Juodoji vėliava
Nacionalistas
Straipsnis apie padėtį Lietuvoje.
Lenkų imperialistai užpuolė Lietuvą, tauta susivienijo, pamiršo senas nuoskaudas, nesutarimus, asmenines ambicijas. Tautiečiai aukojo savo laiką, klausė nurodymų. LK vadas, Lietuvos prezidentas Raigirdas paaukojo savo laiką, panaudojo gold, kuris buvo skirtas Lietuvos išvadavimui. Už tai jis negavo nieko, apart sugaišto laiko, nervų. Vietoje to – gavo kritikos. Tam tikri veikėjai, kuriuos įvardinsiu vėliau, norėjo pasijausti maištininkais. Viskas prasidėjo nuo Suino straipsnio, po kurio paspylė purvo lavina. Nenuostabu, kad po to LK vadovybė, kartu su faktiniu Lietuvos prezidentu Raigirdu, išėjo atostogų. Šalyje pradėjo klestėti anarchizmas.
Pagrindiniai kaltininkai, dėl susiklosčiusios padėties: TheNightHeDiedInside, afor, Bravo_man, ZygimantasB(gal kiek mažiau). Iš esmės šie piliečiai padarė skandalą. Griauti visada lengva, kaip ir kritikuoti.
Šalyje įsivyrauja visiškas anarchija-chaosas(būtent taip, linksmas). Linksmas skelbia anarchijos privalumus. O taip, dideli privalumai. Linksmas ir tctarget – abu ryškūs Solidarumo lyderiai, skelbia skirtingus nurodymus – vieniems – kovoti Estijoje, padedant mūsų draugams, kitas – kovoti RW. O taip, puiki situacija. Tauta nusivylusi, kaltina ne ką kitą, o tautą (nebelikus jokios valdžios, nebelikus kariuomenės, iš esmės nepripažįstant politinių partijų vertės, puolamas paskutinis bastionas – tauta). Sutrypus ir šį autoritetą liks visiškas anarchizmas(chaosas), kuriame mėgstamiausias šūkis bus KIEKVIENAS UŽ SAVE, visiškas egoizmas. VALIO! Dideli tokio valdymo privalumai.
Tenka bendrauti su tautiečiais, kurie nekovoja niekur, kam to reikia? Vis tiek nelaimėsime. RW sukėlimas karo tarp Suomijos ir Estijos metu galimas laikyti draugų išdavystę. Sudirbus Lietuvą iš vidaus belieka sudirbti ir mūsų vardą iš išorės.
ATSIPRAŠAU, BET TAI NE MAN.
Velniop jus, anarchistai. Velniop jūsų sukurtą padėtį šalyje.
Ateities perspektyvos
Stabilizuoti padėtį reikalingi nauji autoritetai. Visų pirma – prezidentas. Po šito sukelto skandalo iš oro – tikrai abejoju, ar bent vienas iš galimų LNP kandidatų (Nexrow, Raigirdas) kandidatuos į prezidentus. Solidarumu aš asmeniškai nusivyliau galutinai, aš visiškai nepasitikiu juo, jo galimais siūlymais prezidentais. Jeigu Solidarumo kandidatai bus išrinkti į prezidentus – siūlysiu LNP tarybai daryti jiems impachmentą.Žinoma, tam reikėtų nemažo LNP kandidatų kiekio į seimą, dėl ko raginu visus (tiek Nexrow, tiek Raigirdą), siekiančius padėties stabilizavimo, kandidatuoti į seimą.
Geriausias kandidatas šiuo metu būtų iš Lietuvos liberalų partijos. Žinoma, jis turėtų turėti autoritetą visuomenėje ir noro iškopti šį mėšlą, kurį pridirbo anarchistai. Tokį kandidatą, jeigu nekandidatuotų rimtų LNP narių, siūlyčiau tarybai palaikyti.
Dėkui už dėmesį,
Nacionalistas
Comments
Jėga pagaliau anarchizmas prasidėjo!!!!!!
Dabar tikrai grįšiu į eLT toliau skatinti anarchizmo šaknų augimą eLT.Kai nėra stiprios valdžios,o geriau jos išvis nėra šalis tampa laisva ir piliečiai tampa laisvais.
Igną į prezidentus.
Pirmas juokingas straipsnis po "is kaktos i desros sliosa". Sveikinu, prajuokinai 😃!
