Elnökjelölti vita logja
Akilap
Független Újságíró Szövetség lapja / bulletin of Independent Journalists Association
-
745. nap 12:35 eRep idő szerint
Az 5 elnökjelöltből Lisztes, Feherlofia Koppany és Mrsomebody volt itt, Cseri McGregor és Weisz Manfred Huba nem tudott köztünk lenni.
19:05 &Bosko_Balaban> akkor először mutatkozzatok be
19:05 &Bosko_Balaban> 3 percet adok rá
19:05 @mrsomebody> összesen?
19:05 &Bosko_Balaban> a bemutakozásra adjak több időt?
19:06 @lisztes> kezdjük névsor szerint
19:06 @lisztes> Feherlo:
19:06 @lisztes>
😃
19:06 @mrsomebody>
😃
19:06 @mrsomebody> lol
19:06 @Feherlo>
😮
19:06 @Feherlo> van aki nem ismer?
😛
19:08 @mrsomebody> hmm
19:08 @mrsomebody> letelt
😃
19:08 @lisztes>
😃
19:08 @lisztes> akkor én jövök
19:08 @lisztes> Sziasztok, a nevem Lisztes. Olyan index I generációs-féle vagyok, igazán aktívan Shaok elnöksége idején kezdtem játszani.
19:09 @lisztes> Újságírás, kommentelés, főleg innen ismerhettek. Na meg persze a szeptember-októberi kormány (Imre Norbert kormányának) kormányszóvivője voltam (raszta, jelenlegi elnök mellett).
19:09 @lisztes> mellett). Azóta is segítem a kormányok mnkáját tanácsokkal, de hivatalosan nem vagyok kormánytag. Remélhetőleg december 6-án ez megváltozik.
😃
19:09 @lisztes> ennyi, köszönöm szépen
19:09 @mrsomebody> gyorsan gépelsz
19:09 @mrsomebody> akkor én
19:09 @mrsomebody> sziasztok, én mrsomebody vagyok, az underground körökben terjedő információkkal ellentétben nem vagyok mrs omebody
19:10 @mrsomebody> voltam már kétszeres kongresszusi képviselő, külügyminiszterhelyettes az még most is, és egyben a kétfarkÚ kutyák pártelnöke
19:10 @mrsomebody> általános célom mindenből a legnagyobbat ígérni
19:10 @mrsomebody> ezért privát leckéket vettem egy matematikatanártól, akivel elszámoltunk egymillióig
19:10 @mrsomebody> programom alapköve a következő:
19:10 @mrsomebody> gránit.
19:10 @mrsomebody> köszönöm
19:11 &Bosko_Balaban> rendben, tÚlvagyunk a bemutatkozáson
19:11 @lisztes> tes e panaszkodhatsz
😃
19:11 &Bosko_Balaban> most jön a vita része
19:11 &Bosko_Balaban> Témákat írtam fel amit a topikban meglehet nézni
19:12 &Bosko_Balaban> szeretném ha az elnökjelöltek nem a programjukat mondanák el hanem vitatkoznának egymással
19:12 @mrsomebody> ja
19:12 @mrsomebody> akkor lisztes fürgyé le
19:12 &Bosko_Balaban> a témától ellehet térni abban az esetben ha az a vita érdekét szolgálja
19:12 @Feherlo> ez az lisztest kérjük hogy először fürgyön le
19:12 &Bosko_Balaban> 1Éles harcok, nagy hadjáratok: Románia megtámadása
19:13 &Bosko_Balaban> ez az első téma
19:13 &Bosko_Balaban> ki szeretné kezdeni?
