Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Gerbiam savo valstybę?

Day 2,145, 05:52 Published in Lithuania Lithuania by Nukainotas

Šiandien maigom iphone, skaitom delfi ir maximoj perkam čipsus, visiškai nereikia bijoti, kad išėjus į gatvę, kas nors nušaus, arba kad į namus ateis okupantai ir išprievartaus šeimos narius, o paskui išveš į Sibirą arba koncentracijos stovyklą. Niekas neuždaro į dujų kamerą, neverčia slėptis miškuose ir badauti, esame sotūs, saugūs ir patenkinti.

Bet juk taip nebuvo visada. Dar visai neseniai Lietuva gyveno nacių ir sovietų košmare, kurio sukelto skausmo ir žalos savo kailiu to nepatyręs žmogus nėra pajėgus suvokti.

Daug Lietuvos žmonių kentėjo, liejo kraują, atidavė savo gyvybes. Nesveikų ir iškrypusių protų sukurtas teroras pasauliui, tame tarpe ir mūsų šaliai pakenkė tiek, kad pasekmes jausime dar ilgai. Kodėl šiandieninėje Lietuvoje yra pakankamai daug korumpuotų valdžiažmogių, vagių ir kitokio plauko nusikaltėlių?

Pasižiūrėkit į LR Seimą - vienas išgėręs muša žmoną, kitas pagautas girtas už vairo, trečias nuteistas baudžiamojoje byloje ir t.t. Kodėl taip yra? Juk seimo nariai — tautos išrinktieji, turėtų būtų geriausi iš geriausių, spindintys pilietiškumo pavyzdžiai, sąžinės bokštai! Bet toli gražu. Na, visų įvardijama priežastis skamba šitaip - „sovietinis mentalitetas“, kuris dar labai gajus mūsų visuomenėje.

Asmeniškai manau, kad prie to labai prisidėjo ir tautos trėmimai - juk visus šviesiausius, mąstančius, inteligentiškus žmonės gaudė, žudė ir trėmė. Stalinui nereikėjo tokių žmonių okupuotoje šalyje, todėl čia liko tik išdavikai ir persimetėliai. Kitaip tariant, Lietuvos intelektas, sveikas protas ir šviesi ateitis buvo brutaliai sunaikinta. Šiandien daugelis yra palikuonys tų, kurie nekėlė grėsmės sovietiniam režimui, o atvirkščiai - prisitaikė ir bujojo jame, pamynę savo sąžinę ir Tėvynę. Tad šiuolaikiniai lietuviai dar yra gerokai persisunkę to klaidingo auklėjimo ir supratimo, juk jie neturėjo šanso gauti normalų auklėjimą ir išsiugdyti sveiką mentalitetą.

Visa tai suvokdami, mes privalome gerbti savo Tėvynę. Tėvynė tai ne degradavę seimo nariai, ne atlyginimų dydis ar benzino kainos. Tėvynė - tai viskas, kas buvo, yra ir bus gero ten, kur mes gyvename. Net jeigu atrodo, kad nieko gero nėra. Ypač, jeigu to gero trūksta, mes privalome to siekti ir už tai kovoti, kol galų gale susikursime tą gerovę ir ryžtingai šalinti iš kelio visus, kurie mėgina tam sutrukdyti.

Gerbdami savo istoriją ir praeitį, negalime toleruoti Tėvynės niekinimo, demonstruojamos nepagarbos jai. Man, kaip ir kiekvienam tikram patriotui, kiekvienas avataras su sovietine, arba nacių atributika, kiekvienas nick'as, su užuominomis į sovietų/nacių monstrų vardus yra lyg spjūvis į veidą.

Raginu visus, o ypač aktyviai dalyvaujančius eLietuvos valstybės veikloje gerai pagalvoti ir nuspręsti, ar norime leisti tokiems asmenims atvirai ar užslėptai tyčiotis iš Tautos istorijos, niekinti valstybę, provokuoti šalies piliečius pramogos dėlei.

Visiškai nesvarbu, jei užuominos yra netiesioginės, o užslėptos (tiesioginės greitai gauna ban'ą iš žaidimo administracijos).

