Ambient on/off
Join eRepublik

Csata!

78 Day 457, 21:50 Hungary
És igen, eljött az ideje, hogy csatába menjünk!
We are going to fight now!

A csatát itt látod/ the link for the battle:

Link, katt ide

Ha harcoltál utána back és a képernyő közepén Hospital, utána Heal.

Q5 kórház /hospital: Western Transdanubia


Figyelj a wellnessedre! A Hospital után már NE HARCOLJ ÚJRA!



Napváltás (reggel 9) után megint lehet harcolni és kórházba menni!

Mindenkinek sok sikert és Hajrá Magyarok!

Quicksilver
eMagyarország elnöke

 
Report comments
 
xelgon
25
xelgon Day 457, 21:54

first!

 
Dunedan
26
Dunedan Day 457, 21:58

Én már várom

 
777jordan777
22
777jordan777 Day 457, 21:58

itt leszek

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 457, 22:03

Már megy, lehet harcolni

 
kovats007
35
kovats007 Day 457, 22:03

Életünket és vérünket a hazáért és a királynőért!

 
invalid user name
34
invalid user name Day 457, 22:03

Na, ez is megvolt, vissza aludni!

Többieknek további kellemes harcot!

 
Duosduzpl
41
Duosduzpl Day 457, 22:05

Odacsaptam egy 5-öst

 
Balazs87
25
Balazs87 Day 457, 22:07

én is csak a román oldalon:)

 
Noel Guns of Brixton
25
Noel Guns of Brixton Day 457, 22:13

jó reggelt, kellemes edzést!

 
Darab
19
Darab Day 457, 22:17

Betettem a magam 30 sebzését

 
Sakuraman
25
Sakuraman Day 457, 22:30

voltam, vottam

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 457, 22:31

Nagyok vagytok mind!

 
eLogi Tech Corp
Or
eLogi Tech Corp Day 457, 22:31

Sokan nem tudták megállni, hogy ne csak 1-et harcoljanak. Nagyon fontos, hogy ne befolyásoljon senkit a csata állásának helyzete. Ez training csata, de méginkább gazdasági pontenciál növelő csata.
Igazi háborúba csak biztos gazdasági háttérrel lehet menni. Az újoncok termelékenysége a wellness alacsony szintje miatt nem megfelelő, veszteséget okoz a cégeknek. A cél az, hogy amikor dolgozni megy az ember, a wellnesse 90 felett legyen.
Ennek az elérésére indult a háború. Sajnos azt látom, hogy nagyon sok újonc, az 5-6-os sebzését, nyomja bele 3-asával 4-esével már most. Ez így nem lesz jó.

Meg kell tudni állni, hogy a csatát, ahogy már sokszor leírták, 90 feletti wellnessel hagyja abba az ember, azaz a kórházlátogatás után.

 
Marosi
22
Marosi Day 457, 22:40

már voltam

 
csob
23
csob Day 457, 22:40

Oda jó kis csúzlim...

 
Benoke
20
Benoke Day 457, 22:41

Kicsit bugos még a program erősen. Tegnap este még Western Transdaanubiában laktam, ma reggel csata után Heal gomb sehol. Megnéztem Centrálban ott meg van. Hát mondom nem értem. MEgnéztem hol lakom, és Centrálba rakott át a eRepblic Király. Jó hogy nem Romániába :o) Eleddig még nem telett repjegyre szal még ez sem annyira lehetséges.

 
Fridge
24
Fridge Day 457, 22:41

Az első harcom megvolt

 
Daniel Almy
22
Daniel Almy Day 457, 22:41

Sziasztok!
Valaki meg tudna giftelni? Sajnos elég alacsony a wellnessem...
Köszi!

 
Darab
19
Darab Day 457, 22:46

eLogi Tech Corp: Én pl 80+ welnessről indultam (saját hülyeség, de vettem 2 repjegyet, és elmentem harcolni indonéziába), még jó, hogy többször sebeztem, ennek ellenére most 90+ wellness vagyok.

 
csob
23
csob Day 457, 22:53

Ha meg volt beszélve, hogy ez a harc a wellness emelésről szól, akkor szerintem feleslegesen égeti magát, aki giftelést akar, vagy panaszkodik, hogy 40 alatt van az életpontja...

 
eLogi Tech Corp
Or
eLogi Tech Corp Day 457, 22:54

@Darab: Igazából nem az a probléma, hogy sokat harcol valaki, hanem az, ha a harcokat 50-es vagy 40-es wellnessel zárja. A következő nap, ha nem lesz harc, akkor annyi a termelékenységének.

