Kaspars09- drauds eLatvijas demokratijai!
Valsts Kontrole
Diemžēl šovakar man ir jāpublicē konkrēti draudi, kas ir versti pret valsts kontroli. Šos draudus izteica eLatvijas prezidents Kaspars09.
skype saņēmu Kaspars09 iesniegumu:
Vai pieņemsi manu iesniegumu par Wilhelmu? Viņš ļaunprātīgi neatdod laikā, kad bija bankas vadītājs veiktās uzskaites un aizdevumu tabulas. Kas ir vitāli svarīgas. + KKK partija vēlās vēl lielāku rezonansi, jo neba pirmais gadījums valsts pārvaldē tieši ar KKK partijas ministriem/vadītājiem. Varbūt vari parunāt ar viņu, lai atsūta man tos failus un tiks likts mierā. Tas, ka viņš atsaucas, ka darba attiecības ir beigušās līdz ar to nav jānodod dokumenti ir muļķības es viņam atlaižot jau pieprasīju nosūtīt visus dokumentus.
Pārsteigumu manī izraisīja daļa, kurā Kaspars09 draud KKK partijai.
Tāpēc jautāju viņam:
[18:59:21] Anete: tu man to sūti kā partijas prezidentei?
[18:59:37] Anete: + KKK partija vēlās vēl lielāku rezonansi, jo neba pirmais gadījums valsts pārvaldē tieši ar KKK partijas ministriem/vadītājiem.
[18:59:44] Kaspars: arī
[18:59:51] Anete: aldē tieši ar KKK partijas ministriem/vadītājiem. Varbūt vari parunāt ar viņu, lai atsūta man tos failus un tiks likts mierā.
[18:59:52] Kaspars: bet galvenokārt, zinu, ka esi viņa māsa.
Nenoliegšu, tiešām esmu Wilhelma māsa, bet varat nedraudēt ar banu, jau aptuveni 5 gadus dzīvojam atsevišķi.
Tālāk seko Kaspar09 žēlošanās:
[19:00:00] Anete: un tas nozīmē tavu bezspēcību?
[19:00:12] Anete: (rofl)
[19:01:36] Kaspars: esmu ar viņu runājis
[19:01:39] Kaspars: beztolka
[19:01:42] Kaspars: pat KKK ir
[19:01:49] Kaspars: Wilhelms ietiepīgs kā āzis
[19:02:01] Kaspars: kaut ko savā galvā izdomājis
[19:02:25 | Rediģēts 19:02:35] Anete: godīgi sakot, tā ir tikai tava muļķība
[19:02:35] Kaspars: aha.. tā, ka nepaprasīju pirms
[19:02:37] Kaspars: pats zinu
[19:02:49] Kaspars: bet tagad viņš sevi nostāda par muļķi
[19:03:07] Anete: nē, tas tagad esi tu, jo prasi man, lai es ar viņu parunāju 😃
[19:03:26] Kaspars: a ko man darīt, ja viņš sarunā ar mani nereāģē?
[19:03:53] Anete: uzņemies atbildību par saviem lēmumiem
[19:03:59] Anete: un aŗī muļķību
[19:04:02] Kaspars: oho.. atbildība 😃
[19:04:05] Kaspars: nu tu ar pateici
[19:04:06] Kaspars: nu labi
[19:04:12] Kaspars: iesim savādākā frontē
[19:04:21] Kaspars: izskatās, ka ar tevi jēga runāt nav
[19:04:35] Kaspars: nu jā.. abi vienādi 😃
[19:04:38] Kaspars: gudri bez malas
[19:04:38] Kaspars: 😃
[19:04:44] Kaspars: smiekli nāk
[19:04:56] Kaspars: nekas..
[19:04:58] Anete: aizej, pasūdzies nameisim 🙂
[19:05:05] Kaspars: a pričom Nameisis
[19:05:13] Kaspars: politiskā karjera Wilhelmam būs čau
[19:05:16] Kaspars: un viss
[19:05:25] Anete: tagad nodarbojies ar draudēšanu?
