De ce Romania nu poate avea Work Tax 1%.
roboman
A trecut prima zi plina de cand prietenul nostru PLANTON a schimbat pagina cu taxe, permitandu-ne acum sa vedem exact cat se incaseaza din fiecare taxa.
Imi permit asadar sa incerc o paralela la prima vedere intre Romania si USA.
1. Populatia:
- Romania 2408
- USA 2031
Deci Romania are o populatie mai mare cu 377 cetateni.
2. Resurse:
- Romania Foo😛
100%. Weapons: 100%. Houses: 100%. Airforce: 85%
- USA Foo😛
100%. Weapons: 100%. Houses: 100%. Airforce: 70%.
Aici diferenta este doar la Airforce 5% in plus pentru Romania, DAR in timp ce USA are toate resursele in regiunile proprii (unele chiar in 2 sau 3 regiuni) Romania are vreo 9 resurse pe care nu le are deloc in regiunile proprii, deci Romania a INCHIRIAT/CUCERIT regiuni de la alte tari.
Deci in timp ce in USA oamenii pot sa-si puna firmele in mai multe regiuni si au aceiasi productivitate, in Romania cel mai bine este sa pui firmele de food in Moldova, ca acolo ai cea mai mare productivitate, iar firmele de arme in Transilvania, pentru productivitate maxima. Iarasi apare o diferenta... POLUAREA care in Romania e mai mare.
3. Taxele pe munca:
- Romania WT = 6% IT = 99% - 20% VAT = 3% - 10%
- USA WT = 1% IT = 1% VAT = 5% - 1%
4. Veniturile in ziua 3368:
- Romania 226092
- USA 66755
Si va pun si cateva tabele ca sa putem intelege mai bine:
VENITURI
- in campul Altele am insumat veniturile de la toate tarile.
Se poate vedea ca diferenta este clar in favoarea Romaniei la venituri. Cele mai mari venituri sunt cele din Work as Manager.
Sa facem un calcul: Romania incaseaza 168672,21 cc cu taxa 6%. Asta inseamna ca daca taxa ar fi 1% atunci s-ar incasa doar 28112,04 . Hai sa zicem ca s-ar lucra mai mult, dublu sa zicem, adica s-ar incasa 56224,08. Mai mult decat dublu nu stiu daca ar fi....
CHELTUIELI
Aici trebuie sa discutam un pic.
Conform intelegerii avute cu tarile de la care Romania a inchiriat regiuni, toate incasarile de la acele tari se ramburseaza. Deci venitul ala din Altele se duce la cheltuieli in Taxe zilnice.
Apoi conform acelorasi intelegeri Romania plateste chirie lunara la aceste tari. M-am documentat din fisierul BNR si am vazut ca suma totala de plata pe ultima luna a fost de 475000 cc (60000 - canada, 200000 - ucraina, 165000 - belarus, 50000 - georgia). Eu am impartit aceasta suma la 30 de zile dintr-o luna si mi-a iesit o cheltuiala zilnica de 15833 cc.
Intamplarea a facut ca in ziua 3368 Romania sa nu mai inregistreze alte cheltuieli. Cel putin nu sunt trecute in documentul BNR pana la ora aceasta.
PROFITUL
Deci conform acestor calcule ar iesi ca in ziua 3368 Romania a realizat un profit de 205289,53 cc.
Daca taxa ar scadea la 1% profitul ar fi de doar 34215 cc sau dublu 68430 cc daca s-ar munci dublu. Dar doar atat....
Dupa parerea mea nici 6 milioane de cc pe luna nu e mult pentru o tara ca Romania.....
Deci NU PUTEM avea taxa pe work de doar 1%.
Later edit:
Dupa ce am fost atentionat de 2 persoane , am considerat ca e bine de spus ca USA nu are inamici sau vecini care sa o ameninte asa cum are Romania. Iar pentru Romania trece timpul.... mai avem cateva luni pana se termina NAP-ul cu ungurii iar ei ne-au promis ca isi vor lua revansa 🙂
Si nu vom putea face fata fara CO, fara o gramada imensa de cc. Iar acest cc se strange in pusculita....
Later edit 2:
Pentru ca unii vor sa stie cat inseamna veniturile Romaniei cu taxe diferite am mai facut un calcul:
Taxa 1% --- 34215
Taxa 2% --- 68430
Taxa 3% --- 102645
Taxa 4% --- 136860
Taxa 5% --- 171076
Taxa 6% --- 205290
Probabil ca la o taxa mai mica creste un pic numarul celor care dau work as manager si numarul companiilor in care se da work. Probabil cu un 10-15 %.
am pus cu albastru valorile cu + 10 /15 % si cu rosu valorile cu -10 /15%.
am presupus ca daca cresc taxele or sa fie mai putini oameni care or sa dea work.
