Ambient on/off
Join eRepublik

Köszönöm mindenkinek!

105 Day 472, 10:05 Hungary
Szegedet megint nem sikerült megszerezni. Románia presztízskérdést csinált belőle, hogy csakazértse győzhessünk - így akarnak minket kihúzni a PEACE-ből - és istenemre mondom, én személy szerint közel állok hozzá. Jöttek a tankok csak nem elegen és későn. Volt nagy grandiózus haditerv, amiben mi a blokkolás szerepét kaptuk és nem többet.

Köszönöm mindenkinek, aki ma ott harcolt, aki aranyat, fegyvert adott - mindenki leharcolta magát, tudom, láttam. Nem volt elég, még mindig elég, és ezt most ti is élőben láthattátok, mire képesek. Oda kell felnőnünk, és ez nehéz lesz.

Ne hagyjátok abba, ne keseredjetek el! Tegyünk meg együtt mindent, hogy felnőjünk, megerősödjünk, és mi nyerhessünk meg csatákat - bárhol, bárki oldalán vagy egyedül, mindegy, de az elsők mindig is mi leszünk - MAGYARORSZÁG.

Sose adjuk fel! Az út nehéz, hosszú, vitákkal és viharokkal terhes - de ezért játszunk! Ezért vagyunk itt, és az izgalmak, a nehézségek legyőzése adja a játék értelmét - egy sétamenetben semmi élvezet sem lenne!

Nem ígérek semmit nektek, hiszen nem tudok. De én eddig is, ezután is azért éltem, dolgoztam itt, hogy az ország jobb legyen. Ezután is ezt fogom tenni, bárhol, bárkivel, bárhogyan is. Ti is ezt tegyétek! Mindenki úgy, ahogyan a legjobbnak látja!

Hajrá Magyarország!

Jön még kutyára villamos!





I thank you all!

Again we could not get SGP - Rmania made a point there, fuelled by both pride and their wish to pull us out of PEACE - and by God I am close to it. Tanks came but not enough and not soon enough. There was a grand plan in which we only got the part of blocking them again and no more.

I thank you all who fought there. I saw many of you fighting with all you've got. It was not enough. Now you all could see how much is the difference, where do we MUST grow till. We have to reach that level and it is not easy - it will be hard.

Do not grow angry now and embittered! Do not leave the game frustrated! Difficulties are to be fought with and win over! Do everything to grow, to prosper until we too can fight like that. Do it with whomsoever, with whatever alliance or alone - but the first and main objective will always be: HUNGARY.

I cannot promise you anything now. I can only work further and do my best as I always tried to do - for the country, for us, for the game. You all shuld do the same - better our country in whatever ways you see the best.

Hooray Hungary!

.

 
Report comments
 
Tazsam
25
Tazsam Day 472, 10:06

nincsen

 
Feherlofia Koppany
37
Feherlofia Koppany Day 472, 10:07

Nincs miért elkeserednünk, tegnap széjjel TO-ztuk a világot, holnap el is foglaljuk!

Tanulj, fejlődj, erősödj!

 
Assyan
24
Assyan Day 472, 10:07

vote

 
subbidubbi
35
subbidubbi Day 472, 10:07

Majd legközelebb

 
Majmat
22
Majmat Day 472, 10:07

Csak vért, verejtéket és könnyeket ígérhetek.
Hail & Kill!

 
Mooga Jani
20
Mooga Jani Day 472, 10:08

Úgy van, bizzunk az indonézek sikerében. Akkor nem volt hiába...

 
VonBody
21
VonBody Day 472, 10:08

Szép volt mindenkitől! Lesz ez még jobb is

 
Wyvern73
24
Wyvern73 Day 472, 10:08

Nincs Hová Felnőni Quick! Előttünk Járnak (Rabolnak mert dolgozni azt nem szeretnek) És Gyorsabban fejlődnek + Övék az adminerő is.

Azért köszi!

