Еволюцията на приятелството ни в ряпата.
Mas que un club
Здрасти на всички.
Ако някой вземе, че се излъже да прочете тази статия..., да бъде предупреден, че го чака стена от текст, на която дори и Стоич би завидял. Или с други думи казано запасете се с храна, вода и цигари.
От доста време се каня да напиша тази статия, но до днес все си оставах само с каненето. Къде защото писането на статии не ми е по вкуса, къде защото ясно осъзнавах, че ще се получи стена от текст, която малцина ще имат нервите да прочетат до края, къде защото откровено си ме мързеше... Но мисля, че е време да го направя.
По същество, че да не ви отегча още в началото: еБългария е една от най-старите държави в тази игра и логично сме една от най-старите еНации в играта. Първият ни голям бейбибум бе реализиран в края на 2009-а, началото на 2010-а. Мнозина от топ силните държави в играта направиха техните бейбибуми доста след нас. Логично това ни прави и една от държавите с най-богата и пъстра еИстория. Това, което излиза на преден план и винаги сме се гордеели с него, че ние сме верен съюзник, лоялен като ловджийско куче, за когото приятелството е на първо място, а неща като щета и бонуси винаги са оставали на заден план. Колкото и да не им се иска на враговете ни и на чуждите тролове, това няма как да го оборят, просто в играта няма друга държава, която да е била изтривана повече на брой пъти от нас, защото се е жертвала, за да помогне на този или онзи наш приятел (съюзник) към даден отрязък от време. Е ако трябва да сме напълно обективни, чуждите тролове имат и известно право да ни наричат предатели. Както и да гледаме на нещата, с изключение на Чили няма държава в ряпата, с която да не сме били в различни съюзи и да не сме били ту съюзници, ту врагове. Дори и с омразната ни Турция сме били съюзници - в далечната вече 2010-а година, когато бяхме членове на Феникс.
Големият въпрос, който засяга тази статия е дали наистина сме толкова добри приятели, колкото твърдим, че сме?
Нека да върнем лентата назад до 2010-а година.
Няма как да я върна по-назад, предвид, че аз лично почнах да играя на 28-и Декември 2009-а, някоя от по-дъртите мумии от мен, ако желае в коментарите под статията да разкаже какво е било преди това.
На въпроса кои са ни най-големите приятели в играта, през 2010-а година, 90% от играчите ни по онова време, без грам да се замислят щяха да кажат Русия, Индонезия и... Сърбия! А големият враг беше Румъния. Спокойно, това няма да е пропагандна статия с цел да се сближаваме със сърбите и да влизаме в Астерия. 😉
2011-а година
Година по-късно, ние вече бяхме член на ЕДЕН, причината да напуснем Феникс беше омразата в РЖ към Турция и желанието да водим войни с тях. Предвид, че Турция беше от държавите основателки на Феникс това нямаше как да стане, докато сме в него съюз. Съответно влязохме в ЕДЕН и завъртяхме мпп-тата си за първи път. От начало доста от играчите ни не бяха много доволни от това нещо, защото в ЕДЕН бяхме в един съюз с дотогавашният ни враг Румъния, но в името на войната с пуйките направихме тази жертва. Малко по-малко намерихме нови приятели в ЕДЕН, респективно и нови врагове в играта. През 2011-а година отговора на въпроса, кои са ни най-големите приятели в играта щеше да изглежда така: Русия..., Хърватия и... Гърция! А големите врагове бяха Турция и... Македония! Едва ли има играчи от онова време, които да не помнят шаутите HAIL BULGREECE! С макетата се дънихме като побеснели, всеки ден пресата беше пълна с цветущи статии с ужасно много тролни, ние ги наричахме вентилатори и сръбски подлоги, те ни наричаха татари... Сцимекс (маке) се скъсваше да танкира срещу нас, като имаше дни, в които той харчеше повече дори от Ромпер и Аргроб взети заедно, а МегаСашо (грък) даваше мило и драго за нас и танкираше като луд срещу Сцимекс. С хърватите, биейки се рамо да рамо направихме немислимото по онова време изтрихме последователно Полша и Сърбия! През 2011-а Полша беше супер сила в играта и половината европейска карта бе едно голямо розово петно (териториите на Полша).
