Ambient on/off
Join eRepublik

Felejtsük el Romániát [Forget Romania]

190 Day 451, 11:28 Hungary
Felejtsük el Romániát

Nem akarnak normális békét kötni. Rendben.
Nem tudnak elfoglalni minket amíg ennyien vagyunk. Rendben.
Nem tudnak másfelé menni amíg ittvagyunk és nyitva a háború*. Rendben.

Van elég dolgunk itthon is.
Felejtsük el Romániát egy időre. De nem örökre!
Ha akarjuk, bármikor visszatérhetünk rájuk.

Építsünk egy erős és gazdag országot újak és régiek együtt.
Keressünk máshol barátokat ha ők nem akarnak azok lennni.
Sokan vagyunk, legyünk hát erősek is hozzá.

Ehhez nem kell rengeteg régió.
Ehhez nem kell Románia.
Ehhez elhatározás és összefogás kell.

Harcolni tudunk a szövetségesek oldalán is, amíg megedződtök és katonák lesztek. Utána térjünk vissza a dologra.

*a szabályok változtak tudom




Forget Romania

They don't want a good peace with us. Fine.
They cannot conquer us until we are this many people. Fine.
They cannot go to tend other goals until we block them*. Fine.

We have enough to do at home.
Let us forget for a while that they exist.
If we want, we can get back to them any time.

Let's grow strong and prosperous together new ones and old ones.
Let's make other friends if they do not want to be such.
We are many, so let's build a strong country.

We don't need a lot of regions for that.
We don't need Romania for that.
We need determination and cooperation for that.

Quicksilver
KARD

rules changed yes.
.

 
Report comments
 
toto92
20
toto92 Day 451, 11:29

vote

 
kriszke
23
kriszke Day 451, 11:29

voted

 
LP's Company
Or
LP's Company Day 451, 11:29

voted!

 
Agresszor
25
Agresszor Day 451, 11:30

SOHA NEM FELEJTJÜK EL A ROMÁNOKAT! Abban van csak igazad, hogy összefogás kell méghozzá ellenük!

 
Feherlofia Koppany
37
Feherlofia Koppany Day 451, 11:30

Ennyi, nekünk nem kell Románia, mi kellünk nekik.

 
Sanya18
30
Sanya18 Day 451, 11:30

vote!

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 451, 11:31

Agresszor: egyenlőre.

 
ambrushcet
20
ambrushcet Day 451, 11:31

Ő oké, nyilván a túl sok kardcsörtetés miatt ez a cikk. Igazad van. De azért háború van. Nyilván kell még fejlődnünk, barátságokat kötnünk, de sokak előtt, khmm bizony csak az az egy cél lebeg jelenleg.

 
idieoe
19
idieoe Day 451, 11:31

Ez most azt jelenti h a hamarosan 5 szinten lévők számára való tekintet nélkül, háború sem lesz mostanában?

 
Lantos Rudolf
19
Lantos Rudolf Day 451, 11:31

Hümm, jó ötlet, benne vagyok. Most pillanatnyi nyugalom van, mert sokan vagyunk, de nem vagyunk elég erősek, a románok sem elég erősek, hogy megverjenek minket. Sok dolog szól mellettünk, leginkább a fejlődés. Osztom Quicksilver véleményét, fogjunk össze.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:32

Bullshit.
Szégyen és gyalázat,hogy elnökként el kivánod venni az ujoncoktól a játék legfőbb hajtóerejét ahelyett hogy tervek lennének kidolgozva ellenük.
Hekkat elnöksége (de emlithetném Shaok PM ségét meg Fehérlofia pozitiv tevékenységét meg sokan másokét akár az én indonéz nagykövetségem amikoris annyi indot mozgositottam mint azota senki) alatt kicsit másképp mentek a dolgok...
Az csak külön pech,hogy az adminok miatt mi történt.

 
Vikusz
23
Vikusz Day 451, 11:33

VOTE! összefogás.

 
idieoe
19
idieoe Day 451, 11:34

Ez most akkor kicsit megosztja az eMagyarságot, nem? Nem lehetne ezt valahogy rendezni? Szavazás, ilyesmi?

 
Feherlofia Koppany
37
Feherlofia Koppany Day 451, 11:34

idieoe, lesz harc, kifenjük a kardjainkat másokon, hogy jól vágják a román húst ha arra kerül a sor.

Marginal szégyen és gyalázat, hogy nem bírod kinőni ezt a populista pocskondiázást.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:36

Nem pocskondiázott itt senki rajtad kivul csak véleményt irt...
Az a szégyen,hogy neked viszont csak az anyázás megy miota az elnök talpnyalója és kormányaának tagja lettél:(

 
Stadler  City
40
Stadler City Day 451, 11:37

Újjoncként kérdezem, ha most a Román "barátainkat" békén hagyjuk picit, ergo erősödünk, addig nem foglalhatnánk másfelé területet, ahol gyengébb az ellenfél? pl: Szlovákia?
mi újjoncok is fejlődnénk, igy az elkerülhetetlen Románia elleni harcban még nagyobb eséllyel léphetünk fel.