Gerbiantis savo Tėvynę ir jos piliečius žmogus pasitaisytų, net jei visai to nenorėdamas, netyčia sukeltų kitiems mintis apie demonstruojamą nepagarbą tautai, bet dažniausiai yra akivaizdu, kad asmuo visiškai sąmoningai pasirinko nick'ą ar avatarą su tam tikromis aliuzijomis ir ketinimais provokuoti ir skaldyti tautą bei gardžiai pasijuokti iš visko, kas tikriems lietuviams yra šventa.

Ar mes leisimės, kad iš mūsų tyčiotųsi ir toleruosime tokius asmenis, ar vieningai pasakysime NE ir leisime aiškiai suprasti, jog valtyje nepageidaujami keleiviai, kurie valties dugne bado skyles?

Šiuo straipsniu noriu patikrinti, ar daug čia yra mūsų, tikrų lietuvių, dar nepraradusio ryšio su Tautos samprata ir esme.

Siūlau visus asmenis, kurie savo įkeliama bet kokios formos informacija demonstruoja nepagarbą Lietuvos valstybei, atriboti nuo bet kokio dalyvavimo valstybės veikloje - nuo postų seime, vyriausybėje iki dalyvavimo KM renginiuose. Taip pat raginu visus eLietuvos piliečius nebendrauti (visiškai ignoruoti) tokius asmenis, neturėti su jais jokių verslo ar kitokių reikalų, nepirkti jų prekių market'e ir t.t.

Jei PRITARIATE tokiam požiūriui, komentaruose parašykite „Pritariu“. O jei nepritariate, būkite malonūs ir argumentuokite savo nepritarimo priežastis. Tokiu būdu pamatysime, kokia mūsų gretose vyrauja nuomonė šiuo klausimu.

Prašau bendrauti mandagiai, susilaikyti nuo neapykantos ir kaltinimų. Spręskime reikalus konstruktyviai, nenukrypdami į priekaištus vieni kitiems, kurių pabaigoje niekas nebūna išspręsta, o problemų krūvelė tik padidėja.

Nukainotas

 

Comments

Nerolat
Nerolat Day 2,145, 06:03

Pritariu.

Archi tektas
Archi tektas Day 2,145, 06:06

Pritariu. Šį žaidimą verta žaist vien tik dėl mažumos protingų žmonių. Tikiuosi, kad tokių čia tik daugės!

Lurk
Lurk Day 2,145, 06:06

o pvz bano gavimas cia yra nepagarba, ar viskas gerai su tuom?

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 06:09

Ban'as išsprendžia problemas, o kai neišsprendžia, tai būtų gražu, kad spręstume jas patys.

Lurk
Lurk Day 2,145, 06:12

o koks tavo pirmasis nikas buvo ir ar jis tik nera banintas?

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 06:21

Lurk, aš esu prieš bet kokį sukčiavimą žaidime, mano akimis sukčiautojas automatiškai pralaimi prieš visus ir save, net jei jis susikrauna turtus ir negauna ban'o. Man niekas detaliai nepaaiškino, už ką mano pirmas account'as gavo ban'ą, galiu tik spėlioti, jog buvau nubaustas už patirties šiame žaidime stoką, kai pamatęs market'e pigiai parduodamą įmonę, ją nusipirkau ir tik gavęs ban'ą, pagalvojau, kad ta įmonė, ko gero, priklausė sukčiams, kurie ją įgijo neleistinu būdu ir per marketą galimai mėgino perduoti kitam account'ui. Dar klausimų turi?

Lurk
Lurk Day 2,145, 06:25

na taip visi nekalti, gliookas irgi nemultino, hyperis irgi nemultino

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 06:28

Lurk, šis klausimas neišsprendžiamas - aš negaliu prisipažinti dėl to, ko nepadariau, lygiai kaip tu negali patikrinti, ar aš sakau tiesą, ar ne.

Lurk
Lurk Day 2,145, 06:33

nu, bet lygiai tokiu paciu principu tu kazkodel tarkuoji asmenis su tau netinkaciais nikais, nors jie gali reiksti begale kitu reiksmiu, tu renkiesi pacia blogiausia. tai lygiai taptas ir gaunasi, kad tu multis, jei jie valstybes priesai kazkokietais..

