Kai seimas nori sugriauti vyriausybę
Asirgitawe
Sveiki
Šis straipsnis yra subjektyvi nuomonė. Ji nelabai skiriasi nuo objektyvios, bet kadangi tai mano vieno nuomonė, tai vadinkime ją subjektyvia. Pakalbėkime apie valstybės valdymą.
Kas įvyko? Seimas užsimanė valdžios. Tiksliau netgi ištraukė kažkokią konstituciją, kurios niekada nebuvo. Jie ją vadino eLT konstitucija(man pasirodė, jog ten e-padielkos konstitucija), nors nežinia nei kas rašė, kada rašė ir pnš. Esmė, jog yra pagrindas tikros konstitucijos, kurioje seimas turi didžiausią galią. Na kiek supratau, tai seimas ją ir priėmė, turbūt kokie 5 žmonės, kadangi tiek seime aktyvių būna. Esmė jos, jog seimas atsako už taikų sutartis ir karų pasirašymus. Turbūt tai pagrindinis punktas, kuris sukėlė daugiausia nesąmonių.
Priminimas: Jeigu būtų kuriama eLietuvos konstitucija, tai ji būtų rašoma atsižvelgiant į žaidimo mechaniką ir situaciją. Ir ją rinktų ne seimas, o visa tauta. Panašiai kaip buvo daromas LTB statutas.
Taigi eBulgarija mums paskelbė NE. Kadangi mes buvome be NE, tai aš išleidau po 2 minučių atsakomąjį NE Bulgarijai. Vėliau parašiau „lygiuot, nebalsuoja, laukiam valdžios sprendimo“. Na greitai pasirodė ir SP Lariox. Jis irgi tą patį sakė, jog laukiam kol ateis Gliookas ir pokstasq.Turbūt įstatymas paleistas buvo 8h, o po kiek laiko tas įstatymas turėjo 20 Taip, kadangi buvo gal kokie 5 seimo nariai atsistatydinę, tai nubalsuot prieš neliko šansų.
Priminimas: jeigu valstybė neturi kitų svarbių mūšių ir jai yra skelbiama Natural enemy įstatymas prieš šalį, tai seimas turi kuo greičiau išleisti įstatymą atgal. Tikslas, jog kai puls priešininkė komanda, kad mes turėtume NE bonusą. Šitas dalykas daromas visose eEuropos šalyse. Taip pat anksčiau visada(nuo NE įdėjimo į žaidimą) Lietuvoje tas irgi buvo daroma.
Kodėl puolė mus Bulgarija? Tą rytoj parašysiu savo straipsnyje.
Esmė, net jeigu būtų netikras Bulgarų NE, mes būtume užpuolę juos, kitaip sakant seimas iškart nuosprendį padėjo ant karo.
Na vėliau prasidėjo kaltinimai visam LLS, PetruiVykintui, Gliookui, Panterai, Asirgitawe (man). Priežastis, jog mes sėdime vyriausybėje ir neturime tautos pasitikėjimo. LNP: Lariox, iPSiArt, Salldo, jie tiesiog užsimanė valdyti valstybę. Sudarinėti taikos sutartis ir t.t. Jiems nereikia prezidento ar kažko kito. Jie mano patys gali sudarinėti karus ir taikas. Esmė, jog jie net nebendrauja su užsieniu. Nekalbu apie kitas sritis: naujokų mokymą ir kariuomenės organizavimą. Jie priešinasi sistemai, kurią sukūrė šiame žaidime serbai. Jie turbūt pirmieji nusprendė, jog reikia atskirti seimą, nes daug balsų pirkinėtojų ir t.t. Jie save laiko tautos išrinktaisiais(gal nevisi) ir mano, jog vyriausybė nedirba.
Kalbant apie ministerijas, tai visose ministerijose trūksta darbuotojų. Darbo ten tikrai yra ir ten atmosfera visai kitokia. Niekada nekalbėjau nei ministerijoje ar vyriausybėje apie tai kokioj aš partijoje esu. Seime argumentuodamas savo nuomonę man iškart Lariox kiša, jog aš esu iš LLS ir gadinu valstybe ir tralialia. LNP visos durys atviros. Išties nesuprantu, kodėl žmonės neina į KAM ar į URM, kur gali dirbti. Iš anksčiau kažkuris narys sakė taip: „Tegul LK formuoja gliookas ir pokštas, kadangi jie yra specialistai“. Jie moka tik kritikuoti ir vadovauti, tie tegul tą daro, kiti aną, bet patys neina nei į ministerijas dirbti ir pnš. Jie nori priversti seimą eiti į ministerijas, tiksliau vyriausybę (kas mėnesį) formuoti iš seimo.
Kodėl seimas negali būti vyriausybėje? 1. Seimas yra neaktyvi vieta, tik 5-15 žmonių seime būna aktyvūs. Likę nieko nedaro. 2. Seimas nėra specializuotas. Iš tų 40 politikų abejoju ar atsiras žmonių kurie norės sau imti sunkaus darbo. O darbas kaip KAM arba URM reikia turėti patirties ir tam tikrų įgūdžių. 3. Seimas kas mėnesį keičiasi, todėl vyriausybė kaskart ir keistųsi. 4. Sistema dabar tvarkoma yra, jog Prezidentas daro savo vyriausybę. Jam su tais žmonėmis yra smagu dirbti ir vyriausybei smagu. Tiesiog toks valdymas pasiteisina daugelyje eŠalių. 5. Vyriausybėje daug maloniau dirbti kaip komanda. Ten niekam nerūpi kokia tavo partija. Seime jeigu neranda argumentų eina prie partijos ir jos stūmimo. (tas buvo anksčiau, kai LNP vs SOL ir pnš)
Priminimas: Į vyriausybę gali ateiti bet koks žmogus, nesvarbu mums jo partija, svarbiausia gebėjimai ir noras dirbti. Vyriausybę formuoja CP, bet dažnai didelių reformų nebūna. Kiekvienas žmogus netgi iškart gali tapti vyriausybės nariu, jeigu atkurtų SD arba EM(žinoma susitarus su žmonėmis, bet tai nebūtų problema).
