Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Civilek a kongresszusi választáson II.

Day 1,923, 02:38 Published in Hungary Hungary by MCCS


Mint bizonyára tudjátok, sikerült végig TOP5-ben maradnia a Civil Pártnak! Ezért immár második alkalommal tudjuk önerőből a kongresszusba juttatni képviselőinket!

Úgy állítottam össze a listát, hogy az elejére olyan nevek kerüljenek, akik eddig még nem tudták kipróbálni magukat a játék ezen területén. Remélem nagyon sok szavazatot fogunk kapni. Hajrá Civilek! És akkor lássuk az indulókat.

1. Stormann
2. sztyeppei
3. Gregorius Publius Naso
4. cadj92
5. Ata Hunvolt
6. Barka Ferenc
7. Larssonka
8. Morhun
9. DiGiMoN93
10. xongorx

A korábbi választás tapasztalataira alapozva, a további indulókat nem közlöm, várhatóan 6-7 fő bejutó lesz! Sok sikert mindenkinek!



Kérdéseiddel fordulj bizalommal a csatafelelősök bármelyikéhez:
Cornel Klein, Desmodus_R, ErepEcsi, KisJ0zsi, Stormann, xlnvade


Végezetül néhány hasznos link:
Magyar Civilek CsapataMagyar Civilek PártjaMCCSKoncentrált Civil SebzésPáncélos AlapítványHadügyi KözlönySzociális MinisztériumÚJ PULSEPiaci árak a világonTools for eRepublikMax sebzés kalkulátoreRepublik AdvancedBattle WatchereRepublik TutorialeRepublik Official WikiCivilek Rizon ChatRizon Chat súgó
 

Comments

Miau21
Miau21 Day 1,923, 02:41

\o/

Defender of Ascalon
Defender of Ascalon Day 1,923, 03:54

VOTE!
Hajrá srácok!

xongorx
xongorx Day 1,923, 04:16

Civilekmaxxxx.
Bátran előre!

Joz76
Joz76 Day 1,923, 04:40

Csak a civilek!!!

Clarence Harvey
Clarence Harvey Day 1,923, 08:04

Lehet én nem vagyok elég rendszeres olvasó, a sajtót nem követem csak néha a top5 cikkeket.
A következőket hiányolom:
- milyen kötelezettségei vannak egy képviselőnek? (gondolok kötelező megbeszélésekre, egyeztetésekre, nem időponthoz kötött de időt igényelő melóra stb. úgy országos, mint pártszinten)
- mi mit képviselünk? van-e valamiféle hitvallásunk, irányelvekre gondolok?
- van-e ciklusonként általános (párt)program, amihez egy képviselő a sajátját kell idomítsa?
- milyen kötelezettségei vannak egy képviselőnek a párttal szemben? saját erkölcsi mérce alapján megy a működés, vagy minden komolyabb szavazás előtt / alatt van párton belüli egyeztetés / vita az egységes állspontról?

Ezek megtalálhatók valahol?
Az jó, hogy képviseltetjük magunk de szerintem jó lenne tudni, milyen elveket képviselünk.

Eheslo
Eheslo Day 1,923, 13:20

Nézd meg a jetikkel kötött NAP miatti impícsről tartott kongaülés logját.
Egyikük sem volt ott.
Nem érdekelte őket.
Nem adtak ki egy cikket sem róla.
A mostaniban sincs róla egy szó se.
Egyedül xongorx tett valamit: beadta az impícset, majd túllépett rajta.
Kivel vagytok?
Mi a véleményetek erről?