 
Bertrand Russell
24
Bertrand Russell Day 451, 11:37

@Quick - agreeed.
@Marginal - csak hangulatot tudsz kelteni. vered a nyáladat arra a kevés tettre, amit véghezvittél. én csak azt tudom, hogy aki a dolgát teszi, az nem dicsekszik vele:P Persze, ilyenek a nárcisztikus emberek.

 
Ysuol
30
Ysuol Day 451, 11:38

Nekem mindgy, kit, de valakit üssünk. Keddtől elvileg tudnék harcolni. Nekem az is jó, ha az amerikai kontinens esz a mienk, vagy valami.

 
mechorang
14
mechorang Day 451, 11:38

sztem:
kell a q5 kórház
minél több mpp hogy itthonról is fejlődhessünk
amint "beértünk" mi indexbabyk háború hogy tesztelhessük az erőnket

 
Feherlofia Koppany
37
Feherlofia Koppany Day 451, 11:38

Marginal
Igazi fénypontja vagy az erepnek, nélküled kevesebb lenne ez a közösség.
Nem fogok értelmetlen sekélyes vitákba szállni veled, rutinodnál fogva felülkerekednél rajtam.

 
idieoe
19
idieoe Day 451, 11:38

Félreértés ne essék, én nem várom ezt a "nagy ütközetet"! Megyek én máshová wellnessért tapasztalatért harcba ha kell! Csak h tudjam h mi lesz, azért kérdezem...

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:39

Jah Fehérló tudod a bagoly meg a veréb esete.....

 
ezsolti
24
ezsolti Day 451, 11:39

Felejtsük el romániát de azért mégse? őő nem tudom nekem ez egy elég furcsa mondatok ezek sokat ír az elnök csak nekem nincs sok tartalma. Szerintem inkább igenis a visszavágáson kéne tevékenykedni és nem félresöpörni ezt a vereséget

 
ambrushcet
20
ambrushcet Day 451, 11:39

Így bizony, Koppánynak igaza van. Nem könnyű elnök lenni, figyelni kell a:
- NÉP akaratát (Romániát szorítsuk az Alpha Centaurira, de inkább messzebb)
- a jövőbeni békeidőre is gondolva közben
- nem kivívni a nagy kardcsörtetéssel a világ ellenszenvét
- vigyázni a gazdaságra nehogy beleroppanjunk
satöbbisatöbbi...uhh én nem leszek politikus.

 
ezsolti
24
ezsolti Day 451, 11:40

én az ellentétet mondom inkább soha ne felejtsük el romániát

 
ambrushcet
20
ambrushcet Day 451, 11:42

viszont a szardobálás taszító az újoncok számára ám...

 
Lantos Rudolf
19
Lantos Rudolf Day 451, 11:42

Ezsolti: Csak egy időre felejtsük el. Egy kevés idő, aztán mehet a támadás, és bízok benne, hogy a románokat sikeresen visszaszorítjuk Erdélyen kívülre.

 
Yoisten
24
Yoisten Day 451, 11:43

Kicsit korainak tartom az újoncok, feltüzelését. Ne küldjétek a leventéket háborúba, mert semmi esélyünk. Ide harcérett erős játékosok kellenek, és lemossuk a románokat - vagy bár ki mást! Türelem, most a taktikázás nekünk hozz többet a konyhára.

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 451, 11:43

Pontosan arról lenne szó, hogy ne kössük meg azt a békét, amit ajánlottak, amivel az újoncok nem tudnának harcolni, hanem szövetségeseink oldalán edződjetek katonává. Az MPP-kkel ugyanis itthonról tudnuk harcolni pl. Portugália mellett, akik szinte mindig csatáznak a spanyolokkal. Így mindenki tud edzeni, harcolni, tapasztalatot szerezni, míg a román béketerv esetén csak azok tudtak volna harcolni, akik odautaznak a régiókba. Márpedig erre szerintem egyikőtöknek sincs pénze. Nem azt mondom, hogy felejtsük el őket végleg, nem. De ti, az újoncok még nem vagytok katonák, nem tudtok még egy esetleges csatában segíteni. Hiába vagytok sokan, még edzenetek, harcolnotok kell, hogy a falon ne 1-2 pontot üssetek, hanem legyen értelme is annak, hogy idejöttetek ebbe a játékba segíteni és idővel visszaszerezni az országot. Amikor az az idő eljön, akkor ti már katonák lesztek, politikusok, újságírók, cégtulajdonosok. Most még amit tehettek az a gyakorlás, az edzés és a szövetségesek melletti harc.

Én így látom. Nem kötünk békét velük, de a háborút sem fejezzük be. Majd amikor már TI mind is tudtok benne harcolni.

