Az emberi ostobaság határtalan
Komjatius The Hun
Kedves Olvasó!
Történt az elmúlt hónapokban, hogy kis hazánk dicsőséges seregei, szövetségünk jól koordinált akciója keretében, ukrán, orosz, amerikai és mexikói földön keresztül, végre megteremtették a 10/10 bónusz lehetőségét.
Nyilván, a több kontinensnyi híd fenntartása nem kis feladat lehet, ha minden érintett ország egyszerre kezd felkelésbe, ezért kormányunk bölcsen békét kötött a mexikói kormánnyal, hogy a gumirégió és a hozzá vezető régiók maradnak nálunk, de ők a háborút lezáró eltörlés után visszakapják a többi régiójukat. Ez a recept már korábban, az ukránok esetében is működött, és megteremtette ennek a hadjáratnak a lehetőségét.
Eddig az előzmények. A konkrét esemény pedig a ma futó RW Valley of Mexico régióban, amit, szerződés szerint, visszaadunk a mexikóiaknak. Reggel a napiparancs pár percig rossz oldalra mutatott, és figyelmetlenségből 10 ütést magyar oldalon követtem el, de ezt akként gondoltam orvosolni, hogy ütöttem 25-öt mexikói oldalon, és írtam 10 embernek, aki rossz, azaz magyar oldalon ütött.
Időközben a hadügyesek is magukhoz tértek, javították a napiparancs linket, az már közvetlenül a mexikói oldalra mutatott. Mivel azonban sok volt a figyelmetlen, vagy szándékosan renitenskedő egyén, a csata elég szorosan alakult, így a többi futó csata nem is kapott prioritást. Ennek az volt a hátulütője, hogy nem lehetett olyan DO-t állítani, amin prioritás (azaz kredit) lett volna.
Tehát mind a haza becsülete, azaz a szerződés betartása, mind a bónuszok, a híd megtartása, mind a DO-ra várók érdekében fontos volt, hogy mindenki kövesse a parancsot, és a jó, azaz a mexikói oldalon üssön.
A 10 levélből 8-ra nem érkezett mostanáig válasz, 1 játékos visszaírt hogy ő csak BH akart lenni, 1 játékos pedig... Nos, ez a cikkem lényege, mint a cím is utal rá, mindig találni ritka sötét embereket...
További jó játékot mindenkinek, és üssetek a Hadügyi Közlöny, illetve a Napiparancs szerint!
Üdvözlettel,
Komjatius
UPDATE1:
UPDATE2:
Comments
Terület visszaadás mindig nehéz meló, de végül fog menni🙂
szerencse,h. sok pár kattos játszik s elég nekik a 2 csillag...
ha 3 csillagot teszünk rá, akkor a negatív kredit is több lesz🙂
.
Viccesek ezek a sötét jedik 😃
hát igen ez két részben is szomorú egyrészről, hogy vannak olyanok akik nem értik meg hogy mikor mi EMagyar hazánk érdeke, a másik részről pedig megint eljutottunk odáig hogy levelezést kelljen cikkbe berakni legalább a nevet takartad volna ki szerintem mindenki tudjam hogy vannak ilyen egyének legalább a te becsületedet ne tipornád el ilyen húzással
tonny01, az utolsó válaszát úgy értelmeztem, mint hozzájárulást a megjelenéshez, direkt ezért írtam az előtte lévő üzenetet...
jogos így utólag belegondolva
Egy tipikus vérmagyar. Ők teljesen más motivációk mentén játszanak, leginkább itt vezetik le, hogy IRL Magyarország nem egy világhatalom, de még csak nem is tényező a világtérképen. Nyilván ezért is jönnek majd fikázni, mint antimagyart, de éppúgy l*szarom, mint ahogy ők azt az érvet, hogy ez egy játék, és itt sok minden másképp van mint a valóságban.
Igazából ebben az országban az a gyakorlat alakult ki ,hogy "taktikai" okokból visszaadunk minden területet ami nem fontos számunkra. Az kell megérteni mindenkinek,hogy mindenki máshogy és másért játsza ezt a játékot. Mindkét oldalnak igazat adok mert itt a szív és a taktika nem egy irányba húz. Én a magam részéről megtettem azt ,hogy irányítottan ne üssük egyik oldalt se és inkább szövetséges csatán legyen a DO. Viszont az üzenőfalon fent van hogy a kormány terve visszaadni a nekünk nem fontos mexikói területeket így aki azzal ért egyet üssön mexikói oldalon ,aki meg nem ért egyet vele lehetőség szerint a szövetségeseknek segítsen.
