Fundo lig/desl

bi el atın beyler

14 Dia 2,474, 04:44 Published in Serbia Serbia Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais

Bu kadar erkek bir araya gelip yıllardır bu oyunu oynuyor olmamız gerçekten beni hayretler içersine sokuyor. Bazen asosyal insanlar olduğumuzu düşünsem de maç sonlarında ya da önemli siyasi günler de atılan shout'ları gördükçe aramızdaki keskin zeka

ler mais »

Görev Makalesi

32 Dia 2,467, 10:33 Published in Serbia Serbia Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais

Bilin bakalım ben buraya neden çıktım ?

Makele yazmak istesek, yazarız. Biz makale yazmasını da iyi biliriz arkadaşlar

lütfen 25 yorum alayım ve buradan gideyim canlar...

Herkese iyi eğlenceler

ler mais »

GoW olmam şerefine dağıtım var beyler

167 Dia 1,815, 13:24 Published in Turkey Turkey Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais



Evet beyler kısa ve öz olcam :)

Gow oldum, bu oyunda herkesin çaba sarf ettiği bişeydi, bizde ulaştık şükür ama bişey değişmedi hayatımda :) bende şaşırdım :p

tabiki bi dağıtım gerekir bö … ler mais »

AHİ BULUŞMASI

25 Dia 1,765, 23:39 Published in Turkey Turkey Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais

Buluşma Perşembe günü gerçekleşti. Saat 20,30 civarında İstanbul'daki buluşmamıza damgasını Rİmedya(İsmail Abi)vurmuştur. Neden mi ? organizatör kimseden numara almamış, Allah'a emanet buluşuruz elbet mantalitesiyle hareket etmiştir :)))))

ler mais »

yeni sistem recovery energy açıklama

8 Dia 1,744, 02:29 Published in Turkey Turkey Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais

http://img407.imageshack.us/img407/5130/resim1ur.png
arkadaşlar bu sistemde önceki ff tutma kapasetineiz neyse benim mesala 55ff idi resimde gördünüz gibi 55f artık full dolu ve 55f daha doldurma hakkım var üstelik 6dkda 1ff geliyor şimdeden … ler mais »