Ambient on/off
Join eRepublik

CROMANIA rules! Romania is EDEN!

150 Day 1,424, 02:30 Romania Political debates and analysis Political debates and analysis
In urma evenimentelor recente as vrea sa clarificam situatia.

La summitul EDEN de saptamana trecuta, dupa alegerea presedintilor, una dintre teme a fost si pozitia EDEN la poll-ul ce urma privitor la situatia Kosovo. Am spus atunci ca Romania va fi pro Serbia, datorita situatiei din RL, acelasi lucru l-au spus si Grecia si Bulgaria, toata lumea a fost de acord ca e o situatie mult prea importanta pentru a fi tratata doar prin prisma jocului.

Acum doua zile am recomandat romanilor sa voteze ca Serbia sa primeasca nou infiintata regiune Kosovo.
Se vede foarte clar din procentele afisate de admini, rezultatele partiale ale poll-ului, faptul ca romanii luasera deja decizia de a vota astfel, un singur articol, fie el si al presedintelui, nu putea duce procentul la 72%.



Din punctul meu de vedere, care este si punctul de vedere al conducerii Romaniei, asta nu inseamna o apropiere de Serbia, se vede chiar si in comentariile soldatilor sarbi ca lauda prietenia din viata reala si ca nu se gandesc la a-si trada aliatii. Si ei ca si noi isi respecta si isi vor respecta aliatii.

Faptul ca ne-am alaturat lor intr-o situatie de genul acesta nu inseamna ca pregatim o iesire din EDEN. Pe noi ne leaga de aceasta alianta prietenia pe care o avem cu Croatia, o prietenie de ani de zile pe care nimeni si nimic nu o poate strica. EDEN a fost construita pe prietenia Romania Croatia.

Am vazut in foarte multe comentarii croate o paralela intre situatia Kosovo si situatia Transilvaniei, respectiv au aparut intrebari despre cum ne-am simti noi daca Transilvania ar fi subiectul unui vot intre Romania si Ungaria si daca croatii ar vota pro Ungaria, si as vrea sa clarificam si aici lucrurile.
Chestiunea Kosovo e o problema de principii, pentru noi romanii, si in niciun caz nu se poate compara cu o eventuala punere in discutie a apartenentei Transilvaniei. Pentru ca aici a fost un vot pro Serbia, nu anti Croatia, un vot ca Transilvania sa ajunga la Ungaria ar fi un vot anti Romania.
Fortand poate comparatia, situatia e similara cu un mesaj de simpatie trimis prin intermediul jocului fata de o problema majora cu care se confrunta o tara/comunitate in afara jocului. Precum tragedia de la Smolensk, de exemplu.

Desi inteleg ca mesajul meu si votul romanilor genereaza tensiuni in cadrul EDEN, daca ne referim strict la gameplay, mi se par mai importante tensiunile sarbo-turce care escaladeaza de ceva vreme. Astfel de tensiuni slabesc ONE, iar un ONE mai slab inseamna un EDEN mai puternic.

Nu avem inclinatiile catre troll si lupte de culise ale polonezilor. Suntem mai din topor. Faptele noastre RL vorbesc pentru noi RL iar faptele din joc reprezinta vocea Romaniei in eRepublik.

Stiu ca articolele mele au venit ca o manusa pentru Ungaria, care de ceva vreme incearca sa convinga Croatia sa treaca de partea cealalta, asa cum a facut si cu Polonia, dar mai stiu si ca avem un aliat care nu ne-a tradat pana acum si pentru care am luptat de fiecare data cand au avut nevoie.
Croatia si croatii ar trebui sa puna pe primul loc ce am facut si ce vom face noi pentru CROMANIA si niciun Kosovo nu poate strica asta.

Sper ca spiritele se vor calma in momentul in care poll-ul se va termina si vom reveni la normal si as vrea sa spun inca o data: Romania nu-si tradeaza aliatii, Romania nu tradeaza CROMANIA, Romania nu tradeaza EDEN!

---

Looking back the the latest events I would like to clarify the situation.

At the EDEN summit held last week, after the elections for president, one of the problems discussed was EDEN position for the Kosovo poll. I said that Romania will be pro Serbia, because of the situation in RL, the same thing was said by Greece and Bulgaria, everybody agrees that this is far more important and we can not treat it only as in game.

Two days ago I recommended to romanians to vote for Serbia to get the new region, namely Kosovo.
It is very clear from the percents presented by admins, partial results of the poll, the fact that romanians already had their option clear, only one article, even an article from the president couldn't make the percent go up to 72%.

