Ambient on/off
Join eRepublik

TO TO TO TO TO

69 Day 489, 13:07 Hungary
TO TO TO TO TO

Néha úgy érzem, hogy az emberek nagyon, de úgy értem NAGYON buták. Látnak egy ötletet, elveszik, magukévá teszik, eltorzítják, elrontják, és végül elbasszák. Ez a helyzet a TO-kkal is, ami az újabban kedvéért a politikai hatalomátvétel rövidítése, amikor is valaki átveszi a hatalmat egy ország kongresszusában vagy elnökként. A kongresszust általában a kincstárban lévő pénz miatt szokták elfoglalni, míg az elnökségnek többnyire politikai, stratégiai célja van.

Namármost, a TO-k a játék részei, és noha bőven vannak viták a morális, etikus mivoltukról, ettől még egy elfogadott dolognak számítanak, amíg az adminok nem tesznek valamit az állampolgárság érdekében (ez valószínűleg sohanapján lesz), és én is elfogadtam kénytelen-kelletlen a dolgot, mint nem szép, nem etikus, nem becsületes és nem őszinte dolgot – de mint olyant, amit a játék realitásai néha kikényszerítenek, akár mint védekezést, akár mint támadó manővert. Még az is előfordult, hogy javasoltam is, mint Magyarország érdekében álló dolgot.

De egy olyan országot TO-zni, amelyiknek nincs sok pénze, nincs sok embere, nincs sok stratégiai jelentősége és nincs high nyersanyaga sem – ez egyszerűen ostobaság. Úgy értem minek? Csak azért a nyamvadt 5 aranyért amit a képviselőségért kapnának, és aminél az egész sokkal többe kerül, vagy hogy elmondhassák magukról hogy TO-ztak valakit akit nem nagy dicsőség leTOzni? Hogy benyújthassanak néhány ostoba törvényt, ami tönkreteszi az ország gazdaságát? Lehetne inkább hazajönni és elindulni itthon a választásokon.

Szeretném ezeket az embereket kissé észre téríteni. TO-zni csak a TO kedvéért? Miközben lenne bőven jobb dolgunk, fontosabb feladatunk is ezügyben? Az ANTI-TO már nem elég dicsőséges feladat? Tudom persze, azért nem kap senki goldot, hogy megvédjen egy barátot, egy szövetségest, olyan goonoktól, amilyenekké ők válni akarnak.

Nem vagyok hivatalos személy, nem vagyok az anyjuk, a tanítójuk, a senkijük sem, hogy megtilthassak nekik bármit is. Csak kérni tudok. Ne menjetek el ezen az úton. Goonnak lenni nem egy dicsőség. Vitázzunk inkább naphosszat a TO-k etikáján, de ha kérhetem ne csináljuk már pusztán azért mert meg tudjuk csinálni! Ne tegyetek ilyent ok nélkül!

Mert ez egyszerűen ostobaság.

Quicksilver
KARD





Sometimes people are really, but I mean REALLY stupid. They see an idea, they take it, they twist it, they misuse it, and they make the worst sin: botch it. This is so with TO, or for younger players takeover, as is politically conquer a country, on the congress and/or presidential elections. Congress is usually done by goons for the money in the country’s treasury, while presidential TO is more often a political manoeuvre.

Now, TO is part of the game, and although there are debates as to its morality, it is an accepted thing, until admins do something about nationality (which is probably never), and I have come to accept it as a thing that is not nice, not ethical, not even honest – but game realities sometimes demand it, either as defense or even as an offensive move. I have from time to time advocated it as necessary, and beneficial to Hungary.

But to TO a country that has little money, few people, almost no strategic importance and no resources – is plain stupid. I mean why so? Just to get the 5 golds for congress - while spending much more on it - or to say that they have TO-ed a country, and forward some stupid laws that make the country go down economically? Then come home, and try to win congress at home. We can even put up stupid laws here too.

I am calling people to come to their senses. TO a country for TO’s sake? While we can have some important moves that we really should do? While we have issues that are crucial to our country? Is ANTI-TO not glorious enough? I know it pays no gold to defend us, an ally, or a friend from goons like what you are about to become.

I am no official, not your mother or have no power to forbid you anything. I can only ask. Do not go down that road. Gooning is not a becoming thing. We can argue about the morality of TOs any time, just please do not do it without a reason, out of pure mischief.

Because it is stupid, plain and simple.

Quicksilver
KARD

.

