Zajedno možemo sve! [Big Deal]
Big Fellah
„... No kad se oslobodimo srpskog ropstva i stvorimo državu, vidit ćete kako tek naši kradu. Svak nas je stoljećima krao i potkradao, a najteže će i najgore biti kad nas naši budu krali te prodavali svjetskim je*ivjetrima i makro lopovima. Navalit će na nas kao velike ptice grabljivice. Tada će biti najveće i nerješivo pitanje - kako nas tada spasiti od nas samih?“
Zašto citiram Brunu Bušića?
Iako ovaj citat nije u potpunosti primjenjiv i na eHrvatsku, jer postoje neke stvari koje su recimo eNemoguće, bit ovog citata je da smo sami sebi najgori neprijatelj, naša nesloga, naša pohlepa i naša taština svakodnevno nas košta previše.
Što želim reći?
Prvo, ovaj članak pišem evo potaknut našim CPom koji daje ostavku (?), ali i stanjem uma u eHrvatskoj. Objavljen je članak kako naš CP nije pogriješio, krive se svi drugi, osim da se pogleda malo i samoga sebe, ne kažem da je CP kriv, niti bih prihvatio takvu ostavku, kažem da smo svi krivi upravo zato jer stalno krivimo jedni druge. Ok, novci su se prali preko blagajne očito, CP je to morao znati, ako ne on onda sigurno netko iz Kabineta, ali ne...prozivaju se svi ostali osim istog. Zašto? Zato što to svi kod nas rade. Svi prozivaju jedni druge, svi sebično igraju igru, a ova je igra socijalna, igra se grupno, mora postojati zajedništvo kako bi eDrzava funkcionirala normalno. eHrvatska mora funkcionirati kao organizam, a ako tom organizmo ne valja bubreg ili jetra onda već sa cijelim organizmom nije u redu, kod nas ne valja krv očito, svi gledaju kako će napakostiti drugima. Valjda mislite da ćete vi biti bolji ako prozivate druge?
Što predlažem?
Zašto smo nekad bili tako ujedinjeni i nadmoćni? Nismo, nismo se ni prije slagali, ni u v1 nije bilo previše sloge kad se govori o političkim pitanjima, ALI bili smo vojno složni, centrirani u HV i tu je bila naša snaga. To smo promjenama u igri izgubili, a samo svi mi zajedno možemo vratiti staru slavu, prvenstveno HVu, a samim time i eHrvatskoj. A prepucavanja ostavimo strankama i politici!
Kada bi svaki MU zaboravio na taštinu, na svoje zapove, na svoje ideje koje nemaju previše koristi za eHrvatsku i stavio istu tu eHrvatsku na prvo mjesto onda bi mogli postići čuda!
Ajde zamislimo sada ovo, obavi se razgovor sa Zapovijednicima i vodstvom svakog većeg MUa u eHrvatskoj, dogovorimo se svi ponovo stati pod istu zastavu, svi zajedno opet u HVu. Pod izravnim zapovjedništvom CPa, sa istim (ili barem sličnim) avatarima, da se nastavi svaka Brigada financirati barem malo od eHrvatske a ostatak sama Brigada da financira svaka za sebe, pa da se međusobno natječu koja će imati više opreme za svoje članstvo.
Ajde recimo, napravimo 4 Brigade:
1. GB - Tigrovi (Činili bi je sadašnji Tigrovi, plus jedna paravojska veća)
2. GB - Tuljani (Tuljani + još jedna paravojska)
3. GB - Kune (3.GB+4.G
😎
4. GB - Pume (7.GB+11.GB+9.G
😎
Mnogi će odmah na prvi pogled reći da je to nemoguće, da jedni neće htjeti preći kod drugih, ali zašto? Ako stavimo eHrvatsku svi skupa na prvo mjesto, ako stavimo taj jedan cilj da lupamo zajedno pod istom zastavom u isto vrijeme, da smo jednako koordinirani i organizirani, zar to nije dovoljan razlog da se ujedinimo? Imena Brigada nisu bitna, možemo se to sve dogovoriti, možemo staviti nova imena, nove brojeve, novo sve, bitno je zašto služe te iste Brigade i paravojske, služe zbog NAŠE eHrvatske, pa hebemu jel tako teško zaboraviti ono što nas djeli, zar nebi svi trebali imati istu želju, isti naboj, isti cilj?
