part-elnok
Ipath
[21:00]cimbalar szóval Kreg
[21:01]cimbalar akkor vagy támogatható az elnökin ha kihagyod azt a kb. 10 embert akit a kormányzás közelében nem szeretnék látni
[21:01]cimbalar
[21:01]cimbalar semmilyen szinten
[21:01]cimbalar de ezt majd még megdumáljuk
[21:01]Kreg kérek neveket
[21:01]Kreg POM-ben
[21:01]Kreg PM
[21:01]Karpatia_102 jah, ilyesmi feltételekkel én is támogatnálakbár az elnöki elég messze van még
[21:01]cimbalar nem kapsz most
[21:01]cimbalar majd ha lesz listád elmondom
[21:03]cimbalar de van benne MHP , Kard , NÉP, Új Szolidaritás , Lufi , Nemzeti Front tag is
[21:03]cimbalar tudom ez nagyon tág
[21:03]cimbalar kíváncsi leszek kiket választasz majd
[21:04]Karpatia_102 cimbalar: a LUFI-ból?...
[21:04]Karpatia_102 sokan most sincsenek bennt...
[21:04]cimbalar nem tudom most még ott van-e nálatok a tag
[21:04]impi tőlünk csak én szoktam tehát egyből magamra vettem
[21:05]Karpatia_102 impi.
[21:05]cimbalar impi te a kisebbik rossz vagy
[21:05]cimbalar
[21:05]Kreg cimbalar: listát most alkotok
[21:05]Kreg az alapján, akiket ti javasolnátok
[21:05]Kreg azért küldtem a levelet
[21:05]Kreg de nem sokan írtak konkrét neveket
[21:05]cimbalar a hadügyet és a külügyet alakítsd át nagyon
[21:05]Kreg pedig a ti érdeketek is lenne
[21:05]cimbalar meg a tanácsadói gárdát
[21:06]cimbalar a többi részével a kormánynak nincs gondd
[21:06]cimbalar ugyanúgy kolosh kormányánál sem volt gondd a többi minisztériummal
[21:06]cimbalar nem akarok az elveik alapján hazátlan embereket a kormányban
[21:07]cimbalar bár ez nem tőlem függ ki lesz ott
[21:07]impi egy tanácsadó tapasztalataim szerint nem sok tanácsot ad
[21:07]impi főleg nem fogadják meg azokat
[21:07]cimbalar te csak hiszed impi
[21:07]impi ez egy abszolút protokoll poszt
[21:07]cimbalar szerinted miért volt kolosh elnöksége olyan amilyen
[21:07]cimbalar a Hunyadi beleszólt a vezetésbe
[21:08]impi miért hagyta magát?
[21:08]cimbalar ő azt mondta nem
[21:08]impi nem a hunyadit választották meg hanem őt
[21:08]cimbalar de foton és szerintem báb lett
[21:08]cimbalar PlayerP bandája tudja hogy kell lopni
[21:09]impi tanácsadok közül egyedül ics szokott agresszivan beleszolni a dolgokba
[21:09]impi legalábbis ezt tapasztaltam
[21:09]Karpatia_102 ejnye cimbalar az igazságot mondhatnád burkoltabban is
[21:10]cimbalar ICS-t nem lehet kormánytagnak választani
[21:10]cimbalar ha magyar érdekeket akarunk szolgálni
[21:10]cimbalar féknek jó ha túl elkalandoznánk
[21:10]cimbalar és érdekesek az írásai
[21:10]cimbalar de merjünk nagyok lenni
[21:10]impi mikor ő rajta van egy listán már előre tudom h botrány lesz
[21:10]impi ilyen dogget is
[21:10]cimbalar jaja
[21:10]cimbalar így van
[21:10]cimbalar ezért soha nem támogattam az elnökjelöltségét
[21:11]cimbalar a külügybe fel ne vedd Goolemet mert akkor unvote lesz tőlünk
[21:11]cimbalar
[21:11]cimbalar szégyen hogy a Horthy avatarját viseli
[21:12]cimbalar aki direkt hagyta kifutni a kolosh kormány idején a szlovák-magyar szerződést
[21:12]cimbalar és rengeteg tankot ajándékoztunk a tótoknak
[21:12]impi goolem jó szakember lenne de idegenszivű, internacionalista
[21:13]cimbalar én is azt mondom
[21:13]cimbalar mindig nemzeti érdek ellenes
[21:13]impi igen
[21:13]cimbalar idegenszívűt nem támogat az szksz még én leszek az elnök
[21:13]cimbalar soha
[21:14]cimbalar Zolix-et be lehet fogni, de ne főnöknek
[21:14]cimbalar mert akkor nem lesz külügy
[21:14]cimbalar AThompsont leváltani az ONE küldöttségéből
[21:14]cimbalar mert rengeteget kavar ott
[21:14]impi jó cimbalar én ezekkel teljesen azonosulni tudok de a gond ott van hogy akkor kit?
