Ambient on/off
Join eRepublik

Burgenland kérdése

37 Day 472, 05:15 Hungary
Burgenland egy nemzetközi szerződés alapján, edzés, azaz tréningharcok idejére került a tulajdonunkba. Nem végleg. Azért indítottam az RW-t ott, mert erre kötelez a németekkel megkötött szerződésünk. Az már más kérdés, hogy piszok dögök módjára siettették a saját foglalásaikat Ausztriában és így egyszerűen muszáj volt elindítani az RW-t mielőtt Ausztria teljesen megszűnik, és nekik új hadüzenetet, háborút és csatát kell kifizetniük. Azaz az RW totálisan rosszkor jött és nem is értenek vele sokan egyet - ez más kérdés, de mégse harcoljatok ott, vagy ha igen, akkor a piros oldalon. A németek emiatt jönnek nekünk egy nagy szívességgel, és nem is fogjuk elfelejteni nekik ezt a kényszerhelyzetet amibe hoztak minket. Én biztosan nem.

De most ne ott harcoljatok, hanem Szegeden, Szegedért mindenki, aki csak tud!

Quicksilver
KARD




Burgenland is an austrian region which was only ours for training battles, according to a contract. So we had to give it back. It is a different matter, that the Germans hurried up their union with Austria unnecessarily, so I had to start this RW before Austria ceases to exist and Germany has to delare war again pay for the battles again, and so on. So for us this RW was totally wrong time - but still I ask everyone to fight red there. Germans owe us one for this and I will not forget it either.

But our battle is not this one, we must fight in Southern Great Plain, for Szeged!

.

 
Report comments
 
Dunedan
26
Dunedan Day 472, 05:17

Inkább Romániát támadják, ne a piros oldalon Burgenlandba.

 
TorpPiri
26
TorpPiri Day 472, 05:18

Korrekt cikk! Én hazajöttem USA-ból harcolni, mindent eHungary-ért!

 
Ironworks
Or
Ironworks Day 472, 05:19

Kemény ez a szibériai csata is:

http://www.erepublik.com/en/battles/show/6077

 
Hzoli1983
31
Hzoli1983 Day 472, 05:21

Ezt a felvilágosítást hamarabb is meg lehetett volna írni szerintem és akkor tegnap nem lett volna az a nagy káosz, egymás szidása, stb... Kicsit jobb, gyorsabb tájékoztatást várnék el én is a jövőben.

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 472, 05:22

eppicit el voltunk foglalva...

 
Ironworks
Or
Ironworks Day 472, 05:22

Most már mindegy, csak foglaljuk el Szegedet!

Nordberg

 
davidpardavi
23
davidpardavi Day 472, 05:24

Quick, ha megvan Szögöd továbbmegyünk?

 
ppurple
23
ppurple Day 472, 05:28

valaki szoljon mar a vezetok kozul a magyar legionak (hun-cymbie) ne propagaljak hogy harcolni kell burgenlandert

 
Gomboc
29
Gomboc Day 472, 05:34

Kéne szólni a szövetségeseinknek is mert Payidar ( http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/62451 ) ott építi rendesen a falat Burgenland-nél

 
brandom
24
brandom Day 472, 05:37

Nem hiszem, hogy nagy fáradtság lett volna ezt leírni tegnap a nagy háttérszervezkedés mellett.
Nem ütöttem a falat, de mikor minden számít ilyen apróságokkal csesszük el erőforrásainkat. Mert megy a "nagy" taktikázás és a nép (meg)vezetése.

Kicsit több figyelmet ha kérhetném asszem ez elvárható a vezetőinktől nem 3 hete kezdtétek a játékot.

 
harangozo
37
harangozo Day 472, 05:42

Harcolni nem tudok Szegedért Indonéziából (román a főnököm, nem enged el), de szívesen adok giftet, pénzt, fegyvert. Quick, nem lehetne egy hasonló szervezést elindítani még és így Szegednél harcolhatna erős harcosunk? Egymagam nem sokat érek, de úgy látom nagy itt az összefogás ma

 
G Teskayev
41
G Teskayev Day 472, 05:45

Ha megvan Szeged megyunk tovabb. Podoliaban fogunk talakozni Indonez szovetsegesunkkel, ahol is majd megunnepeljuk eRomania bukasat

 
mzperix
24
mzperix Day 472, 05:48

@Gomboc:
Payidar iráni emberke, így szerintem ő csak átrepült hozzánk és az első csatába belement. Már küldtem neki üzenetet, hogy szeged alatt szívesebben látjuk.

 
brandom
24
brandom Day 472, 05:49

harangozo:
Szerintem lépj kapcsolatba a hadseregből valakivel és ott ajánld fel adományaidat.
A hadseregen belül szerintem szervezetten el lehet osztani az erőforrásokat. Így a háttérből is lehet támogatni a harcokat.

 
Lord Heckmann
26
Lord Heckmann Day 472, 05:49

fasza.... és nem lehetett volna megbeszélni a németekkel, hogy igazán nem hül ki a pároltkáposztájuk, ha várunk pár órát?

Bocs, de ez a egy kurvanagy diplomáciai baklövés.