2012-а година
Стигнахме и до 2012-а година. ЕДЕН имаше нужда от свежа кръв и най-вече от бонус щета. Хърватите и най-вече Ромпер видяха в лицето на омразната ни Турция възможността да се набави тази щета. Повечето от сегашните играчи вече играеха по това време и съответно знаят последвалите събития, или поне са чували за тях. Редно е да се спомене едно име на наш президент - Рунекс! Ако не беше той може би нещата нямаше да се развият точно по този начин, но няма да задълбавам в тази част на историята, не това е целта на тази статия. В крайна сметка въпреки нашите протести, въпреки нашето ВЕТО Турция бе приета в ЕДЕН. В онзи момент неочаквано се създаде едно доста старо приятелство в играта! Докато всички в ЕДЕН ни мрънкаха на главите, че това е игра и че не трябва да намесваме РЖ схемите в нея получихме подкрепа само от Ирландия! Те единствени ни подкрепиха в онзи момент и гласуваха с против на приемането на Турция в ЕДЕН. Само ирландците ни разбраха, само те ни подадоха ръка. Това беше един прекрасен жест от една малка държава, която никой не броеше за нищо и която го направи чисто спонтанно, без да търси каквато и да било изгода за себе си. Логично този жест спечели нашата любов, признателност и приятелство.
Какво последва? Ние напуснахме ЕДЕН, отново обърнахме мпп-тата (после защо другите ни наричат предатели), почнаха големите войни с Турция, които пък доведоха до най-големият бейбибум, който някога сме правили. Имаше момент, в който бяхме стигнали до 12-13 хиляди население, от които едно 10 000 бяха активни! И някъде там между всичките тия буреносни събития на картата на приятелството се появи още една държава - Чили! Писани са десетки статии относно това как се е започнало приятелството ни с тях, така че няма да навлизам в детайли.
Стигнахме вече до 2013-а година.
По това време вече имахме наш си съюз - СОТ, в който бяха заложени нашите принципи, за които винаги сме се били - приятелство и братство. За жалост този съюз не просъществува дълго. Октомври месец 2013-а един трол - Сандо Грифин на своя глава реши да закрие съюза ни, за който бяхме хвърлили толкова много сили, за да създадем.
Най-големите ни приятели към онзи момент бяха Русия и Чили. А враговете Турция и Хърватия (която вече се беше превърнала в курватска в нашите очи). През същата тази 2013-а настъпи и обрат в отношенията ни с Македония. Вече спряхме да бъдем люти врагове, които се мразят в червата, напротив станахме съюзници, но все още бяхме далеч от това да се наречем приятели.
2014-а година
Тук вече предполагам всички имат пресни спомени и няма да се налага да пиша толкова много. Най-близките ни приятели в очите на масовите ни играчи бяха Чили, Македония и Русия, а топ враговете Румъния, Гърция и Хърватия.
През същата тази 2014-а се положиха и основите на сегашните ни приятелство с Индия. За 2014-а трябва да отбележим, че една постъпка на Козата доста влоши отношенията ни с Русия. Козльо даде път на Полша към Русия, с което нарушихме договора Чибурашка и логично руснаците ни бяха доста сърдити.
2015-а година
Тук вече всичко е ясно. Най-близките ни приятели бяха пак същите 3 държави, а основните врагове Гърция, Хърватия и Турция.
Това, което трябва да отбележим е, че в отношенията ни с Чили почна да настъпва разрив и определено не бяхме вече толкова близки. Тук има ужасно много какво да се каже по въпроса и ще пиша за това нещо малко по-долу.
2016-а година
Стигнахме и до сегашният момент. И тук вече става голяма каша.
За топ приятел/съюзник едва ли има играч, който ще посочи друга държава, различна от Македония. Враговете е ясно кои са. Въпроса е къде останаха другите ни големи приятели, а именно Чили и Русия?