 
Szekig
31
Szekig Day 472, 10:08

Ha bírjuk lóvéval még 3/4 ilyen csata s egy nagyon komoly hadseregünk is lehet.
No meg persze a 2frontos háborúnál, komoly taktikai elem az időzítés.
Nekünk mindenkit az uccsó órára kellett volna összeszedni fegyverrel. Mert így altathattunk volna kicsit, s a meglepetés nagyonnagy fegyver lehet. Én mint kiscsíra így látom ezt.
Fejlődni kell.

 
Fungar
29
Fungar Day 472, 10:08

Szép csata volt. Most pedig a tankokat küldjük az Indonézekhez. Ha ott nyerünk akkor még ez a vereség is belefér. Gazdaságilag fontosabb a terület mint Szeged. (Persze nem nekünk:( )
Nem baj kitartás.

 
BorgWarrior
24
BorgWarrior Day 472, 10:09

érdekes hogy mindig mi blokkolunk.(h*tler utolsó csatlósa mond nektek valamit ezzel kapcsolatban?) a nekünk való segítség 1:elmarad 2:szart se ér 3:már szart se érhet.

kicsit ki kéne verni a balhét hogy esetleg számoljanak is velünk mint katonai és gazdasági hatalommal nem?
ha pedig továbbra se számolnak velünk, és ugyanerre a szerepre kárhoztatnak, ideje lenne váltani...

 
Kavics78
21
Kavics78 Day 472, 10:09

Szomoru de ez van! Azert lehetett talalkozni roman oldalon is magyar nevekkel pl. Ari..., stb. Veluk mi lessz?

 
tomiii2582
25
tomiii2582 Day 472, 10:10

Csak azért se adjuk fel!

 
Glody Sanyiii
26
Glody Sanyiii Day 472, 10:10

1, ha mielőtt rendbejövünk jönnek a románok: mehetünk lakni dél-afrikába/megvédnek az mppk
2, ha nem jönnek, csakazért is csatát kell nyitni rájuk, indók hagy örüljenek. persze igazán fizethetik ez esetben, mert nem kicsi esélyt adtunk nekik.

akármi is jön, hátra lehet dőlni és mozizni, mert megtettük amit megkövetelt a haza

 
Rauko
23
Rauko Day 472, 10:10

Szerintem az elmúlt pár csatában rengeteget erősödtünk és ha nem áll le a harc, lesz hol erősödni, akkor a köv próbálkozást már nagyon megszenvedik a Románok és nem ők fognak győzni... Egyébként most Indonéziában szívnak, tehát a jó magyar szív megint besegített, mert azt a kb. 100e pontot amit itt ütöttek rajtunk, ha oda irányítják, akkor nagy lenne ott a gondjuk a szövetségeseinknek...

 
Carl Peters
27
Carl Peters Day 472, 10:10

Nyerünk volna talán:
ha néhány romániai magyar nem a falat építi
ha nem Burgenladot védik sokan
ha haza tudott volna jönni az egész Légió
Majd legközelebb
Hajrá eMagyarország, hajrá emagyarok!

 
FSix
25
FSix Day 472, 10:10

Wyvern73, exponenciális a fejlődés, ezért az index-hadsereg gyorsabban fejlődik, mint a románok.

 
Vadember
33
Vadember Day 472, 10:11

szep volt...en is koszonom a kozossegnek az utobbi orak napok sikeres osszefogasat. Ugy erzem mi megtettuk ami tolunk tellett, lesz ez meg jobb is

 
reebeezlee
44
reebeezlee Day 472, 10:11

Jöjjön az a villamos! Annál jobban fog esni mikor kisiklik.

 
Zotmund
42
Zotmund Day 472, 10:12

Hát én nem adom fel, amíg a harcmezőn vagy trükkösen nagyon ki nem cs...ünk a románokkal. Mások is tartsanak ki.

 
Dunedan
26
Dunedan Day 472, 10:12

Hajrá Magyarország! következőnél győzünk

 
BorgWarrior
24
BorgWarrior Day 472, 10:12

előbb lefelejtettem:

mi mindig erőn felül segítünk (lásd a 3 ellenTO), nekünk meg csak látszatsegítség jut. jó ez így nekünk?nem. AKTÍVABB, ÉS HATÁROZOTTABB külpolitika kell, hogy ne csak mi teljesítsünk.