Taigi grįžkime prie karo. Bulgarija mums nuo anksčiau buvo grasinusi karu visam ABC. Na pats apie tai eLT parašiau (1453), bet žmonės į tai nekreipė dėmesio. Vėliau parašiau taikos sąlygas su Baltarusija (1453), jog mokėtume 120g, niekam netrukdė. Kai gliookas pasirašė taikos sutartį, buvo sukilimas iš vidaus. Esmė, jog tie Lietuviai galima sakyt sugadino sutartį. Kas vėliau? Vėliau Bulgarija atėjo. Čia ir esmė. Buvo planuota taika su Baltarusija, bet tauta ir seimas tuo buvo nepatenkinti, o dabar mes turime kautis su Bulgarija. Ši šalis yra viena iš stipriausių šalių, netgi stipresnė už visą ABC. Taigi jeigu nebūtų seimo nesąmonių ir tautos nuomonės, tai dabar nebūtų Bulgarų grėsmės. Dabar mums gresia ištrynimas. Kaltas gliookas, nors jo sprendimą sugadino seimas. Toliau seimas, o tiksliau tie LNP nariai su Slabotke spaudė ir kitus žmones, o jų dažniausias argumentas buvo apie LLS partija, o ne apie tam tikrą dalyką.
Kas kaltas liko: CP (Gliookas) ir LLS, kadangi jos narių daugiausia dirba ministerijose
Kas ištikro kaltas: dezertyrai(tie kurie kovojo prieš sutartį) ir seimas, kuris neklausė vyriausybės sprendimų/nurodymų.
Viso.
Comments
"Kai gliookas pasirašė taikos sutartį, buvo sukilimas iš vidaus. Esmė, jog tie Lietuviai galima sakyt sugadino sutartį. Kas vėliau? Vėliau Bulgarija atėjo. Čia ir esmė. Buvo planuota taika su Baltarusija, bet tauta ir seimas tuo buvo nepatenkinti, o dabar mes turime kautis su Bulgarija." Čia kas?Argumentuotas teiginys ar bandymas vėl išsimazint? 😃
Nes toks vaizdas,kad apart to,kad mušyje būtum rašai nesąmones.Seimas kaltas,kad jūs su savo "Nuostabia" taikos sutartimi išsinuomavot būtent tuos regionus kurie yra arčiausiai Bulgarų regionų? Ar seimas tai padarė? 😃 Jūs priimkite kritiką o ne lokite.
Slabotke, būtų taika, nebūtų puolę Bulgarai. Kalbant apie mūšį? Čia kalbi apie RW? Taip sukaliau ką galėjau ir padariau viską.
Dėl sutarties, ji buvo naudinga, kadangi dabar neturėtume problemų su Bulgarija. Sprendimas buvo teisingas. Mes regionų ilgai nebūtume išlaikę, kadangi mūsų sąjungininkai bėdoje, o Kroatai labai mėgsta į BY ateiti. Tiesiog BY yra BH medžiotojų vieta. Ten daugelis tankų sukala kokių 500k ir laukia BH ir stebi, kad nepakeltų daugiau už jį. Žiūrint į statistiką Baltarusija labiau stiprėja nei Lietuva, todėl dar vienas mums minusas.
Ai tai jau sutarties nebėra?Keista dar prieš porą dienų ji ale buvo.Tai apsispręskite 😃 Jei kritikos nemokate priimti ir iškart į kelnes dedate tai ar čia seimo problema?Tavo nuomonė iškarto yra tokia,kad kaltas seimas tik ne jūs.Pats paleidai įstatymą pats žinai,kad SOL ir LNP net kartu sudėjus nėra 15 narių seime tai gal pirmiau žiūrėkite kas jūsų tvarte dedasi.Kaltinti visi gali bet kai reikia savo kaltinimus paremti faktais kažkaip pradedate tapatį per tapatį malti 🙂 No offense bet trolinate ne tik vyriausybėje bet jau ir spaudoje.
Pirma, nelabai supratau, prie ko čia LNP. Manau, dauguma nebalsavo TAIP, bent jau kol bulgarai nepribalsavo. Aš išvis nebalsavau - iš pradžių laukiau, o paskui balsas jau neturėjo jokios prasmės.
Kas liečia dėl taikos su baltarusiais - "buvo planuota taika su Baltarusija, bet tauta ir seimas tuo buvo nepatenkinti". Šiaip tai Seimas tam neprieštaravo - antraip iškart galėjo naują NE kas nors skelbt, bet niekas to nedarė. Kad keli troliai sukovojo prieš teritorijų atidavimą, nieko nereiškia - mes jiems grąžinome, kaip kad ir buvo sutarta. Sumokėjome pirmą įmoką ir už kelių valandų bulgarai paleido NE įstatymą. Taigi, jei ką ir gali kaltint dėl taikos nutraukimo - tai tik baltarusius ir jų aljanso chebrą. Nieko, išsiaiškinsim su bulgarais ir priglausim anuos vėl po savo sparneliu, tik šįkart nepasitikėdami jokiais pažadais bei be jokių sutarčių.
Asirgitawe, iš visos LLS tave gerbiu labiausiai, kadangi nesi toks kenkėjas kaip dauguma tavo kolegų. Esi darbštus ir turiu pasakyt mandagus politikas. Dėl mūsų vakarykščio pokalbio man biškį nemalonu, kadangi išsiliejau ant tavęs (kaip vienintelio aktyvaus LLS nario likusio Seimo chate) už visus Gliooko ir jo pašlemėkų paskutinių dviejų dienų išsidirbinėjimus. Jeigu kur perlenkiau tai nuoširdžiai ir viešai sorry.
Bet tavo šito straipsnio tikslas man neaiškus, o faktai jame yra akivaizdžiai iškraipyti.
1. Visų pirma dėl Konstitucijos. Ipsiui ją davė kažkokstai ten senbuvis. Ji buvo parodyta Gliookui, paklausta jo nuomonės apie ją ir t.t. Gliooko reakcija buvo normali. Konstitucijos niekas netvirtino, kaip tu čia rašai (nežinau net iš kur tu čia ištraukei) ir net negalvojo tvirtinti. Tiesiog buvo kalbama kad toks dalykas yra, aiškinamasi kiek jis oficialus, ar apsimoka jos pagrindu kažką daryti ir t.t. Peršama ji niekam nebuvo, tą atsakingai galiu pasakyt. Todėl nesuprantu kokia čia panika dėl tos Konstitucijos ištiko visą LLS. Ten buvo tokia pat diskusija kaip ir šimtai kitų Seime.