 
Monti84
24
Monti84 Day 451, 11:45

Gondolom, azért a romániai politikai életbe való felkapaszkodás még ezektől függetlenül él. Más oka nincs, hogy Romániában vagyok, a repülőjegyemet is most próbálom ellőni okosságra:)

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:46

Ambrushcet senki sem mondta hogy könnyű.....
De nem is lehetetlen,csak egy kis diplomácia ( ez megvan az elnökünkben)+a megfelelő tudás kéne hozzá hát ez már...
Nem csoda,hogy pár nappal mielőtt a ok indexbaby regelt,és szorosan de nyert az elnökválasztáson Shaok előtt nem mert kiállni a másik elnökjelölt ellen egy vitára és konkrét dolgokról való beszélgetésre a választás előtt,ez sokmindent elmond.
Az ,se,amit velem művelt,miutan győzőtt a választáson,de ezt inkább majd máshol irom le,sárdobálába nem akarok belemenni...

 
slamx
24
slamx Day 451, 11:47

Új vagyok itt, de mióta itt vagyok szinte mindent végigolvastam.
Nekem az jött le, hogy Quicksilver nagyon jó elnöke az országnak.
Békében.
Ez valami olyasmi mint Chamberlain és Churchill esete.
Nekünk most egy Churchill kell! Aztán miután területileg és létszámilag megerősödtünk és túl vagyunk pár véres háborún, jöjjön egy új elnök aki alatt gazdaságilag is fejlődjünk...
Szerintem.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:47

Yoisten,csak egyet ne feledj,minden egyes kongresszusi választással,amig nekünk csak 2 régionk van,ők erősüdnek,mi gyengülünk,mivel ők 340 kongresszmanra kapnak 5 aranyat,mi meg 20 ra...

 
Vajk Corp
Or
Vajk Corp Day 451, 11:48

Bocs, Quicksilver, de azt még valahogy elfogadja az ember, hogy azért nem vesszük vissza Szegedet diplomáciai úton 1 aranyért, mert harcolni akarunk, azt már nehezebben, hogy mint írtad kivették belőle a mindkét(!) fél számára előnyös pontokat . Na de az, hogy még harc se, minden jó, így ahogy van, az már bocsánat, de szimplán pofátlanság.

Shaok

 
Karpat-Medence
25
Karpat-Medence Day 451, 11:48

Harcoljunk románok ellen nyílt harcba.
Rengeteg újonc éri el az 5. szintet. Fel vannak spannolva baromira!
Szerintem mikor az újoncok elérik az 5. szintet egy helyen harcolni, felnyomni a wellnessüket és után go Szeged.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:48

Slamx:
Pontosan ez az én véleményem is.

 
slamx
24
slamx Day 451, 11:49

No, amíg a kommentemet írtam, bejött egy újabb hozzászólás Quicksilvertől. Így egy kicsit más a gyerek fekvése.
Ebben az esetben viszont miért nem fogadjuk el az ajándék régiót?

 
Agresszor
25
Agresszor Day 451, 11:49

slamx mondhat valamit

 
Tiburzio
21
Tiburzio Day 451, 11:50

Messzemenőkig támogatlak Quicksilver. A cikkből idézve "...Építsünk egy erős és gazdag országot újak és régiek együtt...", én talán a régiekhez tartozok, 7 hónappal, régi kroovy-kormánybeli foglalkoztatáspolitikai államtitkárként. Régóta kellett már egy olyan ikon a magyar politikában, mint ő volt, aki valahogy túlmutat a midnennapi politikai életen.
Most, hogy az egyik legnagyobb gond, a népesség hiánya kezd helyrerázódni, használjuk ezt ki és igen, építsünk fel egy stabil, erős országot.

 
Old Shatterhand
25
Old Shatterhand Day 451, 11:50

voted. Teljesen geyetértek

 
ambrushcet
20
ambrushcet Day 451, 11:51

Marginaldefeat: Én várom a régebbi sztorikat, amikről mi nem tudhatunk. Jobb, ha minél előbb tájékozottak leszünk a politikában. IS.

 
Monti84
24
Monti84 Day 451, 11:51

@Yoisten: ennyi. Logikus és vitathatatlan, hogy az újoncok (akik nem unnak rá pár nap után) hamarosan nem kis erőt fognak képviselni, hagyni kell, had érjünk be:)

 
Paulo Coelho
19
Paulo Coelho Day 451, 11:51

Miféle Romániát?

 
slamx
24
slamx Day 451, 11:51

Abban is lehet valami, hogy az újonc tömegek nem sokat érnek még.
Én megnéztem a "legnagyobb" románt. Ha jól értelmezem szinte egymaga többet rombolt eddig, mint mi magyarok összesen....

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:52

Naja,nemrég mi Quicksilver külügyminsztersége alatt nagyvonaluan feladtuk a 2 szlovák régiot ami a mienk volt (remélem tudjatok hogy n1-2 hete még Magyarországnak 4 régioja volt 2 helyett mert mienk volt Szlovákia fele)a semmiért (még köszönetet se kaptunk érte)most,mikor a románok meg visszaadnénak egyet,ráadásul messze messze a legfontosabbat,az meg nem kell:D:D:D

 
Yoisten
24
Yoisten Day 451, 11:52

OK rengeteg ujonc 5 szintre fel, harc, lehet még nyerünk is... tipikus Magyar mentalitás. Nem az elsö tiz percbe kell csak focizni, hanem minimum 90 percig. Ne legyetek már ilyen rövidlátok!
Itt a sok újonc rengeteg potenciális harcos, ésszel használjuk a jövendő erönket, különben hátba támadnak és nekünk annyi.

