Sfondo on/off

Iscriviti

 

Continua

Continua Creando un account, acconsenti ai Termini di Servizio & Informativa sulla Privacy
Reinvia l'e-mail   |  Non trovi l'e-mail? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Reinvia l'e-mail Non trovi l'e-mail? confirmation@erepublik.com

[ΜοΕ] Paraxorisi Orgs se ellinika military units

Giorno 1,995, 13:10 da Dept of Finance & Economic Dev


Αγαπητά μέλη της Ελληνικής κοινότητας του erepublik,

ξεκινάμε σιγά σιγά και κάνουμε πράξη όλες τις δεσμεύσεις μας σύμφωνα με το πρόγραμμα διακυβέρνησης που σας προτείναμε πριν τις εκλογές. Σύντομα θα ακολουθήσουν πολλά άρθρα που θα αφορούν το καθένα ξεχωριστά όλο τον σχεδιασμό και προγραμματισμό του υπουργείου οικονομικών για τον Μάιο.



Με το παρόν άρθρο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ξεκινάει και πάλι το πρόγραμμα παραχώρησης των κρατικών org στα ελληνικά military units.

Στο πρόγραμμα παραχώρησης των κρατικών org θα δοθούν έως 15 οργανισμοί.

- Οι πρώτοι 10 θα δοθούν σε στρατιωτικές ομάδες οι οποίες έχουν έδρα την Ελλάδα και περισσότερα από 30 μέλη. Σε περίπτωση που υπάρξουν πάνω από 10 αιτήσεις τότε θα ισχύσουν τα κριτήρια που εφαρμόστηκαν τον Μάρτιο.

- Οι υπόλοιποι οργανισμοί θα μπορέσουν να διατεθούν στις ίδιες ομάδες εφόσον το θελήσουν.

Το κόστος ενοικίασης θα είναι 30 χρυσά για τον πρώτο οργανισμό, 45 χρυσά για τον δεύτερο και 60 χρυσά για τον τρίτο.

Το ενοίκιο κάθε οργανισμού θα προκαταβάλλεται και στη συνέχεια θα παραδίδονται οι οργανισμοί στα military units. Σε περίπτωση προσωρινής τιμωρίας του οργανισμού τότε ο οργανισμός αυτός όπως και τυχών άλλοι θα επιστρέφονται στο Κράτος χωρίς να υπάρχει επιστροφή των ενοικίων. Σε περίπτωση μόνιμης τιμωρίας κάποιου Οργανισμού τότε η Στρατιωτική Μονάδα που τον διαχειριζόταν υποχρεούται να καταβάλει στο Κράτος αποζημίωση ίση με 300 χρυσά και επιπλέον τα μέλη της (εκείνη τη στιγμή) θα απορρίπτονται από πιθανές κρατικές επιδοτήσεις για τον τρέχον (τουλάχιστον) μήνα.

Αιτήσεις μπορείτε να κάνετε εδώ: http://tinyurl.com/mayorgmu μέχρι και την Παρασκευή στις 10 το πρωί (ώρα Ελλάδος)




Επόμενες ενημερώσεις - άρθρα από το ΜοΕ:

1. Προγραμματισμός επιδοτήσεων training ground
2. Πρόγραμμα επιβράβευσης νέων παικτών
3. Παρατηρητήριο τιμών - προτάσεις αλλαγής φορολογίας
4. Προϋπολογισμός εσόδων-εξόδων


Με τιμή,
το Υπουργείο Οικονομικών

DimAth
Asoee
Gmox
DominaPnS
kaulantis
Kanabian
GreekManiac10

Εσωτερικός Έλεγχος
EpiCourious

 

Commenti

don. mitsos Giorno 1,995, 13:12

Commento cancellato

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 13:12

[MoE] Παραχώρηση orgs σε ελληνικά military units
http://www.erepublik.com/en/article/2257535/1/20

Nikolaos D Sklhros
Nikolaos D Sklhros Giorno 1,995, 13:13

ν

don. mitsos Giorno 1,995, 13:15

Commento cancellato

saboter74
saboter74 Giorno 1,995, 13:16

voted

Akapein
Akapein Giorno 1,995, 13:20

v

Havol
Havol Giorno 1,995, 13:21

v

Kypcom
Kypcom Giorno 1,995, 13:27

Πρεπει να βγει και προγραμμα επιδοτησεων για εργοστασια ρουκετων σε παικτες απο div2..
Tι αλλο πρεπει να γινει για να παρει χαμπαρι καποια κυβερνηση επιτελους οτι χρειαζομαστε τις ρουκετες στο div2 , το οποιο μ αυτο το τροπο εχει δωσει οχι γυρους αλλα νικηφορες μαχες

v

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 13:30

Kώστα είναι και αυτό μέσα στα σχέδιά μας, δεν είναι όμως άμεσο, εάν διάβασες το άρθρο στο τέλος αναφέρουμε για τον "Προϋπολογισμό"

Άρθρο προϋπολογισμού, έστω ενδιάμεσου, θα βγει μέσα στις πρώτες 10 ημέρες αφού έχουμε κοστολογήσει όλα τα προγράμματα που θέλουμε να τρέξουμε.

