Зовнішня політика: Інтерв'ю №1
Dobromur
Добро здоров'ячка усім!
Сьогодні хочу запропонувати Вам інтерв'ю з двома відомими особистостями, колишніми міністрами закордонних справ, державними та суспільними діячами, щодо їхньої професійної думки з приводу стану речей еУкраїни у зовнішній політиці.
Досьє:
uaporsche(Kromov) - Восьмикратний міністр Закордонних справ еУкраїни (28 вересня - 15 жовтня, грудень 2011 р. - червень, листопад 2012 р.)
Віце-міністр Закордонних Справ еІрану - місія штаб-квартири ЕДЕН по навертанню еІрану(червень 2012 р.)
Чи не перший гравець в еРепаблік, який отримав повноваження Президента Держави будучи в пермабані
Грудень 2012 р. - самозваний Посол доброї волі еУкраїни при ЕДЕНі.
З січня ц.р. - в еміграції.
Babenko - Свою діяльність на держслужбі розпочав у МінОсвіти ще в часи каденції президента Данила Галицького, долучився до створення перших гайдів, саппорту для новачків, статей по грі і т.п.
Багаторазово ставав міністром освіти та прем'єр-міністром при каденціях президентів Сірка, Махна, Віджила Вокса, Пасічного. Долучився до написання перших FAQ по грі, перекладів вікі на українську мову, створення менторської системи.
Вперше став Міністром Закордонних Справ у жовтні 2010 року у команді Віджил Вокса. Багаторазово очолював МЗС при каденціях інших президентів. Обіймав посади президента еУкраїни та міністра ЗС еБілорусі
1. Якою ви пам"ятаєте еУкраїну до вступу в альянс ЕДЕН?(історія зовнішніх відносин, ключові події, місце в світі еУкраїни того часу, і т.п.)
Для пана uaporsche питання було замінене на "Якою ви пам'ятаєте еУкраїну, тоді коли розпочали гру?" так як він народився в часи еУкраїни в ЕДЕНі.
uaporsche: За ці вже більше ніж півтора роки, які я є членом нашої ереспубліканської спільноти, я був свідком того, на скільки змінилося еУкраїнське суспільство.
Нинішня ситуація еУкраїни, - її відсутність на карті, - схожа до тої, коли я розпочинав гру. Схожа, але не ідентична. Так, той же випил, ті ж блокові вороги, але люди різні. Ні, я не про те, що вже іншою є країна-загарбник. Ми стали іншими.
Коли я розпочинав гру все було якось нудотно. Брак фану вмілі руки розбавили внутрішнім протистоянням. Появилися перші ідейні табори, які стали кровними ворогами. Відтак, жити стало краще, жити стало веселіше. Світова кон”юнктура змінилася, ми здобули ініціативу а з нею здобули й регіони. Не тільки свої, корінні, але й ближнього зарубіжжя. Правда, до пори, до часу.
Babenko: Ну, стосовно міжнародної політики, то основні внутрішні події будувались навколо пекельного протистояння прихильників різних блоків, та векторів співпраці.
Зовнішні події відбувались навколо Поділля. Тут треба повернутись до тогочасної механіки гри. Важливий сировинний регіон, яких було всього декілька на весь світ. Між блоками та країнами-лідерами велась боротьба за контролювання ресурсом. Боротьба за ресурсну база країни почалась ще до початку заселення країни українцями.
2. Місце еУкраїни в ЕДЕНі?(ключові події, статус еУкраїни в альянсі, його доцільність для еУкраїни і т.п.)
uaporsche: еУкраїна, її громадяни та уряди, потом і кров”ю творили наше затишне гніздо на ЕДЕНівському дереві.
Можу засвідчити колосальну роботу при закріпленні авторитету Держави в міжнародній спільноті в першій половині 2012 р. Ймовірно, що нині, з точки зору новачка,так як і мені здавалося, коли я розпочинав, наша країна - вбога тільки тому, що випиляна. Це не так.
Так, ЕДЕН зараз не той, що був колись. Там вже добрих пів року бракує бравого отамана... Правда, бачу, що на керівну посаду штаб-квартири знову повернувся такий собі alpho. Це гарна новина.
Вихід з альянсу чи присутність в ньому не змінила б місце еУкраїни на карті. Вірніше, її відсутність. Тут справа в інших, моральних та етичних, цінностях. Як в житті реальному, так і віртуальному, перебіжчиків зневажають.
Сучасний стан ЕДЕНу нещодавно оцінили в еРосії. Навіть тамтешнє МінІнфо визнало очевидне:
“EDEN - Старейший из существующих альянсов в игре и один из двух сильнейших (...)