19:13 @lisztes> feherlovat meg kérjük arra, hogy állítsa be, hogy látszódjanak a hosszÚ magánhangzók is
😃
19:13 @Feherlo> hölgyeké az elsőbbség
19:13 @lisztes> névsor, Bosko_Balaban
19:13 @lisztes> mrs omebody, te jössz akkor
19:14 @mrsomebody> lisztes nem tud olvasni
19:14 @mrsomebody> nos kijelenteném első sorban hogy egyedül én ismerem a kiutat ebből az örökös punnyadásból
19:14 @mrsomebody> nyilvánvaló hogy körbe vagyunk zárva szinte teljesen
19:15 @mrsomebody> EDEN tagokkal és PEACE-esekkel akiket magunkra haragítottunk
19:15 @mrsomebody> sokan kérdezték, hogy merre van a kiÚt
19:16 @mrsomebody> nekik mondanám, hogy követni kell a zölden világító EXIT feliratÚ táblákat, ezt minden hülye tudja
19:16 @mrsomebody> hadügyek tekintetében szingapÚrt jelöltük ki célpontÚl mert az olyan messze van mint Kitty
19:16 @mrsomebody> edlen cége ott van és nem akar magyar licenszet venni Úgyhogy szivességet is teszünk neki
19:16 @mrsomebody> nem akar velem valaki vitatkozni?
19:17 @mrsomebody> Bosko?
19:17 @lisztes> sztem én nem
19:17 &Bosko_Balaban> mrsomebody: szóljál ha befejezted
19:17 &Bosko_Balaban> lisztes: tiéd a szó
19:17 @mrsomebody> rendben, befejeztem, átadom a szót
19:18 @lisztes> hát, sztem nem szabad fejjel menni a falnak
19:18 @lisztes> amíg a kezünkben van hellokitty, okosabb, ha azt óvjuk
19:18 @lisztes> persze ha beaktiválnak ellenünk mpp-ket
19:18 @mrsomebody> és mi van ha mindkét kezünkre szükség van?
19:18 @mrsomebody> akkor kittyt hova rakjuk?
19:18 @lisztes> akkor meg sem állunk az ellenség felszámolásáig
19:19 @lisztes> a kutyáknak kezük sincs
19:19 @lisztes> szóval ül
19:19 @lisztes> szóval maximum a horvátok megtámadását,. és azt is csak szövetségi érdekek miatt látom megléphetőnek
19:20 @lisztes> természetesen ha más kis ország a környéken kemánykedik
19:20 @lisztes> azt is meg kell leckéztetni
19:20 @lisztes> beszélgettem a jövendőbeli francia elnökkel
19:20 @lisztes> normális arc, és kész lenne lyne baromságait kijavítani
19:20 @lisztes> (még a spanyol támadás előtt beszéltem vele)
19:21 @lisztes> de mondtam neki feltételeket
19:21 @lisztes> szóval egyelőre megelégednék egy semleges viszonnyal, amíg nem bizonyítanak
19:21 @Feherlo> ennek mi köze a hadjáratokhoz?
19:21 @lisztes> sok
19:22 @lisztes> pl az, hogy a franciák melyik oldalra állnak, ha lesz valami banzáj
19:22 @Feherlo> na de milyen banzáj?
🙂
19:22 @lisztes> akármilyen banzáj, amit a jövendőbeli sövetségesek
19:23 @lisztes> szeretnének véghez vinni
19:23 @lisztes> és ehhez kell a mi segítségünk
19:23 @Feherlo> aha
19:23 @lisztes> pl finnország elpusztítása Úgy tudom napirenden van
19:23 @Feherlo> szal akkor beülünk a picsánkra mint a horvátok és kiugatunk az ólból?
