[Observer] Трохи про незрозуміле або Не дай РЛ тебе вбити
Anderwall
...............................................................................................№44 (135) ...............................................................................................
................................................................................ попередня адреса газети ...............................................................................
Доброго дня усім!
Запаливши цигарку і зручно усівшись на балконі вирішив написати про те, що привертає увагу у грі.
Не дивно, що гра стала новою. Після останнього свого повернення я довго не слідкував навіть за скайп-чатами. Випав з гри.
Повернувшись, довго придивлявся до того, що і де, що і як, хто є хто врешті решт.
Побачив багато старих облич, але і багато нових. Тих, кого я бачив ще е-немовлятами, вперше запрошував до еУніверситету тощо.
З’явились нові активні гравці, які принесли нові думки, нові віяння, новий сенс гри.
І от саме про сенс гри я б і хотів з вами поговорити, друзі.
Раніше eRepablik було еСвітом у повному розумінні. еСвіт, який не перетинався із Світом реальним.
Тут були е-персонажі, е-партії, е-газети.
Поганим тоном вважалось запостити тут хоча б щось, що пов’язувало з реальним життям.
Але це змінилось. Сьогодні я бачу дуже багато принесеного із реальності.
І це погано. Погано для гри і, врешті решт, для нас з вами.
Скажіть, яке значення для гри має той факт, хто якої національності чи віросповідання у житті?
Яке суттєве значення для гри становить питання хто любить Тараса Шевченка, а хто ні? Хто які свята врешті решт святкує у реальності?
Чи від цього ми стаємо гіршими гравцями?
Що заважало Ivan Sirko чи Alexander Sunbelliver, будучи РЛ-українцями, бути ефективними прем’єрами чи президентами еРосії?
Що заважало Danylo Halytskyj чи Cruk Shino, будучи далеко від РЛ-України одночасно бути ефективними її президентами?
Як бачимо, нічого.
До чого у грі шаути із лінками на Контакт окремих гравців і коментарів по типу «єврейчик»?
Чи мені розказувати мешканцям міста, яке я дуже люблю, Львова, про те, скільки завжди було там євреїв?
Для чого у грі трололо щодо святкування, наприклад, 8 березня?
Чи мені розказувати людям, які навчаються у кращих університетах України (Києва та Львова) про те, що 8 березня вперше почали відзначати 1909 року у США, а з 1977 року – це свято рекомендовано відзначати Генеральною Асамблеєю ООН (резолюція 32/142 від 16.12.1977)?
До чого ми з вами самі ж роздмухуємо РЛ-провокації, як, наприклад, оця: http://www.erepublik.com/en?viewPost=4571728
Якщо це ФАН для когось, то вибачте. Але принісши сюди РЛ ви врешті зробите гру просто нецікавою.
Я не можу зрозуміти також звідки у багатьох з моїх е-друзів з’явилось таке вперте небажання шукати компромісів, йти на діалог.
Скільки пам’ятаю гру, завжди тут не було ненависті у її РЛ-розумінні.
Сьогодні ж, аби насолити один одному, зробити опоненту якусь гидоту, ми готові діяти на шкоду навіть собі, на шкоду Державі заради тільки одного: аби опоненту було погано.
Так опонент піде. Завтра ви прийдете на його місце і будете виправляти те, що самі ж зробили.
Часто мені здається, що риторика почала не відповідати діям. Не потрібен, насправді, звіт, - потрібна його відсутність як привід для скандалу.
Мені насправді нагадує це вовтузіння дітлахів у дитсадку. Вони б’ються поміж собою, аж поки їх не рознімеш. Але коли питаєш про причину бійки, вони або нічого не можуть пояснити починають, або згадують такі дрібниці, що аж соромно самим.
Друзі. Насправді, всі наші дії мають бути спрямовані на ФАН. Бо без нього гра втратить сенс.
Але ФАН не у срачі на ґрунті РЛ, не у взаємоненависті.
Давайте шукати його в інших місцях.
Не забуваймо, що еУкраїна, це не тільки територія чи пікселі. Це перш за все люди.
Бо інакше в кінцевому етапі ми розвалимо те, що так довго створювали.
З вами був,
Anderwall
[Observer] Трохи про незрозуміле або Не дай РЛ тебе вбити http://www.erepublik.com/en/article/-observer-1-1983719/1/20
Comments
Годная статья, но лицемерная имхо. Невотед.
Да нет, Иван, лицемерия тут нет. Я тоже осознаю часть ответственности за то, что происходит. ИМХО, как и ты...
