Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Futaki megfutakizása, avagy egy téves BH-zás története

Day 1,855, 12:19 by KisJ0zsi

3 nappal ezelőtt az ominózus ukrán terület visszaadásánál történt ez a kis gyöngyszem. Hozzáteszem én is hibás vagyok amiért rossz helyre ütöttem, de automatikusan Magyarországot dobta meg, nem olvastam HK-t, hogy visszaadjuk.

http://img571.imageshack.us/img571/6052/erep1u.jpg

http://img823.imageshack.us/img823/6096/erep2.jpg

http://img94.imageshack.us/img94/2635/erep3.jpg

Eközben praetorianus74 is belefutott eme remek emberbe:

http://mibpaste.com/hr0kZQ

http://mibpaste.com/oEZAY4

http://mibpaste.com/nHZDwJ

http://mibpaste.com/8mHe31

Sajnálom, hogy ilyen karakterek is vannak a játékban, de hát sokan vagyunk, gondolom nem ő az egyetlen.
A cikket azért szerettem volna megírni, hogy megmutassam hogyan is próbálkoznak a "nagyok" megfélelmíteni a gyengébb karaktereket.

Jordika

 

Comments

KisJ0zsi
KisJ0zsi Day 1,855, 12:19

első(:

Jethro1
Jethro1 Day 1,855, 12:39

Kár arra az ürgére ennyi karaktert pazarolni.Tőlem is az 5 goldot kérte anno nagyon kezdő koromban és nem mi vagyunk ketten, akikkel ugyanezt csinálja.

A következő sorban már a véleményemet írtam volna, de inkább nem.

Robag The Wolf
Robag The Wolf Day 1,855, 12:46

Sajnos már majdnem mindannyian futottunk bele hasonló helyzetbe. Ezért is baj, hogy ennyire csak a harci modulra épít a játék. Egyre több ilyen lesz és egyre többen hagyják emiatt abba ezt a játékot.

Thotoo
Thotoo Day 1,855, 12:53

Aham....világos.

MONNYONLE!!!!!!
Hozzák nyilvánosságra azt a listát!!!
Futaki for president!!!
Jordika: Húúú, dejovagy!!

Szerintem, több szot nem érdemel.

TheB!gShark
TheB!gShark Day 1,855, 13:02

Velem is el lett játszva annó, hogy adjak 5goldot és engedi a medált. Adtam 4-et mert csak annyim volt, meglett a medál, átküldtem a maradék egyet, pedig nem is kérte. Én kibírtam, talpra álltam, szintemhez és a kihagyásomhoz képest elég jól állok. Igaz eddig vezető utamon volt tolerálható és egyáltalán nem tolerálható módszerem, de talpon vagyok, szilárdan állok és már becsülettel játszhatok.

DrFeherKonrad
DrFeherKonrad Day 1,855, 13:26

Kié lett aztán a medál?

e-makvirag
e-makvirag Day 1,855, 13:27

én azért mást is kiolvastam ebből a logból. igaz végig nem volt kedvem böngészni.

Jordika
Jordika Day 1,855, 13:27

Benne van a logokban, de praetorianus74 vitte a BH medált.

Cornel Klein
Cornel Klein Day 1,855, 13:28

Futaki vadászat van. Épp most futakizzák Ausztriában. http://www.kephost.com/images4/2012/12/18/a1_2012_12_18_pof37a9z5d.jpg

ExWattafilling
ExWattafilling Day 1,855, 14:03

Ezt már valahol leírtam, régebben: a kilencvenes években, amikor a magyar foci igazán mélyre kezdett sűllyedni, többször emlegettem hogy biztosan nem tudnék futballisták körében eléggé sértő dolgot mondani, mert nincsen annyi eszük, hogy értsék, és meg is sértődjenek. Néha ezt érzem manapság egyéb körökben is...

Tibigrafix
Tibigrafix Day 1,855, 14:33

ott van még errorka is. Egy 8000-es erejű lengyelt foszott meg első bh-jától. Srác 13 millával elverte mindenét és lecsapták.