 
N4gYm4Ci
23
N4gYm4Ci Day 457, 22:54

sziasztok

csatáztam
1x kattintottam fightra, sebeztem 2x5-öt wellness lement 10-el.

kérdés: ez normális? egyszer támadok duplán sebzek, vagy ez vmi bug?

 
kovats007
35
kovats007 Day 457, 22:55

nagyon bevédik a románok a területet. nem lehet, hogy nekik többet használ az edzőmeccs, mint nekünk?

 
eLogi Tech Corp
Or
eLogi Tech Corp Day 457, 22:57

Én azon munkásaim wellnesét, akik 40 alatt voltak felnyomtam 40 fölé, hogy tudjanak menni ma harcolni. Ez természetesen az Én, mint cégvezető érdekem is. Összességében az országnak is az lenne az érdeke, hogy a eRep szerinti holnapi nap végével az aktív lakosság wellnesse 80-90 felett zárjon.

 
Bigboj
25
Bigboj Day 457, 22:59

36-on van a wellnessem... Please, küldjön valaki egy kis giftet 9ig, hogy lezavarhassak egy csatát!
Köszi!

 
eLogi Tech Corp
Or
eLogi Tech Corp Day 458, 23:00

@N4gYm4Ci: A kisróka hibázik. Nézd vissza a históriában. Ha csak -10 wellness, akkor csak egyszer harcoltál.

 
Thickleg56
24
Thickleg56 Day 458, 23:01

Na ezt frankón elbukjuk.
A románok ebből presztízst csináltak. De remélem nem gondolják, hogy ez minket eltántoríthat.

 
Pinpoint
23
Pinpoint Day 458, 23:02

De jólesett odacsapni egyet. Egészen egészséges lettem tőle

 
tomiii2582
25
tomiii2582 Day 458, 23:03

Szerintem tovább kéne sulykolni, hogy az újoncok NE, NE és még egyszer NE, de tényleg ROHADTUL NE harcoljanak már az után, hogy kórházba mentek. EGYSZERŰEN TILOS! Senkinek sem jó. Kórház után TILOS a harc.

 
N4gYm4Ci
23
N4gYm4Ci Day 458, 23:05

eLogi, igazad van , megnéztem a bioban is, és ott is csak 5/250 van, szal csak eccer ütöttem, de az olyan gyors volt hoyg úgy tűnt hoyg egyszerre 2 helyen van a kezem.

(This is a kung-fu fighting...) láláááálálááá

 
MrMarcee
23
MrMarcee Day 458, 23:06

csak az első fight-nál ad xp-t, vagy mindig?

 
Bigboj
25
Bigboj Day 458, 23:06

Köszönöm! Kaptam 4 wellnesst.
Thanx fot Kittz

 
Johnny Firpo
14
Johnny Firpo Day 458, 23:08

Sebeztem durva ötöt.

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 458, 23:10

Javítottam a cikket is, itt is mondom: Ez a csata edzésről, wellness NÖVELÉSRŐL szól!

Ne ragadjon el senkit a lelkesedése! Nem ezt a csatát kell megnyernünk, hanem majd azokat, amikbe már erősen tudtok belemenni!

 
RefDev
24
RefDev Day 458, 23:10

hihihi, a románok komolyan vették....

 
Bonyhad
23
Bonyhad Day 458, 23:12

jó lenne behívni a népet vagy valami, erőst elfognak húzni így, vagy van valami titkos fegyverünk?

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 458, 23:22

Nem... ennyivel erősebbek. Ezt mondtuk idáig... mi sokan vagyunk, de a katonai erőnk az kicsi. Ezért kell fejlődnünk még és nem rögtön lenyomni akarni őket. Majd egy hónap műlva talán lesz kis esélyünk.

 
Kmerse
40
Kmerse Day 458, 23:23

Hát ez elég szomorúan áll...

 
Tankred Orfeusz
48
Tankred Orfeusz Day 458, 23:36

Tényleg figyeljen oda már mindenki! Itt páran többször harcolnak 50-es wellnessekkel már 9 előtt is.
A munkaadók az egész gazdaság és a saját érdeketek is, hogy minél magasabbra húzzátok a wellnesst.

 
Duosduzpl
41
Duosduzpl Day 458, 23:46

A (holnapi) 9 óra utáni csatával kapcsolatban meg arra kéne felhíni mindenki figyelmét, hogy először edzés, majd csata utána kórház és csak legvégül munka. így a legproduktívabb. Nem? Én így pont megtudom oldani hogy 100-as egészséggel dolgozom.