[19:05:48] Kaspars: es nevienam nedraudu. tik par sekām vajadzēja domāt pirms neatdeva dokumentus
[19:05:49] Kaspars: nekas
[19:05:57] Kaspars: pietiks ar labu
[19:06:02] Anete: tātad tu draudi 🙂
[19:06:19] Kaspars: kaut kur saskati draudus?
[19:06:31] Kaspars: es tev nazi pie rīkles pielicis vai? 😃
[19:07:14] Kaspars: es tev kā normālam cilvēkam palūdzu, bet tu man sāc ar demagoģiju nodarboties
[19:08:30] Kaspars: acīmredzot, tas ir vienīgais uz ko esi spējīga
[19:08:36] Kaspars: normāli parunāt nav iespējams
[19:08:40] Anete: šaubos vai vispār kādam ir iespējams izbojāt epolitisko karjeru
[19:08:47] Anete: cilvekiem atmiņa ir par īsu
[19:08:56] Anete: piemērs esi kaut vai tu
[19:09:06] Kaspars: aha.. nr.1
[19:09:15] Kaspars: ierosini impīčmentu un miers būs no manis
[19:09:19] Kaspars: davai.. uz priekšu
[19:09:42] Anete: vēl nav pienācis īstais brīdis 🙂
[19:09:45] Kaspars: iedomājas no sevis baigos varenos
[19:09:56] Kaspars: paši tik dirst māk
Un seko Kaspars09 draudi:
[19:10:21] Kaspars: žēl, ka savā laikā balsoju par tevi kā VK un arī iepriekšējā balsojumā balsoju par atstāšanu..
[19:10:43] Anete: tagad tu draudi valsts kontrolei?
[19:11:40] Kaspars: prezidents nodibināja.. prezidents var arī izbeigt tās pastāvēšanu. tolka no tās iestādes nekad nav bijis
[19:11:59] Kaspars: draudi 😃
[19:12:06] Kaspars: bojevikus saskatījusies
[19:14:16] Kaspars: ja godīgi, riebj tādi divkosīgi cilvēki kā tu..
[19:14:20] Kaspars: paši neko nedara
[19:14:28] Kaspars: bet cita darbu vienmēr noliek gar zemi
[19:14:59] Anete: ej pasūdzies nameisim
[19:15:09] Kaspars: da ej tu zini kur
[19:15:28] Kaspars: Valsts kontrole šā brīža veidolā tiks likvidēta
[19:15:32] Kaspars: to es tev varu apsolīt
[19:15:38] Kaspars: pietiks ar muļķībām nodarboties
[19:16:08] Kaspars: un tagad vari skriet pasūdzēties, ka tevi apbižo
[19:16:51] Anete: man jau nav nevienam jāžēlojas, es tikai atklāšu patiesību 🙂
[19:17:32] Kaspars: droši
[19:17:37] Kaspars: atklāj 😃
[19:17:44] Kaspars: to, ka likvidēju VK 😃
[19:18:02] Kaspars: to visi tāpat redzēs rītdienas paziņojumā
[19:18:17] Kaspars: jau apnicis auklēties ar jums visiem
[19:18:34] Kaspars: kad kaut ko reālu vajag, tad sūta desmit mājas tālāk
[19:18:43] Kaspars: aber vārdos tik gudri un vareni
[19:19:00] Kaspars: domā, ka man ir bail un tagad trīsu 😃
[19:19:26] Kaspars: patiesības atklājēja
Tātad Kaspars09 gatavojas likvidēt Valsts kotroli, jo tā nepakļaujas viņa politiskajam spiedienam.
Šī ir ne tikai drauds eLatvijas demokrātijai, bet arī parāda Kaspars09 bezspēcību un metodes, kas līdzinās 90to gadu kriminālo grupēju metodēm.
Oktavia
Comments
Kurš teica, ka šeit valda demokrātija? 🙂
... visu laiku domāju Anete ... Anete nav gadienā no Folding@Home?