2. Dėl to kad Seimas ima valdžią - nesutinku. Seimui valdžia yra duota jūsų pačių taip mėgstamos žaidimo mechanikos. Dėl nesuprantamų priežasčių šita institucija buvo iškastruota ir paversta mygtukus spaudančių zombių kompanija. Nemanau, kad Seimui reikia kokios nors neribotos valdžios, kurios jis neturi. O kad galima būtų Seimo nuomonės atsiklausti prieš sudarant taikos sutartis ir pan., taip, apie tai Gliookui buvo labai mandagiai užsiminta. Spaudimo jokio nebuvo.
3. Gliooko feilai. Šiuo momentu manau visiems jau aišku, kad pinigai Baltarusijai buvo padovanoti. Dabar jiem nebereikia prieš mus kovot plikom rankom. Kaip ten bebūtų, Gliookas Seime aiškino kad turi visokių chitroplanų, kuriuos tik jo genialus protas gali apdoroti ir negali dalintis slapta info su Seimu. Į tai aš, kaip SP, jam pasakiau, kad jei jis pažada kokių nors rezultatų, padarysiu viską kad Seimas jį palaikytų...
... t.y. Gliookui buvo išreikštas pasitikėjimas ir Seimo parama avansu. Bet kadangi, su bulgarais dabar gavosi nelabai kas, tai reikėjo surast kaltų. Ko pasekoje Gliookas apsižliubmė ir kaip maža mergaitė išejo iš Seimo čato su visais savo klounais, pasinaudojęs pretekstu - 20:0 NE balsavime.
4. Dabar jau visiškai aišku, kad skubotas Seimo narių balsavimas jokios įtakos šiam karui neturėjo, arba turėjo labai labai nedidelę įtaką. Kad daugiau kaip pusė Seimo narių yra itin žemo aktyvumo ir intelekto, tas yra visiem seniai žinoma. Todėl manau ir tau prieš leidžiant tą įstatymą reikėjo pagalvoti kas bus, galbūt pasitarti su kariškiais ar CP, ar tuo pačiu Seimu, o ne vadovautis aklai procedūrom. Bet net ir turint omeny nemažos Seimo narių dalies ... (patys parinkit epitetą), sutik, kad 20:0 retai gaunasi net gerai suorganizuotuose balsavimuose. Todėl man natūraliai kyla klausimas, ar tai nebuvo iš anksto suplanuota LLS provokacija? Nieko neteigiu, tiesiog pamąstymui.
5. Vyriausybės Seimas sugriauti tikrai nenori. Seimui reikalinga dirbanti ir patikima vyriausybė, taip pat kaip ir vyriausybei reikalingas prognozuojamas Seimas. Deja paskutiniai Gliookistų veiksmai (CP ignoras Seimui, neatliekamos VRM funkcijos) yra nukreipti i abiems šalims nenaudingą pusę.
6. Tai, kad Seimas nori sudarinėti taikos sutartis, skelbti karus ir vykdyti užsienio politiką yra totalus absurdas. Tam yra CP ir ministrai.
7. Kodėl Seimo nariai nedirba vyriausybėj už visus negaliu atsakyti, bet aš asmeniškai išejau iš URM į CP atėjus Panterai ir Gliookui, kadangi manau, kad LLS klounai griauna Lietuvą tiesiogine to žodžio prasme ir nieko nenoriu turėti su tuo bendro.
Taip kad iš kur tu čia prisirinkai tokių "faktų", bet tai yra melas. Jei nori galim daryt akistata su tuo kas tau praplovė smegenis.
O šiaip siūlau baigt šiknoj dantų ieškot ir grįžt prie visiem išsilaksčiusiem ministram prie darbo.
Su ta sutartimi yra taip, kad sunku pasakyti kaip bus. Pradinę įmoka, jeigu neklystu buvo sumokėta po Lenkijos puolimo. Labai daug priklausys nuo ateinančių CP rinkimų. Kadangi pagal tą sutartį, jeigu BY nori turėti 30 000BY po 10 dienų, tai turi jie užtikrinti tų regionų saugumą. Kol kas kozeriai yra Bulgarų rankose, bet jie dar turi prie savęs Makedonus, Turkus ir Vengrus. Nors su turkais ir vengrais yra paliaubos, o makedonai nelabai siekia veltis į konfliktą, bet Bulgarija neturi kur trauktis kaip tik į eLT. Kaip vietinis bulgaras man teigė, tai jie siekia tik NE bonuso. Tikslą slepia kaip padėti Rusijai kare su Latvija, bet kaip matome, Rusija (na tiksliau TEDEN) net lenkus įveikė. Na čia jau diplomatija turbūt bus.
Kaip minėjau dabar praradę draudimą nuo Bulgarijos, jie gali bandyt pervažiuot,
O jeigu nebūtų taikos? Bulgarai labiau norėtų mus pervažiuoti. Esmė, jog tie trys regionai mums atsipirks, kadangi prieš Bulgarus jų tikrai neišlaikysime. Prieš Baltarusius gal, bet čia vėl dėmesį reiktų skirt į malšinimą RW.
Lariox>>> šio straipsnio tikslas buvo informuoti labiau.
Dėl 1. Tai iPSiArt berots kopino tos "fake" konstitucijos citatas, kur seimas turi įvairias teises. Tiesiog jeigu aiškinamasi ar tai tikra, gal nereiktų ja remtis iškarto?
2. Čia norėjau labiau išskirt Salldo, kuriam reikia, jog jis būtų valdžioj, tarsi vienas iš svarbiausių. Tarsi viskas turi būti derinama su seimu. Nemanau taip. Čia gal yra mano asmeninė nuomonė, bet svarbiausia turi būti CP. Lariox, kiek laiko truko kol SP išsirinkom. Na kelias dienas, nes reikia atsiklaust visų nuomonės. Esmė, jog tai per lėtai vyksta.
3. Norėjau pasakyti, jog viskas dabar yra stumiama ant gliooko, Vieni randa įvairiausių argumentų, akd jis ten rusas, jo draugas Baltarusijos MoD ir pnš. Tiesiog čia žmonės kažkaip per daug regavo į tą taiką. Pinigų turime. Tai galime juos išleisti. O regionai sustiprina ekonomiką. vien jau tie +40proc, paskaičiavus jog pagamins žmogus 40 batonų daugiau, tai nuo batono apie 6ct, tai žmogus sumoka papildomai 2,4Lt, mokesčių. Na čia toliau ekonomika, kiek ten aktyvių paimsime ir t.t.
