Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Kandidatura za CP-a - Osvrt na zadnja dešavanja u ehrvata

Day 2,206, 02:26 by dream cro

Ono što mi najviše smeta u ovoj igrici je kada grupa individua pokušava sve nas ubijediti da je njihova grupica pametnija od svih nas i bez imalo razmišljanja na naše prijedloge iste odmah u startu odbace jer nitko nije ni blizu pametan kao oni. Svjedok sam kontinuiranih grešaka našeg vodstva i što je najgore oni svaku svoju grešku prikažu kao najbolju moguću stvar.

Osvrnut ću se na zadnja dešavanja gdje je još jedna velika pogreška i poraz eHrvatske prikazan kao velika pobjeda.

Slike govore više od riječi evo pregleda regija eSrbije:




Da sada imaju bonuse 60/100 i nedavna dešavanja su prikazana kao naša velika pobjeda i isticano je na sva zvona da smo ih taktički nadmudrili. Nažalost ono što ja vidim jesete da skoro niti jedna regija koja je pod njihovom kontrolom nema bonusa osim tri italijanske regije i jedne naše. Uskoro sće srbija imati sve bonuse i nad regijama koje bude držala biti će za duži period otklonjena opasnost od gubljenja bonusa, pa se pitam je li to bio njihov plan ili smo ih mi genijalnom taktikom kaznili.

Sad druga situacija regija koje nas interesiraju naše stanje u Indiji i bonusi




Kad malo pogledamo situaciju sa Indiom vidimo da za razliku od naših orginalnih regija skoro sve Indijske regije imaju ogromne bonuse protiv kojih se objektivno nemožemo boriti. Poslije zadnjih dešavanja našli smo se u puno goroj situaciji od susjeda, koji su mogu slobodno reći odlučili da nas ne izbacuju iz indije i dozvolili da se ponovo tamo širimo. Da je plan TWO-a bio da nas izbrišu to su mogli uraditi bez ikakvih problema jer nismo bili u mogućnosti da se borimo protiv tolikih bonusa. To potvrđuje i otpor indije u odlučujučim bitkama za naše brisanje gdje su se članice TWO-a jednostavno povukle i prepustile nam Indijske regije. Najgora stvar od svega što smo dovedeni u situaciju da sa novim promjenama budemo držali te regije samo do onog trenutka dok naši protivnici ne odluče da nas izbace, te je potrebno taktički voditi računa kod istih da se iste održavaju sa što manjim odbranbenim bonusom i u pogodnim trenutcima da se ide na spuštanje istih.

Mogao bih da navodim primjere i ostalih naših saveznika i članica TWO i sve bi se odnosilo na isto. Opet smo izgubili veliku bitku i odigrali strateški loše iz razloga što se naše vodstvo izuzetno teško prilagođava na bilo kakvu promjenu, ne prihvaćaju tuđe savjete i misle da su najpametniji.

Ovdje bi pomenuo još jedno od niza loše politike eHr a to je uvođenje embarga. kao što znate eHr je država sa skoro svim bitnim porezima od 0 posto. Dosta je trebalo vremena da obični građani ubijede kongresnike i naše vođe da se ukinu porezi jer nam je najviše smetalo da da mi ehrvati punimo blagajnu esbije. Ostalo je otvoreno pitanje embarga srbiji i prema još dosta zemalja za koji nemamo sluha od vodstva i isti se ne uvodi. Mislim da nije potrebno objašnjavati da naš neprijatelj zarađuje na našem marketu na uštrb građana eHr i ne vidim niti jednog objektivnog razloga što se ne uvede embargo. osim činjenice da su opet mnogi koji rukovode našom malom zajednicom kada su izgubili bonuse uzeli državljanstvo esrbije te bi uvođenjem embarga izgubili opet dio profita.

