IDEMO dalje
nenaddnd
Jos jedna jedinica u kojoj su pravila kao npr. ravnopravnost clanova, otvorenost, druzenje, pomaganje slabijima... samo fraze, tekst koji pise u statutu, kodeksu ili gde vec jedinice jer je neko mislio da to treba da pise, da je to potrebno reci ali ne i toga se drzati. To je samo mrtvo slovo koje sluzi za ukras.
RATNICI eSrbije ovaj clanak je posvecen vama.
Niste vi takvak ekipa kakvom se pretstavljate, cak sta vise daleko ste vi od toga. To sto imate par ljudi u komandi koji su se "usemili" (ovaj podatak mi je komanda dala) i sto se drze (tj rade) zajedno dok su ostali tu da vam povecaju brojnost i aktivnost na udarima kao i naravno da rade u firmama jedinice. To je druga stvar koja naravno nije za javnost.
Nije za javnost ni to da ne moze svako da udje u komandu vec samo odabrani ljudi dok se komadanti puka biraju medjusobno unutar komande, komanda odlucuje ko ce biti kandidat i onda u vreme izbora izadje obavestenje "Igrac taj i taj je zvanican kandidat jedinice za komadanta (npr.) drugog puka", cemu to jel se plasite da ce neko uci sa strane i mozda videti kako vi zapravno zaista radite. No vi ste na to odgovorili "Znas ne volimo mi da dodje neko i da cacka jer ako ne zna mozda da zezne namestanje za DO"... ma daj pa u tu pricu ni vi neverujete ali je stalno servirate jer vam to odgovara.
Sto je vama problem bilo da kazete u toku jednog dana sta se proizvede u firmama jedinice i u kojim kolicinama, koliko radnika ima, sta se prodaje, kome se prodaje i po kojoj ceni? Znam niste vi navikli na to da nekome dostavite te podatke zasto bi ste, onda bi se moglo videti koliko zapravo jedinica dnevno profitira (a da posluje u plusu jos jedan podatak komande). Ne umesto toga najlakse je reci sav visak ide u rezerve koje se obrcu na marketu.... ma nemoj mi reci.
Zasto jedinica ne moze svom clanu da pozajmi 1200 rsd ako to vec trazi na zidu i kaze datum kada ce vratiti. Koliko puta su clanovi ratnika trazili kad se pojavi popust za unapredjivanje trening centra nekoliko golda koliko im fali da unaprede trening... nikada jedinica (zvanicno) ni jednom clanu nije pozajmila golde iako bi joj taj clan vratio golde, iako je u interesu jedinice da ima snaznije clanove... ali neee bitne su rezerve. Sta, jedinica da da svom clanu pare ili golde koje ce on vratiti ma nema sanse rezerve su bitne kandidati za clanove se uvek nadju. Verovatno je i to razlog zasto je komanda pa i sam komadant na svako moje pitanje odgovarao sa "Ako ti se ne svidja potrazi novu jedinicu". Da, naravno sta bi drugo i mogao da mi kaze.
Sta se desi sa onim sto stalno nesto zapitkuje, sto se mesa u necije interese (sto zabada nos gde mu nije mesto) pa to valjda svi znamo slika
Cuveni slogan ratnika "TRENING SA NAMA NEMA CENU" jos jedna laz koja se plasira za javnost da bi ljudi videli kakvo je u Ratnicima sve super, ali to je laz. Komanda uvek prvo dobro proracuna da li se isplati da organizuje trening ili ne, ako se ne isplati onda ce reci "Bila su dva udara danas jedan u 11 jedan u 13 pa je jedinica procenila da nema potrebe da se organizuje trening u vecernjim terminima jer bi se onda dmg bespotrebno rasipao" (citirao sam komandu) Na moje pitanje pa cekaj sta da rade oni koji su ta dva udara propustili koji sad imaju maksimalno helta, kako to milis da cuvamo dmg? odgovor "Cuva se dmg za sutrasnje vaznije bitke"??? Jedino sto je ogranicavajuce su helti u svakom udaru, ali helti bi se do "sutrasnjih vazniji bitki" dopunio medjutim izgleda da je komanda to predvidela ili je jednostavno procenila da joj nije isplativo da odrzi trening.
........... Imao bih jos puno sto sta da kazem, ali neka i ovo je dovoljno..........
Za kraj bih napomenuo da ovo pisem iz dva razloga jedan je da mi sluzi kao podsetnik a drugi da se ostali igraci malo bolje upoznaju sa ratnicima eSrvije iz malo drugacijeg ugla.
