Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Obespravljenje Hrvata u takozvanoj "eBosni i Hercegovini"

Day 1,915, 16:13 by Tomislav Diablo

Hrvat koji igra za eBiH Behabija je napisao članak o položaju Hrvata u toj edržavi.

Link na članak: Manifest HercegBosanskog integralizma

U člaku govori o tome kako u eBiH nema niti jedne političke opcije (stranke) i kako Hrvati nemaju naćina da se politički organiziraju u toj edržavi. Osim toga u eBiH nema niti prihvatljive vojne opcije (vojne jedinice) za Hrvate u toj edržavi.

Sve političke stranke i vojne jedinice promiču muslimanske ("bošnjačke", turske) nacionalne interese i u njima se vrijeđa sve Hrvate koji imaju drugačije viđenje eBiH nego što to imaju BiH muslimani ("bošnjaci", Turci).

Naravno, dio razloga za takvo stanje leži u tome što velika većina BiH Hrvata igra za eHrvatsku, pa nema tko organizirati hrvatske stranke i vojne jedinice u eBiH. No pitaje je zašto Hrvati toliko izbjegavaju tu eBiH...

Kad bi BiH Hrvati uzeli eBiH državljanstvo i organizirali svoje stranke i vojne jedinice tamo, da li bi oni bili prihvaćeni u toj edržavi i da li bi mogli nesmetano obavljati svoje aktivnosti, bez straha od muslimanskog TO-a stranki i vojnih jedinica i bez stalnog vrijeđanja po nacionalnoj osnovi.

Da bi pokušali predicirat kako bi to izgledalo možemo pogledati komentare muslimana ("bošnjaka", Turaka) na članak Behabije o obespravljenom stanju Hrvata u eBiH:

sabah sa sejtanom Day 1,915, 10:01
"razligu u eHrvatsku pa se bori za svoje ePrava"

bnk spoonge Day 1,915, 10:18
"razligu u eHrvatsku pa se bori za svoje ePrava x2"

biljutak Day 1,915, 11:51
"razligu u eHrvatsku pa se bori za svoje ePrava x2"
(da, napisao je x2 umjesto x3)

Čak i legendarni Ponosan Bosanac, samoprozvani "kroatofil" više nije toliko "kroatofilan" kakvim se voli prikazivati i poziva BiH Hrvate da razgule iz eBiH (koju očito smatra muslimanskom nacionalnom edržavom u kojoj Hrvati ne smiju imati nikakva prava):

Ponosan Bosanac Day 1,915, 11:06
"Jel ovo eČović ili eLjubić? Hajd ne smaraj i razguli gdje god hoćeš."

Ako je takva reakcija BiH muslimana ("bošnjaka", Turaka) na sami spomen doseljavanja i političkog i vojnog organiziranja Hrvata u toj edržavi, kakve bi tek bile reakcije kad bi se to počelo provoditi...

Isto onako kako su otjerali BiH Srbe u eSrbiju, tako bi otjerali i BiH Hrvate iz te nakaradne tvorevine, da oni ne igraju većinom za eHrvatsku.

I sada malo razmislite: ako je ovakvo stanje i mržnja prema svemu hrvatskome u jednoj igrici, kakvo je tek onda stanje u RL, gdje prava Hrvata zapravo nešto znače! Dok mi ovdje u RH brige brinemo u pravima Srba u Hrvatskoj (ćirilica), naš narod obespravljen živi u strahu za vlastitim životima sa radikalnim islamistima koji ih žele izbrisati iz "njihove" muslimanske BiH!

Probudi se hrvatski narode!

Pogledaj dokumentarac




Hrvatska Republika za hrvatski narod! o/

 

Comments

SINDJEL
SINDJEL Day 1,915, 16:21

Probudi se HrvaCki narode....
Izvadite Ikone koje su vam pradjedovi sakrili....
Vratite se svoji krsim slavama sto ih pradjedovi odbacise....
Jovane, Milose, Urose, Stefane, Nemanjo, Vasilije i sad vam odzvanja u usima....
Nemojte zbog vjere krv svoju zaboraviti ....