[21:14]impi mert senki nincs aki csinálná
[21:14]impir ajtuk kivül
[21:14]cimbalar ha Kard akkor csak Nalaja
[21:14]impi főleg olyan aki ért is hozzá
[21:14]cimbalar ő egy nemzeti kormány esetén is helyt tudna állni
[21:15]cimbalar és jól emellett
[21:15]cimbalar ha Kard hadügyes kell akkor Linkinstile
[21:15]cimbalar tudok máshonnan is
[21:16]cimbalar MHP-ból lisztest és vasmegyét véletlenül se válaszd be
[21:16]cimbalar a kormányba
[21:16]cimbalar segítek Kreg
[21:16]cimbalar de tudom nem fogsz tudni ezeknek eleget tenni
[21:17]impi akkor könnyebb lenne neki ha ajánlanál ezek helyett másokat
[21:17]impi
[21:17]cimbalar ajánlottam
[21:17]cimbalar a hadügy a legnehezebb
[21:18]impi de mind tudjuk h az alják sajnos megkerülhetetlenek néhány poszton
[21:19]cimbalar Hadügy: Linkinstile , LTZole , Maximio
[21:19]cimbalar kell még oda ember
[21:19]cimbalar de velük nincs semmi gondd
[21:20]impi dehát ők sem maszületett bárányok azért
[21:20]cimbalar friss embereket is be lehet rakni
[21:20]impi bár elismerem jobbak az átlagnál
[21:20]cimbalar dnbsoldiers szksz tag és vezényelt már
[21:20]cimbalar igaz 1-szer nyitott a kinizsiseknek
[21:20]cimbalar de pulse-nál nem lesz majd gondd
[21:21]cimbalar nálunk Dr_Zoli elég aktív
[21:21]cimbalar akár segítőnek fel tudjuk ajánlani
[21:21]cimbalar ha csak vezényelni kell akkor Marzsan is jó
[21:22]cimbalar bár ő az antireg mégis regurális tag
[21:22]cimbalar Gans-al sincs gondd még akkor sem hogy aláírója volt a mostani horvát szerződésnek
[21:22]cimbalar félrevezették
[21:23]cimbalar ismerem és ő is egy nemzeti kormányban teljesen más arcát mutatná
[21:23]Kreg cimbalar: az a baj, tökéletes ember nincs, mindenki vétkezett már életében, még te is
[21:23]cimbalar igen
[21:23]cimbalar egyszer jelöltem Alexandrosst
[21:24]cimbalar mert másoknak olyan hulladék programja volt hogy hihetetlen
[21:24]cimbalar és most mondom a megoldási módok jobban érdekelnek mint a hibák feltárásának módjai
[21:27]Karpatia_102 Ipath olyan kis szótlan vagy, mi köti le a figyelmedet?
[21:28]impi az állami pénzek osztogatása
[21:28]impi vagy ki tudja
[21:28]Karpatia_102 impi,impi,impi mi ez a rossz indulat?