From my point of view, which is also the romanian government point of view, this does not mean that we get close to Serbia, you can see even in the comments of the Serbian soldiers that praise our movement, but they do not think about betraying their allies. Both Serbia and Romania respect their allies.

The fact that we were with them in a situation like this does not mean that we are pulling Romania out of EDEN. We are in this alliance thanks to the friendship that bonds Romania and Croatia for years and nobody can ruin this friendship. EDEN was built on the relationship of Romania and Croatia.


I saw a lot of croat comments making a parallel between the Kosovo and Transilvania, there were questions about how would we feel if Transilvania would be subject to a poll between Romania and Hungary and if the croats would vote pro Hungary and I want to clarify this also.
The Kosovo issue is about principles, for us romanians and it cannot be compared in any way with the discussion of Transilvania. This was a vote pro Serbia, not anti Croatia, a vote for Transilvania in Hungary would be a vote anti Romania.
Forcing the comparison a little, the situation is similar with a sympathy message sent through the game, concerning a major problem that a country/community faces outside the game. Like the tragedy in Smolensk, for example.

Even if I understand that my message and the romanian votes generate tensions in EDEN, if we speak about gameplay only, I think that the degenerating relations between Serbia and Turky are far more important. These kind of tensions make ONE weaker and a weaker ONE means a stronger EDEN.

We don't like trolling and the backstage things, like the polish. We are a little more rough. The things we do in RL speak for us and the things that we do ingame represent the voice of Romania in eRepublik.

I know that my articles were like a glove for Hungary, they are trying to convince Croatia to get to the other side for some time now, like they did with Poland, but I also know that we have an ally that did not betray us until now and for which we fought every time they needed our help.
Croatia and croatians should put the things we've done and the things that we will do on the first place and no Kosovo can ruin this.

I hope that things will get back to normal when the poll is over and I want to state once more: Romania will not betray its allies, Romania will not betray CROMANIA, Romania will not betray EDEN!

 
Report comments
 
codrincody
28
codrincody Day 1,424, 02:39

corect! foarte corect Alex joci bine fiecare carte

 
8-3=1
42
8-3=1 Day 1,424, 02:39

cand scrii un articol "serbian brothers" cred ca ar fi bine sate consulti inainte si cu aliatii din Eden. sau sa iti asumi niste consecinte...

sau macar pe noi sa ne fi intrebat inainte ("comunitatea" asta romaneasca de care tot vorbiti)...pe mine nu m-a intrebat nimeni daca in joc trebuie sa le zicem la sarbi "Braco Srbi". desi in RL imi sunt dragi in joc cel putin momentan ne sunt inamici.

 
8-3=1
42
8-3=1 Day 1,424, 02:40

ps: ti-am "neascultat" ordinul prezidential si sunt intre aia 28% care au votat pentru un kosovo separat de serbia...

 
codrincody
28
codrincody Day 1,424, 02:40

ROMANIA =ROMANIA+REP MOLDOVA
IUGOSLAVIA =SERBIA +COROATIA+MONTENEGRO + BOSNIA+KOSOVO
ROMANIA are cousin with IUGOSLAVIA!!!!

 
VeRU14
45
VeRU14 Day 1,424, 02:43

+1 8-3=1

 
Alex Craciun
54
Alex Craciun Day 1,424, 02:44

@8-3=1: te-ai obosit sa citesti ce-am scris? Articolul de aseara e reactia MEA la multumirile lor. Atat.

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 02:46

poate Alex, dar o fost un pic cam mult. Esti presedintele in functie si vrei nu vrei asta vine si cu obligatii, nu numai cu parola de la benereu : )

 
Greemans
42
Greemans Day 1,424, 02:46

Si cel de pe MA tot de multumire este? Sau stai...acolo se dau ordine...

 
Alex Craciun
54
Alex Craciun Day 1,424, 02:47

@Greeams: multumire? Tu chiar citesti ce scriu? Reactie la multumiri.

 
Alex Craciun
54
Alex Craciun Day 1,424, 02:47

@ghishae: tocmai am modificat un pic articolul, sa fie si mai clara treaba.