Русия
В началото на тази година летяхме към САЩ, за да помогнем на друг съюзник - Индонезия (същата тази Индонезия, която през 2010-а определено беше един от най-верните ни съюзници). Дали беше правилно да летим или не, всеки си има своето мнение по въпроса. Аз лично подкрепям решението на Таблов, а и беше забавно да се бием с янките. Проблема е, че тогава много лошо се влошиха отношенията ни с Русия. Знаете, тогава руснаците се биха яко срещу нас, за да помогнат на съюзника си САЩ. Приятелството между Русия и САЩ датира от лятото на 2011-а година. Преди това те бяха смъртни врагове, но точно като нас и макетата успяха да изгладят различията си и да изградят силно приятелство по между си. Дали Русия трябваше да остане неутрална? Всеки да решава сам за себе си. Можем да приемем, че руснаците ни го върнаха за 2014-а, когато Козата даде път на Полша към Русия. Факт е, че и в двете държави има играчи, които не останаха много доволни от нашето ВУ по САЩ, както и от реакцията на Русия. Също така е факт, че последните 2 месеца Дзън хвърли много усилия, за да оправи отношенията ни с руснаците и в момента те са много добри, а сегашният им президент не е задник като Нимнул, който с цялата си арогантност каза, че трябва да сме му благодарни, че не ни е обявил за ЕВ, след като скочихме на САЩ.
Но тук има и нещо друго - кога за последно сме се били за руснаците, да им напомним, че те все така, както в миналото могат да разчитат на нас? През последната 1 година да се сещате за такъв случай, защото аз не се сещам? Друг е въпроса и колко сериозни битки имаха руснаците през тази 1 година.
Чили
Въпроса с Чили с още по-сложен. Поне през моите очи, през последните 12-14 месеца грубо казано нашето отношение към Чили се промени и причината не е само мпп-тата на Чили с Хърватия и Турция. Започнахме да гледаме на Чили като на даденост. Спряхме да се бием за Чили, спряхме да пускаме КО за тях, за сметка на това започнаха пререкания в пресата с чилийците заради хърватското и турското им мпп... Знаете за какво иде реч. Големият проблем е, че докато ние сме пасивни спрямо Чили хърватите не спират да ги ухажват. Бият яко за тях, пускат и доста КО в техните битки, съответно по-новите им играчи логично почват да се питат за какво ни е България, като те нищо не правят за нас, когато имаме нужда от помощ хърватите са тия дето ни помагат, а българите само чакат помощ от нас, без те да си мърдат пръстта за нас. И колкото и да не искаме да си го признаем са прави. Ряпата в крайна сметка е военна игра, колкото и да не им се харесва на троловете като Бакала, тук всичко се върти около онзи прословут червен бутон и когато ти не го натискаш в полза на съюзниците си и приятелите си, логично и те спират да го натискат за теб. Замислете се последно време за кого другиго, различен от Македония сме скачали да се бием яко? За Иран? Хайде да не се лъжем и да не се заблуждаваме - причината да ударим толкова яко за Иран беше, че те имаха война с Турция, която винаги ще си бъде нашият Nemesis, отдавна не сме имали директна война с пуйките и определено на доста от играчите ни се иска такава война. Тези от вас, които сега ще попитат защо тогава не нападаме Турция? Ами отговора е много прост - Чили! Скочим ли на Турция губим окончателно Чили, а все още доста от играчите ни държат на чилийците. Който президент реши да води директна война с Турция, трябва да го направи с ясната мисъл, че губим Чили, ако не завинаги, то за много дълго. В момента това е възпиращият фактор - недоволството на всички тези наши играчи, които все още виждат в лицето на Чили най-големият ни приятел.