4. Provokacijos neplanavau jokios, kadangi paleidau įstatymą po 2 min, net negalvodamas. Kaip minėjau visada seimas laukdavo, netgi buvome parašę, jog seimas tegul nebalsuoja.
5. Va čia ir esmė, dirbanti. Dirba tada, kai yra kam dirbti. Dabar ministerijos pustuštės, kėdės laisvos yra.
6. Pritariu, bet čia kaip minėjau irgi buvo gal ne tavo noras, bet iPSiArt ar kažkas kitas tengė pagal konstituciją, jog seimas turi teisę planuoti karą arba taiką. Taigi čia vėl grįžtama prie BY sutarties.
7. Čia buvo tavo sprendimas, bet jeigu dirbai, pats žinai, jog reikia dirbti ir t.t. Seime tik sėda žmonės ir rašo ir įsivaizduoja, jog tai lengvas darbas.
Na dėl ministrų, tai viskas dirba. KM veikia, NM veikia, KAM veikia, LK veikia, DD veikia, URM (na straipsnis buvo) atsigauna, VRM (turėtų būti straipsnis) atsigauna. Tiesiog trūksta darbo jėgos, pats buvai URM, o jog URM funkcionuotų reikia daug žmonių.
Slabotke:"Nuostabia" taikos sutartimi išsinuomavot būtent tuos regionus kurie yra arčiausiai Bulgarų regionų? Ar seimas tai padarė? Jūs priimkite kritiką o ne lokite.
va dėl tokių "išminties perlų" tu ir tinkamas tik seime lot (ištiesų, tai reiktų mest tave ir iš ten, kad netrukdytum kitiem bent jau bandyt dirbt). Turiu tau labai konkretų pasiūlymą - atsidarai žemėlapį ir pavardini man BY regionus su bonusais, kurių mes neturim. O dabar palygink su sutartyje esančiais. Dar klausimų bus? ar tave kaip ciuciuką reik snukučiu į balutę baksnot? vari, tik kad užstumt ir dar aiškini apie kritikos nepriėmimą. Dar nemačiau nei vieno pagrįsto tavo teiginio (dėl regionų taip pat - tavo pasiūlymas, kaip reikėjo nuo BG grėsmės apsisaugot?)
Aširgitave - stiprybės tau kovojant su šita trolių banda. Tikėkimės atsilaikysim, protingų žmonių yra (seime taip pat). Reikia tik išsikuopt
Lariox'ai 🙂
Matei kiek LLS narių yra seime?
Buvo 7ni, vienas pasišalino, liko 6 - iš jų - aš, Gliookas II ir asirgitawe, kurie nebalsavome, tai manai čia mes rengėme kažką pasinaudodami likusiais 3 nariais?😉
Man tai labai gaila, kad Tu kaip SP neatlieki tokiu funkcijų ir leidi ne tik diskusijoms nukrypti i sona, bet ir elementariai skatini tokias, šneki tikrai nemandagiai, pašaipiai ir įžeidžiančiai.
o daugiau veltis į diskusiją net nematau tikslo, nes nieko taip ar taip tau būtų dzin ką parašau, nes jei jau priešiškai nusiteikęs esi ..
LAriox, jei seime bent 1/3 aktyvių mokėtų taip argumentuot kaip tu - tokios konfrontacijos kokia yra dabar - neturėtume. Iš šalies vaizdas toks, kad keletas rėksnių vadovauja visam paradui, nes ramieji arba tiesiog neturi tiek įtakos arba nenori veltis į diskusijas ir pasirenka pasyvumą. Esmė tame, kad turime sprogstamą mišinį - impulsyvų CP ir maištingus, rėksmingus ir mažai konstruktyvius seimo narius (ne visus!) Toks vaizdas, kad reikia tarpininko, kuris gesintų ugnis abiejose pusėse neprileidžiant konfliktuojančių elementų vienas prie kito. Senieji žaidėjai, dalyvavę politikoje, minėjo, kad planų prikurta milijonai, tad gal reiktų pasiraust tarp senų idėjų ir kažką daryt? juk seimas nori permainų, tai pirmyn. siūlom, svarstom, darom
Tauti durnas ne durnas nesuprasi... 🙂 Aš žinau dėl ko būtent elnių regiono reikia bet prieš tai reikia pasverti riziką žinant,kad Bulgarai grąsino visą ABC nušluoti - va tau ir rezultatas davėm jiems tiek pretekstą tiek ir priėjimą 😉 Bent reikėjo išlaukti kada Bulgarai būtų atsitrauke( arba kitaip geopolitika šalia esančiuose regionuose pasikeistu) ir visa problema baigtusi. Bet aišku aš su tavim nesiginčysiu nes jūs gi patys protingiausi ir tik jūsų nuomonė čia svarbi.
Tuoj mes juos patrauksim iš Ukrainos ir toliau ramiai gyvensim... Aišku, dar būtų gerai, kad ir rumunų čia neliktų....
Pantera,
Visas vajus prasidėjo tada, kai rezultatas jau buvo 23:3. Iš 31 Seimo nario tikrai žinau, kad nebalsavo Ipsis, aš ir Magnusas. Kadangi tu sakai, kad nebalsavo 3 LLS nariai, tai vienas iš mūsų meluoja (paskaičiuok : ).
Gliookas išėjo ir net grąsino atsistatydinti iš CP dėl to, kad buvo pasakytas žodis "konstitucija" - ir tikrai nieko daugiau - ne primestas, ne pavartotas kaip grąsinimas ar dar ką, tik pasakytas kažkokiam kontekste.
PV išėjo ir nebevykdo VRM fukcijų, pasipiktinęs dėl užmutinimo, kuris buvo skirtas 30-tą kartą kažką pavadinus debilu. Gal tu sakysi, kad jis ne LLS, bet manau kas bent kiek su eRepu susipažinę, viską supranta. Palyginimui paminėsiu, kad Slabotkė buvo užmutintas 5 kartus dėl tų pačių priežasčių, bet nei karto dėl to neapsižliumbė.
Žuvies grybas išėjo ir iš chato iš iš seimo narių išvis nežinau dėl ko. Nors bičas gana konstruktyvus, jį irgi priskiriu prie jūsiškių.