🙂
19:23 @Feherlo> bocs mrsomebody nem személyes
19:23 @mrsomebody> hé hé hé
19:24 @mrsomebody> te maradj a nyerítésnél
19:24 @mrsomebody> kopirájt
19:24 @lisztes> nah, kb ennyi, románia ellen csak akkor nyomnán meg a gombot, ha a román elnök megtámad előtte
19:24 @lisztes> Feherlo:
19:24 @lisztes> beülünk a picsánkra igen, mert amint észrevehetted, akárhányszor próbáltunk kitörni
19:24 @lisztes> nem nagyon sikerült
19:25 @mrsomebody> azért van csak picsátok
19:25 @mrsomebody> nekünk két farkunk is van
19:25 @mrsomebody> már nem felvágásból, csak mondom
19:25 @lisztes>
😃
19:25 @lisztes> te jöss feherlo
19:25 &Bosko_Balaban> Feherlo: te jössz
19:29 @Feherlo> szerintem a játékosok többsége pont leszarja hogy mivan a franciákkal
19:30 @Feherlo> meg hogy kirgizisztán milyen hadműveleteket akar végrehajtani tádzsikisztán ellen
19:31 @Feherlo> egyértelmű, hogy ennél az irány vonalnál az is egyszerűbb, ha töröltetjük a karikat
19:31 @Feherlo> vagy admina nyázással banoltatjuk
19:31 @Feherlo> az legalább fun
19:31 @mrsomebody> Q1 cég 16 goldért eladó
19:32 @lisztes>
😃
19:32 @Feherlo> ennek megfelelően a mindent meg kell tenni annak érdekében hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a jelenelgi helyzetünkből és végigverjünk minden szomszédot
😛
19:32 @Feherlo> egyéb verztión gondolkozni kényelmes megoldás lustáknak és felelősséget nem vállalni akaróknak
19:32 @Feherlo> köszöntem
🙂
19:33 &Bosko_Balaban> lehet reagálni rá
19:33 @lisztes> miből finanszíroznád a folymatos támadásokat?
19:33 @lisztes> amik naponta 500 goldot is felemészhetnek?
19:33 @Feherlo> ki beszélt folymatos támadásokról?
🙂
19:33 @lisztes> annak tudatában, hogy az ellenfél 20k goldot rakott félre, hogy rw-zze hellokityt?
19:34 @lisztes> "végigverjünk minden szomszédot "
19:34 @Feherlo> sok sikert nekik
19:34 @lisztes> ezt nem lehet egy támadással megcsinálni
19:34 @lisztes> legalább 20 támadás kell hozzá
😃
19:34 @lisztes> agy mégtöbb
19:34 @lisztes> v
19:34 @Feherlo> annyi baj legyen
🙂
19:34 @mrsomebody> hah lisztes
19:34 @mrsomebody> jártál volna te is tanárhoz
19:35 @mrsomebody> egymillió támadás kell hozzá
19:35 @lisztes> jah, igaz
19:35 @mrsomebody> mennyi baj legyen?
19:35 @lisztes> jaj, hülye vagyok, 16k goldból talán megoldható
19:35 @lisztes> az 32 500 goldos támadásra is elég
19:35 @lisztes> (32 db)
19:36 @mrsomebody> az 64 db 250 goldos támadásra is elég
19:36 @lisztes> arról nem is beszélve
19:38 &Bosko_Balaban> szóval:
19:38 @mrsomebody> szerintem jöhet a következő téma, Bosko_balaban
19:38 &Bosko_Balaban> 2Hadsereg reform, elit és reguláris századok helyzete
19:39 &Bosko_Balaban> mrsomebody: tiéd a szó
19:39 @mrsomebody> ó jaj
19:39 @mrsomebody> nos hát a hadsereg helyzete
19:40 @Feherlo> lisztes, látod a kifogások keresésével meg a személyeskedéssel nem is fogsz elérni semmit, de csak ide lyukadsz ki az első rád nehezdő feladat nyomása alat; de keep continue failing
🙂
19:40 @mrsomebody> azt mindenki tudja, hogy a haderőnk már nem tündököl a régi fényében
19:40 @Feherlo> bocs
19:40 @mrsomebody> mert elfogyott a polír
19:41 @mrsomebody> ellenben rendkívül nagy hülyeségnek tartom hogy időhöz van kötve a zsold és nem a fontos eseményekhez
19:41 @lisztes> (csak nem ígérek olyat, amit képtelenség betartani)
19:41 @mrsomebody> (kussoljatok)
19:41 @Feherlo> mert nem ígész semmit
19:41 @mrsomebody> (már elnézést)
19:41 @Feherlo> csak 1 hónap unalmat
19:41 @mrsomebody> RESPECT MY AUTHORITY
19:41 @Feherlo> azt könynű betartani ?
🙂
19:41 @mrsomebody> hihetetlen.