ЭДЕН остается сильнейшим альянсом. Если он сможет пережить сегодняшние проблемы и дождаться раскола между CoT и TWO, то у него есть хорошие шансы оставаться сильнейшим и старейшим ещё долго.”
В цей альянс входять та виходять з нього, але він залишається. Так, листя цього дерева опадають, але скоро весна...
Цей альянс, як і матерія, трансформується, але ніяк не знищується. Власне, в листопаді 2012 р., ми мали надію з голови до ніг перевернути устрій в цьому альянсі, але події грудня завадили цьому.
Babenko: Процес вступу та шлях який ми тоді подолали був доволі довгим та не простим. Переконати альянс та великі країни, що малозаселена еУкраїна з її складним та неоднорідним внутрішнім становищем дійсно їм потрібна в альянсі, було не так просто 🙂
Зараз всі ці схеми спрощені та звелися до максимально примітивних. Тоді були інші часи, інше відношення до речей, та зовсім інший ЕДЕН.
Доцільність? Так це було доцільно. Ми керувались тим де країні буде краще. Цього ніхто не соромився тому, що це було природно, чесно та правильно. Певно це був основний аргумент при виборі ЕДЕНу. Мабуть найпопулярніший вислів тих часів стосувався фрази про відсутність вічних друзів, але про існування інтересів.
3. Майбутнє еУкраїни на світовій арені, ваше бачення?(ваша аналітика та бачення зовнішньої політики, ваший погляд на геополітчне майбутнє еУкраїни і т.п.)
uaporsche: Проблема еУкраїни (вірніше - її особливість національної гри) в тому, що всі державні дії на зовнішній арені за останній рік з хвостиком – прямолінійне і невідступне продовження внутрішньої політики керівної сили. І це не жарт.
Схизма сучасного еУкраїнського суспільства (це коли притихли пристрасті ЕМС-РА) розпочалася з доби каденції президента Тарасія. Відтоді розпочалася, з однієї сторони, розбудова УДП (нині - НПУ) та укріплення Фобоса (згодом й Деймоса), а з іншої, розквіт НГ та створення УСС.
Щоправда, ця гра-дрочіння зайшла задалеко. Чого тільки вартують події минулого місяця грудня... Ми стали робити зовнішні справи на зло нашим внутрішнім опонентам.
Маю сильну надію на те, що в Новому Році ми подолаємо кризу моралі року минулого. Січень місяць показав грану тенденцію в цьому напрямку. Ми бачимо, що тепер вже інший час, нівроку. Ми крокуємо гордо в майбуття.
Якими буде наше майбуття – питання, звісно, риторичне. На моє глибоке переконання, еУкраїна – ЕДЕНівська країна. Слід мати на увазі також, що допоки ми не подолаємо цю «особливість національної гри» шляхом консенсусу, злуки (принаймі, по нагальних питаннях), ми мало де будемо потрібні... що в Вашингтоні, що в Москві.
Babenko: Чесно кажучи, не бачу потенціалу для кардинальної зміни ролі еУкраїни в світі. Треба грати з тими картами, що роздали, це також треба вміти.
За останній рік міжнародна політика еУкраїни просто провальна, її як такої не існує. Я бачив одну з статей Ксенона, початку цього місяця, в першому пункті він правильно все це зазначив. Не беручи до уваги решту статті, цей пункт був абсолютно достовірний.
Немає політики, немає глобальних цілей, якогось осмисленого послідовного руху.. у людей які приходять відсутня якась цілісна ідея, бачення кінцевої мети і т.п., хтось відбуває термін, хтось просто не знає що робити і рухається по інерції, хтось не бачить дальше одного-двох кроків. Якщо вже немає цілей, то хоча б треба окреслити принципи політики.Ситуативні рішення без бачення подальшої перспективи призвели до занепаду.
Що ми зараз маємо?
От ситуація з Румунією наприклад. Ще під час останньої російської війни, була зроблена помилка - той напад. Але вже треба було йти до кінця в такому разі. Вийшло, що альянс відвернувся від союзника еУкраїни і фактично підтримавши "ліву" Росію, що сиділа однією дупою на декількох стільцях. Це був ляпас номер раз. Реакція. Україна "порипалась", трохи там ультиматумів та погроз, але примирилась з цією ситуацію, давши зрозуміти іншим країнам, що з нею можна в принципі не рахуватись й поводитись подібним чином.