 
N4gYm4Ci
23
N4gYm4Ci Day 472, 10:12

én is gratulálok mindenkinek, meg magamnak is...

hass, alkoss, gyarapíts, s a haza fényre derül!

 
tkiller
25
tkiller Day 472, 10:13

nincs wellnessem,nincs pénzem, nincs kajám. A PEACE-re haragszok.
nah de mindegy.. Back to the work!

 
Hawkee
32
Hawkee Day 472, 10:14

"Jön még kutyára villamos!" Kutyára... az... Románra Lehet kicsit genyó voltam most, de kikívánkozott.

 
Egyesult Peksegek
Or
Egyesult Peksegek Day 472, 10:14

Szekig: sztem ennek a csatanak nem az volt a celja h elaltassuk aztan az utolso oraban szetbombazzuk oket, hanem pont hogy rajuk ijesszunk es minel tobb penzt es energiat oljenek bele hogy megvedjek SGPt, hogy aztan Sziberiaban holnap gyozhessunk

 
miraculum
26
miraculum Day 472, 10:14

szerintem nagyon közel voltun...ki tudja, ha nincs burgenland... de le a kalappal mindenki előtt az elmúlt 24 óráért! fantasztikus volt.

 
XDJani
21
XDJani Day 472, 10:14

Ez a sok kis tökmag előbb fog borsmaggá nőni, mint ahogy azt az ő szőrös dinnyefejük gondolná...

 
Hawkee
32
Hawkee Day 472, 10:14

"Jön még kutyára villamos!" Kutyára.. Az... Románra. Tudom kicsit genyó voltam most, de nagyon kikívánkozott.

 
Hawkee
32
Hawkee Day 472, 10:15

"Jön még kutyára villamos!" Kutyára.. Az... Románra. Tudom kicsit genyó voltam most, de nagyon kikívánkozott.

 
Iscream
24
Iscream Day 472, 10:15

Kíváncsi lennék az új elnökünk terveire!
Reggel óta semmit nem hallani róla/tőle

 
mintaka
23
mintaka Day 472, 10:16

Sajnos Kavics78 - nak igaza van! Nem csak, hogy a nev magyar, meg magyar zaszlo is az avatarja... szomoru, vagy a tudatlansaga, vagy a sajat nepe elleni gyulolete...

 
Kmerse
40
Kmerse Day 472, 10:16

És a PEACE mikor fog végre valamit tenni is értünk?!

 
Antonius Arrabona
29
Antonius Arrabona Day 472, 10:16

Visszatérünk!

 
BorgWarrior
24
BorgWarrior Day 472, 10:16

egyetértek hubával.

 
spafinger
29
spafinger Day 472, 10:16

vote

 
Rozsgyi
34
Rozsgyi Day 472, 10:16

Szép volt!
Bár gyengék, és tapasztalatlanok vagyunk, most először megmutattuk a románoknak, hogy mindent mozgósítaniuk kell, ha le akarnak majd győzni minket!

 
julianusbarat
21
julianusbarat Day 472, 10:18

A villamos tele kell legyen peace-es tankokkal, és akkor sínen vagyunk. Az üres villamos mit sem ér, csilingelhet hiába, amerre jár...

 
Zoli
45
Zoli Day 472, 10:18

Koszonom mindenki segitseget - hundaob, Z Corp, Morreau, Kampec!

Kovetkezo alkalommal meg erossebbek leszunk!

 
Karpat-Medence
25
Karpat-Medence Day 472, 10:18

POWAAA!!! Addig játszok amíg Bukarest nem magyar falu!

 
Szotyi88
37
Szotyi88 Day 472, 10:19

Én is bízom abban, hogy nemsokára visszafoglaljuk. Viszont azzal télleg kellene valamit kezdeni hogy ne 14-15 fornit legyen q1-es fegyver harc idejen, kéne csinálni valami állami q1es fegyvergyárat csinálni a kicsiknek.

 
axleph
20
axleph Day 472, 10:19

Hááát néztem a harcokat vagy 2-3 órán keresztül.Egyszerűen nem nőttünk fel a feladathoz.... ennyi történt. Nem baj,nem gond. Lesz ez jobb is,idővel.