Straipsnio pirmoji dalis, mane tik suerzino. Negi neatsibodo kiekvienam interpretuoti KAM skandalą ir sakyti savo nuomonę? Na antroji dalis tai, pradžiugino ,kad vis dar yra bent šiek tiek toliau žiūrinčių žmonių. Šeip ištikrųjų vieninteliai man like autoritetai pirmoje vietoje Ignas Grinevicius. Žemiau jau stumdosi tkoie žmonės kaip Baneris ar Xerta.
tikrai prajuokinai, net nežinau ar reikia rimtai pažiūrėti ir rašyti rimtą atsakymą.
smagus skaitalas 😃
btw nazi scum
tas kuris atrodo kaip tikrai rimtas reikalas pradeti rinkimu kompanija
rimtas reikalas rinkimus gali laimeti tik arsiai kovodamas
reikalas nesunkiai rasti priesu
ROFLMAO
Nežinau juoktis čia ar verkti... ;d. Šauniausia vieta kai buvo pasakymas jog nepasitiki Solidarumu. Vat būtent Nacionalistais lieka nepasitikėti, kai šitaip švaistomi pinigai yra į niekur, tiksliau "gint" Lietuvos kraštą ir gaminti kariuomenei tankus, deja bet kariuomenę sudarė vienas Raigirdas. Tai kuom čia reiktų nepasitikėti? Solidarumas tikriausiai vienintelė partija kuri mąsto logiškai, tiesa dar liberalai. Žodžiu, nepradėsiu aš čia politinio karo, nes savo teisybes įrodinės abi pusės.
Skamba protingai.
Vadu reikia tiems, kas nemoka patys mastyti🙂. Kas nesugeba patys priimti sprendimu, kas nesugeba imtis iniciatyvos. Toks jausmas , kad cia pagrinde losia vaikai iki 15metu. Butent paaugliu tarpe pilna sukaliojimu ir autoritetu ieskojimu, pagal kuriuos nemastant kaip avinams butu lengva sekti...o po to apkaltinti jei kas ir nusiplauti paskui kitus "autoritetus. Jokios rizikos , jokios atsakomybes uz savo veikmsus-jei kas-vadas kaltas🙂. Labai jau pazystama situacija. Na, o kad solidarumas emesi iniciatyvos tai pagirtina. Nepagirtina, kad pamirso prezidenta infgormuot🙂. O mano pasiulymas labai paprastas. Lai suauge...ne- subrende ir suauge zmones susiburia i kruva su amziasu cenzu nuo bent 16-18metu ir tvarko reikalus.
Jei man 😮
dommkius, retas žmogus
Jei mokat mastyti, tai pats, kolega sau ir atsakykit i si klausima.🙂
Kas čia per kvailystė su tuo amžiumi? Dabar atseit dėl to, kad kažkurie čia yra vyresni, tai jie turi būt valdžioj, turi priiminėt sprendimus, nes "vaikai" to nesugeba? Juokinga! Sugalvosit dar ir čia dėt amžiaus cenzą, nes atseit jūs geriau žinot, kaip reikia žaist šį žaidimą dėl to, kad REALYBĖJE ilgiau gyvenot?
Toks požiūris yra siaubingos arogancijos, egoizmo ir "pasikėlimo" požymis. Aš asmeniškai šiame žaidime pažįstu tikrai daug asmenų, jaunesnių, nei 16 metų, kuriuos laikau gerokai protingesniais, labiau subrendusiais ir didesnės pagarbos nusipelniusiais, nei čia besireiškiantys vyresniosios kartos individai.
Blabla ir kas iš to amžiaus?Man 4 metai ir jau siautėju, esmė jog gali apsimest,bet kuo.Ir paaugliu ir suaugusiu,tai pat vaiku,mergina ir tt..
Nexrow neputok, nes toks požiūris yra siaubingos arogancijos, egoizmo ir "pasikėlimo" požymis iš "vaikų". Jog jie ir yra patys protingiausi ir išmintingiausi. Jų žodžiai teisingiausi, o sprendimai geriausi, o patirtis neturi prasmės.🙂Štai 1pamoka: Kitą kart kai skaitysi komentarą-perskaityk iki galo ok?🙂"subrende ir suauge". Kaip ir tu, manau, kad pažystu net daugiau vaikų protingesnių nei 40mečiai. Beje tu mane puoli, bet cia tik pasiulymas. Ar tu jau manai, kad ka parasau-jau istatymas ponas prezidente? Jei taip man garbe🙂. Beje "REALYBEJE"...hm regis kai kurie jau nebeskiria realaus pasaulio nuo virtualaus. Bet tebunie - patirtis VIRTUALIAME pasaulyje yra daug svarbesnis nei realiam gyvenime🙂. Ar dabar gerai?😉 ps: as nesu labai senas, bet visada isklausau labiau patyrusio patarymu-sprendima priimu pats.