19:41 &Bosko_Balaban> mrsomebody: folytasd
19:42 @mrsomebody> tehát kizárólag fontos csatánál osztanék azoknak
19:42 @mrsomebody> akik elérik a general rangot
19:42 @mrsomebody> mert vannak kisebbek akik nem érik el
19:42 @mrsomebody> és a sámli meg a pincében van
19:42 @mrsomebody> és apád valahol egyhagyta a pincekulcsot
19:42 @mrsomebody> köszönöm
19:44 &Bosko_Balaban> lisztes: tiéd a szó
19:44 @lisztes> a jelenleg elkezdődött hadseregátalakítást folytatnám, aminek lényege az, hogy 3 részre lenne osztva a magyar hadsereg
19:45 @lisztes> a mobil alakulatok
19:45 @lisztes> jelenleg azt hiszem 40 fősek
19:45 @lisztes> akkor a nem mobil rész, (ZME, meg hasonlók)
19:45 @lisztes> és az elit
19:46 @lisztes> pontos számokat még nem ismerem a zsoldokat nézve
19:46 @lisztes> de volt már megbeszélés a sereggel ezzel kapcsolatban
19:46 @lisztes> és ahogy észrevehettétek, minden század toborzott is
19:47 @lisztes> szóval Úgy vélem szükség van egy kis belenyÚlásra
19:48 @lisztes> és jó lenne, ha tényleg mobilak lennének az egységeink (tehát olyan gyárakban dolgoznánakm, amikből rögtön ki lehet őket rÚgni)
19:48 @mrsomebody> de
19:48 @mrsomebody> nem így van felosztva jelenelg is a sereg?
19:48 @lisztes> eddig 30 fősek voltak
19:48 @lisztes> meg a fő átalakítás a zsold eloszlásában lesz, de arról pontos számokat nem tudok, inkább nem mondok semmit
19:49 &Bosko_Balaban> Feherlo: tiéd a szó Úgy látom
19:51 &Bosko_Balaban> Feherlo: vagy?
19:51 @Feherlo> a sereg átalakítási kérdésekben, mivel azok jórészt a sereg vezetőinek elképzelésein alapulnak egyetérek lisztessel, a lényegi különbség, hogy én értelmet szeretnék adni annak a 800 ember játékának aki a sereg tagja és észak koreai trénig warokban közös üttetni őket; köszöntem
19:52 @mrsomebody> erre köteleznéd őket?
19:53 @Feherlo> mire
19:53 @mrsomebody> nem tudom.
19:54 @mrsomebody> most megfogtalak
19:54 @Feherlo> :
:
19:54 @Feherlo> tessék egy csont
19:55 @mrsomebody> vau
19:55 @Feherlo> jól megérdemelt jutalmad
🙂
19:55 @mrsomebody> | | | tessék három fűszál
19:55 @mrsomebody> azt eszel, ugye?
19:55 @Feherlo> nyiha
19:55 &Bosko_Balaban> asszem jöhet a követkető téma
🙂
19:55 &Bosko_Balaban> 3Új Katonai szövetség kérdése
19:56 &Bosko_Balaban> Feherlo: tiéd a szó
19:56 @Feherlo> az Új katonai szövetség hamarosan be lesz jelentve
19:56 @lisztes> jah
19:56 @lisztes> ezt én is megerősíthetem
19:56 @Feherlo> minden további egyelőre szerintem felesleges
19:56 @mrsomebody> na erről még én is tudok.
19:56 @lisztes> sztem erre elég is ennyi
19:56 @Feherlo> és szerinem skipelhetjük a témát
19:57 &Bosko_Balaban> ok
19:57 @Feherlo> jah
19:57 &Bosko_Balaban> 4Változtatna-e a jelenleg alkalmazott gazdaságot befolyásoló eszközökön (NAT, adó, minimálbér, stb..)?
