Velykų salos atostogų įspudžiai

Day 1,069, 09:26 Published in Lithuania Lithuania by Zmogus Antis

| Įspūdžiai iš Velykų salos |

Sveiki, po kurio laiko aš ir vėl rašau. Šį kartą su jumis aš noriu pasidalinti savo savaitės atostogų Velykų saloje įspūdžiais, kartu su visa LK vadovybę.

1 diena. Atskrendame privačiu lėktuvu į Velykų salą ir leidžiamės į vandenį. Lėktuve – puikus stiuardesės aptarnavimas – kelionė neprailgo, bet po viso skrydžio kojų nebejautėme (visgi 15 valandų mažoj patalpoj), apsistojome vietiniame viešbutyje kur apie mus visą dieną šokinėjo aptarnaujantis personalas (pirmomis dienomis visai malonu buvo).

Atskrendam

2 diena. Patogiai įsitaisę viešbutyje išėjome klajonių po salą pirmas kelionės taškas turbūt lengva nuspėt, buvo Velykų salos skulptūros (statulos). Kas ir kaip jas pastatė, taip ir likom (likau) nesupratę. Maudėmės pajūry ir šiaip smagiai leidom laiką. Viešbutis dar neįkyrėjo.

Nuostabiosios statulos

3 diena. Atsikėlęs pamačiau nuostabų vaizdą pro langą – likau apstulbęs. Vėl ėjom „Grybaut“ po miestelį, o ten turistų daugiau nei Vokietijoje musulmonų, bet ką jau padarysi. Prasiskverbę pro žmonių minią, pagaliau patekom į vietinį oro uostą ir pakilom apsidairymui iš salos iš paukščio žvilgsnio. Likau apstulbęs – geriausios atostogos kokias turėjau. Viešbutis atsibosta.

Vaizdas iš lėktuvo

4 diena. Rytas – lyja. Na ką padarysi, prieš gamtą nepašokinėsi. Viešbutyje aplankėme kazino rūmus. Sugebėjau prarast pusę pinigų, tuo tarpu Raigirdui šypsojosi sėkmė. Išėjęs iš viešbučio pamačiau vėlgi puikų vaizdą – tokią ryškią vaivorykštę kaip niekad. Atpirko lietų. Vakare dingo elektra.

Vaivorykštė

5 diena. Iškart iš ryto išskubėjome prie vandenyno, maudomės linksmai ir tik temsta, temsta ir tamsu kaip naktį likau pasimetęs. Po minutės vėl diena. Kaip aš supratau buvo saulės užtemimas. Dar įspūdžių. Vakare – paprašiau naujo kambario, baisus vėjas – langų neįmanoma atidaryt.

Saulės užtemimas

6 diena. Vakare pagal vietinių papročius buvo stebimas naktinis dangus. Įdienojus ypatingo nieko nebuvo – statulos, paplūdimys, nepabostamas derinys.

Naktinis dangus

7 diena. Ruošiamės kelionei namo. Raigirdas kažkur dingęs. Paieškom jo. Nerandam. Ką padarysi. 16:47 gauname skambutį nuo jo su pareiškimu, kad jis lieka Velykų salose ir mus galįs palaikyti tik morališkai. Pasakė grįšiąs po poros savaičių. Kadangi nenorėjom gadintis įspūdžiu su monotonišku skrydžiu – plaukėm kruizu atgal namo, bet čia jau kita istorija.

Laivas su kuriuo plaukėme namo

Nepamirštam Vote

Tai tiek šiam kartui, viso geriausio.