Futaki Bator
Futaki Bator Day 1,855, 14:57

Grave-vel feleztünk. Csak mielőtt szó éri a ház elejét..

Azért az se mindegy, hogy praetorianus74 hozott egy kört a HK világos utasítása ellen.. és 1:28-nál kezdte el ütni. Más Dolog BH-ért küzdeni (bh így is úgyis lesz valaki, ha más nem akkor egy Edenes) , és más dolog hozni egy kört.. rossz oldalon. Mondhatni magyarország ellen. Mindazok mellett, hogy lengyen áp-vel hazafinak mondja magát..

tonny01
tonny01 Day 1,855, 15:21

Nekem ehhez az egészhez csak annyi hozzáfűznivalóm lenne hogy ez az "etika" hogy ha a kör legelejétől ott vagy és ütsz ez csak urbán legenda.. azé a BH aki a csata legvégére a legtöbb sebzést viszi be.
Ezt nem azért írom le mert én így csinálom mert nem én ha BH-t akarok akkor a kör elejétől ütöm de sajnos nem is olyan régen rá kellet jönnöm hogy hiába ütöttem 00:01 -től akkor se védett meg semmilyen etikai szabály hogy egy Indonéz játékos ne üssön le.

gyanussuti
gyanussuti Day 1,855, 15:50

Pedig itt most a leírtak alapján Futakinak volt igaza. Ha az elejétől üt, egyértelműen a BH-ra hajtva és utólag bekapcsolódsz a versenybe, számíthatsz arra, hogy le fog nyomni akkor is, ha neki sem kifizetődő a dolog. Ha BH-t akarsz, akkor igen is az elején kezdd el tolni a csatát, vagy egyezz meg az ellenfeleddel, ne számíts más jóindulatára, főled, ha te voltál pofátlan.

Praetorianus hozzáállásának okát nem egészen értem, de van egy olyan érzésem, hogy volt már előzménye a dolgoknak, vagy szimplán szúrja a szemét a megélhetési BH-zás. Kicsit olyan nyuszika, miért nincs rajtad sapka - típusú dolognak látom ezt a beszélgetését.

Jordika
Jordika Day 1,855, 15:57

10 perc telt el a csatából amikor ütöttem, Futakinak volt 4,5 millája benne, többeknek meg 3 milla felett. Nekem az volt a lényeg, hogy magyar csatában szórjam el a rakétáimat, mert akkor 7,5 milla megy a True Patriot medálhoz. Szóval senki sem húzott el a csata elején.

Pety
Pety Day 1,855, 16:01

szokásjog szerint, ha elején ütsz és elég sok dmget beleraksz, akkor az a bh téged "illet". az már más dolog, h sok embert ez nem érdekel meg nem is tudja. De azért nehogymár ö legyen a köcsög mert meg akarta védeni a bhját... volt már éppen elégx köcsög, de most sztem nem, fikázzátok azokért

Pety
Pety Day 1,855, 16:05

ja igen és azért tegyük hozzá azt is, h sokx az ugymond "ellenséggel" 1xübb megbeszélni h kié legyen a bh, mint pár ilyen nagyarcu gyökérrel mint futaki. sikerült már kinaival v épp incissel megdumálni a dolgot

Defender of Ascalon
Defender of Ascalon Day 1,855, 18:47

Az elejétől ütéshez pár gondolat, lehet, rajtam kívül még senki nem futott bele:

