Смерть чи Еден ось в чому питання
Slava Ukraini
співвітчизників зі мною не погоджуються.
Я спитався думки в цій критичній ситуації командирів МЮ еУкраїни.
Перший хто мені відповів це командир другої по дамагу еУкраїни МЮ, а саме
MarconiUA
"В ереп, як і в реалі, вільними і повністю незалежними можуть бути військово, або економічнo сильні країни, інші ж повинні об'єднуватися для того щоб вижити. Ми зараз в ЕДЕН і репутація в нас підмочена
з деяких причин, але зараз не час щоб їх обговорювати і в зв'язку з цим нам потрібно рухатися далі, шукати спільні інтереси з іншими країнами, але в жодному разі не виходити з ЕДЕНу поки не буде домовленостей з іншими країнами, інакше це самогубство і зникнення будь-яких надій на незалежність. Голосувати за картоплю"Фрі" - це зрадити Україні і її інтересам."
Далі висловив свою позицію мій Одно-армієць і двічі президент еУкраїни
Dead Forest
"Вважаю ганебним взагалі ставити такі питаня. Що таке фрі? Гіпотетична концепція зовнішньої політики, придумана Засновником- дружити з тим хто платить, і воювати за того хто платить... Це навіть не анархізм.
Це проституція. Але навіть таке не зможе організувати ЖОДЕН політик в Україні. Мене не цікавлять гроші. Я воюю за союзників і за Україну.
Я не продаю свій дамаг. Таких МЮ багато, хто купить країну? Ніхто,
бо це кіт у мішку.Вихід з ЕДЕНу?Для чого? Щоб мати той же пакет МПП (а ми можемо поза ЕДЕНом розпаховувати лише на дружбу з прибалтами, і то не тоді коли їхні інші союзники нас не випилюватимуть) .Сьогодні радикальні сили тої ж Румунії хочуть реформувати ЕДЕН,щоб малі країни, такі як ми не мали там права голосу. Замість боротися за свої права Купа Нубла пропонує 3датися на поталу тим же румунам, вийти і стати ніким, і при тому просити в них же про допомогу.І замість того щоб доводити що ми є надійним партнером, ми вчергове підкреслюєм свою непередбачуваність та ненадійність в
очах наших союзників.Це фейл. Великий політичний фейл сьогоднішньої влади."
Трошки пізніше мені відповіли Командири Українських націоналістів,Вовку та Українських Імперіалістів HutsulUA,Shveyk i DenIron
HutsulUA
"EDEN
-Поки що немає альтернативи цьому блоку...Нас ніде не чекають,ми слабкі,ми не вміємо домовлятись,проводимо вкрай неефективну зовнішню політику! Але...ми не прогнулись перед ворогом,ми не зрадили друзів,ми пам'ятаємо
добро і не забуваємо зло!
Слава Україні!"
Shveyk
"Я поки за Еден. Принаймі поки не знайдемо в який ал"янс піти. Виходити в нікуди нема сенсу - втратимо останню підтримку тих, хто ще нам допомагає."
DenIron
"От ЕДЕНа как с козла молока. Регионов у нас нет (2-3 месяца), гражданства не дают (союздники ЕДЕНа)....получается так по схеме игры, что накуя они тогда нам нужны? если дамаг можно продавать туда сюда, кто даёт больше тот и прав )) (нам надо как то выживать в этой игре,на чём то зарабатывать для постоянных качей и аппов.+всё равно конгрессмены (союзников при желании смены гражданства) продажные, за 10-20 голдов, все порешают (если официально был отказано в гражданстве)еУкраинский статус "FREE" я уже наблюдаю последние 3-4 месяца. Я бы перешел на ФРИ с чётким ограничением против
кого мы не бьёт (дамаг не продается) т.е. например: Турция, Греция, Аргентина, Канада (она как по мне при конфликте португалия-испания показала себя с лучшей стороны как надёжный союзник) EDEN с их Азиадской компанией задолбали, все силы туда кинули на спасение и так существующей на карте Хорватии и Румынии. Поэтому дальнейшее членство в ЕДЕНе с союздниками Хорватами и Румынами я не вижу. Единственное, при бое в Подолии вчера или позавчера, я впервые немного хорват увидел. Поэтому для меня реально не понятно, или ЕДЕН жив,или это предсмертная конвульсия? ))"
Такі цікаві відповіді я отримав від наших воєнних сил,з 5 командирів які мені відповіли 1 за FREE | 4 за EDEN.