Ajde idemo probati svi sjesti za isti stol, bez predrasuda, bez osuđivanja i sjetiti se zašto smo uopće ovdje, zašto smo došli u igricu, zašto je igramo, tko nam je neprijatelj, nadam se ne mi sami sebi, brojčano smo nadjačani, idemo mi njih nadjačati zajedništvom i organizacijom!
Reći će mnogi da je ovo nemoguće, da se ne može isfinancirati, ali nije u šoldima sve, pa snaći ćemo se kao i sada, još pogotovo ako ujedinimo snage, ako prepustimo mjesta u firmi “onima drugima”, ako stane brat uz brata, eHrvat uz eHrvata. A tek kad krenu sve te Brigade regrutirati, pa se natjecati koja ima više članova, koja može više opremiti, a sve u natjecateljskom duhu, za bolju eHrvatsku.
Zajedno protiv sile! Drukčije se ne može! Probajte zamisliti sve te ljude sa istim avatarom, imamo organiziranu akciju u 21:00, lupa istodobno 300 ljudi, 300 heroja koji su stali jedni uz druge, 300 kockica, nižu se jedna za drugom, ponovo će reći da Hrvati šalju cijelu naciju u rat, jer mi samo tako možemo opstati - cijeli, ujedinjeni, izliječimo ovaj naš organizam, eHrvatsku od svih rakova koji su nas napali. Zaboravite taštine, zaboravite grijehe, zaboravite titule, sjetite se eHrvatske!
Comments
Za shout:
ZAJEDNO MOŽEMO SVE!
http://www.erepublik.com/en/article/zajedno-mo-emo-sve-big-deal--2202192/1/20
...by eHrvati !
xd
ima pecat ima vote
zajedno=utopija!
eHrvatske paravojske su jedinice koje su privatno vlasnistvo pojedinaca. Ti pojedinci su cesto razocarani eHV-om i ukupnom politikom. Ti igraci su ulozili svoje novce da postanu ono sto su sada i razumljivo je da ne zele nazad u eHV, sami su sebi dovoljni i puno ze brze pojedinacno i kao jedinica razvijaju ovako.
Ima nacina da opet postanemo to sto smo bili ali u eHV ces tesko opet natjerati pojedince koji su u paravojskama. Tko se jednom opece puse i na hladno..
svaka ti cast
Pa ako su izgradili tako jake paravojske izgradili su ih kako bi vise mogli doprinijeti i pojedincu i drzavi, svaka cast na tome, ali ionako bi te paravojske trebale raditi za dobrobit eHrvatske, tako da bi povratak u NOVI HV bio samo napredak ka tom cilju.
Svaka paravojska, odnosno svaka Brigada bi i dalje mogla sama sebe voditi, samo sto bi bili pod zapovijednistvom eHrvatske, odnosno preza, i nebi imali avatare kakve imaju do sada nego jednake kao i ostale, to se mozda ne cini nekom velikom promjenom, ali zapravo stvarno je.
Naravno i lupanje u isto vrijeme i okrupnjivanje MUova isto..
Novi eHV je nemoguc, moguce su modifikacije i to je ono sto trebamo pokusati.
Imaš V+S
al ovo za paravojne jedinice da budu opet HV - mui teško, da ne kažem nemoguće.