Mogao bih ovdje danima pisati, znam da od moga pisanja nema neke prevelike koristi i da bude ostalo sve isto, te da će još dugo vremena naša mala zajednica igrati za potrebe grupice pojedinaca, ali ono što mi je bitno to je da znam da sam barem nešto pokušao i nisam samo šutio i klimao glavom.


dream cro

Ako Vam se da v+s nemam dovoljno novaca da ih bacam


PS

Istra i Kvarner ne dizati RW, u slučaju da se treba boriti u tom RW-u cilj bi nam bio da se borimo na strani srba i da je čuvamo pod njihovom okupaciom sve do momenta kada nam bude trebala za neki puno veći plan.

 

Comments

Hrcozgb
Hrcozgb Day 2,206, 02:34

nepredvidljivost je nesto sto mozes i dalje ocekivati. jedino se slazem oko trade embarga, nadam se pobjedi na izborima i tome da cu konacno saznati zasto nemamo embargo sa srbima

dream cro
dream cro Day 2,206, 02:37

napisao sama već nije samo srbija u pitanju ima još članica TWO koje zarađuju na nama, a da se ja pitam nebi uvodio embargo njima, nego svima import 99% pa nek prodaju kod nas (nije uredu ni da kinezi prodaju kod nas a kamo li srbija i slični)

Giovanni 00
Giovanni 00 Day 2,206, 02:35

Naveo si propuste trenutne Vlasti, ali propustio si napisat kako bi ti postupio da si bio CP, kako i to sto ces uciniti ako postanes CP.

Kandidatura? Ne bih reka, samo kmecanje...

dream cro
dream cro Day 2,206, 02:40

Smanjiti bonuse u indijskim regijama i održavati ih na minimumu, za razliku od drugih nebi pokušava oslobađati orginalne regije sve dok je ovakva situacija sa savezima ili dok ne budemo imali nekakav veći dugoročan cilj.

dream cro
dream cro Day 2,206, 02:58

btw ako misliš da je dobra kandidatura prepisati kandidaturu od prethodnog CP-a i pisati uopćene fraze onda OK slažem se sa tobom.

Nađi mi zadnjeg CP-a koji je ispunio 50% svojih obećanja ili možda makar 10%. Možda onaj samo tko nije ništa napisao u kandidaturi ovo ostalo mi je sve već poznato i ne mislim lagati narod da bi dobio koji glas više.

Možda bi najbolje bilo u jednoj rečenici napisat da u sljedećem mandatu budemo pokorili sav TWO i ako bude vremena usput možemo pokoriti i saveznike.

Giovanni 00 Day 2,206, 07:12

Comment deleted

Giovanni 00
Giovanni 00 Day 2,206, 07:13

Znaci hold misec dana? Triba li nam CP uopce u tome razdoblju?

Da si bar "smislio" da bi bilo dobro nesto raditi na ucvrscivanju odnosa sa saveznicima i formiranju novog saveza... ali ne, ti bi CEKA da ga neko drugi osnuje. Plan za 5.

dream cro
dream cro Day 2,206, 07:17

Gio godinu dana slušam prazne rici u kandidaturama o formiranju novih saveza. Što se promjenilo u zadnjih godinu dana od kad CP-ovi prave novi savez jedino to da svaki malo izgubimo jednog saveznika koji pređe u TWO.

Dajte ako ovih 1 CP-ova ništo nije uradilo netko treba misliti da će sljedeći. Oko toga treba puno truda a hrvati i diplomacija u erepu niđe veze.

vrhunac naše diplomacije je j...s krave i dalje neznamo, barem oni koji su se do sad bavili sa njom

Master of Dojo
Master of Dojo Day 2,206, 02:36

sve sto ti pricas ima smisla,ali kada bi igrao tako da u svemu gledam neku ekonomsku korist umro bi od dosade...

