[White square]Знову вибори... знову крики...
SemVit
Доброго літнього дня шановна громадо.
У країни скрутне становище, у грі нові зміни, але вибори є вибори. Отже, 15 червня відбулися чергові вибори Голови Партії.
Хочу подякувати усім членам United Ukraine, які прийняли участь і підтримали офіційного кандидата від партії. Наша активність стрімко зростає, звичайно, до колишніх показників ще далеко, але якщо порівняти з травневим голосуванням активність зросла майже у двічі.
Травень 2011 рік.
Червень 2011 рік.
Також, пріорітетним завдання на цей місяць для партії будуть вибори до конгресу. Тому буде певний відбір, а не просто записування до списків усіх бажаючих.
Детальніше тут.
А тепер декілька слів про ось цю статтю.
1.Большая часть руководства ЕМС была против ТО. Конкретно кто - вы видели по шаутам, которые призывали голосовать за Алазавруса. В том числе против был и я. И это факт.
Можливо, я просто прогуляв цей момент, але 15-го червня я бачив тільки два шаути із закликом голосувати за Alazavrusа. Один з них написав я, а інший Kibord.
2.В ТО Индепендент Юкрейн принимали участие члены в первую очередь ЕМС, а так же некоторых других нерегулярок, а так же беспартийные, тукликеры. И это факт.
Це твої слова, а не факт. Якщо ти це стверджуєш, отже ти маєш мати хоч якусь інформацію з цього приводу. Також я впевнений, що більшість з них продалися/спутали – це я про членів інших нерегулярок, туклік і безпартійних.
3.В организации ТО принимали участие в основном члены ЕМС, в том числе из руководящего состава. И это факт.
(Здесь по ходу нужно сделать пояснение. Часть ЕМС - не все ЕМС. Потому говорить "ЕМС принимала участие в ТО" неверно. Потому что, учитывая, пункт 2 тогда следует говорить, что в ТО принимала участия чуть ли не вся еУкраина)
Погоджуюсь з цим, але не з поясненням. ЕМС - це нерегулярка з найвищим рівнем координації у еУкраїні, а туклік і КО немають взагалі ніякої координації.
4.Костянтин согласился идти как стоппер в ИУ и узнал о своей победе буквально несколько часов назад. И это факт.
Його завдання успішно виконане – мав би вже вийти з партії, але чомусь цього не робить.
5.Причиной ТО партии Индепендент Юкрейн стали две вещи:
- забытый уже факт того, что эта партия создана на государственные деньги, которые неплохо бы вернуть в госказну;
- конфликт между ИУ и ЕМС, а так же очень глубокая неприязнь достаточно большой части ЕМС к ИУ;
Якби перша причина була правдою спочатку було б попередження чи прохання повернути ці кошти, а потім вже такі рішучі дії, а сталося все навпаки. З другою причиною погоджуюсь.
6.Далеко не все из тех, кто испытывает неприязнь к ИУ принимали участие в ТО. И это факт.
Цих гравців я б поділив на дві категорії:
Перша – розумні та розсудливі люди.
Друга – люди, які не хотіли бруднити репутацію.
1.При президенте от ИУ начался массовый троллинг и оскорбления ЕМС со стороны армии. Причем в подавляющем большинстве случаев внезапный и беспричинный. ЕМС, в частности я лично, поднимал на уровне генштаба вопрос о пресечении этого троллинга, но президент и армейцы это проигнорировали, тем самым поощрив троллей-армейцев к дальнейшим оскорблениям. И это причина.
Ось тобі справжня причина.
2.ИУ и НМА устроили целую травлю некоторых членов нашего отряда. И это причина.
4.Чванство и высокомерное поведение некоторых лидеров ИУ по отношению к нашему отряду.И это причина.
Правда це чи ні, судити не буду, але відносини ЕМС/UA NPU – UU теж під ці пункти підходять.
3.Придя к власти с нашей помощью президент Михалевич грубо нарушил коалиционные обязательства фактически отстранив нашу партию и наш отряд от управления страной. При этом ответственность продолжала на нас распространяться. Это можно назвать обманом, кидком, предательством, а можно и не назвать. Но это причина.
Коментувати не буду, оскільки не знаю про що UA NPU і IU домовлялись.
Цікаво було б дізнатись чому саме Pan Xenonchik написав статтю, а не член ЕМС / UA NPU який приймав участь у ТО. Оскільки, тільки така людина могла б дійсно пояснити точку зору ТОшерів.
Дякую за витрачений Вами час.
Comments
"партія залізяк"
boted
И постоянно ЕМСня выставляет к нам в партию своего кандидата - уроды)
Кстати, насчет ботов - это случайно не ваших конгрессменов банят почти каждые выборы?
1.При президенте от ИУ начался массовый троллинг и оскорбления ЕМС со стороны армии. Причем в подавляющем большинстве случаев внезапный и беспричинный. ЕМС, в частности я лично, поднимал на уровне генштаба вопрос о пресечении этого троллинга, но президент и армейцы это проигнорировали, тем самым поощрив троллей-армейцев к дальнейшим оскорблениям. И это причина.