Annyit hozzá teszek ,hogy most inkább követem az elnöki parancsokat a full bónuszok miatt ,mint amikor van 2-3 fajta fegyver-alapanyag régiónk és akkor adogatunk nekik vissza területet a Kárpát-Medencében.
pedig lényegében mindegy. most pl a mexikói gumiért adunk vissza szükségtelen területeket. tehát egyetlen bónuszért.
Nem lehetünk egyformák. Mindenki másért és máshogy játszik.
Mindenki másért, más logikát követ. Jó az empátiakészségem, sokmindent megértek, de sajna vannak nekem is korlátaim.
Én az egészben azt a kifacsart logikát nem értem, hogy miért "jó magyar" az aki egy - mindeannyiunk számára - érdektelen régiót meg akar tartani, és ezzel kockáztatja az értékeset, és "rossz" az, aki úgy szeretne játszani hogy mindeannyiunk számára eredményes legyen.
Én megértem azt aki szeretne látni egy történelmi magyarország-térképet megvalósulni. Én is szeretném. Sőt, azt is megértem amikor olyan akciókat hajtunk végre hogy xy "ellenséges" országot kongresszus néálkül tartsunk, az is egy jó buli. És azt is megértem, ha kitűzzök célnak, hogy - teszem azt - levonuljunk délamerika legdélibb csücskébe, merthogy még sosem jártunk ott, oszt miért ne, ha lehet?
Menjünk le, foglaljuk el Zona Australt, jó buli. Másnap visszaadhatjuk, nemérdekel, de tudjuk, hogy egsyzer megvolt nekünk ő is 😃
De hogy 3 szerencsétlen mexikói területhez ragaszkodjon valaki, amire nulla szükségünk, ami nem ér semmit, sem érzelmi sem bónusz, sem híd, sem semmiféle egyéb régióként ... na ezt nemértem. Ráadásul Mexikó még volt szövetségesünk is, akiért sokat harcoltunk volt annakidején, amikor az amerikaiak sanyargatták őket. (Jó, tudom, ez manapság már nem sokat jelent.)
Mobra emlékezzünk rá😛
http://www.erepublik.com/ez/article/a-rom-aacute-n-sz-eacute-kely-paktum-1759498/1/20
"Kampec Day 1,254, 11:05
Azzal önmagában még relatív kevés gond van, hogy békét akarnak kötni velük, mert más irányba szeretnénk már harcolni és nem lehet örökké elnyomás alatt tartani őket. Rendben, de hogy ennyire gyáva egy bagázs volt, hogy ezt nem merte a sereg szemébe mondani, egyszerűen csak sunnyogva nem adott parancsot, hagyta hadd lézengjen mindenki napokat? Mégis mikor és hogy terveztétek a nagy beismerést, hogy "Bocsi srácok, békét kötünk a románokkal, csak eddig nem mondhattuk el, sorry xy hogy eltankoltál ennyi goldot, de értsd meg, mi tényleg nem szólhattunk!!!" Na ez a gáz. Ez az igazi alja dolog, kb. a legnagyobb aljaság ami eddig előfordult errefelé. "
Ez nem semmi vélemény egy vérmagyarozó bicskástól rólad jeticsicska mobra...
Sunyiban, a nép háta megett, harc nélkül, máig nem tudjuk miért cserébe szabadítottad fel a jetiket, mint a mostani hazug ukráncsicska a mehikánókat.
kicsibarátom elmondtad már százszor amit elmondtál. én is elmondtam százszor hogy képtelenek voltunk kivédni az éjszakai támadásokat, ezért tárgyaltam velük addig amíg átcsaltam a támadásukat reggelre. reggelre ki volt adva a seregneka készenlét, szerbek is riasztva. az első kört meg is nyertük, de több nem jött össze. csak éppen az ellentámadás előtt valaki a kormányból jól megszopatott, és kiadatta alexandrossal az általad említett cikket pont az ellentámadás előestéjén, aminek következtében a román elnök hajszál híján kitolta a támadásukat estére azzal, hogy egy futó rw-re ütött.
ha nem hiszel nekem, keresd meg az akkori román elnök cikkét aki arról panaszkodik hogy átvertem.