 
Report comments
 
Lisztes
47
Lisztes Day 489, 13:11

Értelmes keretek között szervezetten kell TO-zni. Ez alatt azt értem, hogy nem 3 haverral kell megbeszélni, hanem a hadügyminisztérium dolga lenne. 1 max 2 ország TO-zása, vagy anti-TO-zása. Magánakciók csak rontják a helyzetet. De sajna sok ilyen akció van. A TO ereje az összefogásban rejlik. Nem 10, 20 és nem is 100, hanem legalább 200-500 embert kell megmozgatni.

 
Zoli
45
Zoli Day 489, 13:12

I have not seem as many dumb people as in the last 30 minutes on the Hungarian chat. Did you know there are people prepearing a Romanian TO?

 
Silent Bob
23
Silent Bob Day 489, 13:14

Voteoltam mert páran teljesen ésszerütlenül akarnak pár goldért kirabolni egész jol fejlödö országokat .

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 489, 13:15

Uhh, Zoli, it is like that all evening. I have heard plans of TO-s of countries, I would be hard put to find on the map. Maybe it is the lack of battle, or what makes them so I do not know...

 
Pyrrhosz
35
Pyrrhosz Day 489, 13:15

Vote. Én is ezt mondom.

 
Stadler  City
41
Stadler City Day 489, 13:17

Lesüllyedsz a szintjükre ott meg legyőznek a rutinjukkal : )

 
hundaob
41
hundaob Day 489, 13:17

légyszi valaki szervezze meg, hogy hova menjünk szavazni holnap. remélem, hogy a fejetlenség csak látszólagos...

 
Majmat
22
Majmat Day 489, 13:19

To-tó?

 
Gomboc
29
Gomboc Day 489, 13:20

hundaob:

Ukrajnába biztos menni kell majd...

 
Abatoire
20
Abatoire Day 489, 13:21

Alapvetően elitélem a TO lehetőségét és az állampolgárság minél hamarabb való bevezetése melett vagyok.
DE!
Ameddig van, addig jól és okosan kell csinálni!

 
Stadler  City
41
Stadler City Day 489, 13:25

TO nem csak államilag lehet, lehet külön csoport által szervezett is, aki ezt kritizálja, az egy lehetőséget vesz el a többiektől. miért?

Mi az, hogy nem volt ott valuta , illetve arany?
kb 6-800 gold értékbe volt cseh valuta, illetve nyersen 50 arany.

Lehet jobb helyre is mehetnek a szavazatok, de konkrétan nem volt megszervezve a boszniai to.... most meg károg mindenki, hát most kasszuk fel azokat, akik magán akcióztak, mindenki mindenbe belevakkant, mintha ez állam érdek lenne, felkéne fogni, hogy nem az!

komolyan kész!

Imperialista genyó vagyok!

 
Popelus
28
Popelus Day 489, 13:26

omg¡

 
Slowhand
24
Slowhand Day 489, 13:27

Vote. Sajnos én is majdnem beugrottam, amíg meg nem kérdeztem, hogy szabad rablásról, vagy stratégiáról van szó. Mikor kiderült, hogy szabad rablás, akkor visszamondtam. Gusztustalan és tökéletesen értelmetlen dolog, még ha konkréten nem is nevezzük meg, hogy miről is van szó pontosan.

 
krisz565
24
krisz565 Day 489, 13:28

először valoban az volt a terv.
és másrészt a csehek nem fogadják el az ajámlaatinkat.
és stadlernek igaza van:
JÁTÉK

 
Istencsaszar
42
Istencsaszar Day 489, 13:29

Csak a vita kedvéért: magyarország nagyon jól védhető lenne to-k ellen (már most is az szerintem), csak párszáz embert kellene szétosztani western transdanubiából pécsre, vagy debrecenbe. ezen felül sokan vagyunk, nagy a to-potenciálunk. Kérdezem én, miért akartok eltöröltetni olyan dolgot az adminokkal, ami a mi javunkra válhat, vagy amiben jók lehetünk? Eddig sikeresek voltunk az anti-to-kban, vagy fontosabb to-kban (lásd pl. ukrajna). Tartsuk meg ezt a jó szokást.
Szintén csak a vita kedvéért. Most a románok is el vannak foglalva rendesen. Láncon kell tartani a norvégokat, pakisztániakat, talán a lengyeleknél is bepróbálkoznak. Ne akarjunk egyszerre minden szövetségest megvédeni, mert annak kudarc lesz a vége. (zárójelben jegyzem meg, azoknak akár igaza is lehet, akik egy román to-ban gondolkoznak, mert szépszámú oláh utazott külföldre a szavazás miatt.)