Comments
Ai belit-o te fac astia clona prazului acuma 😂
Sa nu uitam Ca Strategic Ro are vecinii la beregata, pe cand USA Cu atatea regiuni, nimeni nu are interes Sa o stearga
pai cum adica ma fac astia clona prazului..... eu chiar cred ca sunt clona prazului 😁)
de ce 1 si nu 3 ? https://www.erepublik.com/en/article/de-ce-romania-nu-poate-avea-taxa-pe-work-de-3--2631127/1/20
Ati ajuns la vorba lui zmeuNY, care a avertizat lumea inca de la introducerea holdingurilor sa isi puna firmele in SUA si sa nu va umfle voua buzunarele.
Dar voi, normal, calcati peste cadavre ca sa va atingeti scopul (banutii din trezorerie).
atunci, de ce nu aduceti USA alaturi de noi, sau chiar parte din aceeasi alianta Asteria? le propuneti sa vina cu aliatii lor in Asteria, si de ce nu chiar si sa invitam pe unii avizi de actiune militara sa stationeze si pe la noi prin eRo sa contribuie cu un plus economic si militar... Pare un obiectiv greu, dar posibil. De ce nu si un parteneriat economic? evident din care noi sa tragem foloasele in avantajul nostru mai mult, dar sa para cumva avantajos si pentru ei. Hai, ca va pricepeti la afaceri si sa vindeti produse, asa ca va puteti descurca. Nu uitati, venituri in plus la bugetul eRo
ai uitat sa zici ca USA e la dracu in praznic, cu vecini slabi, exact ca in RL. Ei isi permit sa aiba taxe mici pt ca au cheltuieli militare din an in pasti. in plus mereu au avut oameni care au dat cu cardul si au produs bani
am uitat sa precizez.... ii fac un later edit 🙂
foarte bun articol, felicitari. Dupa parerea mea nu se vor dubla work-urile daca avem taxe mici. economie e belita de multa vreme, iar oamenii au gasit modalitati de se descurca. eu o sa lucrez la fel si la 1% si la 10%
Pai tu ai interes direct in banii aia ce se strang in visterie. Normal sa vii cu asemenea comentarii.
Judegl = zmeuNY ... clona lui... il cred si eu pe zmeu.. la cum e el e greu sa aibe prieteni... asa ca are nevoie de clone 😁
he he - pai tu la lvl 201+ scoti 55g pe luna doar din train, in timp ce eu scot 6.5g pe luna, dar din buzunar 🙂 - deci tu poti lucra cum vrei, unde vrei, cind vrei - tot ai profit..
Cum s-a mai spus intre 6% si 1% mai sunt trepte intermediare, trepte care pot face in asa fel incit nici Romania sa nu fie dezbracata in fata inamicilor pe care i-a sodomizat din mindrie nici populatia sa nu fie nemultumita...
Apopo - noi scoatem 200k pe zi, ungaria scoate 70k pe zi, nu-mi explica si mie cineva de unde naiba o sa faca ungaria rost de bani pentru damage mai mult decit noi?
de de ajuns sa vina un smecher cu card, si sa scoata 10-20 mil din palarie. unul gen Trico, Romper, etc si o sa vezi ca banii pe care ii facem noi (suma bruta e sub 200k, dar din ea scade cheltuielile pt chirii si o sa vezi ca raman mult mai putini bani).
Tu si altii plecati de la premisa ca bonusurile de acum sunt fixe si de neclinitit. Nu e deloc asa, suntem intinsi prin juma de lume si destul de vulnerabili. este vital sa stam pe o suma mare, ca sa descurajam atacuri.