Разликата
Това, което прави впечатление е, че последната една гадина (малко повече) ние самите се променихме. Ние самите вече не играем по онзи начин, когато давахме всичко от себе си за най-верните ни съюзници и приятели. Вече не скачаме така самоотвержено с цената на всичко, а си правим едни тънки сметки, да не би да ни изтрият, да не би да си изгубим колониите, абе казано директно - да не би да си изгубим бонусите. Сега всеки блъска за ТП, удобното извинение е, че трябва да се фарми валута за пакове, а пък съюзниците ни кучета ги яли. Последните няколко дни обсъждах този въпрос с няколко човека и сам си блъсках главата, какво ни промени нас самите? Кога станахме толкова алчни и самовлюбени, какво в играта се промени? Може и да бъркам, но лично според мен нещата се промениха преди 414 дни! Сега ще попитате какво е станало преди 414 дни? Ами преди 414 дни завърши турнира наречен Ресурсни войни! Преди 414 дни ние станахме държава с 5/5 оръжейни бонуса. Ето това ни промени! Преди това ние нямахме какво да губим. Имахме 2 оръжейни и 2 хлебни бонуса, дето каквото с тях, такова и без тях. Когато нямахме сериозни войни наемахме още 2 региона от руснаците в Кавказ за още 2 бонуса и си знаехме, че дори и да ни изтрият не е станало нищо кой знае какво. Фермерите ни (големите данъкоплатци) бяха или в Чили, или в Полша, тук-там имаше няколко и в Сърбия и Русия. Беше ни все тая, дори и да ни изтрият. Знаехме, че не губим много, а когато се освободим и подпишем НАП веднага ще наемем отново руските региони. Съответно тогава наистина се биехме като лъвове за нашите съюзници и приятели. Сега обаче не е така. Сега треперим да не би да загубим "безценните" си бонуси и колонии, да не би фермерите, които се върнаха да избягат пак тук-там по еСвета. Превърнахме се в сметкаджии. Бием за ТП за пакове и скачаме само когато сме сигурни, че няма да си загубим бонусите. Е в такъв случай не трябва и да се сърдим, когато вече съюзниците ни виждат тази промяна у нас, виждат, че вече не сме онзи лоялен съюзник, готов да се жертва във всеки един момент в името на правдата, в името на приятелството, в името на братството.
И така следва най-важният въпрос:
Станахме ли егоисти, които мислят само за бонуси и личното си благо (станахме ли като сърбите, гейците и ромите) или все още сме онзи лоялен и верен съюзник, който се бие до последна капка кръв в името на приятелите си??! - на този въпрос трябва да си отговорите в следващите 27 часа!!! Защо точно за толкова кратко време ли? Ами заради Ирландия! Същата онази малка Ирландия, която през далечната вече 2012-а година единствена ни подкрепи пред ЕДЕН. Сега тази Ирландия има нужда от нас. Има нужда да покажем поне още веднъж, че сме ония непримирими лъвове, които се борят за правдата и не изоставят верен приятел в беда! Предполагам повече от вас са разбрали, че последните 2 месеца група ирландци се пренесоха у нас в еБългария. Направиха си отряд, бият яко за нас, съответно приоритетите ни, никога не са искали нищо в замяна (още по-малко пък диктаторски/рево медал, както твърдеше един пишман трол). Можете лесно да проверите в седмичната класация по щета колко яко бие тяхното МЮ за нас седмица след седмица. Сега Ирландия има нужда от нашата помощ. Изтрити са от доста време. Кабинета хвърли много усилия, за да се уреди въпроса по дипломатичен път, но не стана. Латвийците не искат да сключват НАП, не искат да плащат наем за ирландските региони, искат да ги държат окупирани с груба сила. Както вече сте разбрали от Отчета на МФто ВУто ни е пълно. Напълнихме го точно с тази цел - да го ползваме, за да се притечем на помощ на Ирландия и да докажем още веднъж, че ние сме верен съюзник, на когото може да се разчита! Има създадена организация/координация по въпроса, малко по-късно днес няколко държави ще пуснат ВУ закони и всички дружно ще се бием, за да спасим Ирландия от един окупатор и да го принудим със сила да сключи НАП с приятелите ни. Напоследък подобна жертвоготовност сме показвали само за макетата (е и за Индонезия, ако броим кампанията срещу САЩ), нека го направим отново. В противен случай ще загубим още един приятел. Курватите само това чакат! Вижте ги, че те вече стана повече от година водят политика да ни отмъкват най-старите и верни съюзници един по един. Бяхме убедени, че те никога няма да успеят да развалят отношенията ни с Чили - е успяха! Сега се мъчат да правят същото и с макетата. Колкото и да не ви се вярва, успяха вече да завъртят главите на част от тях. Сега се мъчат да направят същото и с Ирландия! Целта им на курватите е да останем в дългосрочна дълбока изолация и когато имаме нужда от помощ никой да не се отзове и да не ни помогне. И ако продължаваме с нашата пасивност и да мислим само за бонуси... ще успеят да си постигнат целта! Нека не им позволяваме, нека покажем на съюзниците ни, че на нас все още може да се разчита и нека не забравяме народната мъдрост, която си го е казала много хубаво:
Приятел в нужда се познава!
