Голяма нощна приказка
Mas que un club
Предполагам повечето от вас са видели манипулативната приказка на Перката, в която има някои истини, но има и удобно доста премълчани неща. Мислех да му отговоря под статията, но тъпото ограничение от 2000 символа е крайно недостатъчно, затова се налага да го направя със статия. Готини разделители няма да слагам, но за сметка на това се получи цяла планина от текст, дано някой да има нервите да я прочете:
Перката обяснил надълго и нашироко какво било в миналото, обаче някак си удобно е забравил да спомене кой ни набута в тази идиотска ситуация да имаме мпп-та с кой ли не. Не беше ли точно той? Перката имаше идея да седим на два стола (проАстерия и антиАстерия), като развиваше някакви теории, че ще разпада Астерия. Интересно, хем иска да ги разпада, хем да ни вкара там... С него съм се карал много по този въпрос, както в чатовете на кабинетите, в чата на КС, така и на лично, за последно се карахме вчера. Безчет на брой пъти му обясних, че е шизофренично, тъпо и грешно да си мисли, че можем да седим на два стола, но той не искаше да чуе! Какъв беше моят основен довод? Довода беше, че всичките тези двойни, тройни мпп-та силни ни ограничаваха. В един момент се стигна до там, че имахме мпп-та с държави във всеки един съюз - в Астерия, в Пасифика, в Плуто и в Орион. Хиляди пъти се опитах да му обясня, че това ни ограничава, защото опитаме ли се да нападнем когото и да е винаги ще има сърдити, недоволни и предадени. Което освен, че ни принуждаваше да седим в неутралитет, което малко по-малко ни поставяше във все по-дълбока изолация, също така ни обричаше на скука. Имахме тренировъчни войни с Индия и Пакистан, колкото да се отбива номера, че ТП медалистите да не мрънкат, че няма къде да бият и толкова. Всеки път, като обсъждахме вариант да тръгнем на някъде веднага всичките ни мпп-та се оказваха спънка. Все няколко мпп-та щяха да паднат, все някой беше недоволен, все някой почваше да заплашва, че после няма да бъде подновено дадено мпп и че ще има ответен удар.
Спорихме, спорихме, но Перката реши да си води неговата политика на два стола и решихме да не му пречим. Като дълбоко подчертавам (както той се изрази има писмени доказателства за това, т.е. логове) през цялото време целта му беше да разпадне Астерия, а не да ни прави приятели с тях!!! Или поне така казваше, за да не му се правят пречки от никого.
Айде сега прочетете статията на Перката отново и ми кажете дали според вас това, за което той се бори е да разцепи Астерия или да ни вкара там, за да станем поредните сръбски подлоги, точно като големите ни "приятели" от Унгария, които отидоха в Пасифика по нареждане на сърбите??!
Така да видим така наречените ни нови приятели?
Иран? - в момента се млатят с Турция, ние мразим Турция, врага на моят враг е мой приятел, съответно сме приятели с тях. Друг е въпроса, че Иран ще бият за нас, само ако се бием с пуйките. На запитване дали ще помагат при евентуална война с Гърция иранците веднага почваха да шикалкавят и да обясняват, че нямат интерес от подобни действия. - доста приятелско, нали?
Перу? - тия даже няма да си правя труда да ги коментирам.
Словения? - там наистина създадохме приятели, но те са базирани на това, че мразим хърватите, а все пак Словения като типична Астерийска държава са в конфликт с курватите.