Absurdiški tie teiginiai apie valdžios nebuvimo galimybę. Žaidimas taip jau sukurtas, kad kažkokia valdžia čia turi būti. Bet ji nebūtinai turi būti autoritarinė. Kiek demokratiška ji bus, priklausys tik nuo mūsų pačių. Ir kiek laisvai mes mąstome, kiek laisvi mes esame, priklauso irgi tik nuo mūsų pačių. Niekas čia jūsų per prievartą negali varžyti ir nevaržo, bet jei patys nesugebate laisvai mąstyti bei būti laisvi, kaltinti dėl to kitų neverta.
Smagus straipsnis, LNP grįžta prie savo š... pilstymo, šį kartą užkliuvo solidarumas, žinoma galima tai nuleist juokais, bet manau turiu parašyti kaip yra iš tiesu:
1. Dėl raigirdo tai nieko negaliu pridurti, manau kad jis elgėsi iš esmės teisingai, tik gal reikėjo iškart informuoti - nebūtų susilaukęs nepasitenkinimo bangos.
2. Nemaišyk anarchijos su chaosu, tai visiškai skirtingi dalykai.
3. Linksmas nurodė padėt Estams kai dar nebuvo žemaitijos RW, ir aš tam nekiek neprieštaravau. O kai atsirado žemaitijos RW (kai tuo tarpu estu karu dar net nekvepėjo), galėjome prisitaikyti prie situacijos ir atsikovoti. Bet mūsų mielas prezidentas nepasiremdamas jokia logika, to daryti neleido. Mielas Nacionaliste pasakyk kaip vakar vakare/naktį padėjai estams? Ir kur tavo nacionalumas paliko kai turėjome puikia progą atsikovoti žemaitijos regioną?
4. Labai įdomu apie kokia čia draugų išdavystę kalbi tarp lietuvių ir estų? Kaip mes juos galėjome išduoti, jei jiems nereikėjo visiškai jokios pagalbos, o jei ir būtų reikėję, būtume puikiausiai padėję šiandien po 10h. ryto (žemaitijos mūšis jau seniausiai būtų pasibaigęs).
5. "Jeigu Solidarumo kandidatai bus išrinkti į prezidentus – siūlysiu LNP tarybai daryti jiems impachmentą." Valio, net nežinai kas per žmogus eis iš solidarumo į prezidentus, o jau turi išankstini nepagrįsta nusistatymą, šaunuolis. Taip ir toliau.
6. "Velniop jus, anarchistai. Velniop jūsų sukurtą padėtį šalyje." Ne mes kuriame šią padėti - mums iš to jokios naudos ir solidarumas čia ne prie ko, tiesiog kaip didžiausia partija turime analogiškai ir daugiau aktyvių žmonių kuriems nepatinka priimami vieni ar kiti nelogiški sprendimai, tokių žmonių yra ir kitose partijose, bei taip pat nepartinių. Nesupratau ko tau užkliuvo čia būtent Solidarumas - turbūt pasiilgai to š... pilstymo ant kitų partijų.
TcTarget + 🙂
amzius nesvarbus tik nepilnameciams
Aš numaniau, taip ir atsitiko - tokios taktikos laikymasis LNP priėjo prie tokios stadijos. Tik šį kartą įsikišau labai mažai.
Pamanyk "šie piliečiai padarė skandalą. Griauti visada lengva, kaip ir kritikuoti." . Tai mes griovėm ar kritikavom? Mažiau verkit, o priimkit kritiką, kaip vyrai, o ne įsižeiskit... va kaip blogai.
Valdžioje esantys žmonės yra atstovaujantys mus. Jau senai aptarta, kas ko nepadarė ir kas yra kaip. Viskas yra gerai, priimkite kritiką ir dirbime toliau. Kai nėra dialogo tarp tautos prasideda konfliktai. Tad šiuo atveju, ne aš dariau tą atskirtį, o patys atstovai. Nusivalykit ašaras ir dirbkim toliau.