Е, Ирландия е в нужда и то голяма. Ще им помогнем ли?!
Comments
Баси, прочетох го.......
Добра работа!
😢
за свободна еИрландия о7
ЗА ИРСКА!!!
о7
дали сме станали егоисти или играта ни е затъпяла е въпроса? 🙂
всеки гони медалче, всеки бие за ТП, не сме само ние, всички са така. Малко са битките в които някой излива за нещо различно от медалу.
Но главен виновник е Плутоня, всеки следващ турнир е за някакви пиксели и вече не сме в старата игра в която сме се регистрирали. Нормално е всички интереси да се променят, нашето обкръжение се промени - на другите страни също.
Нови хора - нов идеали.
То няма как бе, Ники.
Танковете и паковете са с пари.
не като едно време вдигаш К5 за хляб и К% за пушки и си шапка на тояга.
Точно затова казвам че е виновен Плато, той прави геймплея ние само участваме, ту като статисти ту като клоуни ту като публика 😃
много дълго бе
Предупредих в началото :Д
според мен нещата отиват по към не, не вярвам скоро да излезем от летаргията 🙁
След час се пуска закона за ВУ. Въпроса е дали играчите ни ще бият в това ВУ или ще пасуват? Изцяло от нас самите зависи да излезем от летаргията си.
Браво за статията 🙂
Прав си, че един по един губим приятелите си и че сега е момента да покажем че може да се разчита на нас.
Колкото до това че прекалено се взираме в паничката си- играта вече е такава и колкото и да ни е тъжно ни се налага да го приемаме.
Доста от приятелите които сме загубили започнаха да го правят доста преди нас. Не, че това ни оправдава, но обяснява до голяма степен причините да се променяме и ние.
Незнам... страшен егоисм проявихме лятото 4-5 месеца егоизм 😉 То тогава се видя че сме само ние с Макетата... Но това удобно се забравя. САЩ явно са по верни дружки от Чили щом скочиха за Гърция. Аз за нас никой не видях да скача 😉 Тогава Хърватите и Турция наливаха милярди срещу нас. Аз това никога няма да го забравя щото със Стоича с дни не сме спали щото си взехме задълженията в една тъпа игра насериозно. И затова сега Македония са ни приятели. Къде бяха Чили и Русия тогава? Но не е удобно на Чили да скочи за нас понеже Кувия и Турция са им дружки и едно време в Аврора НИКОЙ от гръга на Курвия не искаше да скача ан Гърция докато Македония седя 2 години изтрита. Играеха ни като малоумни с тея терористи! Само ние сме скачали. Не, не сме егоисти.. Чисто и просто няма много останали за които да се бием така! Питай Кроатата дето беше ирландец камара време какво мисли за управляващите и защо е избягал Той е единственият свестен хърватин в репата. ТОЙ ни подкрепяше от ирландия главно това трябва да го разберете . Иначе да за Ирландия съм съгласен, но щеше да е хубаво да се спомене и какво губим евентуално от товас АС и да се помисли малко.. врагове около нас си имаме ако за мелето 😉 Ето Грузия се освобождава примерно а кабинета най добре знае на какво ни правят в едни чатове и ние го поемаме явно Ама както и да е
прав си
и аз бих искала да се каже в прав текст какво губим от тоя АС
Губим валута, и най-вероятно ще ни наритат както винаги. Губим и словенското и унгарското МПП и скачаме на Астерия. От тъпо, че и по-тъпо ми се вижда. не съм чел нищо, не съм в час - но на пръв поглед ще е супер малоумно да скачаме така.