19:57 @lisztes> NEM, mert jelenleg sikerüklt elérni, hogy plusszos a kötségvetés
19:57 @lisztes> meg is tartanám a jelenlegi gazdaságisokat
19:58 @lisztes> ennyi
19:59 &Bosko_Balaban> Feherlo: tiéd a szó
19:59 @Feherlo> lényegi változásra nincs szükség
19:59 @Feherlo> természetesen a háborÚkkel fel kell pörgetni a pénznyomtatást
20:00 @Feherlo> aminek a fedezetének Új játékosok kellenek
20:00 @Feherlo> akik viszont nyilván csak akkor maradnak a játékban, ha az izgalmas
🙂
20:01 @Feherlo> nyerítettem, ugathat a kutya
20:01 &Bosko_Balaban> mrsomebody: tiéd a szó
20:01 @mrsomebody> én annyit szeretnék hozzáfűzni hogy a pénznyomtatással vigyázni kell
20:02 @mrsomebody> mert nálunk az irodában hálózatban vannak a nyomtatók
20:02 @Feherlo> igen ebben egyetértek
20:02 @mrsomebody> és a mÚltkor marikának a könyvelésen nyomtattamki véletlenül a forintot
20:02 @mrsomebody> aki történetesen az orosz elnök
20:02 @mrsomebody> Úgyhogy szerintem maradjunk a fénymásolásnál, ahhoz mindenki ért
20:02 @mrsomebody> köszönöm
20:03 &Bosko_Balaban> ha valaki akar az eddigiekere reagálni ami eddig elhangzott, lehet
20:04 &Bosko_Balaban> 5Két kattosok aktiválásának a kérdése
20:05 &Bosko_Balaban> mrsomebody: tiéd a szó
20:05 @mrsomebody> hajjaj
20:05 @mrsomebody> egyre több nálam a szó
20:05 @mrsomebody> (Q1 szó eladó)
20:05 @mrsomebody> szóval a kétkattosok aktiválása elég nehéz feladat
20:06 @mrsomebody> mert az érdeklődésük felkeltésére a fontos csata is csak alig-alig alkalmas
20:07 @mrsomebody> ellenben hátráltatják a játékmenetet
20:07 @mrsomebody> nem tudom miért
20:07 @mrsomebody> de így van
20:08 @mrsomebody> miattuk lassabb a szerver
20:08 @mrsomebody> ők szavaznak meg ész nélkül bárkit
20:08 @mrsomebody> ők ütnek zöld oldalon ha pirosan kell és fordítva
20:08 @mrsomebody> a társadalom szélén tengődnek
20:09 @mrsomebody> mivel a kétkattosokat senki nem látja szívesen
20:09 @mrsomebody> ezért javaslom az MHP pártlista alapján kitiltásukat az országból
20:09 @mrsomebody> muhaha EPIC
20:09 @mrsomebody> köszönöm.
20:09 @lisztes> ehhez nem tudok mit hozzászólni
😃
20:09 &Bosko_Balaban> Feherlo: tiéd a szó
20:10 @Feherlo> a kétkettosok aktivizálódnak maguktól, ha van miért
20:10 @Feherlo> ha nincs akkor nem fognak aktivizálódni
20:10 @Feherlo> egyszer
20:10 @Feherlo> ű
20:10 @Feherlo> mint a kutyatál
20:11 @mrsomebody> kutyatál?
20:11 @Feherlo> jah, te pocsolyából iszol, bocs
20:12 @mrsomebody> olcsóbb
20:12 @Feherlo> ja de tele van békákkal
20:12 @mrsomebody> ja meg lovakkal
20:12 @mrsomebody> ott fürdenek
20:13 @Feherlo> főleg vizilovakkal
20:13 @mrsomebody> ott terjesztenek olyan pletykákat hogy fehérló = overdose
20:14 &Bosko_Balaban> lisztes: akkor tiéd a szó
20:14 @mrsomebody> de mondta hogy nem tud mit hozzáfűzni
20:14 @mrsomebody> hacsak nem a pocsolyás témához
20:14 @lisztes> ahhozse tudok
😃
20:15 @mrsomebody> benézhetnél
20:15 &Bosko_Balaban> lisztes: megpróbáljatpd
20:15 @mrsomebody> feherlo legalább fürdik
20:15 @lisztes> nem kívánok felvenni a versenyt velük
😃
20:15 @lisztes> m
20:15 &Bosko_Balaban> lisztes: ezek szerint a két kattosok problémája nem érdekel?