i ne kuzim sto smo trebali napraviti da skinemo bonuse u Indiji,prakticki si popljuvao neke odluke,a nisi ponudio rjesenje...sa Srbima nemamo sto traziti 1 na 1 jer im je savez prejak,u Indiji je cudo da smo ostali..ali i tu smo napravili sto smo mogli kako bi ostali na regijama sa najmanjim bonusom

evo ti vote i sub

dream cro
dream cro Day 2,206, 02:45

Evo jedan primjer prije nekih 7 dana bila je bitka protiv srba, u isto vrijeme Indija je pokrenule neznam koji po redu RW. Zapovjedi su glasile da se lupa protiv srbije i potrošene su ogromne količine dmg-a, a svima je trebalo biti jasno da tu bitku nemožemo dobiti jer su odlučili da se brane. Nije mi palo na pamet da lupam protiv njih već sam lupa za eHr protiv indijaca bez obzira što je bitka bila na ignore. Nakon sat vremena shoutanja i ubjeđivanja odlučeno je da se brani ta indijska regija i bez problema je odbranjena. Da tad nije obranjena tko zna gdje bi sad bili, vjerojatno opet u indiji jer nije nikakvo cudo što smo ostali u indiji već je to odluka srbije i TWO-a i kome to nije jasno stvarno živi u zabludi.

Master of Dojo
Master of Dojo Day 2,206, 02:57

dada sjecam se mislim da je to bilo ono luđacko tenkanje u dalmaciji...ali opet mislim da sa ovim odnosom snaga ne mozemo vise...Srbima odgovara da se jebavamo po Indiji dok oni poberu opet bonuse u Europi

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 02:41

dream...drz se ekonomije molim te..... nisi napisao najbitniju stvar...odluka o resetu bonusa donesena je naknadno...nije bila u pocetnim pravilima, donesena je pred napad na NWC da regija osvojena u MPP napadu se reseta na nulu zato sve sto si napisao mos bacit u vodu....

dream cro
dream cro Day 2,206, 02:50

čitao sam tvoje komentare i postove daj mi jednom jasno objasni što je bio cilj prethodne akcije. Koliko sam uspio razumjeri cije je bio AS BiH. Ako je to istina što smo divljali dalje kad je svakome bilo jasno da nemamo što tu tražiti bar za sada i riskirali brisanje eHr za neko duže vrijeme.

Nismo mi ništa dobili već su nam večinu toga pustile članice TWO-a da uzmemo kako bi izbrisali bonuse.

I pošto sve znaš odgovori mi na pitanje jer nisam u toku. Kako smo sačuvali Indiju. Postoji li kakav dogovor između nas i srba ili su nam je oni jednostrano predali. Nadam se da ti je kristalno jasno da sa ovim potezima koje smo povukli nismo mogli sačuvati zadnju regiju bez saglasnosti srba.

Hrcozgb
Hrcozgb Day 2,206, 02:58

dio struktura u srbiji je misljenja da je bolje da smo u indiji. nekim proslim nasim vladama pasalo je da smo tu jer su putem "uzaludnih" pokusaja oslobadanja punili dzepove. Pitanje je koliko cemo iskoristiti ovo prvo i rijesiti se ovog drugog

dream cro
dream cro Day 2,206, 03:01

Hrco potpisujem i ja to znam samo što to nitko neće javno da kaže već je interesantnije prikazati ostanak u Indiji kao našu veliku pobjedu, a ne kao odluku srba da trebamo ostati u indiji i da nas ne diraju.

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 03:05

naravno naravno da su odlucili oni...uopce nisu pozivali da se seli u spanjolsku koja ima mpp sa indijom i tuce za indiju u zadnjem mpp napadu,uopce pedja nije istenkao 350 miliona, mi nismo potrosili 100 000 cc a, i indija uopce nije imala prednost 29 4 na dc.... odustali su kad smo prelomili na 34 - 32- a pogledaj malo dmg u tim rundama i ko ga je radio onda mi reci da su oni odlucili da tamo ostanemo. Iza te borbe oni nam nemogu nista tamo... ukoliko zelis raspravu otvori kanal, i nek ide javno pa da vidimo....

dream cro
dream cro Day 2,206, 03:18

Zdlemmy neznam jel te pamćenje loše služi ili prodaješ maglu. Nakon gubitka Bihara ostali smo samo na jednoj regiji i to na Jharkhand-u. TU se odlučivalo da li budemo izbačeni iz indije ili ne. Ta kampanje je završila 87-1 za nas a ne kako si ti napisao,http://battle-watcher.com/campaigns/campaign/46536

Pogledaj kako se vodila kampanja 5 na listi za CH ima 30 miliona dmg-a, na strani Indije osvojena CH sa 83kk dmg. Ovo što vidiš to su ti odatci kakvi se dobiju za neku kampanju koja se vodi u vukohebini, a ne za odlučujuću bitku kad se nekoga treba brisati, pogotovo što je tamo bio i solidan bonus za indijce.