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 06:51

Lurk, kaip suprantu, kalbi apie asmenis Adolf.H ir Heinrich.H ir todėl pasakysiu, kad ilgą laiką galvojau, kad yra galimybė, jog Adolf.H sutapimas tik atsitiktinis, o Heinrich.H net nesusiejau su Himeliu, bet po Lariox straipsnio ir po to, kai seimo chat'e pats įsitikinau, neliko abejonių dėl šių veikėjų tikslų, protinio lygio ir nick'ų pasirinkimo intencijų. Ir mane, kaip lietuvį, tai žeidžia.

TheUnit pararam
TheUnit pararam Day 2,145, 12:52

priklausomai del ko ban, jeigu kaip as, gavau ban uz nieka, nes jokiu multi acc neturejau, tik tiek kad kelioneje pasikeite kelis kartus ip, tada koks cia izeidimas...

TomasDM
TomasDM Day 2,145, 06:10

Pritariu

Respublick
Respublick Day 2,145, 06:17

Na asmeniškai norėtųsi pritarti, bet jeigu teisingai pamenu konstitucijoje yra įrašyta, kad visi žmonės yra lygūs, taigi abejoju ar tavo iškeltos idėjos dėl tokių žmonių apribojimo galėtų būti įgyvendintos

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 06:26

Tai pagal tave kitą žmogų nužudęs asmuo turi lygias teises, kaip ir visi kiti likti laisvėje ir nebūti baudžiamam? Lygybė tai reiškia, kad visi lygiai atsako už savo veiksmus, o ne tai, kaip tu interpretavai savo komentare.

Povilas1989
Povilas1989 Day 2,145, 06:59

Esmė, kad tu jų nickus irgi tik interpretuoji pagal save, kas iš esmės jokios kaltės neįrodo.

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 09:05

1. Abu nick'ai vienodo stiliaus - Adolf.H, Heinrich.H;
2. abu NACIONALISTŲ partijoje;
3. abu sutartinai trolina, provokuoja ir dergiasi.

Gal tai nėra neginčijami įrodymai, bet parodyk man sveiko proto žmogų, kuris netiki, jog nick'ai reiškia būtent tai, ką visi ir galvoja ir kad tai nėra sąmoningai pasirinktas būdas pramogauti, nusispjaunant į savigarbą ir pagarbą kitiems?

ZygaLTU
ZygaLTU Day 2,146, 01:06

1. Abiejų jų nickų kilmę gali sužinot paklausęs. Jiems, kiek žinau, tai nesisieja su tais dviem, su kuriais siejasi tau.
2. So?
3. Gerai, tarkim HH paliekam, bet kur tau Adolis trolinosi pastaruoju metu?

Tai, kad nickai turi kažkokių panašumų dar neįrodo, kad taip ir yra. Nes jei įrodytų, tai jie jau su banu sėdėtų. Bet kaip matai adminai irgi nemato jokių tiesioginių sąsajų.

Funnyte
Funnyte Day 2,146, 06:29

Žyga, ar tu bent pats tiki tuo, ką sakai?:] Čia dėl 1 punkto.

LTU Ernestas
LTU Ernestas Day 2,147, 02:29

Pagal trečią punktą atrodytų, jog Žygai žaidimai su mute eSeime yra priimtini ir tai ne trolinimas.

TheUnit EmuSV
TheUnit EmuSV Day 2,145, 06:17

Pritariu

Nacionalistas
Nacionalistas Day 2,145, 06:20

Ignoruoti tuos, kurie kitokią istorijos viziją, negu tamstos?
Jo, visi gyvuliai lygūs, bet kai kurie - lygesni.

O kas liečia mokslinius tyrimus, tai tarkime T.Kavolio dokrarantūroje "dešniosios grupuotės Lietuvoje" yra išvada, jog nacių simbolikos naudojimas neretai yra antikomunistinis ženklas. Šiems laikams turbūt tikrų, jog tai yra pasipriešinimo simboliai. Naudojama tai, kas sukelia alergiją "laimėtojams".

Ką sąjungininkai darė Dresdene?
Kodėl sąjungininkai gražino politinius kalinius, pabėgelius - Stalinui, ty į mirtį?
Hitleris, Stalinas, Čerčelis - dar nemažas klausimas yra, kurie iš jų padarė mažiausiai nusikaltimų žmogiškumui. Tuomet reikėtų baninti ne vien dviejų - Stalinio, Hitlerio atvaizdus ir simbolius, tačiau ir JAV bei anglų. Bei dar kalno kitų valstybių. Juk jie buvo sąjungininkai su Sovietais. Taip pradėsime ilgą žaidimą.