To i je bit clanka, da se stavi eHrvatska ispred pojedinca, ispred MUa, onda nece biti nemoguce 🙂
Hvala na VS
Show me the moneyyyy! Igra se počela svoditi na lovu, pošto je nema i nema nekog čistog i legalnog načina da je se nagomila. Niti jedna svađa nije započeta a da nije bila direktno ili indirektno vezana za lovu, a lova je počela biti bitna pošto je nema. Plato stvara takovu klimu mešetarenem na MM, sve sam sigurniji u to...Po svim teorijama nakon pada kapitalizma, a to je i u RL i u eRepu, slijedi crvena revolucija (ne mislim na komunizam nego krv 😉 da me ne proglasite komunistom) i iza nje socijalizam 🙂 Dakle, Plato bi trebao uvesti mogučnost puča i diktature 🙂 i onda diktator/prez ima apsolutnu moć i neodređen rok trajanja (do slijedećeg puča)....i onda, zapljenit orgove, ukinut paravojske i sve pod državnu čizmu...kome smeta neka se seli i tako dok se stanje ne normalizira...bez nekog radikalnog reza nema sreće, previše se podilazi masi a u ovom slučaju masa nema jedinstveno mišljenje pa to nema smisla....sve je kao u RL...narod papučara vode papučari 🙂 al sam se sada dobro izasro, neka neko povuče vodu, nemam snage višr 🙂 nhf
uvijek sam za spajanje,posto nas je premalo aktivnih po mu-ovima,samo,toliki jad je medju ljudima,ljubomora,kakav rl tako je i ovdje,nema nam spasa,nikad nije niti bilo
ovo je hvale vrijedna inicijativa..sve dok mi lupamo jedni drugima za inat na potpuno različitim bojištima bit će nam ovako i još gore a sve zbog sebičnosti kako pojedinaca tako i MU-ova...najsritniji bi bio da nas konačno potpuno obrišu i da niko nikad više nedigne nikakav rw za naše oslobađanje jer smo idioti
Svi za eHrvatsku
Imas ambicije, imas s+v. A tu je i pecat, ali nemas svoju e-Hrv kao ni svi mi.
Ali cini mi se citajuci clanke starijih e-rep igraca da za ovo sto ti pises su vrlo male sanse.
Nesto je trulo u drzavi Danskoj (e-Hrvatskoj).
imaš vote
Sory društvo ali ja ne kužim neke stvari, pa kaj je u igricu ušo netko zbilja s idejom da izigrava neku kvazi RL veličinu? U igru sam ušo prek braceka kad sam vidio dobru zahebanciju preko novinskih članaka, a i da upoznam nove ljude preko pixela (daj Bože i u RL-u). Pa nemogu ja biti jalan na tuđu snagu ili medalju u mojem društvu (državi) - da ih barem ima čim više jačih. Trenutno kako je igra postavljena (uništena ekonomija) gušt u njoj može imati samo slabija strana jer da bi dobio bitku moraju biti svi skupa i dobro izorganizirani. To je čisto drukčiji osječaj nego samo dobiti s brojem igrača, a da ne spominjemo onda moguču zahebanciju protivnika.
Na tragu tvojeg pisanja nadam se da če netko nešto slično i napravit.
Glas i pretplata.
probaj direktno komunicirati sa zapovima kako HV brigada, tako i paravojnih - pitaj njih što misle o tvom prijedlogu - i ako iz tih razgovora uspiješ doći do kakvog pozitivnog zaključka, piši dalje
Bruno Bušić nikada nije izrekao gore naveden tekst...
Ja sam prvi protiv asimilacije iako nisam član HVa.
Svaka brigada bila državna, privatna ili civilna ima nešto posebno.
Treba proraditi na organizaciji i komunikaciji istih, a ne da se sve svodi na: "jedan narod jedno mišljenje"
Kaže stara narodna:
100 ljudi 100 čudi
100 žena 200 grudi
Klinac nije 200 grudi nego cica 😃
bravo sokole ujedinimo sve postrojbe, ima kod mene u novinama plan kako:
http://www.erepublik.com/hr/article/promjene-u-nas-hrvata-2144495/1/20
u drugu ruku zašto je rađen spisak eHrvata kad ih većina nije ispunila kako triba............
tribamo se pribrojat i posložit i dogovorit, tako da u vrtu Domovine kruške padaju ispod krušaka, a jabuke ispod jabuka i da taj vrt živi u harmoniji....
lijepo napisano
v+s
Zalosno je sto se kod nas mora dogoditi nesto kao sto je RL smrt kako bi mi stali pod iste boje, radili zajedno, zasto ne mozemo pronaci motivaciju i bez ovako tuznih razloga?
Siguran sam da bi eTomislav to htio...