Ось тобі справжня причина.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Дело даже не в самом Вегере. А в том, что руководство ЕМС просто отмолчалось по поводу этого инцидента. Это вполне можно расценить как одобрение.
Семвит молодец! Старается и выстраивает партию!
"уроды)"
які ми не виховані....FFFUUUU
скорп спокійніше....ти ж не любиш поганих слів
Skorpion1984 Day 1,305, 07:40
Кстати, насчет ботов - это случайно не ваших конгрессменов банят почти каждые выборы?
+++++++++++++++++++++++++++++++
После нынешнего ТО ИЮ,с утра 2 были в темпобане ))))
SerhiyKobyletsky Day 1,305, 07:43
скорп спокійніше....ти ж не любиш поганих слів
++++++++++++++++++++++
Зато их любит ваша хушина ))))
Здесь по ходу нужно сделать пояснение. Часть ИЮ - не все ИЮ. Потому говорить "ИЮ поливала грязью ЕМС" неверно. (почти ц.)
армия и президент, так вообще не ию, а отдельные, самодостаточные "юрлица" : )
После нынешнего ТО ИЮ,с утра 2 были в темпобане ))))
___________________________
темпбан за фп чубі, а не за ботів...
темпбан за фп чубі, а не за ботів... - а фп за що?
які ми не виховані....FFFUUUU
SerhiyKobyletsky а врать нехорошооо
за ботів відразу автоматично бан...тільки спалять...фп за расизм і прочєє, тролінг сербів, поляків, турків і тд
SerhiyKobyletsky такой SerhiyKobyletsky *наврал*
voted
Это еще смотря ложит игрок деньги в игру или нет). Ну собственно не об этом речь.
Вотед
SerhiyKobyletsky:
http://ipic.su/img/img3/fs/Ghita.1308322481.jpg
http://ipic.su/img/img3/fs/MaksPsih.1308322488.jpg
все чітко пише)
@ 6.Далеко не все из тех, кто испытывает неприязнь к ИУ принимали участие в ТО. И это факт.
============================
Отож власне я підпадаю під цю категорію. Можливо тому, що особливої неприязні до IU не живив.
Але то було ДО виборів. Тепер же, спостерігаючи центнери лайна, якими нас обкидують, щиро шкодую, що не ТО-шив IU разом з групою камарадів з EMC.
Скльки ж тої мерзоти зі всіляких шпарин повилазило після вдалого TO!
І, що цікаво, 99% тої мерзоти не лише жодного відношеня до IU не мало і не має, але й ще недавно охоче покидувало болітцем в бік IU (майже так само, як і в EMC чи НПУ).
Достатньо лише застановитись на хвилю, чому той набрід запалав такою раптовною невгасимою любов'ю до IU, і все відразу стає на властиві місця. Sapienti sat.
zubrandDay 1,305, 07:56
__________________
спеціально для мене скрінив.....як це мило
Lenko Karhel, якщо ти у своєму коменті писав про UU (я на 99,99% впевнений що саме про неї, але скоріше за все будеш відпиратись і просити доказів), то наша політика засуджує ТО, а не обгрунтоване ТО тим більше. Країна у скрутному становищі і потрібно щось змінювати. Самостійно United Ukraine ще змінити нічого не може, тому ми частково співпрацюємо з IU. Ми чудово розуміє, що вирішуємо менше, ніж IU, але ми виконуємо свою частинку роботи і ростемо,набираємось досвіду чекаючи свого часу.
Lenko Karhel Day 1,305, 07:58
щиро шкодую, що не ТО-шив IU разом з групою камарадів з EMC.
++++++++++++++++++++++
Ленка я в всегда в тебя верил )))
Ой вийду я на гору,
Та й гляну я на став.
Що ж то за паськуда?
Кока-Кола на колибі написав?
Зійду я у долину,
Наїмся хробачків.
Все єдно в Україні
Багацько ворогів.
=======================
як набридли ці всі копирсання, та длубання в болячках )))
SerhiyKobyletsky, ти рагуляка читай що пиша в причині темпобана:
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/2212885
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1444728(це колишній МО)
SerhiyKobyletsky, ти рагуляка читай що пиша в причині темпобана
x2
ЮЮ тоже ТОшили? : )
але 15-го червня я бачив тільки два шаути /// А я ще бачив шаути Ксенона і Андервола. те ті, про які пам"ятаю
Також я впевнений, що більшість з них продалися/спутали //// Брехня і пересмикування фактів.
ЕМС - це нерегулярка з найвищим рівнем координації у еУкраїні, а туклік і КО немають взагалі ніякої координації. //// При чому тут координація? Колись Ксенон ТОшнув партію буддистів взагалі без координації, просто кинувши клич в пресі. І наказу по ЕМС про ТО не було. Це факт.