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 02:48

greemans is trei articole diferite. primele 2 imi par foarte corecte, si reprezinta ( vrem nu vrem ) pozitia comunitatii romanesti referitor la problema.

al doilea e teoretic o pozitie personala care din pacate implica pozitia comunitatii. l-as numi in termeni baljini "lipsit de delicatete"

 
Greemans
42
Greemans Day 1,424, 02:49

Ai sa fii surprins, dar chiar am citit...dar doar din curiozitate ca sa-mi confirm, fiindca stiam ce ai sa scrii!

 
titziano
48
titziano Day 1,424, 02:51

@ghishae totul este MANIPULARE

 
Cipiotul
44
Cipiotul Day 1,424, 02:52

Eu tac ca oricum mi se sterge comentul daca zic ceva nepotrivit : )

 
thaddaus
41
thaddaus Day 1,424, 02:52

AC trebuia sa mai fii 5 minute destept (sa astepti inca 1 zi cu art de ieri)..turcii si sarbii sunt deja la cutite, ne-au facut ei treaba deja, mult mai bine
acum fa tot posibilul ca artul asta sa fie in top repede

 
Greemans
42
Greemans Day 1,424, 02:53

@ghishae, ma indoiesc ca e pozitia comunitatii! Ce m-a deranjat poate cu adevarat este acel articol aparut in ziarul MA, loc total nepotrivit pentru asa ceva! Poate singurul loc unde NU trebuia sa apara asa ceva!

 
codrincody
28
codrincody Day 1,424, 02:54

majoritatea vedem ce se intampla al varf iar asta nui poate decat sa ma bucure cum am ma zis cartile noastea au fost jucate excelent...

 
8-3=1
42
8-3=1 Day 1,424, 02:55

@AC: tu te-ai obosit sa citesti ce am zis eu? Ai intrebat "comunitatea" inainte sa faci primul articol? Ai intrebat pe cineva din EDEN inainte sa zici "Serbian brothers"? Unde e "brotherhoodu" cu care ne tot batem in piept? Sunt doar niste intrebari (nu sunt tendentioase), e posibil sa fie si raspunsuri pe care nu le stiu eu.

Daca de articolele dinainte m-as delimita, cu acesta sunt perfect de acord si hai cu el in top. CROMANIA RULEZ!

 
Alex Craciun
54
Alex Craciun Day 1,424, 02:57

Imi place ca Dracones sunt cei mai vehementi. Prietenii mei vechi.
Multumesc.

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:00

optminus, tu esti ungure?

brotherhoodul e in fapte. nu in vorbe. pana una alta, craciun a luptat numai pentru eden. armata romana a luptat numai pentru eden. vorbele is, vorba lu craciun, specialitatea polacilor

 
8-3=1
42
8-3=1 Day 1,424, 03:01

Ok. Next round:

citat din articolul tau de ieri: "Real life is above any game"

maine poimaine o sa avem si articole electorale RL in joc.

ca de, real life is above any game.

PS: n-are nici o legatura cu Dracones ce zic eu...sunt chestii elementare.

 
alpho
44
alpho Day 1,424, 03:01

asa ungure, asta asteptam : )

 
8-3=1
42
8-3=1 Day 1,424, 03:02

@ghishae: lol eu sunt : )

ce zici tu e adevarat, v-am vazut si pe tine si pe craciun (si inca multi altii) luptand pt aliati all over the place. deci da, din fapte suntem "brotherhood", ar trebui totusi sa fim atenti si la vorbe.

nu inteleg de ce va displace critica, e constructiva.

 
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 03:04

este jenanta comparatia cu situatia Transilvaniei! mai ales ca nu exista si nici nu a existat vreodata aceasta problema in joc! motivatia este puerila, iar atitudinea ta, din pozitia de presedinte al eRomaniei, (vezi ca exista un mic "e" in fata Romaniei) este una foarte proasta in relatia cu aliatii, si mai ales cu Croatia!!
eKosovo is eKosovo!!
http://www.erepublik.com/en/article/kosovo-is-kosovo--1881949/1/20

 
Nemaanjaa
44
Nemaanjaa Day 1,424, 03:06

This just prove how big Romania is..

No matter enemies or allies..Common sense prevailed..

 
Greemans
42
Greemans Day 1,424, 03:10

Imi pare rau ca te victimizezi si mai ales ca nu suporti criticile!
A spune ca Dracones are ceva cu tine, prefer sa nu comentez...multi nici nu stiu cine esti pana n-ai iesit presedinte...

In orice caz Cromania Rullez si ma bucur enorm ca esti de acord cu asta!

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:10

oameni buni, trebuie sa intelegeti o chestie. ungurii au sapat edenul luni bune si i-au curtat pe polaci pana au schimbat astia macazul. ungurii incearca de ceva vreme acelasi lucru cu croatii ( cu care au afinitati RL ).

nu a decis craciun sau alt player sa apara kosovo, asa cum nu playerii au decis limitarea de 10 gold sau activarea MPP-uril pe ofensiva.

Fiecare schimbare importanta din joc creeaza oportunitati. In cazul asta oportunitatea ungurilor e sa indeparteze romania de croatia, si noi le facem jocul.