És miért íros shoutba, hogy piros oldalon harcoljatok burgenlandban??? Esetleg nem azt kéne, hogy NE HARCOLJ BURGENLANDBAN!!! ???

 
harangozo
37
harangozo Day 472, 05:51

A magyar légióba tartozom én is, de időm nincs az újraelosztásra. Több irányban is próbálom az ötletet megvalósítani. Szerintem nem csak én szállnék be az adományozásba, de ellenőrzötten kellene csinálni. Valakinek utalni, aki megveszi azt amire szükség van és célzottan kiosztja a hősöknek...

 
Nordberg
23
Nordberg Day 472, 05:58

Heckmann,
Majd, ha vége a szegedi csatának, lehet szájat tépni, de legalább azt meg kellene várni.

Ez így, a jelenlegi állapot szerint jó nekünk és ha minden így is marad, akkor tök mindegy, hogy Burgenlandban mi a fene is történik.

 
Colonel Fox
25
Colonel Fox Day 472, 06:14

Teljesen egyet értek Hzoli1983-val! Egyszerűen nem értettem mi a túró van..Elolvastam az összes cikket, ami a témában korábban megjelent, de nem jöttem rá...Egyébként miért fáj bárkinek is, ha Burgenland magyar marad? A németeknek nehogy már az hiányozzon..Nem akarom kritizálni az említett nemzetközi megegyezést, mert akkor még "nem is éltem", de most elég furán néz ki, hogy a németek kapnak mindent, mi meg itt harcolunk a legerősebb ország ellen...

 
Lord Heckmann
26
Lord Heckmann Day 472, 06:15

Nordberg: jelenleg.. igen.. ez a kulcsszó.... láttad, hogy úgy 5 perccel ezelőtt 3 román 1 perc alatt -26k ról -20k ra építette a falat? nézem a csatát, pattognak magyar oldalról a 7 ek 9 ek...román oldalon semmi... aztán egyszercsak +223 +223 +223 +223 meg ilyenek.


De még érdekelne Burgenlanddal kapcsolatban: a németek mit adnak nekünk, hogy nem kebelezzük be Burgenlandot véglegesen? Mert amennyire látom, függetlenülk attól, hogy mekkorák vagyunk, még mindig úgy tárgyalunk más országokkal, mintha utolsó rednek senkiháziak lennénk, és örüljünk, hogy egyáltalán szóbaállnak velünk, és örüljünk, hogy elfogadják az ajándékainkat. Remélem rosszul látom. De nekem akkor is az jön le, hogy "nem kell a politikai feszkó" alapon Nemecseket játszunk, és minden Pásztor minket einstandol.... Pedig egyáltalán nem vagyunk kicsik, és gyengék sem.

 
Rozsgyi
34
Rozsgyi Day 472, 06:19

Colonel Fox, én valahol megértem a németeket. Megegyeztek Ausztriával, hogy az összes terület az övék lesz, egyben. Most meg jövünk mi, és elcsatolnánk az egyiket. Az ausztriai területek egysége sztem nekik is valamiféle érzelmi kérdés.

 
brandom
24
brandom Day 472, 06:25

Rozsgyi:
Ez mind szép és jó, de akkor miért kellett magyar elnököt oda ültetni és küzdeni burgerlandért. Elvileg egy szövetségbe tartozunk mégis fejetlenségnek tűnik ami történik. Egyszer kell az Ausztriai terület aztán meg eladjuk. A költségeiről nem is beszélve.

 
AZLK
24
AZLK Day 472, 06:33

nc

 
Lycan
19
Lycan Day 472, 06:46

Már nincs értelme a Burgenland kérdést feszegetni,mivel Silentbobnak nagy nehezen sikerült a TO,és ő lett az osztrák elnök. Így ha vissza is kerül Ausztriához,akkor is magyar irányítás alatt álló terület marad. Ráadásul a volt osztrák elnök szerint se éri meg a maradék területekért Németországnak háborút indítani,sőt az osztrákokat kivándorlásra bíztatja Németországba.

 
harangozo
37
harangozo Day 472, 06:47

A szerződés nem csak az RW indításáról szólt? Arról is, hogy elveszítjük?

 
Lord Heckmann
26
Lord Heckmann Day 472, 06:51

Rozsgyi:

Őszintén?

Leszarom, hogy a Németeknek ez "érzelmi kérdés"... asszem nekünk icipicit több jogunk van "érzelmi kérdés" re hivatkozni. Miért van az, hogy mindenki előtt megalázkodunk? Mi lenne, ha egy picit a sarkára állna a magyar?

 
AaReE
32
AaReE Day 472, 07:26

Ezt a cikket tegnap frissen is lehetett volna közölni, mert személy szerint én is qrta ideges voltam... Rw-t indítunk, miközben megy a szegedi csata + látni a magyarokat Burgenlandban magyarok ellen harcolni... ez egyszerűen kiszúrás!!!