 
Slowhand
24
Slowhand Day 458, 00:01

Csak elviekben kérdezem, hogy lehetséges-e olyan stratégia, hogy mondjuk eRománia három régiójának üzenünk hadat, hogy ne tudják melyiket támadjuk valójában? Fake hadüzenet... Ilyenkor tripla a költség is?

 
Slashback
35
Slashback Day 458, 00:05

Kidobál a csatánál az oldal...

 
Slashback
35
Slashback Day 458, 00:10

Nah mostmár jó.. ki is harcoltam magam

 
Rudebwoy
24
Rudebwoy Day 458, 00:11

megtettem amit megkövetelt a haza, 5ször is A mai napon harc, hospital, train és work után 98as a wellnessem, szóval én a magam részéről köszönöm a két kormánynak ezt a megegyezést, mert végre nem haldoklom

 
kovats007
35
kovats007 Day 458, 00:25

érdemes volna leírni, hogy miért jó, hogy nem 40-50 a wellnes a nap végén. Tehát hogy miért ne harcoljunk kórház után? Kinek jó az és miért?

 
Somcika
23
Somcika Day 458, 00:27

Kérdés!
Reggel arra keltem, hogy 5-ös vagyok, most meg nem sokkal 9 után már 7-es és reklamál, hogy legyek párttag
Hol van a pártok kampányanyaga?
Gondolom ezzel sokan vannak így...

 
vontod
24
vontod Day 458, 00:30

Gift csere valakivel? Csak hogy 90 felett legyen a wellnessem...

 
vontod
24
vontod Day 458, 00:31

Gift csere valakivel? Csak hopgy 90 felett legyen a wellnesem. A donate is megoldható.

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 458, 00:36

A wellness-től függ az, hogy mennyit termelsz amikor dolgozol. Most nem emlékszem a szorzókra, de 100 körüli wellnessel cca. 1,5-2x mennyiséget termelsz meg, mintha 40 körül vagy. És ez 5000 embernél nagyon nem mindegy a gazdaságnak, hiszen a béred mindig ugyanannyi, az nem függ a wellnessedtől.

 
rossz_ver
19
rossz_ver Day 458, 00:36

@Quicksilver ( Nagyok vagytok mind! )

en ahogy elnezem a csatat, kicsik vagytok mind
de majd csak nagyobbak lesztek

 
Splug
24
Splug Day 458, 00:40

Harcoltam 1 kört, majd kórház. Azt utána még 4 kört nyomtam
S még így is 40 feletti a wellnes pontom. Viszont sikerült pár szintet lépni

 
Zoli
45
Zoli Day 458, 00:41

ez most szerintem egy jo ebreszto lesz. kemenyen kell dolgozni, hogy mi is erossek legyunk.

 
miraculum
26
miraculum Day 458, 00:43

háh,92-es wellness-szel dolgozom ma, a főnököm rám sem fog ismerni!

 
Frank Slade
31
Frank Slade Day 458, 00:45

kovats, jobb welnessel jobb a termelékenységed. Én harcoltam egyet reggel, utána lett 84 körüli wellnessem(korházzal), aztán 4 csata 9 után. semmi értelme tovább harcolni. munka, edzés,korház, és 9x wellness
az lenne még nagyon jó, ha a falszint az eredeti alatt lenne holnap reggelre, és folytatódna a harc, de ez nyilván esélytelen. vegyétek hozzá azt is, hogy sok honfitársunk is ellenünk edz, hogy nekik is jobb welnessük legyen, ami a mi érdekünk is majd
aki meg kritizálta a 3-4 harcot: ma, ha tegnap is harcoltál, "ingyen volt" többet harcolni, és ad egy csomó xp-t... ha csata után (korház elött) 40 és 50 között van a wellnessed, semmi gond, korház után megvan a 90-100.
És már utólagos kérdés: megéri elveszni annyiban a korház erejét, hogy mondjuk 5x-el megyek korházba? és felnyomom magam 100-ra? inkább harcoltam a +2 expért illetve a strength-ért, de ha lesz még harc, és érdemeseb tisztán 100-on tartani, akkor figyelek rá ezután.

 
Andras Bikov
24
Andras Bikov Day 458, 00:56

sziasztok. hát ezt lehet, hogy elszúrtam. nem tudtam rendesen, hogy a wellnesmelésről szól, most pedig már 29-ra nyomtam magam a 7h-s csatában, arra számítva, hogy heal-lal vissza tudok jönni. de most látom, hogy nincs heal. Meg tudnátok dobni 11 gifttel?