O jei negalite dirbti. Išformuokite ir kažkas dirbs už jus.
p.s. Niekas nenuvertina kažkieno tai darbą. O klaidų pasitaiko visur ir visiems.
Nusivalyk ašaras, Nacionaliste. Pradėjai jau kovoti su savo fobijomis anarchijomis ir partija Solidarumas?
Aš pats kandidatuosiu į parlamentą tam, kad apsaugoti tautos nacionalinį interesą, jei tauta išsirinks savo prezidentą, jis ir turi juo būti, nepriklausomai jei kažkoks Nacionalistas mano, kitaip. Jis atstovaus visus tautiečius, ne tik jus.
Šiaip vaizdas tai apgailėtinas. Gavot truputį pylos ir dabar skundžiatės. Jūs stengiatės ne kad, užglaistyti tuos nesutarimus, o aštrindami.
Šūdais mėtant ant visų (šiuo atveju, ir ant manęs), kurie mano kitaip, pats švaresnis nebūsi.Pats labiau apsišūdinsi.
@Giedrius-Wraith Jaunų žmonių žodžiai nėra teisingiausi. Bet suaugusių lygiai taip pat jie nėra teisingiausi. Niekas negali būti teisingiausias, kol yra toks požiūris, kol yra skirstoma į "vaikus" ir suaugusius. O puolu dėl to, kad čia yra žaidimas, o ne realybė. Jei čia, kaip ir realybėje, atstumsi jaunesniuosius ir "tvarką daryti" leisi tik vyresniems, tai kaip tau atrodo, kas iš to bus? Ogi neapykanta, konfliktai, susiskaldymas. Labai to norit?
Be to, patirties realybėje aš kaip tik nemaišau su virtualia patirtimi. Būtent dėl to tai ir išskyriau. Tas, kuris daugiau patyręs realiam pasauly, dar ne būtinai turi būti daugiau patyręs ir geriau nusimanyti apie žaidimą. Būtent tą aš norėjau pasakyt. Tamstai pačiam reiktų pirma perskaityti normaliai komentarą, prieš atsakinėjant į jį.
@MrEdo123 Būtent. Ir taip yra dėl to, kad tie pilnamečiai siaubingai diskriminuoja nepilnamečius. Ir būdamas 14-15 metų gali sau laimingas žaist šitą žaidimą, kol neatsiranda gudručių, sakančių, kad jie geresni, nes jie vyresni. Man asmeniškai yra 17 metų. Taip, aš nepilnametis. Ir ką? Kuo TU esi geresnis už mane šiame žaidime?
@TcTarget, kaip gali sakyt, kad aš neleidau kažko daryti, jei mano draudimo vis tiek neklausei? 🙂
Amžius gali būti reikšmingas tik dėl to, kad gali indikuoti žmogaus patirtį, subrendimą. Tačiau tai toli gražu nereiškia, kad tik amžius visa tai atneša.
Man 22 m. ir manau, kad kalbėti apie amžių yra kvaila. Žinoma, politiniame kontekste - tai galbūt išprusimas, gyvenimiška patirtis, logika. Tačiau čia žaidimas ir turėtumėm vieni kitiems padėti, nei kabinti juodas vėliavas ir juodinti. Tautiečius.
Kai Lukašenka kritikuoja savo tautiečius protestuojančius prieš nužudytus tautiečius - tai autokratinis prezidentinis rėžimas.
Kai tauta argumentuotai kritikuoja demokratinę valdžia, tai demokratinis požiūris, nes kritika gerai abejoms pusėms, neleidžia sustabarėti.
Sutinku su Ignu.
TcTarget for President!
Is tikro, tai visi tie, kurie garsiai reke, patys uzsinorejo i valdzia. O kaip i ja patekti? Is praziu reikia eliminuoti senaja. Tai Solidarumo vadai, nutare pasinaudoti situacija.
Uzsimanet KAM fondo pass? Geriau pradekit nuo kokio burio vado pavaduotojo pareigu. Ziurek, po kokiu metu, pasieksi tai, ka pasieke Raigis.
Norit i Prezideto kede? Na, zinau keleta tinkamesniu kandidatu. Ir nebutinai is LNP.
Jei atvirai, siekti postu tokiais metodais, man atrodo maziausiai zema.
Man 32 metai, bet as niekad tuo nebandziau remtis, siekaint kazkokio posto. Zinau, kad yra jaunesniu zmoniu, kurie vertesni, vieno, ar kito posto.