O ar tamsta bandėte paklausti, kodėl jie naudoja tokius simbolius? Ką jie tuo nori pasakyti?
Nėra įmanoma surasti sprendimą tuomet, kada užsiimame deklaracijomis ir etikečių klijavimu. Kiek rimtesnis klausimas - ar to sutarimo iš viso siekiama?

Ką matau aš, tai gana nepagrįsta puolimą prieš kelis mano partijos narius. Ir kuomet yra toks puolimas - nacionalistai išliks ištikimi savo komandai ir savo bendražygiams.

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 08:31

Žeidžia ne asmenys, o kaip pats išsireiškei, simboliai. Ar gali Hitleris ką nors įžeisti? Nelabai, juk jis seniausiai miręs (tikiuosi:)) O jei kažkoks monstras netapo bloguoju simboliu, dar nereiškia, kad jis buvo geresnis už kitus. Kiekvienas, suvokiantis, kad jo veiksmai gali įžeisti, yra atsakingas, nesvarbu ką jis pasirinko savo įrankiais - ar nacių įvaizdį, ar kokių kitų istorijos veikėjų. Ir negalima reikalauti neapkęsti visų plaktukų vien dėl to, kad toks įrankis figūruoja viename iš sovietų simbolių (kūjis ir pjautuvas). Na, netapo plaktukas sovietų simboliu, kūjis ir pjautuvas tapo, todėl visiškai nereiškia, kad arba turėtume neapkęsti tuo pačiu ir visų plaktukų bei pjautuvų, arba toleruoti kūjo ir pjautuvo simbolį.
Nebandžiau paklausti, kodėl jie pasirinko tokius nick'us. Man pasirodė logiška, kad sulaukę aplinkinių nepasitenkinimo, jie patys turėtų būti suinteresuoti pasiaiškinti, bet kadangi to nepadarė, tai turbūt nesuklydau darydamas išvadą, jog tikslas yra provokuoti, kelti bangas ir niekinant Lietuvą tokiu būdu pajusti iškreiptą pasitenkinimą.
Nepuolu jokios partijos - dar neseniai mėginau įkrėsti proto vienam Stalino gerbėjui toje partijoje, kurioje pats esu Šiam straipsniui parašyti jau seniai kaupėsi noras. Manau, kad esu sukalbamas ir sugebantis pripažinti savo klaidas. Tad prašau, paaiškinkite ir visus įtikinkite, kad tokių nick'ų pasirinkimo motyvai buvo kilnūs ir jei sugebėsite tai padaryti, aš viešai atsiprašysiu už savo įtarimus.

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 2,145, 23:10

Hermann Goring ginamoji kalba Postdamo tribunole? Blin juokingas tu man

Etmonas Radvilas
Etmonas Radvilas Day 2,146, 06:59

Tikrai panasu:)

Funnyte
Funnyte Day 2,146, 06:36

Ilgalaikiui LNP nariui (įkūrėjui?) ištrauka iš LNP statuto:
7. Mūsų partija nėra susijusi su nacizmu, komunizmu ir jokiu būdų neremia šių ideologijų atstovų. Visi žmonės su komunistinę ar nacistine simbolika ar su kitokiais paveiksliukais kurie iš tiesų tiesiai nepasako savo reikšmės, bet leidžia atspėti, kad jie turi galvoje jau aukščiau paminėtus dalykus, bus neprileidžiami prie partijos diskusijų.

Atkreipsiu dėmesį, kad čia nėra svarstoma "ką jie tuo nori pasakyti" ir "ar tikrai tą, ką mes galvojame".

Etmonas Radvilas
Etmonas Radvilas Day 2,146, 06:51

Tai viska ir pasako,tik nesuprantu vieno kodel LNP gina savo tokius "narius"? Girdejau,kad LNP giriasi,kad turi seniausia Statuta,bet matosi,kad net nezino, kas ten parasyta.

Povilas1989
Povilas1989 Day 2,145, 06:46

Nepritariu.

