Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Dijaspora

Day 2,000, 13:39 Published in Serbia Serbia by coolinbun



eDame i eGospodo, eDrugarice i eDrugovi, eBraćo i eSestre, eBebe i eStarci, ePrijatelji i eNeprijatelji...eOstali



Činjenica je da je eSrbija, kao i svi savezi u kojima je eSrbija bila (ja pamtim od Phoenixa pa na ovamo), uvek kuburila sa odbranom ustanaka, a naročito ako je u pitanju podizanje i dobijanje ustanaka na neprijateljskim teritorijama. Uvek sam se pitao zbog čega je to tako. EDEN je bezbroj puta dokazao da ima mobilniju vojsku, odnosno uvek su imali više uspeha kada su RWi u pitanju. Najbolji dokaz za to je da Kina nije skoro 2 godine izgubila svojih 10/10 resursa. Jednostavno, naši savezi nikada nisu bili u stanju da kvalitetno organizuju seljenje vojske i udaranje u toku cele bitke.



Vratimo se na eSrbiju. Poslednja RW ofanziva predvođena Hrvatskom i ostacima EDEN saveza, pokazala je svu našu slabost u odbrani ustanaka u bitnijim regijama. Mnogo je faktora koji utiču na kvalitetnu odbranu RW-a: organizovana vojska i MOD, organizovane i mobilne jedinice, novac za seljenje vojske itd.

Postoji još jedan razlog zbog kojeg je naš dmg često nedovoljan prilikom borbe u ustancima, a o kojem ću pisati u ovom članku.
eSrbija je zemlja, sa verovatno najrazuđenijom igračkom zajednicom u igri. Jednostavno, ima nas najviše pa usled "nedostatka prostora" u matičnoj zemlji, mnogi igrači se odlučuju na uzimanje državljanstva savezničkih (ili protivničkih) zemalja, u nadi da će im igra na taj način biti zanimljivija. Ima i drugih motiva: sigurniji resursi, PTO drugih zemalja, pomoć malim savezničkim zemljama i slično.



Definitivno, po meni najsmehotresniji izgovor za odlazak iz matice je "politička pljuvačina u eSrbiji". Nikada mi neće biti jasno, kako ti "politički azilanti" misle da se sklone od silnih srpskih shoutova u vreme izbora? Najbolji su mi oni koji redovno u srpskim političkim člancima ostavljaju komentare tipa: "e zbog ovoga sam otišao u Zanzibar".



Nego, da se vratimo na temu. Kako na učinjenu ratnu štetu (pogotovo u ustancima) utiče ta rasejanost eSrblja po čitavom serveru?
Pre svega, malo sam istraživao i došao do sledećih podataka vezanih za broj igrača iz eSrbije koji imaju strano državljanstvo:

1. Tajland - 70 igrača
2. Japan - 50 igrača
3. Poljska - 150 igrača
4. USA - zbog obećanja našoj "USA dijaspori" a iz razumljivih razloga, ovaj broj ne mogu reći javno, ali mogu samo reći da je ova dijaspora ubedljivo najbrojnija od svih.
5. Novi Zeland - nemam tačan podatak, ali pretpostavljam da se radi o oko 50-ak igrača
6. Ostale manje dijaspore - oko 150 igrača (pretpostavka)

Neko će reći, pa šta ako su u dijaspori? Šta je problem da se presele i udaraju u našem ili bilo kom drugom RW-u? Glavni problem, po meni je DO. NIko ne može da me ubedi, da će većina pripadnika dijaspore da se probudi ujutru i da izlupa svoj prvi FF na RW. Ako i izlupa prvi, drugi će u velikom broju slučajeva ići na DO. A DO može da bude ili srpska MPP bitka ili MPP ili RW bitka države domaćina. Naravno, olakšavajuća okolnost je to što je veliki broj pečalbara zadržalo članstvo u srpskim jedinicama, međutim da bi odradili DO, oni moraju da se sele, a to nije jeftino.

Ako uzmemo da je broj onih koji ne mogu da izvršavaju DO naših jedinica negde oko 500 i da je njihov FF u proseku 2 miliona (gotovo po pravilu su to iskusniji igrači) to znači da eSrbija "gubi" na dmg-u samo za taj jedan FF negde oko 1 milijardu štete. Ta cifra je za mnoge zemlje nezamisliva čak i na dnevnom nivou.