 
Ymdar
37
Ymdar Day 489, 13:32

TO = lame

 
KnightGroup
Or
KnightGroup Day 489, 13:32

Okos dolog ezt itt kivesezni. Esetleg valaki linkelje mar be az egesz jateknak es talan valaki a commenteket is lefordithatna angolra hogy a kulfoldi jatekosok ne kinlodjanak ezzel is.

 
Tauwen
25
Tauwen Day 489, 13:36

Istencsászár - az antiTOinkat a kényszer szülte, és csak reakciók voltak, amikkel némileg megfékeztük a románokat, akik viszont kezdeményezők és tényleges haszonélvezők - ld keleti helyzet. Egyszerűbb lenne az életünk enélkül.

 
HunZsoca
26
HunZsoca Day 489, 13:37

Van benne igazság;) Vote.

 
DaWe Woodrow
25
DaWe Woodrow Day 489, 13:40

B@zd meg te, ne multizz;)

 
Lantos Rudolf
19
Lantos Rudolf Day 489, 13:41

Igazad van Silver, ez engem is zavar már egy ideje... Értem, politikai hatalomátvétel, de arra fogja verni a mellét, hogy megtette? Maradnia kéne inkább stratégiai, katonai manővernek, nem kéne divatot csinálni belőle.

 
amgyi
24
amgyi Day 489, 13:53

pavianus,legalább mi (majmok)figjunk össze. ami a németeket illeti,1-et éertek!

 
Pavianus
24
Pavianus Day 489, 13:55

amgyi!!! sajnos 2 majom nem csinál nyarat:)

 
Nagyzee
25
Nagyzee Day 489, 14:11

Jól értem, hogy a cseheket akarja majd TO-zni egy csoport? Mintha a cseh elnök épp tegnap állt volna ki a szerbek mellett, potenciálisan szövetségesek is lehetnek. (A régi háború ellenére.)

 
Fungar
29
Fungar Day 489, 14:22

Grat mindenkinek. Mennétek inkább Pakisztánba. Na mindegy, ismét egyet kell értenem Quicksilverrel. (Persze általában szívesen teszem)

 
Franz Kafka
41
Franz Kafka Day 489, 14:27

@Quicksilver and others - Thank you for your support!

Franz Kafka

 
VLewinski
25
VLewinski Day 489, 15:00

Esszem-f..szom megáll, hogy az oldszkúlok mit csinálnak a NewGenerationnnel... Mi miért nem lehetünk képviselők?
Ha Csehországban, akkor ott!
Ha már nem lehetek eMagyar, mert meló nincs, fizu nulla, a románokat nem merjük megtámadni, nehogymá' edződjünk mi is, esetleg visszaszerezzünk egy területet... ezzel ugye fejlődés nuku, mindenféle - amúgy csalókkal kötött - szerződésre hivatkozva RW-t indítani a hátunkban, a romungrókkal zajló harc kellős közepén...
Választáson ne induljunk, mert egységkormány, meg antiTo, stb.... Hogy legyek képviselő???

Álljak be a sorba, és majd hátha löktök vmi koncot majd 2-3 év múlva?

Ezt is látni kéne az őskövületeknek!

És különben is!

Én akarok lenni az első Impeachelt magyar ELNÖK!!!

 
VLewinski
25
VLewinski Day 489, 15:04

Addig játszom, míg a romungrók ki nem bannolnak a romungrózás miatt... A saját honfitársaink TO-leleplezése helyett meg kéne érteni, hogy egy KÜLFÖLDI jóindulata SOSEM ér annyit, mint egy magyarnak kiadott PARANCS! Ennyi!

Nagynémet egységet szeretnék látni, magyar vezetéssel! TOzzuk le a Németeket, foglaljuk el velük eHUN-t, onnan kezdve III. Birodalomként nyomulhatnánk... LOL...

 
RainbowX
25
RainbowX Day 489, 15:15

VLewinski: gyógyszered megkaptad már?