Εφόσον επαρκούν τα αποθέματα και μας βγει ο "προϋπολογισμός" να είσαι σίγουρος ότι θα επεκταθούμε και στα ρουκετοεργοστάσια!

Gmox
Gmox Giorno 1,995, 16:21

Συμφωνώ

glory-pge
glory-pge Giorno 1,996, 00:45

Κατά την ταπεινή μου γνώμη ισχύει το αξίωμα:
Κρατική περιουσία / επιδιωκόμεμος σκοπός = επιλεγμένη δράση
(όπου επιδιωκόμενος σκοπός της χώρας είναι το damage)

Η πρόταση σου Κώστα έχει βάση, αλλά.......
1) Πρύπόθεση τα ισχυρά οικονομικά του κράτους.
2) Επειδή προφανώς πρόκειται για μεγάλο κόστος δεν υπάρχει η εξασφάλιση ότι τα χρήματα που θα δαπανηθούν θα έχουν συνεχές και μόνιμο αποτέλεσμα.
Δυστυχώς στο μεγάλο giveaway για επιδοτήσεις TG πέρισυ τον Σεπτέμβριο
πολλά από τα gold πήγαν σε λογαριασμούς που τώρα εμφανίζονται νεκροί.

Αντί αυτού που προτείνεις ιδανικότερο είναι η συγκρότηση ομάδας ρουκετοφόρων που θα επιδοτείται από το κράτος για το dmg τους.
Ετσι θα έχεις πάντα αυτούς που χρειάζεσαι την στιγμή που τους χρειάζεσαι και αποδεδειγμένα τα χρήματα του κράτους θα πιάνουν τόπο.

DimAth
DimAth Giorno 1,996, 01:01

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τις ρουκέτες είναι η αλλαγή division, εάν π.χ. ήταν δεδομένο ότι οι επιδοτούμενοι συμπαίκτες στο div 2 θα παραμείνουν εκεί μόνιμα θα είχε αξία μεγαλύτερη μία τέτοιου είδους επιδότηση, όμως αργά ή γρήγορα το div αλλάζει και η lvl 2 ρουκέτα του div 2 γίνεται ένα τίποτα στο div 3

Εάν τελικά επιδοτηθούν τα ρουκετοεργοστάσια αυτό θα γίνει σε παίκτες που βρίσκονται στην αρχή του div 2 έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη χρονική διάρκεια χρήσης τους. Παράλληλα μπορεί αυτοί οι παίκτες που θα επιδοτηθούν να δημιουργήσουν την ομάδα που αναφέρεις, το βασικότερο όλων όμως είναι να δούμε πως, πόσο, πόσους και σαφώς εάν μπορούμε να επιδοτήσουμε ρουκετοεργοστάσια.

Manolis Papas
Manolis Papas Giorno 1,995, 13:31

Σε περίπτωση που τιμωρηθεί μόνιμα κάποιος οργανισμός, με ποιο τρόπο θα υποχρεώσετε το MU να δώσει 300 χρυσά? αν δε τα έχει?

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 15:08

Σε περίπτωση που συμβεί το απευκταίο και το unit δεν έχει άμεσα να δώσει τα 300 gold θα δωθεί ένα χρονικό περιθώριο για να δωθούν.

Από τη στιγμή που κάποιος αναλαμβάνει στα χέρια του έναν κρατικό οργανισμό οφείλει να τον σέβεται σαν τον ίδιο του τον εαυτό και ακόμα καλύτερα... πιστεύουμε ότι ουδείς οργανισμός θα έχει πρόβλημα (ήδη 2 μήνες που έτρεξε παρόμοιο πρόγραμμα δεν υπήρξε) αλλά οφείλουμε να έχουμε έναν όρο για την περίπτωση που γίνει η "στραβή" ο οποίος e-υπογράφεται από τους ενδιαφερόμενους με την αίτησή τους.