- hiába ütsz a -20. másodperctől kezdve, ha egy nálad 5-10-15k-val erősebb is üt, akkor 1xre kezdtétek, és ő simán rád vert 1 perc alatt másfél milliót,
- ha el is kezded, de más meg 1 perc múlva kezdi el, és elég erős, akkor is ugyanott vagy, azon kapod magad, hogy beelőztek,
- ez eddig az erő része, az szalad gyorsabban, aki erősebb,
- ám de aztán, beleraktál 10 milliót, és azt hiszed, tiéd a BH, hiszen a többi körben 5-6-7 már elég volt
- csakhogy, gyenge vagy, ezért a náladnál erősebbek röhögve be-, letámadnak (ne jöjjön senki az etikával, mert az olyan fogalom, mint a "noob" - valaki más, nem én)
- és ha még el is telik akár 1 óra... jöhet valaki, aki kitalálta, hogy ő most márpedig neked megy, és vadul üt (akár 80-20-nál is)
- arról ne is beszéljünk, hogy mivel rakéta jár a BH-ért, egyértelműen megéri belevágni a másfél milliókat, hiszen jön majd helyettük új (érdekes tapasztalat, hogy az új kitolja a korábbiak lejárati idejét is)

Általában a fenti nem szándékos, inkább játék-technikai furcsaságok miatt, de büszkén elmondhatom, hogy engem magyar játékosok ütöttek le legtöbbször, javarészt ilyen első perces rohanás közben. Pedig már ott volt a nevem "our battle hero" - de az a helyzet, hogy Plato's game = Plato's rules.

És ha szabad megjegyeznem, praetorianus74-et pellengérre olyan állítsa már, ha lehet, aki maga nem dobált bele milliókat a HK ellenében ugyanabba a minibe. Kb, mintha 5x fejbe rúgnék valakit, majd rosszallóan tekintenék arra, aki 6x rúgta fejbe, mert hát azért, na, ejnye, nem szép dolog.

Ja, és még valami. Az erős játékosok általában valamiért a gyengébbekkel keménykednek, mint most Jordikával történt, vajon miért? 10 esetből az 1 db leghangosabb az, amikor fordítva történik meg. (a bolond erőfüggetlen mastercardos tulkokat ne statisztikázzuk, azok mást játszanak).

...
És még mondja valaki, hogy nem történnek érdekes dolgok az erepen : )

Defender of Ascalon
Defender of Ascalon Day 1,855, 18:47

És lehet 2000 karakteres kommentet írni? Hurrá!

sorihun
sorihun Day 1,855, 20:19

tonny01 Day 1,855, 15:21

Nekem ehhez az egészhez csak annyi hozzáfűznivalóm lenne hogy ez az "etika" hogy ha a kör legelejétől ott vagy és ütsz ez csak urbán legenda..

ez annyira nem igaz,hogy még románnal is el lehet felezni vagy egy nálam is erősebb tank ír egyszerre ütésnél az elején magától.. ad % v 2.5 goldot nekem,mert nem akar szövetségessel versenyezni és ezzel válaszoltam DoA kommentjére is.

Azt nem veszitek figyelembe,mert most akció van verjük a nagyokat orrba-szűjba,mert megtehetjük. Persze lehet.. csak mikor nincs akció és épp egy kicsi áll a bh-n és kajás körből le tudnánk verni, de nem tesszük meg,mert nem illi. Pedig megtehetnénk, ahogy ti is most. ez a különbség. Gondolom oly bonyolult várni a kör elejére és beletoszni 15 milliot. hidd el az idösebb nem megy utána vagy felez vele..ha ,eg utána megy megérdemli. igy inkább utána megy,ha közbe ütik le.

sorihun
sorihun Day 1,855, 20:24

amúgy meg meg lehet tenni azt is.. nem verjük el a csokikat a nagyobb csatákba aztán összegyüjtünk 200-at, majd lehet versenyezni mikor ilyenkor 530 ezret ütünk egy csokiból. ez nem a cikknek szól, hanem ugy anblokk. én is rohadtul unom pl hogy ész nélkül túlütnek sima rw-kben vagy 10 napja..aztán vgy elcsesz az ember 10-15 goldot 5-ért vagy nem.

sorihun
sorihun Day 1,855, 20:26

más kérdés,hogy én pl nem irok ilyenkor a delikvensnek ,hanem ha még megéri vagy nagyon dühit leütöm a végén. és milyen jól járunk mind2en.. neki nincs bh-ja rakat sebzésből.. nekem van 5 goldom 20 bol.. nagy buli..

sorihun
sorihun Day 1,855, 20:28

Futakinak sem kellene megtéritwnie meg irogatni.. leütni a végén azt csok. nincs harag..hisz csak a fagyi nyal vissza.