Tu pati išėjai įsižeidus ant manęs, bet taip ir nesupratau ką blogai padariau. Ant tavęs konkrečiai niekada gyvenime nesu stūmęs. Jei ten sakiau, kad tu į kažką esi panaši, tai buvo iš bajerių serijos, tikrai nenorėjau įžeisti.
Prie viso šito Browlis uždeda savo šeimininkui impichmentą ir pradeda kaip nenormalus CAPS LOCKU floodinti: BALSUOTI YES!!! BALSUOTI YES!!!
Na, Pokštas - ne LLS, bet teisybės dėlei reiktų paminėti, kad jis išėjo iš čato pats pirmas, kadangi "seimo nariai - idiotai". Šitas atvejis gal ir nėra kažkuo ypatingas, nes toli gražu ne pirmas kartas
Visas Lietuvos valdžios elitas,vieną dieną palieka Seimo čatą, nutraukia konstruktyvų dialogą, kai kurie net atsisako savo pareigų ir pradeda kliedėt apie tai kad per Seimą bulgarai užims Lietuvą ir t.t. Čia tau atrodo rimta? Jūs ten dirbt atėjot ar savo kaprizus rodyt?
Kaip aš savo SP pareigas atlikau aš nesiimu spręsti.Tegu sprendžia seimūnai. Ačiū už pastabą, stengiausi kaip galėjau. Konkrečiai vakar pripažįstu, kad dėl aukščiau minėtų priežasčių pratrūkau ir visus iš eilės išsiuntinėjau. Dėl to atsiprašau.
asirgitave - as ir ten buvau, kalbejau, ir maciau kas ka raso. turejau bendravimu per pm ir t.t. po sito straipsnio tau lieka viesai atsiprasyt visu zmoniu paminetu straipsnyje. nenoriu rosyt kodel ir t.t. turek savigarbos toki mesla rasyt, viesai. neginu nieko, neuztoju nieko situom klausimu. bet cia meslas.
po problemos sprendimo - tu pats lakstei is visu ciatu, nezinodamas ka daryt, ka kaltint, ir ka uzstot. tai zmogau - turek savigarbos.
Kadangi esu čia paminėtas straipsnyje, noriu pastebėti:
1. Jei turėčiau ką nors prieš Vyriausybę, nebūčiau inicijavęs įstatymo projekto dėl veiklos planavimo ir premijavimo/skatinimo už darbą valstybei. Kadangi ten aiškiai parašyta, kad už darbą Seime nemokama ir nepremijuojama o aš į jokias ministerijas neišėjau, gal nesunku suvokti, kad tai buvo padaryta dėl jūsų - dirbančių Vyriausybėje. O gal dar sulauksiu kaltinimų, kad aš pvz. tuo vėl kažką sugriauti norėjau?
2. Mes jokios valdžios nesiruošiam imti, nes mes ir esam valdžia. Jei dar žaisdamas Erepublik nepajėgi suprasti to, kad Seimas ir CP - yra VIENINTELIAI TAUTOS RENKAMI asmenys, turintys teisę inicijuoti sprendimus ir balsuoti juose. Vyriausybė yra SKIRIAMI žmonės. Nenoriu daug diskutuoti vėl apie visų šitų valdžios institucijų darbą, tačiau tam ir numačiau vieną iš savo būsimos kadencijos darbų - aiškų visos valstybės institucijų funkcijų, rolės ir tarpusavio santykių apibrėžimą. Bei vieną iš idėjų - Konstituciją, kuri tą apibrėžtų IŠ PRINCIPO.
Ir jei aš norėčiau paimti tą valdžią gerbiamasai Asirgitawe, aš ją ir paimčiau iškėlęs kandidatūrą CP rinkimuose. Patikėk manim, ne taip sunkiai, kaip tau čia atrodo apsėstam sąmokslo idėjų. Visa bėda, kad aš nenoriu jokių postų. Man nereikia nei CP. Nei viceCP, nei premjero, nei VRM, nei URM. Nei SP. Aš tau ir tavo kolegoms Vyriausybėje jau porą mėnesių bandau parodyti, kad žmogui nėra būtinos pareigos, jei jis nori kažką padaryti gero. Sugalvoti įstatymą, reformą, dar ką nors. Man kandidatavimas į Seimą - tai mega sociologinė apklausa, kažkiek parodanti kiek žmonės palaiko mano idėjas. Ir rezultatą aš matau.
O jūs gerbiamieji LLS troliai niekaip nesugebat nušokti nuo jūsų galveles apsėdusios įkyrios įdėjos "visi protingi ir dirbantys ateina į Vyriausybę". Ne, ne visi. Nes aš noriu matyti ir dirbantį Seimą ir jame dirbsiu. O jums tas labai nepatinka, nes tenka bendrauti ir derinti užuot kaip anksčiau paniekinamai numojus ranka ir išvadinus Seimą idiotų banda.
Ir dar pora pastabų atsakant į Asirgitawe hmmmm... teiginius:
"Tiksliau netgi ištraukė kažkokią konstituciją, kurios niekada nebuvo. Jie ją vadino eLT konstitucija(man pasirodė, jog ten e-padielkos konstitucija), nors nežinia nei kas rašė, kada rašė ir pnš. Esmė, jog yra pagrindas tikros konstitucijos, kurioje seimas turi didžiausią galią."
Atsakymas:
1. Konstitucija - siūlau Elietuvos piliečiams susipažinti apie ką eina kalba: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0By-vU6giuSUQZmViOGU0NzAtYTdiZS00NGM3LWI5NmQtNDc1YWViMDU3ZDIy&hl=en_US
Šią konstituciją,man , pristačiusia rinkimų programą pateikė vienas iš senbuvių - Noblas.
2. citata iš Seimo chato, kur paklausėme gerbiamo prezidento kas čia per konstitucija:
[2011.11.22 22:39:34] [gliookas-II][r.g.]: ta konstitucija turi klaida ant klaidos ir nenaudojama begale laiko del to, kad neatitinka tikroves ir kitu daiktu
[2011.11.22 22:39:43] [gliookas-II][r.g.]: as pries 6 menesiu ja eRep bendram taisiau viesai
Asirgitawe - ir po viso to tu dar aiškini apie paddielkos konstituciją ir neaišku kas ją kūrė?