20:16 @mrsomebody> minden tisztelet mellett lisztesnek kéne a legnagyobb figyelmet fordítani a kétkattosokra
20:16 @lisztes> de érdekel, de sztem a kétkattosok már azok is maradnak, aki oda vonul, nagyon nehezen jön vissza, mert a játék már nem hordot magában Új dolgokat
20:16 @lisztes> természetesen toborzással lehetne szerezni Új
20:16 @lisztes> aktív, lelkes embreket
20:16 @Feherlo> fail
🙂
20:16 @Feherlo> azért marad kétkattos
20:17 @Feherlo> mert unatkozik
20:17 @Feherlo> és nincs miért aktivizálni amagát
20:17 @lisztes> aki akarja, az aktivizálja magát
20:17 @Feherlo> és te pont ezt az állapotot akarod erősíteni és meg nem is érdekel
🙂
20:17 @Feherlo> persze
20:17 @lisztes> játékot hamar ki lehet merteni
20:17 @Feherlo> ha vab miért
20:17 @Feherlo> ha nincs miért akkor pertsze hoyg nem lesz aktív
🙂
20:18 &Bosko_Balaban> a téma lényegének egy része az hogy a játékosok egy része unatkozik vagy nem éri a játékot
20:20 &Bosko_Balaban> szóval ha van valaki aki erre kíván reagálni, most még megteheti
20:20 &Bosko_Balaban> ha nem, akkor az elnökjelöltek felvethetnek vitaindításra egy kérdés vagy témát
20:20 @mrsomebody> szerintem az egyetlen járható Út
20:21 @mrsomebody> az a hungária körÚt. a többi tisztára be van dugulva
20:21 @mrsomebody> várom a további témákat
20:21 &Bosko_Balaban> Feherlo: mrsomebody lisztes felvethettek valamilyen vitaindító témát
20:22 &Bosko_Balaban> feltételezem hogy olvastátok a többiek elnökjelölti programját is
20:22 @mrsomebody> én lisztesét kinyomtattam
20:23 @lisztes> mrsomebody: kiragasztottad a falra?
20:23 @mrsomebody> igen hasznos
20:23 @mrsomebody> mert beraktam az asztal röviebbik lába alá és most már nem lötyög
20:23 @mrsomebody> ugyanezt pl fehérlóéval nem tudtam volna megtenni
20:24 @mrsomebody> pedig volt még papír a nyomtatóban
20:24 @mrsomebody> csak aztán kiírta hogy USB ERROR
20:24 @mrsomebody> és onnantól kezdve elment az egésztől a kedvem
20:25 &Bosko_Balaban> Úgy látom az elnökjelöltek nem élnek a lehetőséggel
20:25 &Bosko_Balaban> felvetek egy Újabb témát
20:26 &Bosko_Balaban> Lengyelekkel, ukránokkal, spanyolokkal való diplomácia
20:27 &Bosko_Balaban> Feherlo: tiéd a szó
2
😇0 @Feherlo> A lengyelekkel szerintem nem érdemes erőltetni ami nem megy
2
😇0 @Feherlo> az ukrán viszony kimenetele a választásoktól függ
2
😇0 @Feherlo> a spanyol viszony pedig a francia választások eredményétől függ hosszÚtávon
2
😇1 &Bosko_Balaban> mrsomebody: tiéd a szó
2
😇2 @mrsomebody> nem hiszek fehérló felfogásában
2
😇2 @mrsomebody> ha nem erőltetném ami nem megy, még most is a wc-n ülnék
2
😇3 @mrsomebody> a lengyelek most olyan nyitottak mint egy könyv
2
😇3 @mrsomebody> ami ki van nyitva
2
😇3 @mrsomebody> le kell csapni a lehetőségre hogy esetleg olyanok legyenek, mint a píszben a franciák
2
😇4 @mrsomebody> ahogy be vagyunk szorítva a sok ellenség közé, én az ukránok barátságát sem vetném meg
2
😇5 @mrsomebody> a spanyoloknak pedig tegyünk ki egy Q1 céget 16 goldért amiben van 16 016 gold
2
😇5 @mrsomebody> amit a helyi Caballo blanco szépen le tud nyÚlni
2
😇5 @mrsomebody> köszönöm
2
😇5 @mrsomebody> (megjegyzés, aki esetleg nem látta h mivel kampányol egy lengyel: http://img144.imageshack.us/img144/9426/madziaryit1.jpg )
2
😇6 &Bosko_Balaban> lisztes: tiéd a szó
2
😇6 @lisztes> ukránokat ki kell rángtni edenből, remélhetőleg lesz rá lehetőségünk
2
😇6 @lisztes> a lengyel-magyar és spanyol magyar viszony nem fontos
2
😇6 @lisztes> viszont
2
😇6 @lisztes> a lengyel-spanyol annál inkáb
2
😇7 @lisztes> őket ha lehetőség van, össze kell ugrasztani szép propagandával
2
😇7 @lisztes> egy kis belső viszály csodákra képes
2
😇8 @lisztes> szóval az eden törését kell előidézni valahogy, ezzel többet ártunk, mint akármilyen támadás
2
😇8 @lisztes> nagyjából ennyi
2
😇9 &Bosko_Balaban> kíván valaki reagálni a másikra?