 
Gakafi
24
Gakafi Day 458, 00:57

eLogi Tech Corp

Nálam meg az volt a cél, hogy gyorsan lépjek 2 szintet, önző módon nem a munkáltatóm érdekeit tartottam szem elött. Persze nem engedtem 40 alá, a következő ilyen csatát majd tényleg wellnes növelésre fogom használni...

 
Pest
23
Pest Day 458, 01:02

Én is kiharcoltam magam 9elött és után.
Amint elnézem rengeteg 5-6ütésünk van... tehát fegyver nélkül az indexbébik(én is onnan vagyok)
De 1-2 ilyen csata és a létszámunk miatt hatványozodik a támadó erőnk..
Szerintem mindenképpen hasznos ez a harc és szűkség is van a gyorsabb fejlődés miatt.

Hamarosan újra magyar kézen lesznek tájaink.
Csak így tovább!!

 
gyurimoto
21
gyurimoto Day 458, 01:48

mikor jöhetnek majd az allied országok? Azért külön fizetni kell majd vagy hogy megy?

 
cworm
19
cworm Day 458, 02:08

én nem tudtam, hogy ez wellness-szerzés céljából megy, úgyhog harcoltam, kórházaztam, aztán leharcoltam magam 40.32 wellness-re... De amúgy mire jó a nagy wellness? Jobban teljesítünk a munkában? Értem, hogy ha 0 akkor megmurdelek, meg 30 vagy 40 alatt nem lehet csatázni, de ezen kívül?

 
Shadowkiller
23
Shadowkiller Day 458, 02:52

cworm : C = 1 + 2 * W / 100 alapján 60-s wellnessnél a productivityd 2.2 80-n 2.6 100-n 3 - többet termelsz ==>jobban megéri a cégnek

 
Real_ABU
22
Real_ABU Day 458, 03:01

5+7 megvolt

 
levix
24
levix Day 458, 03:05

@gyurimoto

a szovetsegesek akar most is atkoltozhetnek magyarorszagra es harcolhatnak, de otthonrol csak akkor harcolhatnak ha valaki megtamadja magyarorszagot

 
zebedeus
23
zebedeus Day 458, 03:35

Ezt benéztem. Attól függetlenül, hogy az egész arra ment ki, hogy felnyomjam a wellness-t, az utolsó leheletig kiharcoltam magam újra (ó én barom).

Ha amúgy ilyen magas a fal, le lehet egyáltalán győzni az ellent más területen??? Vagy igazából ez most csak pusztaöklös verekedés, nem pedig nehézfegyverzetű csimm-bumm...

Ezt benéztem, de legalább experience megugrott. 1 nap 2 szint.

 
Sipka
23
Sipka Day 458, 03:58

Haha, engem is elkapott a harci kedv, aztán jól lement a wellnessem. Csak akkor lehet menni kórházba holnap, ha tart a háború, vagy egyébként is?

 
cworm
19
cworm Day 458, 04:09

Shadowkiller: thx az infot:)

 
punsih3r
20
punsih3r Day 458, 04:43

Feltudna valaki giftelni?
Nalam is van par csak ugye magamat nem tudom :S

 
CanTRo
25
CanTRo Day 458, 04:47

sipka:szerintem holnap sem tudsz elmenni kórházba, mivel csak azután lehet hogy harcoltál(ma meg már ugye voltál). most pedig 40 alatti wellnessel nem tudsz harcolni sem, így muszáj leszel felgiftelni magad.
egyébként meg a háború holnap már biztos nem fog tartani, már most 133 ezernél jár a fala, 0 helyett

 
Duosduzpl
41
Duosduzpl Day 458, 04:50

Szerintem a Románok rendesen használnak is fegyvert. Lehet hogy ők komolyabban veszik mint mi, vagy ezzel akarnak megrémiszteni minket, hogy még csak meg se próbáljunk semmit ellenük, hisz ezt is hogy "megnyerték".

 
SzDaniel
23
SzDaniel Day 458, 04:50

mikor lesz legközelebb csata, mert pont holnap érem csak el az ötös szintet:S
erre szépen szólva is ráb***tam most.

 
invalid user name
34
invalid user name Day 458, 05:47

Javítsatok ki, hogy hol rossz a gondolatmenetem! (Még elég kezdő vagyok, lehet valamit rosszul látok.) De nekem ez erősen úgy tűnik, hogy ezt bizony elb@sztuk. Terv1: harcolunk a románokkal, hogy erősödjünk. Mellékes rossz: ők is erősödnek, de sok magyar van náluk is, így ebben is van valami jó. Terv2: a csata eltart pár napig, ezért próbáljuk a fal szintjét középtájon tartani.