To: Stankia, aš nekandidatuosiu į prezidentus, nes darbe nebeturiu laiko užsiimti erepublik, o prezidentas kuris online bus tik nuo 18h, manau nebus geras prezidentas.
To: Nexrow, aš neklausiau tavo nurodymų nes maniau ir manau kad jie yra nelogiški. Bet kadangi tu esi prezidentas, ir tave išrinkę žmonės tavęs paklausė, tai ir nesugebėjom laimėti samogitijos mūšio, stebėjau visą mūšį nuo pat pradžių, kiekvienam mūšiui laimėt užtekdavo vos po ~20k damage, bet su saujele žmonių ir tai buvo pernelyg sunku padaryti.
Beje pastaruoju metu iš eilės pradėjai priiminėti nelogiškus sprendimus, nors praeitomis kadencijomis puikiai atlikai šias pareigas. Įtariu kad tu arba "perdegei" arba esi kažkieno įtakoje.
Kad ir šiandieninis persikraustymas į Estija (kai dar nevykstą mūšis), ar nors šovė tokia mintis kad tokiu sprendimų darai didžiulę žalą e-Lietuvos ekonomikai, bei žala e-Lietuvos verslui? Ir ta žala gali būtį didesnė, nei kad estu užpuolimo kaina. Jei šiandien mūšis neįvyks, mano akimis čia bus tolygu skatinimui emigruoti.
vaikai nesugeba priimt tinkamu sprendimu!
Nukainotas i prezidentus!
To: OneFineDay,
Dabar suprantu kodėl gimė šis straipsnis, LNP išsigando konkurencijos.
Kaip jau sakiau aš neisiu į prezidentus, dėl kitų kandidatu taip pat dar neaišku. O dėl tų passwordu, tai tiek aš tiek linksmas turėjo N galimybių juos gauti ir užimti atitinkamas pareigas, kad ir pats nexrow dar prieš mėnesį siūlė užimti ekonomikos ministro (LT😎 kėdę, taip pat Darbo departamento. Nežinau nei vieno solidorumiečio kuris verštusi į tas vietas. Tai šis tavo komentaras visiškai nelogiškas.
ne visi LNP laikosi tos pačios nuomonės.
Dėl LK (Raigirdo) veiksmų manau jau per daug kalbėta.
Dėl situacijos su estais, kaip dalis jūsų nesuprantat elementarių dalykų:
1. Su estų pagalba darydami latvijoj RW mes turim daugiau šansų regioną atsiimti.
2. Jei būtumėm atsiiminėję vakar Žemaitiją, tai daug kas galimam mūšiui nebūtų pasirengęs
3. Ne visi turi pinigų ir gali sau leist kiekvieną dieną pirkt ginklus bei maistą ar papildomą auksą naudot.
4. Taip, Estijoj mūšis neprasidėjo (buvo tik spėjama), bet jei būtų buvę... arba jeigu mes būtumėm... kaip ir bet kokiem gyvenimo atvejam galit spangt tokiom temom, bet aš nesunkiai jum surasiu ir blogas pabaigas kiekvienam jūsų sugalvotam jeigu...
AŠ už Nukainotą.
pokstasq: kalbi netiesą: jei aš dvi dienas būčiau sedėjęs vien tik Estijoj būčiau nieko nepadaręs tiesiog. Buvo totali nesąmonė mums visus išsiųsti, kai dar net neprasidėjo mūšis. O ta kainą žymiai didesnė mums patiems kainavo... kiek mūsų biudžetas prarado? Jei jau puls (tai koks skirtumas, ar jiems tai kainuos daugiau ar mažiau, jie vistiek puls. O Lietuva daug praras. Tie pinigai galėtų būti skirti lietuviams batonais ir ginklais aprūpinti.
to onefineday
"is tikro, tai visi tie, kurie garsiai reke, patys uzsinorejo i valdzia. O kaip i ja patekti? Is praziu reikia eliminuoti senaja. Tai Solidarumo vadai, nutare pasinaudoti situacija."
tai, kad nežinau ką kalbi, bet seime solidarumo narių nemažiau nei LNP, vyriausybėje taip pat. Nebent kalbi apie LK kurioje mažai reiškiamės, bet iš esmės aš ir dar keleta kitų solidarumiečių mano, kad LK išvis nereikia, tad ir joje vadovauti negalim norėti.