Turcia se impunge cu Serbia de ceva vreme. Oportunitatea noastra e sa mai punem o caramida acolo.

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:13

@titziano: pai asta e scopul presei nu-i asa? : )

 
WhiteWarior
32
WhiteWarior Day 1,424, 03:14

Cred ca daca incepeai articolul de ieri cu explicatia de acuma nu era nici o problema. Oricum la ce ai tu in cap articolul asta e doar praf in ochii celor care nu stiu dedesubturile manevrei de ieri.

 
Greemans
42
Greemans Day 1,424, 03:14

ghishae paradoxal ai dreptate dar stii si tu de fapt ce spunem unii dintre noi...sunt ferm convins ca stii

 
2do2kill
40
2do2kill Day 1,424, 03:15

i look at "Kosovo problem" this way:
This is a GAME right?! If plato adds Kosovo as region of serbia, serbia will be stronger (probably with new resource) and all will stay as it is now... If plato adds Kosovo as independent coutry, serbia will have 1 ENEMY MORE, yes, serbia will probably conquer Kosovo, but then serbia will have 1 RW more per day. So tell me Alex and all Romanians that voted for Kosovo as region of serbia , what is a better thing to do for EDEN/TERRA and all our Brothers out there, adding kosovo as region of serbia or as independent?!?
AND REMEMBER THIS IS A GAME! You should not decice what you mean in RL, u should decide what is best fo YOU,your brothers and EDEN & TERRA, and that's what i and many Croats would do for you and rest of our brothers, but then again, that's just us.....

 
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 03:15

este cat se poate de corect ghishae! eRomania trebuie sa lupte pt interesele ei in acest joc! este in interesul eRomaniei ca eKosovo sa nu apartina eSerbiei, si sa profite de, divergentele dintre eSerbia si eTurcia, pt a incerca o alianta cu aceasta din urma!

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:15

elbandido asta e clar.
nici eu nu vreau asta.
si sincer cred ca nici Craciun.

dar nu m-ar deranja sa mai scoatem si noi capul din cusca din cand in cand.

 
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 03:17

2do2kill o7!!!

 
thaddaus
41
thaddaus Day 1,424, 03:17

ghi atunci mai iesi si tu la vreo bere

 
Greemans
42
Greemans Day 1,424, 03:18

@ghi...si a iesi capra e ceva misto?

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:19

2do2kill, yes from a gameplay point of view you are 100% right. But you forget the target audiance for erepublik. Most of us joined the game for nationality related reasons. So we are talking of people with strong believes in that area.

Kosovo is not just a word. You fight for Croatia. I fight for Romania. Those names mean a lot for us.

 
belzebut cel crunt
36
belzebut cel crunt Day 1,424, 03:20

reta acestui conflict este simpla: unu doua articole din topor lipsite de diplomatie, doua trei raspunsuri la misto date pe chat unor oameni referitor la sistemul de aliante, doi trei oameni mai iuti la manie si iata unde se ajung

am minimalizat putin problema, dar in mare cam asa stau lucrurile

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:23

greemans, eu nu vad capra. cel putin nu inca. si sper sa nici nu o vad.

dpdv gameplay, aparitia lui Kosovo ne avantajeaza. Pe noi, Edenul. Statsurile publicate de admini au batut ultimul cui in sicriul relatiilor turco-sarbesti. asta inseamna nu numai ca turcii nu vor lupta cu sarbii si viceversa, ci ca vor lupt unul cu celalalt. de ce m-as supara eu eden pe treaba asta?

Acum serios. Ce e mai nasol pentru one? Un stat fantoma in care sa faci rw-uri pt drain? sau o tara ca turcia cu care sa te bati ?

 
diuras
45
diuras Day 1,424, 03:23

Alex, doi pasi inainte, unul inapoi! Dar raul a fost facut!

Retoric mode ON ... Crezi tu ca mai poti reface spiritul CroManiei dupa articolul de ieri? NU! Ai diplomatie pentru asta? NU!

PS Numai un articol de calmat spiritele

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:23

belze. 1 articol lipsit de diplomatie. ultimul : )

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:24

diuras, joci de destula vreme ca sa stii ca alex si diplomatia - baba si mitraliera. pe de alta parte baga retoric mode off si diplomat mode on : )

 
Genius Dude
44
Genius Dude Day 1,424, 03:25

this is game and if kosovo becomes serbian region
you have done greast harm to yourself and whole eden/terra
you should not bring personal feelings to game
croatians are disapinted in romania

 
belzebut cel crunt
36
belzebut cel crunt Day 1,424, 03:25

ca mai mereu comunicare lasa de dorit, din lipsa de comunicare poate iesi orice

referitor la dracones, nu amesteca unitatea in poveste asta, suntem oameni si avem dreptul sa avem propiile opinii chiar daca tie nu iti convin, este normal sa facem parte din aceeasi unitate daca ne invartim intre aceeasi prieteni si avem aceleasi idei.