Vajadzēs laikam noreportēt par privātas sarakstes publicēšanu. Drauds 😃
+ tas, ka eks fin.mininstrs rīkojas nekrietni un VK pieļauj tādu rīcību, vainojot prezidentu mazspējā un lēmumu kļūdainumā ir uzskatāms par pieņemamu??
Kaspars09 ir valsts nodevējs.
Hercogs Jekabs ir valsts nodevējs.
Eu nu kas par lietu jūs vienkārši nevarat nosēsties pie galda un izrunāties? Kā kautkādā bērnudārzā visi pret visiem un tad sēž stūrī un raud.
Pārāk daudz muļķīgu iestāžu / organizāciju ir izveidotas šajā evalstī.
Nost ar valsts kontroli!
cik sapratu, tad Kaspars atlaizhot Wilhelmu ir kko nolaidis greizi, vai nu nav paprasijis tos dokumentus vai kas tml., un ka parasti ne par ko neatbild, bet draudet gan mak, tas gan parada nespecibu.
P.S. atstajot amatu nenodot visus edokumentus nakosajam darbiniekam nav tas labakais, bet ta laikam letinjiem raksturiga kljust -sedesana uz siena kaudzes
Nespeejnieks kasparinjsh adminiem suudzeesies?
A peec tam kam? Teetim? Mammai?
Redzi,salaga,kaa "tauta" tevi "miil"... Ar tevi ir tikai tie,kam tas ir izdeviigi,pareejiem tu esi pretiigs!
Kirilu par prezidentu!!!1
JohnRudikovv - tieši tā. Dokumentus atstājot amatu man nenodeva tieši Wilhelms. Aizbildinoties ar to, ka viņam nekādu saistību nav. Laikam slēpj to, ka neko visu šo laiku nav darījis, un lai neredzētu to arī nenodod failus.
Atgādinu, ka svarīgākais fails ir aizdevumu uzskaite. Kurš ir ļoti svarīgs bankas darbībā.
Nu tad tu labumus no valsts kases nedabuusi,kaa tagad... Labaak nebalso par mani!
Vismaz normāls ekšens. 🙂
a Anete smuka?
Kaspars09? Vai tiešām esi tik patmīlīgs un vēl neredzi savu kļūdu? Kā tu vispār runā? Tā kā kaut kāds nelaimīgs pusaudzis, kurš nav konfekti dabūjis. Tā nevar uzvesties Latvijas Valsts prezidents. Godīgi sakot man ir ne tikai kauns, bet šoks par tavu uzvedību.
Un tevis izteiktie draudi netiks aizmirsti, tu domā, ka vari visu? uz priekšu, iznīcini visu, kas tev nav pa prātam! Bet nedomā, ka mēs stāvēsim rokas klēpī salikuši..
TAS PATIESI BIJA TIKAI LAIKA JAUTĀJUMS, KAD TU PARADĪSI SAVU PATIESO SEJU! LŪK ELATVIEŠI SKATITIES!
Vispār es piekrītu kasparam, lai gan es jau paredzēju briesmas eLatvijas demokrātijai, tikai gadījuma ja prezidents kļūs par Nameiša pakalpiņu. Pagaidām izskatās Zatlera variants. 🙂
Kungi, koncentrēsimies uz A. Kalvīša uzdoto fundamentālo jautājumu, viss pārējais ir sekundāri. :3
Kiril ->
Man, personīgi, pagaidām vienīgais, kurš te tiešām ir pretīgs, esi tu. Tavs runas stils man pagaidām liecina par neizmērojamu aprobežotību - tikai ad hominem uzbrukumi, neviena jēdzīga, vai pat nejēdzīga argumenta. Manās acīs tu pagaidām neesi cienīgs būt par cilvēku, tu apkauno cilvēku rasi, tātad arī mani.
Par tēmu - tas, ka valsts kontroles vadītāja ir rados ar Wilhelmu, kurš rīkojas vismaz neētiski (varbūt pat noziedzīgi pret valsti - tas jāizvērtē) rada ļoti nopietnu interešu konfliktu. Tas, ka valsts kontroles vadītāja publicē šeit čata logus, norāda arī uz to, ka viņa ir vai nu pārāk emocionāla (kas ir nepieļaujams Valsts Kontroles darbā), vai nepārzin eRepublikas noteikumus, kas arī ir nepieņemami Valsts Kontroles amatpersonai. Tā ir vilšanās, jo līdz šim uzskatīju Valsts Kontroli un tās vadītāju par aktīviem un kompetentiem spēkiem eLatvijas valsts pārvaldē.