( Nisam nikoga uvredio kao sto to nikada i ne radim, ali ako bude nekih nedoumica vrlo rado cu rasprvljati u komantarima... ako neko uopste bude citao sve ovo xD )
VUJ!!! RATNICI VUJ!!!
Comments
JA samo htedoh da kazem kako jeste....
IDEMO dalje
http://www.erepublik.com/en/article/idemo-dalje1-2210060/1/20
VUJ !!!
Evo cekam tri godine da mi daju za treninge, niko da se seti, ebem ti zivot... : ////
I naravno,
Ratnici regrutuju igrace divizije 1 i 2
* dnevno sledovanje 10q6 tenkova
* dodatni q7 tenkovi na udarima
* rad u firmama jedinice , plata 8 RSD
* javite se ovde za vise informacija : http://tiny.cc/v92tow
Trening sa nama nema cenu !!!
Cekamo vas !
o7
pa sto tebi da daju ti uzmes sam koliko ti treba niko nece ni primetiti jer kako ti ono rece "tesko j tacno utvrditi troskove" 🙂
Pa naravno, ti radis za minimalac, ja uzimam lovu. : D
ih sitne su to pare, za te pare ti i ne ulazis na igricu.... znas ti i bolje nacine da zaradis vise
o7
auh covece...
toliki bes se krio u tebi? : (
a mislim da se u svakoj jedinici dogovara ko ce biti komandant,i za koga se glasa,ali dobro,ako je to po tebi nepravda ti si onda ostecen!!1
A dobro je poznato da se trening odrzava samo ako nije bilo udara preko dana,a to sto ti nisi bio na ta 2 udara,to nije nasa stvar..
Naravno da ne gledamo da li nam se isplati trening ili ne,uvek je bilo treninga kad nije bilo udara...
Citam ovo i ne verujem sta pises...ne znam sta u kom si tripu,ali sretan put,i hvala na reklami o7
I naravno,
Ratnici regrutuju igrace divizije 1 i 2
* dnevno sledovanje 10q6 tenkova
* dodatni q7 tenkovi na udarima
* rad u firmama jedinice , plata 8 RSD
* javite se ovde za vise informacija : http://tiny.cc/v92tow
Trening sa nama nema cenu !!!
Cekamo vas !
o7
i imas v+s i naravno shout od mene sve do 2,000. dana novog sveta : )
Meni salju svaki dan po 10 golda.
cekaj ti si tuzan sto ti niko nije dao 1200 valute i sto ti jedinica ne podnosi zavrsni racun svakog dana
ne razumem...
Mora da nisi bio politicki podoban,pa su te izbacili,mislim strasno!!!!!!11
"Jos jedna jedinica u kojoj su pravila kao npr. ravnopravnost clanova, otvorenost, druzenje, pomaganje slabijima... samo fraze, tekst koji pise u statutu, kodeksu ili gde vec jedinice jer je neko mislio da to treba da pise, da je to potrebno reci ali ne i toga se drzati. To je samo mrtvo slovo koje sluzi za ukras." x2
realno objasnio si : )
to sto ti nebojsa spamuje clanak samo govori o tome kolika je istina izrecena : )
Mi smo zarobljenici,spasi nas nenadeeee !!!!!
Nebo Delija to nije bes to je istina za komadanta se ne mogu sloziti sa tobom jer znam da u nekim jedinicam se to tako ne radi.... e sad gde se to radi gde ne radi to bi sad moglo napraviti anonimnu anketu pa utvriditi koji je broj jedinica upitanju gde se radi i naravno koji je broj upitanju gde se to tako ne radi.
Sto se udara tice to su bili drzavni udari cije troskove nekim delom pokriva drzava (sad tacno koliko pokriva to vec ide po onoj formuli da ne zalazimo u to previse sad). Sto znaci da je jedinica mogla ladno da isfinnsira vecernji udar (jer gle cuda postoje ljudi koji imaju obaveze preko dana) ali kazes nije tvoj problem pa znam da nije sve je to u interesu jedinice, zar ne?
Za ovaj drugi komentar si precutao nesto bitno (to su obicno ona sitna slova kada pravis ugovor sa bankom) a to je nacin i uslov kako zadrzati dnevno sledovanje.
Hvala lepo 🙂
Pa ti si KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znači, dodeljujem ti večnu titulu !!!!!!!!!!
Ja ne znam na čemu si, ali je očigledno jako dobro :😁
Ako 40 ljudi ima jedno mišljenje, a ti drugo, šta misliš....ko je u pravu?