Хехе, ну тогда вотед ))
Ivan Sirko
Day 1,571, 06:07
Годная статья, но лицемерная имхо. Невотед.
________________________
лооооол
"Бо інакше в кінцевому етапі ми розвалимо те, що так довго створювали."
____________
уже всё развалено.
ну а так вотед. но это слишком запоздалая статья. да впрочем за всё это время выходила не одна по смыслу подобная, от разных персонажей игры. ничего не изменилось и не изменится, имхо. побуду сегодня пессимистом. или скорей реалистом.
"Бо інакше в кінцевому етапі ми розвалимо те, що так довго створювали."
____________
а що ми будували?
eRepublik birthday
Mar 05, 2011
Багато що було створено вже до цієї дати...
андерволл, ты бы еще это: http://www.erepublik.com/en/article/-1-1982754/1/20 провокацией назвал
(rofl)
чтоб не лицемерить словами "наконец то прозрел", лучше промолчу - ибо не прозрел
напишу коммент, - начнут тролить.
не напишу коммент, - натролят.
Напишу комент. ВотЕд.
Еще одна хорошая статья за сегодня. вотаю
Благослови тебе Авраам
А я при чому до статті??? Я просто людина якій віддали це АК!!!!!!!!!!
горох об стіну....
тут контингент, особливо ті що недавно приєдналися живе заради оцеї РЖ ненависті. Для них москаль, чи свій російськомовний це як червоне на бика. Ми втратили ту еУкраїну яка в нас була рік тому, своїми ж руками нагнавши сюди ліміту та школоту, людей з нестійкою психікою.
Усьо, пиши пропало)
знову олдфажний плач про еУкраїну, якої не було. читайте ваші старі газети. доречі про миротворців суспільства...пора тендер оголошувати.) Кожна 2 стаття - про те, як би добребуло.... робіть конкретні КРОКИ. А ваша відстороненість від РЖ стає маніакальною. Це трохи соціальна гра, а не веселий фермер, чи танчики. не вотед.
Це трохи соціальна гра, а не веселий фермер, чи танчики. не вотед. x100500
РЛ не вигадка, дайош срач на тему геїв-президентів.
imamradyk, трохи соціальна ГРА, а не соціальна мережа, де ми маємо екстраполювати РЛ на всіх. Якщо йти за твоєю логікою, то я маю знайти гравця із ніком Віктор Ющенко і вилити на нього весь тягар ненависті за останні часи...
Народ, це ГРА, ау...
Це трохи соціальна гра, а не веселий фермер, чи танчики. не вотед. x100500
х2
Якщо ми будемо просто воювати і перейматися лише питаннями е-репи,то ця гра перетвориться на таку як і всі інші. І через деякий час,побачивши себе вранці у люстерко скажемо: "Агов,задроте!" 🙂
Бачу цінність цієї гри саме в людському спілкуванні і в тому,що нас єднає спільне - любов до своєї країни , війна та економіка - то доволі гарні засоби для розумових вправ,- щоб мозок не взяла іржа...
_"ФАН не у срачі на ґрунті РЛ, не у взаємоненависті._"
Згодна. ФАН не у срачі - не на грунті гри,не на грунті РЛ.
Анно, зрозуміло, що взагалі безвідносно до РЛ нічого не буде. Але привносити РЛ у гру і на РЛ-грунті розводити срачі - це занадто і не здраво...
І соціальність гри не в тому, щоб шукати когось у Контакті, а потім кричати - он жилок побіг...
*л=д (бо зарепортять) )))
_"І соціальність гри не в тому, щоб шукати когось у Контакті, а потім кричати - он жилок побіг.._"
Згодна. Все має бути цивілізовано, інакше - чи люди ми?...
http://www.erepublik.com/en/article/-1-1983821/1/20 додай в провокування срачів
ГрейН, при чому це до цієї статті? Це чисто ігровий момент, який до цієї статті стосунку не має.
По твоєму запиту - підпишусь. Самому цікаво.
таки да. замахало що еУПЦ втирають в гру. христоз тут не потрібе. була нормальна ігрова релігія - Ксенонізм. так нє. відкрили пробірку з вірусом ПГМ. добре, що від цієї наволочі багато хто імунітет з РЛ має
Anderwall, друже, я тебе поважаю та погоджуюсь з деякими твоїми висновками, але маю і певні нотатки, а саме:
1. при всій повазі до тебе та Данила не позиціонуй мене як людину, яка "будучи далеко від РЛ-України" і далі по тексту. Я громадянин України і для мене існує лише ця країна до самого кінця, в не залежності від місця мого перебування на сьогодні, я завжди в Україні.