Turbo Sperminator
Turbo Sperminator Day 1,917, 10:54

Svi ste vi popravoslavljeni Hrvati.

Salek63
Salek63 Day 1,915, 16:27

kako boli po svojim ledjima jel??

Pikutik
Pikutik Day 1,915, 16:28

Zajedno se udruzimo sa eBIH muslimanima oslobodimo eHR i eBiH od eSrbije znaci djelujemo zajedno pod uvjetom da u eBiH moraju bit barem po jedna politicka stranka od svakog naroda te jedna vojna stranka u kojoj bi bili zajedno.I znaci tko se protivi svemu tome imas jaku stranku vojnu i ostali narodi nece napadat udruzenu drzavu.

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,915, 16:40

Tako je. UVJET! Hrvatska stranka hercegbosanske orijentacije i vojna jedinica HVO u eBiH u zamjenu za MPP sa eBiH... : )

Black Jack 1K
Black Jack 1K Day 1,915, 16:29

Tako je Tomo Srbine.

Bosnian Patriot
Bosnian Patriot Day 1,915, 16:31

Jaj Tome

Merovina
Merovina Day 1,915, 16:39

Tko tdrugome tjamu tkopa tsam u tnju tpada...

tLoL : )

PsYh0tIC
PsYh0tIC Day 1,915, 16:56

Ko drugom jamu kopa fizicki je radnik

Merovina
Merovina Day 1,915, 17:06

Vaistinu! : )

PeroST
PeroST Day 1,915, 16:40

o7

sir Melle
sir Melle Day 1,915, 16:51

Tomo, vrati se Bošnjaštvu, budi ono što su i tvoji preci bili.
Budi Bošnjak kao što su fra Ivan Frano Jukić i fra Antun Knežević bili:

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/427860_10151305868383417_292072186_n.jpg

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/46239_10151304441533417_1682075139_n.jpg

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,915, 17:15

Evo što kaže Tunjo Filipović, autor vaše novobošnjačke "historije":

"Ja ću vam navesti primjer svoga pretka fra Franje Filipovića, katolika zagrebačkog koji u svome pismu banu i nadbiskupu Draškoviću kaže ovako: ''Svi glasovi koji dolaze iz Turske Hrvatske (dijelova Hrvatske koji su bili pod Osmanlijama) govore o tome da tamo vlada velika sloboda, da nema kmetova, da je slobodno vjerovanje, da se ni nakog ne vrši pritisak, da se govori domaći jezik, a u nas ovdje u Hrvatskoj domaći hrvatski jezik se može čuti samo na seoskim sajmovima. U Saboru se govori latinski, a u Zagrebu njemački jezik. Naš hrvatski ban manje vrijedi nego jedan austrijski narednik''. To kaže taj moj predak koji će preći na Osmansku stranu i na islam, to je Mehmed paša Filipović, osnivač naše familije."

Priznaje da je nastao od Hrvata koji je prešao na islam i priznaje da je današnja "Bosanska Krajina" bila Turska Hrvatska, dio Hrvatske pod kontrolom Osmanlija, a vama soli pamet o nekakvom "bošnjatvu" i negira Hrvatstvo u BiH.

Evo ti link na intervju:

http://www.trtbosanski.com/bs/intervju/detail/akademikmuhamedfilipovic/4

Je li moguće da netko u jednom ulomku tvrdi jedno (da je nastao od poturčenih Hrvata), a u drugom potpuno suprotno (da su "Bošnjaci" nastali od "Bošnjana" i da nemaju veze sa Hrvatima?

A vi te njegove tvrdnje uvrštavate u školske udžbenike maloj djeci i perete im mozak maloumštinama. I još uz to taj svoj nakaradni program i "historiju" želite nametnuti i hrvatskoj djeci u šlole! Ma mrš u Tursku i vi i vaša "historija"! Hrvatski i srpski poturčeni genetski otpad!