 
Wilor
18
Wilor Day 451, 11:53

100% amit írtál Quicksilver bár én Norvégiába élek de ha egyszer vissza megyek segítek szivesen

 
Agresszor
25
Agresszor Day 451, 11:53

Ez hazaárulás nem?

 
nincsen
23
nincsen Day 451, 11:55

Új vallás alapkőletételének lehetünk tanúi.

Attól félek, terjdni fog, mint a tűz.

Ez a marginális defetizmus...

 
Adrastheus
41
Adrastheus Day 451, 11:55

Vote!

Nem beszélhetek mindenki nevében, de azt gondolom a legtöbben azért jöttünk ide, mert, ha titkoltan is, kimondatlanul is, fájt az amit eMagyarország térképére nézve látttunk, eszünkbe jutott róla valami, ami pártpolitikai állásunktól függtlenül gyerekkorunk óta ott van a gondolataink mélyén, a génjeinkbe vésődve hordozzuk magunkkal, még ha nem is beszélünk róla, még ha nem is szeretünk róla hallani...

Talán nem kell kimondani mire gondolok, nem kell beszélni a megváltoztathatatlan dolgokról, de az Elnök tudhatná, hogy a legötbbünk az miatt jött ide. Inkább felajánlanánk néhány napi fizetésünket (hiszen nem csak étellel él az ember), hogy végre megmozdítsuk a határokat kelet felé, toljuk, feszegessük őket együttes erővel.
Tisztában vagyok a gazdaság fontosságával, és a játék egyik legérdekesebb részének tekintem, de most nem lehet az a legfontosabb, amig legalább a Tiszáig előre nem nyomulunk.
Talán nem engem fűt egyedül a hév, talán végre mozdulnunk kellene éa megmutatni a románoknak, hogy nem szúrják ki a szemünket ezzel a megalázó békeszerződéssel.

 
idieoe
19
idieoe Day 451, 11:56

Agresszor, téged a név ugy érzem nagyon kötelez...

 
Altea
25
Altea Day 451, 11:57

Bocs, de azért jött ez a sok újonc, mert látták az indexen a cikket amit Te írtál. Láttam, hogy: egyelőre. Nyilván a sok újoncból sokan törölni is fognak és nyilván a gazdaság helyreállítása is cél. De ne kívánd azoktól akik most jöttek, és azért jöttek, hogy segítsenek a Románok ellen, hogy feladják az okot és ne vedd el tőlük a visszavágás esélyét, reményét! Nem látok időintervallumot: egyelőre. Sok mindent takarhat az a szó. Kérlek máskor pontosabban fogalmazz! Egy újonc.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:57

Ambrushcet,a chaten rengeteg uj infot tudhatsz meg,+érdemes olvasni a régebbi cikkeket is,nemrég jelent meg Zoli tollából egy cikk,ami összefoglalja e-Magyarország eddigi picit több mint 1 éves törtéénetét,az eddigi elnököket,és az eseményeket,több oldalon keresztül:)
Meg van pár dolog az erepublik.extra.hu-n is:)

 
Feherlofia Koppany
37
Feherlofia Koppany Day 451, 11:57

Ha nem adjuk fel a két szlovák régiót akkor Románia ma már Olaszországgal határos.

Yoistennél a pont.

 
gabORC
17
gabORC Day 451, 11:57

Amúgy ha 15én pártelnöki választások vannak, nincsenek arra terveink, hogy eRomániában a romániai magyarok pártját megint magyar vezesse, és akár később a román parlamentben is jelentős szava legyen?

 
nincsen
23
nincsen Day 451, 11:58

ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!
ÉPÍTKEZNI!

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 11:58

Ha nem adjuk fel a 2 szlovák régiót,akkor még most is a mienk lenne:)

 
ezsolti
24
ezsolti Day 451, 11:58

Adrastheus teljesen egyet tudok érteni veled én is hasonlóan gondolkozom a helyzetről

 
idieoe
19
idieoe Day 451, 12:00

Ugy érzem mintha sokan azthinnék hogy az elnökünk rosszat akr. Lehet én értem félre de mintha ő (és az "idősebbek") jobban tudnák hogy semmi értelme friss ötösként felelőtlenül a románok kardjába rohannunk.