1. Jeigu pradėsim vadovautis ne faktais, o prielaidomis ir asociacijomis - greit nukrypsim į chaosą ir jau galėsim vienas kitą apšaukti bet kuom.

2. Adolf.H 8 kart Seimo narys, buves vKAm, KAM, SP, KM, LK vado padėjejas, dirbes aukščiausiuose politiniuose sluoksniuose, teik prie LNP/SOL tiek prie LLMS vyriausybes.
O ir tas pats Heinrich.H jau buvo 3 kart Seime.

Jų nickai niekam neužkliuvo. Arba Nukainuotai esi iš medžio iškritęs, arba vygdai politinį užsakymą.

LNP niekad nepasiduodavo šantažui ir dabar neketina. Sekmės toliau ieškant problemų ten kur jų nėra... Nieks narių neatsisakys, tuo labiau kai jie nieko nepadare. Lokit kiek norit.

Nukainotas Day 2,145, 08:51

Comment deleted

Povilas1989 Day 2,145, 09:02

Comment deleted

M'anvydas
M'anvydas Day 2,145, 06:49

Pritariu

Udra
Udra Day 2,145, 07:29

Pritariu

Balbazauras
Balbazauras Day 2,145, 07:42

Pritariu.

BlMBA
BlMBA Day 2,145, 07:43

Iš esmės pritariu, bet:

kaip LNP narys galiu pasakyti kad nepakęsčiau jei į Seimą ar vyriausybę būtų siūlomi asmenys nuo LNP su nikais ar avatarais: Stalinas, Putinas, Hitleris, Lukašenka ir panašūs.
Kita vertus, net santrauką ABC iškrypę žmonės gali visaip iššifruoti pagal savo sugedimo laipsnį.

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 08:58

Matai, iššifruoti nick'o reikšmę ir motyvus labai padeda pačių nick'ų savininkų elgesys. Niekas nekaltina tų, kurie pasirinkę nick'us, ką nors įžeidžia, nesuvokdami ir to nenorėdami. Ir visai kas kita, kai sąmoningai yra žeminama tauta.

BlMBA
BlMBA Day 2,145, 09:02

tokiu atveju net nesvarbu koks nikas, nes esme yra kas uz jo yra, pats minejai internetinius laikrascius, ten koks Mykolas komentruose gali parasyti tokią šlykštynę, kad net nežiūri koks jo vardas, taigi ne tame esme, bet ir tame, čia dvi pusės problemos

Povilas1989
Povilas1989 Day 2,145, 09:09

Tai ka jie tokio pasakė, kad nusprendei, kad tai Hitleris ir Himleris? Pasiūlė tave į dūjų kamera sukišt? ar dar ka pronaciško? Ne. Turiu išklotinę ir skaičiau ir kol jūs chatinot patylėjau, pats šiandien šnekėjai, kai pienburnis. Snukiu daužymai ir dviejų dienų ultimatumas... Sakau, man kuo toliau, tuo labiau čia provokaciją primena. Tik va iš taves to vis nesitikiu.

Statybininks
Statybininks Day 2,145, 08:15

Pritariu ir sutinku su BIMBA.

Bardachiokas
Bardachiokas Day 2,145, 08:19

TL;DR

Etmonas Radvilas
Etmonas Radvilas Day 2,145, 08:21

Pritariu.

auris0
auris0 Day 2,145, 08:35

Pritariu.

Tautas11
Tautas11 Day 2,145, 08:40

Pritariu, niekada apskritai nemegau, kai i zaidimus zaidejai atnesa sovietinius ar nacistinius lozungus bei pavadinimus - KGB, Stalinas, pjautuvo ir kujo emblemos, Hitleriai ir t.t.(naciu simbolika siap jau adminai turetu uzbaninti - kitaip nei sovietine simbolika, i kuria vakaruose, deja, kitom akim ziurima...).
Sioks toks skatinimas atkreipt demesi i savo nickus yra sveikintinas dalykas, - juo labiau, kai zaidimas suteikia nicko pasikeitimo galimybe ir ji galima betkada pasikeisti. Nezinau gal straipsnis ir orentuotas i konkrecius asmenis, kaip -Adolf, bet net pats faktas, kad Adolf nacionalistu partijoj - tai jau savotiskam poziuriui nuteikia zinant istorija ir kokia yra naciu partija bei pasauleziura. Pasikartosiu pati ideja akreipti pilieciu demesi i nickus kaip jie pasivadine - sveikintina. O pasikeist juos visada galima.