Eu as fi fost pt un 10% pana nreturnam datoriile si stam iar pe 10-20 mil
daca ai citit acolo am zis ca s-a intamplat sa fie 200 k cc pentru ca nu au fost alte cheltuieli acolo...... CO sau alte cheltuieli . si la 200 k cc pe zi soti 6 mil pe luna.. nu e mult la o lupta importanta se consuma foarte mult pe CO.
lasa mane ca avem si noi d-astia care scot meleoane din palarie, ca daca arunca trico cu euroi avem si noi pe ai nostrii sa arunce cu euroi 🙂
eu vorbeam de ungaria cu 70k pe zi vs romania cu 250k pe zi - la asta nu mi-ai raspuns...
tu si altii plecati de la premisa ca am ce face cu bonusurile de acum - nu e deloc asa, nu am ce face cu ele daca la bonusuri maxime din joc eu ies in pierdere 🙂
@roboman - revin cu intrebarea 250k cc pe zi vs 70k cc pe zi (RO vs HU) daca tu o sa ai abia 6milioane pe luna, cite o sa aiba HU?
ca sa nu mai zic ca in razboiul recent HU a cheltuit mai mult pe CO de RO si totusi a pierdut (stiu ca facuse cineva un articol cu cheltuieli si se vedea ca aia au pierdut).
deci am impresia ca treaba cu revansa ungariei incepe sa se semene a suflat in iaurt, la fel ca dictatura lu trico in romania...
bre HU nu vine singura cand vine. cand vin ei vin in grup. hu cr gr tr arg chile si care mai e . Tea atacat HU ultima data singura singura ?
Darkslowstar, noi avem unu cat astia 2 de care ai spus, Han Solo.El ia BH-uri la toate diviziile odata de 2-3 ori la rand doar sa descarce bara! Plus ca mai avem multi care baga cardul! Despre ce vorbim? Nu ai vazut ca ungurii nici nu au miscat in front?
Si eu sunt pentru 10%, de ce sa-i lasam si pe aia micii sa se dezvolte si sa poata scoate capul in lume? Dai incolo pe astia,doar cativa sa aiba pixeli cat incape!
@praz: HU=60k/zi + GR=140k/zi + CR=3k/zi + ARG=60k/zi + CHI=80k/zi + TR=30k/zi ==> 373k/zi.
Asta inseamna ca oricum o luam in mina daca vin astia asa cum ai zis tu - si cu 6% care ma tine pe mine pe bara si cu 4% care m-ar lasa sa am profit - tot futaiul ala il luam daca e sa vorbim de cifre.
Pe linga asta, unde e mane diplomatia Romaniei care e super putere si are un cuvint de spus, daca o sa stam singuri in fata lor?!? Noi nu avem o bruma de aliati? Daca nu, de ce?
Ca sa ajungi sa te dusmanseasca toti si sa nu ai prieteni miroase a zmeu, ori cei de la butoane nu sunt zmei, nu? 🙂
eu vam spus faceti tati 1% sa va umpleti de pixeli si strangeti din buci sa nu ne atace nimeni. Eu dau work si cu 6% si cu 1% ca nu ma intereseaza pixelii. Nu este totul asa usor mereu cum va ganditi voi astia care nu va implicati activ. data viitoare strangem din buci ne lasam stersi si speram sa aiba inima buna sa nu ne tina prea mult stersi cu embargou daca e foamea asta asa mare de pixeli la ora actuala. de aia 100 de cc in plus sau despre ce sume va tot plangeti 🙂
@praz: pentru ca ai dreptate cu partea "voi astia care nu va implicati activ" o las asa cum a cazut...
Fact este, Vrei Sa fi cel mai bun iti Trebuie resurse. Ro a facut muci toti adversarii. Lea aratat Lula La toti. Daca nu jucam jocul pentru asta si ne intereseaza numai pixelii din cont eu zic sa ne Mutam La farmville pe Facebook 😜
Cu alte cuvinte, mai sexy si mai bine e cu firmele in SUA
(parca zmeuNY tot batea apa in piua cu treaba asta inca de cand s-au introdus holdingurile, dar bineinteles ca l-ati tot hulit, doar pentru ca el sugera oamenilor un lucru echitabil si mai avantajos, dar care nu va baga unora din voi bani in buzunar)
In plus, ati scazut la un moment dat taxele la 4% pentru a le mari pe furis la 6%. Acum ati inceput iar sa o scaldati..
https://www.erepublik.com/en/article/inainte-sa-va-faceti-holdingul-si-sa-va-ancorati-firmele-2604026/1/20
https://www.erepublik.com/en/article/holdingurile-poluarea-si-capcanele-lui-plato-unde-punem-firmele--2604666/1/20
https://www.erepublik.com/en/article/holdingurile-companiile-salariile-si-poluarea--2604266/1/20
daca ai firmele in USA si UM-ul e din RO, cel mai probabil o sa fie necesar sa te muti zilnic de doua ori..prima data in USA sa dai work, si apoi in Ro sa faci DO..
bre tu te uiti in gura oricarei clone?
asta cica joaca din 2012 si are 5k strenght si nivel 30... sunt sigur ca de fapt are cateva sute de firme pe care nu le poate munci 😛
ah...si cate DO-uri crezi ca a facut el in ultimii 5 ani de e abia nivelul 30?