Piekrītu, ka diskusija šeit būtu vislabākais risinājums, bet neizskatās, ka Oktavia ir gatava produktīvi diskutēt. Kaspars09, gadījumā, ja čata logi nav viltoti, uz beigām arī rīkojās nedaudz neētiski - ētiskāk par Oktavia, bet valsts prezidentam būtu jābūt nedaudz augstākiem standartiem. Likvidēt Valsts Kontorli, tikai tādēļ, ka tā prezidenta vietā neizdara netīro darbu, nedrīkst. Ja tā ir neefektīva, tad gan, bet šeit ir jāveic izmeklēšana.
Tā kā VK šajā jautājumā atrodas interešu konflikta stāvoklī, iesaku Kaspars09 izveidot darba un izmeklēšanas grupu, kura izvērtēs Wilhelma darbības un nodorošinās viņa piesavināto dokumentu atgūšanu.
IMHO,
NPP
NPP. VK kontrole netiek likvidēta pilnīgi. Tikai tās esošajā veidolā. Tās darbam jābūt efektīvam un nepolitiskam. Tas, ka valsts kontroliere ir partijas prezidente nav pieļaujams. Un uz cilvēcīgu palīdzības lūgumu man tiek atbildēts ar nicinājumu. Tipa, pats vainīgs, dari ko gribi. Tas, ka Valsts kontrole pieļauj faktu, ka eks.ministrs piesavinās sev nepiederošus dokumentus.
Čata sarakste nav viltota. To es apliecinu. Bet es arī esmu tikai cilvēks. Un ja otrs cilvēks nespēj cilvēcīgi komunicēt un savā jurista prātiņā ir sagājis tūtē, ko man vēl piebilst.
Paldies par ieteikumu. Es noteikti kongresam ierosināšu VK darba apstādināšanu un tās nolikuma izveidi, pēc kura varētu VK atsākt darbu ar jaunu sparu. Ar cilvēku, kas politikai pat tuvu nav.
[19:03:26] Kaspars: a ko man darīt, ja viņš sarunā ar mani nereāģē?
[19:03:53] Anete: uzņemies atbildību par saviem lēmumiem
[19:03:59] Anete: un aŗī muļķību
varētu izskaidrot, kas tā par muļķību?
man liekas ir jāizsludina jauns konkurss par VK amata kandidātu, ja jau tādas dīvainas atbildes un interešu konfliktā nonāk...
😃 visādi pekstiņi savākušies
+3 Jezupam
VK pilnīgi noteikti nevajag likvidēt. Bet VK amatam jāizvirza kāds cits.
Es jums teikšu godīgi ejat jūs d***t ar savām ziepju operu afērām... vēmiens nāk lasot šito mazgāšanu, tas nedarīja to, tas nedarīja to, pēctam vēl sarakstes publicē visiem palūrēt, tpfu b**.
Tātad Kaspars09 gatavojas likvidēt Valsts kotroli, jo tā nepakļaujas viņa politiskajam spiedienam.
Nē Kaspars gatavojas likvidēt nekam nederīgu istādi ar tik pat nederīgu vadītāju 😉
i pareizi dara.
Kasītim sakāpis! 😃
Ha, es saskatu nekompetentu rīcību abos gadījumos, bet 'nekļūdās tas, kurš neko nedara' Manā skatījumā, Valsts Kontrolei būtu jābūt bezpartejiskai piederībai, tamdēļ tiešām, Oktavia neiederas Valsts kontrolē, taču tas ir mazumiņš salīdzinājumā ar Kaspara izdarībām..