Naravno, ovim člankom niti želim da "optužim" igrače koji su otišli preko, niti da ih nedaj Bože pozivam nazad. Svako igra igru onako kako želi. Samo sam hteo da ukažem na još jedan, po meni logičan razlog zbog čega nam se gaće tresu svaki put kada se sinhronizovano podignu RW-i u našim regijama.

coolinbun
 

Comments

Steamroller91
Steamroller91 Day 2,000, 13:41

Prozivas bozimana koji je ujapan brt???

Capone91
Capone91 Day 2,000, 13:43

DJESU STRELICE

IgorSeslak
IgorSeslak Day 2,000, 13:46

ZANZIBAR

Jurukov
Jurukov Day 2,000, 13:48

4. USA - zbog obećanja našoj "USA dijaspori" a iz razumljivih razloga, ovaj broj ne mogu reći javno, ali mogu samo reći da je ova dijaspora ubedljivo najbrojnija od svih.

i posle nemalo MPP so MKD poradi USA vo COT ............. ABE AJDE

coolinbun
coolinbun Day 2,000, 13:58

nisam siguran da znam šta si hteo da kažeš

Radenko Montana
Radenko Montana Day 2,000, 14:15

Reko ti da ti je članak djubre i da si jadan, moji su iz Ohrida pa razumem ..

Vuk01
Vuk01 Day 2,000, 14:41

Aleksandar je grk

Jurukov
Jurukov Day 2,000, 14:50

ok, ok. nema problem. Ako mislis deka sega ke kazam ,,Kosovo e Albansko,, si se zaebal. Mnogu ti e glupa forava. p.s. Ti blagodaram vo sekoj slucaj

Vuk01
Vuk01 Day 2,000, 14:51

da sam rekao nesto sto nije mogao bi da se ljutis, a kao drugo nisam rekao da je makedonija grcka vec aleksandar grk ; )

mrle1982
mrle1982 Day 2,000, 13:49

Odakle tebi podaTCi?! Odakle cifre? Ti si neki junspi?
Stoji ovo sto si napisao, ali ima i onoga da se vode 2 vazna ustanka i 3 nebitna i da u tim nebitnim ljudi ispucaju po 20 miliona za bh.
Iskreno me nervira prica o odlasku u Zanzibar da bi se tamo zaradilo/ucarilo. Mozda je tako bilo u vreme bota, sada svakako nije.

MOZDA, kazem mozda ima utaicaja na gubljenje bitaka i cinjenica da Srbija pomaze nekome samo kad nisu ugrozeni dragoceni resursi, pa mozda i drugi nemaju neku preveliku zelju da pomognu.

Dalje, imas gomilu para jos od rudnika koje niko ne sme da pipne jer protivnicki trolovi spremaju pakao istog trenutka. A i brate, svako ko udari trazi da mu se plati...

coolinbun
coolinbun Day 2,000, 13:54

Ma slažem se druže... ovo o čemu pišem je mnogo manji problem nego sve ovo što ti navodiš. Samo kažem da je to jedan od mnogo razloga, ništa više. Ali je meni najsmesnija priča da idu u pečalbu jer im je dojadila srpska politička scena, a u svim komentarima pljuvačkih članaka se javljaju.

I da, nigde nisam rekao da se ide u druge zemlje zbog lapanja para....

mrle1982
mrle1982 Day 2,000, 13:55

A i Hrvata je 20% u Kini

ilovetata
ilovetata Day 2,001, 01:03

јесу мрле у Кини ал сви ударају ѕа Хрватску

mrle1982
mrle1982 Day 2,001, 01:04

Pa to je poenta. Neko bi trebao da se zapita zasto Srbi ne biju za Srbiju?

Dusan Nastasijevic
Dusan Nastasijevic Day 2,000, 13:49

Izdaja?
Treason compadres mios!!