Унгария? - Перката хвърли наистина много усилия, за да подпишем мпп с тях. В интерес на истината доста унгарци биха за нас при последните ни две ВУта. Обаче какво стана с маджарите? В крайна сметка те останаха лоялни на сръбският си господар. Не знам колко от вас са разбрали, но Аржентина и Бразилия искаха да напуснат Астерия и да отидат в Пасифика. Важно е да се знае, че Аржентина и Унгария не са в никак добри отношение, да не казвам, че се мразят, съответно сърбите веднага се задействаха и за да запазят Аржентина и Бразилия в съюза си пратиха Унгария в Пасифика! Защо? Защото Аржентина категорично не иска да е в един съюз с маджарите. След като им се отряза възможността да отидат в Пасифика и предвид, че няма да отидат в Адриатика не им остана друг вариант освен да останат в Астерия. До тук добре, ще попитате нас какво ни бърка къде отиват маджари, аргоси и селесао? Реално не ни бърка, но е важно да се отбележи, че преди десетина дни в Пасифика влезе нашата "любима" Гърция! Съответно за да бъде приета Унгария в Пасифика едно от условията беше маджарите да подпишат мпп с всички членки на съюза, в това число и с Гърция и да нямат мпп с нас! И какво стана? Унгарците набързо забравиха, че са ни приятели, отхвърлиха предложеното им мпп с нас и останаха верни на сръбските си господари. Доста приятелско, а?
Перката спомена, че са ни предлагани многостранни договори тип "Чибурашка". Напълно вярно. Но някак си удобно е забравил да спомене защо беше отхвърлен най-примамващият от тях. Ставаше въпрос за тристранен договор за взаимопомощ и взаимозащита с Русия и Иран. Като общи врагове по силата на този договор бяха отбелязани: Турция, Грузия и Украйна. На многократното ни запитване и настояване към списъка с врагове да бъде добавена и Гърция (все пак в последната година и половина гейците са ни най-сериозният враг, с който имаме взимане-даване и срещу който имаме най-много нужда от помощ) иранците категорично отказаха!!! По силата на този договор, ако някоя от държавите отбелязана за враг обяви война на някого, то другите 2 държави трябва да обявят ЕВ въпросната страна и да й скочат за ганг-банг. Предвид, че този пакт не включваше Гърция логично Дзън отказа да го подпише.
Стигаме и до драмата в КС от последните няколко дни - обсъждането на въпроса за евентуалното създаване на нов съюз. За любопитните да отбележа, че става въпрос за съюз между: нас, макетата, Испания и Чили.
Първо на въпроса защо се стигна до тази идея: ама няма как да бъдем вечно в неутралитет, а ще бъде доста пагубно за нас да останем без съюз, точно сега, когато се прекрояват съюзите и се създават нови. Преди да се роди идеята да правим нов съюз, имаше дискусии на къде да поемем. Перката тях не ги е споменал, защото тогава не беше член на КС! Тогава представителя на РИП в КС беше друг играч - Кирильока, а той дали и каква информация е давал на отряда си от обсъждането в КС, само той си знае. Перката се появи в КС едва наскоро, след един много сериозен скандал между мен, Дзън и Кирчо, след като той с цялата си наглост заяви, че Дзън трябва да НАЕМА щета от РИП и Гаргите, за да бият за... България и заплаши Дзън, че ако не го направи, ще я свалят с революция и после ще си вдигнат насилствена диктатура, за да има техен човек, който да им плаща с държавните пари, за да се бият за страната си!!! Логично аз реагирах доста остро, теглих едни путки майни на Кирил, а той се фръцна и като обидена кукона напусна КС. Няколко дни по-късно се появи Перката, за да имат РИП представител!
И така след този офтопик, да се върна към темата за новият съюз: Отначало бяха обсъждани варианти да влезем в някой от наличните съюзи. Имаше най-различни предпочитания - Астерия, Плуто, Орион и тогава за сефте се чу идеята дали пък да не пробваме да направим нов съюз, наш си. Идеята НЕ дойде от Дзън, а от друг играч в КС! Никой не искаше да влизаме в Пасифика, а Адриатика по това време още не беше създадена. После дойде последното ни ВУ, с цел да помогнем на приятелите ни от Ирландия и Англия, което обаче беше насочено срещу две държави на Орион - Франция и Литва, логично това охлади отношенията ни с Орион и затвори възможността да влезем там. Преди няколко дни (3-4) беше подновена дискусията по този въпрос, като този път на челно място бе поставено възможността да създадем нов съюз, съответно последвалата дискусия изцяло беше завъртяна около това. И тук идва тънкият момент. В КС всеки изказваше личното си мнение по въпроса. Това, че Дзън е искала ако създадем нов съюз, той да бъде в близки отношения с Адриатика, по абсолютно никакъв начин не означава, че това ще се случи! Това е позицията на Дзън, нищо повече. Само, че докато се натуткаме, да се пусне референдум по въпроса /изобщо няма вариант да се направи нещо такова, без референдум/, да се гласува в него, да се съберем въпросните държави и тн, мандата на Дзън ще се изтърколи. А тя нов трети мандат едва ли иска да кара /не съм я питал, впрочем, това е само мое предположение/, така че дори и Дзън да иска да имаме по-близки отношения с курватите, следващото прези/дики едва ли ще има такива мераци, така че това няма как да стане!