А тепер суто моя думка,я думаю багато хто з нас хоче бачити еУкраїну нейтральною тільки тому що не хочe бачити її
ЕДЕНІВСЬКОЮ,Тобто якщо б ми вибирали між нейтралітетом і для прикладу СоТ всі ми би проголосували однозначно за СоТ
а це тому що нейтралітет "кал",зразу виникає таке питання-як нейтральний статус нам допоможе отримати конгрес?
Ніяк! Той мінімум Хорватів,Аргентинців і інших союзників перестане за
нас бити,а кількість гравців які покидають гру або ж навмисно ідуть в бан продовжить зростати. Це кінець гри для еУкраїнців який ми можем зупинити.
Думаю для початку перестаньте шаутити ехОНЕвський тролінг над еденом.
А тоді є координація,завдяки якій ми вернем Славу Україні! (це я не про мене
🙂)
Ну а про координацію вже в наступній статті.
Як завжди Слава Україні!
Comments
Сьогодні радикальні сили тої ж Румунії хочуть реформувати ЕДЕН,щоб малі країни, такі як ми не мали там права голосу.
___________________
А ми там маємо голос? Нас все рівно не чують(
Якщо ФАС хоче продавати дамаг будь-кому (беззастережно до приналежності певному альянсу), не бачу для того ніяких перепон. Вони весь час так і роблять, за що і заслужили певну славу.
З альянсу не можна виходити у нікуди. Так можуть собі дозволити зробити сильні країни, центри сили, до яких після виходу будуть стягуватися дрібніші союзники. Таким країнам як Україна, слід спочатку домовитись про новий, достатньо сильний альянс.
Потім домовитись про полюбовний вихід з Едену, і тільки після того діяти. Вихід же з альянсу без будь-якої альтернативи, без жодного наміченого зовнішньополітичного вектору, лише погіршить і без того гнітючу ситуацію.
Погоджуюсь з тобою Tikhenko жаль не всі гравці це xочуть розуміти
Сірко провокатор. В нього власні причини, які критично далекі від добробуту країни, як його розуміє більшість гравців. Будь-якій розумній людині зрозуміло, що єдиний розумний варінт дій - це той який описаний Тихенко тут. Більше того, цей же варіант описаний багатьмя гравцями різними словами в коментах до кожної статті Сірка. Але Сірко продовжує тиснути. А Скорп у нас класна людина і патріот, але не найміцніший розум. От і виходить, що Сірко таки свого може досягти.
Закрити тему і скординовано бити за союзників.
Ці балачки про вихід з альянсу - тільки погіршують репутацію країни.
ВСІХ ВЖЕ ДІСТАЛА ЦЯ НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ!!!
І це добре що ми зараз без конгресу - БО МИ ЙОГО поки що НЕ ЗАСЛУГОВУЄМО!!!
Ось я не розумію навіщо нам ЕДЕН? Що він нам дає? Україна вже 3 місяці в випилі, гравці масово кидають гру - а ми все-рівно тримаємось за той ЕДЕН.
Я не кажу що треба завтра виходити з ЕДЕНу і бити проти нього. Але можна починати домовлятись про якісь не-ЕДЕНівські союзи. Що мішає написати листи до інших країн(наприклад Польщі) з пропозицією дружби, і звичайно спитати що МИ повинні зробити що вони з нами дружили. Якщо нас пошлють на.. то оголосити це в пресі і питання закриється.
Швидше почнем - швидше закінчим.
Вибачай перепутав через форму,справжній Командир Фасу не відповів
Всерівно не розумію логіку рабів. Едену ми даємо дамаг гроші отримуємо нічого. Ось де ваша логіка??
andrijk, те що ти описав - це робота МЗС та дипломатів. Вона мусить провадитися позаочі, і не особливо афішуватися. Коли уся чорна підготовча робота виконана, МЗС доповідає президенту: "Пане президент - ось у нас кілька варіантів: тут нас чекають тут нас не чекають." Президент щось собі думає, попереджає союзників про зміну вектора. І тільки тоді пише статтю. ( в нашій ситуації притомна альтернатива едену легко набере більшість голосів)
Козак Саша ти дивишся на ситуацію з твоєї сторони мені шкода що ти не розумієш
що до чого
З альянсу не можна виходити у нікуди х2
Просто прголосити себе позаблоковою державою це те саме що крикнути "Гей, Угорщино! Ми хочемо бути твоєю колонією вічно!"