 
ORTODOX 4 EVER
37
ORTODOX 4 EVER Day 1,424, 03:26

Romania o/
Thats spirit! Most objective nation Thank you x1000

~~ROBIA~~
arata mai bine ca ~CROMANIA~
LOL
Politehnica Timisoara rulz!!

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:26

genius dude: what do you think harms one more? an independent kosovo to start endless RWs? or a true war one vs turkey ? : )

 
Cipiotul
44
Cipiotul Day 1,424, 03:27

+1 diuras

 
stefanzor
40
stefanzor Day 1,424, 03:27

E suficient sa te uiti la comentariile croatilor de la articolul anterior ca sa iti dai seama cum ne vom baza pe ei pe viitor.
Pana la urma sunt roman, si nu o sa ma las jignit nici de croati nici de bosniaci, orice prietenie ne-ar lega pe noi in jocu' asta.

 
Cipiotul
44
Cipiotul Day 1,424, 03:30

Alex, ce zici? : )

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:30

elbandido, asa o fi. si eu doresc multe. dar hai sa o dam pe aia pragmatica. si stii si tu ca AC e pragmatic. asa ceva e irealizabil.

 
kalimero00
41
kalimero00 Day 1,424, 03:30

THIS IS NOT RL!
HAIL CROMANIA!

 
Cipiotul
44
Cipiotul Day 1,424, 03:31

ghi, dar daca ai citi un log ti-ai schimba parerea despre planurile lui AC? : )

 
Malimulac
36
Malimulac Day 1,424, 03:31

HAIL HUNGARY!
NO MORE DMG FOR ROMANIA

 
Greemans
42
Greemans Day 1,424, 03:32

@ghi corect si sper sa nu asistam la asta...dar dupa toata chestia asta imi vine greu sa cred...nu stiu, trebuie sa se intampla ceva de o amploare mult mai mare ca sa nu ajungem asa cum am zis eu...

 
Antonio Wimer
44
Antonio Wimer Day 1,424, 03:33

RL facts: If Kosovo is Serbia, Macedonia is Greece.
But it's not. Neither of them. They are free countries. Deal with it for f**k sake retards.

@Alex, u damage your precios EDEN with standing on Serbia's side. RL is RL. Think whatever yu want, free or part of Serbia, it doesn't matter. Leave it. But giving Serbia two more regions in game? Your favorite ally's most biggest enemy and u give them free regions?? Not only the regions and borders but the satisfaction they are smth important, they can decide smth ??! You dissapoint Alex....and the big rest of Romania.

I am sorry that i made up the word CROMANIA, cause by doing this it doesnt exist anymore.
Ingame speaking, u are our ally, eKosovo is not real Kosovo and there for u should look at it like that, a pure pixels, and support your allies not enemies....

 
ghishae
43
ghishae Day 1,424, 03:33

@cipiotul. m-am pus la curent. daca e de dezbatut, dezbatem pe chaturi

 
2do2kill
40
2do2kill Day 1,424, 03:35

ghishae, i joined game to for "nationality related reasons" but i (and many Croatians) make disicions based on what's best for EDEN & TERRA not what i think in RL, THIS IS GAME (not sparta xD), and any Romanian who voted for "as region of serbia" has mada a stupid move, he make our common enemies stronger.
in RL i don't give a $hit about Kosovo, but i voted here for independent because that is the best for EDEN/TERRA and if Romania is playing game and not RL, Romania should do the same. My opinion is that voting for "kosovo as region of serbia" is a bad move for all our brothers and sisters in alliance.
THIS IS A GAME, and we should leave RL in RL \o/ and do WHAT'S BEST FOR US HERE!

 
Nenya
44
Nenya Day 1,424, 03:36

Your mistake was call for wotting in goverment newspaper. That issue is individual not goverment issue. also if you represent eRomania you should put your RL feelengs behind and think on eRomania not Romania.

For eRomania and rest of the EDEN is better to have independent eKosovo.

so, put RL behind and think like a player

 
Alex Craciun
54
Alex Craciun Day 1,424, 03:40

@elbandido: nu stiu cum s-o spun elegant.
N-am sa spun ca minti, am sa spun doar ca desi am discutat punctul meu de vedere si ti-am zis clar ca Romania nu iese din EDEN, Romania nu tradeaza si nu se aliaza niciodata cu Ungaria... tu continui sa spui asta.