Вече е уговорено подновяването на словенското и унгарското мпп, след това ВУ.
А реално какво очаквате, като подписахме мпп-тата с представители на всички съюзи?! Имаме мпп с държави от Астерия, Пасифика, Орион, Плуто, само с Адриатика (курватският съюз) нямаме. Еми то с толкова шарени мпп-та когото и да нападнем винаги ще ни падат мпп-та и ще разсърдим някой съюзник. Дори господин световен мир (Стоич) не сключваше толкова много мпп-та, той просто подписваше НАП с всички.
А 500к. валута за удара и още толкова за СО?? Откъде са тия пари - не ми е ясно защо всеки президент гледа да занули хазната? И ще видиш как грозно ще ни изритат накрая, защото когато влезеш в голяма врътка с малко пари, обикновено ги губиш. Сериозна война, само със сериозна цел и 10 милиона за СО. Сега едно 3к. злато ще идат в канала, че да се бием в гърдите колко сме велики благодетели, от Индонезия сигурно вече забравиха името на държавицата ни...
Ави, първо не скачаме само ние, че цялата тежест и съответно разходи да падат по нас. Това е координарана атака с още няколко държави, които скачат едновременно. Да, разходи ще има, няма как, но само да седим и да фармим, докато умрем от скука ли? Тия пари за какво ги трупаме, ако няма да бием все някога, някъде, срещу някого? А и в крайна сметка какво се опитваш да ми кажеш? Че пикселите (валутата) е по-важна от приятелството ли? Еми то те затова стигнахме до тук, те затова пуснах тази статия. После защо не са ни останали приятели и сме само с макетата. Ей точно заради това, което си написал.
А ако смяташ, че точно Ирландия не си струва усилията и разходите ще се радвам да чуя защо? 🙂
Тая песен с приятелството я припяваме откакто е създадена играта и в 99% от случаите го духаме, затова вече съвсем сериозно мисля, че пикселите са по-важни от приятелството - като имаш пиксели, има и много "приятели" - Иран го доказа това 🙂
Ирландия не си струва, защото няма да оправдае разходите - грубо е, гадно е но си е така. Когато си управляваш фейсбука акунта може да не си правиш сметки, когато управляваш държава, трябва да ги правиш.
Понеже постоянно се натяква из пресата и, че сме нямали приятели, Лично мен не ме е грижа дали имаме приятели - даже не искам да имаме и един. Важно е да излизат сметките - ММП на база сходни интереси винаги ще имаме, защото това е игра с нулева сума и така работят и трябва да работят държавите - демиджа ще се търси винаги! Приятелството може да си го правите на ниво МЮ като ви харесва толкова и да скачате дето си искате - по едно време Гардианс мисля, че го правеха доста успешно.
Не съм казал да седим, да фармим и да умираме от скука - просто трябва да започваме войни само ако сме ги спечелили преди да започнат, ще рече с 10-15 милиона в хазната, но ако се занулява всеки мандат за простотии, няма как да стане. Ама я да ги видят тия пари в БНБ, ще видиш колко приятели ще довтасат. Макетата ако са толкова прости да се вържат с хърватите, прав им път, друг идиот няма да тръгне да ги спасява от гърците, пък и не ми е ясно как е ще ги дондуркат заедно с гърчулята
Перка, какво реално губим? Ако загубим нещо изобщо това е съюза Орион, т.е. Перу и Иран. Относно Перу... освен теб и Колев едва ли някой друг ще съжалява за тях. Същото това Перу, което миналото лято ни скочи в Австралия... Същото това Перу, което реално са 20 човека на кръст, просто си печелят битките с ужасно много КО, а не, че са някаква сила. Иран? С тях имаме богата история. Колко от играчите ни помнят, че през 2012-а Турция (не кой да е, а Турция) ни даде коридор през земите си, за да идем да се бием с Иран. В момента имаме общ интерес - мразим турците. Но нима общият интерес ни прави приятели? И още нещо, Орион трябва да разберат, че това наше АС не е насочено срещу съюза им, ние нямаме нищо против Орион, просто помагаме на приятел! И ако след време Иран се утвърдят също като такъв приятел ще знаят, че и те могат да разчитат на нас, защото ще са видели за пореден път как ние защитаваме приятелите си.