"Uzsimanet KAM fondo pass? Geriau pradekit nuo kokio burio vado pavaduotojo pareigu. Ziurek, po kokiu metu, pasieksi tai, ka pasieke Raigis."
čia tai išvis absurdas, net neįsivaizduoju kaip sugalvojai.
"Norit i Prezideto kede? Na, zinau keleta tinkamesniu kandidatu. Ir nebutinai is LNP."
prezidento kėdę turėjom vieną mėnesį, tad jeigu užsinorėsim, tai tiesiog iškelsim vėl savo kandidatą, o tada jau žmonių apsisprendimas parodys. O dėl kandidatų tai kaip tik žinau tinkamų ir aš ne vien iš solidarumo, bet vat iš LNP tinkamo nebematau nei vieno.
"Jei atvirai, siekti postu tokiais metodais, man atrodo maziausiai zema."
siekti postų kokiais metodais? jeigu nepastebi, tai čia jūs rašot kažkokius absurdiškus straipsnius ne mes, iš pradžių galvojau net nereaguoti į šį straipsnį, nes galvojau, kad bus palaikytas juoku, bet kaip matau užvirė diskusijos, tai truputį ir čia pasireiškiau.
Ai ir dar kartelį pakartosiu visiems tiems, kas mano, kad anarchija nors kiek susijusi su chaosu, kad tai DU SKIRTINGI TERMINAI.
"
Rezultatas:
1. Niekas niekur nepakovojo jau dvi dienas. Patys lietuviai suomių straipsniuose ragina pulti estus. Gerai, kad pats neiškentęs koviau Žemaitijoj, o šiandien Rusijoj sukilime.
2. Mes vis dar neturime Žemaitijos regiono, o Estijos prezidentas ragina "get your planned RW". Nes belakam aišku, kad okupuota teritorija reikia atsiimti ir tik tada padėti. Gal paprašykim, kad į pagalbą dar ateitų rusai? Juk estai ir mes taip pat nemažai padėjom 🙂
3. Lietuva praranda dalį pinigų, nes Žemaitija okupuota. Verslininkai, kad jų ir nedaug yra skriaudžiami, bet Žemaitijoj tikriausiai nei vienas nacionalistas lietuvis negyvena, tad Žemaičius galima kaip kozirį naudoti.
4. Nusiuntimas ir laikymas savo karių kainuoja labai daug. nes žmonės pirmaiausia prarado darbus, nepirko maisto, ginklų ir t.t. Nėjo į darbą. Tai ženkliai didesnė suma, kurią prarado tautiečiai. Mums jau apsimokėjo padirbti, apsipirkti ir kariauti, o dar iš biudžeto lėšų paremti visus karius :>
Tct target 🙂 sukilimas samogitia prasidejo anksti ryte apie 7-9 val o pagalbos pas estus buvo prasoma jau gerokai po pusdienio 🙂 Tuo labiau kad apie sukilima nebuvo niekam pranesta ,o apie pagalba estam pranese prezidentas.
Taip kad jau baik bent taip akyvaizdziai meluot 😉
To: MariusMG, dar vienas iš medžio iškrito, tu man parodyk kur aš meluoju??
ar aš turiu piliečiams nurodymus duoti kur kovot?
ar aš turiu prašyti pagalbos norint atkovoti LT regioną, juolab kad RW buvo sukeltas nemano iniciatyva?
TcT Target "Linksmas nurodė padėt Estams kai dar nebuvo žemaitijos RW, ir aš tam nekiek neprieštaravau. O kai atsirado žemaitijos RW (kai tuo tarpu estu karu dar net nekvepėjo)"
Cia yra totalus melas 😉Jau buvo 4 musiai praeje samogitia RW kai buvo parasytas straipsnis. O tai svarbu todel nes tu samogitia musi labai aukstini nors jis buvo sukurtas tik del supistu medaliu... nes jeigu nebuciau uzsimines apie ta musi komentaruose tai turbut ir dar 4 musiai butu praeje ir niekas apie ji net nezinotu. Todel prasau nemeluot ir neklaidint visuomenes del to rw svarbumo...