 
Nemaanjaa
44
Nemaanjaa Day 1,424, 03:42

Nope..croatians are wrong..If Kosovo becomes independent admins will earn gold..for some time..And then what..?

It will use same tactic again and add another reallife problematic region and earn cash there too..And so one and so on..

Stop it now and that tactic is out of bussines..

   
WhiteWarior
32
WhiteWarior Day 1,424, 03:50

AC... sa fiu in locul banditului as da sa vada toata lumea o discutie privata din care reiesea punctul tau de vedere: tu nu vezi viitorul impreuna cu EDEN-ul... asa ca daca nici macar nu ai curajul sa iti asumi propriile idei mai bine ai demisiona si ne-ai face tuturor un bine.

 
Dan Rares
29
Dan Rares Day 1,424, 03:50

Daca croatii nu pot accepta faptul ca nu nu vom zice niciodata DA unui Kosovo indepedent sunt batuti in cap.

 
Domago
43
Domago Day 1,424, 03:52

tnx dan rares

 
Alex Craciun
54
Alex Craciun Day 1,424, 03:54

@elbandido: mi se pare din ce in ce mai departe comportamentul tau curent de vechiul elbandido. Care tacea si facea. De ce?

@WhiteWarior: daca el intelege logul respectiv asa cum il intelege, asta nu inseamna ca e si corect. Punctul meu de vedere e clar si raspicat in articolul de mai sus.

 
codrincody
28
codrincody Day 1,424, 03:57

http://www.erepublik.com/en/military/battlefield/14316
FIGHT FOR BULGARIA ALL EDEN/TERRA LAST ROUND!!!!
FIGHT FOR EDEN!!!
FIGHT FOR TERRA!!!

 
Cronoss
52
Cronoss Day 1,424, 03:57

Vorbind la modul SF, o alianta cu Serbia si Croatia, fara Ungaria, ar fi o utopie si totusi .... geniala : )

S-a pus accentul pe Kosovo, teritoriu al Serbiei facand paralela cu RL, tot cu RL a fost si paralela facuta vis-a-vis de "fratii sarbi", cu toate astea unii dintre voi dati amploare acestor paralele facute cu trimitere directa la RL.

Aveti tendinta de a face din tantar ... so mai martoaga.

Terminati odata cu porcariile.

 
JEAN LUCE PICARD
35
JEAN LUCE PICARD Day 1,424, 04:01

I dont know wtf is with you?The great foundations of EDEN are falling apart.The almighty CROMANIA duo is falling apart!Who will then hold the bonds of EDEN?

 
Laki8472
40
Laki8472 Day 1,424, 04:03

I do remember that many eRomanians yeld for years when there was insults on RL or inviting some RL paralels ingame to not bring those issues and just PLAY A GAME!
I'm now confused to se this simpathy(lets call it that way) toward eSerbia regarding RL stands for something.
It clearly says eRepublik-a strategy GAME!

 
nexus2012
43
nexus2012 Day 1,424, 04:03

"Your mistake was call for wotting in goverment newspaper. That issue is individual not goverment issue. also if you represent eRomania you should put your RL feelengs behind and think on eRomania not Romania.

For eRomania and rest of the EDEN is better to have independent eKosovo.

so, put RL behind and think like a player"

+1

you said, erepublik is erepublik, RL is RL
do I need to clarify your sentence?

eKOSOVO = EREPUBLIK
KOSOVO = RL

ACT LIKE THAT

 
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 04:19

cine stie cat gold a luat CP-ul pt acel articol si pt voturile celor care nu vor independenta Transilvaniei ( nu am auzit lucru mai stupid decat acesta )!!

 
direct x
35
direct x Day 1,424, 04:30

cuiul in sicriul relatiilor sarbo-turce a fost bagat. acum joci relatiile romano-croate. calculul pe care l-ai facut s-ar putea sa iasa. e mai mare prietenia in game romano-croata decat sarbo-turca. chapeau, chiar daca am votat invers.

 
alyn888
36
alyn888 Day 1,424, 04:36

ma indoiesc ca e pozitia comunitatii! Ce m-a deranjat poate cu adevarat este acel articol aparut in ziarul MA, loc total nepotrivit pentru asa ceva! Poate singurul loc unde NU trebuia sa apara asa ceva!
x2

 
acdcristi
39
acdcristi Day 1,424, 04:57

Cronoss
Day 1,424, 03:57

"Vorbind la modul SF, o alianta cu Serbia si Croatia, fara Ungaria, ar fi o utopie si totusi .... geniala : )

S-a pus accentul pe Kosovo, teritoriu al Serbiei facand paralela cu RL, tot cu RL a fost si paralela facuta vis-a-vis de "fratii sarbi", cu toate astea unii dintre voi dati amploare acestor paralele facute cu trimitere directa la RL.