Єдина проблема чому еУкраїна випиляна стільки часу - це постійна громадянська війна між членами НГ-УАНПУ та іншими партіями (НПУ-МПУ, Анархістами) - це не протистояння між владою та опозицією, а громадянська війна, причому НГУАНПУ-шники діють в основному радикально, тобто на виборах використовують ботів(ні для кого не секрет) + пишуть тікети на опонентів (інфа не доказана, але дуже ймовірна) + постійно гадять діючій владі виставляючи трололо закони або в ролі керманичів випускають трололо статті
Ця вся робота "позаочі" то все туфта. Бо її майже немає.
Припустимо МЗС домовлявся про щось секретне, але коли пройшов час то можна написати статейку про що домовлялись і сказати як все було насправді. Але я ніколи ніяких таких статей не бачив. Відповідно роблю висновок - ці всі секретні домовленості то тільки слова.
А якщо це все було написано в пресі - то "народ" би бачив що дійсно щось робиться і "бачив світ в кінці тунелі" і мав би більший сенс грати.
Тому насамперед потрібно навести лад в внутрішньо політичному житті України, а вже потім говорити про вихід з ЕДЕНу.
Кому потрібна країна в альянсі з неадекватною владою та анархією в державі??
Чому Імам і Ко неможуть домовитися з неПатріотами про спільних представників на чолі державі та в уряді??
Може все ж таки варто вибирати у владу тих хто реально буде працювати??
Slava Ukraini
Козак Саша ти дивишся на ситуацію з твоєї сторони мені шкода що ти не розумієш
що до чого
_________________________
так я дивлюсь зі сторони еУкраїни, зі сторони румун все зовсім по іншому)
"Купа Нубла пропонує 3датися на поталу тим же румунам", ахаха, Форест доставляет.
За статью спасибо, me gusta ))
Перший хто мені відповів це командир другої по дамагу еУкраїни МЮ, а саме/// інфа недостовірна http://egov4you.info/country/overview/40
"і для прикладу СоТ всі ми би проголосували однозначно за СоТ"
бити за буллгар? тьфу
Ходiмо разом в КоТ )
Погоджуюсь з останнім командиром МЮ. Навіть Угорщина в своїх газетах повідомляє, що Еден 2-3 місяця не надавав нам допомоги.
У Гвардии такой большой дамаг потому что наш командир морячек нам каждый день по 10 танков выдает. И где он только деньги на них находит?
Украйна прочитайте что я специально за вас написал ; )
http://www.erepublik.com/en/article/eden-that-039-s-what-you-get--2145147/1/20
Краще дружити з болгарами, як раніше, ніж з промолдовськими та антиукраїнськими румунами
Пофіг на дамаг Гвардії - це все одно саме нікчемне МЮ країни після РА, то ж не через те споричаєтесь : )
"З альянсу не можна виходити у нікуди" Чому? Ми й так зараз в "нікуди".
З Едену треба вийти бо над нами знущаються. Невже ви цього не бачите?
Ех... Немає на вас Тарасія...
Вичавлюйте з себе хохлів. Вчіться в Бандери.
І краще вже за румун, аніж за шлюхоболгар, якщо обирати між цими двома недонародами *фейспалм*
Reaper_SK-SD, недонародами? лол )))
"тобто на виборах використовують ботів(ні для кого не секрет) + пишуть тікети на опонентів (інфа не доказана, але дуже ймовірна) + постійно гадять діючій владі виставляючи трололо закони або в ролі керманичів випускають трололо статті"
_______________________________________
от тільки не тнреба проектувати своє на інших, ок?
Reaper_SK-SD
І краще вже за румун, аніж за шлюхоболгар, якщо обирати між цими двома недонародами *фейспалм*
____________
а ти спробуй не за румун і не за болгар а за українців. Стань вільним
І замість того щоб доводити що ми є надійним партнером//// Красава, жгі єсчо! Потрібно ще на якохось еден союзника напасти, щоб ще краще довести що ми надійні партнери.
Reaper_SK-SD/// дякую, з твоїх уст - це як мед.