2
😇9 &Bosko_Balaban> amennyiben nem, Úgy az utolsó téma Románia megtámadása jön
20:40 @mrsomebody> de nem ez volt az első téma is?
20:40 @lisztes> nem támogatom, csak ha előbb ők támadnak. Ha ez bekövetkezne, akkor viszont románia teljes eltörlése lesz az elsődleges célom
20:40 @lisztes> elég nekünk egy szomszéd, aki ellen aktiválva van a teljes eden mpp arzenál
20:41 @Feherlo> tök mindegy, az MPP-k ugyanazok a sebzés meg állandó
20:41 @lisztes> nem, mert így ké front is nyitható ellenünk
20:41 @lisztes> és minden fronton kell hozni egy megnyugtató fölényt
20:41 @lisztes> amit a végén nem tudnak leverni
20:42 @Feherlo> így is nyitható ellenünk akárháyn front
🙂
20:42 @Feherlo> ami ellen X MPP-nk van minden fronton
20:42 @lisztes> nem mindegy, hogy egyedül a románok harcolnak elleünk keletről, vagy onnan is az egész eden
20:44 @Feherlo> márhogyne lenne
🙂
20:44 @Feherlo> olyan ugyanis nem lesz sohasem
20:44 @Feherlo> amint azt a féléve mellékelt ábra mutatja
20:46 &Bosko_Balaban> mrsomebody: szeretnél hozzászólni?
20:47 @mrsomebody> én annyit szeretnék mondani hogy kérném madonnától a like a virgint és küldöm mindenkinek aki szereti
20:47 &Bosko_Balaban> azt hiszem ez már végszó volt tőled
20:48 &Bosko_Balaban> akkor a jelölti vita hivatalos része véget ért
________________________________________ _____________________________________
Tagok jelentkezését is várom akik saját magánújsággal rendelkeznek és minőségre törekednek.
Jelentkezés itt
A FÚSZ tagokat megkérem hogy ha kezdő újságíróval találkoznak, hívják fel a mibbiten a #fusz szobára a figyelmüket hogy itt segítséget kapnak.
Fontosabb linkek:
Újságírói Tutorialok listája
Taglista
Aktuális Heti Hazai Újság Ranglisták
Mibbit szobalista
Novemberi elnökjelölti vita összefoglalója
Comments
Kár, hogy az egész el lett rontva egyes állandó humorizálásra való törekvés kényszerével felvértezett szereplők által...
...más részről jobban megismerhettük a jelölteket...hiszen elvileg ez is volt a cél...csak az értelmes érv-ellenérv című dolog nem működött🙂
Komolytalan...na de kérem, hát ilyet? 🙂
Másik két jelölt?
The exPEACE the new PHOENIX http://www.erepublik.com/en/article/phoenix-1069015/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/phoe[..]/1/20
@mrsomebody: megnyertél magadnak! 😃
Szakadtam 🙂 Ha ilyen lenne rl az lenne az igazi
Sajnos Feherlonak igazat kell adnom... NEM AKARUNK UNATKOZNI LISZTES!
Ez egy jatek! Akkor inkabb bukjunk egy jo nagyot, de legalabb elvezzuk a jatekot!
Kero
Lisztes olyan unalmas és gyenge volt,mint senki.