 
Sanya18
30
Sanya18 Day 489, 15:15

VLewinski: ha első impeachelt magyar elnök nem is leszel, a legnagyobb marha cimre eséllyel pályázol

 
Icuka
18
Icuka Day 489, 15:15

Részben osztom VLewinski álláspontját (TO-sok részéről) és részben Quicksilver-t is megértem (anti-TO részről). De felteszem a kérdést, hogy muszály nekünk játszani az eRep-ben az irtó-jófejek gyülekezetét. Vagy belátjuk, hogy hosszútávon kellenek a high régiók, és szerintem olyan országok esetén amik amúgyis halálra vannak itélve, mert nem történik náluk semmi, és az aktívjaik száma is konvergál egy állandó értékhez, azokkal szemben ha nem mi lépjük meg ezt az eEutanáziát, akkor majd megteszi más...horvát, román, tökmindegy. Csak mi nem, mert az eEtikátlan.

 
Kovacskoko
26
Kovacskoko Day 489, 15:17

VLewinski: te magyar-tarka...

 
Sanya18
30
Sanya18 Day 489, 15:17

de könyörgöm high régió oké, DE OLYAN LEGYEN AMILYENÜNK MÉG NINCS bazzeg. high grain lószart se ér, high vas kell arról szól a játék. és történetesen lehet hogy a 30 csehországban TO-zó miatt pont ennyivel lesz kevesebb ember egy értelmes TO célpontnál.

 
Commune Beneficium
Or
Commune Beneficium Day 489, 15:19

VLewinski: nem tehetek róla, hogy annyira béna vagy (és akkor szépen fogalmaztam), hogy nem tudsz mo-n befutni. Pl. csehországban kb. 50en aktívan, ott persze még a hülye (igen, még te is) kongressz lehet.

Miért utálod a románokat? Valszeg azert így vagy úgy megszerezték a fél evilágot, túl nagy a hatalmuk meg a területük. És te mo-t is ilyenné akarod tenni?

beteg állat

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 489, 15:25

Nyugi gyerekek, mindenki szépen megkeresi az elgurult gyógyszerét, beveszi, elolvassa mégegyszer a cikket, visszavonja a durvaságokat és elmegy aludni.

Deal?

 
Icuka
18
Icuka Day 489, 15:31

Sanya: könyörgöm bazzeg...Igen én valszeg HIGH kagyló - rozmár - banán - lucfenyő - jonatán alma - mirha - tömjén stb... régiókra gondoltam, bocs hogy bele mertem szolni.

 
VLewinski
25
VLewinski Day 489, 15:33

Kijön belőlem néha az állat... De most a románok nem nácik, de totál???
Egy iyen náci bagázzsal csak a saját aljas eszközeik használatával lehet leszámolni...
És igen, ki nem állhatom a románokat, IRL, és eHUN is...
És aki elkezd levérmagyarozni: az ukrán határtól 5 km-re nőttem fel, úgy kellett oroszul tanulnom, hogy gyakorlatilag nem volt esélyem rá, hogy átlépjem a dicsőséges Szovjetunió határát (5km, még1szer...) és nézegettem sok térképet, olvastam könyveket, és jártam a Felvidéken, a Délvidéken, sőt, Erdélyben is, és basszameg, mindenütt magyarul beszéltek...
A liberó "legyünk megértőek" dumákat sem IRL, sem itt nem tudom elfogadni... Vadparaszt vagyok, de vállalom...

 
Bundee
24
Bundee Day 489, 15:36

@Pavianus: Hát, barátom, azért Te sem vagy egy matyóhímzés, ha jól nézem, lassan kiköveteled magadnak a következő ban-t...
@VLewinski: ha működne, azt hiszem, Te lennél az első impeachelt kommentező. Majd holnapra kijózanodsz.
Huba viccesebb volt részegen

 
Simontornyai Lackfi Nandor
23
Simontornyai Lackfi Nandor Day 489, 15:40

akirami meg stadler city egyszerű szarok. saját érdekeit nézik, nem pedig az országét. most pedig nagyon fontos lenne 1-2kulcsfontosságú TO SIKERES véghezvitele, de ezeknek fontosabb a +3g, mint, hogy megnyerjük a háborút. arról már nem is beszélek, hogy magyarország imázsát teszik tönkre.
ti vagytok a szenny.

 
VLewinski
25
VLewinski Day 489, 15:40

Itt (szerencsére) nincs reálpolitika... Ne játsszuk már úgy ezt játékot, mintha isten ellen való vétek lenne mondjuk leTO-zni DÉLAFRIKÁT, és onnan nekimenni Ausztráliának...

Én úgy látom, hogy kell VAS, OLAJ, és BÚZA. A többi (fa) csak sallang, meg lehet venni készen...