Poslije toga smo na isti način vratili Bihar i sad na isti način uzimamo WB.

TWO se prema našem ratu kontra indije odnosi kao prema RW-u u vukohebini i nikako drugačije. Argumentiraj ako sam što pogriješio.

Master ZUO
Master ZUO Day 2,206, 03:49

Sorry dream, al ovdje si pobrkao Bihar i Jharkhand, iako je poanta ostala ispravna.
Jharkhand je predzadnji pao http://battle-watcher.com/campaigns/campaign/46467
A Bihar je bio odlucujuca bitka http://battle-watcher.com/campaigns/campaign/46468

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 03:49

ti prodajes maglu...ostali smo na Biharu kao zadnjoj regiji na koju je prvo isao mpp napad a onda rw...u tom mpp u su se lomila koplja i tu je pozivano na tankanje kontra nas...kad smo obranili taj mppp,sami smo digli rw u vrijeme kad je nama odgovaralo,obranili ga i onda smo zauzeli jharkland u napadu kad je nama odgovaralo a srbi bili zauzeti sa 2 rw a i napadom na italiju...prestani lagati vise....sad ces dobiti i ss ovoga sto pricam da zacepis vise o stvarima koje ne razumjes...drz se ekonomije, ja tu nemam poima a ti si car za to... http://prntscr.com/28mesb sve se lipo vidi....dobili smo bihar mpp nakon sto smo gubili 29 4, zatim obranili bihar rw di je u prve 3 runde bilo ludilo, i onda su pukli, indijci su ostali bez para za co, a srbi su se poceli baviti svojim problemi...pa eto ko sad prodaje maglu.

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 03:50

jel ti dovoljno dobro argumentirano.... pomjesao si totalno redosljed borbi, nakon mpp bihar i rw bihar mi vise necemo imat problema i svaka borba ce prolazit glatko al kad se lomilo itekako su pucali

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 03:52

uopce srbi nisu pucali na nasu zadnju regiju jelda http://prntscr.com/28mfbb

Dudlaj Kan
Dudlaj Kan Day 2,206, 03:18

slažem se sa trade embargom na srbe. Radi toga vote, sub otprije, i brate ekonomistu, pusti taktiku onima koji se razumiju u nju, ovo sa puštanjem indijskih regija od srba ti ne stoji, znam jer sam bio online i zdrobio pun kua svega i kad se prelamalo, vidio sam kako se prelamalo. Po svim divizijama. Npr, u D2 je Tifusari naprid pri rezultatu 1760-1530, pet sekundi prije kraja bacio veliku bombu, i tek tada su dečki iz D2(najviše Tifusari i Bekrija) priskrbili bodove. Slomili smo ih jedva. Podcjenjuješ nas bezveze, a dali smo sve od sebe. Nagađaš neke stvari koje nisi očito pohvatao. To je i malo nekorektno prema onima koji su tenkali ko mutavi, donirali i plaćali dmg

dream cro
dream cro Day 2,206, 03:29

http://battle-watcher.com/campaigns/country/63 ovo su naše zadnje bitke i koliko znaš eHr drži trenutno dvije indijske regije a to su Bihar i Jharkhadn.