Aveti tendinta de a face din tantar ... so mai martoaga."


Aia cu scandalul sunt croati. Daca te ajuta cu ceva, majoritatea au ca avatar steagul ala in patratele.....
Iar n-ai inteles nimic dar esti amuzant ca de fiecare data!

 
Cronoss
52
Cronoss Day 1,424, 05:00

acdcristi, tu crezi ca aceste articole aparute in presa noastra, care il acuza pe Alex ajuta la aplanarea conflictului aparut ?

Ma indoiesc ca ai inteles la ce ma refeream ... totusi nu ma surprinde cu nimic asta, mi-ai dovedit de prea multe ori ca esti depasit de ... situatie, sa zicem : )

 
Wildrunner
30
Wildrunner Day 1,424, 05:03

RL facts: If Kosovo is Serbia, Macedonia is Greece.
But it's not. Neither of them. They are free countries. Deal with it for f**k sake retards.
_____

You got confused there. When Greeks say "Macedonia is Greece" they mean their region Macedonia, they don't mean FYROM. They say that FYROM is not Macedonia and exactly because of people like you who confuse the two they want FYROM to change it's name. Got it now?

 
TheImmortalOne
45
TheImmortalOne Day 1,424, 05:07

Ce fun e...

Admin sa fi acum, dai drumu la o regiune cu probleme si ZBUM, scandal, gold si toate celelalte. Acum putem spune 'this game has all the strategy it needs - admin holds it'.

Dumb statement si gresita ideea de a amesteca RL cu in-game numa' pt ca "ne convine noua". Atata vreme cat se 'repara' relatiile cu Croatia insa, sa zic ca se poate justifica, altfel insa nu - iar eu unul nu voi lupta neam impotriva Croatiei, cel mai ALIAT dintre toti aliatii din erepublik. Cel putin nu pana cand o comit si ei, cum am comis-o si noi : )

 
Wildrunner
30
Wildrunner Day 1,424, 05:08

And btw I agree with Croatians on the issue, although I was against this poll from the start I think this poll is insulting for all sides and as expected it turned out to be a freaking circus, new countries or regions no matter how controversial shall not be added in this awful way...

 
acdcristi
39
acdcristi Day 1,424, 05:15

Cronoss, nu ajuta la nimic, raul a fost facut deja. Dar asa se intampla cand votezi omul care iti flutura aceeasi harta la fiecare candidatura. Iar Craciun daca ar avea macar putin bun simt n-ar mai candida niciodata dupa ce a reusit sa strice relatiile cu singurii aliati de incredere.

Pe de alta parte, nu te mai indoi, ti-am aratat de fiecare data care e realitatea chiar daca tu ai preferat sa-ti stergi comentariile incriminatoare. Urma sa scriu ceva de demnitate dar nu e cazul tau....

 
GORANJ
31
GORANJ Day 1,424, 05:17

I agree with all Croatian comments above..... I think Romania made a bad move..... especially because it hurts our friendship....

   
Gerula
38
Gerula Day 1,424, 05:28

Terminati odata cu prostiile, ca am ajuns sa dau dreptate la Cronoss si AC... si asta ma enerveaza cel mai tare. ... Sunt de acord cu miscare lui AC si e bine sa mai scoatem si noi capul din cutie, chiar daca asta inseamna taierea lui. Acum o sa pupam in fund fiecare croat si sa ne cerem scuze ca am fost tâmpiți cand am votat? Noi toti am votat, nu Alex...hai sa ne asumam si sa mergem mai departe. Daca se rupe Cromania asta e... e doar un joc...

 
Cronoss
52
Cronoss Day 1,424, 05:29

Cristi, jocul e joc si fiecare isi joaca cartile cum crede de cuviinta, cred ca nu vezi toate substraturile problemei "Kosova", dar ma abtin sa mai detaliez sau sa intru in polemica, cel putin cu tine.

Nu scrie despre demnitate, nu te caracterizeaza.

 
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 05:35

corect Gerula! la dracu cu bunul simt, la dracu cu prietenii, la dracu cu principiile!! n-ai tata o manea? hai ca ma duc sa-mi iau o shaorma! doar imi trag trelingu' pa mine, ca pantofii nui scot niciodata!! haorde!!!

 
Cronoss
52
Cronoss Day 1,424, 05:39

Andy, ii dai inainte ca din topor, fara macar sa citesti cu atentie articolele si sa intelegi scopul lor.