 
FSix
25
FSix Day 472, 07:47

legalabb 100 levelet irtam, hogy attereljem a nepet szegedre...

 
brandom
24
brandom Day 472, 07:53

Nos igen az érzelmi kértést el lehet felejteni. Egyrészt mi is igényt tarthatnánk rá mástészt azért mégis az erep egyik legnépesebb országa vagyunk. Jó lehet jópofizni, de mit kapunk ezért cserébe. És persze lehet hangoztatni, hogy majd ezt be fogjuk hajtani a németeken, de szerintem esélytelen lesz. Ha most beszo... akkor holnap is megvezetnek minket.

És nagyon nem jó, hogy egy 8 soros üzenetet nem lehetett korábban elküldeni egy nappal. Ez egyszerűen elfogadhatatlan!
És arra hivatkozni, hogy volt fontosabb dolog is egyszerűen nem igaz! Etetés!

Persze mi csak a nép vagyunk és lehet velünk szórakozni. Most kicsit viccesebb szórakozni mint egy hónapja mert a nép nagyobb és viccesebb lett így országot vezetni.

 
Szeklerman
24
Szeklerman Day 472, 08:25

Remelem nem tokolunk tovabb es ha megvan, ha nincs Szeged harcolunk tovabb a romanok ellen, amig tobb frontot tudunk nyitva tartani bena orias romania es ok is kifogynak a penbol meg ha fegyvertelen egysegek ellen kell is harcolniuk ... akkor meg oda lesz a nagy elonyuk az eros tankokkal.

 
harangozo
37
harangozo Day 472, 08:54

Nézzétek meg a szegedi háborút. A románokat sikerült egy jó csellel megosztani, de legyőzni nem, mert érzelmi kérdéseket csinálunk burgenlandból. Megjegyzem teljesen felesleges és értéktelen terület. Sikerült megosztani magunkat is. Burgenlandért vívott csatában ellőt 150-es támadások nagyon hiányoztak Szegedről! Mindenkit megkérek, hogy ezek után a hírolvasás legyen az első, ha belép az erepre! Laharcolták magukat egy lényegtelen csatában, majd szidják a kormányt, hogy nincs tájékoztatás! Bagatell

 
Matuska Szenteste
24
Matuska Szenteste Day 472, 09:02

Milyen érzelmi kérdés? Ez értelmi kérdés. Szinte ahogy kitört az RW Burgenlandban jöttek a cikkek, commentek, hogy NE ott támadjanak az emberek. Olvasni kellett volna, nem ész nélkül kattintgatni.

 
Rezangyal
39
Rezangyal Day 472, 09:32

Mondjuk nem tudom, hogy miért kellett azonnal elindítani az rw-t. Ha kell Burgerland a németeknek akkor várjak ki a sorukat.
Ha csak úgy mindenfele megállapodás nélkül elfoglaljuk fel Ausztriát akkor sem szólhattak volna egy szót sem. Ilyen a háború. Mi teszünk nekik szívességet és ok türelmetlenkednek? Ez felháborító. Ha ilyenek a barátok akkor én inkább ellenségeket akarok.

 
Rezangyal
39
Rezangyal Day 472, 10:51

Ami az olvasást illeti: az emberek jelentős része nem azért jön ide, hogy olvasgasson. Rászán 5 percet a játékra, miután megetette a tevéjét és kész. Ebbe legfeljebb a top rated cikkek férnek bele, de azokban egy szó sincs Burgenlandról. (Sőt igazából a magyar-német szerződést nem csak a topban hanem egyáltalán sehol nem találom) Ha bonyolultabb dolgot kell csinálni abban az átlag user nem partner, legfeljebb ha nagyon a szájába rágják. Az átlag usernek joga van hozzá hogy hülye legyen, de ha ezt egy vezető nem tartja szem előtt akkor ő is hülye, de neki nincs hozzá joga
Ha nem akarod, hogy az emberek két fronton harcoljanak akkor ne nyiss két frontot. Ha meg két frontot nyitottal ne csodálkozz. Ennyi.

 
Noel Guns of Brixton
25
Noel Guns of Brixton Day 472, 11:00

vki nagyon keveri a szart...
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1214066
"ő" most ahrcolt az RWben...
nincs kedvem végigböngészni de sztem fele burgerharcos szellemkutya

 
Lycan
19
Lycan Day 472, 11:19

Noel Guns of Brixton. Igazad van elég sok furcsa önjelölt "RW hős" került elő. Egyébként a "barátod" adatlapján 0 azaz zéró szerepel a fights-oknál....több mint érdekes.

 
Raktaros Fog
21
Raktaros Fog Day 472, 12:28

Egyetértek Rezangyallal: szerintem se olvas mindenki cikket:
lásd magyar elnökválasztás: morreau 1142 szavazata... Pedig a chatet 30 másodpercenként telespammelte "NEMZETÉRDEK"-üzeneteivel.

Így akik csak feljönnek 5 percre lenyomni a cselekvéspontokat és max a top5 hírt olvassák ott harcolnak, ami a legelső magyar csata.
Jah tényleg: a román-magyar az utolsó oldalon van az active wars menüben... Kifejezetten keresgélni kell...

 
Mezga Geza
24
Mezga Geza Day 472, 12:30

Burgenland miert erzelmi kerdes a nemeteknek? Felvideket is kar volt feladni