Зустріч франківських школярів. Звіт

Day 2,141, 00:45 Published in Ukraine Lithuania by Edgasik

Доброго дня усім навколо))))

Станіславське представництво eRepublik звітує про 8-му офіційну сходку на теренах Франківщини

Час: 20-22 вересня 2013 р
Місце: Івано-Франківськ - Яремче - Шибене- г. Піп Іван( 2028 м над рівнем моря)

З радістю хочу поділитись з вами фото, історіями і деякими байками з нашої остатньої сходки.
Вступи і непотрібну інфу пропущу, тому одразу до самої зустрічі.
Зустріч відбулася перед центральним входом до Залізничного вокзалу у м. Івано-Франківська близько 9.30 ранку у п’ятницю 20го вересня.

На зустріч прибули: Діючий президент еУкраїни Istoryk(далі Драг), екс президент еУкраїни Cruk Shino (далі Крук), Astr0n0m (далі Астроном), Arkhimed (далі Архімед), Vadym Glushko (далі Вадим), trablya (далі Трабля), та SakrabIF (далі Спікер). Після закупівлі всього необхідного, ми вирушили у захоплюючу поїздку в напрямку самого серця Карпат.

Першою нашою зупинкою була чебуречна «Крениченька».

На фото: Крук, Спікер, Драг, Вадим, Архімед

Підкріпившись і дещо освіжившись ми поїхали далі до Яремче.
Там частина нашої братії зробили собі фото в військовій формі різних часів. При цьому постраждало два автобуси ворогів

На фото: Драг, Крук, Спікер
Далі ми пройшлись до водоспаду, де теж увіковічнили у пікселях наше перебування в цьому чудовому місці.

На фото: Архімед, Драг, Спікер, Крук, Вадим

З Яремче з невеликими зупинками ми добрались до села Шибене, де і мали оселитись.

Вечір ми проводили у веселому застіллі. їли м'ясо і кулешу, котрі приготувала нам ,газдиня, пані Параска. Також вона почастувала нас місцевим трунком на основі самогону, масла і секретного інгредієнта.

На фото: Трабля,Драг,Архімед,Вадим,Крук,Спікер

Вечір закінчився спробами спіймати Спікера, котрого вже поривало до гірських пригод.
Коли Спікера вдалося вкласти спати, тоді і решта чесної компанії повлаштовувалась на гуцульських ліжниках і заснула спокійним сном.

Ранок другого дня наших пригод розпочався бадьоро. І хоча погода не особливо сприяла походу в гори, проте патріоти не звикли відступати і тому ми вирушили в дорогу.

На фото: Крук, Драг. Спікер, Вадим, Астроном

Наша перша зупинка відбулась на колоді

На жаль на фото лише Спікер, оскільки коли підійшов певен диверсант з нашої групи і розворушив осине гніздо, ми бадьоро і періодично відмахуючись оперативно рушили в дорогу. На щастя обійшлось кількома укусами і цілою тирадою жартів з цього приводу. Чим далі в гору, наш дух почав дещо падати, від певного персонажа почали поступати скарги і явне бажання повернутись назад. Проте, підбадьорений словами та копняками побратимів. дезертир продовжив дорогу.
Поминаючи незначні зупинки, ми дістались до середини шляху, а саме озера Марічайка (1510 м на рівнем моря). І поки декотрі фотографувались на його фоні і біля хреста встановленого на березі, інші, вирішили прийняти водні процедури. Дехто купався і ниряв, дехто обмивав тіло холодною гірською водою.

На фото: Вадим, Крук, Драг

На фото: Астроном, Крук

На фото: Архімед

На фото: Спікер

З впевненістю можу сказати, що це бадьорить і після перекусу, ми бадьорі, сповнені сил і наснаги рушили далі. Десь за годину шляху, ми почали помічати перші сліди снігу.

Незабаром почалась фінальна частина шляху, погода явно стала зимовою, сніг уже був повсюди. Дорога була важка, дрібний колючий сніг і вітер в лице, сніг під ногами провалювався, хмари обмежували видимість, тому вершини ми не бачили до останнього моменту.

На фото: Драг, Астроном
Проте, незабаром почали вимальовуватись риси обсерваторії, засніжені, з явними сніговими заметами. Ми дійшли! Радість на обличчях, фото біля обсерваторії.

На фото: Астроном

До самої вершини було всього кілька метрів. Ейфорія продовжувалась, ми радісно прокричали з вершини Слава Україні! та інші близькі нашому серцю гасла. Потім були фото з прапорами і фаєром.

На фото: Спікер, Астроном, Крук, Драг, Вадим

На фото: Спікер, Архімед, Крук, Драг, Вадим

На фото: Астроном,Крук, Вадим, Спікер, Драг

Після чого ми символічно відмітили свій підйом випивши по чарчині і рушили назад. Оскільки спуск не відзначився жодними особливими подіями, скажу лише, що розпогодилось і нам відкрились чудові краєвиди.

Ми прийшли до дому і…
А от що було далі, ви дізнаєтесь у другій статті, оскільки на нас чекало, ще чимало цікавих пригод.

Ось так відпочивають франківські школярі 🙂