Bet toliau - visas įdomumas. Kada su tuo pačiu Asirgitawe Seimo chat aiškinomės, kodėl Vyriausybė kelia skandalus, užuot atsakiusi į kelioliką kartų užduotus klausimus - ar tai galiojanti Konstitucija, ar projektas ar aplamai fantazijos, štai kas buvo atsakyta: (Ignas = Asirgitawe, Vilnietis Vilnietisas = iPSiArt)
[2011.11.24 22:40:52] Vilnietis Vilnietisas: jei ta Konstitucija yra negaliojanti (projektas, šūdojektas ar dar kas nors - taip reikėjo ir parašyti
[2011.11.24 22:40:59] Vilnietis Vilnietisas: jei ne užvakar - vakar
[2011.11.24 22:41:05] Vilnietis Vilnietisas: ramiai būtume patikėję
[2011.11.24 22:41:11] Ignas: tai esmė tame
[2011.11.24 22:41:15] Ignas: jog argumentų neturime
Ar po viso šito dar reikalingi kokie nors komentarai?
Larioxai,
Nežinau, kas buvo pabalsavęs, kai rezultatas buvo 23:3. Gal kažkuris iš tų 3 LLS narių (grubiai sakant iš 2jų likusių be manęs) ir buvo pabalsavęs, kalbėjau apie rezultatą kai buvo 20:0 (:
Dėl įžeidimų tai taip, dalis jų buvo lyginimai su kažkuo, juodinimas aplinkos ir t.t. Jei ir ne tavo iniciatyva, tai bent palaikydamas tokias diskusijas ir visiškai nerodydamas pavyzdžio jas užbaigti ar bent nesivelti kaip SP. Manyčiau pats turėtum žinoti apie ką aš🙂
Išėjau iš Seimo chato dėl anarchijos jame ir elementariai nenorėdama gaišti laiko skaitant tekstus, sukeliančius neigiamų emocijų, ir tarp jų ieškoti kažkokios svarbio informacijos, kur ir taip diskusijos ir mano argumentai ar paaiškinimai atsimušdavo į sieną, dėl kai kurių diskusijų dalyvių priešiško nusiteikimo ar selektyvinio skaitymo.
Savo pagrindinį URM darbą manau atlikau tinkamai ir nebūnant tame chate.
Tavo vadinamas "eLietuvos elitas" manau taip pat pasirodė puikiai ir jo darbo rezultatai visiems turėtų būti akivaizdūs.
Atsiprašymas priimtas(;
konstitucijos nekuriau. o viesame erep chate mes aptarinejome ja pries gera pusmeti ir bandeme del idomumo taisyti. bet jin juk nuo to kad aptarinejome nepasitaise. ir isvis jin jau tada galiojanti nebuvo ir pasenusia laike ja.
visa kita - sudas ir trolinimas wall of the text'ais
Tai kaip sakau - jei nėra galiojanti, kodėl to iš karto arba vėliau negalima pasakyti buvo?
Juk kelis kartus klausėme, ir pačioje diskusijos pradžioje - ar tas dokumentas veikiantis? Niekas negalėjo pasakyti.
O po viso to Seime trenkti viešą pareiškimą "viskas, Seimas rado Konstituciją, todėl tuo rodo kad negerbia manęs ir trukdo man, todėl išeinu" bulgarų puolimo kontekste yra, sakyčiau nelabai rimta.
Seimas balsuodamas iki prezidento liepimo balsuoti už "NE" Bulgarijai supjovė grybą. Tą kelis kartus jau pasakėme. Atsiprašyti galima, nors manau karo vis tiek nebūtume išvengę, nes pats gliookai Seime minėjai, jog gavai labai nedviprasmiškų užuominų.
Visa bėda, kad jumi trenkę durimis tada, kai jūsų reikėjo labiausiai supjovėte dar didesnį grybą. Pradedant PetruVykintu kuris ėmė Seimo pokalbių ištraukas skelbt tautai, nors tekste aiškiai parašyta - nebus skelbiama, kad nesukelt panikos. Baigiant Asirgitawe, kuris vakar kelis kartus prisipažino, kad NEŽINO ar yra Konstitucija ir ar ji veikia. Bet nežinojimas nei kiek nekliudė jam apkaltinti Seimą viskuo.
Ką po to apie jus galvoti?
vilnieti, as pasakysiu tau atvirai: sikau ir tapsnojau as ant tu dokumentu. jus patys belenka istraukete ir galvojate, kad kazkas i tai turi kreipti demesi dar.
tai JUSU problema ir nereikia manes kaltinti del JUSU feilu ir JUSU konstituciju. as tik CP ir neprivalau isvis jusu diskusijose dalyvaut
straipsnis liuks..kometarai dar geresni..vote sub
iPSiArt Day 1,466, 15:11
Jei dar žaisdamas Erepublik nepajėgi suprasti to, kad Seimas ir CP - yra VIENINTELIAI TAUTOS RENKAMI asmenys, turintys teisę inicijuoti sprendimus ir balsuoti juose.
--
Kai galų gale atsižvelgsi į tai kaip DAUGUMA seimo narių yra renkami, kokio aktyvumo ir darbingumo jie ten patenka, kokios patirties turi su šalies valdymu ir ką iš vidaus yra matę.
Galų gale kiek iš jų iš vis nori kažką naudingo veikti? Kiek iš jų turi SAVO nuomonę arba turi pakankamai žinių ir gebėjimų suvokti ir nuspręsti kas geriau? Kiek iš jų iš vis atstovauja ką nors daugiau nei 5g?
Tada gal nustosi nusišnekėt šitoj vietoj.
na kiek as pamenu tai ta "konstitucija", kazkas is kazkur istrauke, ir imete i seimo ciata - tipo kaip dokumenta. bet ten jokiu parasu, nieko, siap popierelis. iPSiArt pakele klausima delto, ir uzvire sudas visiems. ir vyko kas vyko - beprasmes diskusijos ir t.t. iPSiArt deja nenusiramino, o likusieji priesinosi. zodziu - pieva 🙂
siap pas zodis "konstitucija" daug zadantis, bet itariu su ja bus pravalas 🙂 netinka ji zaidimui tiesiog...
-->pokstasq
"Kai galų gale atsižvelgsi į tai kaip DAUGUMA seimo narių yra renkami, kokio aktyvumo ir darbingumo jie ten patenka, kokios patirties turi su šalies valdymu ir ką iš vidaus yra matę."