@Judegl... o intrebare scurta si directa... cum poti fi in joc din 2012 si sa ai un strenght de 5000 si sa ai adevarate revelatii referioare la economie si cum ar fi mai bine sa ii lingi pantofi lu zmeuNy... si apari asa din cand in cand in peisaj cu cate un comment sau 2 pe cateva articole dar bine informat.? oare cumva ca esti io clona a micului zmeu? te rog ... du-te in USA si ramai acolo daca vrei 1% nimeni nu va tine cu forta.!.
Foarte buna analiza.
o7
https://www.erepublik.com/en/article/inainte-sa-va-faceti-holdingul-si-sa-va-ancorati-firmele-2604026/1/20
https://www.erepublik.com/en/article/holdingurile-poluarea-si-capcanele-lui-plato-unde-punem-firmele--2604666/1/20
https://www.erepublik.com/en/article/holdingurile-companiile-salariile-si-poluarea--2604266/1/20
Eu v-am avertizat sa nu puneti firmele si sa nu va angajati in eRomania inca de la inceput, de cand au introdus modulul cu noile companii. Dar voi... Batman! Nu stiati cum sa mai ciupiti cativa banuti de la jucatori, chit ca acum ii costa o mana si un picior sa fie si ei pe profit. Voi sunteti pe profit oricum, mai sugeti o pusculita...si gata!
Si tu ce mai vrei acum, du-te acolo si lasa-ne dracului odata
Sa deschid mintile jucatorilor reali si cinstiti din acest joc.
Trimite-i pe toti in SUA, sa faca bani in economie, si pe urma sa te injure pe tine ca nu faci 2 lei cu economia plii.
Du-te și rămâi acolo și nu mai visa tu la gloria eRO.. CP o să ajungi tu când oi rămâne tu cu clonele tale.
Pai creierul este doar un muschi pentru unii. 😃
@zmeuNY nu vezi k nu ai reusit in atat amar de vreme sa deschizi multi minti? e posibil ca problema sa fie in alta parte.
Inteleg ca daca punem WT 1% e prapad, dar cum ramine cu restul, 2%, 3%, 4%, 5% etc?
Nu ne intereseaza sa vedem daca nu cumva e un prag unde devine profitabil si pentru populatie in timp ce tarisoara asta biata sa nu ramina descoperita?
Refa te rog analiza si pentru restul de procente si trage concluzii si acolo, ca pe 1% l-ai clarificat.
vezi later edit2.
Bun, am înțeles de ce nu poate avea 1%. Problema e că nu prea a cerut nimeni asta. O dăm ca PSD-ul, recurgem la extreme ca să ne demonstrăm teoriile? Eu am arătat de ce pentru producător e peste limită 6%, valoarea actuală. Ce trebuie să răspundă cei care conduc este de ce 6% și nu 5% cum era înainte de marile testări? Sau chiar 3-4%?
Deci aștept articol cu „de ce România nu poate avea work tax 5%”. Până atunci răspunsul meu e o combinație dintre:
A) E foame de bani băieți și
😎 Drobul de sare (de când a introdus Plato dictatura s-a găsit mereu câte unul, în cei doi ani cât a trecut nu s-a materializat niciunul).
Evident, mai există și C) Pentru că putem, iobagilor, cine nu suportă să vină la praz cu jalba-n proțap să-i arunce niște pixeli. Dar apoi ziceți că sunt mizerabil.
hai cu un 10%, eu pt asa ceva am votat
Tu oricum ai declarat în altă parte că lucrezi în pierdere în firmele tale, că acoperi tu din alte părți... Deci dacă nu rentează, nu oprești producția, lucrezi în pierdere.
A fost suficient ca să înțeleg cât de pertinente sunt opiniile tale în legătură cu modulul economic.
lucrez in pierdere pt ca am nevoie de armele si painea respectiva. nu vreau sa dedic mai mult timp pt calculele si cautari de oportunitati
exact, de ce să cumperi de pe piață arme cu 16 cc bucata, când poți produce cu 16.8? ieși în pierdere și tu, ies în pierdere și restul, că pe termen lung contribui și tu artificial la scăderea prețurilor. lose-lose!
când ai votat 10% tot așa ai gândit? „nu vreau să dedic mai mult timp pt calculele si cautari de oportunitati” - hai cu un 10%
raspunsul la prima intrebare e foarte simplu: pt ca e un joc, si ma amuz nitel si cu modlul economic. in plus nu ies pe pierdere prea mult pt ca adun stoc si vand cand pretul e peste 20. au fost ceva ocazii
Cat despre 10%, suntem cu rezervele foarte jos, si asta este prio 1, sa refacem rezerva de bani. tu pleci de la premisa gresita ca bonusurile de acum sunt fixe si de neclintit. nu e deloc asa
Roman Daco, praz ne-a dat, in perioada razboiului cu Ungaria 16 mil. Ti se pare corect sa nu-i dam inapoi ?