Zizi123
Zizi123 Day 1,855, 21:55

Hiaba vegzek en az elso pillanattol BH-ra toresre valo magatartast a kutyat nem erdekli, minden gond nelkul jon 1 erosebb, es leut.
Mivel minden nap becsulettel megcsinalom a DO-t, es lehetosegeimhez kepest probalok sokat utni, igy div-emhez kepest mindig gyenge voltam, mert a szintem gyorsabban fejlodott, mint az erom gyarapodott. Tehat adott div-en belul mindig voltak olyan emberek, akiknek az ereje duplaja volt, mint az enyem, igy nagyon meg sem kellett eroltetniuk magukat, hogy leussenek, es nyugodtan mondhatom, hogy ez nagyonsokbol 3x nem igy volt, pedig en mindig az elso masodpercektol kezdve utottem, es szinte mindig az utolso masodpercekben jott 1 addig a top 5-ben sem szereplo emberke, es lenyomott.
A legutobb probalkozasom kb 2 honapja volt kineztem 1 hajnali csatat (battle 8-nal tartott), megneztem mennyi az atlag, amit belevertek (3-3,5m hit) belevertem az elso 7-8 percben 6millio-t, es lefekudtem 1:10 korul . Reggel latom, hogy nem jott az ertesites, hogy BH medalt kaptam volna Jott 1 kocsog, akik 11m-t vert bele (addigi legtobb sebzese 2.5m volt). Agyon volt verve a csata, igy az sem indokolta, hogy leverjen, hogy csak igy tudtunk nyerni. Ez volt Div 3-ban. Most div 4-ben mar nem is almodozok BH medalrol.
Ennyit az etikettrol.

Vik Alvers Jr
Vik Alvers Jr Day 1,856, 23:11

Szerintem érdekes és érdemes megfigyelni, amikor emberek a számítógépek anonimitása mögött ülve túllépnek saját emberi méltóságukon, és ilyen szintű beszélgetésekbe bonyolódnak a valóságban nem létező kitüntetésekért.

AdmiraIis
AdmiraIis Day 1,856, 23:13

Erősebb kutya baszik, ennyi. Én általában levelet sem kapok és úgy ütnek le. : D
Elképzelem ahogy praet74 vérben izzó szemekkel írja, hogy:
Hát mit képzelsz te magadról? : D

Vik Alvers Jr
Vik Alvers Jr Day 1,856, 23:16

És egészen mulatságos, ahogy az erejével visszaélve egyes - meg nem nevezett emberek - kiárusítják a BH medálokat.
Javaslom, csinálj egy karácsonyi akciót, 4 gold, és akkor leszel olyan emelkedett, isteni hangulatodban, hogy átengeded szegény, kis csóri emberkéknek azt az 1 db. medált, amiből neked már 400 van, és amitől valamiért nyilvánvalóan azt hiszed, hogy több leszel annál, ami vagy.

Kisborok
Kisborok Day 1,856, 23:16

Réges-rég még csak állom volt a BH a kisembereknek, mert mindig leütötték őket a nagyok.
Most már nem állom többé, de jönnek nagyok és valahogy most is jobban "megérdemlik" a medált mint mi.
Olyan szintű hisztit képesek időnként levágni, hogy csak nézünk...
Ez talán a legszebb manapság, hogy egy kicsi leverheti a nagyot. Versenybe szállhat vele. Küzdhet ellene.
Nehezen tudom elfogadni, hogy akinek több medálja van, az miért érdemli meg jobban következőt.
Én módosítanám azt a szabályt, hogy az elejétől kell ütni. Sokkal jobb lenne, hogy mondjuk 5-10 medálig joga lenne a tökmagnak leütni a nagy tankot.
A rossz oldalon ütés sem igazán jó, de 1-2x elnézhető az illetőnek.