és hiába okoskodsz, mert miután eltöröltük romániát, bolgárok következtek, aztán a szövinek teljesen msá prioritásai voltak, megmondták konkréten. aközben meg az eden egyetlen prioritása volt szerbia körüli államok felszabadítása (tehát romániáé is) azért, hogy eltörölhessék szerbiát. amint megtámadtáka szerbeket, visszatámadtuk a románokat, akik nem kapva priot a mi csatáinkra zsinórban vesztettek megint, elvágtuk őket a szerbektől, és elnökségem végén zsinórban ment románia újboli bedarálása. dehát ezek olyan dolgok amik neked kínaiul vannak ...
Nem vagyok a barátod jeticsicska mobra.
Se kicsi, se nagy.
Még viccből sem.
A te barátaid a jetik és a kápóik.Régóta már.
Ahogy a vérmagyarozó kampec írta neke😛
"Kampec Day 1,254, 11:05
Azzal önmagában még relatív kevés gond van, hogy békét akarnak kötni velük, mert más irányba szeretnénk már harcolni és nem lehet örökké elnyomás alatt tartani őket. Rendben, de hogy ennyire gyáva egy bagázs volt, hogy ezt nem merte a sereg szemébe mondani, egyszerűen csak sunnyogva nem adott parancsot, hagyta hadd lézengjen mindenki napokat? Mégis mikor és hogy terveztétek a nagy beismerést, hogy "Bocsi srácok, békét kötünk a románokkal, csak eddig nem mondhattuk el, sorry xy hogy eltankoltál ennyi goldot, de értsd meg, mi tényleg nem szólhattunk!!!" Na ez a gáz. Ez az igazi alja dolog, kb. a legnagyobb aljaság ami eddig előfordult errefelé. "
Ebből is világosan látható: ritka egy szemét alak vagy te a bandáddal együtt.
Ezek után a hazugságaid, hogy miért vágtad át a jetik sunyi felszabadítása érdekében a saját tisztjeidet, polgáraidat, társaidat indifferens.
Hazudhatsz naphosszat, megtetted, sosem bántad meg, sosem láttad be nem helyes átvágni a saját társaidat, sosem kértél érte bocsánatot senkitől, akit átvágtál.
A jetik jól jártak, a magyarok meg át lettek verve. Nem sló alkalommal és nem is utoljára.
Ezért gondolom, hogy te tutira jól jártál.
Ráadásul rá is ismételtetek még párszor lazoval, nalajával icsvel és most - csodák csodája - a jetik a szövetségeseitekké lettek.
Ez nem az én szégyenem jeticsicska, hanem a magadfajtáké, akárcsak az ukránok, a mehikánók felszabadítása...
Én azon mosolygok mindig Éhesló, hogy neked mindenki Jeticsicska. Vagyis lényegében majd minden ex kormányfő, kormánytag, vagy mostani vagy jövőbeni jeticsicska vagy ukráncsicska...
pedig csak játszunk, területekért, bónuszokért, sikerért, 10/10-ért, bakancsunkkal sosem koptatott régiókért, stb. És belátható, hogy az egész világ ellen senki sem nyerhet 😉
+ a szövetség (neked nyalás) érdekeivel bizony együttműködve kell és lehet csak ilyesmit elérni. Mert egyedül nem megy!
rRonin: én nem mosolygok, hogy azt a párszáz zsoldost, morális zombit, jeticsicskát aki minden gaztettben tettestársatok, lelkes helyeslők, "mindenkinek" gondoljátok.
Nyilvánvalóan nem "mindenki" értékeli az árulásokat, lopásokat, a csalást, a hazudozást. Legfeljebb az itt kommentelő pártucat karakter és a szavazó másik száz többségét alkothatják.
Ez még 5500 epolgár közepette sem "mindenki".
Számomra nem minden kormányfő, -tag jeticsicska vagy ukráncsicska, ha ezt állítod, akkor - nos nem meglepő módon - szintén hazudsz.
Az az, aki olyat tesz, ami ezt a jelzőt, fogalmat tettekkel, konkrét következményekkel támasztja alá.
