megjegyzem Neked, a Faternak és phoenix9876-nak:
A jogfolytonosság.
(Kb. RL a dicsőséges 133-napra hajaz. Ilyet legutóbb RL valami szocis CP mert megpendíteni, hogy Ő aztán az Örödg alaptörvényére nem fog felesküdni április 8 után, a kocsonyás kormány - vagy mit mondott - felszentelőjén. Ilyesmi előtte a rákosi padlást lesöpörjük projektje volt ... )
rölöt-t félretéve.
Kiszámíthatóság és tervezhetőség minden szereplő számára ment a levesbe. Ezt követően ki merné ORG-on tárolni azt, amit akármilyen célra összegyűjtögetett? Ez eddig egy - valamennyire - tervezhető/számolható környezet volt.
Fater, mint GM/HM/jótanácsos bábozott Jánossal? Vagy ez hogy is volt?
Semmilyen nyilvántartást nem láttunk az eredeti állapotról. Ha azzal indul ez a keresztes háború, akkor minden más, de így, az utólagos szarmaszatolással minimum nevetséges.
Semmilyen előzetes tájékoztatás (egyeztetés pláne) nem történt az elnök/fater részéről. Bátor volt, mert meglépte. Bátor, János mögött 🙂
Az éremnek kettő oldala van, de egy ilyen játéban nem egy érme van, hanem sok. Nem fekete-fehér ez a játék. Egy szkriptes csalós féker MU csapatot egy polcra tenni egy őszinte, tisztességes társasággal nem korrekt. És most ez is megtörtént.
A pénzek mozgatása – dokumentálás mellet is az lett volna – lopás, csalás. A kincstárba utalás pedig öngyilkosság, szándékosan tarkóra tették a következő ciklusok CP-i kezét.
Nézzed meg: https://www.erepublik.com/en/main/law/Hungary/204613
Profi a konga, nincs vezetés, nincs rajta senkink a figyelme. Még szerencse, hogy a frakció levélben figyelnek páran... Ezt nem hat hét lesz, hanem tizenhat visszacsinálni.
Nevetséges, hogy az államkassza NÖVELÉSE volt a cél, pici XLS-t csináj már magadnak a havi adóbevételekről, és az ellopott/tolvajkodás értékéről.
Akkora demagóg populista kamu ez a cikk, hogy Viktor szégyenheti magát 🙂