Bihar su pokušali osloboditi u dva RW-a prvi je završio 89-10 za nas i on je bio samo malo napet i to zbog našeg igrača koji je nalupa 110kk za njih, drugi je završio 86-20 i tu nije bilo nekog ozbiljnijeg dmg već su tih 20 bodova uzeli loveći BH medalje. Ovaj Jharkhand nije bilo uopće dmg-a objasnio u gornjem postu

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 03:57

cukrov pusti ga covjek nezna pogledat redosljed bitaka o cemu da dalje pricamo

dream cro
dream cro Day 2,206, 03:30

http://battle-watcher.com/campaigns/campaign/46507 moguće da je i ovo bila odlučujuća bitka za naše izbacivanje ali nitko mi nemože tvrditi da je ovo bio iole ozbiljan pokušaj

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 03:56

opet prodajes maglu...nije ni to

dream cro
dream cro Day 2,206, 04:56

Evo pogledao sam i tu bitku ne pamtim dobro i napisao sam već da sam možda pogriješio bitku ali siguran sam da nije bilo otpora od strane TWO.

Kad pogledam tu kampanju mogu vidjeti da smo im prve tri runde pustili bez ikakvog otpora i bili su poveli 29:4, nakon toga bilo je fighta u 4toj i 5-toj rundi (može se reći donekle slabog i u 6-toj) što je donijelo rezultat 32:34 za nas.

Na rezultatu 32:34 što predstavlja barem za mene neizvjestan rezultat slijedi 7-ma runda u kojoj u d4 igrač osvaja BH sa 19kk dmg i naravno hrvatska dobija tu rundu sa 11:0 kao i sve runde do kraja

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 05:02

dream jos jednom ti kazem ostav se ratova....prva stvar, prelomili smo ih...druga stvar...nestalo im para za Co...treca stvar...srbima se tad otvaraju 2 rw a a spanjolska ima borbu brazil spanjolska....ti ne gledas sve cinjenice i kazem ti jos jednom, ostavi se ratova....molim te

dream cro
dream cro Day 2,206, 05:07

Nedovoljno uvjerljivo nakon izgubljenih xx RW-ova njih su zabrinula nova dva. Birati između brisanja eHr ili izgubiti neke RW-ove koje će lako vratiti, trebali su sve okrenuti protiv nas.

Mi smo radi svog ega zanemarili Indiju, čekam odgovor što je SD bila toliko važna (ako je odgovor da zadržimo incijativu onda je isto kao da i nisam dobio odgovor)

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 15:17

vjerujem da znas da im je ovo mofa pa ti evo jos jedan javni odgvor na tvoju tvrdnju da nas nisu tili van i da se nisu trudili http://prntscr.com/28rocq

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 05:14

prije te borbe se dobilo 4 rw a, to je bila prva MPP borba. Srbima SD skida sve bonuse. Islo se braniti da preuzmemo inicijativu ako je to moguce, u Indiji smo imali dovoljno regija da ne trebamo braniti prvi RW. Onog trena kad se vidilo da kolko god da pucamo da nemozemo obraniti SD, napustili smo tu borbu i okrenili se vise Indiji. Sto smo trebali na prvi srpski napad odmah podviti rep bez da ista probamo????

dream cro
dream cro Day 2,206, 05:24

Ne mogu više raspravljati imamo sasvim drugačije poglede ono što sam napisa lideri eHr su najpametniji i uvijek naprave ono što je najbolje za eHr. Krivac za ovakvo stanje u kojem se nalazimo su isključivo Plato, admin i savezi (za saveze isto su drugi krivi a ne naše diplomate)

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 05:27

Mi imamo stanje koje imamo i situaciju koju imamo i iz nje se vadimo najbolje sto mozemo....raspolazes s onim sto imas a ne s onim sto nemas.

Master ZUO
Master ZUO Day 2,206, 04:02

Samo komentar sto se nasih determination bonusa tice, nasi RW-ovi su krenuli par dana prije nego je uveden determination, tako da smo na zalost "resetirali" te bonuse. Vjerujem da ni mi a ni srbi u to vrijeme nisu znali sto se sprema, pa zato nije posteno krivnju svaljivat na nase vodstvo.

Stovise, mislim da smo u stvari osteceni od strane admina. Ovo je bila odlucujuca bitka za SD:
http://battle-watcher.com/campaigns/campaign/45993

U to vrijeme je determination vec uveden, ali nam ga nije uzelo u obzir. To bi vjerojatno prelomilo tijek cijele kampanje.