мав би вже вийти з партії, але чомусь цього не робить. /// Дивна логіка. Завдання виконане і перевиконане, але до чого тут вихід з партії?
Цих гравців я б поділив на дві категорії: ///Брехня і маніпуляція. Ти не маєш ні списку тих, хто брав участь в ТО, ні списку тих, хто до цього не причетний. І тим паче ти не проводив серед них опитувань.
чому саме Pan Xenonchik написав статтю, /// Його про це попросили.
А я ще бачив шаути Ксенона і Андервола. те ті, про які пам"ятаю/// і що проголосував проти ТО?
Брехня і пересмикування фактів./// яких фактів??? ті, що дійсно факти я не чіпав. Якщо ти хочеш сказати, що туклік і безпартійні дружно кинулись ТОшити IU - це абсурд.
При чому тут координація? Колись Ксенон ТОшнув партію буддистів взагалі без координації, просто кинувши клич в пресі. І наказу по ЕМС про ТО не було. Це факт./// ну якщо ти не розумієш причому тут координація то Бог тобі суддя. Ну колись і UU 500 членів мала.
Дивна логіка. Завдання виконане і перевиконане, але до чого тут вихід з партії?/// Ви ж проти ТО, а він був тільки стопером. Отже, він би мусив вийти, якщо ви казали правду.
Брехня і маніпуляція. Ти не маєш ні списку тих, хто брав участь в ТО, ні списку тих, хто до цього не причетний. І тим паче ти не проводив серед них опитувань./// Я чудово бачу хто відкрито заявляє, що не брав участі у ТО.
Його про це попросили./// Звичайно, щоб вони без нього робили? Самим жме щось?
http://www.erepublik.com/en/party/independent-ukraine-3565/1 - прекращайте ныть
GarkushaDay 1,305, 09:24 SerhiyKobyletsky, ти рагуляка читай що пиша в причині темпобана:
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/2212885
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1444728(це колишній МО)
24LEXUS06Day 1,305, 09:29 SerhiyKobyletsky, ти рагуляка читай що пиша в причині темпобана
x2
_______________________________________________
по-перше....так само можна сказати і про нещодавній бан ксенона ....чи бан михайлевича( трохи давніше)....також юзали ботів?
перманент і темпорал щось для вас говорить?
по друге.....скорп навчив казати "ти рагуляка".....щось так собі...у вас більший бх і попоболь через це ніж у мене....я замолю ваші гріхи Святому Ксенону без голду за індульгенцію....я благородний сьогодні *я плачу*
to Garkusha
Замисліться
13 comments 24 days ago
Все частіше і частіше останнім часом наша преса виблискує у своїх статтях і коментарях неприємними, а іноді й образливими висловлюваннями.
При цьому не має абсолютно ніякого значення хто почав і хто кого образив.
Чому так відбувається? Невже громaдянин України не володіють мінімальними знаннями про культурну поведінку? Куди котиться наша країна?
І ще безліч питань виникає в моїй голові.
Єдиної відповіді на всі ці питання у мене немає, але мені є, що сказати всім жителям еУкраїни.
Перше і найголовніше, що я хочу сказати.
Поважайте крім себе ще й інших гравців, які грають разом з вами. Я розумію, що у кожного з нас своя життєва позиція і своя мета в цій грі, але якщо ви вважаєте себе гідними поваги, то поважайте і всіх інших гравців!
http://www.erepublik.com/en/article/-1-1780299/1/20
____________________________
твоя газета правда?
24SerhiyKobyletskyDay 1,305, 11:47
по-перше....так само можна сказати і про нещодавній бан ксенона ....чи бан михайлевича( трохи давніше)....також юзали ботів?
перманент і темпорал щось для вас говорить?
___________________________
в Ксенона в причині бану писало, що він порушив 1 закон еРепи...в банах MaksPsih i Ghita Becali пише про мультів.
темпобан за мультів дають мастеркардам, а простим смертним - одразу перманент
СемВіт. партійна робота - ок. аргументація у наведених окремих пунктах відверто шкутильгає.
нестриманим на язик - не знаю, як щодо Гіти, але МаксПсіх в темпабані був ще й до виборів.
МаксПсіх пішов з гри, за нього зараз його друг/подруга грає.
B︀ ︀e︀ ︀s︀ ︀t︀ ︀ ︀S︀ ︀e︀ ︀x︀ ︀ ︀D︀ ︀a︀ ︀t︀ ︀i︀ ︀n︀ ︀g︀.︀ ︀O︀p︀e︀n︀ ︀t︀h︀e︀ ︀l︀i︀n︀k︀ https://www.youtube.com/redirect?q=%6e%61%6b%65%64%2d%67%69%72%6c%73%2e%6f%6e%6c%69%6e%65%2f%6b%6b%2f%78%6b%44%57%43%39%3f%73%6f%75%72%63%65%3d%65%72%65%70%75%62%6c%69%6b%26%61%64%5f%63%61%6d%70%61%69%67%6e%5f%69%64%3d1801083