Перката отлично знае, че предстои референдум по въпроса и целта на статията му е да настрои обществото против идеята да си създадем наш си съюз, в който ние да решаваме какво да се случва, а не да бъдем нечии пионки, защото ако създадем такъв съюз му пропада идеята да влезем в Астерия, където да бъдем сръбски марионетки! А какво стана със заветният му план да разцепи Астерия..., той да каже. 🙂
Толкова от мен, дано да сте имали нервите да изчетете всичко до края. 🙂
Comments
КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА НИ ИЗТРИЯТ ДА ВИ ДОЙДЕ АКЪЛА В ГЛАВИТЕ !!!
и да разбираме че рипаджийте искат да им се плаща да бият за ТП хмм интересно може ли и на мен ? Аз предполагам че няма да съм ви скъп по 2500 на ден как ви звучи обещавам цялата ми щета там да отива 🙂
Аз може ли да попитам: защо през предния мандат на ...-майка едното от нейните ... вдигна ръце от нея, а др се пусна за прези? И защо сега нито един от двама ви не е в кабинета?
Аз съм в кабинета, на същата позиция - Зам. МВ.
А се пуснах за прези, заради бас - дали мога да събера повече от 10 гласа. Е загубих баса, защото твърдях, че няма да събера повече от 10 гласа, а те бяха 25 в крайна сметка.
Извинявам се тогава, но не те виждам никъде :Д За другото разбирам те и съжалявам че си загубил баса :Р
Последните дни нямах много време за играта, имах РЖ ангажименти, съответно нямах време за преса, шаути, разправии и тн. И като гледам какво е станало последните дни... нямам думи.
Как да тълкувам това ти изказване?
Просто обяснявам защо не си ме виждал никъде и защо не бях толкова активен, както бях предният месец. Все пак РЖ > играта.
Разбираемо напълно. А това че ме махна от приятели заради мои изказвания е др тема 🙂
Махнах те, защото една вечер много ме изнерви. Реших, че е по-добре да те махна (все пак винаги мога да те добавя по-късно, друг е въпроса дали ще приемеш), отколкото да те напсувам турбо каруцарски и ти да ме махнеш. хД
:Д Дразнител съм. Казах, че е др тема и не мисля сега да я повдигам повече 🙂 (нямаше да те махна или да те репортна). Псувай смело и на воля. В най-лошия случай да се благославяме на по бира :Д
Създайте нов съюз, по-слаб и смешен от КОТ надали може да бъде. Или пък може? :ДД
Има само един начин да разберем. 😉
Котя си беше обречен, защото го правиха хора които хабер си нямат от международна политика - Стоич и Абса (иначе и двамата много силни в други области). Ключовото за един съюз е не колко е е силен, а колко са силни враговете му - няма смисъл да вкарваш в него държави, които ще ти донесат врагове по силни от съответните държави - като го пълниха с джуджаци от кол и въже правеха точно това, а накрая със САЩ стъпиха на мина 🙂
В този смисъл - един съюз с внимателно подбран и ограничен кръг от членове може да бъде успешен, стига да не привлича основната щета и не да не е дразнител за останалите съюзи
100% съм сигурен, че Киро го е написал под влиянието на афект. Всички знаем как се бие отряда на РИП за еБг в най-трудните и тежки рундове и битки. Колкото и да ги мислите за егоцентрични и надменни - са се доказали предостатъчно. Наистина е жалко да се види еБългария толкова разцепена . Както каза Уничтожителя на бирата по-горе :КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА НИ ИЗТРИЯТ ДА ВИ ДОЙДЕ АКЪЛА В ГЛАВИТЕ !!!