VUJ !!!
/me dodeljuje večnu krunu Nenaduuuuuuuuuu
SPASI NAS !!!!!!!!!!!!!
I naravno,
Ratnici regrutuju igrace divizije 1 i 2
* dnevno sledovanje 10q6 tenkova
* dodatni q7 tenkovi na udarima
* rad u firmama jedinice , plata 8 RSD
* javite se ovde za vise informacija : http://tiny.cc/v92tow
Trening sa nama nema cenu !!!
Cekamo vas !
o7
nele7 nisam ja trazio 1200 rsd vec jedan decko ne secam se tacno nicka ako pogledas na zidu mozda i nadjes juce je objavljeno imao je i jedan komentar da trazi od banke 🙂 (jel bi jedinica bankrotirala bez tih 1200).. javio mi se jedan decko isto iz jedinice kaze da je trazio golde za trening i da bi ih naravno vratio ali jedinica za to nije imala sluha... rezerve su upitanju
ko je trazio svaki dan, jednom sam pitao: "sta se proizvodi u kojim kolicinama...itd za jedan dan... recimo ja 20 q2 + 20 q3 oruzje + 200 q1 + 200q2 hrane + 200 raw hrane + 640 raw oruzje... to su moji dnevni proizvodi zasto to isto ne moze i jedinica da kaze zasto je to tolika tajna... da znam ...rece mi jedan clan komande... da se to ne govori jer postoji mogucnost da se onda nalozi komande hakuju i firme rasprodaju xD na moje predlog pa dobro ne mora da se kaze kod koga su firme neka se samo kaze broj proizvoda..... odgovor "ne to se ne radi"
sad malo jasnije?
Ratnici su najbolji, najjaci i sve naj naj!!! Sve je ovo ne istina!!! Nenad laze!!!
TRENING SA NAMA NEMA CENU!!!
VUJ!!! o7
P.S. Bernoldi mi platio da komentarisem ovo.
I naravno,
Ratnici regrutuju igrace divizije 1 i 2
* dnevno sledovanje 10q6 tenkova
* dodatni q7 tenkovi na udarima
* rad u firmama jedinice , plata 8 RSD
* javite se ovde za vise informacija : http://tiny.cc/v92tow
Trening sa nama nema cenu !!!
Cekamo vas !
o7
PA sto se uhvati za moj puk bas 😃 jbm mu misa 😛P
Manijak7 kojih 40 ljudi, imas ljude koji dele moje misljenje ali nece sa nikim da se zameraju to je opet ono sto sam rekao da atmosfera nije bas takva kakvom je komanda prestavlja javnosti... drugo nisam video da ti je bilo sta sporno u mom clanku....da kazes cekaj za to i to nisi upravu, to nije tako vec je ovako... nista ja od svega onoga nisam izmislio sad to se nekome svidi nekome ne izgleda da se komandi ne svidja 🙂
Platio bernoldi glasove za clanak...
Sta ocekujes od jedne jedinice ? Da ti finansira trening ugovor svaki mesec? Nadogradi treninge ? Mislis da je jeftina proizvodnja puca, skupovi ipak kostaju...
A za koji to drugi komentar?
Sine ako drzava finansira ,zasto bi jedinica gledala da li joj se ispalti,kad ni u dzep ni iz dzepa?
pobrkao si loncice..
Pre ove sada situacije kad je drzava u skripcu sa parama,mi smo imali trening koji jedinica sama organizuje,tako da to je jedinica placala.
Ne znas sta pricas nenade,ne znas sta pricas ;p
A trening se odrzava SAMO ako NE BUDE udara preko dana koji zakaze MOD 😉
da si procitao kodeks u clanu 14 pise da imas pravo na uvid u finansijsko stanje jedinice
http://tinyurl.com/3jw78j4
mogao si na igm da pitas nekog od clanova komande, neko bi morao da ti odgovori, i nema razloga da od toga pravis toliku dramu
da krenem od pocetka Jelenoko slucajnost cist primer nista vise... a od naseg razgovora sinocnjeg (tacnije jutrosnjeg) reci mi koje sam pravilo jedinice prekrsio pa sam zbog toga izbacen iz jedinice?
Crank DJ ja to nisam rekao, meni nisu hteli ni tenkove da daju za udar sinoc...ali ne bitno to.. moze da ulozi u svoje igrace koji bi od toga napredovali, vratili zajam i svi bi imali neku korist od toga. Slazem se da skupovi kostaju ali jedinica ne posluje sa gubicima sigurno.