Kisborok
Kisborok Day 1,856, 23:20

Még annyival egészíteném ki a szabályt, hogy mielőtt elkezd ütni valaki valahol, tájékozódjon közlönyben, hogy az adott csata ország számára fontos-e vagy sem, és melyik oldala... Különben kapja a leveleket, amikben piszkálják, nem törődve azzal, hogy még kezdő az illető...

sorihun
sorihun Day 1,856, 00:15

Kisborok ennyire nem látjátok? De tényleg? Nem atomfizika.. Egyáltalán nem erőfüggő a bh medál szerzése az elején..nem kiváltság,mert erősebb vagy max többször tudsz próbálkozni. HA nagy, ha kicsi az illető akkor is meg lehet egyezni az elején. Ha kicsit üti épp és senki más és pl. 4.5 millio az átlag bh sebzés és ő 5 millioval ott tronol akció mentes időben nem fogja senki leütni nagy normál esetben csak azért mert kicsii. Aki meg megteszi nagy vagy kicsi is legyen az illető az ugyanakkora suttyó,mint az a kicsi aki ilyenkor leüti a kicsit-nagyot a tök értelmetlen csatába és nem vár egy kört. Ez a lényege az egésznek. Nem az a lényeg , hogy erős valaki e vagy sem... ezt kéne felfogni.

sorihun
sorihun Day 1,856, 00:23

végigolvastam a logot is.. : DD azért van baj a fejekben : )))

Attila14
Attila14 Day 1,856, 00:39

Futaki nem érdemel könyörületet. Ahogy én sem!

gyanussuti
gyanussuti Day 1,856, 00:50

Sorihun, igazad van. Ha kicsi vagy és bh-t akarsz, akkor tegyél bele az elején annyit, amennyi már a nagyoknak sem éri meg. Ha egyszerre kezditek el ütni, akkor vagy egyezz meg vele, vagy pedig nyomd le szó nélkül.

Sokat tanultam már saját káromon az ilyen esetekben. Lásd pl mostani sebzésemet egy szaros bh-ért. Vannak olyan ellenséges tankok, akik szeretik az embert békeidőben is leütni 8.5 millás pozícióból. Ha már úgy alakult, gondoltam bosszúból megfingatom, így utolsó körben toltam egy bh-t, illetve az utolsó percekben rámentem a ch-ra is. Nem tudom, ő mennyit tolt bele ijedtében, de sokat, mert rutinból ott volt a végén, így nem sikerült medált szerezni, csak kipréselni belőle vagy 18 millát.

Mi a tanulság? Ha kicsi vagy és harcból medált akarsz szerezni, legyen az BH, vagy CH, tudj annyit ütni, hogy az az ellenfélnek bőven érje meg. Minden esetben az elején üss, mert ha nem így jársz el, előbb utóbb lesz, aki majd revansot vesz rajtad. Mivel kicsi vagy, minden esetben legyen ott a tartalékod és ha vetélytársad akad, ne sajnáld beletolni, hogy elvedd a kedvét a további harctól. Ha már benne van x sebzése, nem fogja otthagyni a medált, azt garantálom.

Kisborok
Kisborok Day 1,856, 00:56

sorihun: egy első BH-s több hónapnyi csoki és bazookagyűjtéssel jut el oda, hogy esélye legyen a BH-ra. A nagyok időnként még sima kajás ütésekkel is BH-képesek. Nem gondolod, hogy sok az előnyük?
Nem azt mondom, hogy a kicsiknek mindent szabadna, de miért nem kaphatnák meg a lehetőséget arra, hogy megízleljék milyen BH-t szerezni. Főleg úgy, hogy tényleg küzdeni kell a másikkal, hogy meglegyen. Ezzel a szabállyal, hogy aki az elején beletolt pár millát, őt illeti a BH dolog csak a kedvüket veszi el.