 
Tauwen
25
Tauwen Day 451, 12:00

Quicksilver! sztem rakd ki egy csak magyar nyelvű cikkbe a magyarázó kommentedet magyarázatokkal bővítve, hogy "befele" is jól legyen kommunikálva az ügy. Így nagyon eltűnik, nem fogja látni minden újjonc a sok hozzászólás között, aztán jönnek a félreértések.

 
nincsen
23
nincsen Day 451, 12:00

SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!
SZERVEZŐDNI!

 
slamx
24
slamx Day 451, 12:01

Nem vagyok egy nagy szakértője a játéknak így újoncként, de
- nem lehetne összehozni egy orosz-norvég- magyar tengelyt?
- indítani egy közös támadást ami során egyszerre 3 régiót támadnánk? Mást az oroszok, mást a norvégok és mást mi
- szerintem a 3 tamádásból 2 szinte bizotsan megnyernénk Románia ellen
- aztán, ha ez a taktika bejött, újra és újra alkalzva visszaszorítani őket

 
Postaa
22
Postaa Day 451, 12:02

egyáltalán miért kell lefordítani ezeket a cikkeket angolra? Nehogy valami meglepetés érje a románokat?

 
ambrushcet
20
ambrushcet Day 451, 12:03

Marginal: Én csak arra gondoltam, érdekes lenne látni zanzásítva a régiek nagy ellenségeskedését-barátságát-szövetségét eMo-on belül.
Mondjuk egy cikk keretében. Amolyan who-is-who. Szerintem nem rossz 5let, nem? Én szívesen utánaolvasok, de nem biztos hogy mások is rászánnak órákat.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 12:03

Az elnökünk nem rosszat akar,hanem nagyon jór,csak egyszerűen nem ért hozzá,s ennek már rengeteg tanubizonyságát adta a kampányban és azóta is,nemcsak most.

 
Yoisten
24
Yoisten Day 451, 12:03

Románok közt van olyan aki tudd magyarul, .... közülünk van aki tudd románul? )

 
nincsen
23
nincsen Day 451, 12:03

Újoncok!

Elhiszem, hogy nagy hévvel esnétek neki az ellenségnek, de amíg a Land Skilles munkaajánlatomra 75% Manufacturingos jelentkezik közületek, addig ne akarjátok már megváltani a világot. Jó?

 
ambrushcet
20
ambrushcet Day 451, 12:06

Szal jó lenne elérni, hogy ne legyen az eNép olyan birka a polikához, mint amilyen a RL-ban.
(mondjuk most már bennem van egy üveg MAGYAR bor)

 
Olivaw
29
Olivaw Day 451, 12:06

Én is azt mondom, hogy most egy-két hétig hagyjuk a Románokat a francba, és próbáljunk minél több erőt összeszedni, és stabilizálni a helyzetünket.

 
Hexalia
22
Hexalia Day 451, 12:06

Ja. Felejtsük el.
Mondjuk komoly agykárosodás kellene hozzá.. Nehéz elfelejteni egy forgó körfűrészt a t*keink fölött, meg aztán evolúciós szempontból nem is igazán kifizetődő..
Az építkezéshez az is kell, hogy ne lohadjon le a harcolni érkezők lelkesedése, mert különben lesz ötezer inaktív citizen..

 
Kampec
45
Kampec Day 451, 12:08

marginal, alapvetően rossz oldalról közelítetted meg a dolgot. a románt verni vágyó újoncok szempontjából a lehető legjobb dolog történt: a lehető legbékepártibb magyar elnök is azt jelentette ki, hogy ezekkel így NINCS BÉKE! csak most túl finoman fejezte ki magát, de valójában azt írta, neveljük fel a népet harcra és amikor eljön az idő Románia bánni fogja nem ajánlottak normális feltételeket

 
slamx
24
slamx Day 451, 12:09

nincsen: Talán kellenének manufakturingos ajánlatok is...

 
Nowherman
26
Nowherman Day 451, 12:09

Ja persze, hogy lehet békésen fejlődni, na de ha nem a románok foglalják el Budapestet nincs kétezer azonnali regisztráció. Ismerjük be ellenségre szükség van, képzeljünk el egy foci meccset ellenfél nélkül. Ki maradna ott a saját csapattársaival passzolgatni? Ez nem jelenti azt, hogy mi emberek nem vagyunk képesek pozitívan gondolkodni, meg felebarátilag szeretni egymást, csak egyszerűen nem motivál minket a békés boldogság. Az e-Republik attól izgalmas játék, hogy van közös ellenség, hanem csak egy lenne a többi stratégiai játék közül. Az USA is akkor kezdet el (a való életeben) hanyatlani amikor felbomlott a Szovjetunió és ellenség nélkül maradt. Egy - két barát nélkül még megvan az ember, na de ellenség nélkül? Unalmas lesz az ember élete és online stratégai játékokhoz menekül, ahol vérveszteség nélkül lehet vérengzeni

 
Ooorky
24
Ooorky Day 451, 12:10

Szerintem is a lehető legértelmesebb cselekedett noobként puszta kézzel nekiesni a létszámfölényben lévő ellenségnek, miközben összeroppan alattunk a gazdaság...