Ebből az lett, hogy a fal nagyon megnőtt. Azért, mert:
a, a románok átvertek, és olyan erősen harcolnak, ahogy tudnak,
b, ennyivel többen vannak, hogy akaratlanul is felviszik a falat.

De végülis mindegy, mert a végeredmény az, hogy ők nagyon megerősödtek, mi csak kicsit.

Szóval hol a hiba? (Talán csak az lehet, hogy nagyon sok magyar van náluk, és az akkor mégis nekünk jó, csak ebben valahogy nem hiszek.)

 
coolest
33
coolest Day 458, 08:58

Igen, nekem is úgy tűnik, hogy nem igazán az lett, mint amit vezetőink elképzeltek. Kíváncsian várom az értékelésüket. Ha most az lett, hogy a románok többet nyertek, mint mi, akkor illő lenne levonni a konzekvenciákat...

 
george37
31
george37 Day 458, 09:01

Valaki elmagyarázná, hogy működik a csata?

 
Kavics78
21
Kavics78 Day 458, 09:13

Abszolut egyetertek az elottem szoloval!
Ennek az egesz haborunak a kommunikaciojat ugy elb@sztak ahogy csak lehet!
A romanok iszonyatosan megerosodtek ettol a magyarok nem.
Eredetileg ugy volt meghirdetve az egesz hogy a haboru celja pecs visszafoglalasa!
Ma meg mindenhol az megy, hogy ez csak egy gyakorlas meg wellness gyarto musor!
A romanok jol megszivattak minket az az igazsag!

 
gogobzs
24
gogobzs Day 458, 09:15

adjatok aranyat és harcolok a hazáért, strength>10
ha valaki tud q5ös fegyvert is szerezni olcsón, akkor igen nagyokat tudok csapni....

 
Somcika
23
Somcika Day 458, 09:16

george37: olvasd a Legendárium korábbi számait, meg a Honi Harsonát és a Szolidaritást... stb...
És ezt mindenkinek tudom ajánlani, mert nagyon sok a félreértés, ami információhiányból ered!
Tessék olvasni és előfizetni a magyar újságokra!

 
Heisenberg
21
Heisenberg Day 458, 12:16

A kormány kérésére a haza felszabadítása céljából megalakult a Koponya Légió! A Koponya Légióba főleg a militarista gondolkodású "index bébiket" (én is az vagyok)várom de régebbi játékosok jelentkezését is örömmel fogadom. Hiszem hogy a lelkesedés le fogja győzni a kezdeti nehézségeket a pénzhiányt és a kezdeti gyengébb harcértéket. Kb fele fele arányban képzeltem el a tiszteket és a légiósokat a Légión belűl. A tisztek feladata a kapcsolat tartás ,riadóztatás, a Légió összefogása illetve harc A Légiósok feladata: Harc de egyébb feladatokkat is szembekerülhetünk még a jövőben! A Koponya Légió feladata : Háború esetén harc a fronton de egyébb feladatokat is el fog látni a Légió: propaganda, politika, a megszállt területeken a magyarság összefogása stb. Egy mindenkiért mindenki eggyért- a Légió gondoskodni fog minden légiósáról háborúban és békében is. Információval szükség esetén pénzzel élelemmel stb fogja ellátni a Légió a tagokat. Fontosnak tartom hogy légiósainkat ne érje kár harc esetén. A legfőbb motivációnak azonban a hazaszeretetnek kell lennie. A Légióban nem közlegények hanem légiósok vannak. A légiósnak a parancsot végre kell hajtania mégpedig gyorsan. Parancs esetén a Koponya Légiónak 1-2 nap alatt harcrakésznek kell lennie! A légiósok között a kapcsolatot levelezés útján biztosítjuk. A belső levelezés bizalmas azt kiszivárogtatni tilos. A jelentkezők nekem írjanak és írják meg hogy légiósként vagy tisztként akarnak szolgálni a Koponya Légióban. Hiszem hogy a Koponya Légió Magyarország egyik legmegbízhatóbb és legerősebb harcoló alakulata lessz a jövőben! Minden jelentkezőt a veterántól az újoncig örömmel várok: Heisenberg tábornok

 
Dunedan
26
Dunedan Day 458, 12:43

Én összesen 50-et sebeztem xD

 
Oidoxie Zsolti
7
Oidoxie Zsolti Day 459, 07:54

én új vagyok erre fele! ha valaki elkalaúzolna engem az nagyon príma lenne!