2. По друге, мовна та ідеологічна орієнтація людей, які ніби то грають за еУкраїну важлива, бо може статися таке, що ти ніби і вдома, але оточений людьми, які тобі геть незрозумілі і товариство яких тобі м'яко кажучи неприємно. Ця гра має сенс лише у максимальному наближенні до РЖ - прапори, країни, якщо втрачається ця компонента, вона не вирізняється нічим на тлі схожих проектів "про орків та ельфів"
і ще - вот
Cruk Shino, не мав наміру тебе образити, чудово розуміючи те, про що ти написав. І тебе з віддаленим українцем не асоціюю.
Максимальне наближення до РЖ не має переходити певні рамки, погодься. І коли з РЖ береться контент для створення срачу в еСвіті, ІМХО це не нормально. Наша політика і РЖ-політика - слава Богу - дві різні речі. Поки що. Але окремі персонажі дуже хочуть створити клон.
Ще раз скажу: без РЖ тут не буде. Але не треба його робити першочерговим. Не можна на гравця з ніком Віктор Ющенко виливати всю біль за вчинки його тезки у РЖ. Ми ж тоді ідіотами будемо.
Думаю, ти також погодишся, що громадянин РЛ-Франції ookyrrei та переважно російськомовний Vigil Vox немало зробили для еУкраїни. Так може декотрі персонажі не ті критерії ставлять для визначення тру-патріотів?
тут треба навколо чогось об'єднуватися. найлегше - на РЖ принципах. і найкраще. хоча купу людей (персонажів) об'єднуються навколо сісьок і бажання нагадити аби кому
на РЖ принципах. Виокрем ці принципи, пліз.
Підтримую!
Коли я почав грати мене здивували аватарки про голодомор. І я не міг второпати до чого це в грі? І деякі гравці з ненавистю мені писали, що я так цинічно до цього ставлюся і коментую. Останнім часом це тенденція така: "рух національних фанатиків", які порпаються в історії і виокремлюють моменти, через які провокують розбрат і сварки.
громадянин РЛ-Франції ookyrrei та переважно російськомовний Vigil Vox немало зробили для еУкраїни
========================================================
если еУкраина для вас - воровство и мелкосумчатый терроризм - тогда несомненно
Арманич, і тобі привіт.
Імам, ти вже кроків наробив..
щодо статті, і здається вона ну ніби об'єктивною, але це не так на жаль.
за матеріал і намагання вотед.
Маєте ікаріум
1. Крук Шино: Ця гра має сенс лише у максимальному наближенні до РЖ - прапори, країни, якщо втрачається ця компонента, вона не вирізняється нічим на тлі схожих проектів "про орків та ельфів" x100500
2. імамрадик: тут треба навколо чогось об'єднуватися. найлегше - на РЖ принципах. і найкраще. x100500
3. Пропоную утворити громадську раду (як хочете її назвіть, лиш би працювала) для вироблення принципів співжиття еукраїнського суспільства. саме під час обговорення цих принципів і сформується кістяк майбутньої еукраїнської еліти!!! чекаю на трололо! (чуть не забув - привіт тарасію!)))
Констатация факта, что мир отличается от "сферического мира в вакууме" или от "мира, который был во времена моей молодости" не изменит мир.
Исторический процесс он такой: устроили бебибум среди нац-большинств - пожинайте результат.
Нужна интелектуальная среда - устраивайте бебибум среди интелектуального контингента.
Только подумайте, чем можно привлечь в игру этот самый контингент. Нац.срачи ему не интересны. Экономика здесь есть только с виду (по крайней мере поведение этой экономической модели уже настолько далеко от РЛ, что вряд ли кому будет интересно наблюдать эти экономические процессы с целью почерпнуть инетерсный для себя опыт); войнушки в браузерке могут быть интересны только социальной составляющей, потому что есть куча других игр про пыщ-пыщ; политика давно загнана в угол ботоводством - любой новичек плюет на нее после наблюдения за первыми же бото-выборами; журналистика - выживают очень немногие (писать не о чем? писать об ЭТОМ не возникает желания?); дипломатия - есть где развернуться, но требуются специфические навыки, да и е-общество видит не более 10% от деятельности этих персонажей; работа в правительстве - кто-то из новичков знает, чем там занимаются кроме отгребания обвинений от уважаемой публики за отсутствие отчетов (а даже если отчеты есть - то "они не такие", или "я их не видел, так что это не отчеты").
Короче: ведите в игру всех кого не стыдно и создавайте приятную среду для плодотворной работы каждого на благо всех.
Резюме: Усе буде добре у кожного з нас. Усе буде добре - настане той час.