Cornel Klein
Cornel Klein Day 1,923, 13:30

xongorx is civil

xongorx
xongorx Day 1,923, 23:59

szia.
A NAP kapcsán eléggé jól kirajzolódtak az erővonalak a sajtóban. Nem volt szükség épp és pont ezért chatre menni. Azt is tudtam, hogy mi lehet a dolog mögött. Sőt véleményem is volt a dologról (értsd egy erős NEM szavazatom az impeach ügyében). Kb tudtam, hogy zajlik le egy ilyen ülés - épp ezért nem járok chatre.
.
Ami a képviselőjelölteket illeti:
- kell legyen rálátásod a játékra. muszáj gondolkodj azon, hogy mi ez az ország, milyen döntés mit jelent. persze megvan az a biztonság, hogy egy t-k fegyelmezett nyáj tagja vagy: ha mellényomsz egy szavazáson, nem lesz belőle akkora baj.
- muszáj egyeztess a pártodon belül. legalább saját szándékaidat, főleg, ha vannak szándékaid. persze egy adó-emelésre nem te egyedül fogsz hatástanulmányt készíteni. nem te számolod ki fejben, milyen következményei lesznek egy változásnak.
- sok problémát igyekezett a kormány a végletekig szabályozni. ha az érvényes "alkotmány" szerint mész (kongresszusi / magyar közlönyben keress vissza) gyakorlatilag semmit sem adhatsz be, nem szavazhatsz meg, mielőtt az elnökkel vagy stábja adott tagjával nem egyeztettél.
- a MCP hivatalos programmal (értsd: adócsomaggal, zsoldreform-tervezettel stb) mindeddig nem jelentkezett. De itt vagyunk a kongában. Figyelünk, részt veszünk. Mint láthattad, véleményünk is van.

Cornel Klein
Cornel Klein Day 1,923, 10:04

Pártfalon, cseten és Facebook-on is szoktak a srácok egyeztetni. Értékrendünk a civil lét és minden ezzel járó szabadság, kötelezettségek nem nagyon vannak, mint ahogy az MU-ban sincsenek. Lehetőségek vannak, amit ki lehet használni. Teljesen megbízom a srácokban és az egészséges értékrendjükre bízom a döntésüket. Természetesen ha bármiben kikérik a véleményemet, akkor válaszolok. Mint kongresszusi tag vannak kötelezettségek, gyűlésekre járni, szavazni vagy épp a szavazatot tartani, de erről majd beszéljen inkább az, akinek már van ebben tapasztalata.

Eheslo
Eheslo Day 1,923, 13:21

Hol voltatok az impícs alatt, és mire szavaztatok?

Cornel Klein
Cornel Klein Day 1,923, 13:32

Az ipícset a civilek adták be, vagyis xongorx, amire én is az áldásomat adtam.

Eheslo
Eheslo Day 1,923, 13:59

A kérdés első felére a válasz ismert (a sajtóból is az lehetett) a második felére mi a válaszotok?

Cornel Klein
Cornel Klein Day 1,923, 14:20

Nem volt pártutasítás, nem is lesz. Őszintén szólva nem kérdeztem a kongáimat, hogy mire szavaztak. 5-ből egyet tudunk ugye. A többiek majd elmondják ha akarják.

Defender of Ascalon
Defender of Ascalon Day 1,923, 16:21

Én mint külsős, laikus testvér büszke vagyok erre a gondolkodásmódra. Aki szerint pedig a lelkiismeret nem nagy úr - az üljön le vele beszélgetni. Legalább néha.

Eheslo
Eheslo Day 1,924, 08:00

Ahogy elnézem ics régen találkozott vele. A 40sokadik alkalommal se jött össze, hogy egy jót dumáljanak.
Persze azoknak se, akik nem hajtották el a fenébe a tolvajokkal csalókkal együtt.
Nem kevesen vannak...

loserock
loserock Day 1,924, 03:49

Ezzel kapcsolatban mondjuk én is elégedetlen vagyok, ha szabad ilyet mondanom. Pártolom a független gondolkodásmódot, a szabadságot, ha úgy tetszik. De ha ez átmegy valami elvtelenségbe, vagy esetleg szabadsággal palástolt nihilizmusba, az nem szimpi.
A NAP-pal kapcsolatos tevékenységekkel én is elégedetlen vagyok. ,,Beadtuk, de nem támogattuk''. Ez inkább köpönyeg forgatás, és túlzottan ,,politikushoz méltó'' mentalitás. Nem szimpatikus.
A bizonyítási lehetőség ott lett volna. Remélem, a következő ciklusban sikerül valami ,,látványosabbat'' letenni az asztalra. Most még szavazatommal támogattam a pártot, de legközelebb nem biztos, hogy így lesz.

hoparduc
hoparduc Day 1,923, 10:27

Sok sikert. : )

Eheslo
Eheslo Day 1,923, 13:21

Mihez?