Относно Чили си прав, за това, което си написал, но там нещата са много по-дълбоки и не само само черно и бяло. Каквото и да си говорим, ние също имаме вина за влошаването на отношенията между нашите държави.
2010-та е коридора, разпрата с тях 2011-та.
Пак говориш глупости, Хаосе, нищо ново за теб! Спри да се друсаш и почни да си пиеш гинкобилобата! Млад човек си, а такива проблеми с паметта...
Маски, недей че така излиза, че надрусания си ти 🙂
Коридорът е от 2010-та, след като ни изхвърлиха от БИХ, Стоичко го уреди - и това, докато още бяхме във Феникс. От тогава насам, коридор през Турция е уреждал единствено Елфа, само че без да им иска съгласието 🙂
"страшен егоисм проявихме лятото 4-5 месеца егоизм 😉" (.....) "Къде бяха Чили и Русия тогава?"
>>>>>
Нали беше фен на чебурашка, ве! И то не лятото, а есента!
http://www.erepublik.com/en/article/-1344-2572043/1/20
http://goo.gl/dYGyQO
[MOFA PERU] Mission COmplete: Iran // The true behind the Iranian/Turkish Nap. [English version updated]
V+ S+ C+ E
Браво за труда.
[removed]
Браво, много добре си описал нещата 🙂
Аз мисля че просто трябва да го има този за когото си струва да се жертваме.Както каза Матрим Лятото доказахме че за приятел даваме всичко!
if we are having troubles in our relationship is not because some country is washing our brain, it's only OUR foult (Chile and Bulgaria).
You have right, in some point we stop fighting hard for each other... I still remember the time when we tank for you and you for us..... beautiful time...
But hey ! not everything is lost 😉
About Ireland, fierce warriors, sadly they are in need right now... we can't send any kind of help right now, but if you fly there, then you can count with a big help from Chile.
Glad to hear that, mate.
Cya on the battlefields. 🙂
Браво за труда, но не съм съгласен че приятелството е най-важното нещо в играта, Платоня се погрижи да не е , но и да не се беше погрижил, пак не е то. Мислиш, че сме станали сметкаджии и ми се иска да беше прав, но сме далеч от това -не можем и кьорав лев да завъртим в хазната, че да ударим веднъж както трябва - все скачаме и се зануляваме за глупости (за "приятели")
Къде са приятелите ни от Индонезия, заради които Таблов ни занули?
Аз лично нямам нищо против да сме егоисти с бонуси и имперски статус - повече би ми харесало то сегашния ни манталитет на камикадзе и жерва.
На Индонезия играчите са още бебета и ще трябва да мине поне година, преди да има някаква осезаема промяна в баланса на силите. Нима очакваш играчи на по 2 петъка (образно казано) да са в голяма помощ веднага, след като са почнали да играят? Че навремето като почнахме да помагаме на Чили и тогава имаше такива коментари като твоя сега - защо пък им помагаме на тия, само си губим времето и ресурсите. Е виж какво са днес Чили. Това, което направи Таблов преди 2 месеца, гледай на него като на една дългосрочна инвестиция, а дали тя ще се изплати... не съм врачка и не виждам в бъдещето, но съдейки по опита с Чили определено може да се изплати. Друг е въпроса дали това са подбудите, поради, които им помогнахме на индосите? Ще ми се да си мисля, че все още си падаме доза идеалисти, които правят нещо, без сметкаджийство, безкористно! Но времето ще покаже. 🙂
На изборите имаха 100 гласа, прави си сметка колко народ ще остане и ще ни помогне в бъдеще.