 
Nordberg
23
Nordberg Day 472, 10:20

Én azt marhára nem értem, hogy fordulhatott elő, hogy 0:00:01-nél állt az óra, a secure szint alatt volt a mutató, csak magyar oldalról jöttek az ütések, és mégis emelkedett a fal.

Épphogy csak a secure szint fölé.

Komolyan mondom, én abbahagyom ezt a játékot. A románok kénye kedve szerint alakul az egész, úgy csalnak, ahogy akarnak.

Milyen műsor már ez?

 
Qzole
24
Qzole Day 472, 10:20

FSix, csak egy kis javítás, logaritmikus inkább fejlődés, nem?

 
Tibigrafix
36
Tibigrafix Day 472, 10:20

Jók voltunk, de még két fokozata van ennek: Jobbak és a Legjobbak.
Ezt a két fokozatot kell még elérni. A létszámunk megvan, már csak egy kicsit figyelmesebbnek kell lenni, és akkor ütni nagyot, amikor kell.
Most az összefogáson múlik minden, ezért kérek mindenkit akinek van lehetősége, ezzel a témával írjatok cikkeket, hogy belevésődjön az emberek tudatába hogy csapat vagyunk, sőt egy egész ORSZÁG.
Csak így tovább!

Hajrá Magyarok!

 
Noel Guns of Brixton
25
Noel Guns of Brixton Day 472, 10:20

de legalább egy combino legyen
SZÉP VOLT MAGYARORSZÁG!
nem hagyjuk amgunkat, drága volt ez a románoknak és lesz is!
GOGO INDOS!

 
Qzole
24
Qzole Day 472, 10:22

Nordberg, ha az idő lejártával a secure szint alatt, és a conquer szint között áll a csata, akkor addig folytatódik amíg egyik irányba el nem dől.

 
Zotmund
42
Zotmund Day 472, 10:22

Tényleg, Burgenlanddal mi lesz?
Ez így "secured" ha így megy tovább.

 
Mahala Tade
25
Mahala Tade Day 472, 10:22

Ez brrutális volt! Nem hiszem el, ha nem látom.. 8O
Kár érte, de azért az idő nekünk dolgozik!!
(csak valahogy a szövetségeseink nem:F)
Pénzt! Paripát! Fegyvert!

 
BorgWarrior
24
BorgWarrior Day 472, 10:23

rains: szívemből szóltál, én is ezt akartam a magam szerény eszközeivel leírni.

 
Feherlofia Koppany
37
Feherlofia Koppany Day 472, 10:26

Szotyi, kb 1600 állami Q1 ment ki 6 hufért

Több cég kell, több nyersanyag külföldön.

Ez az index generáció feladata!

 
Rains
30
Rains Day 472, 10:26

BorgWarrior: bocs, közben kitöröltem, mert találtam benne egy félreérthető részt. Mindegy.

Arról írtam, hogy semmi előnyét nem látom a PEACE-nek, legyen folyamatos szövetségünk az indonézekkel, és azzal kössünk csak MPP-t, aki ténylegesen segít is, és annak mi is fogunk. Hamarosan nagyon értékes lesz, hogy a magyarok ki mellé állnak!

 
Eva Online
38
Eva Online Day 472, 10:26

Szép volt, legközelebb meglesz!

 
Arandor
19
Arandor Day 472, 10:26

Így van! szép volt!
Csak így tovább!

http://www.youtube.com/watch?v=VJq9GwxHJQk

 
Hungaricum Organicum
Or
Hungaricum Organicum Day 472, 10:27

..azért remélem mindenki tisztában van vele:

- minden nap eddzés,
- minden nap munka max wellnessel, MAGYAR cégekben
- állam részéről tartalékok felhalmozása

..és ami még nagyon fontos, a szervezés:
- kisebb, összefüggő, vezetővel ellátott csoportok létrehozása, mind munka, mind katonai szinten. Válsághelyzetben az a pár felelős ember ha megszakad se tud 2-3 ezer embert irányítani, mindennel ellátni amire éppen szükség van (infó, fegyver, repjegy stb.)