Merovina
Merovina Day 1,915, 17:53

Kao topac sto se hvata za morsku pjenu, tako se oni hvataju u te lazi da bih prezivjeli. Kad dodje stani pani sta im drugo preostaje nego laz?

sir Melle
sir Melle Day 1,916, 21:19

A vi, na primjer, poznatog Bošnjaka Herceg Stjepana Kosaču stavljate u vaše udžbenike i ispirete djeci mozak budalaštinama da mrze svoj bošnjački narod.
Herceg isti je popalio crkava katoličkih i poubijao svećenika koliko Turci u svim svojim godinama vladavine nisu x D

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,917, 06:13

Sin Hercega Stjepana je prešao na islam i uzeo ime Mahmud Paša Hirvat (Hrvat na turskom).

http://en.wikipedia.org/wiki/Hersekzade_Ahmed_Pasha

Mora da je bio "Bošnjak"... X D

Nije bez veze turski povjesnićar Aali (1542.-1599.) napisao:

"Što se tiče plemena Hrvata, koje se pripisuje rijeci Bosni, njihov se značaj odrazuje u veseloj naravi; oni su po Bosni poznati i po tekućoj rijeci prozvati (Bošnjaci). Duša im je čista, a lice svijetlo; većinom su stasiti i prostodušni - njihovi likovi kao značajevi naginju pravednosti. Golobradi mladići i lijepi momci poznati su (na daleko) po pokrajinama radi naočitosti i ponositosti, a daroviti spisatelji kao umni i misaoni ljudi. Uzrok je ovo, što je Bog - koji se uzvisuje i uzdiže - u osmanlijskoj državi podigao vrijednost tome hvaljenom narodu dostojanstvom i čast njegove sreće uzvisio kao visoki uzrast i poletnu dušu, jer se među njima nasilnika malo nalazi. Većina onih, koji su došli do visokih položaja (u državi) odlikuju se veledušjem to jest: čašću i ponosom; malo ih je, koji su tjeskogrudni, zavidni i pohlepni. Neustrašivi su u boju i na mejdanu, a u društvu, gdje se uživa i pije, prostodušni. Obično su prijazni, dobroćudni i ljubazni. Osobito se odlikuje ovo odlično pleme vanrednom ljepotom i iznimnim uzrastom."

Malo dalje Aali kaže:"Bez sumnje Bošnjaci, koji se pribrajaju hrvatskom narodu, odlikuju se kao prosti vojnici dobrotom i pobožnosti, kao age i zapovjednici obrazovanošću i vrlinom; ako dođu do časti velikih vezira, u upravi su dobroćudni, ponosni i pravedni, da ih velikaši hvale i odlični umnici slave." (Bašagić: Bošnjaci i Hercegovci u Islamskoj književnosti)"

Tomislav Diablo Day 1,917, 06:12

Comment deleted

sir Melle
sir Melle Day 1,915, 16:54

Pazi, ne zovu mu se novine više poviesna, nego povesna istina xD

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,915, 17:20

Tako je. Napravio sam grešku u starom nazivu jer tada nisam znao ništa o korienskom pravopisu (trebalo je ići "Poviestna"), a išao sam se kur*iti bez znanja. Pošto mi se ne sviđa taj korienski pravopis (da moraš čitati drugačije nego što piše, kao u engleskom jeziku), sada sam prepravio na oblik na ekavici kao što je pisao i otac domovine Ante Starčević! : )

sir Melle
sir Melle Day 1,917, 06:25

Vidi se ta vjekovna veza vas sa Srbima xD

Merovina
Merovina Day 1,915, 17:01

ToooooMooooo

Evo te neki turci zovu da se poturcis!

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,915, 17:21

Neka zovu. Ako Bog da zvat će uskoro iz Male Azije, a ne iz hrvatske i srpske zemlje BiH!

