Osvrt na Punkov clanak plus dodatak

Day 759, 08:22 Published in Croatia Croatia by BorKan

Danas mi je dobra karma. Punk me spasio pisanja opsirnog clanka jer sam slicnu takvu tapetu ja poceo pisat. No, on je to na kraju napisao i brze i daleko BOLJE od mene. Preporucam svakom da ga dobro procita jer je gotovo sve tocno. Kazem "gotovo sve" jer ima par kontradiktornosti i par spotancija bez pokrica no da ne ispada kako globaliziram, evo primjer jedne blage: "prigovaranje da svaki predsjednik pljuje po onom prije" ne znaci da je to lose i da je to pljuvanje s namjerom objesnog pljuvanja jer u ovom clanku istog autora:

Sram ili Ponos

moze se vidjet kroz kakav pakao je prolazila primopredaja vlasti izmedju mene i predsjednika prije mene. Autor je dakako Punk Bibinje 4 months ago 🙂

Ocito, u ovoj drzavi nesto ne stima sa izborom ljudi za predsjednika ili tocnije receno ne stima sa strankama koje daju svoje kandidate za Predsjednika eHrvatske. Stranke su glavni uzrok svega loseg u ovoj drzavi jer su se unutra uhljebili RL profesionalni politicari koji znaju sjajno manipulirati ljudima i igra im dodje ko poligon za vjezbu. Ova igra je koncipirana na principu klana, a stranke su dodane u igru kako bi oslabile svaki klan. To mozete vidjet na prakticki nacin kad smo napadnuti onda svi disu kao jedno i ponasaju se ko klan - klan zvani eHrvatska. A kad je dosadno ili su izbori onda stranke preuzimaju nadzor nad drzavom i svaka vuce na svoju stranu.

Jos gori su trustovi ljudi iz nekoliko stranaka i, mislili smo, politickih mrtvaca koji se okupljaju na hiden chatovima i prakticki formiraju Vladu u sjeni. Jednu takvu sam nocas otkrio(prepoznat ce te ih u komentarima) i skuzio da ja samo mislim kako sam Premijer, a ustvari "Premijer" je netko drugi na jednom drugom chatu i on donosi odluke. Oni koji se opce ne kuze u ratnu strategiju i koje narod opce nije izabrao na izborima, oni su donijeli odluku da se ne napada eSlovenija, a Kokach i ja koji ratne igre imamo u malom prstu te narod i strucnjaci iz drugih vojnih skupina mozemo plesat lambadu na trepavicama ali nas zahtjev ignoriraju. Kamoli tek da im kazem kako se blizi super povoljan trenutak za napad na eMadjarsku. Jer ulog je velik, drzava je na kocki, gdje ce spletkarit ako izgubimo drzavu, jel? A ja sam tu samo da se brinem o dotoku love, da im donosim sve vise golda da trosim lovu na upgrade svih vojnih firmi na q3, na vojnu house firmu, na brdo q1 firmi za vojsku i drzim vojsku kompaktnu i punu morala, a njima je ponekad tesko dati i novce za mizerne place istih vojnika koji onda moraju citati clanke od iste grupe ljudi u kojima se vojnici optuzuju da su elitisti i da drzava samo trosi na njih. A to sto bi vojnici bili 10 puta bogatiji da rade za privatnike opce nema veze. Sto decki zbog velikog srca rade oruzje za obranu eHrvatsku dok je ovima problem dati novce za place. Ono kao fol drzava u ovoj igri mora trosit lovu na nesto drugo osim vojsku. Mora moj kurki, clanarina savezu, a trosak za mlade i pola vojske se pokriva donacijama. Porezi pokrivaju sve napade na nas. Ne govorim ovo o rokerovoj vladi nego svakoj do sad kojoj je primarni zadatak bio kako ustedjeti na vojski. Ono wtf? Ustedimo na 2500 ljudi od 3300 koji su glasovali da bi par stotini drugih ostala lova. To je bio i povod da krenem pisat ovaj clanak. No kazem posto je Punk napisao skoro sve, nemam sta drugo dodat nego:

Dajem ostavku na funkciju Premijera Vlade eHrvatske! Dao Bog da mi Lipec pevao na sahrani ako vise ikad udjem u politiku prije nego se pojavi neki novi Petric!

A na iducim izborima cu glasovat za Ratraka, drzava bude i dalje u kolapsu, lova ce se maznjavat kad je on u pitanju 🙂 bit ce svakakvih grozota(znaci sve po starom) ali barem ce biti lulza, a ne zivciranja. A ja ovu igru igram FUR DIE LULZ!!!

Cuvajte vojsku i postujte sve vojnike, oni su jedna od najkvalitetnijih stvari u ovoj eHrvatskoj! Ja ne namjeravam napustiti igru niti se selit nekamo, namjeravam docekat dan kad ce netko ili vise njih naci kvalitetno i pozitivno rijesenje za cijelu situaciju

do tada, dovidjenja!

Posto ne namjeravam dugo u buducnosti nesto pisat iskoristio bih priliku za:

CESTIT I BLAGOSLOVLJEN BOZIC I SRETNA NOVA 2010 GODINA SVIMA!