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 12:11

Igyvan Hexalia.
Ráadásul az ujoncok azt sem tudják még,amit mi igen,hogy a régiek közül is rengeteg nagyon jó és régi (és erős) játékos hagyta abba már a játékot,mivel bugok és különféle dolgok ( ez hosszu lenne talán majd egy külön cikkben leirom)miatt majd 3 hétig szünetelt a háború modul,és mindenki alig várta már,hogy ráronthassunk a románokra,mivel Hekkat (exelnökünk)elnökségének első lépése az volt,hogy megtámadtuk őket anno egy hónapja,és VISSZAFOGLALTUK Székesfehérvárt.
Szóval...sokan megunták és abbahagyták már igy is:(
Sőt,közvetlen az elnöksége alatt maga Quick is irt egy cikket,miszerint abba akarja hagyni a játékot...

 
Banehallow
23
Banehallow Day 451, 12:11

Vote!
Egyetértek. Elöször magunkat szedjük rendbe és stabil gazdaságot építünk ki. Késöbb, mikor a "kicsik" is erösebbek lesznek, akkor jön a megtorlás.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 12:12

Kampec ha visszakapnánk Szegedet,ez miben is lenne akadálya annak,hogy pár hét mulva ugyanúgy rárontsunk a románokra RW k formájában?

 
Altea
25
Altea Day 451, 12:13

nincsen: ma regeltem és ismerkedem a játékkal, szorgalmasan olvasom a kapott linkek írásait. Nem akarok rögtön világot megváltani. Egy dolgot szeretnék, ha valaki elhúzza a mézesmadzagot az orrom előtt és arra kér, hogy segítsek neki ahogy tudok - ergo jöjjek játszani, fejlődjek, erősítsek egy országot - akkor ne közölje velem 2 nap múlva, hogy bocsi, de most már nem is annyira fontos ami miatt jöttél. Nyilván nem fogok harcolni azonnal, míg nem fejlődtem fel arra a szintre nem is fogok tudni, de akik most jöttek mind azért jöttek, hogy később ezt megtegyék. Ha elveszitek az elején a kedvüket, el is fognak menni, mert lassú a játék menet és nem lesz türelmük, szóval odajuttok ahol voltatok. Előre is kéne gondolkozni picit.

 
Louis69
31
Louis69 Day 451, 12:15

Ne felejtsük, hogy az Index-bébik java része (ahogyan én is) valószínűleg a hadban állás hírére regisztrált. Úgy, hogy azt sem tudta mi fán terem az eRepublik. Értem azt hogy ez a "játék" nem csupán háborúzásról szól, de sokak csalódhatnak is. Szerintem essünk nekik, ha már lendülettel érkeztünk, nehogy eltűnjön az-az "energia".

 
Kampec
45
Kampec Day 451, 12:15

Minden újonc képezze magát harcokban, növeljen rangot amint tud! Azok akik a Kriszke&Kampec cégek valamelyikében fognak dolgozni, folyamatosan ösztökélve lesznek arra, ha harci lehetőség van, hogy fejlesszék magukat. Ez a lényeg most, érjétek el az 5-os strenghtet, nőjjön rangotok addigra meg, és akkor már komoly erőként lehet számolni a még mindig fiatal játékosnak számító, de együttesen mégis komoly sebzéspotenciált jelentő sereggel. Higyjétek el, mindösszesen ennyi most a cél. Sajnos ez nem 1 nap és nem is 2. De addig is sok harc van, és tagja vagyunk egy katonai szövetségnek is, ahol folyamatosan szükség lesz mi segítségünkre is, lehet fejlődni erősödni, tapasztalatot szerezni. Kelleni fog a románok ellen! Hiába vagyunk most látszámban már csaknem annyian, mint ők, az ő játékosaik tömege is már rengeteg harcban edződött.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 12:17

Naja,csak nekünk még van sok szövetségesunk is,a románokat meg nemigen támogatja senki.
Köztük Indonézia egymaga olyan erős,mint a román hadsereg...

 
Kampec
45
Kampec Day 451, 12:19

Marginal: RW-vel a büdös életben egy területet nem foglalunk vissza Romániától szerintem, akárhány index baby regisztrál még az elkövetkező napokban. Másrészt magyarázd már el nekem, hogy egy rw miben segítene az épp csak 5. szintre lépett újoncoknak kiélni a románverési hajlamukat? Mégis miből fognak odautazni 2 repjeggyel? aztán ottragadni romániában az elbukott rw után? munka nélkül? és stb? Ha megkötjük ezt a békét, ezen újoncok akik magyarországra regisztráltak, román verés közelébe nem kerültek volna. Így viszont fognak.

 
Stadler  City
40
Stadler City Day 451, 12:19

Mi az a szint, amit elkéne érnünk nekünk indexeseknek?
10?+tapasztalat,rangok
ez mennyi idő? Ma regeltem!
Oroszok mikortól tekinthetőek partnernek? Norvégok?
Fejlemények az ügyben?

 
Adrastheus
41
Adrastheus Day 451, 12:19

Egy gondolat:
Amikor Hannibál szétverte a Ticinus-folyónál, a Trasimenus tónál majd Cannaenal a római seregeket, végigdúlta Itáliát, és 200.000 római anya siratta elsesett gyermekeit(a besorozattaknak mintegy fele halt meg, 80.000 közülük Cannaenál), és Rómából nem maradt más, mint a város, és néhány megrettent szövetséges... a senatus nem elmélkedett a békekötésről, a gazdaság fellendítéséről, sőt még saját termőföldjeiket, gazdaságaikat is felgyújtották, hogy az ellenség ne juthasson utánpótláshoz...