............
100 kartų girdėjau, tiek pat kartų galiu pasakyti atsakymą, kurio tu arba nepriimi, arba nesupranti, arba atsisakai suprasti, nes taip tau patogiau.
Taip, Seime yra daugiau kaip pusė pasyviųjų. Gal net du trečdaliai. Yra ten atėjusių todėl, kad prisipirko balsų. per mulčius. Atsitiktinai pakliuvusių dėl to kad pričiulbėjo nerealių dalykų. Ir pan.
Ir ką? Žaidimo modelis yra toks, kad Seimas vis tiek bus - troliai ar ne, kieti ar ne. Ir aš nemačiau nei vieno iš tų.kurie atsisėdę dabar CP ar Vyriausybės kėdese kurie būtų padarę KAŽKĄ, kad Seimas būtų išrinktas kitoks. Aš klystu? Tie kas esate partijose dirbate su sąrašais ir kandidatais, kad į Seimą nekandidatuotų atsitiktiniai žmonės?
O gal Vyriausybėje nėra atsitiktinių žmonių ir visi darbingi? Ir visi kokybiškai dirba? Ir naujokus apmoko ir įtraukia į valdžios institucijas?
Ir kiek jų turi SAVO nuomonę, be pvz. tavęs, pokštai?
Apie ką tada mes kalbam?
Gal apie tai ką patogu matyti ir kalbėti, nes, matyt, jei pirmas pulsi ir imsi šnekėti apie kitų silpnybes ir trūkumus, gal taip nukreipsi dėmesį nuo savųjų ar šiaip bent kažkuo pranašesnis atrodysi.
Tik nežinau ar suvoki, kad atrodyti pranašesniu ir būti pranašesniu - nebūtinai tas pats.
Prezidentas šika ir tapšnoja ant dokumentų. Laiko tai fake dokumentais - OK. Tik kažkodėl užuot ramiai pasakęs kad tai viso labo projektas, jis sukelia skandalą ne dėl to, kad Konstitucija - fake, o dėl to, kad Seimas parodęs Konstituciją kėsinasi apriboti jį ir tipo trukdo ir pabando trenkti durimis surengdamas impeach balsavimą o iš paskos - pusė komandos. Iš kurių NEI VIENAS nežino ar tai - veikianti Konstitucija ar fake. Ir jūs save po to laikot pranašesniais?
LOL...
nieko nesuprantu viriausybe sugalvoja koki istatyma tai semo nariai negali uzduot klausimu ir negali balsuot pries?
kitas klaumas butu, ko mes laukiam?
ne yra, apsigyneme, sajungininkus tuos pacius turim, priesas turi neviena kara
ko mes ju nepuolam?
bijom, ar nenorim supykint?
Kaip suprast seimas neklauso ministerijos. Seimas buvo tikslingai padarytas impotentu, kad negaletu kistis i prezidento ir jo komandos sprendimus, o ne atvirksciai. Yra epilieciu (pvz, as), Kurie renka savo atstova i valdzia ne uz batonus, ir tas politikas kuri as isrenku atstovauja mano nuomone t.y. tautos nuomone. Dabar man niekaip neisnesa tas pasakymas "Gliookas Seime aiškino kad turi visokių chitroplanų, kuriuos tik jo genialus protas gali apdoroti ir negali dalintis slapta info su Seimu." Cia yra ne kas kita kaip demokratijos zlugdymas, siekiant uzgrobti vienteise valdzia. O kadangi seimas vis dar reiskia savo teises i politinius sprendimus, todel iseina tokio lygio straipsniai - "seimas nori atimti is musu valdzia" As politologijos nestudijuoju bet cia ir arkliui aisku, kad ministrai siulo istatymus (ar ju pataisas tame tarpe ir konstitucija) seimas balsuoja uz ar pries su komentarais, o cp gali vetuot siulyt istatymus taisyt ir kt. O ka jus dabar darot?!
Seimas neaktyvus, tai gi ministerijos pasistenge ir pats prezidentas pasistenge kad seimas netektu galiu. O jei seime ner kam priimt istatymo, vadinasi istatymas ar vienoks kitoks sprendimas yra nepriimamas. nedarykit bardako o elkites kaip priimta konstitucijos, cia jums ne seip sudpopieris.
mano kaimynas vladenka kaltas
Pasakysiu trumpai ir aiškiai. Seimas su CP (kurio komandą sudaro Vyriausybė) yra vienintelės dvi institucijos galinčios ką nors įtakoti šitam žaidime. Natūralu, kad tarp jų visada buvo ir bus ginčų. Tą paliudyjo ir Nexrow - prieš 100 metų buvęs Lietuvos CP - jo laikais problemos buvo lygiai tos pačios.
Lietuvoj bus viskas OK tada, kai šitos institucijos susitaikys tarpusavy ir pripažins viena kitos galią. Be vyriausybės nebus įgyvendinama jokia politika. Be Seimo nepraeitų nei vienas įstatymas ir Lietuva būtų nuPTOinta. Su tuo reikia skaitytis. Seimas niekada netrukdė Vyriausybei dirbti, nenorėjo ir manau, nenorės trukdyti. Mūsų darbas - pritarti arba nepritarti vykdomai politikai, todėl būkit malonūs bent jau dalinkitės su Seimu būtiniausia informacija.
O tą ką dauguma ministrų prieš porą dienų padarė teisme - buvo tiesiai šviesiai pasiuntimas seimo nx. Jeigu jum atrodo, kad jūs čia Lietuvai padarėt geriau, tai labai klystat. Dabar veiksim atskirai ane? Kam nauda? Gal rusam, baltarusam, bulgaram, bet tikrai ne Lietuvai.
Ir šiaip ką galiu pasakyti: bijai Seimo, neik į Vyriausybę.
Ne teisme, o Seime norėjau pasakyt : D
Į iPSiArt paskutinį komentarą:
Pats suvoki koks yra eLietuvos Seimas, bet vis tiek bruki dėl žaidimo mechanikos jam priimti svarbius sprendimus? Tavo nesulaužoma logika ir nepriekaištingi argumentai, sugebėjimas perskaityti ir įsisiavinti (jei reikia pats pasidomėt arba pasiklaust kas neaišku) ką kitas asmuo sako / rašo yra tiesiog stulbinantys.