Merovina
Merovina Day 1,915, 17:44

Odnosno Srpsko-Hrvatske.. : )

Texan Cowboy
Texan Cowboy Day 1,915, 17:50

Znači Tomo, ti priznaješ Vuka Karadžića (reformatora jezika) i ekavicu kao osnov iz čega se razvilo ono što danas nazivaju "hrvatskim" jezikom?
Pa nisi ti ni glup ko što neki tvrde : )

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,915, 21:46

Vuk Karadžić (koji je kao Crnogorac bio iz ijekavske sredine) je želio da ijekavica postane srpski standard (u ekavskom Beogradu su mu zato znali govoriti da im pokušava nametnuti hrvatski jezik X D ). Otac hrvatske Domovine Ante Starčević je zbog toga, da bi kontrirao Vuku koristio ekavicu i gurao ekavicu kao hrvatski standard (ekavicu su koristili kajkavci i dio čakavaca, danas puno manje jer se ona u narodu smatra srpskom).

I da Vuk je surađujući sa Ilircima u Zagrebu reformirao naš jezik i učvrstio fonetski oblik pravopisa i to su naši panslavisti gurali u ime zajedništva. Inače su hrvatski jezikoslovci željeli da se u hrvatski uvede korienski pravopis, no zbog Vuka i panslavizma je to propalo...tako da smo ostali na fonetskom. Fonetski se i koristio prije Vuka u hrvatskom jeziku u svim pisanim dokumentima, tako da ga nije Vuk uveo, već se korienski pravopis pokušao uvest u hrvatski jezik kao novina (jer većina europskih jezika koristi korijenski pravopis, a mi smo uvek težili zapadu), ali je to propalo zbog panslavizma i guranja zajedništva sa istokom.

I kao što sam rekao koriesnki pravopis je s*anje. Pišeš "poviestna", a čitaš "povijesna", kao kad na engleskom "see", čitaš kao "sii". A to mi je bila i ostala najveća glupost koja postoji u nekom jeziku.

No žeo mi je što vam Vuk nije uveo ijekavicu, a da mi nemamo Starčevićevu ekavicu. Puno je jednostavnije izgovarat i pisat na ekavici. Pazit jel ide "ije" ili "je" užasno komplicira pravopis...po meni ni dva č/ć ne bi trebala biti, jedan č je dovoljan. Isto i sa đ/dž. U mojem kraju ne pravimo razliku između tih slova, već govorimo nešta između tvrdog i mekog, tako da je to meni nepotrebno kompliciranje... : )

Aleks M
Aleks M Day 1,915, 22:07

Tomo x D se ne mora odvajat, Mlato ne da da se sastavljeno pišu samo oni smajliji sa dvotačkom.

Hostilian
Hostilian Day 1,916, 02:31

Vuk je iz Trsica kod Sapca, sa Crnom gorom ima veze taman kol'ko i sa Istrom i Tajvanom. A pricao je ijekavski jer je cela Zapadna Srbija pricala ijekavski, a neki i dalje tamo tako pricaju. Usput, u srpskom su validni ekavski, ikavski i ijekavski izgovori, kao i kajkavska, cakavska i stokavska narecja.

A fonetsko pismo su imali u starom Egiptu, staroj Grckoj, Rimskoj republici i carstvu, imaju ga svi Arapi, Persijanci i Jevreji, kao i Hindu, Thai i Koreanci. Japanci takodje imaju fonetsko pismo (2 komata), al' i dalje cepaju mesavinu tog i kineskog hangula (odn. kanjija na japanskom).