MariusMG tau turėtu būtį labai gėda, tu mane jau antra kartą nepagrįstai pavadinai melagiu, jei turėtum nors kiek savigarbos bent jau atsiprašytum:
2010.10.18 ~23:30 - Suomiai pradėjo balsavimą dėk karo paskelbimo estijai:
2010.10.19 00:11 - Skype numestas linksmo linkas:[2010.10.19 00:11:25] linksmas: http://www.erepublik.com/en/article/pad-kime-estams-kovoje-organizuojam-s-visi-bus-kraujo--1547464/1/20
2010.10.19 07:09 Žemaitijos RW prasidėjo.
2010.10.19 ~23:30 Suomiai peskelbė karą estijai.
2010.10.20 03:09 RW baigėsi (started by Stankia, ended on 19 October 2010, 17:09 nepamiršai kad mes gyvename netoje laiko juostoje, ir mūsų laikas nuo erep laiko skiriasi per +10h.), mūšis užtruko 10 kovų po 2h, tai reiškia kad prasidėjo prieš 20h.
Čia kad būtų dar aiškiau, ištrauka iš solidarumo skype chato:
[2010.10.19 00:11:25] linksmas: http://www.erepublik.com/en/article/pad-kime-estams-kovoje-organizuojam-s-visi-bus-kraujo--1547464/1/20
[2010.10.19 00:22:12] Gedas: aišku
[2010.10.19 00:22:18] Gedas: teks vykt kariaut ryt
[2010.10.19 00:23:51] linksmas: jo, tu tai jau gali
[2010.10.19 11:53:52] Gedas: samogitijos rw
[2010.10.19 13:05:41] Gedas: You have the highest total damage in the last battle and you are now know as a Battle Hero.
Taip jau išeina, kad manau į prezidento rinkimus aš kandidatuosiu, nors niekada negalvojau, kad aš būsiu prezidentu ir nenorėjau, bet tokioje situacijoje eLietuvos negaliu palikti, manau tam padės mano teigiamieji bruožai.
Taip vis del to tu teisus Linksmo laikrastis isleistas anksciau nei Rw. Atsiprasau kad pavadinau melagiu 😉
Pirmiausia, kaip jau rašiau kažkur kitur, mano straipsnis nebuvo kažkokie nurodymai. Kariniai nurodymai buvo vėliau parašyti LK vadovybės, tačiau tada jau buvo žinomas konkretus planuojamo mūšio laikas (estai planavo užpulti suomius, tačiau dėl kažkokio bug'o tai nepavyko). Mano straipsnis buvo paraginimas, savos nuomonės išsakymas. Ir, matyt, panašios nuomonės į maniškę yra tik keletas žmonių, nes bilietus Estijos prezidentas siuntė tik 11kai žmonių, iš kurių vienas jį grąžino. Jei netikit, pažiūrėkit čia:
http://economy.erepublik.com/en/citizen/donate/list/2002720
Taigi, vienuolika žmonių, iš kurių vienas yra Veteran lygio (antrasis grąžino bilietą, tad matyt grįžo pats namo ir kovojo, kur norėjo). Kiti, dauguma, yra naujokai.
20k žalos aštuoniuose mūšiuose reiškia 160k iš viso. Atėmus tuos du mūšius, kuriuos jūs laimėjot, lieka 120k. Aš vienas be ginklų ir su visais įmanomais batonais galiu padaryti ~7k žalos. Aš esu Veteran lygio kovotojas. Taigi, tokių kaip aš reikėtų bent 17-18. O jei silpnesnių, tai dar daugiau. Taigi, išvada - net ir tiems iškeliavusiems į Estiją kovojant Latvijoje (beje, nežinia, ar jie tikrai nekovojo ten, nes visgi pusė jau grįžę, o kai kurie aiškiai pasisakė už Žemaitijos gynimą), nebūtų to pakakę Žemaitijai atsiimti.
Plius, nuostolis biudžetui, žinoma, nuo tų vienuolikos žmonių yra baisiai didelis, tačiau ką jau padarysi, už tai aš tikrai nuoširdžiai atsiprašau.
Užskaitau. Va šitai vadinu dialogu. Baigėm vienas ant kito drabstytis ir prasidėjo, kažkokia veikla.
P.S. afor tai į Žiegždrius uždaryt reikėtų...
Niekad nelaikiau solidarumo rimta partija, pasirodo ne be reikalo.
Forgetaboutme, tai gal kokių argumentų pasakysi? Ar tik šiaip pamalsi liežuviu?
forgetaboutme, tai turbūt tą "ne bereikalo" sakai, dėl šio labai "rimto" straipsnio?