Колев, нима очакваш от нов, неориентиран играч да гласува? Отделно гласуването дава точки опит (5). Вярно не е много, но ако не бързаш да вдигаш нива, спокойно може да пропуснеш изборите. Мислиш ли, че всички в България гласуват и че няма такива, които не ги пропускат поради една или друга причина?
Online now 15 (Who?)
Това е Индонезия в ПРАЙМ ТАЙМА им.
Ай Сиктир с тия кутурнайсет хиляди мултака, а?
Ходи ЛЪЖИ нейде другаде!
Бакалски тиквенико, я пак си помисли колко часа разлика имаме с Индонезия? Дали не са 4 часа? Съответно този ти пост, написан в 2😇7 наше време означава 0😇7 индонезийско! Айде кажи ми от кога половин час след полунощ се води прайм тайм?! Аман от жалките ти опити за евтина манипулация и тъпо скалъпени лъжи!
Мастийо в клуба, ти си роден Глупак, а в ряпата си и Прост Фатмак!
Извадката е от 21:00 часа тяхно време.
Така че си извади РУК-а от задника и беги на магистралата.
То остави Индонезия, ама Чили няколко пъти ги засичам вече, че в 3 през нощта има повече българи онлайн от тях, та като го писах това се сетих че е 2 през нощта и погледнах, същата работа:
66 чилийчета
http://prntscr.com/am8i82
и 128 българи
http://prntscr.com/am8ikf
Тия са в як упадък, скоро ще реват да ги спасяваме, пак - ще видите 🙂
Ние имаме много скриптаджии, Ави. Заради това ние постоянно имаме над 100 човека на линия 24/7. 😉
То не гледам само играчите им онлайн - пресата им е умряла, на изборите 2 пъти по-малко от нас са гласували, МЮ класацията за топ 5 по принцип им отчита двойно по-малко убийства, въпреки че тия дни са активни нещо и са по-малко с около 1/3, но това не им е нормалната. Чили си отива, хубавото е, че и при турчулята се наблюдава нещо подобно
Очаквам от 10к бебета да гласуват повече от 100, да. А ти нима очакваш тея хора да останат да играят ряпата?
Че скачай, кой те е спрял.
..
Ама, не по-сладко ти е да медалееш по нощите.
Една камара Фатмаци сте - СКАЧАЙТЕ. Защитавайте слабите.
Ама не с Народните пари.
Нали сте мноу яки - извадете Ваши пари и скачайте ако искате за Буркина Фасо даже.
Ама не ти оттърва, нали. Общото по-сладко.
От него най-лесно се краде.
Ай Сиктир....
Бакалче, айде измисли си някакво други оправдание за хейта ти! Това с кражбите първо, че се изтърка, второ вече е невъзможно да се прави! Има си сайт, където може бързо и лесно в реално време да се следи колко точно пари за КО са похарчени. Проверяваш там, записваш си (правиш скрийн) и в края на мандата, когато МФто даде отчет - сравняваш цифрите. Ако има разминавания и липси - пляскаш скрийна, колко са били разходите във ВУто и колко е казал МФто, че са и ебаваш мамата на всички. Ама така да говориш наизуст..., само се излагаш.
Кажи едно наздраве и ти давам линк към сайта, в случай, че още го нямаш, въпреки, че наскоро го поставах в една друга статия.
Крали сте, КРАДЕТЕ и ще КРАДЕТЕ!!
Защото сте безочливи ЕГОИСТИ!
Еле ти.
Ах как избрахте да действаме точно когато ще се прибирам до България. Май пак ще трябва с едната ръка да вдигам наздравици, а с другата да цъкам на телефона.
Накратко казано - там съм, до последния танк!
За Ирландия,
за приятели.
Док, кажи като си тука да се видим или една среща да направим 🙂
Трудничко, много за малко съм.
Мат, с теп никой неште да са вижда! :Д
Че къде живееш?