Apoi, chiar crezi ca vei castiga vreun razboi fara CO ?
Eu zic ca nu, deci avem nevoie de bani, pentru a pune CO. De unde sa scoatem banii astia, daca nu din taxe ?
Nu mai intru în polemici în legătură cu cine cât a dat și cine cât vrea sau trebuie să i se dea înapoi. Considerând că ai dreptate în tot ce ai zis mai sus, întrebarea mea totuși rămâne: cu 5% nu se pot toate astea? Sau cu 4%? Trebuie musai încă un procent în plus?
am sters din greseala commentul......
inainte sa ne dea praz 16 mil trebuia sa scoata un articol de genul: " ba natarailor, va dau 16 mil sa nu ne calareasca? Da sau ba". Asa praz a scos 16 ca sa i se scoale ca a calarit Ungaria si se pune work tax de iesi in pierdere ca sa-i dam banii.Ce ma albeste la oua e cand ma ia praz ca pt el sunt doar pixeli. Cum plm sa fie doar niste pixeli cand dai 16 mil de cc?O face pt popor dar nu intreaba poporul. Mai bine stai in banca ta si vedem ce iese. Ne calareste Ungaria? Foarte bine. Inseamna ca intr-adevar joaca carnatul asta de joc mai bine ca noi. Dar e mult mai usor sa maschezi incompetenta cu CO-uri mai mari.
[removed]
mersi de edit, poate nu toți știu să aplice regula de 3 simple 🙂 totuși întrebarea nu este cât s-ar încasa la 5%, ci „De ce România nu poate avea work tax 5%?”
nu aștept neapărat răspuns de la tine, dar cineva de acolo, de sus, trebuie să-l dea. Pe ăsta, nu pe ăla cu 1%.
PS: se coace greu, dar o să vină și aia 😉
Bun articol, clar si pe inteles. Dar cam ocoleste cea mai mare problema pe care o avem.
Sigur, e bine sa ne pregatim de ce s-ar putea intampla peste cateva luni. Dar oare o fi bine sa ignoram complet ce se va intampla peste cativa ani?
Nu mai avem cam nici un program pentru cei mici. Cei nou veniti nu pot gasi ajutor decat intr-o unitate militara si intr-un partid. Sigur ca omul asta nou venit nu este un prost, foarte repede incepe sa se prinda de manipularile care se fac si are de ales: se apuca si el de manipulat si urca in ierarhie acolo unde este, se apuce de cearta si pleaca sa-si faca un drum singur in eRepublik sau se sictireste si pleaca de tot.
Sa nu va imaginati ca cineva cu level 23 este echivalent cu un copil de 3 anisori.
Daca ati avea puterea sa va inaginati incepatori in acest joc, fac pariu ca instantaneu v-ati da seama ca pe unul nou n-are cum sa-l motiveze sa-si creasca damage-ul. Dac-ar fi asa, pai cand vezi ce damage au altii nu te ia capul?
Evident, cresterea damage-ului pentru noul venit n-are cum sa fie prima lui motivatie. IMPOSIBIL.
Si atunci? Cam ce-ar vrea noul venit? Explicatii d-astea precum ca nu avem cum sa-i oferim taxe decente?
Nu, evident.
Noul venit vrea medalii, vrea decoratii, vrea sa indeplineasca misiuni. Apoi ce mai vrea? Categoric vrea sa se dezvolte si economic. Altfel nu va sta prea mult oricum.
Va garantez, omul nou nu crede ca poate sa ajunga pe cineva din urma la damage. Hai sa incercam sa-i oferim ceva.
[removed]
Voiam sa scriu ceva important pe aceasta tema, dar nu s-a putut posta, asa ca voi scrie mai detaliat intr-un articol viitor despre cum pot fi ajutati cei mici. Nu neaparat "statul" din eRep trebuie sa plateasca investitiile, ci se pot gasi si anumiti investitori, chiar si straini, mai ales daca si din exterior ar veni sa ne ajute eRo sa avanseze economic.