Defender of Ascalon
Defender of Ascalon Day 1,923, 16:24

Ahhoz, hogy bekerüljenek, és jelenlétükkel, munkájukkal, szavazataikkal megmutassák, mit érnek. Vádaskodások nélkül mondom, nyilván nem 100% tiszták a választások, mindig vannak "hadicselek" - így párduc jó kívánsága nem csak szimbolikus. Szerintem, nem titok ez.

hoparduc
hoparduc Day 1,924, 02:35

Én is civil vagyok és ezért kívántam sok sikert az induláshoz.

hoparduc
hoparduc Day 1,924, 02:43

Amúgy meg ne kössél már bele mindenbe. Én nem vagyok politikus és medálvadász. Én katona vagyok aki az országát és érdekeit védi. Nem ütök a hazám ellen és nem is fogok. Ezt most azért írtam, mert más kommentnél már megvádoltál engem is.

Eheslo
Eheslo Day 1,924, 07:55

Nem értem az idegeskedéseteket. Egy rossz szót sem írtam ide, Egyszerűen megkérdeztem a hozzászólót mihez kívánt sok sikert?
icsicskák trutyijainak megszavazásához a következő hónapban?
A national orgok tolvajok kezén hagyásához a következő hónapban is?
Az állami cégek tolvajok kezén hagyásához a következő hónapban is?
Az ellenségünkkel sunyiban megállapodók impícselhetetlenségéhez a következő hónapban is?
Ahhoz, hogy a nyilvános kongaülésen nem volt egy sem közületek?
Szóval mihez?

hoparduc
hoparduc Day 1,924, 08:03

Tudom, hogy van némi igazság abban amit írsz, de én csak az indulóknak kívántam sok sikert. Én még sosem voltam kongatag és valszeg nem is leszek. Az, hogy mi van ezen belül, én sajnos nem tudom.

hoparduc
hoparduc Day 1,924, 08:05

Max sejtem.

Eheslo
Eheslo Day 1,924, 08:08

No látod-e, pedig pont ez lenne a lényeg, nem a plecsni..

RedLeader
RedLeader Day 1,923, 15:10

Az a baj Éhesló, hogy igazad van de csak a szád jár. Gyere haza, és indulj elnöknek.

Amúgy a szavazás titkos, kérdezd meg tőlük mivel szavaztak.

Eheslo
Eheslo Day 1,924, 06:26

A szám nem jár, legfeljebb a kezem. De miért kellene fékerek által szétcsalt választásokon indulnom, hogy Akitlosz módján gyalázzanak le a kongában és /vagy a most jetibékét nem kifogásoló és Erdélyt veszni hagyó reguláris MU-k vezetői?
Erről meséljetek mér, mert érdekelne miért lenne a jetikkel való sunyi békék elkerülésének legjobb módja, ha én lennék az elnök?
Nem lenne elég megszavazni holnap egy jeti NE-t?
NEM?
Nem lenne jobb elmondani a magadfajtáknak, hogy ne alkudjanak a saját hazájukra sunyiban az ellenségekkel?
Ez olyan nehéz?
ÉN tudnék csak ezen váltzotatni?
Ne becsüljetek túl!

RedLeader
RedLeader Day 1,924, 06:43

A magamfajtának sértés rám nézve, de így jogos amit írtál, igazad van, de megpróbálhatnád, max visszamész TO-zni. Próbát megér. Ha az esélyt sem adod meg magadnak akkor adj 1 embert aki mögé állíthatod a népet.

Eheslo
Eheslo Day 1,924, 07:51

Az esélyem nem veszett el, míg itt vagyok.
A próbálkozás meg a szakmámban nem jön be ezért leszoktam róla.
Vagy megcsinálom, vagy neki se látok.
A jelen helyzetben ez eélytelen, elég ha a holnapi kongaeredményekre nézel.
Akik ics mocskára szavaztak - mint a párttársaid is - sosem szavaznának mellettem.
Tűz és víz vagyunk.
Most a tűz még erősebb köszönhetően a fékereknek és jeti eisteneknek, kápóknak.
De nem lesz mindig így.