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 04:06

tako je, sve sto si napisao je potpuno tocno....naknadno je uveden reset bonusa kad je vec sve bilo odluceno, nazalost prekasno da ista ozbiljnije napravimo.... sve ovo sto je napisao u clanku je puno neistina i insinuacija i nije utemeljeno na nikakvim normalnim osnovama...ipak napravio sam jednu ozbiljnu gresku al o tome cu u clanku danas ili sutra...nismo bezgrjesni ni savrseni, greska se napravila, ja sto posto kriv za nju, al to nije ovo o cemu dream ode prica, tu gresku nije ni spomenia jer je nije ni vidia,....

dream cro
dream cro Day 2,206, 04:20

Zdlemmy uopće se ne zamaram pretjerano jer moje je sad samo da lupam, jedino kad vidim da su mi zapovjedi nelogične onda se zapitam i lupam gdje mislim da je potrebno tako da mi je moglo i brdo promači da ga ne vidim.

Ono što sam pisa to je da ova bitka koju je Master ZUO spomenuo je bitka u kojoj se istresao dmg i koja je srbima bila važna, kad je usporedimo sa našom zadnjom regiom u toj bitci nije izlupan ni 10-ti dio dmg-a kao u SD. Još ako uzmemo u obzir i bonus koji je indija imala u našoj zadnjoj regiji treba svima biti jano da nije bilo ni teorijske šanse da nas ne izbrišu da su se srbi i u pola manje potrudili kao što su se trudili u SD. Neprati puno i nisam siguran da li negdje postoji ali volio bih vidjeti podatak koliko je dmg-a ukupno ulupano u SD a koliko u bitci za našu zadnju regiju u indiji. Nemam podatak ali sam siguran da je najmanje 3 puta više izlupano u SD nego u ovoj drugoj a moguće je da je taj odnos i 1:10

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 04:36

istina je da je u SD stuceno 10 x veci dmg nego u indiji...tu smo se i mi i oni istrosili ko majke...tu nema spora. Ali 80 posto clanka ti je bazirano na determination bonusu, resetu regija na 0 te slabom pucanju indije, a to nema veze s istinom. Iskrivio si sve cinjenice, pomjesao redosljed borbi i prikazao onako kako ti odgovara. Ismijavas cijeli dmg koji je hrvatska dala za obranu zadnje regije kao i trud ljudi da se obrani, a jutarnje 3 runde kad su vodili 29-4, svaka je bila na knap, d3 smo dobili teskim tenkanjem nakon rezultata 1790 1600. d4 je bila unutar 200 bodova mislim 1800 - 1 540. da je samo ta runda ujutro isla na njihovu stranu i da su isli tad na 37 7 nebi ih bog isus vise uvatia.

dream cro
dream cro Day 2,206, 05:03

Gore sam u komentaru napisa što mislim o tijeku te kampanje. Možeš li mi mobjasniti razlog što nismo pružali otpor prve 3 runde već smo ih bez ikakvog većeg otpora pustili na 29:4.

Druga stvar što se promjenilo u 7-moj rundi pa su oni na rezultatu 32:34 odustali od bitke, evidentno je da smo mi tu rundu dobili sa 11:0 i da je BH u 4-toj diviziji bila teška svega 19kk, što je dmg koji je jedva dostatan za BH u bilo kojoj bitci.

U čemu je bila stvar bacanja dmg-a za SD i što bi postigli da smo dobili SD (da li bi bilo sad potpuno drugačije stanje ili isto). Znalo se tada da Indija polako pada što se nije štekao dmg za Indiju već je bilo bitnije da se isti izlupa u SD.