Kungi, koncentrēsimies uz A. Kalvīša uzdoto fundamentālo jautājumu un Jezupa von der Vucina pamodinājumu noskaidrot šo ārkārtīgi ieintriģējošo un svarīgo lietu!!! viss pārējais ir sekundāri. :3
Kristixs tu labāk ūšeli beidz te līst visiem dibenā.
[19:05:13] Kaspars: politiskā karjera Wilhelmam būs čau
[19:05:16] Kaspars: un viss
sasmējos, tiešām.
tagad visa R-Team reportos šo rakstu, Nameisis jau nospļaudijis ekrānu drošvien, haha neveiksmes.
Respekts Oktāvijai.
Putninj,tu tachu zini,ka man ir po*uj,kas tev personiigi ir vai nav!? Vai vismaz to nojaut...
Vispirms pieraadi,ka esi cilveeks un tad parunaasim...pagaidaam izskataas,ka esi peertikjveidiigais-redzi,ja iedod banaanu,bet nemaaki lasiit un nesaproti tekstus....
P.S. Man jau sen tu esi pretiigs. Man visi pakaljaaliideeji ir pretiigi!
Es atbalstu Kasparu, viena zina, par tiem dokumentiem, reali bij jaatdod, a kas wilhelmu iecela šaja amata?
Neuzskatu, ka prezidents ir rīkojies profesionāli šajā situācijā. Manuprāt, prezidentam vajadzēja iesniegt sūdzību un pēc tam spriest par VK objektīvo vai neobjektīvo lēmumu. VK sevi ir pierādījusi kā objektīvi lemtspējīga iestāde un uzskatu, ka arī šajā jautājumā tiktu sasniegts objektīvs viedoklis.
Turklāt, izteikt draudus un lietot atsevišķus izteicienus "[19:15:09] Kaspars: da ej tu zini kur" nav cienīgi prezidentam. Prezidentam tomēr ir jābūt personai, kurš spēj savaldīties, nevis mētāties apvainojumiem.
Stradniek, Wilhelmu iecēlu es un Kaspars viņu paturēja šajā amatā - uzskatīja, ka viņa darbs ir apmierinošs.
Nevis darbs apmierinošs, bet es devu cilvēkam iespēju parādīt, ka nav velti tajā amatā. Diemžēl pievīla.
KKK - un kas tajā manā izteicienā tāds? "da ej tu zini kur" - neredzu nesavaldīšanos un apvainojumus.
Turklāt vai ir korekti no Oktavias (VK) puses publicēt privātu saraksti atkal jau sava politiskā labuma gūšanai.
Turklāt izlasi sākumu. Viņa man skaidri un gaiši pasaka atbildi uz manu iesniegumu. Tipa "pats vainīgs, ka esi losis". Vai tā piedien VK? Te ir tīrs interešu konflikts, kurā pierādās, ka VK nevar būt partijas prezidents, pat ne partijā. Jo kas ir viņas pirmā frāze. Ak tad uzbrauci KKK partijai? 😃
Kur tu redzi, ka es kādam līstu dibenā. Vienīgais, ko VK var izdarīt ir informēt iedzīvotājus un izteikt publiskos rājienus. Manuprāt VK rīkojās nekorekti publicējot sarakstes, tā vietā vajadzēja izskatīt prezidenta iesniegumu un nokārtot darīšanas privāti.
KKK ->
Bet vai divas reizes atkārtotais "Aizej pasūdzies nameisim" ir cienīgi Valsts Kontroles vadītājam? Iedomājies RL, ja Tu aizietu iesniegt sūdzību uz Valsts Kontroli par to, ka kāda amatpersona piesavinājusies valsts CB dabrbībai nepieciešamus dokumentus, kā rezultātā no Sudrabas kundzes saņemtu atbildi "Aizej pasūdzies LV armijas virspavēlniekam"...
Nesaku, protams, ka Kaspars09 arī netika izvests no sevis. Un vispār, nozīmīgāk par pielietoto žargonu, manuprāt, šeit ir Valsts Kontroles nevēlēšanās risināt Wilhelma lietu + nopietns interešu konflikts, kā arī Kaspars09 sākotnējā vēlme uzreiz ķerties klāt pie šīs iestādes.
