Bolond a szerencse !

Day 1,576, 02:29 Published in Hungary Romania by Daakoo

Szóval:

Néhány nappal ezelőtt az a hír járta: eltűntünk a teRepről. Vagyis úgy elbujdostunk az Alpok hegyei közt, hogy teljesen eltévedtünk. Sürgősségi hívásainkat a barátaink nem hallották meg, vagy nem vették komolyan - azt hitték: jódlizunk örömünkben.
Bezzeg, a franciák meghallották, hogy arra-feléjük kurjongatunk. Így kiküldöttek egy hegyivadász csapatot, utánanézni a zaj forrásának. Meg is találták / találtak. Csak egy gond volt: ők nem értettek minket, mi meg őket, sátoros nomádoknak véltek bennünket.
Így történt, hogy a franciák, megszokott módszerükkel, repülőre pakolták az egész sereget és ”haza küldték”, az anyaországba. Abba, ami már nem létezett !
Kész röhej volt.
A pilóta a Ferihegy irányába vette útját, ott akart leszállítani. Csakhogy a repülőtér nem válaszolt. A személyzete is velünk volt az Alpokban, most már a repülőgép utasterében. 😃 A pilótafülke ajtaja pedig, biztonsági okokból, bezárva. Semmi nem hallatszott át rajta.

Mint fegyelmezett, jól képzelt, tapasztalt tiszt, a pilóta nem vesztette el a fejét. Ránézett a térképére (igaz, kicsit régi lehetett), rábökött az újával, gondolkozott néhány percet, majd megnyomta a piros vészgombot: katapultált mindenkit az utastérből. Tehát minket, az eMagyar haderőt !

Időközben míg a pilóta gondolkodott, a repülőgép tovább repült, keleti irányba. Szerencsénkre nem túlságosan, a csapatunk NGP-ben ért földet.

Ekkor kezdődtek a gyorsan pergő fejlemények.

Amennyire minket meglepett, hogy a franciák hazatoloncoltak, úgy lepődtek meg a ”yetti”-nek nevezett elfoglaló erők is ! Úgy érkeztünk, mint derült égből a villámcsapás !

Valaki közülünk gyorsan átvette a csapatunk vezetését: ki kell használjuk az alkalmat, az ellenség hadereje messzi ”előrenyomult” újabb területeket szerezni, ott harcol a java ! Csak egy gyenge helyőrséget hagyva maguk után, amit fegyelmezett szervezéssel pár órán belül sikerült az ellenséget ártalmatlanítanunk, NGP-t visszaszerezzük !

Az otthon rekedt civil lakósságunk is mellénk állt: mindenki előszedte eldugott tartalékait: ételt, italt, fegyvert, de többen a feketepiacról is vásároltak számunkra (épp a yetti katonáktól).

Rövid pihenés után kora hajnalban a csapat felkerekedett és azonnal fojtatta útját, ezúttal déli irányba, SGP-t is visszaszerezni. Ha sikerül, ez lesz a nagy meglepetés a ”yettik” számára !
Földi utánpótlásuk el lesz vágva, így hamarosan elveszíthetnek minden ”új” területet, amit az utóbbi időben két ország leigázásával - nagy mellénnyel - megszereztek.

Esetleg a ”yettik” fognak alkudozni a feketepiacon, hogy forintért vásárolhassanak némi kenyeret.

Szerencsésen elértünk már Szegedre. Odatettük az üstöt a Tisza partjára, halászlét főzni. Eléggé kihaltnak tűnik a yettik tábora, lehet ma nem jutott kaja utánpótlás számukra, mert csak puliszkát falatoznak. Ha jófiúk lesznek és megadják magukat, lehet megkínáljuk őket egy kis magyarossal is... 😉

Megadták magukat !

Hiába, a bél-ügy fontosabbnak bizonyult számukra a hadügynél...

Amig a foglyok vacsorázták a halászlé levét, mi megint fölkerekedtünk, ezúttal Budára, vár látogatásra. Rég nem láttuk, ott is maradunk egyelőre !

- - - - - - - - - -

Ha tetszett, nyomjál egy Vote –ot és Sub –olj bátran ! Megéri !

Add (link-eld) tovább, barátaidnak is !

Kaja, fegyver, illetve pénz vagy gold adományoddal IS támogassad a szerkesztőség működését !