Nebo ako drzava finansira udar to znaci da ce ona platiti tenkove koji su proizvedeni u fabrikama jedinice (sinocna situacija) sto znaci da jedinica nista ne gubi jer ce koristiti tenkove koje je ona proizvela i za to ce dobiti pare ... znam ja sta pricam odlicno, a znate i vi...da jeste jedinica organizovala udare tenkovima koje ona proizvodi.
a da precutao si za onaj komentar " * dnevno sledovanje 10q6 tenkova" za to postoji uslov kako, sta, koji broj akademacaj itd.
ma sta mi rece nele7? pa ja sam to znao i pozivao se na taj clan a sta sam dobio kao odgovor to je vec opet duza prica o kojoj mozemo ako zelis u svakom slucaju ono sto sam trazio nisam dobio
Ma ti bre ne znas sta pricas.
''Komanda uvek prvo dobro proracuna da li se isplati da organizuje trening ili ne''
Sta ti imas da prozivas kad nemas pojma,pricas u prazno samo da bi sto vise napisao.
Mi posto smo na refundu,cekamo naredjenje MOD-a za udare,a kad NEMA udara PREKO DANA,TEK onda organizujemo trening,spusti se malo na zemlju druuuuze ; )
I naravno,
Ratnici regrutuju igrace divizije 1 i 2
* dnevno sledovanje 10q6 tenkova
* dodatni q7 tenkovi na udarima
* rad u firmama jedinice , plata 8 RSD
* javite se ovde za vise informacija : http://tiny.cc/v92tow
Trening sa nama nema cenu !!!
Cekamo vas !
o7
ja sam na zemlji, a ti?
Pa znam ja vi iz komande ste najbolji, najpametniji sve vi znate ostali su glupi...al kad bi se salili... kad ste toliko pametni recite koje pravilo jedinice sam prekrsio pa sam izbacen iz jedinice.... ne posto ji to pravilo koje sam ja prekrsio vec jednostavno vam moja pitanja i pricanja nisu odgovarala.
Tek sad kad se raspitujem malo po ostalim jedinicama kako posluju shvatam sa vi radite.. naravno da proracuna... bila dva udara u 11 i 13 (drzavna) od refunda koji drzava placa neka pokrije troskove jednog udara, troskove drugog udara pokrivaju tenkovi proizvedeni u fabrikama jedinice... i onda da li se isplati organizovati trening jedinici??? naravno da ne zato i nije organizovan pod izgovorom "Cuvamo dmg za sutrasnje vaznije bitke"
Aj ne budi mulac molim te..
Po 10. put,AKO PREKO DANA IMA UDARA ONDA NEMA TRENINGA I NEMOJ DA VRTIS SVOJU PRICU JER JE GLUPA,SHVATI VEC DA NISI U PRAVU!
Dizes nos oko gluposti.
Ali bmk zivi u zabludi da si nas otkrio,i pokusavaj da srusis tu mafiju koja vodi ratnike ; (
I naravno,
Ratnici regrutuju igrace divizije 1 i 2*
dnevno sledovanje 10q6 tenkova*
dodatni q7 tenkovi na udarima*
rad u firmama jedinice , plata 8 RSD*
javite se ovde za vise informacija : http://tiny.cc/v92tow
Trening sa nama nema cenu !!!
Cekamo vas !
o7
Kako neke jedinice mogu pored dnevnih udara da organizuju i redovan udar ili redovnu podelu u vecernjim terminima, po cemu se te jedinice razlikuju od ratnika? Da li su to bogatije jedinice pa oni mogu to da isprate a ratnici ne mogu, dakle sta konkretno sprecava ratnike da pored dnevnog udara organizuju trening? Nedostatak tenkova, nedostatak osoba koje bi izvrsile tu podelu ili sta???
Hajde da gledamo ovako, ko ima koristi od toga sto jedan clan jedinice koji (normalno) radi u firmi jedinice propusti dnevni udar a ne organizuje se trening (desavalo se to cesto ne samo meni desi se svima). Dakle ko ima koristi od toga da li taj igrac koji za taj dan nece dobiti ni jedan tenk od jedinice ili jedinica koja je nedolaskom tog igraca na dnevni udar i ne organizovanjem treninga na njemu ustedela (recimo) 10 tenkova koje bi on dobio da je dosao na udar ili da je organizovan trening? Samo onaj ko ne zeli da shvati o cemu pricam on nece shvatiti, e sad posto si ti u komandi i moras da stitis sebe i interese ratnika ti to neces shvatiti.