Didelis Tinginys
Didelis Tinginys Day 2,145, 09:07

o tai gal imkim ir paklauskim kodel jie pasirinko tokius kontraversiskus nickus ir ka anys reiskia uzuot pilste is tuscio i kiaura.
is to ir du klausimai: nr1. a kodel? ir nr2. ka?

Akviliutte
Akviliutte Day 2,145, 09:20

Is dalies pritariu, nes mano poziuriu reikia duoti sansa susivokti apie tam tikrus dalykus ir duoti zmonems pasitaisyti, nei vienas nesame tobulas, visi klystame, kad ir tukstanti kartu, Taciau del to visiskai ismestas is lizdo be sanso pasitaisyti, taip irgi nevisiskai grazu, Kartais reikia ir karcia piliule nuryti, kaikada negalima toleruoti, Taciau manau su zmonemis, kurie negraziai elgiasi manau reiktu partijos vadovams rimtai pasisneketi kaip suaugusiems vyrams ir iskelti salygas, kuriu nesilaikant butu jiems atatinkamos sangcijos. Viena karta gautu i dupce antra karta, trecia karta jau pamastytu. O kad visiskai istumti is visuomenes, manau tikrai ne pats geriausias sprendimas, nes tai gali sukelti dar didesni ir skaudesni priesiskuma. Kaip bebutu nesame mes zverys, esame zmones. Tad elkimes humaniskai, nors tie zmones su mumis taip ir nesielgia. Kaip sakoma lazda turi du galus, bet jei pats ta pati i gala i ta zmogu atkisi, toki pati atgal gausi, uzvirs kose, o tada niekas kitas nesrebs kaip mes patys. Siulau partijos vadovams, graziai nuosirdziai draugiskai pasikalbeti ir sutarti, kad jie elgsis kulturingiau ir jaus pagarba zmonems su, su kuriais bendrauja. Cia bet jau mano nuomone, asiku galbut velgi naivi, kvaila ir t.t. bet as to ir neneigiu... Sekmes...

Nukainotas
Nukainotas Day 2,145, 11:11

Pritariu ir nesiūlau išstumti be teisės sugrįžti. Jei paaiškinimai su prašymais nepadeda, tai tik tuomet reikėtų atsiriboti, o jei susipras ir pasitaisys, pasikeis avatarus ir nick'us, tuomet prašom, visos durys atviros, o tada jau laikas parodys, ar pasitaisymas buvo nuoširdus.

Akviliutte
Akviliutte Day 2,145, 11:26

Manau tai, kad nikus pakeis ir avatarus charakterio tai nepakeis, o charakteris pasikeistu tik tokiu atveju jei jie pamatytu, kad galima ir kitaip...Taciau mes turim jiems tai ir parodyt, nes mes tai zinom.

LS HQ
LS HQ Day 2,145, 09:46

Pritariu is dalies. REIKIA sukonkretinti pasiulyma(sovietine atributika, Hitlerio stalino lenino nuotraukos),nes dabar kokios LS kaukoles laisvaigali buti tavo sutapatintos su SS kaukolemis ir tiesa sakant nelabai ir prasautum:)). o akviles piesinukai musu laikrasciuose buvo paremti propogandiniais tu laiku piesinukais. JAV naudoja savo demokratine patriotine propoganda ir Iranieciai tikrai mielai ja uzdraustu nes tai iskrypeliska ju akimis. Tai taip iseitu pagal logika visi LS tarp ju ir as esam iskrypeliai kokie ir turim but atskirti nuo visuomenes.o stai TU sypseneles gal kai kam primena zydru pedofilu(ypac po pararam komentaru) klana.. Zodziu, patobulink pasiulyma ir manau beveik visi be isimties mes tam pritarsime, nes dabar mes visi galim vieni i kitus metyt akmenis ir tai ves tik prie dar didesnio susipriesinimo..

Akviliutte
Akviliutte Day 2,145, 11:30

Pritariu GW

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.