NPP
Es gan atbalstu Kasparu šajā lietā ... personīgi neesmu redzējis neko reāli jēdzīgi padarītu no "Valsts Kontroles" puses
Tu nesaki, ka Kaspars netika izvests, un es nesaku, ka Oktavia rīkojās pilnīgi pareizi.
Neredzu šeit nevēlēšanos risināt Wilhelma lietu - Kaspars sūdzību tā arī neiesniedza, bet tikai rakstīja, kā Oktavia neizskatītu sūdzību. VK pēc šībrīža struktūras interešu konfliktam pat īsta nozīme nav, jo šobrīd tas ir koleģiāts (ja pareizi atceros) un par lietām arī lemj viņas palīgi. Protams, ja vien tie palīgi arī nav brāļmāsas 🙂
NPP,
Tas iesniegums jau nebija man kā Valsts kontrolierei, bet ka KKK partijas prezidentei un kā Wilhelma māsai.
[18:59:52] Kaspars: bet galvenokārt, zinu, ka esi viņa māsa.
Tie kas te runā par to ka Kaspars09 savu seju ir parādijis, gribu redzēt kā jūs visi runāsiet, kad tiešām būsiet nokaitināti, citreiz savaldīties ir grūti, tas taka visiem cilvēkiem būtu jāzin. Un Oktavia laikam nespēja vienkārši atbildēt, ka nerunās ar viņu, bija uzreiz jāvaino Kaspars. Piekrītu, ka likvidēt VK nav ētiski, taču Oktavia jau nu varēja tomer pacensties, šie dokumenti ir jādabū.
un Wilhelmam varu pateikt vienu lielu fui, tevi intresē tikai kā ieriebt Kasparam, vairāk nekas
vienkārši par daudz tās valsts organizācijas un amati sataisīti
Kiril--> Lasot tavus komentārus rodas jautājums: pēc tiem var spriest, ka visi, kas atbalsta pastāvošo varu (oligarhu kliķi, whatever) ir ieziepējušies d*rsā līdēji. Tad sanāk, ka lai neuzkarinātu virsū birku "d*rsā līdējs" ir neargumentēti un parasti arī nepamatoti jānod*rš visi, kas ieņem kautkādu valsts amatu eLV?
Oktavia ->
Sorry, biju domājis, ka pirms tam bija oficiāls iesniegums.
Vislabāk priekš eLatvijas, protams, būtu, ja varētu visu sarunāt mierīgi, partiju sadarbības rezultātā. Tādēļ arī laikam Kaspars09 griezās pie Tevis. Neliela rīvēšanās partiju starpā ir ok, bet visu partiju galvenais darbības mērķis tomēr ir eLatvijas veiksmīga attīstība (vai arī atbalsts interešu grupai, ko tā pārstāv). Tas, ka Wilhelms neatdod dokumentus, kaitē eLatvijas attīstībai - un tā kā dažiem vēlētājiem tomēr ir kaut kāda atmiņa, šādas lietas negatīvi iedragā Jūsu partijas tēlu. Pierunāt Wilhelmu atdot dokumentus būtu Jūsu partijas interesēs, pat bez Kaspars09 pamudinājumiem.
Sorry, ja kaut ko esmu pārpratis šajā neatdoto dokumentu sāgā,
NPP
Dokumenti tiešām ir neatdoti un, kā jau Kaspars minēja Oktaviai, es mēģināju ar Wilhelmu runāt, bet pavēlēt es viņam nevaru - neesmu jau viņa māte. Viņš tomēr ir pieaudzis cilvēks un pats spēj atbildēt par savu rīcību, kā arī izvērtēt katras rīcības sekas.
Situācija manā personiskajā skatījumā - Wilhelms, neatdod doumentus, kaut arī tas ir viņa pienākums, tos atdot, savādāk tiek traucēta valsts ekonomiskā darbība (Atgādinu, ka svarīgākais fails ir aizdevumu uzskaite. "Kurš ir ļoti svarīgs bankas darbībā."