Dina.Klik
Dina.Klik Day 2,000, 13:50

ja sam u dijaspori,
pa udaram iskljucivo u ustancima eSrbije.

tako da ne vidim kako to moze da bude problem.

zlatanaleksic
zlatanaleksic Day 2,000, 13:52

ne, ti imas strani pasos a nalazis se u beogradu

Dina.Klik
Dina.Klik Day 2,000, 13:54

pa zato sto sam se preselila : )
sigurno to mogu i drugi da urade.
+pucala ovih dana iskljucivo o svom trosku

zlatanaleksic
zlatanaleksic Day 2,000, 13:57

pa clanak nije koncizno napisan, ovo o cemu pera prica se odnosi na one koji su geografski napustili eSrbiju i uzeli tudj pasos da zive u tim zemljama. Ti si uzela da bi stekla pravo glasa u USA a clanak se odnosi na one koji su otisli pod parolom "Bolje prvi u selu nego poslednji u gradu" pa sad vode neke drzave od 200 igraca sa sve multijima

coolinbun
coolinbun Day 2,000, 14:01

Ti izgleda ne čitaš koncizno

kowalski_afc
kowalski_afc Day 2,000, 22:28

"clanak se odnosi na one koji su otisli pod parolom "Bolje prvi u selu nego poslednji u gradu" pa sad vode neke drzave od 200 igraca sa sve multijima"

Zlatane, da li je eSrbija "grad"? Mozda nekada davno. Mislim da nema potrebe da ti pisem moje misljenje.
Da li sam "prvi u selu"? Nisam i ne zelim da budem. Ali znas kako je lepo kad otvoris erepublik ujutro na dan izbora, vidis da se lome po shoutovima, a ti lepo se nasmesis i odes otvoris stranicu sa glasanjem a cak i ne razmisljas?
Tebe privlaci politicki modul. Ja sam se tog modula zasitio veoma brzo, vise mi smeta pljuvacina (koje neosporno ima), kradja, pominjanje blize i dalje rodbine, nego da ne proizvodim 20 tenkova i mirno ezivim u relativno politicki stabilnoj zemlji.
Opet, svako ima pravo da igra svoju igru. Dosta nas pomaze Srbiju i dalje, skoro svi smo uradili mnogo vise nego 50% sadasnje igracke populacije eSrbije, ali kad kazemo sta nam smeta, odmah pocinju da se pitaju zasto se mesamo?
Ne mesamo se, ne uticemo direktno na bilo koje izbore, npr. u Japanu je zabranjeno da se javno bavimo politickom scenom u Srbiji. Ali bas zato sto smo pomagali i sto jos uvek pomazemo, imamo pravo da kazemo sta mislimo.

coolinbun
coolinbun Day 2,000, 13:56

Da, jer si u VeRS-u. Inače, žrtvovao bi svaki dan rešavanje DO-a da si u nekoj USA jedinici?

coolinbun
coolinbun Day 2,000, 13:57

sad vidim, ipak žrtvovala* .... izvini

Dina.Klik
Dina.Klik Day 2,000, 14:05

zato sam i ostala u nasoj jedinici,
a sigurno da mi ne bi predstavljalo problem da zrtvujem par dana DO kad su aktuelni ovakvi ustanci u eSrbiji.

Momcilo Trkulja
Momcilo Trkulja Day 2,001, 01:27

Теби свака част. Али већина Срба у Америци удара за њих под изговором да им треба ТП медаља

Vladimir M. Vasiljevic
Vladimir M. Vasiljevic Day 2,005, 10:19

Ja sam tamo bio oko dva meseca ni zvaku nisam pljunuo za njih... A kad god je bilo gusto udarao u nasim RW. P.S. ostao sam clan nase jedinice takodje.

zlatanaleksic
zlatanaleksic Day 2,000, 13:51

E zbog ovih tvojih clanaka cu da napustim eSrbiju

Ashkoort
Ashkoort Day 2,000, 13:52

Zanimljiva teza : )

Vuk01
Vuk01 Day 2,000, 14:02

"EDEN je bezbroj puta dokazao da ima mobilniju vojsku, odnosno uvek su imali više uspeha kada su RWi u pitanju. Najbolji dokaz za to je da Kina nije skoro 2 godine izgubila svojih 10/10 resursa."

to su borbe za tenkove a znamo ko ima tenkove (jedan igrac sad moze da pobedi savez) ...

Alex.L
Alex.L Day 2,000, 14:54

^^
Apsolutno.
exEDEN je otkako pamtim bilo šta u ovoj igri bio... pa ne mogu reći dominantan, ali bar veoma nadmoćan u RWovima, a svi naši savezi su po brojevima bili bar jednako jaki ili čak i jači od njih.