[21:28]impi tapasztalat
[21:29]impi lehet most pókerezik el fehérlóval meg tricivel az állami tartalékokat
[21:29]impi télleg régebben rendszeresen pókereztem a lóval
[21:29]Ipath trici nem pókerezik
[21:29]Ipat ha csaja játszik helyette és elnyeri mindened
[21:29]Karpatia_102
[21:30]Karpatia_102 miért trici nem lány?
[21:30]impi nemhát
[21:30]impi asszem
[21:30]Karpatia_102 na baszki
[21:30]Karpatia_102 bocs, nem tudtam
[21:31]impi mert nem hallgattad még a rádió műsorait
[21:31]Karpatia_102 lehet
[21:32]impi kellemesen bársonyos hangja van
[21:33]Karpatia_102 amúgy melyik rádióét?
[21:33]impi volt onlány erep rádiója
[21:33]Karpatia_102 komoly?
[21:33]impi jah
[21:34]impi énekelt is
[21:34]Karpatia_102 most szivatsz?
[21:34]impi nem
[21:34]impi más nem hallgatta soha?
[21:35]Ipath http://www.erepublik.com/en/article/2-p-eacute-csi-tali-k-eacute-pek-video-1579848/1/20
[21:36]Ipat ha hangfelvételek mar torlodtek
[21:36]impi Ipath: téged nem látlak
[21:36]Ipath de a video még jo benne
[21:36]Ipath http://goo.gl/9Z9uc
[21:37]impi az trici???
[21:39]Ipath te miota jatszol? :3
[21:39]Karpatia_102 én?
[21:39]Ipath nem
[21:39]Ipath és költői kérdés volt
[21:41]impi akkor én?
[21:41]Ipath mé' ki más kérdez hülyeségeket?
[21:42]impi én reggel 10től kb
[21:45]DeathFury ez a videó az én érdemem is
[21:45]DeathFury
[21:45]Ipath megőrizzük neved
[21:46]DeathFury de tényleg
[21:46]Ipath *amennyiben nem változtatod meg
[21:46]impi alexandross: itt vagy?
[21:46]DeathFury pécsitalin sanyával kihívtuk tricit meg laslow-t csocsózni
[21:46]DeathFury vesztes énekel alapon
[21:46]DeathFury
[21:47]cimbalar amúgy Tricium segítőkész
[21:47]cimbalar szerintem
[21:47]cimbalar őt is mások vezették bele a rosszba
[21:49]impi én ebben nem igazán hiszek, hogy bárkit is bele lehet vinni a rosszba
[21:49]impi akit igen az nem vezetőnek való
[21:50]gremovan Azért ez nem mindíg van így...
[21:50]gremovan Néha lehet árnyaltabb a kép.
[21:52]impi am most kapcsolok trici mi rosszat tett?
[21:52]Karpatia_102 semmit?
[21:54]impi nos
[21:54]impi ez nemsok
[22:11]cimbalar de én tudok 1-et
[22:11]cimbalar nem fogadta el a konga döntését
[22:11]cimbalar a reg irreg finanszírozásban
[22:12]cimbalar ami az igazságosság elve alapján született
[22:12]cimbalar van egy erepublik törvény
[22:12]cimbalar ami ezt igazolja
[22:12]cimbalar hogy rosszul döntött hogy hagyta a megkülönböztetést ember és ember között
[22:12]Karpatia_102 sziasztok
[22:12]Karpatia_102 j8
[22:12] [22:13]cimbalar mikor mindenki parancsra ütött abba a csatába amelyikben kellett
[22:13]cimbalar mégis más szintű volt a támogatás mértéke
*már az előzőból is csak rodric-nak sikerült leszűrni a mondandót, nem remélek semmit : )
Comments
jó kis log. örülök, hogy "közellenség" vagyok, és nem örülne cimbalar, ha bekerülnék a kormányba, már csak az a kérdésem, hogy mivel érdemeltem ki? : ) Mármint olyasmire gondolok, ami tényleg megtörtént, nem amit feltételeznek rólam : )
nem mond hülyeséget a cimbalar és az impi, nem mond hülyeséget. Azért én még 15-20 nevet pártoktól függetlenül is be tudnék dobni a közösbe : )
lisztes, egyszer volt egy stimi kormány amibe csak akkor voltam hajlandó bemenni, ha te és ernő nem lesztek benne. Van amivel kiérdemeld, meg akkor meg is írtam. : )
"A Hnyadi beleszólt avezetésbe"
Ezen szétzuhantam! Ekkora ökörséget is csak cimbalar tud leírni... Amúgy tele van naivitással és csúsztatással az egész. Gans, mint akit "félrevezettek", vagy Goolem "aki hagyta kifutni a szlovák megállapodást". Uóbbi nem is volt kormánytag : D
Azt azért nem hiottem, hogy ezt is megérjük, hogy a KARD az SZKSZ-nél fog pitizni, hoyg kormányra kerülhessen...