Но като няма някой топки да го направи, как да ни затрият!? Току виж отиде големи медал :Д
напусна чата и не знаеш кво беше 😃
А най-ме е яд на това, че бяхме си го върнали уважението на другите еДържави като страховит опонент и верен съюзник и всичко това рухва за отрицателно време - поне в това да си правим трудно в тая игра никой не може да ни задмине.
Верно си е! Но поне е забавно макетата да ти пишат, че ти си виновен за конфликтите в държавата :Р
И тази статия я прочетох, пак заради 1 съобщение. И да съм честен не знам кой е крив, кой е прав. Ваша си работа е, цирка си е за моя наслада, жалко, че не съм е-политик, за да знам какво става, но имам добро начало вече знам кои са "Адриатика" . За Матт не мога да кажа нищо лошо, той беше в основата на летните ни битки, а съответно и за ускореното развитие на акаунта ми. Може би е грешен не мога да споря, има си хора, които са там горе, за да определят кво да правим. Но самия факт, че пишете активно, за да се храните говори лошо, че малка група хора не се разбират
Що бре, нека пишат. В спора се ражда истината 😉
Не и в този случаи...
Добро утро, Минке!
Аз тия неща които ти май от съвсем скоро стопляш ги разбрах още миналата есен! Разбрах че Перката е изперкал, от чата на парламента, после от статиите му! Но си мислех че ще се оправи. Като разбрах че няма, вдигнах революция! Всички ме оплюхте!
До вчера се изявяваше като сърболизец, днеска ми говориш за сръбски господари! Смях! Виж датата на последната ти статия!
Не може да се пишеш на разбирач, да пригласяш на Колю-гол и сега да се обръщаш като палачинка!
Vox populi, Vox dei
Глас народен, глас Господен!
Или опакото на медала:
Nec audiendi qui solent dicere, Vox populi, vox Dei, quum tumultuositas vulgi semper insaniae proxima sit
"И хората не трябва да се вслушват в тези, които казват, че гласът на народа е глас божи, тъй като необуздаността на тълпите винаги граничи с безумие."
Последното е много на място за българската общност в ряпата! От пет години висиш в тая игра а си и ти егати шарана!
Доооооооооооооообре! :Д :Д :Д :Д :Д
Аз дето не мога да понасям сърбите съм бил сърболизец.... Айде бягай някъде другаде, че очевидно за твоите 5 години тук (моите са повече) още не си разбрал кой с какви предпочитания е!
П.П. Да те светна не мога да понасям нито една държава на Балканите и като цяло 90% от държавите в света!
Малко ли спорехме? Дрънкаше същите глупости като Перина и Колев, само Вафлата не надскочи! Как не разбрахте, че на сърбите не сме им нужни? Как не разбрахте че равноправие в отношенията с тях няма? Може би би имало ако им бяхме нужни. Но не сме! Щяха само да ни използват без да ни нареждат.
Как решихте че ще разпадате астерия? И наясно ли сте че ако по чудо бяхте успели да го направите става още по-зле за България?
Не ви ли прави впечатление васалното положение на Бразилия спрямо Аржентина? На Полша спрямо Сърбия? Това са победени страни и играят във втора лига! Същото ни предложиха сърбите преди година и няколко месеца! Капитулация се нарича! И парламента се съгласи с това положение, ако не бях надал вой щяхте да ни вкарате в егати глухата!
Не знам кой си е загубил времето в ряпата, но очевидно не съм аз. Нямам никаква информация извън официалната. Но въпреки това тълкувам фактите правилно. За разлика от теб, който черпи вода от извора! Е аз не съм шаран като вас. Защото имам глава на раменете си и са ми ясни причинно-следствените връзки. Първо бакала ви пусна тая муха и постепенно всички се превърнахте в шарани! Даже гъбата Имо се оказа с повече акъл от теб!