Mint a mostani hazug ukráncsicska, aki zsarolásra benyalt az ukránoknak, vagy a jeticsicska mobra, lazo, nalaja, izralex, ics, aki sunyiban a nép háta megett - saját ígéreteit is megszegve - felszabadította a románokat, megállapodott velük, harc nélkül adva olyan területeket a kezükre, amiket magyarok kemény harcban szereztek meg, vagy kellett harcban visszaszerezniük az árulásaik után.
Senki ellen nem nyertek, mert amit ma harcban megszereztek, azt holnap harc nélkül adjátok sunyi alkuk során vissza. Ez nem győzelem, hanem csicskázás.
Nem kell az "egész világ" ellen győzni. Ellenségek ellen kell. Ukránok, románok, mehikánók ellen. Mikor melyik kerül a célkeresztbe.
A szövetség számomra - magadfajtákkal ellentétben - nem azt jelenti, hogy national orgot adok egyedüliként a two számára, és évekig nincs még 9/10 bónuszunk sem, míg a többiek 10/10 miatt fosnak NAP NAP után. Ez nem egyenrangú kapcsolat, mint pl. a PTO-zó tajwaniak fölénk rendelése sem az. Ez számomra a csicskázás és aki ezek után még gazsulál a csicskáztatóinknak az bizony nekem és sok még önbecsüléssel rendelkező embernek bizony sunyi nyalás.
Az együttműködés nem azt jelenti a némi önbecsüléssel rendelkezőknek, hogy a saját vezetőik és delegáltjaik elárulják, hátba szúrják régi szövetségeseinket és ellenségekből kreálnak "szövetségest".
Mert ezzel semmire nem mentek csak tönkre.
éhesló múltkor még az volt az érved, hogy az 5500-ból maximum párszáz az aktív játékos. magyarul akkor azt állítod, hogy aki itt van az vagy fék, vagy zsoldos, jeticsicska, morális zombi, mexikóicsicska, vagy esetleg ukráncsicska
Pruntnak igaza van.
Én sem csípem a vérmagyarozó kampec epigonokat.
http://www.erepublik.com/en/article/magyar-sz-ls-s-gek-a-j-t-kban-sz-ks-g-van-r-juk-a-burgenland-jelens-gr-l--927136/1/20
Ekkor sem szerettem, amikor kuvik közlönyt hamisított, hogy a saját társait átverje, becsapja Őrvidéknél:
http://www.erepublik.com/en/article/burgenlandr-l-n-is-999141/1/2
Később sem csíptem amikor sorihun horvát parancsra vívott elsőre vesztes, majd másodjára állami táppal győztes polgárháborút eMagyarország ellen Őrvidéken, labancok oldalán:
http://www.erepublik.com/es/article/-mnsz-rvid-eacute-ket-nem-adjuk--1843834/1/20
Izralex a babérjaikra tört, amikor eleddig példátlanul két országot töröltetett el egy elnöki ciklus alatt, elsőre a jetik kezére adta eMagyarország eredeti területeit, kivétel nélkül, végig az románok oldalán harcolva antimagyar zsoldosai oldalán:
http://battle-watcher.com/battle.php?id=27283
Majd az új hazánka hazudottat is eltöröltette, rá egy hétre:
http://www.erepublik.com/en/article/k-sz-nj-k-alexandross-eln-k-r--2048028/1/20
A mostani hazug ukráncsicska epigonok sem akarják alább adni, semmierejű ellenségeknek ajándékoznak harcokban megszerzett területeket, sunyiban, mint emitt is látszik a cikkben.
Ezek a vérmagyarozó csicskák bárkit eladnak bárkinek bármikor bármiért.
Sunyiban.
Mert nem csak becstelenek, de sunyi gyáva alakok is.
Ezért aki eMagyarország oldalán harcol azok ellen. akik háboróban, RW-ben rátámadnak, sunyin eladják ellenségeknek, az sohasem tévedhet.
Eheslo, csak neked, csak most:
http://prntscr.com/1izdzu
a második linket ( a közlönyhamisításosat ) lehet rosszul linkelted be. Vagy már nem él 🙁 pedig elolvastam volna szívesen 🙂
http://www.erepublik.com/en/article/burgenlandr-l-n-is-999141/1/20
köszönöm! 🙂
Én meg téged nem szeretlek, mert nem látod a fától az erdőt, és a korlátaidat nem tudod átlépni. Sz@r lehet neked a bőrödben.
Nem szarabb, mint gerinc és becsület nélkül játszani. Érted igaz?