Szervezésben kell utolérnünk magunkat.

 
Cirbolya
34
Cirbolya Day 472, 10:27

Indóban is ütnek magyarok sűrűn, de keveset
De ütnek/ütünk és ez a lényeg
Lassú víz partot /akarom mondani falat/ mos

 
szabtam
20
szabtam Day 472, 10:28

International Latest Events:

"Southern Great Plain was secured by Romania in the war versus Romania"

Csekélyke nyelvtudásomat összeszedve, ez a külföldiek számára annyit tesz, hogy a románok megvédték Szegedet a románok ellen. Akkor minek jöjjenek ide segíteni? A románoknak? A románok ellen? Ez így Nekik tökéletes... Amíg "egymást írtják"...

 
Agresszor
25
Agresszor Day 472, 10:28

Én meg is vettem a 6 forintos fegyót köszi!

 
Nordberg
23
Nordberg Day 472, 10:29

Qzole,

0:00:01-nél ott állt.
Vagy 2 teljes percig.
Amíg el nem érte a no mans landot

 
DonVitoPedjone
30
DonVitoPedjone Day 472, 10:30

wouldn`t it be better if you were in ATLANTIS and Hungary and Romania were allies?
enough of this useless fighting. CUt a deal and let`s prosper together

 
szabtam
20
szabtam Day 472, 10:30

Khmm... Nem tudom ki mennyire figyelte, de vagyunk páran, akik ma valamiért nem tudtak ma élelmet fogyasztani... Ergo automatikus wellness-t nyerni.

 
Mahala Tade
25
Mahala Tade Day 472, 10:32

Egész egyszerűen a románok hatalmas gazdasága söpört el bennünket, amivel azt az irdatlan mennyiségű goldot bele tudták pumpálni az embereikbe.. Ehhez nekünk még sok idő kell, addig meg visz a lelkesedés.

 
Qzole
24
Qzole Day 472, 10:33

Nordberg, nem az elfoglalt szint akkor van, ha a fal mínuszban van, és sajnos nagyon nem ott volt addigra... ha az óra meg kiakad, akkor szerintem gyorsan nyisd meg a csatát új lapon.

 
Nordberg
23
Nordberg Day 472, 10:34

Qzole,

Nem érted, amit mondok.
Teljesen tisztában vagyok a szabályokkal, hidd el.

Nem fejtem ki még egyszer.

 
Von Seelard
31
Von Seelard Day 472, 10:34

It would be definately better, only problem is that Romania is holding nearly all the hungarian territories, and they are not in the mood to give them back, even at the cost of risking Western Siberia.

 
Hungaricum Organicum
Or
Hungaricum Organicum Day 472, 10:35

...és még abban sem lehetünk biztosak, hogy csak annyi aranyuk van, amennyiért megdolgoztak.

..ahogy a választásokon is "billegett" kicsit a dolog..

 
somogyifaszagyerek
39
somogyifaszagyerek Day 472, 10:36

Szép csata volt! Sajnos a hadizsákmány elmarad, de miénk a tapasztalat. És különben is "jobb a tűzben égni, mint ázni a hugyban"! Én ezt vallom!!!
Gratulálok magunknak, köszönöm a segítséget amit kaptunk!
De ezentúl csak olyan szövetséget ápoljunk, amelyre számíthatunk.

 
Hungaricum Organicum
Or
Hungaricum Organicum Day 472, 10:37

...mindegy, a célt kitűztük, a feladat adott, innentől vegye komoly munkának mindenki a napi tennivalóit

..na meg ó lenne, ha újságot is olvasna mindenki..

 
Qzole
24
Qzole Day 472, 10:37

Nordberg akkor egyszerűen nagyon kiakadhatott nálad, már vagy 1 órával csata befejezte előtt bőven pozitívban volt a fal, nézd meg http://www.erepublik.com/en/article/aki-lemaradt-a-csat-r-l-748265/1 ezt a cikket, itt van szinte percre lebontva mi történt, és nálam is ez történt.