Jelzem: Münchenben van high... Először csináljunk egy Monarchiát--> Majd Nagynémet egység --> Világuralom (Aminek természetesen része a romungrók ízekre cincálása, és porig alázása...)

 
Tramas
24
Tramas Day 489, 15:41

Nekem is lenne pár ötletem ezekre a TO-kra.
1. Szerintem utazhatnánk egy repülővel, ha össze tudjuk szervezni, hogy egy időpontban utazunk. Így spórolnánk egy csomó pénzt. Vannak akik nem tudnak repülőjegyet venni, és hát az állam pénze sincs ingyen.
2. A TO-zásról nem 1-2 embernek kéne dönteni, hanem szavazással. (Ha megszavazzuk a román TO szavazás TO-zását, akkor elküldhetjük a románokat Belgiumba TO-zni.
3. Kicsit lobbizhatnánk a román fejlesztőknél, hogy fejlesszék le a TO medált. Mondjuk 5 arany járna érte. Lehetne mondjuk egy guruló gyógyszer után hajlongó alak ragasztott talpszőrrel.

 
VLewinski
25
VLewinski Day 489, 15:44

Wazzaeeeeg, tényleg elnyomtam ma este egy fél üveg Jazbinát...
Hát ezért megy ennyire a gépelés!!!
Ha kijózanodtam, majd törlöm... (Dehogy törlöm...)

(Aki a szemere vetné: ismerek IRL románokat, nem távolból utálom őket. És igen Kárpátalján is magyarul beszélnek...)

Mellesleg vki leírhatná, hogy megy ez a cset dolog...
mibbit.com megvan, de melyik channel, milyen jelszó, stb???

 
drith
25
drith Day 489, 15:48

Csak az a gáz, hogy az ilyen szimpla hülyeségek miatt nem fog bejönni néhány tényleg fontos TO...
Aki értelmesen akarja leadni a szavazatát, előbb a cseten kérdezzen!!!

 
Bacilus
24
Bacilus Day 489, 16:53

Hála istennek ezen is össze tudunk veszni....

 
Bacilus
24
Bacilus Day 489, 16:56

Képzeld Quick ma (tegnap) csak két olyan cikket írtál ami megosztotta a népet!
A szépirodalmi részt jobban csípem

 
Gregory V Hunter
23
Gregory V Hunter Day 489, 21:05

Lehet, hülye vgayok, de mi az a TO?

 
Szeg007
23
Szeg007 Day 489, 23:31

Stratégiai szempontbol fontos volna Pakisztán, Románia, Norvégia TO-zása erre egyesek most cseheket akarják pár goldért? Hát gratula

 
Stadler  City
41
Stadler City Day 489, 23:58

uncsi már, asszem fölös több comment ide, az egésznek vége van.
officialeá

 
Atreides Peon
23
Atreides Peon Day 490, 01:50

"(Aki a szemere vetné: ismerek IRL románokat, nem távolból utálom őket. És igen Kárpátalján is magyarul beszélnek...)"

Cirka Munkácsig.... Utána már nemigen... Amúgy ezt a dumát, hogy 5 km a határtól:DDD Én is, csak a másik oldalán, és én meg '89-ig ide nem jöhettem el... Na bumm, emiatt most kit útáljak? És mi köze a ecseheknek ehhez?

 
Fallen.Angel
18
Fallen.Angel Day 490, 02:24

Németek TO-zásában egyetértek. Hálátlan faxkalapok.

 
sorihun
44
sorihun Day 490, 02:40

nem magyarok vagyunk? akkor írjatok már magyarul!!!

 
Ludrew
27
Ludrew Day 490, 03:09

Az már valóban szánalom, ha valaki TO-ban tud csak nagylegény lenni. Vegyétek már észre: ez NEM menő. Akinek a strenghtje 10.21 és Q5 fegyóival üti az ellent a csatában, na igen, azt tiszteljük. Aki alapítványt csinál, hogy segélyt osszon az éhezőknek, az is egy elismerésre méltó játékos. Aki sikeres üzletember, van 5 cége és 200 munkása, az is valami. Aki képes bemutatni egy színvonalas politikai programot, és képviselő/elnök lesz, az szintén elért valamit. Az eRepublikon rengeteg érvényesülési lehetőség van, akinek ezek közül pont az kell, hogy elmegy egy országba, kivesz 20 aranyat az államkasszából, majd 12 hasonszórű barátja beválasztja az általuk elcseszett ország képviselőtestületébe, hát ahhoz nincs hozzáfűzni valóm. Maximum kérésem: lehetőleg ne reklámozza, hogy magyar. Van TO, ami szükséges, amit az államérdek kényszerít ki, meg van olyan, amit néhány gyökér csinál azért, hogy nagymenőnek tartsa magát. A kettő között érezni kell a különbséget. Érezni kellene.