Потім довга окупація під час якої ніхто не спішив визволяти країну. Поки деякі союзники утримували по 17 колоніальних регіонів в Азії і тримали військові пріоритети де завгодно. І це також пройшло. Щось шуміли, але сиділи і терпіли місяцями. Демонстрація безхарактерності. Поступово стало зрозуміло, що можна робити що завгодно і це проковтнуть. Тому зараз ми маємо ситуацію в якій наші союзники займають наші регіони, країни не існує на карті вже півроку якщо не більше, а тому, що залишилось від альянсу ми до одного місця. Це все очевидний дипломатичний провал. Але справа тут не тільки в одній еУкраїні.
Дякую моїм співрозмовникам за цікаві інтерв'ю, а Вам, мої шановні, за увагу!😉
Для шаутів:
Зовнішня політика: Інтерв'ю №1
http://www.erepublik.com/uk/article/-11-2203712/1/20
Comments
V
Бабенко. Розкажи про політику Білорусі). Бажано польською мовою.
вотед
28 вересня - 15 жовтня, рудень 2011 р. - червень, листопад 2012 р.)
=========================================
Там має бути Грудень
v
Дякую за в'ю.
imamradyk, чому питання не турецькою?))
v
V
v
v.
А у фейлоМЗС таки й досі батхерт від Стіві)))
Кромов фейло МЗС- нубло))
Вот! Цікаві співрозмовники! Вам місце в еУкраїні!
v
)))
Бабенко хвантазер) Якщо еУкраїну "не спішили" визволяти по причині нападу на рашку, то з яких причин не спішили визволяти еАлбанію, еНідерланди, еПортугалію?)
І яке це взагалі має відношення до Румунія (яка сьогодні прямує "на Москву")?
v
Dead Forest
"Якщо еУкраїну "не спішили" визволяти по причині нападу на рашку" - я напряму не пов"язував саме ці два факти, хоча й через це також не спішили.
Чи може ти хочеш заперечити те, що альянсом тоді пропонувались варінти визволення регіонів України при умовах, що уряд гарантує відмову від нових атак на Рашку коли ми отримаємо регіони?)))
А от чому в альянсі хтось мав та обороняв по 17 колоній, а хтось не отримував необхідну допомогу і залишився без конгресів - сам поміркуй. Щоб я не нав"язував нікому свої висновки зроби їх сам на основі цього факту.
"я напряму не пов"язував саме ці два факти"
повязував ж.
"Чи може ти хочеш заперечити те, що альянсом тоді пропонувались варінти визволення регіонів України при умовах, що уряд гарантує відмову від нових атак на Рашку коли ми отримаємо регіони?)))"
Так, я хочу це заперечити.
Ти хочеш сказати, що Український уряд відмовився від допомоги союзників через те що не хотів давати гарантії ненападу на Росію?))) Ти ж розумієш що це дурня повна?
"А от чому в альянсі хтось мав та обороняв по 17 колоній, а хтось не отримував необхідну допомогу і залишився без конгресів - сам поміркуй."
Тобто через згадану тобою відсутність української дипломатії?)
"повязував ж." - Читай уважно. Я виділив декілька подій, які формували відношення до країни. Я не пов"язував їх як причинно-наслідкові між собою. Я пов"язав іх як такі, що за сукупностю вплинули на ситуацію. Не треба додавати нового змісту моїм словам.
Хоча якщо ти вже торкнувся цієї теми, то дійсно, важко заперечувати, що ці події мали деякий безпосередній зв"язок.
"Ти хочеш сказати, що Український уряд відмовився від допомоги союзників через те що не хотів давати гарантії ненападу на Росію?))) Ти ж розумієш що це дурня повна?"
Я хочу сказати, що я був присутній саме на тих переговорах на відміну від декого, якщо вже на то пішло.Тому знаю, про що кажу. Певно і ти маєш знати про існування тих саммітів. І так, українский уряд (на чолі з тодішнім президентом, Олегом) відмовився тоді від висунутих СК едену умов, порахувавши їх несприйнятними та принизливими. Тому що керівництво альянсу не стало в цьому конфлікті на сторону чинного члена альянсу, а підтримало країну іншого альянсу де-факто воювавшу на стороні ворогів. Справа ж не в тому, що відмовлялись не нападати, а в тому, що допомогу запропонували лише при виконанні подібних умов. Раптом що, спитай в Імама, який мене делегував на ті переговори )) Позиція на тих переговорах була саме така. Дивно, що ти це зараз намагаєшся заперечити.
"Тобто через згадану тобою відсутність української дипломатії?)"
Лол)) Зовсім ні. Чого ти так вирішив?)
Я казав про відсутність відповідної реакції в подібних ситуаціях, а не звинувачував українську дипломатію в бездяльності та некоординованості альянсу. За це мали б відповідати зовсім інші люди. І у інтерв"ю це підкреслено, що тут вже справа не стільки в самій еУкраїні.