Most kell cselekedni, amíg még tart az ujjak lelkesedése, nem a gazdaság jövőjén kell elmélkedni, azt majd újraépítjük, ha itt az ideje.

 
Marginaldefeat
29
Marginaldefeat Day 451, 12:21

Éppenséggel a cégemnek van csaknem 100 db moving ticketje,ami azért nem kevés...
S egy háboru esetén felajánlanám MINDET az ország javára,pedig hidd el 45 aranyamból 40 arra ment el,hogy legyártsam őket.
Ennyiből 100 szövetséges tankot ide lehetne hivni...

 
Adrastheus
41
Adrastheus Day 451, 12:22

P.S. Persze nem ma kell támadni, de nem lehet egy max. két hétnél tovább halogatnunk a dolgot.

 
Monti84
24
Monti84 Day 451, 12:23

Az a baj a lelkesedéssel önmagából sokra nem megyünk. Aki tényleg eléggé fel van tüzelve, az úgy is marad, és belátja, hogy felfejlődve sokkal többet érünk.

 
Peter Csaba
19
Peter Csaba Day 451, 12:27

NE osszuk meg a társadalmunkat!!!
ha nem is lehet egyszerre mindenkinek igaza - minden ötletet lehet valamilyen szintet képviselni!!!
NE osszuk meg a társadalmunkat!!!
Össze kell fogni! Még ha sokan máshogy is képzelik a céljaink elérését! Össze kell fogni!!!

 
pierredenunca
30
pierredenunca Day 451, 12:27

támogatom, jót tesz egy kis "internal focus" az építkezés céljából.
viszont fontos lenne diplomáciai erőfeszítéseket tenni, hogy erős nemzeteket találjunk szövetségesnek, illetve támogassunk ukrán és orosz "szaporodást"

 
Ambrosius77
46
Ambrosius77 Day 451, 12:27

Valaki a nagyok közül írhatna egy cikket, hogy kb mibe kerül ténylegesen egy hábotú anyagilag...

Én nézegettem néhány csatát és fejszámolgattam, hogy 40 wellness pack 80 arany csatánként ehhez jön kb 45 db Q5 fegyver aminek nem tudom apiaci árát de olyan 60 arany lehet,plusz a GIftekés akkor ez még csak egy tank volt, aki egymaga 5000-9000 sebzést visz be egy támadással.

Egy 5-ös szintű újonc mivel nem fog kapni Q1 fegyvert (se) kb 5x3-at sebez max szóval az újonnan regisztráltak összesen ha fognak sebezni 10000-et, ami semmi románia ellen.

A gazdaság meg nem fogja elbírni ennyi közkatona állami támogatását. Szóval a diplomáciát is kellene gyűrni, jópár külföldi vendégtankot a mi oldalunkra kellene állítani, ha lehet.

Jelenleg tényleg nem látom, hogy az újoncokkal mi a terve az államnak, gazdasági szempontból a politikai takeoverek a legkifizetődőbbek, ott nem kell wellnes packokra meg fegyverekremeg kórházakra költeni, csak moving ticket és jószervezés kell meg hogy lenyomják a többiek torkán a dolgot.

 
Voros BLORoka
21
Voros BLORoka Day 451, 12:28

Komolyan nem értem, hogy lehet így félreérteni az elnöki üzenetet: számomra annyit jelent, hogy ne szájaljunk, hanem koncentráljunk arra, hogy EGYÜTT le tudjuk idővel győzni a románokat, de ha azt csináljuk, amit ti, azaz egymást hergeljük, akkor nem jutunk egyről a kettőre. Nagy dolog, hogy idejöttünk pár ezren segíteni a háborúban, a következő lépés, hogy valóban fogjunk össze, és fejlődjünk egy előre meghatározott módon. Ha ez a mód az elnök szerint csak a gazdaság helyrerázásával indulhat el, akkor legyen így; ugyan nem mi választottuk, csak a régiek, de ez az amit fel kell fogni: ne legyen mi és ti, ne legyen régiek és újoncok, hanem legyen MI magyarok és pont. Ha ezt nem sikerül végigvinni, akkor üthetünk akárkit, a végén úgyis eltaposnak, a belső ellentétnek hála.

 
Kampec
45
Kampec Day 451, 12:29

Még el se érte többségetek az 5. szintet se! Strengthet felnyomni, rangban 1-2 szintet lépni (EZ CSAK HARCCAL MEGY! aki tényleg komolyan akar románia ellen harcolni, az fordítsa a megszerzett goldjait harci kiképzésére, fegyverrel harcoljon, ha nincs itt harc utazzon utána). 1 hónap mulva az itt maradók sebzése még ha csak 10% is marad itt 10-szer több lesz, mint most az egész társaságé együtt véve. ezeket a számokat hasraütéssel mondtam, de még az is lehet, hogy alulbecsülve...