Nu a spus nimeni ca ne tradam aliatii langa care am luptat de ani de zile, nu a spus nimeni ca iesim din EDEN ... am intins doar o "mana de ajutor" sarbilor vis-a-vis de situatia Kosovo.

P.S. La cum scrii, cred ca asculti manele des : )

 
alyn888
36
alyn888 Day 1,424, 05:41

@gerula sunt destui incepatori si jucatori care nu prea le au cu politica si relatiile eden care au votat conform ordinelor MA inloc de parerea personala.

 
BeDva
43
BeDva Day 1,424, 05:44

I'm still a Cromanian ^^
you shouldn't have given official support for Serbian Kosovo Alex imo, but I see no reason to make such a big deal out of it... ONE is rbeaking up over this, we should use this opportunity instead of creating similar tensions in our own camp...

 
Gerula
38
Gerula Day 1,424, 05:46

Repet... 73% din Romani au votat, nu doar Alex.. AC e președinte si trebuie sa suporte ce a vrut majoritatea. Imi pare rau dar nu am treling, dar de o saorma pot face rost. Eu as vrea sa ne unim cu Ungurii pentru ca si in RL si in joc unguroaicele sunt mai focoase, si panea q5 de la unguri are gust bun de gulas. Dar nimeni nu ma asculta. Apropo, sunt din Arad si nu ma simt amenințat de invazia maghiara, poate moldovenii.... ... Mai glumim si noi sa treaca criza cromana...

 
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 05:47

iar tu Cronoss, la ce prostii debitezi, nu ai nevoie decat de creier! poate reusesti sa ne explici cum anume ai ajutat tu Serbia, prin votul tau! este chiar asa de greu sa pricepi ca eRepublik nu este RL? in RL suntem prieteni cu sarbii cu turcii cu polonezii, etc! in eRepublik suntem in razboi cu acestia! e greu??

 
Gerula
38
Gerula Day 1,424, 05:49

Si fara prosti legate de moralitate.. ca suntem romani, ce naiba...Alex ca facut o miscare destul de buna, sa vedem cu o gestioneaza mai departe.

 
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 05:49

unde s-a facut acest sondaj Gerula??

 
Gerula
38
Gerula Day 1,424, 05:50

@andytig, cel cu 73%?

 
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 05:51

da Gerula! ala zic!!

 
Gerula
38
Gerula Day 1,424, 05:52

http://blog.erepublik.com/ekosovo-voting-%E2%80%93-preliminary-analysis/

pai erepublik l-a facut .. mai sus ai linkul.

 
Cronoss
52
Cronoss Day 1,424, 05:52

Andy ... imi pierd timpul cu tine, ramai la Guta si lasa-ne.

   
Andytig
44
Andytig Day 1,424, 05:56

Cronoss.....stiu ca nu ai ce sa raspunzi!

 
Zatmalake
29
Zatmalake Day 1,424, 06:17

@offtopic
sunt un soldat care in 99.99999% din cazuri se autofinanteaza....se logheaza de max 2 ori pe zi, citeste ordinele de lupta si da "neste" clickuri dupa care sign out...nu am "coloare" politica...opinia mea nu reprezinta pozitia um-ului din care fac parte ( ca sa evitam eventualele supozitii )
@ontopic
Ingame ne batem cu Ungaria - in RL nu ma duc sa-i sparg capul
Ingame suntem "frati" cu Croatia - in RL "iubim" Serbia
In concordanta cu cele de mai sus de ce nu am vota Kosovo regiune independenta daca asta ar fi interesul aliantei din care facem parte ?! Citesc citesc si rascitesc si nu vad o declaratie oficiala care sa afirme ca ar fi altul interesul eRO ( trag concluzii in functie de informatiile pe care le detin ).Rezultatul votului in eRO:
1. Kosovo regiune independenta (contrar intereselor ingame)
2. Croatia nu ne mai iubeste ( cel putin nu atat de mult ca pana acum ) => daca pana acum luptau pt noi un nr de x croati sunt convins ca de acum numar lor va scadea drastic contrar ordinelor primite
S-a meritat ?! Daca ziceti ca da va cred pe cuvant

 
Darkslowstar
38
Darkslowstar Day 1,424, 06:21

For our Croatian brothers

Whats more important, countless battles fought side by side or one single fact? Can this vote cancel so many things that we did together?
This eKosovo issue is important for us and we cannot denie our believes. You have been told why its important for us and why there is an overwhelming public support against eKosovo. No CP has the power to change such a powerfull believe. But we will remain your allies and Cromania is not dead, not by far.

 
mihoc
35
mihoc Day 1,424, 07:19