от тільки не тнреба проектувати своє на інших, ок?
______________________________________
Dandello, хочеш бути справедливим? Тоді будь ним. Визнай, що це все використовується, причому будь-якою із сторін. Хоча НГ і УА-НПУ діють трішки масштабніше.
Я пропоную зараз відкласти срачі та непорозуміння (хоча б на 1-2 місяці), поки не відРВшим регіони
Dandello День 1,802, 04:53
от тільки не тнреба проектувати своє на інших, ок?
Я на пості президента не був і не випускав трололо статті на кшталт Імама:
http://www.erepublik.com/uk/article/president-1-2086749/1/20
та чому ЕДЕН забив на Україну?
http://www.erepublik.com/uk/article/-1-2092023/1/20
А тим часом видатний гравець, екс-президент Перу та Польщі Аріакіс пише:
Ariakis wrote 24 minutes ago
STEP 5: Leave CTRL because they're f*cking USELESS & find decent allies
http://www.erepublik.com/en/article/whpr-1802-unity-in-more-than-name-2145485/1/20
То офіційний прес-реліз адміністрації еUSA, дуже раджу прочитати.
Між іншим, там видно, що таке CTRL (а ми ще на EDEN нарікаємо)
опросили хз кого а в каментах тихенко учит как быть виджилом)
выйти и посмотреть, что будет. можно с венграми договорится, например
Lenko Karhel
Я тобі скажу більше. То саме минулого тижня писав президент молдови про сот.
Slayer85
а статтю про циган запиляв міністр оборони імама?)
Зараз Росія, Білорусія у фрі, чудовий союз, краще обєднуватись тим хто має якусь мовну чи культурну ідентичність з нами, маю на увазі словянські народи
коли в компанії мая твая нє панімать, коли ментально люди різні той різні інтереси
І чому страх самому творити? Бігієте куда візьмуть, а коли беруть, сидете на одвірку
а статтю про циган запиляв міністр оборони імама?)
________
То була відповідь на те що румуни били за молдованів))
Але остаточно поставив крапку Імам
[22.07.2012 16:18:27] Олег(radyk): мьі не йдем с ЕДЕН
[22.07.2012 16:29:33] Олег(radyk): я готов на delete
[22.07.2012 16:53:33] Олег(radyk): мьі не боимся последствий. мьі понимаем - нас сотрут
Після цтого як Румуна Казаку. не виженуть з ЕДЕН, Україна покине це лайно.
http://www.erepublik.com/uk/article/-1-2092023/1/20
Але все ж таки чому в політоті не об'єднатися і оголосити перемир'я, поки країна повністю випиляна?
"Після цтого як Румуна Казаку. не виженуть з ЕДЕН, Україна покине це лайно."
І де зараз Казаку?))))
і до речі, на підставі цієї розмови наші друзі в Едені побудували логічний ланцюг-відмазку для України...
Вже дуже після того я був свідком суперечки штабістів з представником румунії... саме цю розмову, штабісти вважають неформальною домовленністю між еденом і україною щодо війни з росією))
але вам це не збагнути...
"Але все ж таки чому в політоті не об'єднатися і оголосити перемир'я, поки країна повністю випиляна?"
Та я не проти, але у вас і політоти як такої нема. З ким об"єднатися? Де ваші лідери?
" Регионов у нас нет" - от в рж би так!)
[removed]
Каждый раз смеюсь очень громко, когда читаю, что ни в коем случае нельзя выходить из ЕДЕНа, потому что будет ЕЩЕ ХУЖЕ. Сидите три месяца без страны, Украину пиляет МОЛДАВИЯ, блеать, и кто-то еще думает, что бывает хуже?
Armanych , при переході в інший альянс можна було б очікувати покращень, принаймні здачі кількох непотрібних їм регіонів. При проголошенні нейтралітету, я не бачу за рахунок чого може стати краще.- мали поганих союзників, залишимося взагалі без союзників.
Tikhenko
При проголошенні нейтралітету, я не бачу за рахунок чого може стати краще.- мали поганих союзників, залишимося взагалі без союзників.
____________
як за рахунок чого..
1) ми не платимо гроші в Еден
2) ми не заключаємо непотрібні МПП (знов гроші не тратимо)
3) ми не раби не треба лизати дупу румунам (покращується імідж країни)
4) можна вільно домовлятися зі всіма країнами