IMA 5.GB IMA VOTE!!!
tesko da se to moze dogodit, bio sam godinama u haveju u 5.gb dok je jos bila u sastavu haveja i neki ljudi koji i dalje vuku konce su mi have ogadili. ljudi u haveju se moraju sami organizirat i poslozit, zasto bi paravojske koje mozda rade bolje vracali se pod okrilje haveja i nazadovale
Ima pečat ima vote x2
Nisam čitao sve od riječi do riječi, poruka članka je jasna. Nisam čitao niti sve komentare, pa ako napišem nešto što je netko već rekao - sorry.
Ukratko što bih želio reći - smatram da je krajnje neophodna depolitizacija vojske. Smatram da veliki dio problema, odnosno njihov uzrok, leži u tome što je tijekom vremena vojska postala jako politizirana, a to tako ne može biti. Ne može se vojnik baviti politikom, to ne ide. Ne može vojska donositi političke odluke, niti smije utjecati na iste. Dakle, svaki bi trebao odlučiti - ili biti vojnik, ili biti političar. Oboje ne može. Pripadnici HV, a posebno zapovjednici, ne bi smjeli biti uopće članovi bilo koje političke stranke. O eventualnom sudjelovanju u kongresu da ne govorim.
Političke odluke donose politička tijela, odluke koje se tiču vojske eMORH i gotovo. Čitam ovih dana o nekakvim org-ovima, o tome kako pojedine postrojbe daju, ne daju, imaju, nemaju...to je van svake pameti. Nema što zapovjednik postrojbe odlučivati Imenujte logističare koji će po tom pitanju komunicirati s ministarstvom. I gotovo. Nemaju postrojbe što preispitivati i dovoditi u pitanje odluke ministarstva i vlade. Kad sam pročitao da se to događa, isti tren mi je bilo jasno da je ova država debelo u kujcu.
Evo čitam komentare...potpisujem Klinca. Ne treba se dovoditi u poziciju da se samo zadovoljava forma. Asimilacija nikako nije rješenje, već komunikacija i koordinacija.
Jebote,pa ne mogu vjerovat.jučer mi pala ova ideja,ali nisam stigao do danas napisat članak o ovome,i danas napišem,ali nisam ga htio objavit,jer nije vrijeme za razmišljanje pored ovakve tragedije.
Uglavnom,krajni prijedlog nam je isti,samo sam se malo duže raspisa i otiša u prošlost.
Ali u svakom slučaju,isto razmišljanje imamo. : )
Objavim za koji dan.
Napravite to i vjerujem da će se mnogo Hrvata vratiti u domovinu...idemo rasturiti ovu jebenu igricu kao pravi Hrvati!
Napravite to i vjerujem da će se mnogo Hrvata vratiti u domovinu...idemo rasturiti ovu jebenu igricu kao pravi Hrvati!
x2
slazem se sa clankom u potpunosti i imas moju podrsku
Mr. Jack XDay 1,896, 11:42
43m ago
Napravite to i vjerujem da će se mnogo Hrvata vratiti u domovinu..
ja to prvi radim ako se ovo ostvari sta je muf napiso
Legija stranaca comes back home 🙂
Eto novog baby booma odmah.
U roku od par dana cu napisati jos jedan, malo izmijenjeni clanak, molim te shoutate kako bi sto vise ljudi dalo svoje ideje za ovaj cilj koji mislim da nam je svima isti 🙂
Sve pod jedan stijeg , jedna brigada HV-SOKOLOVI !!
A svaka regimenta ima svoj dosadašnji avatar , naziv i chat ako se može npr i onda se natjecati koja će regimenta imati veći dmg po DO-u.
Naravno DO bi bio jedan za sve regimente isti ! ZDS!
I taj glavni chat od HV-SOKOLOVI bi bio samo za brifing i koordinaciju zapovjednika regimenata ( odnosno sadašnjih postrojbi )
10 tank q3 =sub+vote
http://www.erepublik.com/en/article/new-missions-10-tank-q3--2202460/1/20
potpisujen svaku riječ v+s...još imaš i pečat 😃
o/
bravo
Glasao sam + pretplatu već imas
http://www.erepublik.com/en/article/this-time-maybe--2186740/1/20
Nek si ti zaradio i pečat od admina....svaka ''čast''
bolje da nisi ni dolazio (opet)