A magadfajtáknak még egy játékban sem megy becsületesen, tisztességesen. Zsigerileg képtelenek vagytok rá.
No ez lehet az igazi sz@r dolog, ha még itt se.
Magyar oldal sosem rossz oldal.
Pontleszarom, gyökér
mindig volt ilyen, es a kurucok pld nagyon jol csinaljak ezt
magyar oldalt kell utni mert mittomenmiafrancazindoknemszamit, de ok nem utik, mert mittomen
valami roman csatanal volt szinten ez, hogy valamelyik kuruc "vedte az igazat", nem utunk roman oldalon, ussunk magyar oldalon
de ugy latszik az sem szamitott volt, hogy minden roman a magyar oldalon uttott. A romanoknak ugyanis akkor az kellett hogy magyar nyerjen, van ilyen neha ... s ezt nekem sehogy sem fogja megmagyarazni, hogy en is megertsem. Vagyis jo helyen ut ha ott ut ahol az "ellenseg"?
akkor ütnétek ennyire lelkesen a magyar oldalt amikor tét csata van s nem pont a másik oldalra szol a parancs... ha nem tetszik a parancs ne üss aszerint, de ezzel dupla kárt csinálsz csak
ahelyett, h ütnél vmeik szövetségesnek s segitenél neki kiesik a te dmg-ed, vmint kiesik annak a dmg-e, akinek miattad kell a mexikoi oldalt ütni...
( az a rész, amugy meg, h nincs másik prio az azért nem teljesen igaz. ha vmi prios volt, akkor az is marad, jo szokás szerint priot lefele nem szoktak modositani utolagosan, ergo ha 1x rákerült az az 1 csillag, akkor nap végéig az rajta is lesz. tehát hiába irták, h nincs más prio, amig nem áll jol a csata, ha vki akkor ütött már pl a litván csatában, ami még mindig csak 42-68, akkor az ugyanugy megkapta a kreditet érte)
Seggnyaló stratégia. Gratulálok a cikkírónak... fontoskodó kötsög...
Újabb darth fapapucs.
[removed]
lol ezen hangosan nevettem
Mindenkinek igaza van.
A helyzet az, hogy bár valóban biztonságosabb, ha stratégiai/diplomáciai lépésekkel szerzünk régiókat, viszont így kisebbek a harcok, és félő, hogy a játékélmény rovására megy a dolog.
Vannak nagy stratégák, egyesek már évek óta segítik a kormány munkáját, de a kérdés az, hogy valóban kell az nekünk, hogy ésszel csináljuk a dolgokat nem pedig erővel?
A játékélményt hiányolják egyesek, valamint az izgalmas csatákat. Aztán ott vannak azok, akik csak magyar oldalon ütnek. Valamint azok, akik a mindenféle NAP ellen vannak, főleg a román ellen.
Sok embernek lehetne kedvezni, ha nem egy egészen kicsivel nem diplomáciai úton szereznénk meg az ellenségeinktől a régiókat, hanem erővel.
természetesen ehhez még több munka is kell, még több ember, de talán lennének is rá jelentkezők
erő? hol élsz te, mióta nem vagyunk már tényező?
[removed]
Szoktam veszíteni, mikor a haverral szoktam játszani hálóban, és még küzdök akkor is, amikor már vesztésre állok. Miért? Mert nem azért játszok, hogy mindenképp nyerjek, hanem, hogy szórakozzak. Élvezettel tölt el, hogy nem adom könnyen a bőrömet, nem tud egykönnyen elintézni.
Erről szólnak a játékok ugyebár. A sok év alatt már eljutottam ide.
ahogy egyre többször nyomjuk, egyre jobban megy
egyik volt századtag szerint például jót tett volna nekünk az eltörlés, vagy talán most is jót tenne...
nekem tuti nem tenne jót az eltörlés
mondjuk most nem is arról van szó, hogy ilyen drasztikusan forduljon a sorsunk, csupán arról, hogy talán túlságosan bebiztosítjuk magunkat, és az ellenségekkel inkább csak barátian beszélgetünk és nem játszunk
ahelyett, hogy kicsit megmutatnánk, hogy milyen erősek is tudunk lenni
miről beszélsz? ellenség? és mit akarsz megmutatni? azért nem kell azt hinni, hogy 2009 van
😒
nem hiszem, hogy 2009 van
az ellenség pedig az, akivel harcolni szokás...