 
Akos-Land
25
Akos-Land Day 472, 10:39

Feherlofia Koppany!
Ez igaz, de kéne egy pár konkrét utasítás hogy mit csináljanak pontosan.
Sokan csak tengenek itt cél nélkül, ha harc van akkor harcolnak és ennyi. Valami célt kéne kitűznie mindenkinek. Persze ehhez ajánlott utakat kéne kijelölni. Láthattuk a választásoknál, hogy bízunk a vezetőinkben, ha azt mondják ezt tegyük mert ettől jobb lesz az országnak megtesszük!

 
Sagramor
28
Sagramor Day 472, 10:41

hass, alkoss gyarapíts, s...

 
Nordberg
23
Nordberg Day 472, 10:48

Qzole,

Én egy szóval sem említettem a conquer szintet, hogy el kellett volna foglalni most Szegedet.

Azt reklamálom, hogy a csatának folytatódnia kellett volna, mert 0:00:01-nél még a secure szint alatt voltunk, a border area-ban és én akkor azt láttam, hogy már csak magyar oldalról záporoznak az ütések. És mégis emelkedett a fal és röviddel azután, hogy nomanslandra ért vége lett a csatának.

Lehet, hogy az én netemmel van gond és mások máshogy látták, én ezt láttam. És mérgelődtem.

Most pedig elszívok egy cigit, pedig szilveszter óta nem dohányzom.

 
Nowherman
26
Nowherman Day 472, 10:48

Szép volt fiúk lányok. Erődemonstrációnak nem volt rossz. Viszont beletelhet 4 hónapba, hogy katonailag is reális sanszunk legyen szövetségesek nélkül is akár. Addig türelem kell meg kitartás, és folyamatos tesztelése a románoknak, előbb utóbb elfognak fáradni.

 
Fjudit
23
Fjudit Day 472, 10:50

A mi oldalankun van az igazság, de botunk is van hozzá!!
"Ludas Matyi"

 
Istvan Miklos
24
Istvan Miklos Day 472, 10:50

Tőlem lehetünk ATLANTIS tagok, csak akkor annak legyen meg az ára. Magyarország egy vasban, olajban gazdag régió.

I don't mind if we would be an ATLANTIS member, but that costs a lot.
Hungary with a high iron, oil region.

 
Bo2gie
26
Bo2gie Day 472, 10:51

én azért már unom a vesztett csatákat
vote ment

 
LiquidNitrogen
26
LiquidNitrogen Day 472, 10:54

Sziaztok!
IRL mikatt nem tudtam ma még harcolni.
hová menjek ütni? Burgenlandba vagy Indoba? repjegy van...
L.N.

 
nrvn
21
nrvn Day 472, 10:59

Bo2gie - mindig lesznek vesztes harcok, még ha Atlantis tagok lennénk, akkor is. Ez a játék velejárója el kell fogadni.

Engem speciel nem zavart, hogy kikaptunk, persze egy picit lehangol a dolog, de az idö nekünk dolgozik érzésem szerint. Nem kell feladni és idövel lesöpörjük a Románokat a térképröl

 
Nordberg
23
Nordberg Day 472, 11:05

I.M.

Magyarország az ATLANTIS-ban?

Ez elég életszerűtlenül hangzik azért?
Ha a románok lesznek a PEACE-ben esetleg

 
Aayla Secura
23
Aayla Secura Day 472, 11:15

Hát, amíg ennyi összeharácsolt és összeTO-zott pénze van eRomániának, addig nem lesz könnyű dolgunk. Érdemes összehasonlítani az arányokat:

http://www.erepublik.com/en/citizen/donate/list/1267102/1

http://www.erepublik.com/en/citizen/donate/list/10647/1

 
Aayla Secura
23
Aayla Secura Day 472, 11:16

Viszont XP-ben szépen jövünk föl, már lehagytuk az olaszokat is:

http://www.erepublik.com/en/rankings/countries/1/1

 
Hasfejleszto Jack
32
Hasfejleszto Jack Day 472, 11:18

Szerintem nem lenne móka Atlantisnak lenni. Ki lenne a méltó ellenfél?