EpiCourious
EpiCourious Giorno 1,995, 15:12

file an kai den eimai o amesa armodios na sou apantisei,
prin pareis ton organismo desmeuesai me grapto pm oti o commander kai to MU onomastika xrewnontai ton organismo, an ginei stravi o paiktis - MU apokleietai dia viou apo paroxes, symmetoxi sta koina klp kai mallon den tha ksanadwthei org meta, tas org einai ergaleia kai prepei na xrisimopoiountai gia to kalo olwn

eimaste mikroi koinotita, an thewrisoume oti kati einai ypopto se mia aitisi o proedros exei to dikaiwma na arnithei na dwsei to org me sovaro logo panta,

2 mines to etreksa kai den egine tipota pantws, sti xeiroteri gia na teleiwnei edw tha doume pws tha mazepsoume to poso tis apozimiwsis an isxysoun osa les

Manolis Papas
Manolis Papas Giorno 1,995, 15:16

να το ξεκαθαρίσουμε αυτό: Ελπίζετε ότι όλα θα πάνε καλά και ότι αν κάτι στραβώσει το MU θα αποζημιώσει την χώρα για τη ζημιά για να αποφύγει την διαπόμπευση.

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 15:19

Δεν είναι για αποφυγή διαπόμπευσης, αλλά ευθύνη!

EpiCourious
EpiCourious Giorno 1,995, 15:23

auto to printscreen sou leei kati?

prntscr.com/qh9jm

esy to Fevrouario san unit otan kanate aitisi den se peiraze?

twra i erwtisi sou kai ta sxolia sou moiazoun me daktylo tritou

Manolis Papas
Manolis Papas Giorno 1,995, 15:39

Το Φεβρουάριο ήμασταν υπό καθεστώς PTO, ο Mide13 είναι Μυρμιδόνας που είχε καταλάβει την ηγεσία της ΗΑ με πλάγιους τρόπους και ενεργούσε αψηφώντας τη γνώμη των υπόλοιπων μελών. Φήμες λένε ότι ακόμα και τα κέρδη από το org κατέληξαν στα ταμεία άλλου MU.
Επίσης το μήνυμα είναι εντελώς ανορθόγραφο, εξέθεσε όλη την ομάδα.


Πέρα από την πλάκα, τότε το MU ζήτησε org και όχι εγώ, ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά.
Επίσης μην βλέπετε παντού δράκους, δεν σας κατηγορώ για κάτι, απλά ρωτάω πως θα εξασφαλίσετε την αποζημίωση. Ρωτάω μήπως υπάρχει κάποιος μηχανισμός που εγώ δεν γνωρίζω. Προφανώς δεν υπάρχει.

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 15:43

Όχι αν αναφέρεσαι σε κάτι τέτοιο δεν υπάρχει.

Θα μπορούσαμε να λέγαμε ότι θα πρέπει να προκαταβάλετε τα 300 gold ως "εγγύηση" αλλά δεν υπάρχει λόγος. Εφόσον δημιουργηθεί πρόβλημα θα βρεθεί και ο τρόπος να παραδοθούν από το Unit τα 300 gold.

HonoreDeBalzac
HonoreDeBalzac Giorno 1,995, 13:41

Εχω μια μικρή ένσταση

στην φόρμα υπάρχει αυτό
"Ποιοι θα είναι οι χειριστές του org σε περίπτωση παραχώρησης; *"

Η αγοραπωλησία/ενοικίαση ειναι σαφής. Το deal ειναι "δώσε 30χρυσά και πάρε 1πας"
Με ποιο σκεπτικό ζητα το ΜοΕ να δωθούν ονόματα χειριστών του unit άπαξ και το Κράτος εχει λάβει τα 30χρυσά? Δεν πιστεύω οτι τα units ειναι υποχρεωμενα να ορίσουν τα ονοματα των χειριστων. Μια και μοναδικη υποχρεωση απεναντι στο Κράτος που εχουν τα units ειναι να τον επιστρέψουν ακέραιο.

-voted-

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 13:51

Με το ίδιο σκεπτικό που θα υπάρχει λίστα με τους χειριστές όλων των κρατικών org.

HonoreDeBalzac
HonoreDeBalzac Giorno 1,995, 14:10

Δεν ειναι το ιδιο, sorry. Το μονο κοινό ειναι οτι ο καποιος δινει κατι σε καποιον αλλον και οφειλεται να καταγραφεται. Μηπως το unit πρεπει να δινει ρεπορτ και στο ΜοΕ? Η μήπως το ΜοΕ θα εχει το πας που εχει παρει το unit για να ελέγχει το unit?

