[Z.M.DB] Popcorn mode on! (ziua 2575)
Zmeoaica
Au trecut cateva sarbatori de cand nu ne-am mai auzit si citit ca de vazut... mai greu. 😁
Nu stiu cum a trecut timpul pentru voi dar pentru mine parca zboara si mare lucru nu prea lasa in urma.
Tot rasfoind eu unele articole am dat din cand in cand peste expresia "Popcorn mode on!", evident folosita intr-un fel de mare fel cu Shurubel. Fiind insa in pana de idei si nedorind sa mai revin deocamdata nici pe fotografie nici pe muzica am zis sa-mi incerc norocul cu filmele.
Stiu ca sunt multe site-uri de review-uri si ma indoiesc sincer ca va veni cineva sa caute recomandari exact in Revista mea de "Dulciuri" dar decat sa nu scriu mai bine sa scriu degeaba. In functie de reactiile voastre voi decide daca voi continua ulterior subiectul sau poate voi scoate mai degraba artiole despre cum se distrug retetele clasice de mancaruri intr-un mod "a la moi".
Dar pana sa intru in bucatarie hai sa vedem cu ce mi-am pierdut timpul la final de saptamana.
Singura mea rugaminte este sa nu scrieti spoilere in comentarii.
Eu ma voi feri sa o fac in articole si va rog mult sa nu stricati altora placerea de a urmari poate in viitor anumite filme postand lucruri ce e bine sa le descopere la vizionare si nu inainte.
Am inceput seara cu 2 Guns un film de actiune presarat pe ici pe colo de replici amuzante. Perechea Denzel Washington / Mark Wahberg reuseste sa tina atmosfera incinsa si sincera sa fiu nu cred ca m-ar mira daca s-ar face si o urmare. Nu ar fi prima. Filmul e relaxant, numai bun de urmarit intr-o sambata seara. Nu veti avea parte de analize psihologice si nici nu veti afla raspunsuri la intrebari filozofice dar din cand in cand veti schita cateva zambete, poate chiar vor exista si cateva rasete bune. Ritm alert, impuscaturi, rasturnari de situatie (cat sa nu spunem ca avem parte de-o actiune liniara) - per total un film de nota 7.5 daca e sa-i dau eu o nota personala.
A urmat Kuroshitsuji / Black Butler (2014). Imi plac filmele de animatie japoneze si le urmaresc cu placere cand am ocazia insa de cele mai multe ori incercarile asiaticilor de a transpune o serie animata intr-un film de lung metraj s-au situat in aria ridicolului (cel putin din punctul meu de vedere). N-am rezistat mai mult de 10 minute la acest film. Poate e ceva de capul lui dar n-am avut inima sa irosesc 2 ore ca sa aflu ca am avut dreptate in primele 10 minute. Daca voi aveti alte pareri... le astept in comentarii. Nu-l pot nota pentru ca nu l-am vizionat pana la final.
A doua ratare a fost Proxy. L-am oprit, din nou, dupa cateva minute. Scena atacului de la inceput m-a facut sa-l opresc si sa incerc sa gasesc ceva mai bun.
Am continuat cu The Divide (2011) in speranta ca voi descoperi ceva destul de bun cat sa nu-l opresc dupa 10 minute. N-am avut noroc. O idee banala transpusa prost spre foarte prost intr-o pelicula - cam acesta a fost sentimentul ce m-a incercat in primele minute motiv pentru care am mers mai departe.
Under the Skin, drama, SF, thriller, Scarlett Johansson - suna imbietor. Multe din review-uri (pentru ca ulterior am aruncat un ochi si pe ele) suna bine spre foarte bine. Eu una i-am dat destule sanse sa ma prinda in mreje. Am mers mult mai mult decat la anterioarele, pana pe la minutul 30 insa daca s-a vrut a fi un film psihologic sau de arta - dupa umila mea parere - nu au facut o treaba prea buna. Voi incerca sa-mi reeduc mintea in a se recalibra la Johansson din Avengers sau Iron Man sau Captain America. Suna excelent in lista ei viitoare Ghost in the Shell - chiar daca e doar un zvon.
Probabil deja va intrebati daca in cele din urma am mai vazut un film cap-coada sau am ramas doar cu 2 Guns. Ei bine da, am avut noroc cu Housebound o combinatie reusita intre un horror, o comedie neagra si elemente de suspans. Film produs in Noua Zeelanda, pentru ca asa cum poate ati observat din lista de mai sus incerc sa descopar productii bune acolo unde iubitorii de filme le cauta mai putin. Nu e un film de nota 10 dar pentru bugetul cu care a fost produs rezultatul e multumitor. Sunt si momente in care scenaristul a luat-o usor cu picioarele pe pereti dorind sa demonstreze ca are abilitati de Spiderman insa trebuie sa recunosc ca firul epic, actorii si realizarea m-a "satisfacut" de un 7.5 poate chiar 8.
Si pentru ca eu una nu am avut prea mult noroc saptamana trecuta vin si cu o recomandare din trecutul meu mai norocos.