ernst nevét hiányoltam a cikkből : (
anélkül meg csak szar cikkek születhetnek
"21:27]Karpatia_102 Ipath olyan kis szótlan vagy, mi köti le a figyelmedet?" a jegyzetelés.
Kmerse lol, nézz már körül, hol is van Kreg.
Amúgy meg éljen a feketelista 😃
vasmegye az én feketelistámon nem vagy rajta. nem tudom,hogy jó e ez neked.😛
Ipath megbeszéltük már korábban, hogy engem is beleírsz te mocsok... 🙂
Az MHP remélem visszatér a helyes útra mint ahol volt Morreau elnöksége idején.
Arra az útra gondolsz cimbalar, amikor feherlo irányította az országot, a pártot meg békés?
Az SZKSZ remelem visszater a helyes utra mint volt Charlie idejen.
Minden miniszteriummal baj volt.En azt tanacsolom kregnek ha normalis ember akar maradni akkor keruli az SZKSZt, kisgazdakat, kardot, mhpt, hmszt a lufit meg az osszes partot mert mind ugy szanalmas ahogy van.
Már melyik elnöksége idején Cimbalar? 🙂
LTZOLE mar 2 honapja ket kattozik mar Kolosh idejen se latta senki, remek valasztas lenne.
ernst én téged szerettelek volna, de leszavaztak.
Te az Uj Szoliban szavazz libsi odavalovagy nem egy nemzeti partba
én tökéletes jelölt lennék csak szólok
következő cikkbe utoiratba beleirom a bullshit-et amit mindenhova nyomtok és akkor nem kell majd a cikket frissítgetnetek, ok?
Imádnivaló ez a e-Magyarország ...
én szeretek logokat olvasni, ez is tetszett, köszi
idegenszívű internacionalista .., !! 😁 ez most komoly?
ernst te most éppen melyik pártban vagy?mostanában nem tudom követni😛
Én jelen voltam, nem újdonság amit megosztottál a nagyérdeművel. : P
Azért azt megjegyzem, marhára értesz a szarkeveréshez, de Maki még mindig ügyesebb nálad - pedig igyekszel látszik : PPP .
Muhaha, szép log, az külön tetszik, hogy hallgatólagosan mindenki elfogadta, hogy Cimbalar mondja meg, kik lehetnek egy nemzeti kormányban és kik nem : )
Azért áruljátok már el, ha tényleg kivesztek minden nevet, aki nem tetszik nektek, hány tagú kormány lesz? Öt?
Az egyetlen értelmes felvetés, amit láttam a logban, az Nalaja kormányba vétele, csak abban nem vagyok biztos, hogy vállalná, no de majd meglátjuk, gondolom, ez attól is függ, hogy kikkel lesz egy kormányban.
Charlie itt amúgy egy egységkormány felállításáról volt szó nem csupán nemzetiről, azt meg én speciel hagytam Cimbalarra hogy hogyan utalgat rejtve pár emberre (köztük rám is), hiszen egy egységkormány listáját nem egy ember fogja diktálni úgysem.