Δωσε 30-παρε 1πας-τα λεμε σε 30ημέρες που θα το επιστρεψεις.
H ανάθεση οργκ απο cp->τριτον ειναι άλλο κεφάλαιο.

Eχω προταση εδω.
http://www.erepublik.com/en/article/-1-2247790/1/20

υγ. Ευχομαι το πας να το δωσει ο cp και οχι ο μοε, αλλιως θα έχουμε φαινομενα προηγουμενου μηνός.

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 14:13

Ως ΜοΕ γνωρίζω μόνο 3 pass, ακριβώς όσα χρειάζεται για να κινείται το υπουργείο (το 3ο είναι η εφημερίδα), για όλα τα υπολοιπά μόνο ο πρόεδρος.

F@nis
F@nis Giorno 1,996, 14:03

Άλλη μια πιρουέτα να σε χειροκροτήσω!
Από το δεν συμφωνώ να δώσουμε τα Org του Οκτωβρίου έφτασες εδώ.
Πόσο ερπετό!

Makedonissa
Makedonissa Giorno 1,995, 13:46

Διευκρυνήστε λίγο αυτό:
"Το κόστος ενοικίασης θα είναι 30 χρυσά για τον πρώτο οργανισμό, 45 χρυσά για τον δεύτερο και 60 χρυσά για τον τρίτο."
Δηλαδή, 30+45+60 για 3 orgs ή 60 γιά 3 orgs. Αναδιατυπώστε το λιγάκι γιά να είναι σαφές περικαλώ.

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 13:50

Είναι 30+45+60

Sparrow CJS
Sparrow CJS Giorno 1,995, 16:06

στα 3 το ενα δωρο σα τα σαμπουαν

Sparrow CJS Giorno 1,995, 16:06

Commento cancellato

Meletis
Meletis Giorno 1,995, 13:47

Voted!!!

SAVVAS THE GREEK
SAVVAS THE GREEK Giorno 1,995, 13:50

ψηφισθέν με μία απορία
Στα κριτήρια του Μαρτίου υπήρχε ο όρος για mu άνω των 10 ατόμων.Εσείς μιλάτε για 30.Τι από τα δύο θα ισχύσει έτσι ώστε να ξέρω αν θα κάνω αίτηση ;

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 13:53

Aναφερόμαστε στα κριτήρια για τη βαθμολόγηση, δλδ αυτά: http://prntscr.com/13vi4x

SAVVAS THE GREEK
SAVVAS THE GREEK Giorno 1,995, 13:57

οκ.έλειπε η λέξη "βαθμολόγησης".Πάντως να ξέρετε οτι μου περισσεύουν πάλι καμμιά 30αριά gold για το ενοίκιο και καμμιά 50αρια gold αν μπω πάλι μέσα

Orfeas Tsakalos
Orfeas Tsakalos Giorno 1,995, 13:52

Σε περίπτωση που τιμωρηθεί μόνιμα κάποιος οργανισμός, με ποιο τρόπο θα υποχρεώσετε το MU να δώσει 300 χρυσά? αν δε τα έχει? x2

DimAth
DimAth Giorno 1,995, 15:08

Σε περίπτωση που συμβεί το απευκταίο και το unit δεν έχει άμεσα να δώσει τα 300 gold θα δωθεί ένα χρονικό περιθώριο για να δωθούν.

Από τη στιγμή που κάποιος αναλαμβάνει στα χέρια του έναν κρατικό οργανισμό οφείλει να τον σέβεται σαν τον ίδιο του τον εαυτό και ακόμα καλύτερα... πιστεύουμε ότι ουδείς οργανισμός θα έχει πρόβλημα (ήδη 2 μήνες που έτρεξε παρόμοιο πρόγραμμα δεν υπήρξε) αλλά οφείλουμε να έχουμε έναν όρο για την περίπτωση που γίνει η "στραβή" ο οποίος e-υπογράφεται από τους ενδιαφερόμενους με την αίτησή τους.

EpiCourious
EpiCourious Giorno 1,995, 15:15

des parapanw kai ti dikia mou apantisi

VOIDOKOILIAS
VOIDOKOILIAS Giorno 1,995, 14:02

v

nerofida
nerofida Giorno 1,995, 14:06

Η platoon θέλει ένα οργκ! Δεν έχουμε 30 μέλη, δεν έχουμε 30 χρυσα, αλλά ξέρουμε τον Πρόεδρο...
Θα την βολεψουμε τη δουλειά έτσι;

mixalis35
mixalis35 Giorno 1,995, 14:34

Αυτό λέγεται "μέσο" νομίζω!