RedLeader
RedLeader Day 1,924, 08:49

Majd kiderül. Am nem politizálok szavazni sem szavazok, én csak a MU tagja vagyok. Sajna olyan gázos a politika itt mint irl így inkább kimaradok.

Avalokitesvara
Avalokitesvara Day 1,923, 18:13

A szemben leégettétek magatokat. A képviselőnek kéne még csak leginkább páldamutatóan tiszteletben tartani a törvényeket. Nektek nem sikerült. LÁsd impícs.

Clarence Harvey
Clarence Harvey Day 1,923, 23:55

Túlzásokba nem kell esni, a játék része. Hogy az önkifejezés egy formája, hmm, az, mindig is az volt. Nem tudom ilyenre tervezték vagy csak ilyenre sikeredett.

xongorx
xongorx Day 1,924, 00:08

Nézd. Egy alkotmányról népszavazás van.
.
Erről nem volt. Nyomott rá a konga egy igent (ez előtt egy hónappal, teljesen más összetételben, mint a mostani vagy a jövő havi), és kész. mostantól mindörökké érvényes, fejeket vágnak ennek alapján stb.
.
Én nem hiszek abban, hogy mindent a végletekig le kell szabályozni. Ha végigolvasod az alkotmányt, gyakorlatilag az 5 goldon kívül semmit sem jelent a képviselőség: havonta 20-25 alert, igen-igen-igen-igen-kösziviszlát.

Avalokitesvara
Avalokitesvara Day 1,924, 05:48

Ugye most nem azt akarod mondani, hogy nem ismered el az magyar alkotmányt, mert az az országgyűlés szavazta meg és nem népszavazáson kapott legitimitást? Ugye nem azt akarod mondani, hogy mivel más összetötételű volt akkor a kongresszus, ezért minden újabb havinak újból érvényességet kell neki biztosítani? Ezzel a gőzzel nem lehetne soha hosszabb lejáratú döntéseket hozni, mert, nincs állandó folytonosság: így minden hónapban újból kéne csatlakoznunk teszem azt a TWOhoz is?

xongorx
xongorx Day 1,924, 22:42

1. Nem. Nem ismerem el, pont emiatt.
2. Akár. Szavazzák meg. Én a gondolkodás jogát fenntartom.
3. Mi lesz, ha egy EDEN-párti csapat kerül hatalomra?

Defender of Ascalon
Defender of Ascalon Day 1,924, 02:11

Nem baj, ha másképp látjuk.
Az impeach tényét akkor is jónak találtam volna, ha nem civil kolléga adja be. Olyan szinten elmérgesedett a helyzet, hogy azt e-törvényi keretek között csakis egy ilyen bizalmatlansági indítvány tisztázhatta. Lehet itt 590 cikket írni, de lényegi intézkedés csak az impeach volt.
Xongorx beadta, a kongresszus szavazott. Mi ebben a vállalhatatlan?

Mi lett volna példamutató? Ha ül egy sarokban, és azt mantrázza, hogy:
- ICS gazember, ICS gazember, vagy
- ICS jó ember, ICS jó ember...
?

Avalokitesvara
Avalokitesvara Day 1,924, 05:50

Az impícs tényét én is jónak láttam: szükség volt rá, hogy letisztázzunk ezt-azt. Ennek a letisztázásnak azonban le van előre fektetve a formája, hogyanja. Lásd az alábbi hozzászólást Petytől. Nem, nem tartott voln az se az örökkévalóságig. Nagyjából addig kellett volna még kibírni a gombnyomással, amíg le nem zajlik a meghallgatás.

Defender of Ascalon
Defender of Ascalon Day 1,924, 06:20

Olvasgatva a kongresszusi logot, szerintem, tisztább volt in medias res. Az outgame jó lehet - mondom ismeretlenül - ha el kell dönteni sok dologból, hogy mi kerüljön az eRep rendszerbe, ez az ügy azonban, divatos kifejezéssel élve: média-cunamit indított be, 30 cikk, 150 háborgó kommentelő.