Ja ne zivim u zabludi, naprotiv.... a to da li sam vas otkrio ili nisam govvori mozda i cinjenica sto mi do sada jos niko nije rekao zbog cega sam ja zapravo iskljucen iz jedinice, koje sam to pravilo jedinice prekrsio? Ovo pitanje sam i tebi postavio ali naravno ti si to iskulirao jer ti pricas samo ono sto ti zelis da cujes i nista vise.
I ne brini nece vas niko srusiti jer vi ste komanda, ekipa koja se usemila radi po svom i naravno drzi zajedno i nikome ne dozvoljava da joj se priblizi ili mozda postavi neko pitanje? Tako da mirno spavaj stitite vi sami sebe od rusenja 🙂
[removed]
I naravno,
Ratnici regrutuju igrace divizije 1 i 2
* dnevno sledovanje 10q6 tenkova
* dodatni q7 tenkovi na udarima
* rad u firmama jedinice , plata 8 RSD
* javite se ovde za vise informacija : http://tiny.cc/v92tow
Trening sa nama nema cenu !!!
Cekamo vas !
o7
Ово је буна против дахија,ово је кидање бугакија,
овде немате контролу...
Ајмо рапорт за народ да чујем ко је крао,
сјебо нам животе,а није одговаро
Сад смо се ушемили па нема реваншизма!!
Pa sto obrisa komentar mozda je pisalo nesto pametno, ali dobro ostavio si sledeca dva koja bas i nemaju neke velike veze sa onime sto sam ja rekao i sto sam te pitao.... ali hej budimo realni ti da imas nesto da kazes ti bi to i rekao ranije.
Ти си мени краљ ; )
Ма погрешио сам слово,уместо дахија написао дагија : (
како нема,рече ти да смо се ушемили : )
[2😇2:25] on kao vojnik mora da zna pravila
[2😇2:35] i da postuje i izvrsava naredjenja
[2😇2:57] on pravila npr juce nije znao
[2😇3:07] a nije izvrasavao ni naredjenja
[2😇3:27] a onda suvise bezobrazno i agresivno
[2😇3:38] zahtevao svoje sledovanje
[2😇3:58] eh sad, agresivno preko interneta : P
[2😇4:04] SvakoDobro [~SvakoDobr@Rizon-C56B496A.dynamic.isp.telekom.rs] je sad poznat kao SvakoMonologDobro
[2😇4:06] 😃
[2😇4:23] msm na uvredljivim tonom
[2😇4:30] i floodingom
[2😇4:34] : )
Sta si ovo kopirao, sta bi ovo trebalo da znaci?
Sledovanje se deli aktivnim ljudima,jedinici nije u interesu da daje ljudima 10 q6 tenkova,a on da se ne pojavi nikad na udaru i da ode cim ostane bez sledovanja,oni zauzimaju mesto u firmama ljudima koji zele da budu aktivni i napreduju a ne samo da uzimaju 10q6 tenkova. Dalje,ti ljudi koji traze golde ili valutu na zidu su uglavnom novi profili i mahom multiji,ja sam licno pozajmio jednom akademcu 10 golda da unapredi trening,bio je 29.lvl i posle 3 dana je dobio ban.Svakom starijem igracu,koji nije multi uvek sam i uvek cu pozajmiti toliko koliko mu fali,kako bi bilo kad bi jedinica svakom pozajmljivala golde a oni zavrsavali sa banom? Veliki broj akademaca za koje postoji "uslov" su posle 1-2 meseca dobijanja sledovanja dobili i ban. Ta akademija je tu da bi napravila igrace,a ne da bi davala sledovanje koje prodaju ili salju multiju,zbog takvog rada i odnosa akademija Ratnika je izbacila mnogo dobrih i kvalitetnih igraca.
opet pricamo o tome sta si ti uradio i sta bi ti uradio, ja sam rekao da nikada jedinica zvanicno nekome nije pmogla... da li ce neki jaci igrac da pomogne slabijem to nije sporno... toga uvek ima i uvek ce biti...ja sam rekao za jedinicu. Sto se bana tice pa ako ces da gledas tako onda ne treba pomagati ni jednom novom igracu jer ce mozda sutredan on biti banovan i nece moci da ti vrati to sto si mu pozajmio.
[removed]
[removed]
mislim da ovo pitanje Milojka Jocic bi trebalo da se odnosi na tebe 🙂
ali ok postujem ja svacija misljenje
na cemu si da si daj i meni malo :😁