ВОтну лише останній абзац Бабенко все інше дурня. Ну а МЕГА ФЕйлер Кромов взагалі посміховисько
Babenko
Зрозуміло, ми трохи про різні події. Але коли ти був на саміті, тоді я з імамом врегульовували це питання з турками, які і відстоювали нашу позицію як третя сторона в конфлікті штаб (фактично СК)-еУкраїна. СК намагався вести тоталітарну політику, але його позиція не співпадала з позицією членів альянсу, та і штабу, за що він врешті і був знятий, тому ця ситуація не надто хороший приклад і більш кричущою проблемою було коли рашка взяла Сіверію та Слободу за кілька місяців до нашого нападу на неї, а альянс намагався нас примусити погодитися на оренду (не хотіли сваритися з Террою), до цього в такій же ситуації опинилися норвежці.
ну загалом згоден з тобою, хоча позиція в інтервю висвітлена не надто зрозуміло.
ох ти ж ...
кореспондент не попереджав, що це буде бліц-опитування а не індивідуальне інтерв"ю)
бабенку - привіт
кореспондент, ще той кореспондент))
І взагалі, прошу всіх коментаторів з повагою відноситись до згаданих колишніх МЗС, бо всі ми розумні "підкрикувати" зі свого двору, а як до діла... то в кущі. А люди працювали, і попри важкість даної посади (а я вважаю, що посада мін. ЗС та дипломатична робота є однією з найважливіших та найважчих тут) погоджувались знову і знову очолювати дане міністерство.
вотед автору за запитання
а щодо інтерв"юерів, враження:
фейлоКромов - пафос, вода, постійні посили на власну значимість, субєктивність, зашкал чсв...
Бабенко - адекватність і обєктивність.
Грудень 2012 р. - самозваний Посол доброї волі еУкраїни при ЕДЕНі.
це як розуміти?
той що вставляв палки в колеса легітивній на той момент владі ?
Кромов є, АТУ нема
значить не вот
V
V
Dead Forest, так, я пам"ятаю, що ти був зайнятий іншими справами. Тому і знадобилась присутність ще когось зі знанням мови на самміті. Хоча відверто кажучи, окрім турків еУкраїну ніхто не підтримав, та й турки висловились не на нашу користь, а просто за те що треба "понять і простіть". А прикладів дійсно можна згадати вдосталь.
Забув, а хто тоді СК був? Не пам"ятаю, щоб його зняли з посади, здається досидів до кінця.
uaporsche, привіт )
По Кромову - туфта повна, теза в нього одна - "Україна і дальше має бути в ЕДЕНі" і більше жодних ідей.
З Бабенком погоджуюсь щодо оцінки України з останній рік і щодо наших перспектив.
Вотнув.
Окремо вотаю за дискусію Бабенко/Дед_Форест - давно такого в коментах не бачив. Зазвичай все скочується до Quote: Кромов фейло МЗС- нубло))
V, але попрацюй над графічним оформленням. Не дуже зручно читати стіну тексту.
многобукав
Забув, а хто тоді СК був? Не пам"ятаю, щоб його зняли з посади, здається досидів до кінця.
Казаку. Його не імпічнули, просто не продовжили з ним співпрацю. До речі через місяць після того був свідком дискусії на каналі МО між штабом і румунами. Тоді штаб досить жорстко розкритикував румунів через те що вони підписали НАП з мадярами без узгодження зі штабом, мовляв ви ж підставили українців. Тоді румун відповів мовляв, ну українці свого часу теж напали на росію без узгодження зі штабом. Після того штабісти забакланили румуна і посилаючись на опубліковані Імамом перемовини з Казаку, сказали шо санкцію на цю війну Україна мала. Румун зі злості вибіг з чату, після чого хорвати написали - в цьому місяці з румунами буде багато проблем, до влади прийшли ліцеїсти. Це показовий приклад подальшого розвитку подій, який найбільше виліз коли була битва за Португалію, і в цей же день Румунія організувала битву проти Індо. Як результат програли і там і там.
П.С. Тут багато шишок на Кромова від людей які навіть мізинця його не вартують. По статті в більшості згоден з обома респондентами.
>>> вже більше ніж півтора роки
>>> появилися перші ідейні табори, які стали кровними ворогами
>>> півтора роки
>>> перші ідейні табори
)))))))))))))))))))
imamradyk - Бабенко. Розкажи про політику Білорусі). Бажано польською мовою.
Babenko - imamradyk, чому питання не турецькою?))
ахахааа, це п'ять))))))))))))
а Бабенко вже мабуть легенда
Vote