Tā kā ar spēles līdzekļiem nav iespējams atgūt dokumentus un uz prezidenta lūgumiem netiek reaģēts, vienīgā pēdējā iespēja ir lūgt, lai Oktavia to sarunā ar Wilhelmu (Radinieki kā nekā)
"Varbūt vari parunāt ar viņu, lai atsūta man tos failus un tiks likts mierā." "a ko man darīt, ja viņš sarunā ar mani nereāģē?"
Tā vietā lai VK parunātu ar savu brāli (kaut vai caur erep vēstulēm, ja jau kopā nedzīvo), viņa sāk vienkārši piekasīties pie prezidenta, kurš ir lūdzis VK palīdzēt valstij. Tā vietā VK sāk izgudrot dažādus attaisnojumus.
Jāatzīst, ka prezidents varēja biš pieklājīgāt runāt, bet cilvēki ir cilvēki - ja kāds darbinieks nepilda tavas pavēles, un kurš kontrolē bankas dokumenus, tad tas samazina tavu pacietību kaut nedaudz.
Attiecībā pret "partijas iznīcināšanu" - ja šis citāts atbild patiesībai "neba pirmais gadījums valsts pārvaldē tieši ar KKK partijas ministriem/vadītājiem." tad nepatiesi aizsargājot KKK partijas ministrus Oktavia nonāk interešu konfliktā, jo lemj par labu savai partijai. /un atkal jautājums - par VK definīciju - lai tā nebūtu saistīta ar partijām/
skype saņēmu Kaspars09 iesniegumu:
Vai pieņemsi manu iesniegumu par Wilhelmu? Viņš ļaunprātīgi neatdod laikā, kad bija bankas vadītājs veiktās uzskaites un aizdevumu tabulas. Kas ir vitāli svarīgas. + KKK partija vēlās vēl lielāku rezonansi, jo neba pirmais gadījums valsts pārvaldē tieši ar KKK partijas ministriem/vadītājiem. Varbūt vari parunāt ar viņu, lai atsūta man tos failus un tiks likts mierā. Tas, ka viņš atsaucas, ka darba attiecības ir beigušās līdz ar to nav jānodod dokumenti ir muļķības es viņam atlaižot jau pieprasīju nosūtīt visus dokumentus.
Pārsteigumu manī izraisīja daļa, kurā Kaspars09 draud KKK partijai.
Viņa pati apliecina, ka tas bija iesniegums. Un tas bija iesniegums viņai gan kā VK, gan kā KKK partijas prezidentei.
Diemžēl, pirmais akcents uz ko viņa liek ir - KKK partija, nevis VK darbs. Tas vien pierāda viņas nekompetenci izvērtēt iesniegumu.
Un jā, es vēlējos visu atrisināt mierīgi. Vai tiešām grūti nospiest send pogu? Nē, vajag to visu publiski izvērst. Un tas, ka viņa visur un vienmēr draudus saskata liekas vienkārši smieklīgi.
KKK ->
Reāli tad sanāk, ka vainīgs ir
- Wilhelms, jo spītīgi neatdod dokumentus
- KKK, jo ielika šādu cilvēku atbildīgā amatā
- Kaspars09, jo paturēja šo cilvēku šajā amatā, un nesavaldījās dialogā ar Oktavia
- Oktavia, jo nesavaldījās dialogā ar Kaspars09, un ielika čata logus rakstā, riskējot tikt nobanota, atstājot VK bez vadības.
Tomēr, manuprāt šobrīd svarīgākais ir nevis raganu medības un savstarpēji apvainojumi, bet gan sadarbības rezultātā konkrētu risinājumu meklējumi, lai varētu atgūt dokumentus no Wilhelms.
IMHO,
NPP
Sturmer - iepriekšējais gadījums bija ar KKK partijas Labklājības ministru Underteiker laikā. Kad šo nomainīja un iecēla citu ministru. Viņš neatdeva par organizācijas paroli. Līdz ar to jaunais ministrs varēja strādāt tikai KKK uzsākot prezidentūru.
NPP - es laikam ātrāk caur donate un kontraktiem izrakšos, kā kaut ko no viņa dabūšu.