 
Monti84
24
Monti84 Day 451, 12:30

De egyébként szerintem a vita leginkább arról folyhat, hogy MIKOR támadjunk, így az álláspontokat nem annyira nehéz közelíteni. Öregek, szerintetek mennyi lenne a minimum idő, amikor érdemes lenne az újoncokat ütőképes seregként bevetni?

 
Yoisten
24
Yoisten Day 451, 12:32

Igen Igen Igen.... és el is jutottunk a populista gondolkodáshoz. Tűzeljük fel az embereket, menjünk a falnak lesz ami lesz. Azt majd jó lesz nekünk mert a semmiből kihuzzuk magunkat!
Én azért jöttem ide játszani mert felkeltette az érdeklődésem, no és persze a lelkiismeret hogy mi a francot keresnek a románok édes HAZÁNK-ban! De ettől még nem örültem meg!
Háborúban vezérek döntenek a stratégiáról, alvezérek feltüzelik a katonákat, katonák meg harcolnak! Ez így müködik pár ezer éve.
De ennek a játéknak nem eHáború, vagy eDiktatura a neve! Gondolkodjunk már egy kicsit. Aki ügyesebb taktikus az jut elöbbre. Az hogy sok Magyar játékos csak most kapcsolodott be, ne részegitse el a régieket - a türelmetleneket.
Internetes játék lévén van idönk összekovácsolni a eMagyar Nemzetet. Legalább itt probáljuk meg, ha már a való életben nem megy.

 
nincsen
23
nincsen Day 451, 12:33

Altea: a szegedi csatára 12 aranyat költöttem el. De nem is értem, minek járatom a lepcsest. Minden újonc vegyen 5 darab Q5-ös fegyvert, atán jelentkezzen nálam, és megindulunk.

 
insectofil
26
insectofil Day 451, 12:38

megokosítom a veteránokat, mert ők nyilván nem érthetik az újoncokat más szempontjaik miatt
az indexbébik kisebbik hányada (pl. én is) azért jött, mert jó időmúlatásnak tűnik ez a hely, és akkor is maradunk, ha türelmesnek kell lenni az eredményekhez
a nagy többség viszont a románok visszaverése okán jelentkezett és azt látja, hogy a régebbiek a babyboomban jobbára annak lehetőségét keresik, hogy hogyan növelhetik pártbefolyásukat/cégnyereségüket/lapelőfizetésüket
az harchoz szükséges szint elérése után nagyon sokan motivációjukat fogják veszíteni, ha legalább vesztes csatát nem vívhatnak románok ellen

 
Adrastheus
41
Adrastheus Day 451, 12:39

Yoisten legyünk realisták: sokan lesznek úgy, hogy néhány nap alatt elveszítik a játék iránti érdeklődésüket és nem lesznek többé hadra foghatóak. Lelkesíteni kell, célt kell adni, hogy maradjanak. Én sem ittről, mostról beszélek, hanem egynéhány hétről, de tartok tőle, hogy még ehhez is türelmetlenek lesznek, mert sokak - és éppen ezért létezik a populizmus - nem fogékonyak a higgadt érvelésre, észérvekre.
Fennt kell tartani az érdeklődést, ezt pedig csak lelkesítő szavakkal teheted meg. Engem a játék gazdasági mechanizmusa is önmagában lelkesít, de ez nem biztos, hogy sokakra igaz.
Erre is gondolj, ne csak az észérvekre, melyeket magam is tökéletesen megértek

 
slamx
24
slamx Day 451, 12:39

Az újoncoknak nincs pénzük utazni.
A central régióban pedig nincs kórház, így a portugál háborúba sem tudunk bekapcsolódni.
Oké, ne menjünk még a románok ellen, de akkor legyen kórház a central régióban is, hogy a portugál háború kapcsán erősödhessünk.

 
Stadler  City
40
Stadler City Day 451, 12:44

akkor végülis megvan, central régióba korházat, hogy Portugálok oldalán erősödjünk, ezt a sok indexes felfoghatja,ugy, hogy jelenleg ezzel segiti legjobban a hazáját, hogy mi hamarabb kisopörjük a Románokat itthonról...
és egy hónap múlva teljes gőzerővel tamádás, kérdés mennyibe kerül az a korház?

 
Yoisten
24
Yoisten Day 451, 12:46

Vajmi igaz Andrastheus, Jó játékhoz kell az adrenalin, különben mit sem ér. De szó mi szó, valjuk be az Index-es cikk egy segély kiáltás volt! Meghallotuk jöttünk, de nem akarunk szó nélkül engedelmesen a vágóhidra masirozni, csak azért hogy a "régiek" megtalálják a lelki békét. Én momentán szeretnék minnél tovább játszani, ezért is kell lehetőleg egységesen egy sorba beállnunk. Aki irányit vegye figyelembe a pórnép szavát is. Ha ügyesn használjuk ki erőinket, és elöbbre tudunk lépni, a következő Index-es cikk után még többen kaphatnak kedvet a játékhoz... ne feledjük naponta százezrek olvasák a fenti oldalt.