Първопричината сега да сме в това положение вече 3 години са сърбите, а не хърватите! Това стана в момента, когато предпочеха Гърция, Румъния и Аржентина пред нас. След това сключиха НАП с хърватите и в резултат ние бяхме изтрити, хърватите си фермеха в Индия, а Турция в Арабия. Не си мисли че харесвам хърватите и цялото им лицемерие докато имахме МПП. Но просто не виждам ако се бием и с тях с какво ще сме по-напред!
И аз мразя всички съседи (и хърватите). Но знам че няма как да сме против всички! Щом не сме си извадили поуки от 1913-та в реалността и 2013-та в ряпата, значи заслужаваме съдбата си!
Ти четеш ли изобщо? Аз бях единственият в кабинета, който беше против това с двата стола и съм го заявявал много пъти. Идеята за разпадане на Астерия не беше моя, че на мен да се зъбиш.
"И аз мразя всички съседи (и хърватите). Но знам че няма как да сме против всички!"
Е те това е и моята позиция, ама нейсе, както казах за толкова време още не си разбрал кой какви виждания има за нещата...
Цялото ти държание в споровете по между ни, статиите ти не ме карат да мисля така. Беше защитник на Перина и Колев, заедно с Авитохол се изявявахте като сърбомани. За последния си е ясно, никога не надживя сърбоманията...
Какво сте си говорили в кабинета с Перина не ме интересува! Аз не съм бил свидетел. Аз знам какво ми говореше на мене и какво бълваше в пресата. Ако си говорил различни неща си е за твоя сметка! Не се прави на Бриджит Бардо сега! Ще ти смимам коментарите и ще те халосам по главата с тях!
Факт, много пъти съм защитавал Перката и Колев и пак бих ги защитавал по повечето въпроси. Но това по никакъв начин не ме прави сърболюбец. Това, че мразя курватите отново не ме прави сърболюбец, мразя и едните и другите. - те това не го разбираш . А и имам още една причина в повечето случаи да ги защитавам. - всеки път като станат някакви драми почва да се говори за революции и сваляне на диктатурата! А аз съм много голям враг на Конгреса и бототаството. Затова скачам да ги защитавам, защото защитавам моята лична позиция, която е в подкрепа на диктатурата, а не защото вижданията ми по даден въпрос на 100% съвпадат с мнението на диктатора. По-добре да имаме диктатор, с който имам различни виждания по един или няколко въпроса, отколкото да имаме Конгрес, поне през моите очи.
Трябва да разбереш едно нещо: цялата тая драма сега със статиите е заради последното ВУ. Летяхме, за да помогнем на стар и лоялен приятел и съюзник, но СЛАБ съюзник. Обаче това ВУ влоши много отношенията ни с някои от новите ни приятели. От там и болката и яда на Перката. Защото последните 6 месеца той наистина си скъса задника, за да уреди тези нови приятелства със Словения, Иран и Унгария (относно маджарите все още имам някои резерви дали наистина са/бяха приятели или само се правеха на такива, за да защитават сръбските интереси - Астерия не ни иска, но е в техен интерес да сме проАстерия, за да имат един враг, който създава главоболия по-малко, а и да има една държава повече, която да отвлича антиАстерия щета). Респективно сега нормално да е ядосан, защото един вид с това ВУ плюхме на труда му. Проблема е, че той отказва да приеме едно простички нещо (впрочем през неговите очи той е прав де), че ние сме нация която цени лоялността и приятелството, а не сме damagehood. И доста често ние страдаме от това нещо и точно това той се опитваше да промени, проблема е, че го прави прекалено много на своя глава, без да мисли дали ще получи широка подкрепа за идеите си.
Не на мене тия с последния ВУ. Някои събития щяха да се случат дори още месец да си бяхме седяли да громим Индия и Пакистан. Виждам и как е работила чуждата дипломация. Просто ни използваха, щото сме тъпи! Така или иначе нали си от Варна, да ти обясня за лодката. И тя като кораба трябва да разпредели товара горе долу по равно. И като не е направено се накренява и преобръща. След капитулацията на Полша и Бразилия, от другата страна товара стана голям и лодката се наклони. Ако ни прехвърлят и нас там лодката ще се преобърне и ще следва преразпределяне. Сърбите са умни и го знаят, а ти пак не си разбрал!