Melancholia, un film de Lars von Trier cu Kirsten Dunst intr-unul din rolurile principale. Sper sa va placa fie si doar pentru imaginile picturale pe care reuseste sa le creeze pe alocuri Trier. Nu va spun mai multe dar pentru mine nota de pe imdb.com e cam cu 2 puncte mai mica fata de cea din cartile mele.
Bineinteles ca astept parerile, comentariile si impresiile voastre.
Cu mult drag, pana data viitoare,
Ana
Comments
Eu astept Interstellar sa il iau de la "pirati" 😁
v3
😁 Offtopic: Interstellar e un film de nota 12. Daca nu-l vezi intr-o sala de cinema nu ai cum sa-l simti la adevarata lui valoare.
Uite asta a fost ultima picătură. Mai mulți mi l-au recomandat, dar commentul acesta a pus capacul 😃 Mulțumesc!
😛 Domnule Kanto, nu e bine sa va luati dupa femei,
lol, să fiu sincer, doar femei mi l-au recomandat 😃 Adică, cu barbați nu am discutat așa subiect.
Barbatii sunt mai cu picioarele pe pamant. Doar femeile zboara prin cosmos. 😃 A se vedea "Gravity".
😃
Spoiler ALERT!!!
http://opencube.ro/cronica-fina-de-film-fin-interstellar-geniu-in-stare-lichida/
Dar "cronica" - trecand peste anumite expresii - merita citita.
Altfel..frumusetea e in ochiul privitorului.
Multumesc Dragos1976 dar asa cum domnul care a scris review-ul n-a reusit sa digere 3 ore de film imi vine si mie greu sa-i diger expectoratiile. M-as mira tare ca Dorel din reclama Unirea sa citeasca Haldeman dar asta e asa, o observatie fugara cam cum interpreteaza si el un film de Nolan. Eu una ma bazez pe senzatiile si sentimentele personale pe care mi le trezeste un film sau o carte. Pot fi ele clasice, pot fi avangardiste... daca ma ating in felul acela le pastrez in mine. Totusi, de ce ar fi scris cineva un review mai mult de 3 ore pentru un film de 3 ore? Cu siguranta frumusetea e in ochiul privitorului.
vezi pm
nu stiu de e ok sa pun link aici
iti dau eu un sait unde sa il vezi😛
l-am vazut aseara😃
Of-of-of... nu mai spun nimic.
valeu...da ce am facut?😃🙁
Mai spune că și Avatar 3D ai privit la smartphone 😃
Asa-asa, va rog eu sa-l certati pe domnul Ministru. 😁
In afara de Melancholia , sunt slabute, superficiale sau incercari nereusite.
Dupa cum te-am vazut (citit), mai bine ti se potriveste At Middleton, Midnight in Paris, sau Dans la maison
Da, n-am avut noroc insa voi mai incerca si saptamana asta marea cu degetul. Chiar imi place cand descopar ceva din intamplare desi poate sunt mult prea multe nereusite pana la acel moment. Woody e unul din regizorii pe care nu i-am avut niciodata aproape dar "Midnight in Paris" a fost mai mult decat suportabil. "At Middleton" era la un moment dat pe lista mea extinsa de "filme de vazut in viitorii 1.435.456" de ani iar "Dans la maison" e o recomandare pe care o voi trece pe aceeasi lista. Multumesc domnule Angetenar.
no classics, no fun
dar imi place ideea de review-uri.
Hmmm... daca sunt clasice deja sunt cunoscute motiv pentru care e "no fun" pentru mine sa vizionez ceva apreciat de milioane de oameni si zeci de generatii. Dar poate cu apropierea Craciunului voi intocmi si o lista de filme mai speciale. Deocamdata eu va multumesc pentru vizita si comentariu. 🙂
ma refeream mai mult la actori, dar inteleg ce vrei sa zici
as fi vrut sa completez si eu cu ceva lista, dar am memoria scurta
singurul vizionat cat de cat recent si nu chiar asa de mainstream a fost
http://youtu.be/O-vcOYAqToY
un film chill...'luminos'
si daca mi-e invoit sa-mi dau cu parerea..dupa ceafa
nu-i musai sa fie kilograme intregi de filme...1-2 la un interval regulat cu o analiza subiectiva - ar deschide niste discutii faine
"When Pigs Fly" vazut, placut dar mai multe n-au prea ramas de facut. 🙂 N-a ajuns pe lista filmelor personale salvate pentru batranete.
Multumesc si pentru sugestie. Deocamdata nu sunt sigura daca ma voi mai apropia de segmentul filmelor. Asa suntem noi femeile, schimbatoare.
Uite o lista mai veche: http://www.erepublik.com/en/article/efilm-2225504/1/20. Poate te ajuta...
Din filmele SF noi recomand Predestination.
Toate cele bune!