/sarcasm off
"Gal apie tai ką patogu matyti ir kalbėti, nes, matyt, jei pirmas pulsi ir imsi šnekėti apie kitų silpnybes ir trūkumus, gal taip nukreipsi dėmesį nuo savųjų ar šiaip bent kažkuo pranašesnis atrodysi."
--
Vėl interpretuoji savaip tai ką pasakau ir nesuprantu kodėl. Visų pirma, atidžiai persiskaityk ką aš rašiau. Kurioje vietoje aš kažką puoliau, baksnojau silpnybes ir trūkumus? (Išskyrus šio komentaro pradžioje)
NUSTOK SKAITYT TARP EILUČIŲ, TARP JŲ AŠ NIEKO NERAŠAU.
Vienintelė INFORMACIJA, kurią pateikiu yra TIK mano parašytas TEKSTAS, PASLĖPTŲ gilių minčių NĖRA.
Į tavo pamąstymus / klausimus (konstruktyvius) atsakysiu žydiškai - klausimais:
* Ar vyriausybė turi rūpintis kas patenka į seimą ar tauta, kuri jį renka?
* Ar vyriausybė turi apmokyti naujokus ir įtraukti į valdžią ar pati tauta turi pasibelst į duris ir padėti kuo gali?
* Ar seimas naujokus apmoko ir įtraukia į valdžios institucijas?
Nežinau iš kur tau tas laikymąsis pranašesniu į galvą šovė, bet jei tau neaišku koks skirtumas tarp asmenų, kurie daro ir turi realios info ir tarp asmenų kurie nedaro ir neturi info arba nori gauti info nieko nedarydami - Tai man trūksta žodžių.
Lariox Day 1,467, 01:40 skaitykit sita kopmentara ir issisavinkit.
problema ne sprendimuose, o zaidimo mechanikos nepaisyme. Viskas butu gerai kad pries darydami sprendimus ministerija pasitartu su seimu. Tik tiek tereikia, net jeigu aktyvu seima sudaro 15 zmoniu. Supraskit ePilieti su auksciausia valdzia jungia tiltas vadinamas seimu. Seimo darbas privalo buti viesinamas tik eLietuvos pilieciams prieinamais kanalais.
> Pats suvoki koks yra eLietuvos Seimas, bet vis tiek bruki dėl žaidimo mechanikos jam priimti svarbius sprendimus?
Pokštai, aš nemanau, kad yra protinga myžti prieš vėją ir prieš žaidimo mechaniką. Jeigu taip jau yra geimas padarytas, tai gal tiesiog susitaikom su tuo. Nesuprantu kaip tu gali tikėtis, kai sakai "jūs visi durniai, todėl darykit kas jum sakoma ir tylėkit", kad tavęs kas nors paklausys. Dar tik skatini dalies Seimo narių norą parodyti tau "kas čia bosas".
Išvis pokštai tu kaip ir adminas bet bruki savo žaidimo modulį.Sėdit vyriausybėje ir sėdėkite ir nemalkite šūdo
jus galit gincitis kiek norit, peikti vyriausybe, peikti seima. bet jus nepaneigsit fakto - butent seimas spaudzia "taip" ir "ne". ir kas to nesupranta - visada tures konfliktu su seimu. Vienintelis varirantas - paciai vyriausybei eiti i seima, ir tokiu budu bent jau is dalies ji itakot, o kai eina vyriausybe tiesmukiskiausiu keliu... nu sori. situom nieko nepasieksit. gincia buvo ir bus, visada nutiks taip kad seimas nubalsuot netaip. galbut, zaidimo mechanika nesuteikia geriausios valdymo strukturos, bet ir faktas tas kad vyriausybe pati nutolusi nuo zaidimo mechanikos, ir nenori nieko keisti.
Lariox, ir tau patarčiau neskaityt tarp eilučių, niekada nepamenu kad būčiau sakęs bent kažką panašaus į: "jūs visi durniai, todėl darykit kas jum sakoma ir tylėkit", kad tavęs kas nors paklausys. Dar tik skatini dalies Seimo narių norą parodyti tau "kas čia bosas"."
"Visa bėda, kad jumi trenkę durimis tada, kai jūsų reikėjo labiausiai supjovėte dar didesnį grybą. Pradedant PetruVykintu kuris ėmė Seimo pokalbių ištraukas skelbt tautai, nors tekste aiškiai parašyta - nebus skelbiama, kad nesukelt panikos." - ponas Ipsi, ar tu savo tautiečius tokiais idiotais laikai? manai jie nemoka pasispausti ant Bulgarijos linko ir pamatyti užrašo RANK 4? Kokia čia dar panika? 20:0, be leidimo balsuoti iki CP žinios - va čia yra panika ir visiškas bordelis.
Daugiau aš čia neturiu ką komentuoti, nes paprasčiausiai tai n kartų pasakiau Seime, išdėsčiau argumentus ir tiesiog dabar pavargau aiškinti tai. Aiškinkitės tarpusavyje, spręskit savo bėdas ir rodykit toliau, jog žaidimo mechanika jūsų pusėjė. Deja, vyriausybė irgi turi didelių svertų ir iž žaidimo mechanikos, kuri ypatingai veikia tą pačia mechaniką, bet vėlgi - kam aš aiškinu tiems, kurie nieko nenori girdėti ir atstovauja visą Seimą.
PV - Tu durnas.
Slabotke - žinok, su totally mentally disordered people aš nekalbu ir neturiu net kažką pasakyti, nes tiesiog nedaeina jiems iš ausies į galvelę. Pasimėgauk savo nuotrauka http://img405.imageshack.us/img405/5579/25491790.jpg ir pagalvok, kur aš tave galėjau matyti ir tą foto gauti.
ir apgalvok, koks esi realybėje ir kuom dediesi čia.
Pokštai, tai man tik ir lieka tarp eilučių skaityt.
> Pats suvoki koks yra eLietuvos Seimas,
Koks? Pilnas 2clickerių, balsų pirkėjų, nekompetingų naujokėlių ir visiškų tinginių? Ar ką tu norėjai pasakyt? Kiek tave pažįstu, tai man atrodo kad būtent tą.
PV - Ištraukei prieš 4 metus daryta girtą mano foto ir jautiesi kažkuom protingas? 🙂 Ko simą nukirpai a? Koks aš esu realybėje tu tikrai negali sakyti nes nixuja manęs nepažįsti tad nebelok kaip kvailys 😉