Планът на Перина беше малоумен! Защото при успех и неуспех все води до загуба! Нещата щяха да станат дори по-зле ако беше успял!
Така че няма за какво да се съжалява, времето си бил изгубил. Кой го е карал да прави глупости? Ние не можахме да го спрем, спряха го другите държави! По-точно аз не можах да го спра, никой не ме подкрепи! Вие си бляхте като стадо! Бееееее!
Харесвате ми тия дни - и ти и Перката и Дзън вадите хубави анализи. Хубаво е да се видят всички гледни точки, че ако ще има наистина референдум, човек да има някаква идея относно избора си.
Лошото е, че по правило нашенските избиратели дълги статии не четат, така че не знам доколко си е струвал трудът ви 🙂
Теб винаги те чета до края, заслужава си пък и имаш дар слово. 😉
Благодаря ти за гледната точка, че аз съм на половин клик от месец 🙂
В общи линии съм съгласна с това, което си написал. Само за РИП не, може да са всякакви, но са страхотен отряд и това, което си споменал не може да е истнина, не и сериозно.
Лично на мен идеята за нов наш съюз ми допада. Колкото и хубаво да е да имаш мпп-та със страни от различни посоки, които да ти пазят гърба, си е нещо до време. После ни обрича на скука от страх да не настъпим някого, а това.не ни отива..
Значи много държа аз да пуснеш лог да видим кога и какво съм казал. Във въпроснияТ КС бях поканен на 12.03 от Олда и напуснах на 28.03. Лично си направих труда да изчета всичко в периода, включая и псувните ти по мой адрес (за кой ли път). Та чакам да видя ... Щото накрая аз ще пусна целия и ще оставя всеки, който има желание, да види какво и кога съм писал. Толкова от мен !
"включая и псувните ти по мой адрес " - че той Маскю друго може ли?? 🙂
Кирчо, с теб почнахме да се дъвчим покрай ВУто да помагаме на ирландците.
За лога:
[19.3.2016 г. 19:43:22] kiril andonov: и дай да набием ВУ
[19.3.2016 г. 19:43:26] kiril andonov: и да го ядем
[19.3.2016 г. 19:43:31] kiril andonov: заради стратегия погамаме
[19.3.2016 г. 19:43:33] kiril andonov: с тп
[19.3.2016 г. 19:43:36] kiril andonov: сори
[19.3.2016 г. 19:43:40] kiril andonov: ма е смешно тва
[19.3.2016 г. 19:43:43] kiril andonov: ако не можеш
[19.3.2016 г. 19:43:54] kiril andonov: да организираш щета БЕЗ ву
[19.3.2016 г. 19:43:58] kiril andonov: къде си тръгнала
[19.3.2016 г. 19:44:04] LordVOODOO: е ако не е с ВУ... става с КО
[19.3.2016 г. 19:44:05] LordVOODOO: баси
[19.3.2016 г. 19:44:17] LordVOODOO: трябва да плащаме на собствените си играчи, за да се бият
[19.3.2016 г. 19:44:21] LordVOODOO: иначе всеки еп уснал скрипта
[19.3.2016 г. 19:44:25] LordVOODOO: и е оставил скрипта да бие за ТП
[19.3.2016 г. 19:44:28] kiril andonov: НЕ МОЖЕ
[19.3.2016 г. 19:44:32] LordVOODOO: после що никой не ни иска за съюзник
[19.3.2016 г. 19:44:36] kiril andonov: да ебеш държавата толко елементарно
[19.3.2016 г. 19:44:39] kiril andonov: има КО-та
[19.3.2016 г. 19:44:45] kiril andonov: има наеми наюнити
[19.3.2016 г. 19:44:49] kiril andonov: има начини
[19.3.2016 г. 19:44:58] LordVOODOO: да има начини ти го каза
[19.3.2016 г. 19:45:01] LordVOODOO: и ВУто е един от тях
[19.3.2016 г. 19:45:05] kiril andonov: тва с ВУ-то е смешно - коментирам идеята защо го правиш
[19.3.2016 г. 19:45:09] LordVOODOO: иначе ако Дзън тръгне да наема щета
[19.3.2016 г. 19:45:14] LordVOODOO: троловете ще я изядат
[19.3.2016 г. 19:45:18] LordVOODOO: че плаща на избрани отряди
[19.3.2016 г. 19:45:26] LordVOODOO: които са приближени до кабинета
[19.3.2016 г. 19:45:41] kiril andonov: дай ву тогава - и цяла държава на чупен кон
[19.3.2016 г. 19:45:54] kiril andonov: абе баси политиците верно
[19.3.2016 г. 19:47:53] kiril andonov: Дзън
[19.3.2016 г. 19:47:56] Дзън еРеп: в един рунд да видя какво ще стане
[19.3.2016 г. 19:48:00] kiril andonov: ти коя игра играеш
[19.3.2016 г. 19:48:05] Дзън еРеп: стана нищо
[19.3.2016 г. 19:48:06] kiril andonov: пробвах с ко...