Hanibal LA
Hanibal LA Day 2,000, 14:03

Kacmo rasni

Zlatar
Zlatar Day 2,000, 14:03

Istina. Bas je ocigledno koliko je zemlja oslabila, posebno se vidi koliko je problem da se pobedi u 4 diviziji.

sasapg
sasapg Day 2,000, 14:04

Sta mi u CG da kazemo za dijasporu brate : )

Tex_Willer
Tex_Willer Day 2,000, 14:05

Jer tako smo u mogucnosti! / Ima se moze se! (broj igraca)

Jednostavno, mozemo to sebi da priustimo. A i nije lose da imamo satelite.

alboy75
alboy75 Day 2,000, 14:07

oko hiljadu nasih igraca (i to ne bilo kojih, nego onih najaktivnijih) je vani...
PRAVO JE PITANJE ZASTO SE TAJ OGROMAN POTENCIJAL JAKO SLABO KORISTI?

Vuk01
Vuk01 Day 2,000, 14:11

sad svako moze da ima bilo ciji pasos i da bude u eSrbiji i da ratuje na teritoriji eSrb i u nasoj nekoj MU nema potrebe da se seli za izbore i sl tako d ata prica o seljenju nema prodju

Radenko Montana
Radenko Montana Day 2,000, 14:12

J░Е░Р░░С░И░░У░Ј░А░П░А░Н
█▀▀░░█▀▀█░▀▀▀█▀▀▀░░░░░
█░░░░█░░█░░░░█░░░░░░░░
█▀▀█░█▀▀▀░░░░█░░░░░░░░
█░░█░█░░░░░░░█░░░░░░░░
▀▀▀

banovano magare
banovano magare Day 2,000, 14:28

Članak ti je retardiran.

eBradonja
eBradonja Day 2,000, 14:43

ti si protiv celog sveta, ili se ipak samo cesto salis

coolinbun
coolinbun Day 2,000, 14:51

dobar djecarac... znam ga

Lord Haldir
Lord Haldir Day 2,000, 14:33

" Naravno, olakšavajuća okolnost je to što je veliki broj pečalbara zadržalo članstvo u srpskim jedinicama, međutim da bi odradili DO, oni moraju da se sele, a to nije jeftino."

Jbg, ne moramo. Sedim kod kuće u Srbiji, DO mi je na našim bitkama, i nisam uopšte hendikepiran što imam tuđi CS.

Skorpion 35
Skorpion 35 Day 2,000, 14:44

o7 za MiTee bekrije ))

Vuk01
Vuk01 Day 2,000, 14:47

Fight in a campaign for USA to prove you are a true patriot a od avgusta sam tamo, kad si vec kod primera ima nas i ovakvih ...

Lord Haldir
Lord Haldir Day 2,000, 14:48

Neznam za svakog, pričam u svoje ime i ime mnogih koji su u srpskim MU

nikol000
nikol000 Day 2,000, 14:33

Nije lose, ali cinjenica je da mi ni onih 6 biliona ne koristimo optimalno tako da sa jos jednim bili bi samo jos lezerniji .

Masu igraca cujes "pa jos par dana vracamo sve laganica "

Skorpion 35
Skorpion 35 Day 2,000, 14:41

ajmo svi u dijasporu bre.bez jednog metka ce sve da pokorimo.o7

Deine Lakaien
Deine Lakaien Day 2,000, 14:41

1 - otiso sam u poljsku jer je stabilna sa resursima
2 - samo jednom za sve ovo vreme me je jedan lik pozvao da glasam za nekog u crbii...za shoute mi puca patka..dakle - nema spama...samo sam 2 puta bio pitan od strane poljaka od kako sam tamo.
3 - kao kapetan drugog puka pakistanske jebinice, za DO uglavnom ne stavljam crbske bitke osim ako se jednom madjaru ne digne da se puca za crbe
4 - ecrbia je mentalna kanalizacija...trebo bi mi pregolem motiv da se vratim u resursima nestabilnu crbiu...poslenji motiv je otisao krajem v2...
5 - dovoljno sam puta praznio svoje stekove u rw-ovima protiv rvata...necu vise placam porez na lopovluk, neorganizovane i nesposobne retarde u eVlasti...
6 - sto se tebe kuline tice, mozda ti je uspevalo da mi prodas neki svoj patriotizam u prvim mesecima posle v2 ali...iskoristio si svog kviska

Skorpion 35
Skorpion 35 Day 2,000, 14:45

otiso sam i sarmu probo sam ))

Rik Daphnee
Rik Daphnee Day 2,000, 15:09

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.