Texan Cowboy
Texan Cowboy Day 1,916, 05:17

zbog primera kao što su spavačica (žena koja spava) - spavaćica (odevni predmet), i džak (vreća) - đak (školarac), svako izjednačavanje dž sa đ i č sa ć je besmisleno. To što ti u tvom kraju to izgovaraš (tebi se čini) jednako, stvar je tvog pokrajinskog dijalekta. Budi siguran da akustički postoji itekako razlika kad izgovaraš taj glas u rečima gde treba da bude č, i u rečima gde treba da bude ć. A ovo što si ranije napisao je čista zamena teza. U vremenu o kojem pričaš ljudi su bili izgleda mnogo više svesni činjenice da mi svi govorimo jednim jezikom. Zato je Vuk prihvaćen kod Hrvata kao legitimni lingvista, što ne bi bilo npr danas, kad bi se ne znam kakav genijalac pojavio, a Srbin, Hrvati bi ga odbacili sa gnušanjem. Ijekavica ima ogromne nedostatke, jer vremenom ijekavizira reči koje ne bi smele biti ijekavizirane, i koje nikad nisu imale taj famozni glas jat zbog kojeg je razlika i nastala. Zato danas na HTVu od sportskih komentatora čujem izraz poput: "i sudija je svirao prijestup", što je da umreš od smeha, jer je ta imenica izvedena od glagola "prestupiti", a ne "prijestupiti". Slično je i sa rečima prevoziti - prevoz, prelaziti-prelaz, prevoditi-prevod itd. U Hrvatskoj je danas na sceni nasilna ijekavizacija, samo da bi se na silu jezik udaljio od srpske verzije tog istog jezika

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,916, 09:14

@Hostilian Da, Vuk je iz Srbije. Al su mu koreni iz Crne Gore. Pretpostavljam da je doseljavanje Srba iz Hrvatske, Crne Gore i BiH, kao i blizina ijekavske BiH imalo utjecaja na to da se raširi ijekavica zapadnom Srbijom, jer ti prostori zapadne Srbije su bili po bosanskim pašalukom, a tek kasnije su vraćeni Srbiji i dodatno naseljeni Srbima iz Hrvatske, Crne Gore i BiH nakon istjerivanja poturica odatle.

@CacaHendrix a što misliš jel su onda Crnogorci u pravu sa onim svojim uvođenjem mekog š i ž? Valjda i u tome ima nešto? X D

I slažem se da je ova nasilna ijekavizacija glupa. Kad "grešku" počinju pisati kao "grješka", ne možeš a da se ne facepalmaš od stida...

Texan Cowboy
Texan Cowboy Day 1,916, 09:28

To što rade Crnogorci je isto što rade i bosanski muslimani. Ubaciš glas h gde je nekad u prošlosti bio, pa onda i tamo gde nikada nije bio, i pričaš svima kako pričaš zasebnim jezikom. Sve su to dijalekatske specifičnosti, i ako postoji "bosanski" i "crnogorski", onda mora da postoje i "dalmatinski jezik", "zagorski jezik" i "istarski jezik", "pirotski jezik", "šumadijski jezik" i bla bla bla. Sećam se one epizode nadrealista na tu temu, i famoznog primera "Ja čitam" na 5 "različitih" jezika : )

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,916, 09:40

A gle šta da onda radimo? Pravimo zajednički jezik? Kako ga nazvati? Čije riječi uzeti (npr. uslov ili uvjet, vazduh ili zrak, itd.)?

Neka si prave svoj jezik ako hoće. Crnogorci svoj temelje na lokalnom zetskom dijelektu, a evo i trude se bar nešto napraviti od toga (to meko š i ž je specifičnost njihovog dijalekta i neka ga uvode).

No ovi "bošnjaci" kao prvo ne nazivaju svoj jezik po svojoj naciji ("bošnjački"), već ga nazivaju "bosanski" i time žele nametnuti taj jezik Hrvatima i Srbima u BiH. A drugo oni kao temelj tog jezika nisu uzeli istočnobosanski dijalekt koji je specifičan za većinsko područje Trokutistana, već su za temelj uzeli istočnohercegovački da bude što sličniji hrvatskom i srpskom jeziku i da ga onda mogu nametati Hrvatima i Srbima.

Dakle kod poturica je problem što se oni ne žele razlikovati, već na silu žele neko zajedništvo kako bi BiH Hrvate i Srbe prisilili na unitarnu BiH! I zbog toga sve ovo omalovašavanje "bosanskog" jezika.

Hostilian
Hostilian Day 1,916, 10:37

Kako mislis "uslov" ili "uvjet", "vazduh" ili "zrak"? To su vazda sinonimi bili.