Képzeljük el az esetet: outgame úgy dönt az éppen jelenlévő kongatagok többsége, hogy nem kell az impeach. Mert végülis, a második helyezett úgysem vállalja, és maradjon ez, ami van.
Kiad a konga egy jelentést (ha kiad) erről az outgame szavazásról. Gondolja valaki, hogy a megannyi elégedetlenkedő és kétkedő meg kérdéseket feszegető játékos számára megnyugtató lett volna?
Mert, szerintem, nem.
Minden tiszteletem a törvények megalkotóié, köztük Fogarasi barátunk sokat dolgozott rajta. Az esetek 99%-ban bizonyosan működik.

Hát éppen sokan azon morogtak, hogy bizonyos tekintetben outgame módon, a hivatalos - éppen akkori közlöny - álláspont ellenében jött létre, köttetett meg a NAP. Mekkora hitelessége van annak az intézménynek, amelyik "valahol hátul egy másik kocsmában" intézi el a hivatalos ügyeket? És pedig a játékosok nagy többsége megbízik a kongában, én is.

Mondom, nem kell egyetértenünk: örülök, hogy ezt a helyzetet más is fontosabbnak látta nyílt színen, prompt, nyomon követhetően megoldani.

Pety
Pety Day 1,923, 23:56

legközelebb ha tényleg hatékonyan is akartak dolgozni, akkor illik ellötte megismerni az outgame szabályok nagyrészét. azaz impicset elöbb ott beadni, aztán ingame, könnyen lehet h át is ment volna, ha rendesen csináljátok

xongorx
xongorx Day 1,924, 00:11

Pety: Nem azért adtam be, hogy mindenáron át is menjen. Azért adtam be, hogy menjen át, ha át kell menni, de ha nem, bár egy hétre hagyjuk békén a kormányt. Ezért írtam debate-linket a tv.hez. De nem kell ezt megértsd.

Pety
Pety Day 1,924, 00:13

te meg azt nem kell h megértsd, h sokan inkább nemet nyomtak, mert nem igen lehetett tudni, h a második vállalná-e, meg mivel outgame nem volt szavazás

xongorx
xongorx Day 1,924, 00:18

Nyugi. két órán át figyeltem a szavazást. két nem szavazat volt.

xongorx
xongorx Day 1,924, 00:21

azt meg nem tudom, mire véljem, hogy ugye mire hivatkozol, mikor tv.re meg outgame szabályok nagyrészét invokálsz, miközben a nyavalyás képviselők a saját szavazatukat se tudják tartani. Persze tudták, de te nem nézted a szavazás állását, csak beszélsz itt általában. Bocs.

Defender of Ascalon
Defender of Ascalon Day 1,924, 02:18

És meddig outgamezett volna a a társaság? Még pár napig? Esetleg hétvégéig? Dumcsizás, beszélgetés, kis vádaskodás, adott esetben outgame anyázás (bocsánat, ha ilyen még nem történt a világtörténelemben). Huzavona, szavazás, valaki ír róla egy cikket, hogy elnyomták, pedig; más meg arról, hogy a hazaárulók outgame mit művelnek; harmadik arról, hogy igen, minek ide kongresszus, ha úgyis outgame történik valami, ami vagy ellenőrizhető vagy nem, de úgyis titkos 25 évre.

Helyzet volt, lépni kellett.
Az pedig, hogy a konga tagok mit nyomnak - a saját felelősségük és lelkiismeretük alapján az ő dolguk. Na ja, nem lehetett tudni, hogy miképp válaszol Cobretti, ezt én is feszegettem. DE az életben sem tudsz minden döntésednél 100%-osan a körülményekről. Körüljárhatsz egy témát évekig, s dönthetsz úgyis rosszul, hogy 10 perc múlva már bánod az egészet (nősültek már páran ezzel a módszerrel).

DiGiMoN93
DiGiMoN93 Day 1,924, 11:16

Hajrá Civilek!

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.