Kisborok
Kisborok Day 1,856, 01:01

A századomban korábban arra osztottam fegyókat, hogy elég bazzooka és csoki összegyűljön az első BH-hoz. Amikor pedig már meglett nekik, akkor csak akkor kaptak ingyen, ha belementek, hogy csak akkor üthetik el a cuccot, ha épp kell fontos csatában. Nem törődve azzal, hogy szereznek-e medált a csatában.

Kisborok
Kisborok Day 1,856, 01:03

A cucc alatt a bazookát és a csokit értettem.

gyanussuti
gyanussuti Day 1,856, 01:07

Kisborok: részben egyet értek veled. Az a tapasztalatom, hogy az első bálozókat azért még kímélni szokták a nagyobbak is. De a kicsit mostmár szerezhetnek BH-t alacsonyabb divíziókban. Sokkal több eséllyel indulnak azoknál a vén csotrogányoknál, mint akik eleve a div 4-be születtek bele.

Swooshy
Swooshy Day 1,856, 01:18

1.nincs BH etikett
tul sok az ember akinek kellene a BH, ahhoz kepest keves a csata

2. elejen utni az egy jo dolog, de nem ved semmitol

3. kisebbek pedig kell nyomjak 2x 3x olyan sebesseggel, mert mig en 10 bol utom meg a szintet, jon a masik köcsög, akinek csak annyi az elönye hogy hamarabb regisztralt ide, s 1 ütésböl utoler

e-makvirag
e-makvirag Day 1,856, 01:29

maradjunk annyiban, hogy az tud(na) igazán nagyvonalú lenni, aki megteheti.

mégis azt látjuk, IRL is, hogy leginkább azok az emberek segítőkészek, akik a saját bőrükön tapasztalják nap mint nap, milyen kicsinek, kiszolgáltatottnak, szegénynek lenni (a szó direkt és átvitt értelmében is)

a szokásjog meg olyan, amilyen.
szokásokon alapul.
ha mást szokunk meg, más lesz az íratlan szabály is.

változnak a körülmények, változnak a szabályok.

jó is lenne, ha egyszerűen csak odamennék a főnökömhöz, hogy ugyan már, 1 éve még kétszer annyit kerestem, mint ma, ráadásul a fizu is időben érkezett, nem hónapokkal később... kérek 2,5 goldot.

sorihun
sorihun Day 1,856, 01:30

van bh etikett max te nem ismered ezek szerint. de igazából tökmind1. : ) üssétek le egymást eszetlenül.

sorihun
sorihun Day 1,856, 01:36

kisborok: nem illeti meg a bh.. ezt senki nem mondta. csak ha ezek után leüti akit leütöttek ne legyen puffogás,hogy miért üti le ,mert kicsi.

de ez a kajás körből szerez bh-t.. tudod én pl asszem 10 nap alatt szereztem 2-t.. ugy hogy hajnalban, nappal este,reggel probáltam napi 1.5 re jön ki. lehet 3 volt.. abbol 2 tök minuszos. és ugye lanázni sem ártana valamiből. meg ő egyszer kel fel hajnalban 2 havonta bhzni.. mi meg naponta. mi is hajnalban nem csak a kicsi.. és nem fekszem le mig nincs vége a körnek.. és tud irritálni mikor jön valaki aki a végén lever , mert épp akció van ahelyett hog várna 2 percet és ütné az elején. senki nem született bele a bh-ba.. nekem pl. nem volt bh-m mig a csokit be nem hozták.. mikor migráltak sem lett,mert nem volt csoki és vagy jött shaok, sokszám, align az erősek és levertek szivbaj nélkül,mert a kajás körük élből több volt. lehet div1-3 ig nem volt etikett és nincs ,de 4 ben szokott lenni az idősek közt és NEM CSAK az idősekre nézve. és ez a lényeg.