Alex, rájöttem a névsorból, csak éppen Cimbalar emlegette a nemzeti kormányt, azon mosolyogtam : )
Azért vicces, hogy ezt is megértük, hogy ő szab feltételeket még a ONE-ban is, a támogatásért cserébe : P
'[21:08]cimbalar PlayerP bandája tudja hogy kell lopni'
Mindig megmondtam kinek mit mennyiert csinalok, s, ha nem fizet, lekapcsolom. Kolosh elnoksege alatt 1x sem volt lekapcsolva, epp azert mert neki ingyen vallaltam,a korabbi szazadban tett segitokesz munkaja miatt.
Igazabol az elnokok tisztaban voltak ennek szuksegletere, (amig nem volt E4Y) es kepesek voltak ezert allami penzt felaldozni, inkabb fizetettek, mint szembeneztek volna egy lazado, felhaborodott, kordinalatlan ~700 fos sereggel.
Most ujra lehet osztani, (osztot keresni), lenyulni, a penzek forgatni, docokat hamisitani.
UFR bezarta utan 2hettel is ebben levo szazadok teljesitmeny adatokkal osszak a zsoldot.
Azon viszont ne lepodjetek meg, ha lesz egy-ket anomalia a pulse-ben, mert tovabbra is modosithato milyen adatot kuldjon el a geped a szerverre. Eleg csak egy-ket SZP-t, troll-t, es hadugyminiszter neveben hamis adatokat kuldozgetni, es osszeomlik a rendszerbe vetett iszonyatos nagy bizalmatok !
Mi ez?! A kisgazdákat már feketelistára se akarja tenni senki? Mi már sz@rt érünk?!?!
Kreg még talán S. Timi tempóját is überelve lépked felfelé a szamárlétrán. Remélem, alóla nem rúgja majd ki senki! Egyébként politikailag rutintalannak tartom. A log is tanúsítja szerintem. Ez a tapogatózó tájékozódás tőle hasonló kaliberű volt, mint a horvát béke a részünkről. : D
A Cimbalar féle Ki-kicsoda alapján elég hamar tollba lett mondva neki a kormánylista. : )
cha50 tudatosan ferdíted cimbalar szavait, vagy nem fogod fel?cimbalar arról beszélt, hogy amíg ő az SZKSZ elnöke, milyen összetételű kormányt támogat és kiket nem.meg is indokolja, hogy miért.
[21:10]cimbalar ICS-t nem lehet kormánytagnak választani
[21:10]cimbalar ha magyar érdekeket akarunk szolgálni
[21:11]cimbalar a külügybe fel ne vedd Goolemet mert akkor unvote lesz tőlünk
[21:11]cimbalar
[21:11]cimbalar szégyen hogy a Horthy avatarját viseli
21:14]cimbalar AThompsont leváltani az ONE küldöttségéből
[21:14]cimbalar mert rengeteget kavar ott
( Nah ne basszátok már meg. AT csinálta a legtöbb dolgot ONE-ban magyar érdek szerint GG mellet -.-)
Szerintem Nalaját kellene megbízni elnöknek. Sőt, az egész rendszert meg kellene változtatni. Ha a kormány csinál amúgy is mindent, a játékbeli elnök igazából csak egy protokoll figura, azt pedig akár én is elvállalom. : P
Jaja, az én kormány listámban AT lenne a külügyes és ICS lenne a vezérkari főnök.
Amúgy fel kellene mérni, egészen pontosan mi a kormány feladata. Mert ha osztás van, azt már nem a kormánynak kellene végeznie, hanem az MU-knak.
fake
az én kormányomban ersnt lenne a külügy és a hadügyminiszter. rokvell lenne a kormányszóvivő. mindkettőjük helyettese alexandross lenne, hogy azért szórakozás is legyen. ja megkérném ipathot, hogy logolja ki a kormányszoba veszekedéseit, legalább nem kellene titokban csinálni.
