Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Reklamlar Sayı -2 [Dzooka]

Day 2,098, 04:51 Published in Serbia Turkey by Dzooka
Oyundaki arkadasların reeldeki mesleklerini ifşa etmeye devam ediyoruz.
işte ortaya cıkardıgımız son bilgiler..


Yunuscakir ile baslıyoruz..


Hacı Muro kahvaltıya bekliyor sizi


Kemal Ergenekon ekonomiden anladıgını isiyle de gosterdi


işte buna şaşıracaksınız


Şimşek başka ne iş yapabilirdi ki zaten :)


Kankişimizden beklenen hareketler


Özel günlerinize Yeni bir çağ açın



Dzooka


ilk sayımız
Reklamlar Sayı-1
http://www.erepublik.com/en/article/2306989/1/20

Shout metni
Mamado, Yunuscakir, Yenicag
Reelde ne iş yapyıorlar??
http://www.erepublik.com/en/article/2307256/1/20
 

Comments

F.H.D
F.H.D Day 2,098, 04:53

pirinç

Dzooka
Dzooka Day 2,098, 04:59

Successfully transferred 10 item(s) to F.H.D.

F.H.D
F.H.D Day 2,098, 05:02

Eline sağlık reyiz sen bu işi biliyorsun (:

M0Sey
M0Sey Day 2,098, 04:55

puhahaha

voted

mason YCK92
mason YCK92 Day 2,098, 04:56

ohh şimşek de locaya biad etti iyi oldu bu iş xdxd

ToZ JR
ToZ JR Day 2,098, 04:56

asfassadf

Ar Ge
Ar Ge Day 2,098, 04:56

işsiz dedektet

Dzooka
Dzooka Day 2,098, 05:01

detected olcak o bi kere cahil xdxd
olum napayım lan cidden issizim ))

13lueFire
13lueFire Day 2,098, 04:57

guzel olmus xD

trmay
trmay Day 2,098, 04:57

çok da iyi olmuş çok da güzel olmuş : D

klcahmet
klcahmet Day 2,098, 04:59

V

YOK3D1C1 TR
YOK3D1C1 TR Day 2,098, 05:00

Çok güzel olmuş devamını bekliyoz

super soldier
super soldier Day 2,098, 05:01

ehhüem:)))))),emeğine sağlık çok güzel olmuş

Temir Beg
Temir Beg Day 2,098, 05:03

)

M U R A T
M U R A T Day 2,098, 05:03

100m ikram mi? ozman mamado cebinden odesin


hahahahahahahha

v

simsekcountr
simsekcountr Day 2,098, 05:06

medya bizim işimiz

güzel olmuş vote subs var

sailordeniz
sailordeniz Day 2,098, 09:37

Ayrıca ek iş olarak Göksel'in menajeri

ew03 Day 2,098, 05:06

Comment deleted

DiegoJoak
DiegoJoak Day 2,098, 05:17

V

RomyTr
RomyTr Day 2,098, 05:34

ahahaha

Evidente
Evidente Day 2,098, 05:44

çok güldüm yönetici kardeş, devamını bekleriz xd

lenfosit
lenfosit Day 2,098, 05:49

v s

Ron Mathian
Ron Mathian Day 2,098, 06:02

V

sbhttn
sbhttn Day 2,098, 06:32

Baya güzel olmuş

Luiz Marcelo Morais dos Reis
Luiz Marcelo Morais dos Reis Day 2,098, 07:08

ohh beni daha ifşa etmemişler raadim

BuNedirArkadas
BuNedirArkadas Day 2,098, 07:13

haha güzel devam dostum eline saglık

Mortowski
Mortowski Day 2,098, 07:13

eline sağlık güzel olmuş.

KHattabb
KHattabb Day 2,098, 07:15

mamado reis fena

Hacoguz
Hacoguz Day 2,098, 07:25

Mamado'ya tantuni daha şık olurdu.. Ardından da künefe.

Devammm.

BilgeKurt
BilgeKurt Day 2,098, 07:47

hacı muro yu ben daha çok mendil satan çocuklara benzetiyorum diğerleri güzel olmuş eline sağlık patron

Luiz Marcelo Morais dos Reis
Luiz Marcelo Morais dos Reis Day 2,098, 23:59

hoopp bilgekurt efenim nasilsiniz.

BilgeKurt
BilgeKurt Day 2,099, 00:40

iyiyim genç saol mağara turuna çıkmıştım :)sen nasılsın ?

Luiz Marcelo Morais dos Reis
Luiz Marcelo Morais dos Reis Day 2,099, 00:46

olaylar olaylar efenim yapiyoruz bişiler.

Gornicetli
Gornicetli Day 2,098, 07:48

Yep yen bir çağ ahahahaha

Chepnee
Chepnee Day 2,098, 07:56

asdfghjkl

DOMBURA X
DOMBURA X Day 2,098, 09:16

çok iyi

Kanunii Sultan Suleyman
Kanunii Sultan Suleyman Day 2,098, 09:22

ahaha

AlgeosTr
AlgeosTr Day 2,098, 11:23

v97
devamını bekliyorum

Phobossss
Phobossss Day 2,098, 11:38

işsiz misin amk

Tophaneli AlemdaR
Tophaneli AlemdaR Day 2,098, 12:23

V kardeşim güzel çalışmalar

zehirli mantar
zehirli mantar Day 2,098, 13:13

helal olsun güzel calısma olmus..

voted o/

alper07
alper07 Day 2,098, 15:13

tayyar abi

Gornicetli JR
Gornicetli JR Day 2,098, 15:17

ahahahah yeniçağ ve organizasyon... gerçek bir eşleşme olmuş

DoveOfPeace
DoveOfPeace Day 2,098, 15:33

xdddddddd

Ayran.Forever
Ayran.Forever Day 2,098, 15:50

Angara o Angara .

yektashah
yektashah Day 2,099, 06:54

v+s

okaldey
okaldey Day 2,099, 09:46

yine süfer oldu

DoctrineDark 1907
DoctrineDark 1907 Day 2,099, 09:55

keranacı yok mu la? :

MoRiNKuShi
MoRiNKuShi Day 2,099, 10:00

Dzooka
Bazuka
Makine Kimya Bayisidir!

Av ve Doğa sporları.
Kalite ve Güven. Aradığınız her şey ve daha fazlası...
İnsanları silahsızlandırmak, onları köleleştirmenin en iyi ve en etkili yoludur!
Fişek ve kargo ücreti bizden hediyesi sizden

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.