Borembukkk
Borembukkk Day 1,856, 01:38

Zseniálisak a jetik, hogy betették az önzést és a kapzsiságot a játékba. Tényleg olyan mint RL, azzal a különbséggel, hogy itt következmények nélkül marad a dolog. RL Futaki már szerintem csak pépeset tudna kajálni, itt viszont rendre megteheti, amit meg akar tenni. Azt nem értem, miért nem valami maffia szimulátorral játszanak egyesek. :]

sorihun
sorihun Day 1,856, 01:41

jahh Kisborok első bh-st szvsz senki nem bánt..még ha igy is szerzi hogy a közepén leüt. van aki nem hagyja,de a nagyátlag szvsz hagyja. de tudod az működhet ugy is, hogy ir egy levelet előtte , hogy szia első bh-m lenne nem lenne gond , ha ...

én az első ch-m úgy szereztem írtam szempynek,hogy nem lenne olyan rendes , hogy átengedi. amúgy esélyem sem lett volna megszerezni. és átengedte a pénzt sem fogadta el.

Mighty Dreko
Mighty Dreko Day 1,856, 01:45

Egyáltalán kinek jut ilyen az eszébe hogy lóvét szedjen medálért? Belemegy ebbe bárki értelmes is? A plecsnivel szarra se megyünk, ha vki kakaskodni akar és ránézek az adatlapjára nem igazán szarom össze magam attól hogy 20 vagy 100 BH díszeleg nála. És tegyük fel hogy ki fizeti valaki a lét, semmi garancia nincs rá hogy nem jön még vki és 3 perc alatt nem rak bele 20 millát poénból, akkor meg aki fizet duplán veszít...de nyilván ez az arcoskodókat nem érdekli.
Az előttem szólókhoz csatlakozva: Aki BH-zik ne írogasson hanem üssön, ha drága a BH akkor drága, aki belekezd legyen felkészült mindenre.
És szerintem aki csak a lóvéra hajt az ne magyarázkodjon nemzeti érdekek mögé bújva! Vadásszátok csak nyugodtan a gyökeret!

praetorianus74
praetorianus74 Day 1,856, 01:50

Nem gondoltam volna, hogy ilyen kommentsorozatot megér ez a cikk.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem abba a körbe szerettem volna ütni.

De amikor egy kérdésemre futaki ezt válaszolta:

"praetorianus74 to Futaki Bator | 22 minutes ago


látom, kedvet kaptál a közlöny ellen ütni

már csokiból tolod

és áttoltad a kötelet



Futaki Bator to praetorianus74 | 19 minutes ago


Hát igen.. ezt dobta a sors. Nem sikerült megegyezni a Bh bitorlóval."

Akkor elgurult nálam a gyógyszer, és gondoltam megmutatom neki, milyen érzés,amit ő játszik másokkal.

A beszélgetés további részleteit én sem rakom kirakatba.
Ahhoz ott és abban a lelkiállapotban kellett lenni.

sorihun
sorihun Day 1,856, 02:01

Preat ne felejtsétek el soha ez egy játék. Nem szabadna bármilyen lelkiállapotba is lenni : ) pl én is ma bal lábbal keltem most fogom és estig fel sem nézek míg meg nem telek. Szórakozni kell ide járni ill. kellene

Kisborok
Kisborok Day 1,856, 02:03

sorihun: naponta több bh vs néhány havonta 1 bh. Nem értem a problémát. Te ragaszkodsz a havi mondjuk 50-hez, ő meg az 1-hez. Mi itt a probléma?
Illetve van itt probléma, de valahogy nem annak az oldalára állnék, aki naponta tolja...

Kisborok
Kisborok Day 1,856, 02:04

Elkényelmesedést látok.

Kisborok
Kisborok Day 1,856, 02:14

Egy nagyon szép első BH története még abból az időből, amikor még a bolgárok edenesek voltak:
http://www.erepublik.com/en/article/the-last-bh-hero-1897051/1/20

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.