Na kraju pitanje misliš li da smo mogli odbraniti taj Bihar da su oni imali samo malo više volje da nas izbrišu (ne sječam se koliki im je bio bonus na Bihar, ali mi se čini da je iznosio skoro 2, a možda i griješim)

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 05:10

Tebe treba vratiti na osnove rata... prve 3 runde su pokrenili kad je njima bilo jutro a nama 4 ujutro...naravno da nas nema tad dok njih ipak ima, uz determination bonus lako su uzeli runde, svaeznika nije bilo ni za lik. Ujutro nakon dc a 3 sljedece runde smo ih lomili i svaka je bila na knap, srbi su selili, postavljali su nenormalni Co da nas slome...ali nisu, mi smo slomili njih, jednom kad prelomis rat to je to...pogledaj SD...ista situacija nas i srba....ravnopravna borba dok nas nisu slomili i onda svaka ide po 11 0. Bonus na Biharu ti je bio 1,46...mi imamo 10 posto NE sto oni nisu imali dakle razlika je u 36 posto.... Napisao sam ti vec gore da ne uzimas sve parametre kad se vodi jedan rat. Ti ovo gledas kao ja kad vidim MM i vidim da je 1 gold 210 i kazem, kako sad pa jucer je bio 204. A nemam poima sto dovodi do ovoga i kako. Tako i ti s ratovima. Neznas kako odvuc dmg na druge strane, ne gledas kad se koji drain rw otvorio, ne gledas koje su borbe druge otvorene to jutro da se makne pomoc Indiji odavde, ne vidis koliki im je bio Co u rundi 4 5 6, neznas koliko smo mi para sprasili za Co,neznas di smo makli srbe, neznas kuda su nestali Spanjolci, neznas sto se napravilo Poljacima.... Jos jednom ti ponavljam, nismo bezgresni, napravila se greska koju ni spomenia nisi, jer je ti nemozes viditi jer je ne razumis, ali sve ovo sto si ti napisa nema veze s vezom i svak ko imalo razumije kako stvari stoje ce se nasmijat na napisano.

dream cro
dream cro Day 2,206, 05:29

I za kraj neću više komentirati od ovoga "tu smo se i mi i oni istrosili ko majke...tu nema spora"

Ova konstatacija ti ne pije vode ovdje je jedina istina da smo se mi istrošili, a što se njih tiće oni su uglavnom pucali ff i par pojedinaca žešće.

Omjer snaga pokazuje da su oni mogli ponoviti sljedeći dan isti dmg, dok je za nas to vrlo upitno (mogli bi i mi ali bi uplatili Platou 100 puta više € nego oni)

Zdlemmy1
Zdlemmy1 Day 2,206, 05:40

opet si u pravu srbi imaju nevjerojatno velik ff http://prntscr.com/28mz4y

dream cro
dream cro Day 2,206, 06:26

Opet ili se praviš da ne razumiješ što pišem ili namjerno daješ takve odgovore.

Istrošeni srbi su jučer ispucali oko 25 milijardi dmg, istrošeni hrvati nešto malo preko 6 milijardi. I sad mi onjasni kako su srbi istrošeni.

Da bi dobili bitku protiv njih moramo se prvo samo ad bi nadoknadili neki normalni njihov dmg istrošit se dodatnih 19 milijardi dmg-a, a tek nakon tih 19 milijardi se ravnomjerno trošimo.

Također kad uzmemo podatak da preko 100 srba pravi tjedni dmg preko 200kk, dok isti dmg radi jedva 50 ehrvata jasno je ad taj tvoj SS o istrošenosti nema baš nikakvog smisla. Jbg i kod ratovanja je izuzetno bitna matematika i statistika.

TanGe LanGe
TanGe LanGe Day 2,206, 08:26

ko o cemu, njab (dream) o ratu
p.s. fail pokusaj za cp (po neznam vise koji put)

dream cro
dream cro Day 2,206, 08:30

sreca nije mi bitno što je rečeno nego tko je to rekao

alimilano
alimilano Day 2,206, 16:35

hmm i ipak ti nije uspija objasnit

Marko Klis
Marko Klis Day 2,207, 15:21

NAP sa Srbima i širenje u Aziji na Pakistan, Indiju i Iran!

berinnii
berinnii Day 2,207, 19:33

Ja igram za zabavu a to jel netko ima 10 ili 1 bonus briga me : D

lovric505
lovric505 Day 2,208, 00:54

dat grammar

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.