 
Zoli84
32
Zoli84 Day 472, 11:20

ne akarjunk mi Atlantis tagok lenni. A PEACE ugyanugy az otthonunk mint a régióink.

ha az Atlantisba átszállnánk olyan lenne mintha elcserélnénk Győrt meg Fehérvárt teszem azt Brüsszelre és Flandriára...

 
vadmarha
20
vadmarha Day 472, 11:23

A jövő a miénk.

 
Noel Guns of Brixton
25
Noel Guns of Brixton Day 472, 11:35

fel kéne hívni a csányisanyit,
kipengethetne nekünk úgy 100db 80as goldboxot:D

 
TerranceG
22
TerranceG Day 472, 11:52

Gratula a kormánynak, a minisztereknek és minden szervezőnek. A tegnapi napi szervezett TO-k és a harc kiváló szervezéstől és csapatmunkáról tett tanúbizonyságot. Sokat fejlődtem és tanultam.
Hajrá!

 
Szeklerman
24
Szeklerman Day 472, 12:36

Fo az optimizmus, az ido igenisnekunk dolgozik. Nyitni kell megint a frontot es utni ha puszta kezzel is, hogy fejlodjon a sereg es fogyjon a roman penz. Minket nem tudnak elfoglalni mert akkor ki TO-zuk oket a birodalmukbol, igy csak akkor veszthetunk ha feladjuk.
Az meg nem lenne magyarhoz melto, ugye jol gondolom?

 
Roronoa Zoro HUN
23
Roronoa Zoro HUN Day 472, 12:44

Szép volt gyerekek! Ezen az úton kell tovább haladnunk és jönni fog a siker!

Apropó, egy új szövetség viszont nem lenne hülyeség (mondjuk amcsikkal, indonézekkel, németekkel, stb.)

Éljen a forradalom, éljen Magyarország!

 
Re_Niew
39
Re_Niew Day 472, 12:46

Hát ezek után nagyon remélem hogy az indonéz és az rw harc sikerrel jár. Mindenesetre tényleg félelmetes, hogy az utolsó másfél órában csúnya tízezreket építettek vissza.
Hajrá Magyarország!

 
DarchAngel
30
DarchAngel Day 472, 13:52

Nem félelmetes, ennyit tudnak.
Részemről megyek haza, mihelyst tudok, nincs kedvem tovább erősíteni a román gazdaságot a munkámmal.
Otthon majd lesz valami, de legalább mehetek a saját országomért...

 
bullfrog
25
bullfrog Day 472, 14:33

lofas...

 
CanTRo
25
CanTRo Day 472, 14:46

jó csata volt, semmiképp sem volt hiába, ezzel is fejlődünk, és láthatjátok ti is hogy alig több mint 1 hete még 200 ezres falat túrtak elénk a románok, most azért már közel sem ilyen a helyzet.
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

 
allegretto
23
allegretto Day 472, 15:11

Jó volt ez.Majd erősödünk még és keresünk több pénzt,fellendítjük a gazdaságot,aztán sikerülni fog.Addig Románia hátha szerez még magának pár ellenséget.

 
Von Seelard
31
Von Seelard Day 472, 15:15

Viszont a szövetségi rendszeren tényleg lehet hogy el kéne gondolkodni, mert most csak arra kellettünk, hogy kicsit lekössük a romànokat. Sokan nem kevés energiàt tettek bele, és nagyon sokat tettünk a PEACE-ért. Ök ezt gyakorlatilag semmivel sem viszonoztàk. Még uj vagyok, de ahogy olvasok régi hireket és vetrànok tapasztalatait, eddig mindig mi jàtszottuk a palibaba szerepét a szövetségünkön belül. Ha mi csak adunk, és nem kapunk, ugy nincs értelme, viszont több mozgàsterünk lenne kivül.

De ezt a külügy jobban tudja valoszinûleg. Viszont Quicksilver is panaszkodik a szövetségre, tehàt nyilvàn van benne valami.