Multumesc pentru lista de recomandari. Sunt filme vazute de-a lungul timpului si pastrate in caseta de valori sau sunt "filmele verii" notate de dumneavoastra? Eu m-am ferit sa intru in "ceea ce-mi place" si am preferat sa scriu despre "suferintele de zi cu zi". 🙂 Pentru inceput.
sper ca nu te iei de fata mea Scarlet
Nu domnul meu desi trebuie sa recunosc ca "Lucy" nu s-a ridicat la asteptarile mele dar pentru asta dau vina pe Besson, nu pe Scarlett.
Iti recomand sa visionezi The Grand Hotel Budapest (http://www.imdb.com/title/tt2278388/) un film pe care eu l-am asteptat cu sufletul la gura si care nu m-a dezamagit deloc. Cromatica, firul actiunii, comedia de situatie, dramatismul sunt excelent transpuse. E cam singurul film care m-a incantat in ultima perioada. Eu nu prea sunt genul care sa ma entuziasmez la filmele pre trambitate. De asemenea ca si peisagistica in filme daca ai un televizor cu rezolutie si diagonala decente si aduci versiunea de bluray a filmului iti recomand The Hobbit 2013 (http://www.imdb.com/title/tt1170358/?ref_=tt_rec_tt). Vizionare placuta si te asteptam cu noi reviewere.
Da, da, si "The Grand Hotel Budapest" e pe lista. Prea multe nume bune ca sa fie o dezamagire. Dar pana la el mai am circa 5 milioane 7 sute de mii 6 zeci si 4 virgula perioada 3 filme care ma asteapta sa le sterg. 🙂 "The Hobbit" l-am vazut chiar inainte de "Desolation of Smaug" ca sa am o continuitate. Nu prea pricep eu de unde moda asta cu filmele lansate la interval de 1-2 ani dar mai bine nu detaliez subiectul ca-mi aduc aminte de ultima parte din "Hunger Games" care va veni in doua parti numai sa ma scoata pe miiiiiiine din sarite. Pe mine si alte cateva zeci de milioane de persoane ce asteapta finalul.
si eu am filme din 2012 care am ajuns sa le vad pe HBO deci te inteleg. Dar trebuie sa vezi The Grand Hotel Budapest 🙂. Mai ales ca va fi pe HBO in curand 🙂
Pacat, ca nu am timp de privit filme!
Dar multumesc de recomandari!
Endorsat pentru efort! 😃
Eu va multumesc (pentru a treia oara azi). Cu si fara placinte. 😛
Pfffff...The divide....prost? In cazul asta cand ajung acasa trag sa vad Proxy (dupa descrierea de pe IMDB pare interesant). Poate ca sunt eu mai subiectiv pentru ca am o pasiune pt filmele horror, in special cele sadice, dar e departe de a fi prost.
In alta ordine de idei, sambata dimineata am vazut Stonehearst Asylum. E un horror mai light, dar scenariul este excelent. M-a tinut lipit de scaun de la inceput pana la sfarsit.
Filmele horor nu se privesc pe scaun. Dauneaza sanatatii 😉
Fix invers. Tocmai alea se privesc din scaun. De obicei vizionez din pat, dar la cele horror exista riscul sa mai tresari si sa iti pui halba de bere pe piept.
De fapt, poate ca ai dreptate. Cei slabi de fire mai pot face pe ei 😃 Patul se curata mai greu decat scaunul.
Dragilor, gusturile nu se discută. O să mă ”laud” doar cu ce urmează: filme cu Bud Spencer, cele românești produse între anii 60 și 90, the homesman, sin city 2, kingdom of heaven, heavenly sword, the giver, the november man. Și cam atât.
Tin sa multumesc pe acesta cale... da ce-am bai frate, parca as fi luat Oscarul. Ideea este ca postarea ta mi-a adus aminte ca aveam si eu pe un site un top cu filmele care mi-au placut. Caut site-ul si descopar ca este pe moarte, dar inca mai ofera posibilitatea sa recuperezi blogurile pana in aprilie 2015. Am recuperat si eu aberatiile pe care le-am scris pe acolo. Multumesc! Iata si lista pe care o cautam:
1. God On Trial (200😎 - Andy DeEmmony
2. Inception (2010) - Cristopher Nolan
3. Memento (2000) - Cristopher Nolan
4. Persona (1966) - Ingmar Bergman
5. Amores Perros (2000) - Alejandro Gonzalez Inarritu (daca sunteti sensibili, mai bine nu)
6. Equilibrium (2002) - Kurt Wimmer
7. Mr. Nobody (2009) - Jaco Van Dormael
8. Snatch (2000) - Guy Ritchie
9. The Shawshank Redemption (1994) - Frank Darabont
10. Triangle (2009) - Christopher Smith
eu credeam ca la toti in top10 este Tarantino 🙂
Este si la mine in top 50.
Shawshank Redemption e primul!
Am uitat sa mentionez ca este vorba de "netlog". Daca aveti chestii pe acolo este bine sa le copiati.
Excelenta initiativa!
Eu am vazut in concediu Edge of tomorrow. De vreo 3 ori (in avion) 🙂
🙂 Mult spor în ceea ce faci Ana.