[19.3.2016 г. 19:48:09] kiril andonov: боже господи
[19.3.2016 г. 19:48:16] kiril andonov: щета СЕ НАЕМА
[19.3.2016 г. 19:48:24] kiril andonov: ко-то е за балансиране
_______________________________________________________________________
[26.3.2016 г. 22:06:51] kiril andonov: според мен... както е тръгнало тук и квото се случва
[26.3.2016 г. 22:07:03] kiril andonov: да си бият камшика диктаторШата
[26.3.2016 г. 22:07:20] kiril andonov: и подопечните и КУЛТУРтрегери, де псуват в ефир
[26.3.2016 г. 22:07:32] kiril andonov: па ние после ше си вкараме сл. дики
[26.3.2016 г. 22:07:37] kiril andonov: как си му е реда
[26.3.2016 г. 22:07:40] kiril andonov: ха ха
http://prntscr.com/arpwac
Къде е това....? Да плащали на РИП и гарги да биели видиш ли за собствената си страна, бил я заплашвал с революция и после насилствена диктатура, да имало техен човек да им плащал с държавни пари? Защо си измисляш глупости? Чак и аз ти бях повярвал още като бях в МВ миналия месец....
Та с какво не си съгласен?
И къде тук видя да искам да ни плащат... Че и гаргите намеси...
[removed]
Значи написах го и в др статия същото... Като направите тоя смешенпи "неутрален съюз и Гърция ни нападне какво става? Кой ще помага? Хъртатите, турците, Адриатика - повечето даже имат гръцко МПП или Испания може би?
Само не ми излизайте с простотията, че ако не направим съюза сме ставали сръбски пионки, това са много удобни простотии за говорене. Ама за разлика от това вие предлагате да станем хърватски такива ..както каза диктаторката каза - съюза щял дя бъде сателит на Адриатика.
Къде го е казала?
Стига бърка акаунтите бре, Колев! 🙂
Кой от кой акаунт пише сега...да знам? :Д
В КС, макар че точните думи да не бяха такива но.. няколко пъти си сменяше мнението. То не беше Адриатика да са ни те сателит щото правим по силен съюз па после щели да сме неутрални и т.н.
Перка, я прегледай пак чата в КС. 😉 Първият път, когато се повдигна темата да ходим някъде и още НЯМАШЕ вариант на дневен ред да правим наш съюз - моята позиция беше да ходим в Плуто. Никога при никакви обстоятелства не съм бил за Адриатика, защото и аз като теб мразя курватите! 😉
Иде реч за Дзън и същюза как отнчало бе казано да се гласува
Я, Ало Психиатрията /Дзунка/ и Мастията в Клуба щели да правят нов съюз.
Котьо-2.
хахахах
тоя съюз ще изкара няма и месец. Докато изберем Сандьо отново.
И той го затрие 🙂
Мастийо в Клуба. Знаем че искаш да си Цар Лъв, но за съжаление си просто една амеба.
xaxaxaxaxa
Три в едно. Каква комбинация.
http://www.erepublik.com/en/article/-1344-2592298/1/20
Видяхме те като се пусна за президент какво мислят хората за теб. По-малко гласове и от Милена и от Viciv... Повече няма какво да коментираме. Тихичко.