Magyarorszàg ha katonailag még nincs is az legfelsô élmezônyben, a szavazàsoknàl TO-kat tudunk véghezvinni és megakadàlyozni, és az is van olyan fontos mint a haderô. Ezért igenis a sarkunkra kéne àllni, és kérni is ellenszolgàltatàst a segitségünkért. Ha meg tojnak rànk, akkor majd megnézhetik ki védi ki a következô romàn TO kisérletet pl franciaorszàgban.

 
Kerecsen
23
Kerecsen Day 472, 15:35

Felvidéken egy kis gyakorló támadás?

 
varvizib
21
varvizib Day 472, 15:35

Már nem azért, de szerintem nincs szégyenkezni valónk. A múltkor 200 ezres falat építettek a románok, most - igaz, ezúttal az indonézekkel is hadakoztak egy időben - már csak kicsivel múltak minket felül.

A következő alkalomkor pedig le fogjuk nyomni őket!!! (Ha mégis megmenekülnek valahogy, akkor az nekik igen sok aranyba fog fájni!)

 
Von Seelard
31
Von Seelard Day 472, 16:15

Egyébként olyan a szitu, mint 500 éve a törökök ellen. Mindenki becsülte a magyarokat, europa védôbàstyàjàt a törökkel szemben, de segiteni azt màr nem akarodzott, sôt inkàbb hàtba is tàmadtak akkor minket. Most török helyett eRomàn van, europa helyett Peace.

Történelmileg a szomszédos németajku orszàg tette meg a hàtbatàmadàst, és most (a burgenland miatt kialakult helyzet miatt is) megintcsak a németektôl félhetünk, hogy kinek az oldalàra àllnak végül.

Tetszik ez a jàték

 
ShueShue
24
ShueShue Day 472, 19:03

Megegyszer:


"Az anarchia, közhelyesen káosz és zűrzavar. Az anarchia eredeti jelentése persze ennél több. Hatalom és szervezett irányítás nélküli állapot. Az anarchia híveinek elvei: senki sem uralkodhat a másik emberen, a béke, az egyenlőség és a szabadság. Eleve "bűn" az, ha néhányan uralkodni akarnak akár, csak egy emberen is, hiszen senkinek sincs joga mások felett rendelkezni, másokat elnyomni. Hatalom, uralom, erőszak. Az anarchisták szerint ezek összetartozó fogalmak, amelyek az ember szabadságát korlátozzák. A hatalmat nem megváltoztatni, hanem megszüntetni kell. És ha azt vesszük, akkor minden emberben megvannak az anarchista jellemek. Nem örülünk annak, ha adót szed az állam, az önkormányzat, ha mások szabják meg mit kell tennünk, mikor, meddig kell dolgoznunk, ha beosztottként naponta eltűrjük a főnökünk parancsolgatásait. Felháborodásunk esetleg tiltakozásunk az anarchista lázadás egy nagyon gyenge formája, ami nem tudatosan anarchisztikus, nem is tudunk róla, mégis alkalmazzuk."

Ide is bemasoltam...


En meg mindig azt mondom, hogy liberaldiktatura...

 
Thomka
21
Thomka Day 473, 23:15

Nincs miért elkeseredni!
1. ez egy játék.
2. egyre jobbak vagyunk!

 
hulioszezar
23
hulioszezar Day 473, 00:12

Vesztettünk...

Miért?
1. Nem megfelelő kommunikáció. A kormány nem kommunikálta hol mikor kell harcolni (pl nem Burgenlandban).
2. Burgenland ügyében. Mások érdekeinek (lásd Németországnak tett ígéret betartása) a MAGYAR érdekek elé helyezése. A kormányfő hol kommunikálta azt le ot nem kell harcolni. Ráadásul ha nép meg akarta tartani Burgenlandot talán a nép érdekeit kellene előtérbe helyezni külhatalmak kiszolgálása helyett.
3. Nem vagyunk elég fejlettek, de nem is leszünk ha folyton csak a legerősebbel csatázunk, esélyünk sincs. Ez olyan mint a II. VHban nekimentünk a ruszkiknak mi lett a vége.
4. Presztízst csinálunk Romániából pedig mienk lehetett volna Ausztria Szlovákia. De mi fejjel megyünk a falnak.

Azért reménykedem de ez szerintem nem fog menni, bér ne legyen igazam.