Makedonissa
Makedonissa Giorno 1,995, 14:10

Το org της EDEN μην ξεχασετε να πάρετε πίσω, να μην λέμε πιά 30+1, αλλά 31 :p

Archoss
Archoss Giorno 1,997, 03:24

Το org της EDEN πράγματι θα πρέπει να επιστραφεί καλό θα ήταν όμως να παραμείνει ανέπαφη η εφημερίδα του για ιστορικούς λόγους

Dolios Paixtis
Dolios Paixtis Giorno 1,995, 14:20

Ψήφος

Apostolos6
Apostolos6 Giorno 1,995, 14:24

Αρχισαμεεεεεεεε
Παλι αρθρα ο Στεφεν ο Ονορε, ο Αριστομαχος και οι λοιποι
Πφφφφφ :Ρ

Voted
Γιατι ενισχυεται τις στρατιωτικες μοναδες, κατα επεκταση το κρατος και για τα μουτρα αυτων που θα το διαβασουν χωρις να μπορουν να βγαλουν αρθρο....
ΧΟΧΟΧΟ

Vasilis123456abdiogenis
Vasilis123456abdiogenis Giorno 1,995, 15:55

θα δοθούν σε στρατιωτικές ομάδες οι οποίες έχουν έδρα την Ελλάδα και περισσότερα από 30 μέλη.
kai o f@nis kurie?????????pera apo tin plaka afto itan sponta gia tin gama e? axaxaxaxaxa

Asoee
Asoee Giorno 1,995, 16:36

fusika vote

Ntaikos
Ntaikos Giorno 1,996, 00:00

V

Απλά το τι είναι Ελληνικό MU σηκώνει κουβέντα.
Αυτό με τη δυνατότητα του 2/3 org έρχεται σε αντίθεση με το όριο για τα 30 μέλη.
Για την πληρότητα της ενημέρωσης θα μπορούσατε να πείτε πόσα org θα κρατήσει το κράτος για να χειρίζεται.

DimAth
DimAth Giorno 1,996, 00:07

Καλημέρα!

Δείξε μου ένα Unit που είναι φτιαγμένο στην Ελλάδα, έχει περισσότερα από 30 μέλη και δεν το θεωρείς Ελληνικό.

Όσο για την πληρότητα της ενημέρωσης, όταν κλείσουν όλα τα org που θα παραχωρηθούν θα υπάρχει αναλυτικότατη ενημέρωση για καθένα ξεχωριστά, κάνε λίγη υπομονή!

Ntaikos
Ntaikos Giorno 1,996, 00:27

Το τι δε θεωρώ "Ελληνικό MU" έχει να κάνει με το αν συνεργάζεται με το MoD και μάλιστα ανεξάρτητα κυβέρνησης και προσώπων. Άσε που και σε αυτό υπάρχουν εξαιρέσεις μιας και υπάρχουν MU που ρίχνουν πάντα υπέρ Ελλάδας δίχως να συμμετέχουν σε κυκλικά κλπ. Είναι σαφές τι λέω.
Η αξιοποίηση των org είναι πλέον ο μόνος τρόπος να μαζεύει το κράτος gold.
Καλοπροαίρετα τα λέω κιόλας αλλά δεν είναι λόγος να το κάνουμε σεντόνι.. Τα σχόλια τα έκανα όχι για κριτική αλλά για feedback.
Καλημέρα

DimAth
DimAth Giorno 1,996, 00:35

Η λίστα των Units που συμμετέχουν στα κυκλικά υπάρχει, είναι γνωστή και μάλιστα έχει φτιαχτεί εδώ και αρκετό καιρό και όλως τυχαίως ήμουνα και στο MoD τότε, πρόκειται για την 2η ανανέωσή της, επίσης προς ενημέρωσή σου ο 1ος δημιουργός αυτής της λίστας ήμουν εγώ... μέχρι τότε στα κυκλικά του MoD (και στην αντίστοιχη λίστα) υπήρχαν ελάχιστα units...

ViNsEnD
ViNsEnD Giorno 1,996, 00:02

vote

 
Lascia il tuo commento

Cos'è questo?

Stai leggendo un articolo scritto da un cittadino di eRepublik, un coinvolgente gioco di strategia multiplayer basato su paesi della vita reale. Crea il tuo account e aiuta la tua nazione a ottenere la gloria mentre diventi un eroe di guerra, un famoso editore o un guru della finanza.