Kyrell neked árpádsáv van az avatarodon? : /
brrrr
a Magyar Flotta jelképe van rajta brrrr
cimbalar sok jó dolgot mondott.
Például az ICS-s résszel egyetértek (bocsi) valamint Goolemet én sem venném be egy esetleges "nemzeti" kormányba mert akkor eleve ugorna a felvidéki hadjárat.
Kreg MHP színekben indulna szóval túl sok jóra nem számítok, ennek ellenére megvárom a listáját hátha valami pozitív meglepetés ér.
Ipath neked személyesen gratulálok tényleg menő gyereknek érezheted magad, nagyon egyenes lépés volt jegyzetelned. Megnéztem volna anno az indulásod előtt hogy miket beszéltél chaten, mik mentek a háttérben. Kár hogy nem volt egy hozzád hasonló krónikás aki lejegyezte volna.
Kyrell háhá ezt frappánsan kimagyaráztad mint rocky a -nem-hitler képet : )
Tarsoly +1
Zoltan B szerintem a Magyar Flotta egyik tisztjeként és alapító tagjakét némi jogom van viselni a Flotta avatarját,nem?
Persze, hogy jogod van! Hogyne lenne!
Viseld egészséggel az árpádsávos Flotta avatarodat!
köszi,megnyugtat,hogy szabad.
mindent szabad
Kyrell, Kyrell...
Persze hogy mindent szabad de nem értelek téged...
Mindegy, megyek aludni.
"Jaja, az én kormány listámban AT lenne a külügyes és ICS lenne a vezérkari főnök."
Borembukkk: most kicsit elérzékenyültem. 😘 : D
Kyrell, tudatosan ferdíted a szavaimat, vagy nem fogod fel? Pont leszarom, ki lesz az elnök és ki kit támogat, nekem az a dolog vicces része, hogy Cimbalar úgy gondolja, ő határozza meg, hogy ki politizál nemzeti érdeke szerint és ki nem. És igen, ebben vastagon benne van az is, hogy te SZKSZ-tag vagy, sőt pártelnök voltál
cha50 már hogy ne lehetne véleménye cimbalarnak arról, hogy ki politizál a neki megfelelő érdekek szerint? másrészt már hogyne lehetne pártelnökként véleménye arról, hogy az szksz milyen kormányt támogathat? ha neked erről más a véleményed? a te dolgod.
látom továbbra se érted...
Te nem érted...
Ha azt mondja, hogy véleménye szerint ez és ez megfelelő, ez és ez viszont nem, az az ő dolga. Viszont ha folyamatosan szajkózza, hogy egyedül ő és a pártja tudja, ki jobboldali és ki nem, engedtessék már meg, hogy más is elmondja a véleményét, főleg ha ő is jobboldalnak vallja magát.
A probléma nem az, hogy ő jobboldalinak vallja magát, hanem az, hogy másokat kvázi kirekeszt ebből a körből, pont ezt tettem szóvá egy másik közismert játékosnak is tegnap.
Én pl jobboldalinak vallom magam és elfogadom, hogy jobboldali Impi is, Shaok is és Cimbye is, holott elég távol áll egymástól a véleményünk a fent említett urakkal.
Sőt elfogadom azt is, hogy Cimbalar és a legtöbb SZKSZ-es jobboldali, csak annyit mondtam, hogy ne úgy határozzák meg, hogy csak és kizárólag ők a nemzeti érdekek mentén politizálás egyedüli letéteményesei.
És igen, még mindig vállalom, hogy ahol téged befogadnak, az bizony azért nem az a színtiszta jobboldali párt. Lehet, hogy ők nem emlékszenek rád, de én emlékszem még arra, hogy hogyan szapultad hónapokig a jobboldalt, amikor szolis és elemes voltál.
cha50 szajkózza???? ipath egy magánbeszélgetés logját becstelenkedte ki. ez azért nem szajkózás.