 
VLewinski
25
VLewinski Day 490, 03:21

Őrmester úrnak jelentem, azóta kijózanodtam!

 
Istencsaszar
42
Istencsaszar Day 490, 03:31

Hozzátenném (szintén csak a vita kedvéért) hogy ha később németek elleni háborúra kerül sor, (ami szerintem kéne) akkor csehország stratégiailag igenis jól jönne.

 
Pavianus
24
Pavianus Day 490, 05:09

A kormányon kívüli Quicksilver unalmában vitát szít a kormányon kívüli T.O.-zók és a kormányonkívüli ,,egyetértők" közt. Ha a kormány nem szól rájuk, akkor mi baj?

K-eresztények
A-lamizsnaosztó
R-enyhe
D-emokráciája akarunk lenni?

Vissza fog ütni még ez a hiperkorrektség egyszer.

 
Von Seelard
31
Von Seelard Day 490, 05:59

Quiksilver vitàt szit, meg megoszt? Könyörgöm! Tapasztalt jàtékos, pàrtvezér (melleseleg ex-elnök), akinek lehet hogy sokkal több ràlàtàsa van a nemzetközi helyzetre mint sok okoskànak együttvéve.

Kezdjünk el összevissza TO-zi? Csinàlhatnànk magunknak olyan hirnevet mint eRomània, de mire jo az önmagàban? Egy stratégiailag fontos orszàgot TO-zni, megtartani eUkrajnàt, ezek fontos dolgok lennének. Lehetne magyar TO gyakorlatilag az elsô 7-8 orszàg kivételével mindenhol, de azt a kormànyra kéne bizni, hogy hol legyen, és nem durrogtatni a puskaport a nagyvilàgba. Nem kell nekünk eMagyar-eMàltai szeretetszolgàlatnak lenni és csak védekezni a TO-k ellen, de ha mi csinàlunk TO-t valahol, akkor ne az ablakon dobjuk ki a pénzt, hanem legyen értelme is.

 
Martinka
21
Martinka Day 490, 07:00

 
Fungar
29
Fungar Day 490, 07:36

Azon gondolkozzon el mindenki amit Ludrew írt. (A TOsok meg menjenek Pakisztánba:))

 
CSCS82
26
CSCS82 Day 490, 09:18

VOTE!

 
QD_Thrawn
25
QD_Thrawn Day 490, 09:37

ha egy országot "egyesek" a maguk néhány emberével le tudnak to-zni, hát az az ország meg is érdemli hogy le-TO-zzák.

románokat kéne amúgy csak egyszer le-TO-zni, de teljesen, teljes nemzetközi összefogással...

 
Rhamszesz
21
Rhamszesz Day 490, 10:48

kikérem magamnak ezt a hangnemet....(még ha igaz is)

 
oarecare
27
oarecare Day 490, 11:45

careful about Taking over Romania.A big bannnnnnnnnnnnnnnn awaits the nation that tries this move.

 
Pip Kelly
26
Pip Kelly Day 490, 14:34

I'm sure he's talking about Canada

   
SerenuS
25
SerenuS Day 491, 02:24

Zoli-yesterday
I have not seem as many dumb people as in the last 30 minutes on the Hungarian chat.

)

 
Gobba
39
Gobba Day 491, 03:55

New auto-updated dynamic world map:
Please vote this article up!
I apologize for the spam, but I'm sure it's worth a click:
http://www.erepublik.com/en/article/new-dynamic-world-map-always-up-to-date-762660/1/all

 
Icuka
18
Icuka Day 491, 03:57

Az kövesse rám az első vesét...bocs. Az vesse rám az első követ, aki még nem TO-zett meg semmilyen kis hurkatöltő országot!!! Nekem ez az üzenetem minden oldschool arcnak.

 
Graf Sprat
38
Graf Sprat Day 491, 06:05

Ki TO-t vet, high grain-t arat....?!?
Szent Szó forever!!!!

 
llevi
28
llevi Day 491, 08:03

vote igaz cikk!
egyébként aki kongresszus tag akar lenni az jelölje magát Magyarországon mint én(szeged,mhp), de csak akkor ha TÉNYLEG akar tenni az országért.