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,916, 11:18

Da, ali Hrvati će koristit uvjet, a Srbi uslov, pa kad se već ne možemo dogovoriti oko imena jezika, nema smisla da se forsira zajednički jezik. Valjda smo naučili nešta iz povijesti i sad znamo da od Jugoslavija i bratstva i jedinstva neće biti ništa. No neko savezništvo i zajedničko interesno djelovanje na van ( da se spasimo od nametanja tuđih interesa našoj regiji) bi se moglo dogovoriti, ali tek kad se relaksiraju odnosi nakon nekog vremena...za sad je to još prerano...

sir Melle
sir Melle Day 1,916, 21:24

Evo vam malo "izmišljenog" bosanskog jezika:
http://balkans.aljazeera.net/vijesti/uskufijev-rjecnik-iz-1631-u-novom-ruhu

Volio bih da mogu sada naći Krležin stav o bosanskom jeziku, ali mi fakat mrsko tražiti, da malo i o tom razgovaramo xD

Aleks M
Aleks M Day 1,915, 22:14

"Kad bi BiH Hrvati uzeli eBiH državljanstvo i organizirali svoje stranke i vojne jedinice tamo, da li bi oni bili prihvaćeni u toj edržavi i da li bi mogli nesmetano obavljati svoje aktivnosti, bez straha od muslimanskog TO-a stranki i vojnih jedinica i bez stalnog vrijeđanja po nacionalnoj osnovi."
Problem je što se državljanstvo eBiH ne može uzet!
Hail 300
Hail neorganizovanost kojom se dičimo
Pravda za Blaža!

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,916, 09:17

Pravda za Fikreta! Alijaši ubojice sopstvenog naroda! Prvo izdali istočnu Bosnu i Podrinje, pa Srebrenicu, ratovali protiv svojih u Zapadnoj Bosni, surađivali sa ćetnicima u Mostaru...i na kraju potpisali podelu BiH sa Srbima u Daytonu dajući Srbima pola teritorija.

sir Melle
sir Melle Day 1,916, 21:30

Bošnjaci katolici su sarađivali sa Bošnjacima pravoslavcima u Mostaru, a ne Bošnjaci muslimani. Ovim gorepomenutim korpusima su po staroj "zavadi pa vladaj" isprali mozak i tako...
Dakle, niko nije dao Srbima pola teritorije, još uvijek tamo žive Bošnjaci, to je njihova zemlja.

Aleks M
Aleks M Day 1,917, 07:26

Ta rafidijska tekija se čak tako ni ne piše

Aleks M
Aleks M Day 1,916, 11:19

23% malo al dovoljno

sir Melle
sir Melle Day 1,917, 07:21

E dobar ti argument Tomice xD

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,917, 07:32

Kuća časti... X D

5508pne
5508pne Day 1,916, 01:12

Probudi se HrvaCki narode....
Izvadite Ikone koje su vam pradjedovi sakrili....
Vratite se svoji krsim slavama sto ih pradjedovi odbacise....
Jovane, Milose, Urose, Stefane, Nemanjo, Vasilije i sad vam odzvanja u usima....
Nemojte zbog vjere krv svoju zaboraviti .... x2

Tomislav Diablo
Tomislav Diablo Day 1,916, 09:19

Manje glupiranja, više suradnje sa rvackom braćom protiv muslimanske hegemonije u BiH!

5508pne
5508pne Day 1,916, 11:50

Napokon da se slozimo u necemu

sir Melle
sir Melle Day 1,916, 21:34

Vratite se vi vašim katarskim slavama, ako se već želite vraćati u prošlost.
Pravoslavni ste tek odnedavno. Slagali su vas za to sa imenima, a vi povjerovali...

5508pne
5508pne Day 1,917, 00:26

опуштено сир-господине, ваљда можемо да се зезамо по овом усраном серверу

Ivan Grozni V
Ivan Grozni V Day 1,916, 01:47

@Sindjel, 5508pne
I Adam i Eva su bili Srbi !!!!! lol ........ hihihihi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.